انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
فیلم و سریال خارجی
  
صفحه  صفحه 9 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9

دانلود فیلم های ترسناک


مرد

 
منم از ومپایر عزیز که اسمشو نمیدونم، ممنونم

میخوام در مورد سری فیلمای معروف "اره" یا همون "saw" بنویسم.

اولین شماره ی این سری فیلم سال ۲۰۰۴ عرضه شد و از اون موقع تا سال ۲۰۱۰ سالی یه شماره ی جدید ازش منتشر شد که با واکنش های مثبت عموم بیننده ها مواجه شد.


خلاصه: در هر قسمت فیلم قاتلی سریالی به اسم "جیگ ساو" دو تا چند نفرو تو ساختمون متروکه ای زندانی میکنه و برای زنده گذاشتن اونا شرطهای عجیب و غالبا" سادیسمی رو میذاره. مثلا" قربانی یا باید پاشو قطع کنه یا شکمشو جر بده یا کس دیگه ای رو قربانی کنه و ...

و اول فیلم یا در ادامه متوجه میشیم که قاتل، این افراد رو بر چه اساسی انتخاب کرده و نوع مجازات و قواعد بازی مرگ و زندگی هم معمولا" مرتبط با شغل و گذشته ی اشخاص قربانیه.

و این که قربانیان چندان هم بیگناه نیستن هر چند که در معدود دفعات دیده شده که افراد بی گناه هم از عواقب این بازی متأثر شدن و کشته یا مجروح شدن.

در نیمه ی دوم فیلم و مخصوصا" صحنه های پایانی هر قسمت هم هویت قاتل و همدستاش مشخص میشه و انگیزه های قاتل برای راه انداختن این جنایات از زبون خود قاتل افشا میشه.

-----------------------------------------------------------------------------

نقد و بررسی:
سری فیلم های اره، مخصوصا" چند شماره اول، تحسین منتقدها و تماشاگران عادی رو ده همراه داشت و تنها ایرادی که بهش میگرفتن، وجود صحنه های خشن و خون بار بود و به سختی به فیلم درجه دادن.

سر تا سر فیلم های اره پر از هیجان و ترس و غافل گیری و سیخ شدن موهای بدنه. داستان فوق جذاب و بکر اره مورد تقلید خیلی از فیلم های بعدی خودش قرار گرفت که از این فیلم های تقلیدی، معدودی موفق بودن.

بهترین ویژگی فیلم های اره پایان بندی های غیر قابل پیش بینی و تکان دهنده س که کمتر کسی میتونه فریب نخوره. البته این وِِیژگی در یکی دو قسمت پایانی فیلم کمرنگ تر شد.

داستان همیشه تأکید میکنه که "جیگ ساو" اصلی برای قتل های خشن خودش دلایل خوبی داره ولی میشه گفت با این که قربانیان آدمای خوبی نیستن حداقل بعضی هاشون هم مستحق چنین مرگ و شکنجه هایی نیستن.

نکته ی قوت دوم فیلم، بازی خوب جیگ ساو و صورت خاصشه که واقعا" خیلی خوب از پسِ نقشش بر اومده و همچنین بازی خوب همسرش و همکارش که اون پلیسه باشه.

در کل این فیلم ها بارها و بارها ارزش دیدن دارن و به سختی میشه بعد چند سال صحنه ها و داستان خاص اره رو فراموش کرد. مطمئنا" این فیلم، بهترین فیلم دنباله دار ترسناکه و سری فیلم هایی مثل هالووین و پیچ اشتباهی هرگز به پای اره نرسیدن
عقده یعنی کسی که اولین بار میره تو لیست، مدتش طبق قوانین باید سه روز باشه ولی یهو میشه دو ماه
     
  
مرد

 
nazaninsexyy: Rosemary's Baby 1968

چون دیدم هیچ توضیحی نداره، و خودمم یکم برام گیج کننده بود ، ینو خودنم تقریبا فهمیدم، ایشالله اگه تونستم بعد ترجمش میکنم میزارمش ولی اونایی که میخوان میتونن اینو بخونن تا بفهمن کامل چی میشه، البته این لینک کلِ داستانو توضیح داره و به کسایی توصیه میشه که کلِ فیلمو اول دیده باشن


http://www.imdb.com/title/tt0063522/synopsis?ref_=tt_stry_pl
Not a internet bully

tried not to be fake'o

I'm just Simon
     
  
زن

 
دانلود فیلم ترسناک و بسیار زیبای The Conjuring محصول سال ۲۰۱۳



لینک های دانلود:

UploadBaz

PutLocker

دلم می خواست زمان را به عقب باز می گرداندم…
نه برای اینکه آنهایی که رفتند را باز گردانم…
برای اینکه نگذارم آنها بیایند…!
     
  
مرد

 
.....::::: نقد و بررسی فیلم (احضار) :::::.....
====================================================



کارگردان : James Wan نویسنده : Carey Hayes بازیگران : Vera Farmiga,Patrick Wilson,Lili Taylor

خلاصه داستان : دو متخصص مشهور امور ماوراءالطبیعه برای کمک به خانواده ای که در یک خانه روستایی قربانی روح های موجود در خانه شده اند می روند و ...

.....::::: منتقد:جیمز برادینلی-امتیاز 8.8 از 10 (3.5 از 4) :::::.....
==============================================================



احضار از آن دسته فیلم هایی است که این روزها خیلی کمیاب شده اند،
فیلمی ترسناک با درجه بندی سنی R (درجه بندی سنی محدود یا Restricted،افراد زیر 17 سال با حضور والدین مجاز به تماشای این فیلم ها هستند) که به جای تکیه بر خون و خشونت،برای ترساندن مخاطب خود از هراس و تعلیق بهره می برد.
البته این به معنی خالی بودن فیلم از صحنه های هولناک و دل به هم زن نیست،
اما به طور کلی فیلمی از گونه خانه اشباح است و بریدن ها و تکه تکه کردن های معمول در فیلم های موسوم به اسلشر (فیلم های ترسناک با محوریت یک قاتل روانی که چهره خود را با ماسک پوشانده است) و فیلم های ترسناک سخیف در آن کمتر دیده می شوند.
اگر بخواهیم از یک لغت برای توصیف احضار استفاده کنیم آن لغت دلهره آور است.هاله ای فراگیر از دلهره فیلم را احاطه کرده که کمبود کشت و کشتار و اجسام تیز در فیلم را جبران می کند.



برچسب "بر اساس داستانی واقعی" که به فیلم زده شده را می توان نوعی حقه به حساب آورد.جواز ساخت فیلم با داستانی گرفته شده که پایه های آن بر حقیقت سست است.افراد نام برده شده در فیلم واقعی هستند،
بررسی های ماوراءالطبیعه ای هم صورت گرفته و به تبع آن جن گیری نیز انجام شده،اما مرز واقعیت در فیلم تا همین جاست و بقیه وقایع خیالی هستند.
سازندگان فیلم تعمدا تلاشی برای مستند بودن تمام وقایع فیلم نمی کنند و ارواح و دیوها را به نوعی واقعی جلوه می دهند که در نتیجه آن مخاطب نیز به جای کنجکاوی در تمایز واقعیت و خیال با آن ها همراه می شود.



وقایع در سال 1971 در نیو انگلند رخ می دهند.فیلم وقت زیادی را صرف مقدمه چینی کرده و مسیر دو گروه مختلف از شخصیت ها را روایت می کند که در نهایت با هم تلاقی می کنند.
اد و لورن وارن (پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا) دو متخصص مشهور امور ماوراءالطبیعه (دیو شناسی!) هستند که در تمام منطقه شمال شرقی آمریکا برای بررسی موارد مشکوک ماوراءالطبیعه سفر می کنند.
آن ها بیشتر اوقات برای اتفاقات به ظاهر شبح مانند و شیطانی توضیحاتی طبیعی و منطقی پیدا می کنند و هنگامی که نیاز به جن گیری باشد،از دوست کشیش خود برای انجام آن کمک می گیرند.
آن ها برخلاف دیگر قهرمانان داستان های ارواح،افرادی باهوش و مقاوم هستند که خونسردی خود را از دست نمی دهند و در صورت وخامت شرایط دیگران را آرام می کنند.
آن ها به نوعی یادآور شخصیت سم لومیس (دانالد پلیزنس) در فیلم هالووین هستند.



قربانیان اعضای خانواده "Perron/پرن" هستند،راجر پدر خانواده (ران لیوینگستون)،کرولین مادر خانواده (لیلی تیلر) و دختران آن ها آندره آ (شنلی کزول)،ننسی (هیلی مک فارلند)،کریستین (جویی کینگ)،سیندی (مکنزی فوی) و ایپریل (کایلا دیور) هستند.
مدت زیادی از اقامت آن ها در خانه رویایی خود نگذشته که حوادث عجیبی شروع به رخ دادن می کنند.
صدای بلند و ناگهانی در شب،کبودی های عجیب روی بدن،صدای دست زدن در اتاق های خالی و جسد یک سگ اولین نشانه های غیر عادی بودن اوضاع در این خانه روستایی هستند.
هنگامی که وارن ها به خواسته کرولین برای کمک می آیند شرایط برای اعضای خانواده وخیم شده است.



جیمز ون استاد دست کاری ذهن مخاطبان خود است و از تمام امکانات موجود برای افزایش تنش موجود در فیلم بهره می برد.
در بعضی صحنه ها دوربین را در زوایایی نوآورانه حرکت می دهد (مثل صحنه ای که یکی از دختران با دید اول شخص نگاهی به زیر تخت خواب می اندازد) و یا از برداشت های بلند استفاده می کند.
در بعضی دیگر از صحنه ها زاویه مورد انتظار مخاطب را بدون آنکه اتفاقی بیفتد نمایش داده و اتفاق مورد نظر در لحظه ای که انتظار نمی رود و در زاویه ای متفاوت رخ می دهد.
محل قرارگیری و حرکات دوربین دقیق و حساب شده هستند و تفاوت بین یک فیلم خانه اشباحی درجه یک با یک فیلم معمولی را به خوبی به رخ می کشند.
موسیقی متن ناموزون جوزف بیشارا نیز بدون اینکه فیلم را کسل کننده و غیر معقول کند به اثرگذاری آن کمک کرده است.
از جلوه های ویژه کامپیوتری نیز به اندازه و به جا استفاده شده است که این خود نمود دیگری از تسلط این کارگردان زبر دست است.



پاتریک ویلسون که در فیلم "Insidious/موذی" نقش اول را به عهده داشت (همچنین در دنباله آن به کارگردانی جیمز ون که سپتامبر 2013 روی پرده می رود) در این فیلم به همکاری با جیمز ون ادامه می دهد.
او به همراه ورا فارمیگا زوج فوق العاده ای را در فیلم تشکیل می دهند.آن ها نقش زوجی دوست داشتنی را بازی می کنند که وجودشان خالی از شرارت بوده و در کمک به دیگران از هیچ چیز دریغ نمی کنند.آرامش در ظاهر و حرکات آن ها موج می زند،
درست برخلاف ران لیوینگستون و لیلی تیلر (پدر و مادر خانواده)،افرادی عادی و منطقی که حال خود را قربانی نیرویی ماورایی یافته و عنان از کف داده اند.
به طور کلی به لطف بازی های خوب،شخصیت ها باور پذیر از کار درآمده اند.البته عامل دیگر در باور پذیر شدن آن ها انجام ندادن کارهای احمقانه ای است (به جز یک یا دو مورد استثنا) که از شخصیت های دیگر فیلم های ترسناک دیده می شود.



احضار معجون خوش ترکیبی از انواع تعلیق و ترس را ارائه می دهد و دو ساعت دلهره آور را رقم می زند.پایان داستان کمی ضعیف است،
اما ناامید کننده نیست و به طور کلی داستان را به خوبی جمع بندی می کند.یکی دیگر از نکاتی که در فیلم های ترسناک کمتر دیده می شود،معمولا چند نقطه مبهم را باقی می گذارند تا به راحتی دنباله ای برای آن بسازند.
این فیلم یک هدیه تابستانی به هواداران واقعی فیلم های ترسناک است،فیلمی که آرامش ذهنی آن ها را به هم بریزد و آن ها را از ترس از جا بپراند،توصیه آخر اینکه دوستداران فیلم های ترسناک این فیلم را از دست ندهند.



کارگردان فیلم جیمز ون حرفه فیلم سازی خود را یک دهه قبل با فیلم "Saw/اره" آغاز کرد،که از معدود فیلم های نوآورانه در سبک اسلشر به حساب می آید.
جیمز ون بعد از قسمت اول فیلم "Saw/اره" از کارگردانی در این سری فیلم کنار کشید (پیش از آنکه شرکت "Lionsgate/لاینز گیت" با تبدیل آن به یک فیلم دنباله دار به شهرت آن آسیب بزند،
اما در امر نویسندگی و تهیه کنندگی در بسیاری قسمت های بعدی مشارکت کرد) و در پروژه های دیگری مشغول شد.او در سال 2010 فیلم "Insidious/موذی" را ساخت که از بهترین فیلم های ترسناک سال های اخیر است،
فیلمی که بسیاری از عناصر آن جلا داده شده و در احضار به کار رفته اند.
کیفیت تولید احضار" از "Insidious/موذی" بالاتر بوده و فیلم به همان اندازه ترسناک از کار درآمده است و مایه تحقیر بسیاری از فیلم های به اصطلاح ترسناک نوجوانانه است که این روزها مجتمع های سینمایی را اشغال کرده اند.
=============================
...::: نقد فارسی / مترجم : رضا اسدی :::...

راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
ALI2012: .....::::: نقد و بررسی فیلم (احضار) :::::.....

نقدِ خوبی بود. ممنون داداش. دقیقا منم از این ترسَم بر داشته بود، ه میگفت واقعیِ. ولی واقعا من تعجب میکنمم. خیلی ، خیلی شبیه موزی۱ بود. فقط جایِ پاتریک ویلسون به جای قربانی ، در نقش احضار کننده عوض شده بود. دقیقا، همون قضیه که یه خونه تو ناکجا آباد، یه اذیت کُنِ خَفَن و غیره فقط میتونَم بگَم جلوهاش خیلی ، خیلی ترسناکتر از موزیِ ۱ بودَن و گرنه قالبِ داشتان یه جور بود. کیفیتِش از موزیِ ۱ بهتر بود ولی واقعا تعجب میکنم چرا تو یه سبک ساختَن اونَم دوباره با پاتریک ویلسون؟
Not a internet bully

tried not to be fake'o

I'm just Simon
     
  
مرد

 
شما فیلم: Insidious و Insidious 2 رو دیدید؟
صدا گذاری فوقالعاده ای داره و چندش اور هم نیست.
روح امریکایی هم با اینکه قدیمیه ولی مورد تعییده
حال همه ما خوب است ولی تو باور نکن...
     
  ویرایش شده توسط: LOVEBOY   
مرد

 
من سری کامل فیلمهای اره saw را دو سه بار دیدم.البته برای اینکه داستان فیلم برات جا بیفته باید حداقل 3 مرتبه بنشینی و تماشا کنی
صحنه ها و لوکیشنهای جالبی داره
     
  
مرد

 
سلام بچه ها کسی فیلم خون اشام نداره
بزاره اسمشمبزارین کافیه
     
  
مرد

 
فیلم خون اشامی که روزا زیر خاک میخابن شبا بیرون میان من اینو خیلی وقته دیدم خیلی دنبالشم نمیتونم چیدا کنم کسی داره بزاره اسمشم بزاره ممنون میشم خیلی فیلم خوبی هستش
     
  

 
homsex: فیلم خون اشامی که روزا زیر خاک میخابن شبا بیرون میان من اینو خیلی وقته دیدم خیلی دنبالشم نمیتونم چیدا کنم کسی داره بزاره اسمشم بزاره ممنون میشم خیلی فیلم خوبی هستش
     
  
صفحه  صفحه 9 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9 
فیلم و سریال خارجی

دانلود فیلم های ترسناک

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA