انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 98 از 106:  « پیشین  1  ...  97  98  99  ...  105  106  پسین »

Esteghlal FC | باشگاه استقلال


مرد

 
استقلال صدرنشین نشد

free image hosting
عصر امروز در آخرین بازی باقی مانده از نیم فصل اول لیگ برتر، دو تیم استقلال و ملوان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و استقلال موفق شد 1 بر صفر از سد حریف خود بگذرد. شاگردان امیر قلعه نویی با این برد به رتبه دوم جدول لیگ برتر در پایان نیم فصل اول رسیدند.
عصر ایران - تیم فوتبال استقلال با غلبه بر ملوان، به رتبه دوم جدول لیگ برتر رسید.

عصر امروز در آخرین بازی باقی مانده از نیم فصل اول لیگ برتر، دو تیم استقلال و ملوان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و استقلال موفق شد 1 بر صفر از سد حریف خود بگذرد. حنیف عمران زاده در دقیقه 31، تک گل استقلال را در این بازی به ثمر رساند.

شاگردان امیر قلعه نویی با این برد به رتبه دوم جدول لیگ برتر در پایان نیم فصل اول رسیدند. آنها اگر ملوان را دو بر صفر برده بودند، اکنون صدرنشین لیگ برتر بودند. تیم های پرسپولیس، استقلال و فولاد با 27 امتیاز و به دلیل اختلاف در تفاضل گل، در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند.

ملوان نیز با این شکست با 18 امتیاز در رتبه نهم جدول جای دارد.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
استقلال ملوان را برد ولی صدرنشین نشد

picture sharing
حنیف عمران زاده تک گل استقلال را در این بازی به ثمر رساند
استقلال تهران در فاصله چهار روز مانده به آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر ایران، در آخرین بازی نیم فصل اول یک بر صفر ملوان را شکست داد و هم امتیاز با پرسپولیس شد ولی به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه دوم جدول قرار گرفت.
در بازی عقب مانده از هفته دوازدهم لیگ برتر، استقلال تهران در ورزشگاه آزادی تهران میزبان ملوان بود. آبی پوشان میزبان بازی را تهاجمی آغاز کردند، در دقیقه ۶ بازی، ضربه سر مهدی نظری روی ارسال علیرضا نیکبخت واحدی با واکنش به موقع پاشنکو دروازه‌بان ملوان به کرنر رفت.

پس از حملات اولیه استقلال، ملوان روی ضد حمله‌ها موقعیت‌های مناسبی روی دروازه استقلال ایجاد کرد، حرکت سریع امیرحسین فشنگچی در دقیقه ۱۲، از گوشه زمین با ضربه نرم او همراه شد که مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال به راحتی توپ را در اختیار گرفت.
بازیکنان ملوان در ادامه بازی موقعیت‌های خوبی را روی دروازه استقلال ایجاد کردند ولی هیچ کدام از این فرصت‌ها خطری جدی برای دروازه استقلال نبود.
استقلال در دقیقه ۳۱ بازی روی یک ضربه آزاد تک گل بازی را وارد دروازه ملوان کرد؛ حنیف عمران زاده روی ارسال آندرانیک تیموریان با ضربه سر تیم میهمان را باز کرد.
آبی پوشان استقلال نیمه اول را با تک گل حنیف عمران زاده به پایان بردند، در نیمه دوم ملوان برای جبران گل خورده بازی حملات مختلفی را روی دروازه استقلال طراحی کرد.
با وجود حملات ملوان، استقلال در دقیقه ۵۵ مسابقه، بار دیگر روی یک ضربه آزاد می توانست دروازه ملوان را برای بار دوم باز کند، جواد نکونام روی پاس آندارنیک تیموریان، با شوتی محکم دروازه ملوان را تهدید کرد ولی جایگیری مناسب دروازه بان ملوان مانع از گلزنی نکونام شد.
در ادامه باز هم استقلال روی یک ضربه شروع مجدد دیگر می توانست دروازه ملوان را باز کند که بار دیگر ضربه نکونام با اختلاف کمی به بیرون رفت.
بازیکنان ملوان برای زدن گل حملات مختلفی روی دروازه استقلال طراحی کردند ولی هیچ کدام از آنها خطر جدی روی دروازه استقلال ایجاد نکرد.
در دقایق پایانی بازی جلال رافخایی می‌توانست گل مساوی ملوان را به ثمر برساند ولی ضربه او در زوایه بسته به بیرون رفت.
استقلال با پیروزی مقابل ملوان ۲۷ امتیازی و با پرسپولیس هم امتیاز شد ولی به دلیل تفاضل گل پایین تر نسبت به پرسپولیس در رده دوم جدول قرار گرفت.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
علی جباری در خصوص دعوت تیم گالکسی آمریکا از باشگاه استقلال برای برگزاری یک دیدار دوستانه توضیحاتی داد.

how to use print screen
علی جباری در خصوص دعوت تیم گالکسی آمریکا از باشگاه استقلال برای برگزاری یک دیدار دوستانه توضیحاتی داد.
سایت باشگاه استقلال: علی جباری در خصوص دعوت تیم گالکسی آمریکا از باشگاه استقلال برای برگزاری یک دیدار دوستانه گفت: استقلال همیشه توانایی برگزاری بازی‌های بزرگ را داشته است. استقلال یک تیم جهانی است و نگاهی به افتخارات این تیم در آسیا دلیل جهانی بودن آن را ثابت می‌کند. از این رو است که باشگاه‌های بزرگ دنیا به استقلال پیشنهاد بازی می‌دهند و البته نه با تیم پیشکسوتان خود بلکه، با تیم اصلی برابر استقلال به میدان می‌آیند.

وی در ادامه گفت: فتح‌الله‌زاده همیشه این توانایی را دارد که از تیم‌های بزرگ برای بازی‌های دوستانه در تهران دعوت به عمل بیاورد.به نظرم ایشان هر تیمی را که بخواهد می‌تواند به تهران بیاورد، اما نکته مهم در خصوص بازی تدارکاتی استقلال مقابل گالکسی آمریکا این است که از استقلال دعوت می‌شود و نیازی هم نیست که این تیم هزینه‌ای را پرداخت کند. همین مسئله نشان بر مدیریت درست فتح‌الله‌زاده و قدرت جهانی استقلال دارد.

قدرتی که دو بار قهرمانی آسیا و دو بار نایب‌قهرمانی در آسیا نشانی از آن است تا استقلال سرآمد فوتبال آسیا باشد.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
عمران زاده :امیدوارم وزیر به استقلال کمک کند /روی گلزنی با سر خیلی تمرین می‌کنم / با شکست سپاهان به صدر برمی‌گردیم

free jpeg images
توانستم امسال سه گل بزنم و البته یک پاس گل هم در شرایطی به ساموئل بدهم که خودم هم می توانستم آن را بزنم . در این بازی اخر هم می توانستم گل بزنم که متاسفانه توپ از روی تیر رد شد

سایت گل -استقلال با تساوی که مقابل گسترش فولاد تبریز بدست آورد،نتوانست جایگاه اول جدول بازی ها را از آن خود کرده و گوی صدرنشینی را از رقبای خود برباید . شاگردان امیر قلعه نویی در حالی با 28 امتیاز در رده سوم جدول بازی ها جای دارند که تیم فولاد هم امتیاز در تعقیب آنها بوده و تیم های نفت و تراکتورسازی با یک امتیاز بیشتر در جایگاه های اول و دوم بازی ها به سر می برند . حنیف عمران زاده ، مدافع استقلال در خصوص شرایط این تیم گفت و گویی را با سايت گل ترتیب داده که از نظر می گذرانید :


وضعیت استقلال را چطور می بینی؟
خوشبختانه شرایط خوبی داریم و بچه ها در آمادگی خوبی بسر می برند . متاسفانه بازی مقابل گسترش فولاد داشتیم که می توانستیم 3 امتیاز آن را بگیریم و صدرنشین بشویم که در نهایت این اتفاق نیفتاد و امیدوارم که در بازی بعدی بتوانیم پیروزی خوبی بدست بیاوریم و جایگاه خود را در جدول محکمتر کنیم .

بازی با گسترش فولاد چطور بود ؟

به نظر من این بازی ، بازی سختی بود ، گسترش تیم خوب و جوانی بود که در نیم فصل دوم تقویت شده بود و از مربی جوان و با دانشی هم بهره می برد ، باز هم من فکر می کنم که اگر دقت بیشتری می کردیم ، می توانستیم ، 3 امتیاز این بازی را بگیریم و سه امتیاز شیرین و حساس را از دست دادیم . امیدوارم که در بازی بعدی جبران کنیم تا حسرت این 3 امتیاز را آخر فصل نخوریم .

یک نیم فصل گذشت ، حالا سوای بازی با گسترش ، در نیمه اول لیگ از حنیف راضی بودی؟

درباره خودم که باید کارشناسان و کادرفنی نظر بدهند . در نیم فصلی که گذشت با آن سختی هایی که ما داشتیم ، به نظرم خوب نتیجه گرفتیم و شاهکار کردیم . با وجود آن همه بی پولی ، فشاری که روی مدیریت باشگاه بود ، وزیر ورزش و بلاتکلیفی این وزارتخانه ، خود امیرخان که از رفقایش برای استقلال پول گرفته بود تا کار تیم راه بیفتد ، شخص دکتر فتح الله زاده که از اموالش برای تیم خرج کرده بود و خیلی از این مسائل ، در مجموع کارنامه خوبی برای ما به همراه داشت و من امیدوارم که در ادامه هم بتوانیم از قهرمانی استقلال دفاع کنیم .

حضور بهرام امیری ، نظری و منزوی را در کادر مدیریت استقلال چقدر موثر می بینی؟

خب آقای نظری که خودشان چندین سال در کار استقلال بوده و قائم مقامی و سرپرستی استقلال را به خوبی تجربه کرده ، آقای امیری و منزوی هم سالها تجربه حضور در تیم را دارند و با جو تیم آشنا هستند . این تصمیم حاج آقا بوده که تیم معاونین را قوی تر از قبل کنند و البته از حق نگذریم که آقای علی امیری هم در بستن تیم و کارها خیلی زحمت کشیدند و جا دارد از زحمات ایشان هم تشکر داشته باشیم . به هر حال ، باید بگویم که امیدوار هستم حضور این بزرگان در استقلال بتواند به تیم کمک کند.

در بازی با ملوان توانستی گل خوبی بزنی ، خودت علاقه داری که در قامت یک سرزن ظاهر بشوی ؟

خب خدا را شکر می کنم که توانستم امسال سه گل بزنم و البته یک پاس گل هم در شرایطی به ساموئل بدهم که خودم هم می توانستم آن را بزنم . در این بازی اخر هم می توانستم گل بزنم که متاسفانه توپ از روی تیر رد شد . خب ما در تمرینات تیم خیلی روی این مسئله کار می کنیم و امیرخان خیلی روی ضربات کاشته و سرزنی هم تاکید دارند . راستش را بخواهید خیلی دوست دارم دوباره برای استقلال گلزنی کنم ولی هدف اولم گل نخوردن استقلال است که امیدوارم در این هدفم موفق باشم .

استقلال امسال را در اندازه دفاع از عنوان قهرمانی میبینی؟

به نظرم اگر از استقلال حمایت بشود ما بزرگترین و سخت ترین کارها را می تواینم انجام بدهیم . وزیر جدید ورزش ، آقای دکتر گودرزی که شناخت خوبی از ورزش دارند ، امیدوارم که از استقلال حمایت های لازم بشود تا بتوانیم در لیگ از عنوان قهرمانی مان محافظت و هم از نام ایران در آسیا دفاع کنیم .

در خبرها داشتیم که از استقلال برای یک دیدار دوستانه در آمریکا دعوت شده ؟

بله خب به نظرم استقلال به عنوان پرافتخارترین تیم ایران تا حدی نفوذ دارد که تیم های بزرگتر از گالاگسی هم از آن برای بازی دوستانه دعوت کنند. ولی معتقدم که اگر بازی های بزرگ اینچنینی ، مثل کار ارزشی که آقای رویانیان در پرسپولیس کرد برای پیشکسوتان استقلال انجام شود،خیلی ارزشمند خواهد بود.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
قلعه‌نویی مسی فوتبال ایران را معرفی کرد

تمرین تیم فوتبال استقلال با دو غایب برگزار شد.
به گزارش تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار مقابل سپاهان اصفهان از ساعت 15:30 در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

* در این تمرین پژمان نوری و احمد جمشیدیان غایب بودند.

* پسر خردسالی به نام حسام که توسط امیر قلعه‌نویی به فوتبال پایه استقلال معرفی شده به سوژه بازیکنان استقلال تبدیل شده بود. قلعه‌نویی به یکی از دوربین‌های تلویزیونی با اشاره به بازی خوب حسام گفت: این بچه، لیونل مسی آینده فوتبال ایران است.

* پیش از آغاز تمرین میرشاد ماجدی سرپرست استقلال با برخی از بازیکنان از جمله حنیف عمران‌زاده و ساموئل صحبت‌های خصوصی انجام داد.

* مجید غلام‌نژاد که به تازگی از سایپا به استقلال پیوسته پس از ثبت‌قراردادش در هیئت فوتبال خود را به کادر فنی استقلال معرفی کرد و پس از تحویل گرفتن لباس‌هایش در تمرین آبی‌پوشان شرکت کرد. غلام‌نژاد برخورد گرمی با آندرانیک تیموریان داشت.

* با توجه به اینکه قلعه‌نویی در حال مصاحبه با خبرنگاران بود تمرین با صحبت‌های مجید صالح آغاز شد و سپس بازیکنان زیرنظر حاج‌قاسم به کارهای کششی پرداختند. بازیکنان پس از کار کششی در 3 گروه تمرین آقاوسط و سپس در 2 گروه زرد و نارنجی فوتبال درون تیمی و تحت فشار را انجام دادند.

* در بخش آقاوسط یکی از بازیکنان استقلال تکل شدیدی روی آرش برهانی زد که باعث مصدومیت این بازیکن شد. هرچند مهاجم استقلال از درد به خود می‌پیچید ولی به کمک پزشکان به تمرینات خود ادامه داد.

* منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی و سیروس دین‌محمدی از نزدیک نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بودند.همچنین 100 نفر از هواداران استقلال در کمپ حضور داشتند و در خصوص صحبت‌های گوران لاوه علیه باشگاه استقلال و امیر قلعه‌نویی با یکدیگر صحبت می‌کردند. آنها درباره بازی روز پنجشنبه مقابل سپاهان نیز صحبت می‌کردند.

* افشین حاجی‌پور و مرتضی هاشم‌زاده بازیکنان پیشین تیم فوتبال استقلال از میهمانان تمرین بودند. نوید برهانی برادر آرش برهانی نیز همراه آبی‌پوشان تمرین کرد.

* در فوتبال درون تیمی که زیر نظر امیر قلعه‌نویی برگزار شد بازیکنان با جدیت تمرین می‌کردند و سرمربی استقلال بارها به بازیکنان خود تذکر می‌داد. قلعه‌نویی همچنین از مهدی رحمتی و سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال می‌خواست که در کارهای دفاعی همانند مدافعان شرکت کند. در فوتبال درون تیمی دروازه‌ها در جای دورتری قرار داده شد.

* دکتر امین نوروزی و کاوه ستوده دقایقی با امیر قلعه‌نویی به صحبت پرداختند.

* فریده شجاعی همسر منصور پورحیدری و نایب رئیس فدراسیون فوتبال در کمپ استقلال حضور یافت.

* استقلال فردا (سه‌شنبه) آخرین تمرین خود را در تهران انجام می‌دهد و سپس روز چهارشنبه صبح عازم اصفهان و در هتل کوثر این شهر مستقر می‌شود.

به گزارش تسنیم، استقلال روز پنجشنبه در هفدهم مسابقات لیگ برتر به مصاف سپاهان می‌رود.

دوستان ببخشین از این جناب حسام عکسی گیر نیاوردم تا بزارم.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
زن

 
آماری از دیدارهای استقلال - سپاهان / رویارویی به 60 رسید

دو تیم 51 بار در لیگ ،7 بار در جام حذفی و یک بار نیز در لیگ قهرمانان آسیا باهم روبرو شده اند. در این 59 بازی، استقلال 21 بار و سپاهان نیز 24 بار پیروز شده اند و 14 بازی نیز نتیجه تساوی به همراه داشته است. سپاهان حتی بیشتر از پرسپولیس موفق به شکست استقلال شده است. در مجموع بازیهای دو تیم 143 گل به ثمر رسیده است؛ استقلال 69 گل به ثمر رسانده و در مقابل 74 گل نیز دریافت کرده است! در 25 بازی لیگ برتر، سپاهان 9 بار پیروز شده و استقلال نیز 8 برد بدست آورده است. نتیجه 8 بازی نیز تساوی بوده است.

آخرین بازی دو تیم در دور رفت لیگ برتر فصل جاری بود که سپاهان در تهران با نتیجه 2-1 اولین باخت فصل استقلال را رقم زد.
برداشت طرف مقابلت شرطه نه برداشتها و تفاسیری که تو از اون واژه یا رفتار داری!!!
     
  ویرایش شده توسط: sara_blue_xxx   
مرد

 
سپاهان صفر - استقلال صفر؛تاکتیکی و پربرخورد و بی نتیجه/ هیچ هیچ سه!


imagen
در ترکیب استقلال امیر قلعه‌نویی دوباره از نکونام، ساموئل و آندو استفاده کرده و در خط جلو نظری، قاضی و اکبرپور بازی می‌کنند
ورزشگاه: فولادشهر اصفهان
تماشاگر: ۹ هزار نفر
اخطارها: علی حمودی، هادی عقیلی، امید ابراهیمی از سپاهان، امیرحسین صادقی، جواد نکونام از استقلال
سپاهان: رحمان احمدی، هادی عقیلی، شجاع خلیل زاده، علی حمودی، امید ابراهیمی، احسان حاج صفی، یعقوب کریمی(۶۳-مهدی شریفی)، اروین بولکو، علی کریمی(۸۹-امین جهان عالیان)، حسین پاپی، محمد غلامی(۹۰-امیر حسین کریمی)
سرمربی: زلاتکو کرانچار
استقلال تهران: سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، امیر حسین صادقی، حنیف عمران زاده، هاشم بیک زاده، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان،جی لوید ساموئل، سیاوش اکبرپور(۷۹-مهرداد اولادی)، محمد مهدی نظری(۶۶-خسرو حیدری) و محمد قاضی
سرمربی: امیر قلعه نویی
کادر داوری: حسین زرگر،رسول فروغی،آرمان اسعدی
ناظر داوری: خداد افشاریان
شرح بازی

حساس ترین بازی هفته هفدهم لیگ برتر در شرایطی بین دو مدعی همیشگی فوتبال ایران آغاز شد که به خاطر حضور امیر قلعه نویی و تعدادی از بازیکنان سابق سپاهان مثل مهدی رحمتی و هاشم بیک زاده در ترکیب تیم استقلال این بازی از حساسیت ویژه ای برخوردار شده بود و فاصله سه امتیازی سپاهان با استقلال در بین تیمهای صدر جدولی هواداران سپاهان را امیدوار کرده بود تا تیمشان به مانند بازی رفت در ورزشگاه آزادی به پیروزی برسد و جایگاه استقلال را در رتبه سوم تصاحب کند.
البته در سوی مقابل هم استقلالی ها بعد از تساوی خانگی هفته شانزدهم مقابل گسترش با تیمی با انگیزه راهی اصفهان شده بودند تا با گرفتن انتقام شکست دور رفت همچنان خودشان را در کورس قهرمانی نگه دارند. مهمترین نکته در ترکیب سپاهان نیمکت نشین شدن علی احمدی و حضور علی کریمی به جای او بود که نشان می‌داد کرانچار با هجومی تر کردن تیمش به فکر سه امتیاز این مسابقه است و در سوی مقابل هم امیر قلعه نویی با استفاده از سه بازیکن با خصوصیات هافبک دفاعی در کمربند میانی تیمش به فکر مقابله با بازیسازی خط هافبک سپاهان بود. البته بارش باران پیش از شروع بازی و لغزنده شدن زمین هم یکی از دغدغه های هر دو سرمربی برای فرستادن ترکیبی مناسب برای مقابله با تیم حریف بود. بازی در بیست دقیقه ابتدایی شایسته دو تیم مدعی فوتبال ایران نبود و توپ بیشتر در میانه میدان در گردش بود.
از یک طرف حملات استقلال از سمت چپ و با همکاری زوج بیک زاده و قاضی شکل می گرفت و از طرف دیگر سپاهان هم چشم امید به حرکات حسین پاپی و محمد غلامی در خط تهاجمی تیمش داشت که البته هیچکدام به ثمر ننشست و دروازه بانان هر دو تیم کم کارترین بازیکنان میدان بودند. در بیست دقیقه انتهایی نیمه اول خطاهای پرتعداد بازیکنان دو تیم سرعت بازی را گرفت و حتی ضربان ایستگاهی و کرنر بازیکنانی مثل آندرانیک تیموریان و احسان حاج صفی هم نتوانست یخ بازی را بشکند. البته چند حمله نصف و نیمه از سپاهان در پنج دقیقه پایانی دروازه استقلال را با خطر روبرو کرد که با درخشش رحمتی به ثمر ننشست تا هر دو تیم نیمه اول را با تساوی به رختکن بروند.
با آغاز نیمه دوم کیفیت فنی بازی بهتر شد و حملات هر دو تیم بر روی دروازه ها نشان داد که کرانچار و قلعه نویی در بین دو نیمه صحبتهای لازم را با بازیکنان انجام داده اند. پانزده دقیقه ابتدایی این نیمه در اختیار استقلال بود و بعد از آن سپاهان با استفاده از سرعت بازیکنانش در ضد حملات به دروازه استقلال نزدیک شد تا تماشاگران شاهد بازی بهتری نسبت به نیمه اول باشند ولی در نهایت در این نیمه پر هیجان هم گلی به ثمر نرسید تا مدعیان قهرمانی لیگ سیزدهم امتیازات را تقسیم کنند.
دقایق حساس:
دقیقه ۲۴- شوت محمد مهدی نظری از پشت محوطه جریمه به کنار دروازه رحمان احمدی رفت.
دقیقه ۴۰-شوت امید ابراهیمی از فاصله ۲۵ متری با بی دقتی این بازیکن به بالای دروازه سید مهدی رحمتی زده شد.
دقیقه ۴۲- شوت روی پای قاضی از فاصله ۳۵ متری بهترین موقعیت استقلال در نیمه اول بود که از کنار دروازه رحمان احمدی به بیرون رفت.
دقیقه۴۴-خطرناک ترین موقعیت سپاهان در این دقیقه بدست آمد که پاس رو به عقب محمد غلامی و شوت پای چپ امید ابراهیمی از داخل محوطه جریمه با واکنش رحمتی راهی کرنر شد.
دقیقه ۴۵-کرنر یعقوب کریمی از راست و ضربه سر شجاع خلیل زاده به بالای دروازه رحمتی رفت.
دقیقه۵۰-شوت پای راست بیک زاده از پشت محوطه جریمه با واکنش به موقع رحمان احمدی دفع شد.
دقیقه۵۶-سانتر آندو از جناح چپ و ضربه سر قاضی از داخل محوطه شش قدم به کنار دروازه سپاهان رفت.
دقیقه ۷۰-نفوذ حمودی از راست به داخل محوطه جریمه و پاس رو به عقب او به خوبی بر روی پای احسان حاج صفی جفت و جور نشد تا یک موقعیت مناسب برای سپاهان از دست برود.
دقیقه۸۰-سانتر پاپی ار راست و ضربه سر محمد غلامی با واکنش رحمتی از زیر طاق دروازه راهی کرنر شد.
دقیقه ۸۹-حرکت خسرو حیدری ار راست به داخل محوطه جریمه و سانتر او با ضربه سر قاضی همراه شد که علی حمودی توپ را از روی خط دروازه برگشت داد و یک گل حتمی را برای تیمش خرید.

اتفاق ویژه:
امیر قلعه نویی بعد از قبول دو شکست دو بر یک مقابل سپاهان و دو بر صفر مقابل ذوب آهن سرانجام در سومین مسابقه اولین امتیاز خودش در لیگ سیزدهم را از تیمهای اصفهانی گرفت.
بهترین بازیکن:
به خاطر بسته ماندن دروازه هر دو تیم باید به صورت ویژه از مدافعانی مثل شجاع خلیل زاده و حنیف عمران زاده به عنوان بهترین بازیکنان این مسابقه نام برد.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  ویرایش شده توسط: shomal   
مرد

 
انتقاد باشگاه استقلال از عادل فردوسي پور

باشگاه استقلال از طريق وب‌سايت رسمي خود به دفاع از هاشم‌بيگ‌زاده پرداخت.
در بيانيه‌اي که سايت باشگاه استقلال منتشر کرده، آمده است: "شوخي‌هاي بي‌حدوحصر درباره تقابل هاشم بيگ‌زاده و ليونل مسي موجب شده است که در 24 ساعت گذشته موج اين بي‌خردي‌ها به صفحات شخصي ستاره بزرگ فوتبال جهان هم کشيده شود و بدون ترديد استاد دانشگاه صنعتي‌شريف در اين بين يکي از مقصران اصلي به شمار مي‌رود. عادل فردوسي‌پور با متلک‌ها و طنزهايش در برنامه اخير نود بيشتر به اين موضوع دامن زده و انتظار مي‌رود که او به عنوان چهره تأثيرگذار فوتبال ايران متوجه عواقب اين گونه رفتارها نسبت به شخص هاشم بيگ‌زاده و خانواده او باشد.

هاشم بيگ‌زاده يکي از بهترين مدافعان چند سال اخير باشگاه استقلال است و در روزهايي که همگان درباره رويارويي تيم ملي ايران مقابل ستاره‌هاي بزرگ فوتبال آرژانتين صحبت مي‌کنند بهتر است بدانيد که هاشم بيگ‌زاده جزو معدود بازيکنان فوتبال ايران است که از نظر ميزان دوندگي در حد استانداردهاي سطح اول فوتبال دنيا قرار دارد.

اکنون که در آستانه حضور در صحنه مهم بين‌المللي مانند جام جهاني قرار داريم انتظار مي‌رود که در کنار فوتبال و مسائل فني به فرهنگ و اخلاق ايراني هم اهميت بدهيم و آگاه باشيم که مردمان ديگر کشورها فقط به فوتبال ما نگاه نمي‌کنند و رفتار طرفداران فوتبال ايران هم زير ذره‌بين قرار دارد. رفتاري که در 24 ساعت گذشته در شبکه‌هاي مختلف اجتماعي و به خصوص در صفحات ليونل مسي توسط ايرانيان صورت گرفته فقط جاي تاسف و اندوه دارد. به ياد داشته باشيم که تمدن ايراني فقط يک شعار نيست و اميدواريم در چنين شرايطي ايرانيان بيشتر در قبال فرهنگ و اخلاق ايراني احساس مسئوليت داشته باشند."
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
تمرین کم فشار استقلال برای بازی با کاسپین/ ضربات پنالتی نکونام
تمرین تیم فوتبال استقلال امروز در غیاب احمد جمشیدیان برگزار شد. خسرو حیدری و مهدی رحمتی هم که در تمرین روز گذشته غایب بودند امروز به جمع سایر بازیکنان اضافه شدند.


photo share
تمرین تیم فوتبال استقلال امروز یکشنبه از ساعت 15:30 در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد. استقلال که خود را برای بازی روز سه شنبه در مقابل تیم کاسپین در جام حذفی آماده می‌کند، با نظر امیر قلعه نویی تمرین کم فشاری را در دستور کار داشت.

بازیکنان بعد از دویدن و گرم کردن بدن‌ها، آقا وسط بازی کردند و پس از آن به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند. در نهایت استقلالی‌ها مثل روزهای گذشته فوتبال درون تیمی بازی کردند.

* خسرو حیدری و مهدی رحمتی که روز گذشته در تمرین استقلال غایب بودند، امروز به جمع سایر استقلالی‌ها پیوستند.

* احمد جمشیدیان در تمرین امروز استقلال غیبت داشت. محمد مهدی نظری هم مثل روزهای گذشته به خاطر سرماخوردگی با لباس شخصی به کمپ استقلال آمد و بعد از چند دقیقه کمپ را ترک کرد.

* با وجود سرمای شدید تهران، حدود 70 تماشاگر در تمرین استقلال حضور یافتند. سوژه اصلی این تماشاگران همچنان قرعه کشی مسابقات جام جهانی 2014 برزیل بود.

* هاشم بیک زاده که در روزهای گذشته هجمه‌های زیادی علیه او در شبکه‌های اجتماعی ایجاد شده است، امروز در تمرین استقلال حضور داشت و سرحال تمرین کرد. بیک زاده قبل از شروع تمرین اعلام کرد که تلفن همراهش را خاموش کرده تا با آرامش تمرین کند.

* جواد نکونام پس از اتمام زمان تمرین استقلال، در زمین باقی ماند و با حسین حسینی دروازه بان دوم استقلال که به احتمال زیاد در دیدار مقابل کاسپین درون دروازه می‌ایستد، ضربات پنالتی کار کرد.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
هواداران کمک نکنند نمي‌توانم ادامه دهم

مديرعامل باشگاه استقلال گفت: شأن و منزلت استقلال اين نيست که بخواهيم از مشخص شدن هم‌گروهان‌مان شاد باشيم و يا عجز کنيم.


images
علي فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در خصوص گروه استقلال در ليگ قهرمانان آسيا اظهار داشت: شأن و منزلت استقلال اين نيست که بخواهيم از مشخص شدن هم‌گروهان‌مان شاد باشيم و يا عجز کنيم. همه کساني که در گروه‌ ما قرار مي‌گيرند بايد از خدايشان باشد و يا آنها دعا کنند که با استقلال نيفتند.

به گزارش فارس،وي در خصوص اينکه هدف استقلال امسال قطعا قهرماني خواهد بود يا خير، گفت: ما بايد تکليف را روشن کنيم و ببينيم هدف‌مان از حضور در اين رقابت‌ها چيست مي‌رويم که ببازيم يا مي‌رويم که نماينده شايسته‌اي براي ايران باشيم مثل امسال که استقلال در بين 4 تيم آسيا قرار گرفت. در نتيجه من معتقدم گروه اهميتي ندارد. سال گذشته گروه ما لقب مرگ گرفت و معتقدم امسال نسبت به ساير تيم‌ها در گروه سخت‌تري قرار گرفتيم اما به بازيکنان و کادر فني خود اعتقاد داريم.

فتح‌الله‌زاده در ادامه با اشاره به اينکه از هواداران کمک مي‌خواهد، ادامه داد: ما بارها به هواداران خود گفته‌ايم که کمک مي‌خواهيم و مشکل داريم اگر آنها آرامش تيم را مي‌خواهند بايد کمک کنند و راه‌هايي هم مثل از طريق اس‌ام‌اس گذاشته‌ايم ولي کمک‌ها خيلي کم بوده و آنچه انتظار داشته‌ايم نبوده است البته ما اطلاع‌رساني درستي هم در اين زمينه نکرده‌ايم که اين هفته اين کار را خواهيم کرد من از هواداران مي‌خواهم که پاي کار باشند اگر کمک نشود به مشکل مي‌خوريم.

مديرعامل باشگاه استقلال درباره اينکه هنوز ليگ قهرمانان شروع نشده در خصوص مرحله بعدي اين مسابقات براي حضور ملي‌پوشان در باشگاه‌ها حرف و حديث‌هايي مطرح شده و فدراسيون توقع دارد تا باشگاه‌ها با تيم ملي تعامل کنند، گفت: هيچ اولويتي بر اولويت ديگر اولاتر نيست. 31 کشور ديگر در جام جهاني حضور پيدا کرده‌اند و اگر تيم‌هاي ملي ديگر کشورها چنين وضعيتي داشتند ما هم براي تيم‌ ملي خود همين کار را مي‌کنيم. ما اين همه هزينه کرده‌ايم با اين همه مشکلاتي که داريم پس مي‌خواهيم از باشگاه خود دفاع کنيم. ما با فدراسيون همکاري مي‌کنيم ولي اين تعامل بايد دوطرفه باشد.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به اين سوال که آيا وزارت ورزش کمک مالي به اين باشگاه کرد يا خير، گفت: با توجه به اينکه وزير ورزش دير انتخاب شده کارهاي زيادي مانده و هنوز نتوانسته‌اند به ما کمک کنند ولي اميدواريم هر چه سريع‌تر تزريق پول به ما شود.

مديرعامل استقلال درباره اينکه ظاهرا پژمان منتظري بار ديگر ساز جدايي کوک کرده اظهار داشت: چيني‌ها به شدت دنبال اين بازيکن هستند اما مشکل ما مالي است اگر پول باشد و به موقع به منتظري، آندوتيموريان و حتي ساير بازيکنان پول بدهيم همه را مي‌توانيم نگه داريم. من روز گذشته در مجلس حضور داشتم و به دوستان خود در مجلس هم گفتم تکليف فوتبال را روشن کنيد نمي‌شود که بگوييم فوتبال را مي‌خواهيم و فقط هم قهرماني بياوريد اما کمک‌رساني در حد روستا باشد.

وي افزود: اگر فوتبال را دوست داريم بايد به اهميت آن واقف شد ولي دولت اصلا کمک نمي‌کند ما مي‌گوييم حق پخش تلويزيوني را به ما بدهيد ديگر کمکي به ما نکنيد. براي توليد کردن بايد هزينه شود نه اينکه به بار مشکلات ما اضافه کنند. حق پخش واقعي تلويزيون 30 ميليارد تومان است. بايد اين پول را به ما بدهند. من ديروز به نمايندگان مجلس گفتم آن نماينده‌اي که در صحن علني بابت کمک به پرسپوليس و استقلال ايراد مي‌گيرد چطور کمک 2 ميلياردي به اين دو باشگاه را مي‌بيند اما از دولت به باشگاه‌هاي ديگر کمک‌هاي چند 10 ميليارد مي‌شود کسي نمي‌بيند فقط بلد هستند براي ما را بوق و کرنا کنند.

فتح‌الله‌زاده با اشاره به اينکه ديگر طاقتش سر آمده، ادامه داد: نمي‌توانم هر روز به 30 نفر بگويم امروز و يا فردا پول مي‌دهم اگر نمي‌خواهند به ما کمک کنند چرا نمي‌گذارند اين دو باشگاه به بخش خصوصي واگذار شود. من چقدر ديگر بايد در اين باشگاه هزينه کنم تاکنون از ابتداي اين فصل 10 ميليارد تومان خرج کرده‌ام از کجا بياورم تا بقيه پول را جور کنم. با اين شرايط قهرماني آسيا را چطور مي‌خواهيد و فقط بلدند بگويند عربستان، کويت و قطر را بزنيد. چطور بزنم با چه چيزي شما حداقل‌ها را به ما نمي‌دهيد ما به دوستان مي‌گوييم براي اداره باشگاه به اندازه پول يک بازيکن اماراتي به ما کمک کنيد ديگر از اين کمتر چه بگويم. مگر مي‌شود بگويند پرسپوليس و استقلال بچه دولت است، اما خرجش را ديگران بدهند.

فتح‌الله‌زاده تاکيد کرد: من ديگر از همه بريده‌ام اگر هواداران کمک نکنند نمي‌توانم ادامه دهم. ما سال قبل هم با همه مشکلات توانستيم قهرمان غرب آسيا شويم با وجود همه حمايت‌هايي که از تيم قطري مي‌شد اما توانستيم اين افتخار را کسب کنيم و اميدوارم امسال هم اين اتفاق بيفتد.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
صفحه  صفحه 98 از 106:  « پیشین  1  ...  97  98  99  ...  105  106  پسین » 
ورزش
ورزش

Esteghlal FC | باشگاه استقلال

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA