انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 13 از 13:  « پیشین  1  2  3  ...  11  12  13

تاریخچه فوتبال ایران


مرد

 
الگو در فوتبال آسیا
شونسوکی ناکامورا :



بازی تکنیکی علی کریمی تاثیر زیادی روی بازی من گذاشته است. کریمی بازیکن بزرگی است و افتخارات زیادی در آسیا دارد.




لی کئون-هو :



کریمی بازیکن بزرگی است و من از بچگی به بازی‌های او علاقه داشتم. کریمی الگوی فوتبالی من است.






تکنیکی ترین بازیکن


علی کریمی در نظر سنجی برنامه نود از سوی مردم ایران به عنوان تکنیکی‌ترین بازیکن ۳دهه اخیر فوتبال ایران انتخاب شد. در این نظر سنجی ۶۵ درصد از شرکت کنندگان (بیش از یک میلیون نفر) کریمی را به عنوان نفر اول انتخاب کردند.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
افتخارات
باشگاهی
نفت تهران


نایب قهرمانی نوجوانان تهران


فتح تهران


قهرمانی امیدهای تهران با امیدهای فتح

پرسپولیس


قهرمانی جام آزادگان در فصل ۷۸-۱۳۷۷
قهرمانی جام آزادگان در فصل ۷۹-۱۳۷۸
قهرمانی جام حذفی در فصل ۷۹-۱۳۷۸
نایب قهرمانی جام آزادگان در فصل ۸۰-۱۳۷۹
مقام سوم جام باشگاه‌های آسیا ۷۹-۱۳۷۸
مقام سوم جام باشگاه‌های آسیا ۸۰-۱۳۷۹

الاهلی


قهرمانی جام حذفی امارات در فصل ۰۲-۲۰۰۱
قهرمانی جام حذفی امارات در فصل ۰۴-۲۰۰۳
نایب قهرمانی لیگ امارات ۰۴-۲۰۰۳

بایرن مونیخ


قهرمانی جام حذفی آلمان در فصل ۰۶-۲۰۰۵
قهرمانی بوندسلیگا در فصل ۰۶-۲۰۰۵

شالکه


قهرمانی جام حذفی آلمان در فصل ۱۱-۲۰۱۰
صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۱

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
ملی

۱۹۹۸ - قهرمانی بازی‌های آسیایی

۲۰۰۰ - قهرمانی فوتبال غرب آسیا ۲۰۰۰

۲۰۰۳ - قهرمانی جام بین‌قاره‌ای آسیا – اقیانوسیه

۲۰۰۴ - قهرمانی فوتبال غرب آسیا ۲۰۰۴

۲۰۰۴ - مقام سوم جام ملت‌های آسیا

۲۰۰۶ - راهیابی و بازی در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
فردی


بهترین بازیکن مسابقات غرب آسیا ۲۰۰۰

بهترین بازیکن ماه (ژوئن) آسیا ۲۰۰۰

بهترین بازیکن ماه (اکتبر) آسیا ۲۰۰۱

نامزد بهترین بازیکن سال آسیا ۲۰۰۱

بهترین بازیکن جام قهرمانی آسیا-اقیانوسیه ۲۰۰۳

بهترین بازیکن ماه (اکتبر) آسیا ۲۰۰۳

آقای گل مشترک جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۴

عضو ۱۱ بازیکن منتخب جام ملتهای آسیا ۲۰۰۴

بهترین بازیکن سال آسیا ۲۰۰۴

نامزد بهترین بازیکن سال آسیا ۲۰۰۵:
علی کریمی هافبک بایرن مونیخ در حالی در کنار پارک جی سونگ از منچستر یونایتد و شونسوکی ناکامورا از سلتیک، به عنوان سه نامزد نهایی بازیکن سال ۲۰۰۵ قرار گرفته بود که با عوض شدن قوانین انتخاب AFC در روزهای نزدیک به انتخاب بازیکن سال آسیا در این انتخاب جایی پیدا نکرد. این درحالی بود که کریمی چند روز قبل از این انتخابات در لیگ قهرمانان اروپا با به ثمر رساندن یک گل از امیدهای کسب این عنوان به شمار می‌رفت. این شیوه جدید انتخاب بازیکن سال آسیا توسط AFC مورد انتقاد مجله ورلد ساکر قرار گرفت. (بر اساس قوانین جدید AFC که در سال ۲۰۰۵ تصویب شد، انتخاب بازیکن سال آسیا مشروط به حضور بازیکن در محل اهدای جایزه است.)

نامزد سلطان دریبل جهان ۲۰۰۵:
علی کریمی هافبک بایرن مونیخ در سال ۲۰۰۵ به همراه رونالدینهو از بارسلونا و زین‌الدین زیدان از باشگاه رئال مادرید از سوی سایت رسمی فیفا کاندید بهترین بازیکن دریبل زن جهان قرار گرفت.

قرار گرفتن در فهرست منتخب کارشناسان فیفا جهت دریافت کفش طلای جام جهانی ۲۰۰۶ قبل از شروع این مسابقات:
نام علی کریمی قبل از شروع مسابقات جام جهانی ۲۰۰۶ در کنار رونالدینیو، مایکل اوون،رود فان نیستلروی، آندری شوچنکو، لوکا تونی، تیری آنری و میروسلاو کلوزه در فهرست ۸ نفره نظر سنجی سایت رسمی جام جهانی ۲۰۰۶ از سوی کارشناسان این رشته جهت تصاحب کفش طلای جام جهانی قرار گرفت.

نامزد سلطان دریبل جام جهانی ۲۰۰۶:
سایت رسمی مسابقا�تی علاوه بر گلزن ترین هافبک، به عنوان موثرترین بازیکن در پایان نهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران شناخته شد.

کتاب پنجاه شخصیت فوتبال جهان ۲۰۱۱:
در این کتاب ۳۱۴ صفحه‌ای مصاحبه با ۵۰ شخصیت فوتبال جهان نظیر لیونل مسی، رونالدینیو، اینیستا، داوید ویا، یوهان کرایف، زیدان، الیور کان، مارادونا، مایکل اوون و همچنین مربیانی نظیر ویسنته دل بوسکه منتشرشده که از قاره آسیا تنها نام علی کریمی و گفتگو با وی دیده می‌شود.

گلزن ترین هافبک یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران ۲۰۱۲:
علی کریمی هافبک پرسپولیس با زدن ۱۲ گل به عنوان گلزن ترین هافبک یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران شناخته شد. همچنین وی ۸ پاس گل نیز برای هم تیمی‌هایش ساخت و ۲ پنالتی نیز برای این تیم بدست آورد.

عنوان دوم بازیکن سال آسیا ۲۰۱۲

دومین گلزن برتر آسیایی تاریخ پرسپولیس:
علی کریمی با ۱۰ گل زده برای پرسپولیس، پس از فرشاد پیوس با ۱۱ گل زده به عنوان د� جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان از علی کریمی به عنوان یکی از کاندیدهای تصاحب عنوان «DRIBBLE KING» در جام جهانی ۲۰۰۶ یاد کرد. در این فهرست نام بازیکنان سرشناسی چون رونالدینیو، زین‌الدین زیدان، کریستیانو رونالدو، رونالدو (برزیلی)، روبینیو و لوئیس فیگو در کنار علی کریمی به چشم می‌خورد.


عضو باشگاه صدتایی‌های فیفا ۲۰۰۷

تنها آسیایی تیم ستارگان جهان ۲۰۰۹ :
علی کریمی در سال ۲۰۰۹ به عنوان تنها آسیایی تیم منتخب ستارگان جهان؛ برای دیدار با تیم منتخب ستارگان آمریکا جنوبی به لس‌آنجلس آمریکا دعوت شد، که با لغو این مسابقه از سوی مسئولین، از سفر به آمریکا خودداری کرد. پیش از این نیز از علی کریمی برای حضور در تیم منتخب جهان، به منظور دیدار با یوونتوس ایتالیا در سال ۲۰۰۱ دعوت شده بود.

گلزن ترین هافبک و موثرترین بازیکن نهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران ۲۰۱۰:
علی کریمی هافبک باشگاه استیل آذین با ۱۴ گل زده، ۷ پاس گل و گرفتن ۵ پنالومین گلزن برتر تاریخ پرسپولیس در مسابقات باشگاهی آسیا به شمار می‌رود. همچنین کریمی با مجموع ۱۳ گل زده در آسیا (۳ گل الاهلی و ۱۰ گل پرسپولیس) سومین گلزن برتر از میان بازیکنان ایرانی در جام باشگاه‌های آسیا می‌باشد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
رکورد‌های شخصی

کریمی در چهارمین هفته از لیگ آزادگان ایران، در تاریخ ۱۰ مهر ۱۳۷۷ تک گل پرسپولیس را در مقابل سایپا به ثمر رساند و یک روز بعد از سوی منصور پورحیدری به تیم تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد.


کریمی در فینال بازی‌های آسیایی ۱۹۹۸ بانکوک اولین گل ملی خود را در مقابل تیم ملی کویت با ضربه سر به ثمر رساند.

کریمی در سال ۲۰۰۵ علارقم پیشنهادهایی از لیگ برتر انگلستان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و آلمان[ به عنوان دومین خرید بایرن مونیخ پس از فیلیپ لام به این تیم آلمانی؛ که در رنکینگ تیم‌های باشگاهی جهان در رتبه سوم قرار داشت پیوست.

کریمی در دومین بازی خود برای بایرن مونیخ در مسابقات بوندسلیگا در مقابل بایرلورکوزن ۱ گل زد و ۱ پاس گل داد تا در تیم منتخب هفته بوندسلیگا به انتخاب کیکر آلمان قرار بگیرد.

کریمی در سال ۲۰۰۵ در اولین بازی خود برای بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا در مقابل سالرزبورگ اتریش ۱ گل زد و ۱ پاس گل داد تا اولین لژیونر تاریخ فوتبال ایران باشد که در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده است. مهدی مهدوی کیا لژیونر دیگر فوتبال ایران در سال ۲۰۰۰ پس از بازی با تیم بروند بی دانمارک، در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا در مقابل یوونتوس برای هامبورگ گلزنی کرد.

مهدی مهدوی کیا شماره ۳۳ بوخوم، ۱۵ و ۷ هامبورگ، خداداد عزیزی ۱۷ کلن، وحید هاشمیان شماره ۲۳ و ۱۶ هامبورگ، علی دایی شماره ۹ آرمینیا بیله‌فلد و هرتابرلین و ۲۴ بایرن مونیخ، جواد نکونام شماره ۲۴ اوساسونا. علی کریمی در دو فصل حضور در بایرن مونیخ با پیراهن همیشگی شماره ۸ خود در ۴۲ بازی رسمی در مسابقات مختلف برای این تیم به میدان رفت.

تیم ملی فوتبال ایران برای آماده‌سازی بیشتر در مرحله آخر مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۲ در منطقه آسیا به رهبری میروسلاو بلاژویچ در اروپا اردو زد و طبق برنامه در یک بازی تدارکاتی مقابل اسلواکی در براتیسلاوا به میدان رفت. علی کریمی در این دیدار هت‌تریک کرد و یک پاس گل داد تا تیم ملی ایران اولین برد خود مقابل یک تیم ملی اروپایی در خاک آن کشور را کسب کند. (اسلواکی ۳ - ایران ۴).

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۴ در مقابل کره شمالی در پیونگ یانگ به میدان رفت، که کریمی ۲ بار گلزنی کرد تا ایران برای اولین بار در خاک کره شمالی به برتری برسد.

علی کریمی پس از ۲۷۱۷ روز در حضور قریب به یکصد هزار تماشاگر در هشتمین هفته از هشتمین دوره لیگ برتر ایران ۸۸–۱۳۸۷ برای پرسپولیس در مقابل پگاه گیلان به میدان رفت و به مدت ۲۰ دقیقه بی وقفه مورد تشویق هواداران قرار گرفت تا بازگشتی باشکوه به فوتبال ایران داشته باشد. این بازی در روز پنجشنبه برگزار شد.





پــــــــــایــــــــــانــــــــــ
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
alireza jahanbakhsh
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
alireza jahanbakhsh
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
علیرضا جهانبخش


علیرضا جهانبخش متولد ۸ مهر ۱۳۷۲ در جیرنده گیلان بازیکن فوتبال اهل ایران است که هم‌اکنون در تیم فوتبال باشگاه فوتبال ان. ئی. سی در لیگ برتر فوتبال هلند و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. او کاپیتان تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران است.او در سن ۱۷ سالگی اولین بازی خود را برای داماش گیلان در لیگ برتر ایران انجام داد.






باشگاه ها

پارسه تهران

داماش

ان. ئی. سی
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
علی دایی واقعا جزیی از تاریخ فوتبال ایرانه
148036
     
  
مرد

 
علی دایی، زنده یاد ناصرخان حجازی، زنده یاد سیروس قایقران، زنده یاد پرویز دهداری
دوران اینا مهمترین بخش های فوتبال این مملکته

و البته یکی از اجزای جدانشدنی و بسیار تاثیرگذار فوتبال کشورمون، جناب آقای عادل خان فردوسی پور هست
هر چند خارجی های بسیار بزرگ و نامداری مثل استانکو پوکله پوویچ، تومیسلاو ایویچ، میروسلاو بلاژویچ و کارلوس کیروش رو در رده ملی داشتیم.
البته مربیان کم اسم و رسم تر مثل برانکو ایوانکوویچ و والدیر ویرا رو هم داشتیم که بسیار موفق بودند. مخصوصا ویرا که خاطره ی زیبای حماسه ملبورن رو برامون به جای گذاشت
ﺍﮔﺮ ﺧﺪﺍﯾﯽ هم ﺑﺎﺷﺪ، ﻻﯾﻖ ﻣﺤﺎﮐﻤﻪ ﺷﺪﻥ ﺍﺳﺖ، ﻧﻪ ﻣﺤﺎﮐﻤﻪ ﮐﺮﺩﻥ!
     
  
صفحه  صفحه 13 از 13:  « پیشین  1  2  3  ...  11  12  13 
ورزش
ورزش

تاریخچه فوتبال ایران

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA