انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 6 از 83:  « پیشین  1  ...  5  6  7  ...  82  83  پسین »

جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل (نظرسنجی پست اول)


مرد

 
فیفا و تضمین امنیت جام جهانی: در جام کنفدراسیون ها امنیت برزیل را دیدیم

imgurl
با وجود درگیری خونبار اخیردرجریان بازی دو تیم باشگاهی دربرزیل، مسئولان فیفا برای ابراز اطمینان از امنیت جام جهانی، از جام کنفدراسیون ها مثال آورده اند.
مسئولان فیفا و کمیته برگزاری محلی جام جهانی 2014 اقدامات خشنی که در جریان بازی دوتیم اتلتیکو پارانائنسه و واسکو داگاما رخ داد را تقبیح کردندویادآوری کردند که جام جهانی درکمال امنیت برگزار خواهد شد.

فیفا باانتشار بیانیه ای گفت:« بحث گسترده ای در زمینه امنیت وجود دارد که به ارگان های خصوصی ودولتی برمی گردد که برای تضمین امنیت هواداران، بازیکنان وتمام شرکت کنندگان است.» طبق اعلام فیفا:« سیستم امنیتی در جریان برگزاری رقابت های جام کنفدراسیون ها که تابستان گذشته در برزیل برگزار شد، خیلی خوب جواب داده بود.دراین تورنمنت مدلهای پایه ای خوبی بناگذاشته شده که در رقابتهای پیش رو مورد استفاده قرار خواهد گرفت.»

آندره آگوستو پاسو رودریگس، وزیر دادگستری برزیل، در صحبت هایی دراین باره گفت:« بعید است که این اتفاق در جام جهانی تکرار شود.»بنا به گفته او کمیساریای پلیس فدرال ماموریت برگزاری امنیت بازیها را برعهده دارد و قطعا مانع از رخ دادن اتفاقات خشن درورزشگاه ها در جریان برگزاری رقابتهای جام جهانی خواهد شد:« اگر اقدامات مناسب مثل کنترل ورودی های ورزشگاه، بررسی چیزهای داخل کوله پشتی ها و.. انجام بگیرد، چنین اتفاقاتی رخ نخواهد داد. قرار براین است که درهرورزشگاه 200 تا دوربین به کار گرفته شود.با این مدل امنیتی چنین صحنه های حسرت آوری رخ نخواهند داد.»
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
نتایج نهایی قرعه‌کشی جام جهانی 2014

how to screenshot on windows 7
قرعه‌کشی گروه‌بندی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با حضور نمایندگان کشورهای شرکت‌کننده و شماری از بازیکنان مطرح فعلی و سابق فوتبال انجام شد. مطابق این قرعه‌کشی ایران در گروه ششم بازی‌ها با آرژانتین، نیجریه و بوسنی‌هرزگوین رقابت خواهد کرد.
گروه A

برزیل، کرواسی، مکزیک، کامرون


how to take a screenshot on a pc

گروه B

اسپانیا، هلند، شیلی، استرالیا


image upload

گروه C

کلمبیا، یونان، ساحل عاج، ژاپن


image hosting sites
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
گروه‌بندی جام جهانی ۲۰۱۴، ایران رقیب آرژانتین، نیجریه و بوسنی‌هرزگوین

picture sharing
اشکان دژاگه، بازیکن تیم ملی فوتبال ملی ایران به بی‌بی‌سی فارسی گفت فکر می‌کند تیم ملی ایران شانس صعود به مرحله بعد را دارد. او گفت:" کارلوس کی‌روش با شناختی که از گروه F دارد نکات لازم را برای تقویت تیم ملی ایران در نظر خواهد گرفت و با تدارک بازی‌های دوستانه تیم ایران را برای دور مقدماتی آماده خواهد کرد."
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران هم در گفتگویی کوتاه به بی‌بی‌سی درباره گروه ایران گفت:" برای ما مهم این است که قله را پشت سر گذاشتیم و اکنون در بهشت یعنی در جام جهانی هستیم، این رقابت‌ها برای ما یک فرصت بسیار خوب است که مقابل بهترین تیم‌های جهان بازی کنیم. ما با اطمینان خاطر و آمادگی به برزیل می‌آییم تا به مرحله بعد صعود کنیم. ما این فرصت را هرگز از دست نخواهیم داد."
مراسم قرعه‌کشی گروه‌بندی جام جهانی تحت تاثیر درگذشت نلسون ماندلا، رهبر جنبش مبارزه با آپارتاید در آفریقای جنوبی، قرار گرفت و با ادای احترام به او آغاز شد.
در آغاز مراسم سپ بلاتر، رئیس فیفا و دیلما روسف، رئیس جمهور برزیل حاضران را به یک دقیقه سکوت به احترام نلسون ماندلا دعوت کردند.
پس از سخنرانی برگزارکنندگان جام جهانی قرعه‌کشی توسط چند تن از بازیکنان مطرح تاریخ فوتبال چون زین‌الدین زیدان و کافوی برزیلی برگزار شد.
مطابق قرعه، گروه اول شامل برزیل، کرواسی، مکزیک و کامرون است.
در گروه دوم اسپانیا، شیلی، استرالیا و هلند با هم رقابت می‌کنند. کلمبیا، ساحل عاج، ژاپن و یونان در گروه سوم هستند.
در یکی از سخت‌ترین گروه‌ها یعنی گروه چهارم اروگوئه، کاستاریکا، ایتالیا و انگلستان با هم رقابت می‌کنند.
گروه پنجم شاید یکی از ساده‌ترین گروه‌های جام جهانی باشد که سوئیس، فرانسه، هندوراس و اکوادور در آن بازی می‌کنند.
ایران هم در گروه ششم با آرژانتین، نیجریه و بوسنی‌هرزگوین رقابت خواهد کرد.
گروه هفتم شامل آلمان، پرتغال، غنا و آمریکا است و سرانجام در گروه هشتم که برخی آن را ساده‌ترین گروه خوانده‌اند، بلژیک، کره جنوبی، روسیه و الجزایر بازی خواهند کرد.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
واکنش رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس بعد از مشخص شدن قرعه سه شیر در جام جهانی
درلحظه ای که قرعه انگلیس از گلدان خارج شد و مشخص شد که آنها باید بااروگوئه و ایتالیا بازی کنند، آقای دیک ، باژست بامزه ای با انگشت دستش ژست سربریدن را به نمایش گذاشت

photo hosting sites
گرگ دیک، رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس در لحظه ای که قرعه این تیم در مرحله گروهی جام جهانی 2014 مشخص شد، واکنش جالبی داشت.

درلحظه ای که قرعه انگلیس از گلدان خارج شد و مشخص شد که آنها باید بااروگوئه و ایتالیا بازی کنند، آقای دیک ، باژست بامزه ای با انگشت دستش ژست سربریدن را به نمایش گذاشت. حالا مشخص نیست که او فکر می کند که سرتیمشان بریده خواهد شد یا مخاطب ژست او یکی از مقامات ایتالیایی یا اروگوئه ای بوده.

او رو به فرد خاصی که در سمت چپش نشسته بود این ژست را به نمایش گذاشت و دراین تصویر، روی هاجسون سرمربی سه شیر که بغل دست او نشسته بود، خم شده تا ببیند که آقای دیک برای چه کسی این ادا را در آورده
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
نیجریه به دنبال صعود/ دست باز "کشی" برای انتخاب کمپ!

greenshot
برای اولین بار در تاریخ حضور نیجریه در جام جهانی، سرمربی تیم ملی این کشور اختیار انتخاب محل اردوی این تیم در تورنمنت سال آینده برزیل را یافته است.


استفان کشی در حال حاضر مشغول بررسی چندین محل اردوی احتمالی تیم این کشور در برزیل و به ویژه اطراف سائوپولو است.

کشی که در اولین حضور نیجریه در جام جهانی 1994 آمریکا کاپیتان تیم ملی این کشور بود با اشاره به فرصتی که در اختیارش گذاشته شده اظهار داشت که برای ایجاد بهترین شرایط برای تیم عقاب ها تلاش می کند.

به گزارش گل و به نقل از ایرنا, وی از اینکه برای انتخاب محل اردوی تیم دست او باز گذاشته شده ابراز خشنودی کرد و گفت: هر سرمربی این امتیاز را ندارد. من مطمئنا از این فرصت برای انتخاب بهترین محل برای تیم استفاده می کنم.

قهرمان آفریقا با آرژانتین دارنده دو عنوان قهرمانی جهان، بوسنی و هرزگووین و ایران در گروه اف رقابت خواهد کرد.

بیشتر 32 تیم شرکت کننده در جام جهانی برای اردوی تیم خود به دنبال محلی در اطراف سائوپولو می گردند. در مجموع 83 مکان توسط میزبان پیشنهاد شده است.

محل اردوی تیم شامل یک هتل و زمین تمرین است. فدراسیون های کشورهای شرکت کننده در جام جهانی قبل از پایان ماه آینده میلادی باید محل اردوی خود را تعیین کنند.

تمام تیم ها دستکم پنج روز قبل از اولین دیدار خود باید خود را به اردوی تیم شان معرفی کنند. در مورد نیجریه این زمان نباید دیرتر از 11 ژوئن باشد که پنج روز بعد از این تاریخ عقاب ها در ورزشگاه 41 هزار نفری کوریتیبا به مصاف ایران می رود. شهر کوریتیبا با 7/1 میلیون نفر جمعیت در جنوب برزیل واقع شده است.

تیم نیجریه روز 21 ژوئن در ورزشگاه 42 هزار نفری کویابا در غرب برزیل با بوسنی دیدار می کند. بعد از آن دوباره برای دیدار برابر آرژانتین به جنوب عزیمت خواهد کرد.

این دیدار در ورزشگاه 48 هزار نفری پورتو آلگره در روز 25 ژوئن انجام می شود.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
قیمت بلیت های جام جهانی اعلام شد

image hosting 20mb
قرعه کشی مرحله گروهی به تازگی انجام شد و فیفا اعلام کرد بلیت های این مرحله در سه قیمت 90، 135 و 175 دلار فروخته خواهد شد.
فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا، قیمت بلیت های جام جهانی را اعلام کرد.

قرعه کشی مرحله گروهی به تازگی انجام شد و فیفا اعلام کرد بلیت های این مرحله در سه قیمت 90، 135 و 175 دلار فروخته خواهد شد.

گران ترین بلیت های این مرحله مربوط به دیدار افتتاحیه بین تیم های برزیل و کرواسی خواهد بود که هواداران برای دیدن آن باید بلیت های 220، 330 و 495 دلاری تهیه کنند. البته این قیمت ها با در نظر گرفتن مالیات خواهد بود.

برای دیدارهایی که تعداد متقاضیان بیش از اندازه باشد، فیفا براساس قرعه کشی، بلیت ها را خواهد فروخت و تعدادی از بلیت ها هم به فروش عمومی گذاشته خواهد شد.

فیفا همچنین قیمت بلیت های مرحله حذفی را اعلام کرد. بلیت های مرحله یک هشتم نهایی بین 110 تا 220 دلار،، قیمت بلیت های مرحله یک چهارم نهایی، بین 165 تا 330 دلار و بلیت های مرحله نیمه نهایی بین 275 تا 660 دلار خواهد بود.

بلیت های دیدار رده بندی هم بین 165 تا 330 دلار خواهد بود.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
درخواست 1/1 میلیون بلیط جام جهانی در مدت 24 ساعت

imgurl
هر فدراسیون فوتبالی می تواند تصمیم بگیرد که فقط هواداران خود حق دسترسی به این بلیط های خاص را داشته باشند همانگونه که در مورد انگلیس انجام شده است.
طی 24 ساعت آغاز دومین مرحله عرضه بلیط های جام جهانی 2014 برزیل، یک میلیون و 179 هزار و 363 تقاضا برای این بلیط ها ارسال شده است.

به گزارش فیفا و به نقل از ایرنا، حدود 86 درصد متقاضیان را هواداران برزیلی تشکیل می دهند. بعد از برزیل، آمریکا با 38 هزار و 9 ، آرژانتین با 30 هزار و 659 ، شیلی، 23 هزار و 14 ، کلمبیا 12 هزار و 103 ، مکزیک 11 هزار و 580 ، استرالیا 8 هزار و 64، آلمان 6 هزار و 556 ، انگلیس 6 هزار 469 و فرانسه 6 هزار 6 بلیط در رده های بعدی قرار دارند.

هواداران فوتبال تا روز 30 ژانویه 2014 فرصت دارند با مراجعه به تارنمای فیفا برای درخواست بلیط اقدام کنند. در این مدت همه هواداران شانس برابر برای خرید بلیط دارند. در صورتی که تعداد تقاضا از عرضه بیشتر باشد بلیط ها قرعه کشی می شود.

علاوه برآن 29 هزار و 913 تقاضا تاکنون برای خرید بلیط های اختصاصی PMA دریافت شده است. عرضه این بلیط ها تا هفتم فوریه 2014 ادامه دارد. این بلیط ها از طریق پیوند ویژه ای در تارنمای فیفا یا صفحه تیم مربوطه در سایت فدراسیون فوتبال عرضه می شود.

نکته حائز توجه این است هر فدراسیون فوتبالی می تواند تصمیم بگیرد که فقط هواداران خود حق دسترسی به این بلیط های خاص را داشته باشند همانگونه که در مورد انگلیس انجام شده است.

فیفا 16 درصد بلیط های هر مسابقه را به هواداران دو تیمی که دیدار آنها برگزار می شود اختصاص داده است( 8 درصد برای هر تیم).
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
اسکولاری: می خواهیم قهرمان قهرمانان شویم؛ ترجیح می دهیم تا به اسپانیا یا هلند بخوریم تا شیلی

upload pictures online
اگر بتوانیم بعد از رویارویی با 4 یا 5 قهرمان دنیا در مسیر رسیدن به فینال، قهرمان جام جهانی بشویم، واقعا عالی خواهد شد
لوئیس فلیپه اسکولاری سرمربی تیم ملی برزیل در صحبت هایی اعلام کرده که درصورت صعود تیمش به مرحله یک هشتم پایانی رقابتهای جام جهانی 2014 ترجیح می دهد تا تیمش مقابل اسپانیا یا هلند (قهرمان یا نایب قهرمان جام جهانی 2010 ) به میدان برود تا اینکه بخواهد مقابل شیلی قرار بگیرد

فیل بزرگ در گفتگو با برنامه تلویزیونی «دپورته اسپکتاکولار» گفت:« امیدوارم که شیلی به دور بعد صعود نکند.من ترجیح می دهم که تیمهای دیگری ازاین گروه بالا بیایند. رویارویی با شیلی نفس گیر است. آنها تیم واقعا منسجم وباهوشی هستند که متشکل از بازیکنان خوبی هستند و سیستمی بازی می کنند که به سیستم بازی ما نمی آید.بازی کردن مقابل یک حریف اروپایی بهتر است.»

برزیل،تیم سرگروه گروه آ باید مقابل مکزیک، کرواسی وکامرون بجنگد ودرصورت صعود به دور بعد باید بایکی از دو تیم برتر گروه بی که متشکل از اسپانیا،هلند، شیلی و استرالیاست مبارزه کند.

باوجودی که رسانه های ورزشی دنیا نگران یک بازی سخت برای برزیل در مرحله یک هشتم نهایی هستند و«یک فینال زودهنگام »را برای سلسائو درصورت رویارویی با اسپانیا یا هلند پیش بینی کرده اند، اما سرمربی این تیم شیلی را حریف خطرناک تری برای تیمش می داند.

اسکولاری در ادامه صحبت هایش یادآوری کرد که دوست دارد تا تیمش در جریان این رقابتهابا قهرمانان دیگر دنیانیز روبرو شود تا ارزش واقعی شاگردانش مشخص شوند:« اگر بتوانیم بعد از رویارویی با 4 یا 5 قهرمان دنیا در مسیر رسیدن به فینال، قهرمان جام جهانی بشویم، واقعا عالی خواهد شد. بدین ترتیب قهرمان قهرمانان خواهیم شد.»

اویادآوری کرد که ترجیح می دهد که تیمش به اروگوئه برنخورد، تیمی که برزیل در فینال جام جهانی 1950 مغلوب آنها شده بود:« ما آماده رویارویی با هرحریفی هستیم.هرچند که ترجیح می دهم اصلا به اروگوئه نخوریم.»

اسکولاری راجع به حریفان تیمش درمرحله گروهی گفت:« آن طور که رسانه ها می گویند،مسیر ما آنچنان هم ساده نیست وبه کیفیت تک تک تیمهای رقیب اشاره کرد و گفت:« باوجودی که ماندزوکیچ درجام جهانی بازی نخواهد کرد(به دلیل سپری کردن دوران محرومیت)، کرواسی بازیکنانی دارد که کار را برای ما سخت می کنند وآنها باسبکی شبیه به ما بازی می کنند.آنها باید از اروپا به اینجا بیایند وپروسه تطبیق یابی را پشت سربگذارند.»

او درمورد مکزیک حریف دیگر تیمش گفت:« مکزیک همچنان حریفی نفس گیر برای ماست وبدتراز همه این است که آنها همیشه مقابل برزیل خوب کار می کنند.»و نظرش درمورد کامرون بدین ترتیب بود:« خیلی وقتها آنها دانش تکنیکی را به کناری می گذارند. برایشان مهم نیست که آیا 0-3 ببازند یا نه وآیا باید برای گلزنی تلاش کنند یاخیر. باید کاملا مراقب این سبک بازی باشیم.»

بخش پایانی صحبتهای اسکولاری درمورد بازیکنانی که به اردوی سلسائو دعوت خواهد کرد بود.او یادآوری کرد که ممکن است درلیستش سورپرایزهایی را ببینیم و امیدها برای بازگشت بازیکنانی مثل کاکا،روبینیو و رونالدینیو رازنده نگاه داشت:« کاکا به اندازه سایر بازیکنان شانس حضور درتیم ملی را دارد.البته مهم است که شرایط خوبی داشته باشد. روبینیو هم می تواند با درخشش درمیلان به تیم ملی بازگردد.من به دنبال پایه خوبی برای تیم ملی هستم. عملکردتمام بازیکنان را زیر ذره بین گرفته ایم و باید آماده همه اتفاقات باشیم.»
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
عکس یادگاری مربیان؛ کی روش خندان بین لوو و کلینزمن

image upload with preview
با پایان قرعه کشی، کار اصلی این 32 مرد خوش پوش آغاز می شود

سایت گل- این عکس دسته جمعی 32 مردی است کارشان از فردا شروع می شود. آنها باید تیم های شان را برای جام جهانی آماده کنند و با دست پر به برزیل برگردند.
کی روش که به نظر می رسد از قرعه ایران حسابی راضی است، خوشحال و خندان در ردیف عقب، بین لوو و کلینزمن ایستاده است. او گفته قرار گرفتن مقابل آرژانتین مثل رفتن به بهشت است؛ آیا بعد از دومین دیدار ایران در
جام جهانی، باز هم چنین احساسی خواهیم داشت؟



free jpeg images
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
صفحه  صفحه 6 از 83:  « پیشین  1  ...  5  6  7  ...  82  83  پسین » 
ورزش
ورزش

جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل (نظرسنجی پست اول)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA