انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 8 از 83:  « پیشین  1  ...  7  8  9  ...  82  83  پسین »

جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل (نظرسنجی پست اول)


مرد

 
من طرفدار انگلیس هستم ولی از من گفتن برزیل قهرمان میشه
     
  
مرد

 
آلمان به نظرم امسال قهرمانه
ما هم حرف های زیادی داشتیم... اما برای نگفتن!
     
  
مرد

 
سابه یا: ورزشگاه محل برگزاری بازی ایران-آرژانتین فوق العاده است

screengrab
کارلوس بیلاردو مدیر تیم های آرژآنتین به پورتو الگره سفر کرد تا شرایط ورزشگاه بیرا ریو، محل برگزاری بازی آرژآنتین مقابل نیجریه که آخرین بازی سلسائودر مرحله گروهی است را بررسی کند
- آلخاندرو سابه یا سرمربی تیم ملی آرژآنتین روزهای اخیر را در برزیل سپری کرده و در طول این روزها به بازدید از شهرها و ورزشگاه هایی که تیمش درمرحله گروهی جام جهانی 2014در آن مستقر خواهد بود پرداخت.

البته سابه یا وهیئت همراه ساعاتی پیش به آرژآنتین بازگشتند ولی سرمربی سلسائوقبل از بازگشت به آرژآنتین به بلو اوریزونته رفته بود تا شرایط ورزشگاه مینه یرائو را مورد بررسی قرار دهد. در این ورزشگاه دو تیم آرژآنتین و ایران مقابل هم قرار خواهند گرفت. سابه یا درمورد این ورزشگاه گفته:« این ورزشگاه بی عیب ونقص است. واقعا آن را تحسین می کنم.» و یادآوری کرد که این ورزشگاه یادآور خاطره خوبی برای اوست؛ جام لیبرتادورسی که با استودیانتس درآن ورزشگاه کسب کرده.

کارلوس بیلاردو مدیر تیم های آرژآنتین به پورتو الگره سفر کرد تا شرایط ورزشگاه بیرا ریو، محل برگزاری بازی آرژآنتین مقابل نیجریه که آخرین بازی سلسائودر مرحله گروهی است را بررسی کند.و سابه یا نیز روانه منطقه دیگری شد تا شرایط ورزشگاه محل برگزاری بازی ایران - آرژآنتین را بررسی کند

و بعد از او آلخاندرو سابه یا عازم بلو اوریزونته شد. او درادامه صحبت هایش در مورد ورزشگاه مینه یرائو گفت:« بی عیب و نقص است. این ورزشگاه را تحسین می کنم. دراین ورزشگاه بود که با استودیانتس قهرمان کوپا لیبرتادورس شدم. فوق العاده است.»

منظور سابه یا از این قهرمانی ، برد با استودیانتس در فینال کوپا لیبرتادورس در سال 2009 مقابل کروزیه روی برزیل بود
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
بازگشت سابه یا به آرژآنتین بعد از بازدید از امکانات برزیل

upload pictures online
سرمربی تیم ملی آرژآنتین بعدازحضور درقرعه کشی رقابتهای گروهی جام جهانی 2014 وآشنایی با ورزشگاه ها وتجهیزات برزیل به کشورش بازگشته است
آلخاندرو سابه یا سرمربی تیم ملی آرژانتین بعد از حضور درمراسم قرعه کشی جام جهانی 2014 که روز جمعه در برزیل صورت گرفت، چند روزی را در این سرزمین سپری کردو به بازدید از تجهیزات برزیل و استادیوم های محل برگزاری بازیهای تیمش دراین کشور رفت و حالا به آرژآنتین بازگشته است.

سابه یا همراه با کارلوس بیلاردو، مدیر تیم های ملی آرژآنتین، پابلو بلانکو، مربی بدنساز سلسائو، خوان کارلوس کرسپی، مدیرکلی تیم های ملی آرژانتین و لوئیس کاسترو رئیس تیم های ملی آرژآنتین با پروازی از برزیل به سرزمین مادری بازگشته و در فرودگاه ایسه سای بوئنوس آیرس فرود آمدند.

روز جمعه و درمراسم قرعه کشی مشخص شد که آرژآنتین به عنوان صدرنشین گروه اف باید با ایران، نیجریه و بوسنی روبرو شود

بعد از مشخص شدن قرعه و ورزشگاه هایی که بازی های آرژآنتین درمرحله گروهی در آن برگزار می شوند، سابه یا از ورزشگاه های مینه ئیرائو، ماراکانا و بیرا ریو در شهرهای بلو اوریزونته، ریو دوژانیرو و پورتوالگره بازدید کرد. به علاوه این کاروان آرژآنتینی که امروز به خانه بازگشتند، قراردادهایی را نیز با هتل های محل اقامت تیمشان در زمان برگزاری جام جهانی به امضا رساندند.سابه یا بعد از بازدید از این مراکز نظر مثبتش را در این باره ابراز کرده است.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
آشنایی با شهرهای میزبان ایران در جام جهانی
درجام جهانی برزیل بازی های ایران در سه شهر برگزار می شود. شهرهای کوریتیبا، بلوهوریزونته و سالوادور نام سه شهر میزبان تیم ملی کشورمان است...



جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ بیستمین دورهٔ جام جهانی فوتبال است که از ۱۳ ژوئن ۲۰۱۴ (۲۳ خرداد ۱۳۹۳) تا ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۴ (۱۳ تیر ۱۳۹۳) در شهرهای مختلف کشور برزیل برگزار می‌شود.

بازیهای ایران از روز ۲۶ خرداد آغاز می شود و در روز نخست ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) ایران در شهر کوریتیبا و در ورزشگاه آرنا دا بایکسادا به مصاف تیم ملی نیجریه می رود. ورزشگاه این شهر ۴۳ هزار و ۹۰۰ نفر گنجایش دارد و بلیت بازی حدود ۱۰۰ تا ۳۰۰ دلار خواهد بود.

روز بعد ایران در ورزشگاه استادیو مینیرو شهر بلوهوریزونته به مصاف آرژانتین و مردان سابیا خواهد رفت. این ورزشگاه نیز ۶۲ هزار و ۵۴۷ نفر تماشاچی را در خود جا می گیرد.

و سرانجام بازی آخر ایران نیز ۲۵ ژوئن (۴ تیر) در شهر سالوادور و ورزشگاه ایتایپاوا آرنا فونته نوا برابر بوسنی و هرزگوین خواهد بود. ورزشگاه شهر سالوادور حدود ۵۶۰۰۰ نفر تماشاچی گنجایش دارد.

در صورت صعود ایران به مرحله بعد در آخرین روز مرحله اول محل برگزاری بازیهای ایران نهایی خواهد گردید.

ایران ۲۷ روز قبل از بازیها به برزیل می رود و ۲۰ روز قبل را در شهر سائوپائولو و ۷ روز نیز در سه شهری که سه بازی خود را برگزار خواهد کرد اردو برگزار می کند.

کوریبیتا

شهر کوریتیبا (Curitiba) در جنوب شرقی برزیل واقع است. از سطح دریا ۹۰۸ متر ارتفاع دارد، دمای هوا در تابستان ۲۱ و در زمستان ۱۳ درجه سانتیگراد است.دارای ۲۶ پارک ملی حفاظت شده که از تنوع گیاهی و جانوری بسیار بالایی برخوردار است.سرانه فضای سبز هرنفر ۵۵ متر مربع است و بدین دلیل پایتخت اکولوژیکی برزیل شناخته شده است. جایی که جمعیت آن از ۳۰۰۰۰۰ نفر در سال ۱۹۵۰ به ۱/۲ میلیون نفر در ۱۹۹۰ رسید.

فقر و مشکل درآمدی در چهره این شهر کاملاً هویداست اما به طور چشمگیری از میزان آلودگی و سطح آموزش عمومی بالا برخوردار است.

2-بلوهوریزونته

هوریزونته (به پرتغالی: Belo Horizonte)‏، به معنی افق زیبا سومین شهر بزرگ در کشور برزیل است.

شهر بلو هوریزونته مرکز ایالت میناس گرایس برزیل است و در منطقهٔ جنوب خاوری این کشور واقع شده‌است. جمعیت شهر بلو هوریزونته ۲٫۴ میلیون نفر و جمعیت منطقهٔ کلان‌شهری آن ۵٫۳ میلیون نفر است. شهر بلو هوریزونته را در زبان عوام بئاگا (Beagá) می‌نامند که نام پرتغالی حروف اول دو واژهٔ نام این شهر یعنی BH است.

این شهر از ۳۰۰ محلهٔ فقیرنشین و آلونک‌نشین تشکیل شده‌است. شمار محلات حاشیه‌نشیان فقیر هم‌چنان رو به افزایش است و در تپه‌های پیرامون شهر رو به بالا ساخته می‌شود.

3- سالوادور

سالوادور شهری بندری و مرکز ایالت باهیا در برزیل است. باهایا یکی از ۲۷ ایالت‌های برزیل است که در شمال شرقی این کشور همجوار اقیانوس اطلس قرار دارد.باهیا چهارمین ایالت پر جمعیت برزیل بعد از سائوپائولو، میناس گرایس، و ریودوژانیرو است. مرکز ایالت باهیا شهر سالوادور است که برای میزبانی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل انتخاب شده است.

این شهر پیش از این پایتخت برزیل بوده و جزو اولین مناطقی است که اروپایی ‌ها در قاره آمریکا در آن سکنی گزیدند و به همین دلیل از لحاظ فرهنگی دارای تمایزات بسیاری است و آفریقایی ‌ها تاثیر زیادی در آن دارند به ‌گونه ‌ای که به این شهر پایتخت آفریقایی‌ های برزیل گفته می ‌شود.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
ماراکانا، جزیره ای درمیان سیلابهای ریودوژانیرو


بارشهای سیل آسای روزهای اخیر در ریودوژانیرو، باعث آب گرفتگی معابر این شهر شده است

با بارش باران های سیل آسا در ریودوژانیرو، ورزشگاه ماراکانا در محاصره سیل قرار گرفت. دراینجا می توانید تصاویری از این اتفاق را ملاحظه کنید





بارش باران های سیل آسا در سحرگاه چهارشنبه در برزیل و به ویژه در شهر ریودوژانیرو باعث شد تا ورزشگاه ماراکانا، میزبان تعدادی از بازیهای جام جهانی 2014 و از جمله بازی فینال این رقابتها در محاصره سیل قررا بگیرد و آب زیادی در داخل این ورزشگاه جاری شد.

این ورزشگاه در روز 18 ژوئن میزبان بازی اسپانیا شیلی است و 5 بازی دیگر از سری بازیهای جام جهانی 2014 نیز درآن برگزار خواهد شد.

بعد از این بارشها بود که ورزشگاه ماراکانابه سان جزیره ای بود که در یک رودخانه خروشان گیر افتاده و مقامات شهری خیابان های اطراف این ورزشگاه را بستند تا آبهای جمع شده در خیابان ها از طریق آبراه ها از کف خیابان ها خارج شود. تا عصر هنگام این منطقه به حالت عادی بازگشت و این درحالی بود که درساعات بارش این باران سیل آسا، مقامات سازماندهی جام جهانی به شدت نگران این ورزشگاه بودند. بارش چنین باران هایی دراین برهه زمانی از سال عادی و طبیعی نبود ولی در زمان برگزاری جام جهانی 2014 این احتمال وجود دارد که چنین باران هایی ببارد.

دراین میان همه اطمینان دارند که تا آن زمان تدابیر مناسبی اندیدیشده می شود تا چنین اتفاقی را شاهد نباشیم.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  ویرایش شده توسط: shomal   
مرد

 
بعد از کشته شدن یک کارگر دیگر؛ احتمال اعتصاب کارگران ورزشگاه های جام جهانی

این چهارمین مورد مرگ کارگران در استادیوم های میزبان جام جهانی در یک ماه گذشته است. دو هفته قبل هم سقوط یک بالابر، باعث مرگ دو کارگر در سائوپائولو شد.
مرگ یک کارگر دیگر در یکی از استادیوم های میزبان جام جهانی 2014، ممکن است به یک اعتصاب گسترده منجر شود.

این کارگر که مشغول کار روی مجموعه ورزشی آمازونیا آره نا بود، دچار حمله قلبی شد و از روی تاسیسات به پایین سقوط کرد.

اتحادیه کارگران بلافاصله از نبود ایمنی کافی در زمان کار این کارگران ابراز نارضاتی کرد و اکنون این نگرانی وجود دارد که کارگران سایر ورزشگاه ها هم در اقدامی هماهنگ دست به اعتصاب بزنند.

رئیس اتحادیه کارگران به خبرنگاران گفت:" یک اعتصاب سراسری می تواند ایده آل باشد. برای اینکه نشان بدهیم این اتفاقاتی است که کسی دوست ندارد شاهد آن باشد.

دولت فقط بخش زیبای قضیه را نشان می دهد و چنین اتفاقاتی را فراموش می کند. ما روز دوشنبه آنجا خواهیم بود و حقق مان را طلب می کنیم. "

این چهارمین مورد مرگ کارگران در استادیوم های میزبان جام جهانی در یک ماه گذشته است. دو هفته قبل هم سقوط یک بالابر، باعث مرگ دو کارگر در سائوپائولو شد.

آماده سازی ورزشگاه ها و زیرساخت های جام جهانی 2014 در فاصله 7 ماه تا آغاز جام جهانی سرعت مناسبی ندارد و این مسئله باعث نگرانی مقامات فیفا شده است.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
مجموعه توریستی به عنوان اردوگاه تیم ملی فوتبال آلمان در برزیل
بسیاری از تیمهای اروپایی شرکت کننده در جام جهانی سال آینده در برزیل، از گرما و مسافت سفرها در این کشور استوایی و پهناور نگرانند. در تصمیمی که کم سابقه توصیف شده، فدراسیون فوتبال آلمان، یک مجموعه توریستی را به عنوان اردوگاه تیم ملی این کشور در برزیل انتخاب کرده است.
نیکلاس نیک‌سادات گزارش می دهد.


بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
بندگی کی روش؛ این نگاه باید تغییر کند
کارلوس تنها به این امیدوار است که با وجود از دست رفتن فرصتی شش ماهه هنوز 6 ماه دیگر مهلت باقی است و باید برای حضور در جام جهانی با آن کیفیتی که مد نظر اوست آماده این رقابت ها شد

حرف های امروز کارلوس کی روش در نشست خبری شبیه تمام حرف هایی است که او در 6 ماه اخیر روی آن تاکید داشته و البته جدی گرفته نشده است.مرد پرتغالی امروز حرف های زیادی زد اما چند نکته در حرف های او می تواند مورد توجه قرار گیرد.

یک)کی روش امروز از قدرت حریفان و تیم های همگروه مان گفت و روی این موضوع تاکید داشت که در جام جهانی گروه آسانی وجود ندارد.البته نکته آنجا بود که کی روش به صورت ریز و مجزا درباره کیفیت تیم های همگروه تیم ملی حرفی نزد و نخواست تا با بزرگ کردن حریفان ،تیم ملی را مقابل آنها کوچک کند.اعتماد به نفس کی روش در زمان صحبت درباره حریفان مان جالب توجه بود .او روی کیفیت بالای این تیم ها تاکید داشت اما نخواست با اشاره به جادوی مسی یا قدرت گلزنی آگرو ترس را به جان مان بیاندازد.البته او به حضور بیشتر بازیکنان تیم ملی نیجریه در لیگ های اروپا اشاره داشت تا کیفیت تیم هایی که باید در بازی های دوستانه با آنها روبرو بشویم را یادآوری کند اما هرگز درصدد کوچک کردن تیم تحت اختیارش مقابل سه تیم دیگر برنیامد.او البته به کارنامه ضعیف تیم ملی ایران در سه دوره حضورش در جام جهانی که فیفا در اختیارش قرار داده بود اشاره کرد اما این موضع نیز در جهت پائین آوردن کیفیت فوتبال ایران و بازیکنان ایرانی گفته نشد بلکه در جهت این گفته شد تا اعلام کند قرار است در این جام جهانی اتفاقات بهتری برای تیم مایران بیافتد و این خواسته و هدف اصلی اوست.

دو) موضوع اصلی همین است؛ اینکه کی روش به صعود فکر می کند و تمام این بالا و پائین پریدن ها و حرص خوردن ها به خاطر همین موضوع اساسی است که قبلا و حالا هر وقت حرفی از آن به میان آمده از سر احساس و نبود شناخت کافی مطرح شده نه نعقل و نامل در کیفیت تیم های حاضر در جام جهانی.شاید اصلا همین درخواست های ظاهرا گزاف مرد پرتغالی در مقایسه با برانکو یا ایویچ در همین مساله مستتر باشد.ستاره تیم ملی در جام جهانی مربی کوچکی نیست و نمی خواهد همه او را حذف شده بی دست و پایی بدانند که طی 3 سال هیچ ردی از خودش در فوتبال ایران نگذاشته است.کی روش به انجام بازی های خوب و کسب نتایجی بهتر از آنچه در سه دوره قبلی نصیب مان شد فکر می کند و این بلندپروازی او ستودنی است حتی اگر درونش چیزی مدام فریاد بزند که «بی خیال شو،نشدنی است».

سه)اشاره سرمربی تیم ملی به نقش بازیکنان در موفقیت در جام جهانی چیزی نیست که به سادگی بتوان از آن عبور کرد.این حرف های کی روش را شاید بتوان از دو بعد بررسی کرد؛یکی اینکه او از حالا می خواهد بار نتایج را تا حدودی ازروی دوش خودش ساقط کرده و روی دوش بازیکنانش بیاندازد یا اینکه آنها را برای بازی های بزرگ در این رقابت ها تهییج کرده و نقش پررنگ آنها در کسب نتایج بهتر را به آنها یادآوری کند. هر دو حالت نشان از بزرگی مرد پرتغالی دارد اما اگر منطقی باشیم می دانیم که مربی هر چقدر بزرگ و کارا باشد در نهایت بدون ابزار قدرتمند و با کیفیت راه به جایی نخواهد برد و البته در شکست ها این سرمربی است که کمتر از بازیکنانش زیر تیغ انتقادها قرار می گیرد و این نکته در اروپا،آسیا،آفریقا و آمریکای جنوبی یک نکته مشترک است.

چهار)شانس؛این همان نکته ای است که حتی مرد بزرگ ،منطقی و واقع گرایی مثل کارلوس کی روش هم به آن اعتقاد دارد.او که می داند مقایسه فوتبال ایران با اسپانیا می تواند در ژانر طنز جای کار کردن داشته باشد روی شانس برای به نتیجه رسیدن حساب باز کرده است و البته خیلی زود این مساله را با حقیقیت پیوند می زند تا زیاد از حد به بهره بردن از شانس خوشبین نباشیم.کی روش در جمله ای جالب روی این موضوع تاکید می کند که ما شانس داریم،شانس آماده سازی در فرصت باقیمانده.کارلوس تنها به این امیدوار است که با وجود از دست رفتن فرصتی شش ماهه هنوز 6 ماه دیگر مهلت باقی است و باید برای حضور در جام جهانی با آن کیفیتی که مد نظر اوست آماده این رقابت ها شد.

پنج)موضوع و معضل بزرگ همین نحوه آمادگی و آماده سازی است. تمام حرف کی روش در جلسه مطبوعاتی امروز و حتی روزهای قبل این بوده که « برای موفقیت در جام جهانی باید همان طور عمل کنید که من می خواهم ».این همان مرزی است که مدت هاست مشخص شده و موضع اختلاف بین کی روش و فوتبال ایران بوده اما بالخره زمانش فرا رسیده تا فوتبال ایران و اهالی پرادعایش تکلیفشان را با مرد پرتغالی روشن کنند.او با مصاحبه های پرتعداد و تاکید روی برنامه ها و اهدافش تمام آنچه از اهالی فوتبال ،باشگاه ها و فدراسیون خواسته را تشریح کرده است و البته روی این موضوع تاکید داشته که اتحاد می تواند مشکل گشا باشد.در این میان قبل از اینکه فدراسیون فوتبال چقدر می تواند خواسته های او را اجرایی کند یا باشگاه ها چقدر با او و تیم ملی همکاری خواهند کرد یک مساله باید مشخص شود.در حال حاضر نگاه ویژه ای در بین اهالی فوتبال از جمله مدیران باشگاه ها،مربیان و حتی گروه کثیری از هواداران فوتبال وجود دارد که به صورت خلاصه می گوید کی روش نگاه از بالا به پائینی به فوتبال ایران دارد و می خواهد حرف ،حرف خودش باشد چون ما و کارهایمان را قبول ندارد.شاید به صورت کلی این نگاه ،نگاه درستی باشد( شما هم اگر مربی یونایتد و رئال مادرید بودید در آسیا چنین نگاهی داشتید)اما بحث جام جهانی می طلبد تا از این نگاه به عنوان بردگی کی روش در راه پذیرفتن خواسته های او تعبیر نکنیم.او مسیر موفقیت در جام جهانی را نشان مان می دهد و با جزئیات و با وجود حداقل ها و محدودیت ها ابزارهای رسیدن به این موفقیت را می شمارد.حالا ما یا می خواهیم از او و تزهایش استفاده کنیم یا نه. اگر نمی خواهیم که پس بحث درباره کیفیت بازی ها و نتایج تیم ملی در جام جهانی بیهوده است اما اگر می خواهیم باید این نگاه منفی و بندگی مقابل کی روش را از اهالی فوتبال دور کنیم و از در تعامل واقعی با او برآئیم.در این صورت خود به خود اتحاد و وفاقی که در شعارهای همه قبل از جام جهانی موج می زند به دست خواهد آمد و آن وقت است که می توان از مرد پرتغالی انتظار بازی های با کیفیت و نتایجی بهتر از آنچه تیم های ملی ما در جام های جهانی 78،98 و 2006 به دست آورده اند را داشت.آن روز می توان راحت از کی روش پرسید نشانه های پیشرفت فوتبال ایران در این جام جهانی چه بوده و آیا اصلا پیشرفتی حاصل شده یا نه؟
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
اولین دیدار دوستانه اوکی شد/ ایران - گینه 14 اسفند
پیش از این هم کی روش به نوعی عنوان کرده بود که به مصاف این تیم آفریقایی خواهیم رفت اما تاریخ آن را مشخص نکرده بود.

بالاخره اولین بازی دوستانه تیم ملی کشورمان در راه جام جهانی مشخص شد و ایران در روز 14 اسفند به مصاف تیم گینه خواهد رفت.
ملی پوشان کشورمان که در همین روز با کویت بازی داشتند با توافق دو فدراسیون این بازی به تعویق افتاده است.
پیش از این هم کی روش به نوعی عنوان کرده بود که به مصاف این تیم آفریقایی خواهیم رفت اما تاریخ آن را مشخص نکرده بود.
نکته ی جالب اما پس از اعلام رسمی این دیدار تعدادی از خبرگزاری های داخلی به دلیل شباهت اسم گینه و غنا، این تیم قدرتمند آفریقایی را حریف دیدار دوستانه مان عنوان کرده بودند!
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
صفحه  صفحه 8 از 83:  « پیشین  1  ...  7  8  9  ...  82  83  پسین » 
ورزش
ورزش

جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل (نظرسنجی پست اول)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA