انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 68 از 108:  « پیشین  1  ...  67  68  69  ...  107  108  پسین »

Persepolis FC | باشگاه پرسپولیس


مرد

 
خدا نگذره از اونی که اشکای تو رو درآورد آقا مهدی

     
  
مرد

 
آن روز تلخ

آن روز تلخ بد جور شرمنده ات شدیم. حواسمان پرت یک ناکامی دیگر بود.


داشتیم از عمق وجود حرص می خوردیم!! داشتیم به بختمان لعنت می فرستادیم. ذهن یاری نمی داد که باید صبور باشیم. باید به احترام همه خوبیهایت صبوری می کردیم. به زمین ناسزا می گفتیم و با زمان سر جنگ داشتیم. اصلا نمی دیدیم چقدر تنها داری بوسه بر گوشه های مستطیل سبز می زدی!
آن روز تلخ به همه چیز فکر کردیم جز خداحافظی تلخی که داشت روی نقطه کور چشممان رخ می داد. از آن روز به بعد بدجور شرمنده اخلاق خوبت شدیم ، بدجور
خیلی نوشتیم! هر روز بهانه نوشتن داشتیم. دائم این سوال را روی کاغذ نوشتیم که چرا؟! چرا با مهدی؟! او که مثل بقیه نبود. اصلا شبیه هیچ کس تو این فوتبال بی در و پیکر نبود. یک استثنا ، یک جنتلمن و البته یک فداکار. قدرشناس آن چیزی بود که در پرسپولیس بدست آورد. هر گز به تیم محبوبش پشت نکرد حتی وقتیکه اشکش را در آوردند! همیشه حرف دلش را فرو خورد و اجازه نداد تیزی حرفهای قلبش خراشی روی نام پرسپولیس بیاندازد. او تنها کسی بود که واقعا حق داشت از پرسپولیس و اعضایش انتقاد کند اما هرگز این کار را نکرد و با قلبی شکسته و البته قدمی آهسته از کنار پرسپولیس و آدمهایش گذشت. آخر چرا با او؟!
امروز هم باز این سوال را پرسیدیم. ناخواسته و غیر ارادی. می دانیم خودش دلش نیست چنین کلامی. اما چه کنیم که بدجور شرمنده اش شدیم. ما نگوییم خودش لام تا کام حرف نمی زند! شاید اینطوری از بزرگی اش دفاع کنیم. شاید!
حالا فرصتی است برای بدرقه کردنت. بدرقه در شان نامت. فرصتی است برای جبران! جبران آنچه بر دل و روحت گذشت. بازی با میلان بهانه است. گردهمایی این همه ستاره بهانه است. بهانه ای به نام مهدی. پنج شنبه دیدن ستاره های میلان هم برای ما بهانه است. می خواهیم با این همه بهانه فقط و فقط برای دیدارت بیاییم. بیاییم تا خداحافظی آخرین مرد را ببینیم. مردی از جنس پرسپولیس، مردی از جنس قلب ما هواداران.
     
  
مرد

 
آث میلان پرسپولیس را برد

image hosting websites
تیم آث میلان در تهران پرسپولیس را سه بر یک برد.
پائولو مالدینی، ستاره سابق تیم فوتبال ایتالیا پس از دیدار پیشکسوتان پرسپولیس مقابل میلان گفت که کاش بیشتر وقت داشت تا جاهای زیبای ایران را می دید.
ستاره ایتالیایی تیم میلان پس از این دیدار دوستانه که با اهداف خیریه انجام شده بود در یک کنفرانس خبری گفت انتظارش را نداشته که در ایران این تعداد هوادار داشته باشد.
او در ادامه گفت: "بازی بسیار سخت و خوبی بود و خیلی هم خسته هستیم. الان واقعا برایم سخت است که صحبت می‌کنم."
کاپیتان سابق میلان در حالی که از میزان محبوبیت خود در میان ایرانیان متعجب بود گفت:" تصور نمی‌کردم که در ایران کسانی باشند که این همه من را تشویق کنند. دیدن هوادارانی که لباس من و نام من در دست‌شان بود، باعث افتخار من شد."
در همین حال مهدی مهدوی کیا بعد از خداحافظی‌اش در بازی امروز ضمن تشکر از پیشکسوتان و هواداران در جمع خبرنگاران گفت: "امروز روز خداحافظی خیلی‌ها از پرسپولیس بود. جا دارد از باشگاه پرسپولیس تشکر کنم که زحمت زیادی در این چند روز کشیدند و این بازی به خوبی برگزار شد."
خداحافظی مهدوی کیا در پایان فصل پیش واکنش‌های مختلفی را در پی داشت و به همین دلیل قرار شد بعد از این بازی دوستانه به طور رسمی از فوتبال خداحافظی کند.
دیدار دوستانه ستارگان میلان و پیشکسوتان پرسپولیس امروز در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود ۶۵ هزار تماشاگر برگزار شد.
دانیل ماسارو در ثانیه ۴۸ در موقعیت تک به تک با بهروز سلطانی قرار گرفت و با یک ضربه فنی گل اول میلان را به ثمر رساند.
در دقیقه۵۰ کریستین لانتیونیتی روی یک ضربه کرنر، با سر گل دوم میلان را زد.
در دقیقه ۶۶ استفانو ارانیو با یک ضربه چیپ از داخل محوطه جریمه گل سوم میلان را زد.
در دقیقه ۲۶ ناصر محمد خانی با یک پاس به عقب، توپ را به علیرضا امامی فر رساند و این بازیکن با یک شوت از داخل محوطه جریمه، گل پرسپولیس را به ثمر رساند.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
دایی: 75 دقیقه حاکم توپ و میدان بودیم/ اختلاف بازیکنان ربطی به تدارکات تیم ندارد

photo sharing websites
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از عملکرد بازیکنان راضی بودم و 75 دقیقه حاکم بر توپ و میدان بودم.
علی دایی پس از پایان دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی گفت: فکر می‌کنم فقط 15 دقیقه اول فوتبال بازی نکردیم و تمام موقعیت‌های تراکتورسازی در همین دقایق بود. در 75 دقیقه دیگر ما سوار بر مسابقه بودیم و بر توپ و میدان احاطه داشتیم روی یک صحنه کرنر اشتباه کردیم و تراکتورسازی به گل رسید. در نیمه دوم همه جوره حاکم بر توپ و میدان بودیم و بیش از 6، 7 موقعیت گل داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم.


وی افزود: داور در دو صحنه می‌توانست اعلام پنالتی کند که متأسفانه این کار را نکرد. برخی اشتباهات عجیب نیز از سوی داور رخ داد که نمی‌توانم چیزی بگویم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم در تبریز با وجود این شرایط عالی کار کردند یک موقعیت ما نیز به تیر دروازه برخورد کرد به هر حال فوتبال است این پیروزی را به هواداران تراکتوسازی تبریک می‌گویم. هر چند که ما مستحق این باخت نبودیم. عدالت فوتبال انجام نشد و در بازی که با دست پر می‌توانستیم بیرون بیاییم نتیجه نگرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد درگیری‌هایی که به وجود آمد خاطرنشان کرد: یکی از اعضای تدارک تراکتورسازی به نام نصیری دادو فریاد می‌کرد و تدارکات باشگاه نباید فحاشی کند. مسئولین تراکتورسازی این مسئله را دیدند شاید مسئله‌ای بین بازیکنان به وجود آید اما این افراد نباید دخالت کنند .این کارها معنایی ندارد و فوتبال تا این حد ارزش ندارد که چنین رفتارهایی صورت بگیرد افرادی که نباید در راهرو حضور داشته باشند همچنین حرف می‌زنند و مشکلاتی را به وجود می‌آورند.

وی افزود: بازیکنان ما تمام سعی و تلاش خود را انجام دادند ما نفراتمان را به چشم باز انتخاب کردیم و کاری به بازی بیرون از خانه نداریم فوتبالی که ارائه دادیم بالاتر از تراکتورسازی بود متأسفانه موقعیت‌های ما به گل تبدیل نشد و ذات فوتبال همین است. امیدوارم کمیته داوران تمامی این مسائل ار نظاره کند که چطور پنالتی برای ما گرفته نشد. در نیمه دوم توپ به مهدی کیانی برخورد می‌کند و راهی اوت می‌شود اما کرنر می‌گیرد. شما ببینید بازیکن تراکتورسازی دقیقه 64 به چه شکلی فرزاد حاتمی را هل می‌دهد اما داور اعلام خطا نمی‌کند آن وقت در اواخر بازی به چه شکلی برخورد بنگر و انصاری‌فرد را خطا می‌گیرد.

حاتمی تأکید کرد: شما در وقت اضافه ببینید چه مقدار از زمان تلف شد داور به این مسئله توجهی نمی‌کند کل مسابقه 5 دقیقه وقت اضافه اعلام می‌شود اما داور 4 دقیقه زمان اعلام می‌کند. من با همه این اتفاقات از بازیکنانم راضی هستم آنها تمام تلاش خود را انجام دادند و فوتبال بازی کردند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در مورد اینکه آیا با این شرایط فوتبال ایران، ایران مستحق کسب جایزه‌ای در آسیا بود اظهار داشت: منظور شما را متوجه نمی‌شوم شاید در آسیا نتایج خوبی گرفته باشیم اما شما به وضعیتی که دارید اگر نگاه کنید متوجه می‌شوید که شرایط خوب نیست نباید خودمان را گول بزنیم ما در خیلی از مسائل عقب هستیم و باید سعی به جبران این مسائل کنیم.

دایی با تأکید بر اینکه از عملکرد شاگردانش راضی است افزود: ما از تراکتورسازی بهتر بازی کردیم با اعتقاداتی به پرسپولیس آمدم و برای رسیدن به همان اهداف کارم را ادامه می‌دهم.

وی در مورد رفتار تماشاگران تراکتورسازی یادآور شد: همیشه جو خوبی اینجا حاکم بوده است هواداران تراکتورسازی اگر تلاش کنند از برخی الفاظ که نباید استفاده کنند در ورزشگاه آنها را بیان نکنند جو حاکم در ورزشگاه بهتر هم می‌شود. طرفداران آذری همواره رفتار خوبی داشتند.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
رویانیان:از حق پرسپولیس دفاع نکنم مسوولیت را به هیات مدیره و دولت واگذار می کنم/یکباره رسما بگوئید پرسپولیس تا آخر فصل سرمربی نداشته باشد!/حتی اگر در فوتبال نباشم تا آخر این موضوع را پیگری می کنم/در حل تسویه حساب با چه کسی هستید؟








مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای نسبت به محرومیت دو جلسه ای علی دایی اعتراض کرده و تاکید کرد برای دفاع از حق باشگاه پرسپولیس و هواداران میلیونی آن هرگز کوتاه نخواهد آمد و پیگیری های لازم را انجام خواهد داد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس محمد رویانیان که صبح امروز به منظور مذاکره و توافق با باشگاه عجمان امارات برای رضایتنامه محمدرضا خلعتبری عازم دبی شده است پس از کسب اطلاع از حکم صادر شده از سوی کمیته استیناف مبنی بر محرومیت دو جلسه ای علی دایی و همچنین جریمه 7 میلیون تومانی به واسطه اظهارات مطرح شده در خصوص محسن قهرمانی و بازی با سپاهان تلفنی اطلاعیه ای را در اختیار روابط عمومی باشگاه پرسپولیس قرار داد.

در اطلاعیه محمد رویانیان آمده است:

برخورد متوالی اخیر با سرمربی تیم فوتبال و باشگاه پرسپولیس کاملا ناعادلانه و نشأت گرفته از سیاست یک بام و دو هوا در برخی ارکان ها و کمیته های فدراسیون فوتبال می دانم و آن را کاملا محکوم و به زودی با اطلاعیه رسمی ابعاد این نوع برخوردها را موشکافی خواهیم کرد.

بنده در دفاع از حق پرسپولیس و هوادارانش و همچنین جلوگیری از تضییع حق و حقوق سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بر حسب وظیفه و رسالتی که دارم نه تنها کوتاه نخواهم آمد بلکه اگر به نتیجه معقولی نرسم چاره ای جز این ندارم که اعلام نمایم مسوولیت باشگاه پرسپولیس را به هیات مدیره و دولت واگذار می کنم. اینک وقت آن رسیده که هیات مدیره باشگاه نقش خود را ایفا کرده و از طریق مراجع ذیصلاح و دولت برای دفاع از حق و حقوق پرسپولیس و هوادارانش پیگیری های لازم را انجام دهد. همچنین به طور کتبی به رای صادره استیناف واخواهی و آن را پیگیری می کنم. از ریاست محترم فدراسیون فوتبال نیز به طور جدی می خواهم تا در این ماجرا ورود کرده و عواقب آن را مدیریت کند.

ما این حکم را برنمی تابیم، سیاست یک بام و دو هوا و اجحاف در حق پرسپولیس و هوادارانش و ساکت کردن صدای اعتراض برحق سرمربی پرسپولیس موضوعی نیست که در قبال آن سکوت کرده و شاهد پایمال شدن حق 30 میلیون هوادار باشم. یک بار در شرایطی که تیم میهمان 85 دقیقه به مدافع ملی پوش پرسپولیس توهین و فحاشی کرد 1 امتیاز از پرسپولیس کسر کردند و سرمربی تیم ما را با نیز به خاطر اعتراض به داور چهارم محروم کردند، حتی حاضر نشدند درخواست واخواهی و اعتراض ما را بررسی کنند.حتی نیامدند که ببینند دلیل اعتراض ما چیست و در حالی که برخی عوامل تیم های دیگر اعتراضات بسیار تندی به داوران داشته اند با هیچ محرومیتی مواجه نشده اند و حالا نیز سرمربی پرسپولیس را در حالی که جریمه شده بود به ناگاه دو جلسه نیز محروم می کنند که چنین چیزی سابقه نداشته است. بیایید و بگویید پرسپولیس امسال باید بدون سرمربی تیمش را هدایت کند چرا با حکم های متوالی هواداران پرسپولیس را زجر می دهید.

این احکام عادلانه نیست، منصفانه نیست و ما حاضر نیستیم به خاطر حفظ میز و صندلی آن را تحمل کرده و سکوت کنیم. بنده اگر به نتیجه نرسم و نتوانم از حق تیم و باشگاه دفاع کنم مسوولیت مدیریت را به هیات مدیره واگذار می کنم. چگونه است که مدیران، سرمربیان و سرپرستان تیم های دیگر اظهاراتی به مراتب تندتر از سرمربی تیم پرسپولیس در قبال داوری مطرح می کنند اما نه تنها حکمی صادر نمی شود بلکه از اینها نمی خواهند که بیایند و در کمیته انضباطی یا در کمیته استیناف پاسخگوی اظهارات خود درباره جامعه داوری باشند. آیا فقط باید باشگاه پرسپولیس و سرمربی آن مدرک رو کنند. چگونه است که برخی عین اظهارات دایی را مطرح کرده و از واژه «غش کردن داور» استفاده می کنند اما آب از آب تکان نمی خورد.

چرا با پرسپولیس چنین می کنید؟ گناه پرسپولیس چیست، این یک بام و دو هوا چه معنایی دارد. یک امتیاز به ناحق از پرسپولیس کسر کردید و حتی حاضر نشدید به اعتراض باشگاه رسیدگی کنید و حالا بار دیگر سرمربی تیم پرسپولیس را 2 جلسه محروم می کنید. من بار دیگر از آقای کفاشیان می خواهم به این مسائل، تناقضات و رفتارهای دوگانه در قبال پرسپولیس و تیم های دیگر ورود کرده و آن را مدیریت نمایند. وای به حال این فوتبال که برخی برای ساکت کردن صدای ما و سرمربی پرافتخارمان شروع کرده اند به صادر کردن حکم های متوالی و در قبال اظهارات مشابه مدیران، سرمربیان و سرپرستان تیم های دیگر هیچ واکنشی نشان نمی دهند. برخی اظهارات مطرح شده از سوی عوامل تیم های دیگر بسیار سنگین تر از اظهارات علی دایی بوده، چگونه می شود که مربی موفق ما را متوالی و با احکام آن چنانی محکوم می کنید اما با دیگران هیچ برخوردی نمی کنید. برخی پشت داوران پنهان شده اند و می خواهند به بهانه دفاع از حق جامعه داوری این گونه با باشگاه پرسپولیس و سرمربی آن رفتار کنند در حالی که اگر دلشان برای جامعه داوری سوخته بود با مصاحبه ها و اتهامات مدیران و سرپرستان تیم های دیگر نیز برخورد می کردند. پس این احکام ریشه در مسائل دیگری دارد و این را مطمئن باشید که صدای برحق باشگاه پرسپولیس و سرمربی آن خاموش نخواهد شد. این اجحاف در حق 30 میلیون هوادار پرسپولیس چیزی نیست که به سادگی از کنار آن بگذریم و خدا نیز از آن نمی گذرد. شما در حال تسویه حساب با چه کسی هستید؟ چرا به 30 میلیون هوادار پرسپولیس فکر نمی کنید؟ چرا در قبال مصاحبه های دیگران هیچ واکنشی نشان نمی دهید؟ بار دیگر می گویم بیاید رسما اعلام کنید پرسپولیس امسال نباید سرمربی داشته باشد، خیال خودتان و همه را راحت کنید. دیگر نیازی به صادر کردن احکام یکی پس از دیگری نیست. بنده فعلا به همین اظهارات بسنده می کنم و بی صبرانه منتظرم تا به تهران برگردم تا این ماجرا را پیگیری کنم اما این ظلم تاریخی در حق پرسپولیس و سرمربی آن را برنمی تابم و اگر نتوانم از حق باشگاه دفاع کنم مسوولیت را به هیات مدیره و دولت واگذار می کنم و تاکید می کنم اگر در فوتبال هم نباشم از پیگیری این موضوع هرگز عقب نشینی نکرده و تا آخر این اجحاف تاریخی را پیگیری می کنم.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
عقب نشینی کمیته استیناف: دایی فعلا محروم نیست!/ دوباره بررسی می کنیم!

print screen
پس از اعتراض باشگاه پرسپولیس تا زمانی که نتیجه اعلام نشود دایی حق حضور روی نمیکت را دارد.
پس از اعتراضات گسترده پرسپولیسی ها به نتیجه ی پرونده دایی- قهرمانی امروز کمیته استیناف اعلام کرد رای محرومیت دایی دوباره مورد بررسی قرار خواهد گرفت و تا رای دوباره دایی فعلا(!) محروم نیست.
به گزارش گل و به نقل از تسنیم، صبح امروز بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس، سالارکیا، رئیس کمیته انضباطی این باشگاه و سعید شیرینی، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به فدراسیون فوتبال مراجعه و اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کردند. مسئولان باشگاه پرسپولیس معتقدند کمیته استیناف نمی‌تواند آرا را تشدید کند، به همین دلیل اعاده دادرسی کرده و خواهان بررسی این موضوع شدند.

پس از صحبت‌های صورت گرفته با دبیرکل فدراسیون فوتبال مقرر شد رای محرومیت علی دایی بار دیگر از سوی کمیته استیناف مورد بررسی قرار گیرد. مسئولان فدراسیون نیز اعلام کردند تا زمان برگزاری این جلسه و بررسی مجدد محرومیت دایی سرمربی پرسپولیس می‌تواند روی نیمکت حضور داشته باشد.

بیش از این نیز اعلام شده بود که علی دایی در بازی فردا با مس می‌تواند روی نیمکت بنشیند و محرومیتش از هفته آینده آغاز می‌شود اما پس از اعتراض باشگاه پرسپولیس تا زمانی که نتیجه اعلام نشود دایی حق حضور روی نمیکت را دارد.

بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
دایی: از حالا از طریق فیفا پیگیری می کنم/ سکوت نمی کنم حتی اگر به قیمت رفتنم از فوتبال باشد / رک و راست بگویید نمی خواهیم دایی در فوتبال باشد!/ می دانستم باید تاوان دهم اما چرا پرسپولیس را قربانی می کنید؟!

how to screenshot on windows 7
من می‌دانستم باید برای زدن حرف حق تاوان پس بدهم اما چرا می‌خواهیم با قربانی کردن علی دایی پرسپولیس را نابود کنید؟
علی دایی همانطور که انتظار می رفت در کنفرانس خبری اش گرد و خاک به راه انداخت. بدون توضیح اضافی صحبت های دایی را در زیر می توانید بخوانید:
واقعاً برای من جای سؤالات زیادی است اما می‌دانم که چرا این اتفاقات افتاده است. متأسفم که در فوتبال و ورزش چنین اتفاقاتی را شاهدیم و متأسفم که چنین اتفاقاتی را می‌بینیم. به نظرم همیشه بی‌قانونی را ترویج می‌دهند و اگر قانون وجود دارد باید برای همه باشد نه برای یک نفر.ما نباید فقط به دنبال یک قانون من درآوردی باشیم و فقط این قانون برای علی دایی باشد اگر من مصاحبه‌ای انجام دادم شما اجازه بدهید تا همه چیز آن مشخص و کارهایش انجام شود و سپس درباره پرونده نظر بدهید. هنوز پرونده‌ها را بررسی نکرده و نظرات را گوش نکرده‌اند. کسانی که پیگیر این ماجرا هستند در حال بررسی ماجراها هستند اما آقایان حکم صادر می‌کنند.

چرا نمی‌گذارید به نتیجه نهایی برخی ارگان‌ها برسید و سپس درباره همه چیز قضاوت کنید و راجع به همه مسائل حرف بزنید. من گفتم آقایان قانون فقط نمی‌تواند برای علی دایی باشد اگر قرار باشد قانون اجرا شود من بدون اینکه بخواهم اسمی بیاورم به همکاران عزیز خودم اشاره می‌کنم و حتی برخی مدیرعاملان محترم و حتی سرپرستان مصاحبه‌هایی انجام داده‌اند که بدون آنکه اسم آنها را بیاورم من بخشی از آنها را می‌خوانم تا خودتان درباره همه چیز قضاوت کنید.

رای های من در آوردی: آقایان گفته‌اند «داوران با سوت تیم ما را زیرورو کردند و یا قهرمانی به سمت پرسپولیس غش کرده بود، داوران بازیکن جابه‌جا می‌کنند،با یک جفت کفش بازی را در می‌آورند،اتفاقات داوری بازی با پرسپولیس عمدی بود، حق‌وردی راه قهرمانی را می‌رود، یک جفت کفش گرفتند علیه ما سوت زدند،آقای اصفهانیان می‌دانید داورانتان بازیکن سفارش می‌کنند،فغانی بازی را برای سپاهان درآورد» اینها حرف‌هایی است که برخی از دوستان زده‌اند و اگر این حرف‌ها را با حرف من بخواهید که گفتم قهرمانی به سمت سپاهان غش کرد، مقایسه کنید به چه چیزی می‌رسید؟ من از شما می‌خواهم این حرف‌ها را با حرف من مقایسه کنید. جمله عمدی سوت زدن بدتر است یا اینکه با یک جفت کفش داوران را می‌خرند و نتایج جابه‌جا می‌شود و هزار حرف دیگر که گفته‌اند؟

چرا تا الآن واکنشی نسبت به این حرف‌ها نداشته‌اید. آقایان محترم کمیته استیناف شما انواع و اقسام رأی‌های عجیب را برای من دادید و من هم به خاطر آرامش فوتبال و پرسپولیس سکوت کردم اما شما نمی‌توانید به هیچ عنوان سلیقه‌ای عمل کنید شما در پرونده‌ای که اگر بخواهید من آن را رسانه‌ای می‌کنم و به همه نشان می‌دهم علی دایی را محکوم می‌کنید اما مربی دیگر را کاری با آن ندارند و تازه تخلف در تخلف می‌کنند.

تخلف در تخلف: زمانی که قانون سقف قرارداد بود آقایان رای می‌دهند که سقف قرارداد را رعایت نکردند و خودشان رأی یک میلیارد و دویست‌میلیون تومانی می‌دهند و سپس سریع از سازمان لیگ مبلغی بالغ بر 160 الی180میلیون را واریز می‌کنند و به آقایان می‌دهند. شما تخلف در تخلف می‌‌کنید. رأی و تخلف را کسی کرده و به آن از حساب سازمان لیگ پول می‌دهید مگر سقف قرارداد نداشتیم. کدام مربی می‌توانست اینطور قرارداد ببندد و شما هم اینطور رسیدگی می‌کنید. بعد از آن شما اگر رأی خوب داده‌اید و درست عمل کردید چرا پای سازمان بازرسی وسط می‌آید شما سریع رأی را بر می‌گردانید وعوض می‌کنید در حالیکه در این مدت خیلی راجع به اینجانب رأی‌های عجیب و غریب داده‌اید. باید به عرض شما برسانم راجع به این موضوع و پرونده جدید من تجدید نظرخواه بودم.



رای جدید: من به کمیته استیناف از طریق وکیلم خواستار تجدیدنظرخواهی شدم و به نظرم اینجا باید از این عزیزان تشکر کنم که کاری کردند که من بیشتر در خصوص برخی مسائل مطالعه کنم و از دوستان حقوق‌دانم و دوستان خوب و قاضیان مجرب یکسری مسائل را بپرسم و خدا را شکر اطلاعات حقوقی من هم در این مدت بالا برود.موقعی که تجدیدنظرخواه بودم طبق آئین‌ دادرسی کیفری ایران به هیچ عنوان آقایان نمی‌توانند رأی من را تشدید کنند، این اصلاً در حوزه آقایان نیست. باشگاه سپاهان در رابطه با من شکایتی داشته سپس کمیته انضباطی من را 7میلیون تومان جریمه کرد. من «تجدیدنظرخواه» بودم نه باشگاه سپاهان. آقایان محترم موقعی که علی دایی تجدیدنظرخواه است من مدارک را دارم طبق ماده 258 که باید البته این موضوع را چون یادم رفته و ماده‌اش خاطرم نیست ما می‌آییم علی دایی را تشدید مجازات می‌کنیم مگر شما می‌توانید و برای خودتان قانون تصویب و تصمیم‌گیری کنید؟



قوانین جدید علیه دایی: تجدیدنظرخواه اگر باشگاه سپاهان اصفهان بود می‌آمد و می‌گفت رأیی که برای دایی در نظر گرفته‌اید کم است و آقایان می‌توانستند آنها را تشدید کنند اما وقتی تجدیدنظرخواه خود من بودم شما بر طبق قانون به هیچ عنوان نمی‌توانید رأی من را تشدید کنید و واقعاً نمی‌دانم این قوانین را شما از کجا می‌آورید. البته در خیلی از موارد قوانینی علیه علی دایی وضع می‌کنند و می‌گنجانند. اما آقایان راجع به این مسائل حتماً اگر توضیحی دارند بدهند من گفتم در پرونده قبلی که راجع به من و مربی دیگر بود ببینید آقایان چطور سلیقه‌ای عمل می‌کنند در حالیکه هر دوتا پرونده به یک شکل بوده و باز هم می‌گویم اگر آقایان دوست دارند همه چیز با قانون پیش برود شما باید در قبال همه قانون را اجرا کنید.



چون حرف حق زده ام محروم می شوم: پس از آن می‌توانید اظهارنظر و صحبت کنید. شما باید کاری را انجام دهید که در حوزه اختصاصی خودت است. تجدیدنظرخواه من هستم و باید طبق قانون شما این رأی را یا تعدیل کنید و یا اجرا کنید. نه اینکه این حکم را شما تشدید کنید. من شاکی خصوصی داشتم نه شاکی عمومی تا بخواهد راجع به این مسئله شما نظر بدهید. بعد از آن من یک سؤال دارم تمام رأی‌هایی که صادر می‌شود یا باید دبیرکل محترم فدراسیون آن را امضاء کند یا رئیس فدراسیون تا آقایان بتوانند آن را ابلاغ کنند شما چطور می‌توانید در کمیته استیناف محترم این رأی‌ها را امضاء کنید. شما که به جای حق کار غیرقانونی انجام می‌دهید و در رسانه‌ها اعلام می‌کنید و حرف‌هایت را قبل از اینکه رأی اعلام شود می‌زنید درست است؟ اگر قانون است باید برای شما هم اجرا شود. شما مگر می‌توانید هنوز رأیی که به علی دایی ابلاغ نشده بیایید و آن را رسانه‌ای کنید؟‌ سپس یکسری افراد سودجو هم متأسفانه هزار حرف و حدیث دنبال این رأی درست کنند؟ شما به چه جرمی علی دایی را اینطور محروم می‌کنید چون حرف حق زده‌ام.



من یک بار این حرف را زدم من از اول اینکه می‌خواستم برخی صحبت‌ها را مطرح کنم آمادگی چنین جریاناتی را داشتم من می‌دانستم باید برای زدن حرف حق تاوان پس بدهم اما چرا می‌خواهیم با قربانی کردن علی دایی پرسپولیس را نابود کنید؟ اینجا من حرف از حق پرسپولیس می‌زنم اگر خودم علی دایی بودم بر روی سکوها بازی‌ها را نگاه می‌کردم و کیف می‌کردم اما الآن در این موقعیت حساس که پرسپولیس در کورس قهرمانی است چرا شما چنین مسائلی را 48 ساعت قبل از بازی مطرح می‌کنید و دنبال مسائل غیرقانونی هستید. اگر قانون بود گردن ما از مو نازکتر است بیایید هرکاری دوست داریم با من انجام دهید. مگر می‌شود همکاران و دوستان زحمتکش من با حرف‌های خیلی تندتر مسائلی را به زبان آوردند آنطور برخورد شود و یا اصلاً برخورد نشود اما فقط با علی دایی اینطور رفتار کنید.

مطمئن باشید با حرف‌های من خیلی چیزها مشخص می‌شود و خیلی مسائل را مردم خوب ما متوجه می‌شوند حالا چون حرف حق زده‌آم به نظر شما و مردم باید تاوان بدهم تا کی؟ چرا به قیمت قربانی کردن علی دایی می‌خواهید پرسپولیس را قربانی کنید. مگر می‌شود این کار را انجام داد.



از حالا از طریق فیفا پیگیری می کنم: اگر کارتان قانونی است درباره‌اش توضیح دهید، مطمئن باشید من به دنبال واخواهی هستم البته باید راجع به پرونده‌های گذشته هم که کمیته محترم استیناف درباره آن علیه من رأی صادر کرده باید این را بگویم از روز شنبه فعالیت‌های خودم را از طریق فیفا انجام می‌دهم تا همه چیز را قانونی جلو ببرم و مطمئن باشید به حقم می‌رسم. انشالله آن موقع مشخص می‌شود علی دایی حق می‌گوید یا آقایان فقط برای علی دایی این رأی‌ها را در می‌آورند. خیلی دوست دارم تک تک این مردم بدانند که این مسائل وقتی از طرف من مطرح می‌شود آقایان دوست دارند اینطور با من برخورد کنند و فقط قوانین برای علی دایی نوشته شده است.

من با حرف‌هایم فقط می‌خواهم ذهن مردم را روشن کنم اگر دوست دارید 20 جلسه من را محروم کنید اصلاً کاری کنید من از فوتبال بروم چیزی در زندگی من تغییر نمی‌کند شما فکر کردید امثال علی دایی آویزان این فوتبال هستند؟ راحت عین آب خوردن از تیم ملی 9ماه رفتم و کار نکردم و با توجه به اینکه بهترین پیشنهادها را از همین سپاهان داشتم یا از خیلی از تیم‌ها بزرگ و کوچک دیگر عین آب خوردن رفتم و هیچ مصاحبه و حرفی هم نزدم. اما الآن پای حق وسط است و مطمئن باشید تا آنجایی که بتوانم از حقم دفاع می‌کنم و به هیچ عنوان ساکت نمی مانم حتی با احکام عجیب و غریب آقایان. شما نمی‌توانید با این احکام علی دایی را به سکوت وادار کنید من همیشه حرفم را می‌زنم حتی کار به جایی برسد که از این فوتبال بروم. من به این فوتبال چسبیده نیستم و همه عالم و آدم این را می‌دانند یک نفر نمی‌تواند در این مملکت ادعا کند که من پیش فلان مسئول رفته‌ام تا پست، تیم و مسئولیت و یا جایگاه بگیرم. من افتخار می‌کنم که همیشه دنبال من آمده‌اند آن هم به خاطر توانایی فنی یا هرچیزی که شما روی آن اسم می‌گذارید

خدا را شکر همیشه به خواسته آن بالاسری دنبال من آمده‌اند و باز هم می‌گویم اگر یک نفر بگوید که علی دایی فلان جا آمد تا پستی را بگیرد و یا فلان کار را خواسته به او جایزه می‌دهم. من افتخار می‌کنم که اینطور در ایران بزرگ زندگی کرده‌ام وافتخار می‌کنم که این مردم پشت من بوده‌اند حالا هم اگر لازم باشد مطمئن باشید طبق مدارکی که دارم در واکنش به رأی‌های عجیب و غریب آقایان اقدام خواهم کرد. البته خوشبختانه با وساطت سازمان بازرسی برخی رأی‌ها وتو شد و آقایان رأی‌های خود را برگرداندند. مطمئن باشید من تا آخر راه هستم و موضوع را پیگیری و حرف‌هایم را می‌زنم.



قهرمانی گفته اگر من غرق شوم خیلی ها را غرق می کنم!: من علم غیب ندارم، من نمی‌توانم راجع به این مسائل حرفی بزنم اما نمی‌شود برخی مسائل را منکر شویم. من از شماها یک سؤال دارم زمانی که محسن ترکی مصاحبه‌ای به تندی و تیزی علیه کمیته داوران انجام می‌دهد چرا تا الآن کسی این موضوع را پیگیری نکرده است؟ موقعی که علناً در مصاحبه خود و در یک برنامه تلویزیونی می گوید که اگر حرفم را بزنم خیلی‌ها باید زیر خاک و یا با خاک یکسان شوند چرا کسی دنبال حرف‌های ترکی نرفت که به او بگوید آقای محسن ترکی عزیز که راجع به من هم هزار حرف زدی و جبهه گرفتی این مسائل چیست که اگر دهنت را باز کنی خیلی اشخاص با خاک یکسان می‌شوند؟



شما به برنامه 90 این هفته توجه کنید چه مسائلی در آن وجود دارد که عابدینی با آن صراحت می‌گوید مظفری‌زاده اگر روی خط بیاید کاری می‌کنم که دیگر داوری نکند! پس حتماً چیزهایی در این بین وجود دارد. زمانی که خود داوران این حرف‌ها را می‌زنند و موقعی که هیچ‌کس روی خط جوابی نمی‌دهد پس مشکلات و یکسری مسائل وجود دارد.



من همینجا می‌گویم با اینکه اگر قهرمانی را محکوم کنیم هیچکدام از این مشکلات حل نمی‌شود. مشکلات متأسفانه خیلی زیاد است و تقریباً باید در اینباره ضرب‌المثلی را بگویم چون این ضرب‌المثل همیشه در ذهن من وجود دارد. مردم شهری که همه در آن می‌لنگند به کسی که راست راه می‌رود به آن می‌خندند. مطمئن باشید به غیر از این چیز دیگری نیست. در شهری که همه می‌لنگند و همه شاید مشکل داشته باشند وقتی راست راه می‌روی همه به او می‌خندند و این اتفاق‌ها پیش می‌آید. این را هیچ موقع خواهش می‌کنم از یاد نبرید. من البته باید به این موضوع هم اشاره کنم به قول افشین پیروانی که حرف خیلی خوبی زد و چندین بار من آن را تکرار کردم، آدم می‌تواند کسی را که خوابیده بیدار کند اما نمی‌تواند کسی را که خودش را به خواب زده به هیچ عنوان بیدار کند.


نمی دانم برخی به دنبال چه چیزی هستند: شما چرا به احساسات هواداران که چند سال است نتیجه نگرفته‌اند توجه نمی‌کنید و به جای یک بار دو بار رأیی را اعلام می‌کنید و بی‌قانونی دیگری را رواج می‌دهید که این تیم ضربه بخورد. مطمئن باشید آنقدر بچه‌های من حلال‌زاده با تعصب، با غیرت هستند که این مسائل عزم و اراده آنها را خیلی بیشتر می‌کند. پرسپولیس راهی را که پیش گرفته محکم‌تر با علی دایی یا بدون علی دایی محکم‌تر جلو می‌رود و مطمئن باشید این بچه‌ها تمام سعی و تلاش خودشان را می‌کنند و من را هم از روز اول با خیلی از کم و کاستی‌ها من را مدیون خودشان کرده‌اند نه اردوی خارجی داشتیم و به جای خارج از کشور به اردبیل، رامسر رفتیم و با نداری‌ها ساختیم اگر از مسئولان باشگاه سؤال کنید تیمی را ساخته‌ایم که اگر اشتباه نکنم 40درصد از هزینه‌های نسبت به قبل کم شده دروغ نگفتم. ما نسبت به سال قبل هم هزینه‌ها را در پرسپولیس پائین آوردیم و با کمک مدیران و بچه‌ها این کارها را انجام دادیم و خدا را 100هزار مرتبه شکر تا آلان نسبت به سال‌های قبل هم حتی بهتر بازی کردیم و نتایج خوبی هم گرفتیم. تیمی را که ما داریم ظرف 2 و 3 سال دیگر انشالله قهرمان آسیا می‌شود هدف من در روز اول که دوباره به پرسپولیس آمدم این بود حالا اگر برخی‌ها دلشان نمی‌خواهد ما باشیم بسم‌الله، رک و بدون هیچ رودربایستی صاف و پوست کنده آن را اعلام کنند. من می‌گویم رک و روراست بگویید دوست نداریم دایی در این فوتبال باشد. و اگر من باشم به ضرر خیلی‌ها است آن وقت مطمئن باشید من هم می‌روم و در اینجا نمی‌مانم.

پرونده هایی که دایی با خود به کنفرانس خبری آورده بود: من پرونده‌های مختلفی دارم هر موقع آقایان خواستند نظر بدهند من هم پرونده‌ها را در اختیار شما رسانه‌ها قرار می‌دهم این پرونده رأی‌هایی است که آقایان داده‌اند هم من نسبت و مربی عزیز دیگری که خیلی او را دوست دارم. شما می‌توانید در داشته‌های من رأی‌های سلیقه‌ای را راحت بفهمید، من این رأی‌ها را به موقع نشان همه می‌دهم.شما اگر نگاه کنید وقتی رأی صادر می‌شود مدت خیلی کوتاهی طول می‌کشد که مقداری از پول رأی به حساب دوستان واریز می‌شود.



رای بالای یک میلیاری برای یک مربی: مگر می‌شود زمانی که در این فوتبال سقف قراردادها وجود داشت شما برای یک مربی رأی یک میلیارد و دویست و خورده‌ای صادر کنید. این کجای قانون است که من آن را نمی‌دانم. آقایان شما تخلف در تخلف می‌کنید، اگر راجع به قانون حرف می‌زنید و مجری آن هستید پس قانون را اجرا کنید مگر شماها سقف قرارداد تعیین نکردید، البته من می‌گویم شاید 90درصد به بالا این قانون را اصلاً رعایت نکردند. من آن موقع هم مخالف 100درصد این قانون بودم شما نمی‌توانید برای توانایی برخی افراد سقف مشخص کنید. من همان موقع هم این حرف را زدم اما شما قوانینی را وضع کردید که متأسفانه بدون کارشناسی فوتبال ما را به این وضعیت انداختید. قبل از آن مگر قراردادها چقدر بود؟ مگر قراردادها مثل زمانی بود که قانون سقف قراردادها اعلام شد. من باز هم تأکید می‌کنم فوتبالیست‌های ما نسبت به کشور های دیگر از همه کمتر پول می‌گیرند و نباید از این موضوع گذشت حتی کمتر از فوتبالیست‌هایی که در همین کشور همسایه ما بازی می‌کنند اما به نظرم این فوتبالیست‌ها استحقاق بیشتری دارند.



سرمربی قرمزپوشان در پایان در پاسخ به سؤالی که بعد از بازی پرسپولیس و داماش یک امتیاز از قرمزپوشان کم کردند و کمیته استیناف آن را بررسی کرد اما در بازی فولاد و سپاهان چشم داور را مجروح کردند ولی حکم و تصمیمی گرفته نشد، گفت: ببینید شما باید سلیقه‌ای بودن آرا را با حرف‌های من بدانید. داور را می‌زنند اما به هیچ عنوان حرفی از کسر امتیاز و هزاران حرف و حدیث نمی‌زنند. هزار حرف و حدیثی که فقط در مملکت ما درآمده است. متأسفانه مشکلات زیاد است و باید بروید و به صحبت من در آن شهر برسید که همه کج کج راه می‌رفتند و وقتی که یک نفر راست راه می‌رفت همه به آن می‌خندیدند. امیدوارم با حرف‌هایم بتوانم با مردم و هواداران عزیزم صحبت کرده باشم و آنها هم درددل‌های علی دایی را بشنوند.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
پرسپولیس جریمه دهنوی را می دهد؟

دهنوی به خاطر شکایت سپاهانی ها محروم و جریمه شده ضمن اینکه مبلغ جریمه او هم سنگین است.
محرومیت عجیب دهنوی که در آستانه بازی با مس به باشگاه پرسپولیس ابلاغ و اعلام شد کاری کرد تا شماره 5 این فصل قرمزها از سفر به کرمان محروم شود.دهنوی به خاطر شکایت سپاهانی ها محروم و جریمه شده ضمن اینکه مبلغ جریمه او هم سنگین است.دهنوی به خاطر سر کار گذاشتن سپاهانی ها در فصل نقل و انتقالات طبق حکم کمیته انضباطی باید 57 میلیون تومان جریمه بپردازد اما این پول را ندارد و از باشگاه پرسپولیس کمک خواسته است.ظاهرا سعید شیرینی به دهنوی قول هایی داده تا این پول در اختیار او قرار گیرد و از مبلغ قراردادش کم شود.باید دید باشگاه پرسپولیس این لطف را در حق بازیکن خود خواهد کرد یا نه.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
پيشنهاد پروين به وزير براي خريد پرسپوليس/جمشيدي پرده از برنامه سلطان برداشت/آقا هدايتي پول مياره مشكلات حله!








محمد جمشیدی امروز در مصاحبه اي كه با تسنيم داشت صريحا عنوان كرد پروين به وزير پيشنهاد داده است كه سهام پرسپوليس را به دوستانش بسپارند تا مشكلات مالي قرمزها براي هميشه حل شود! جمشيدي در اين مورد توضيح داد:«در حال حاضر وضعیت مالی باشگاه خوب نیست و به کمک نیاز دارد. با توجه به صحبت‌های معاون اداره مالی وزارت ورزش و جوانان مبنی بر اینکه به باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال دیگر کمک مالی نمی‌شود، در این شرایط به وزارت ورزش پیشنهاد کردیم که سهام پرسپولیس را واگذار کند.بعد از ارائه این پیشنهاد علی پروین اعلام کرد با توجه به ارتباطی که با وزیر ورزش و جوانان دارد اگر اختیار این قضیه با او باشد با دوستان علاقه مندی که مانند حسین هدایتی دارد، می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. واقعیت این است که نباید به خاطر بقای خودمان پرسپولیس را فنا کنیم و اتفاقاً رویانیان هم این مسئله را پذیرفت. علی پروین وعده داد که می‌تواند مشکلات پرسپولیس را مرتفع کند.»

با اين حرف ها روشن شد كه دليل قهرهاي مكرر رويانيان چيست. پروين به وزارت ورزش پيشنهاد كرده كه سهام باشگاه را به حسين هدايتي واگذار كنند تا آنها بدون هيچ دغدغه اي امور مالي پرسپوليس را سر و سامان ببخشند. البته در اين بين دو مشكل اساسي وجود دارد؛ نحوه واگذاري پرسپوليس كه خود يك پروسه طولاني و زمان بر است. از سويي فراموش نكنيد كه همواره دولت نگاهي استرات‍ژيك به سرخابي هاي پايتخت داشته است. همانطور كه پيشتر اعلام شد بنا به مسائل امنيتي درست نيست مخابرات به صورت صد در صد به بخش خصوصي واگذار شود، چنين نگاهي هم به سرخابي هاي پايتخت وجود دارد. در هر صورت تيم هايي كه هوادار چند ده ميليوني دارند به همين سادگي ها به بخش خصوصي سپرده نمي شوند.

مضاف بر اين پروين و هدايتي يك بار پيش از اين سابقه تيم داري در استيل آذين را دارند و همگان ديدند كه پايان ان همه ريخت و پاش تقريبا هيچ بود! آيا قرار است همان پروژه محكوم به شكست باز در پرسپوليس اجرا شود؟
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
پروین در خصوص وضعیت هیئت‌مدیره گفت: خوشبختانه شرایط خوب است. اگر اتفاقی در چند مدت اخیر افتاد همه اعضای هیئت‌مدیره و خود رویانیان نیز در جریان آن بودند



پروین در خصوص وضعیت هیئت‌مدیره گفت: خوشبختانه شرایط خوب است. اگر اتفاقی در چند مدت اخیر افتاد همه اعضای هیئت‌مدیره و خود رویانیان نیز در جریان آن بودند. ما زیر و رو کشیدن نداریم. البته وقتی اتفاقاتی می‌افتد برخی‌ها هم خودشان مطالبی می‌نویسند که خودشان باید پاسخگو باشند و برخی‌ها هم این وسط حرف‌هایی می‌زنند مثل جلسات شبانه و روزانه و مخفیانه که ما در این کارها دخالت نمی‌کنیم.

پروین ادامه داد: از همان اولی که قرار بود سرمربی انتخاب شود گفتم به درد این تیم آقای دایی می‌خورد. شاید برخی‌ها بگویند چرا زیاد درباره تیم آقای دایی صحبت نکردم دلیلش هم مشخص است تیمی که راهش را راست می‌رود چرا باید هر روز درباره‌اش اظهار‌نظر کنیم تا خدای ناکرده دو دوتا چهار تا پیش بیاید و بخواهیم در کارها دخالت کنیم.

وی افزود: پرسپولیس راهش را خیلی خوب رو به جلو می‌برد و به همین دلیل وقتی که راه کج نیست سکوت بهترین مسئله است البته من هر وقت لازم بود نظرم را دادم ولی می‌دانستم که اگر بخواهم زیاد مصاحبه کنم همین آقایان من را مقابل دایی قرار می‌دهند.تیم آقای دایی بسیار خوب است و من شک ندارم که قهرمانی با این تیم فاصله چندانی ندارد.

پروین در خصوص بازی با ملوان نیز گفت: پرسپولیس بازی سختی را در پیش دارد اما خوشبختانه با دو بردی که آورده شرایط خوبی دارد و به نظرم با روحیه کافی به دیدار ملوان خواهد رفت. امیدوارم که پرسپولیس دست پر از انزلی به تهران بیاید تا در بالای جدول باز هم رکورد دیگری را مثل چند هفته اخیر بشکند. حضور پرسپولیس در صدر جدول، نباختن در آزادی، عملکرد خوب خط دفاعی، هجومی و هافبک‌ها نشانگر این است که آقای دایی تیم خوبی دارد و من امیدوارم که مزد زحماتش را آخر فصل ببیند.
به بعضیا هم باید گفت عزیز من...!!!!!!
برخورد من با تو در حد شعورته
سکوتم به خاطر شخصیت خودمه. وگرنه تو خیلی وقته زیر رادیکالی!!!!

.
.
.
بعضی چیزا لیاقت میخواد که خدا رو شکر تو نداشتی...
     
  
صفحه  صفحه 68 از 108:  « پیشین  1  ...  67  68  69  ...  107  108  پسین » 
ورزش
ورزش

Persepolis FC | باشگاه پرسپولیس

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA