انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 1 از 3:  1  2  3  پسین »

كی از دستگاه های و یا كرم های بزرگ كننده آلت استفاده كرده؟


مرد

 
miladx: هر كی استفاده كرده تجربیاتشو بگه آخه می خوام بخرم
ببین یه دستگاه هست به اسم اكستندر مگنت دار میگن 3 سانت تو حالت خواب و 3 سانت تو حالت شق طول و 1 سانت عرض رو افزایش میده سرچ كن تو اینترنت پره.

مورد تایید وزارت بهداشت و تنها راه مطمئنه كه به آلت میبندن و هر هفته نیم سانت طولشو اضافه میكنن تا آلت كم كم بزرگ شه.روش استفاده ساده و غیر قابل برگشت.

هر روش دیگه به عنوان قرص و كرم دروغه و موقتی.
پایان رنگ آبی شب سیاه و تار است عشق به رنگ قرمز همیشه افتخار است
6 تا یادت نره!!!
     
  
مرد

 
افزایش سایز آلت ، حقایقی که لازم است بدانید
تولید مثل و ادامه ی بقا بدون شک یکی از مهمترین دغدغه های بشر از زمان خلقت بوده و تا انتهای دنیا نیز خواهد بود و این امری کاملا طبیعی است که هر موجودی (و انسان) برای حفظ و باقی ماندن گنجینه های ژنتیکی خود در طبیعت تلاش کند. از اینرو در جوامع مختلف اندام جنسی مرد به عنوان قدرت مردانگی و تضمین بقای نسل به حساب می آمده است (و در بسیاری نقاط هنوز هم به همین شکل باقی مانده است).

جدای از اینکه آیا اندازه اندام جنسی ارتباطی با قدرت باردار نمودن و بقای نسل دارد یا خیر، مساله ای که تقریبا در تمام مردان مشاهده میشود این است که "آیا اندازه ی آلت کوچکی دارند؟" یا "چطور میتوان اندازه ی آن را بزرگتر کرد؟".

با توجه به اینکه این مساله تقریبا در قشر نوجوان و جوان جامعه گسترش یافته و از طرفی تبلیغات متعددی که قرصها و دستگاه های متفاوتی را برای این منظور پیشنهاد میکنند برآن شدیم تا حقایقی را که احتمالا در مورد آنها اطلاعاتی ندارید با شما در میان بگذاریم.

چرا مردان از بابت اندازه آلت خود نگرانی دارند؟

با وجود اینکه اکثر افراد دارای اندازه و حجم کافی (و بیشتر از کافی) برای عشقبازی و داشتن رابطه جنسی مطلوب هستند اما به دلیل اینکه انتقال عامل وراثت و ژنتیکی بر عهده جنس نر میباشد همیشه نگرانی هایی از بابت توانایی های جنسی وجود دارد و این تصور حاکم است که "هرچه بزرگتر بهتر!" و شاید دلیل اینکه بسیاری از کاربران از طریق ایمیل از ما درخواست انتشار مطلبی در این زمینه را داشتند، همین تصور باشد.

افزایش سایز آلت تناسلی :

مطمئنا اگر یک خانم این مطلب را مطالعه کند از اینکه مردان تا این حد نسبت به این مساله نگرانی دارند متعجب خواهد شد چرا که مطالعات روانشناسی نشان میدهد خانم ها به گونه ای کاملا متفاوت با این مساله برخورد میکنند و چند سانتی متر بزرگتر یا کوچکتر بودن اندازه آلت چندان اهمیتی برای آنها ندارد!

از دید روانشناسان از مهمترین دلایلی که این مساله فکر و ذهن قشر جوان را درگیر کرده است، مشاهده فیلمهای مستهجن و مبتذل میباشد که فرد با دیدن آنها و مقایسه خود با آن افراد این سوالات و نگرانیها در ذهنش ایجاد میشود. لازم است بدانید که اکثر بازیگران اینگونه فیلمها دارای اندازه های طبیعی و نرمال نیستند و بعضا چندین بار تحت جراحی های متعدد و متنوع قرار گرفته اند.

سایر طبیعی آلت چه قدر باید باشد؟

این یک حقیقت است که اندازه ی اندام تناسلی چندان اهمیتی ندارد و زنان به این خاطر سمت شما جذب نمیشوند! بیش از نیمی از جمعیت بانوان نمیتوانند نگرانی مردان در این زمینه را درک کنند!

حقیقت دیگری که باید بدانید این است که خانمها عمدتا از دو منظر به این قضیه توجه میکنند :

  • بعضی از خانمها واقعا از آلت بزرگ بیزار هستند و احساس ترس و وحشت دارند (و همین مساله باعث میشود در روابط زناشویی لذت کافی را تجربه نکنند که همین امر منجر به سرد شدن روابط خواهد شد)

  • برای بعضی دیگر از خانمها قطر آلت مهمتر از طول آن است. به این دلیل که قطر آلت است که سبب کشیده شدن دیواره ی واژن میشود و احساس لذت برای خانمها ایجاد میکند.

جالب است بدانید اکثر سایزها در حالت نعوظ بسیار به هم نزدیک هستند. اندازه ی طبیعی آلت در حالت نعوظ (ایستاده) بین ۱۱ تا ۱۵ سانتی متر است و این محدوده، اندازه ی طبیعی محسوب میشود. ولی بازهم تکرار میکنیم که اندازه ی آلت اهمیتی ندارد چرا که در طول زمان مقاربت، اندازه ی واژن با اندازه ی آلت سازگار میشود (با هر اندازه ای).

  • اندازه واژن در حالت طبیعی در خانمهایی که زایمان نداشته اند حدود ۷.۵ سانتی متر است. برای آندسته که زایمان داشته اند کمی متفاوت است.
  • در صورت تحریک و تهییج جنسی، اندازه واژن تا حدود ۱۰ سانتی متر میرسد.

این بدین معناست که آلت ذکور میتواند تمام واژن را به طور کامل دربر بگیرد مگر در آندسته افراد که دارای میکروپینس (Micro penis) یا کوچک بودن بیش از حد آلت هستند (یعنی کمتر از ۹-۸ سانتی متر در حالت نعوظ). ولی همانطور که در بالاتر اشاره کردیم، واژن این قابلیت را دارد که به اندازه های بزرگتر نیز تغییر اندازه دهد بنابراین برای سایزهای بزرگتر نیز مشکلی وجود نخواهد داشت.

نکته : در صورتی که احساس میکنید جزو میکرو پینس هستید باید با پزشک یا متخصص اورولوژیست (مجاری ادراری) مشورت کنید.

سایز طبیعی آلت مردان :

چه راه هایی برای افزایش سایز آلت وجود دارد؟

کمپانی ها و شرکتهای زیادی با ارائه ی محصولات افزایشی با قیمتهای گزاف، پولهای هنگفتی بدست آورده اند. کنگره ها و کنفرانسهای جدید پزشکی که در زمینه ی افزایش سایز برگزار شده اند، در مورد محصولاتی که در ماهواره و اینترنت تبلیغ میشوند بحث کرده اند. نتایج این کنفرانسها در مورد محصولات مذکور به طور خلاصه در لیست زیر آورده شده است:

  • قرص ها و بسته های افزایشی : اتلاف زمان
  • جراحی افزایش سایز آلت : نامطمئن و بعضا خطرناک
  • تمرینات افزایش طول : بی اثر و بی فایده
  • دستگاه های کششی برای افزایش طول : کاربرد بسیار کم و نتایج نامطلوب

از نظر علمی و عملی، تنها راه برای افزایش سایز آلت، جراحی است و تمام روشهایی که در تبلیغات مشاهده میکنید (مانند لارجر باکس، قرصهای تقویتی، ژل، کرمهای گیاهی و ...) تنها اتلاف سرمایه و وقت است. روش جراحی نیز پیچیدگیهای خود را دارد و ممکن است عوارضی مانند خونریزی، عفونت و بدفرم شدن عضو را در پی داشته باشد.

در بین روشهای جراحی، بیشترین کاربرد مربوط به بریدن لیگامنت (رباط) نگهدارنده ی آلت است. بدین ترتیب قدرت نگهدارندگی کاهش میابد؛ آلت آویزان شده و بلندتر به نظر میرسد ولی اندازه ی اصلی تغییری نکرده است.

روش دیگر نیز تزریق چربیهای خود فرد به بافت آلت است که سبب حجیم شدن آن میشود ولی این روش میتواند اختلالاتی را در نعوظ ایجاد کند.

روشهای جراحی تنها به افرادی پیشنهاد میشود که در گروه میکرو پنیس قرار دارند و مطالعاتی که انجام شده است نشان میدهد حدود ۷۰% مردانی که از طریق روش جراحی (که تنها راه موجود است) اقدام کرده اند، به نتایج مطلوب نرسیده اند و از نتیجه عمل ناراضی بوده اند.

پیشنهاد روانشناسان :

روانشناسان به افرادی که در این زمینه نگرانی دارند ( و در گروه میکرو پنیس نیستند) پیشنهاد میکنند که به جای تمرکز بر روی اندازه ی آلت، که نگرانی بیهوده ای است؛ تکنیکهای عشقبازی را فرا بگیرند. برخلاف مردان که در طول یک رابطه از بعد جسمانی بیشتر لذت میبرند، زنان باید قبل از شروع رابطه از لحاظ روانی کاملا آماده شده باشند. همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم برای خانم ها اندازه چندان اهمیتی ندارد، بلکه طرز رفتار و نحوه ی عملکرد شما است که برای آنان لذت را به ارمغان می آورد.
عاشق جوراب مشکی نازک زنونه
     
  
مرد

 
داروهای توانبخشی جنسی؛ درمان برای بیماری که اصلا وجود ندارد !
همواره سؤالات متعددی درباره کالاهای جنسی متفاوت از جمله دستگاه های توانبخشی جنسی یا داروها و کرم های محرک جنسی که در شبکه های ماهواره ای تبلیغ می‌شود برای مردم پیش می اید با توجه به خطرات این محصولات، دکتر صفری نژاد، رییس انجمن سلامت خانواده در این مقاله به بررسی نقش این تبلیغات بر مخاطبان پرداخته است.

همواره حجم انبوه تبلیغات، بر محصولاتی متمرکز است که بیشترین عایدی اقتصادی را دارند ولی از نظر علمی پوچ است. در رأس این محصولات، کالاهای جنسی (دارو، مکمل‌ها، دستگاه‌ها و...) قرار دارند. تبلیغات کالاهای جنسی از ماهواره‌ها یک تجارت چند صد میلیارد دلاری در سطح جهان است. اگرچه نمی‌‌توان آمار درستی در مورد مبتلایان به اختلالات جنسی در ایران ارائه کرد اما می‌توان یک حساب سرانگشتی انجام داد. حدود 50 میلیون از 75 میلیون جمعیت ایران در سنی هستند که ممکن است مسائل زناشویی برای آنها مهم باشد. در جوامع مختلف حداقل 20 درصد مردم از یکی از مشکلات جنسی رنج می‌برند که البته میزان شیوع آن با توجه به سن متفاوت است.

اگر فرض کنیم از این افراد مبتلا به اختلالات جنسی فقط 20 درصد دنبال حل مشکل خود باشند، عدد دو میلیون به دست می‌آید که قابل ملاحظه است.

این روزها بسیاری از مردم که از این اختلال شایع رنج می‌‌برند، بی‌آنکه بتوانند راه علاجی برای آن پیدا کنند، به دلایل فرهنگی و اجتماعی، بیماری خود را مسکوت نگه می‌‌دارند و از عواقب آن که گاهی طلاق است، غافل هستند. طبیعی است در این شرایط چون عامه مردم به کارشناسان و متخصصان دسترسی ندارند عملاً منبع کسب آگاهی آنها رسانه‌های ماهواره‌ای یا مجلات زرد خواهد بود که بیشتر داروهای غیرمجاز و ممنوع از طریق همین رسانه‌ها تبلیغ می‌شوند.

حقه‌ها و نیرنگ‌های این شبکه‌ها تمام‌شدنی نیست اما کم نیستند افرادی که گول شبکه‌های ماهواره‌ای را نمی‌خورند و معتقدند هر دارویی باید به‌وسیله پزشک و پس از معاینه و تشخیص تجویز شود. شبکه‌های ماهواره‌ا‌ی برای متقاعد کردن این افراد حربه‌هایی دارند، آنها با معرفی دستگاه‌های توانبخشی جنسی، القا می‌کنند که با خیال راحت می‌توان از این کالاهای پزشکی استفاده کرد. تجویز و استفاده از یک کالای پزشکی، بسیار مشکل‌تر از یک داروست. دارو را پزشک تجویز می‌کند و خود پزشک و داروخانه روش مصرف آن را به بیمار توضیح می‌دهد ولی استفاده از کالا یا وسیله پزشکی به مهارت و آموزش نیاز دارد.

هرچند وقت یکبار کالای جدیدی معرفی می‌شود. آخرین آنها انگشترهای جنسی هستند که به عنوان راه حل جدی برای درمان ناتوانی جنسی تبلیغ می‌شوند.

چطور مردم را بیمار می‌کنند ؟

یکی از شگردهای مهم این رسانه نوین، رواج فرهنگ بیماری‌زایی است. بیماری‌زایی یعنی تولید یک بیماری به‌وسیله افراد خبره‌ای که وجود خارجی ندارند. برای مثال این شبکه‌ها به تبلیغ کرم‌هایی می‌پردازند که مدعی‌اند باعث افزایش اندازه دستگاه تناسلی در آقایان می‌شود.

اینها برای اینکه محصول خود را به فروش برسانند، در ابتدا مطالبی کاملا کذب بیان می‌کنند که به هیچ وجه مبنای علمی ندارد. این جملات عینا از تبلیغات آنهاست: «طبق آمار، تقریبا 70 درصد از افراد در سراسر دنیا ازمشکلی رنج می‌برند و احساس حقارت می‌کنند.» برای اطلاع خوانندگان محترم باید یادآوری کنم هر بیماری تعریف علمی خاص خود را دارد و ادعای یک فرد دلیل بیماری نیست.

مساله دوم این است که یک فرد غیر از فرآیندهای فیزیولوژیک طبیعی نمی‌تواند انتظار خاصی از خودش داشته باشد.
آنها با تبلیغات گسترده به مردان القا می‌کنند که مشکل دارند و درمان مشکل نزد خود آنهاست. آنها در ادامه مدعی شده‌اند محصولشان یکی از محبوب‌ترین و قدرتمند‌ترین محصولاتی است که برای درمان مشکلات جنسی در آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرد و بیش از 10 نوع خاصیت توانبخشی جنسی دیگر نیز برای آن ذکر می‌کنند.

پای موج تبلیغات داروهای عجیب و غریب افزایش توان جنسی در شبکه‌های ماهواره‌ای به داروخانه‌ها هم باز شده است. افزایش این‌ تبلیغات به دلیل عدم آگاهی مردم ما از مسائل جنسی، یقیناً باعث سوءمصرف و مشکلات دیگری خواهد شد که به مراتب از ناتوانی‌های جنسی پرخطرتر است. فروشندگان داروهای قاچاق، غیربهداشتی و تقلبی که با جان و سلامت مردم بازی می‌کنند، با خیالی آسوده در حال جولان دادن هستند و مردم ساده‌لوح و ناآگاه به استفاده از این کالاها گرایش پیدا ‌کرده‌اند.

اثر دارونما :

در اینجا لازم است مختصری به «اثر دارونما» در درمان اختلالات جنسی اشاره کنم. «دارونما» در اصطلاح به دارویی گفته می‌شود که هیچ‌ ماده موثری ندارد ولی بیمار از این حقیقت آگاه نیست. مثلاً کپسولی درست می‌کنند که فقط حاوی قند است و آن را به عنوان داروی درمان یک بیماری خاص، برای بیمار تجویز می‌کنند. حدود 20-15 درصد از بیمارانی که مبتلا به اختلالات جنسی هستند، بعد از مصرف دارونما اظهار می‌کنند مشکلشان بهبود پیدا کرده است. این همان «اثر دارونما» است. اگر دوست و آشنای شما معتقد است که با مصرف فلان دارو که در ماهواره تبلیغ می‌شود، مشکلش حل شده حتما به این «اثر دارونما» فکر بکنید.

دروغ توانبخشی جنسی :

توانبخشی جنسی از دروغ‌های بزرگ یک رسانه نوین است. به جرأت می‌توانم بگویم که حتی درصدی از افزایش آمار طلاق در کشور نتیجه فعالیت شبکه‌های ماهواره‌ای است. این شبکه‌ها به شدت هنجارهای جنسی را در جامعه به هم ریخته‌اند. جامعه نیازمند اتاق فکری برای واکسیناسیون اجتماعی است چرا که جوانان و زوج‌ها به آموزش وسیع نیاز دارند و در مقابل روش‌های غلط ترویج شده از سوی ماهواره‌ها باید با روش‌های علمی آموزش رفتار به مبارزه با آنها رفت. البته فراموش نکنیم دروغ هرچه بزرگ‌تر باشد، امکان تأثیر آن هم بیشتر است بنابراین شبکه‌های ماهواره‌ای با دروغ‌های بزرگ خود مخاطبان و مشتریان بیشتری جذب می‌کنند که باید با آن مقابله و برخورد جدی شود.

امروزه دو نکته اهمیت موضوع مصرف کالاهای جنسی را دوچندان می‌کند؛ نخست آنکه رواج استفاده از آنها به دلیل حجم وسیع تبلیغات و سهولت دسترسی و نیز به دلیل تنوع و جذابیت برنامه‌ها، از قشرهای مرفه به عموم جامعه و از کلان شهرها به شهرهای کوچک، شهرستان‌ها و حتی روستاها کشیده شده است، دوم آنکه برخلاف اینترنت، محصولات شبکه‌های ماهواره‌ای اغلب در جمع خانواده و در محافل خانوادگی و جمعی عرضه می‌شوند. به این معنا که استفاده از این کالاها در فضای جمعی و خانوادگی مشروعیت می‌یابد و در خانواده مهر تایید می‌خورد و با شبکه‌ای از مفاهیم توجیه و حمایت می‌شود.

به خاطر داشته باشید اختلالات جنسی در زن و مرد علل مختلفی دارند و نکات علمی هرگز با آنچه مطرح می‌شوند، مطابق نیستند. شبکه توزیع و خواص واقعی این فرآورده‌ها مبهم است، به طوری که مشخصات کالا، کشور تولیدکننده، کارخانه یا شرکت سازنده یا واردکننده این محصولات اغلب در تبلیغات ماهواره‌ای ارائه نمی‌شوند. در واقع این فرآورده‌ها به هیچ‌وجه به صورت صریح و روشن معرفی نمی‌شوند و خیلی راحت باعث گمراهی افراد ساده لوح و غیر متخصص خواهند شد

محرک‌های جنسی :

امروزه علاوه بر دارو‌ها و کالاهایی که مدعی درمان مشکلات جنسی و توانبخشی جنسی هستند، در کمال تأسف، با تبلیغ «محرک‌های جنسی» نیز مواجه هستیم. این محصولات در سایت‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان به طور وسیع تبلیغ می‌شوند. این محصولات شامل آدامس، شکلات، انگشتر، گردنبند، عطر و ... هستند. شاید بسیاری از افراد تصور کنند که این محصولات فقط برای استفاده همسران تهیه شده‌اند، ولی این‌طور نیست»

چه باید کرد ؟

حال چگونه می‌توان تأثیرپذیری تبلیغات ماهواره‌ای را بی‌اثر کرد یا حداقل کاهش داد؟ گام اول، افزایش آگاهی‌های مردم است. بسیاری از مردم ما، حتی طبقه تحصیل‌کرده، کمترین اطلاعی از فیزیولوژی زناشویی، عملکرد جنسی زن و مرد و افتراق موارد طبیعی از غیرطبیعی ندارند. مساله مهم دیگر پاسخ متناسب به نیازهای جامعه است. ابتدا باید مشخص کنیم زوجی که در روابط زناشویی مشکل دارند یا فکر می‌کنند که دارای مشکل هستند، باید به کجا مراجعه کنند. آموزش رفتارهای جنسی، تشخیص و درمان مشکلات جنسی به کار گروهی متشکل از رشته‌های مختلف پزشکی نیاز دارد. امروزه در بیشتر جوامع کلینیک‌های مجهزی برای تشخیص و درمان مشکلات جنسی و آموزش عملکرد جنسی طبیعی تأسیس شده‌اند. کادر پزشکی این مراکز متشکل از افراد آموزش دیده و دارای تجهیزات لازم هستند اما آموزش تشخیص و درمان اختلالات جنسی در دانشکده‌های پزشکی ما تقریباً در حد هیچ است. علاوه بر آن، در شهر 12 میلیون نفری تهران چند مرکز مشاوره مشکلات جنسی و تشخیص و درمان آن داریم؟ کدام یک از مراکز استان ما دارای چنین مراکزی هستند؟
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
saeedjorab: سلام آمپولی برای افزایش سایز الت مردانه هست؟ چون یكی از دوستان من این مشكل را درد و هر قرصی پمادی دستگاهی استفاده كرده است اثر مطلوبی نذاشته لطفا منو راهنمایی كنید!! اسم آمپول چیست؟
نه آمپولی نیست در این مورد.آمپول تستسترون هست ولی برای ماهیچه های بدن استفاده میشه

ALISHARIFI: كسی راجع به اینكه لارگو انقدر میسوزونه كیرواطلاعی داره
برای بزرگ كردن باید بگم كه مفید نیست... نه این کرم و نه هیچ کرم دیگری نمی تونه شبکه بسیار عظیم عروقی و عصبی اون قسمت رو بزرگ کنه...
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
نظرات کاربران انجمن
نظر اول :

sttdn1368:
سلام.من دستگاه اگزایت من ساتفاده کردم دوسال روزی حداقل ۴ ساعت میبستم بعضی روزا خونه بودم ۸ ساعت میبستم اما تاثیری نداشت تازه کیرم خوب راست نمیشد زود میخوابید.پولتونو به این دستگاهها ندید دروغه محضه.

سالهای ۸۹ -۹۰ خیلی تبلیغ میشدن این دستگاهها تو شبکه های ماهواره ای و سایتا اما الان دیگه تبلیغ نمیشه.درمورد ژل ها کرم ها من مصرف نکردم اما احتمالا چند ساعتی بزرگ میکنه بعد برمیگرده به حالت عادی.به نظرم باید با گیاهان داروئی تقویت کرد.الان غذای غالب ما ایرانی ها برنجه که ازلحا طب سنتی و قدیم طبع برنج سرده و هرچیزه سردی درصورت زیاد مصرف کردن زودانزایی ضعف اعصاب و ضعف جنسی میاره بمرور زمان.


نظر دوم :

molanroj:
دوستان عزیز من از قرص مگنارکس، کرم لارگو و لاجرباکس استفاده کردم

دستگاه لاجرباکس : من حدود دو هفته از این دستگاه استفاده کردم . بعد از این مدت احساس درد در کشاله داشتم که دیگه یواش یواش بیشتر و بیشتر شد. مجبور شدم برم پیش دکتر چون فکر میکردم باد فتخ دارم. خلاصه رفتم سونوگرافیو از این داستانا و دیگه ولش کردم. بعد از یک سال که فکر کردم کاملا خوب شدم دوباره ازش استفاده کردم ولی بازم بعد از ۳ روز همین داستان پیش اومد.

کرم لارگو : یه هفته ازش استفاده کردم. با همه ضوابطی که باید موقع استفاده رعایت کرد. یه روز صبح با خارش زیاد از خواب بیدار شدم. التهاب و سوزش و خارش شدیدی داشتم. بعد از یک هفته به دکتر مراجعه کردم. بهش نگفتم از کرم استفاده کردم. گفت احتمالا یه چیزی که بهش حساس بودی خوردی که باعث گرمی شده. خلاصه کرم و صابون و شست و شو تا اینکه درس شد.

و اما مگنارکس: تو یک دوره ۲ ماهه تاثیر بسیار عالی داشت. توی ماه اول اگه نتیجه خوبی نگرفتین نترسین تازه تغییرات رو از ماه دوم میبینین. من با توجه به جدول مصرف ۲ بسته از اونو گرفتم که میبایست دو تا رو تو روز مصرف میکردم. هنوز پشیمونم که چرا ۳ بسته نگرفتم. هنوز که عوارضی ازش ندیدم.
ولی کلا پیشنهاد میکنم بدون نظر پزشک هیچ چیزیو تست نکنین.


نظر سوم :

Omid2050:
سلام به همه دوستان من فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی دارم و از دستگاه و کرم های جنسی هم همه مدلش رو دارم و خودم هم تجربه کردم میخوام به همه بگم که چجورین تا پولشون رو الکی خرج نکنند البته قرص و کرم هایی که من خودم استفاده کردم مارک های اصلیش بود.

کرم کینگ سایز : تنها کارایی که زمان استفاده داشتم باعث میشد همون ماساژی که زمان استفاده کرم میدادم جریان خون بهتری داشته و با اینکه تقریبا ۳ تیوپ استفاده کردم هیچ تغییری تو اندازه ندیدم و فقط یه ذره باعث شد که دیر تر ارضا بشم.

کرم کینگ سایز پاور : این کرم از لحاظ شرکت اینورما وجود خارجی نداره یعنی کاملا یه محصول تقلبیه که با ورود به سایت اینورما میشه تو لیست محصولات سرچ کنید و اصلا کرمی با این نام تو محصولات این شرکت نیست.

قرص ویگارکس : ترکیبات داخلیش گیاهیه و ماده اصلی تولید کنندش هم جیسینگ هست که از این قرص من دو قوطی استفاده کردم و شاید برام جای تعجب داشت که حتی یک میلی متر هم تغییری ایجاد نکرده بود فقط اواخر دوره که روزی ۶ تا قرص میخوردم برای چند دقیقه نیم سانتی به قطرش اضافه میشد و دوباره میشد همون اندازه قبلی.

قرص های تاخیری مکس من : تو بروشور تبلیغاتی نوشته که بعد از استفاده نیم ساعت بعد ۱ تا ۲ سانت به قطر آلت اضافه میشه و باعث ۳۰ دقیقه تاخیری میشه که من حتی ۵ تا از این قرص رو در یک مرتبه خوردم و من که هیچ تغییری ندیدم و فقط تنها چیز خوبش این بود که خیلی خوابم میومد.

دستگاه لارجر باکس : بهترین مدل این دستگاه گلد ۲۰۱۳ این دستگاس که واقعا پیشرفته شده اما من از این دستگاه نزدیک ۲ ماه استفاده کردم تغییر در طول آلتم تقریبا یک سانت و نیم داشت ولی مشکل بزرگی که داشت این بود که زمان نزدیکی به هیچ وجه نعوظ خودمو نمیتونستم نگه دارم برای چند ثانیه راست میشد و سریع میخوابید دلیلش هم اینه که به بافت های آلت ضربه شدیدی وارد میکنه و باعث میشه که اونا تخریب بشن و در نتیجه همیشه دچار شلی آلت بشین.

دستگاه وکیوم : بهترین مدلی که من از دستگاه دیدم هندسام آپ هست که واقعا این دستگاه لحظات خوبی رو بهتون میده بعد از استفاده از این دستگاه تا نزدیک ۳ سانت به بلندی آلت و ۲ سانت به قطر آلت اضافه میشه و سر آلت رو در بهترین حالت سکس قرار میده جوری که حس باور نکردنی رو زمان نزدیکی بهتون میده اما مشکل اینه بعد از خارج شدن حلقه دستگاه که دور آلت قفل میشه آلتتون به همون اندازه قبلی باز میگرده.

قرص های ویگارکس پلاس : الان که دارم این متن رو مینویسم روز ۱۱ که از این قرص دارم استفاده میکنم و هنوز هم تو دوره این قرصم تا الان نتیجه هایی که ازش دیدم باعث یه نعوظ کامل شده سفتی آلتم تا حالا بی سابقه بوده زمان نزدیکی به حدی سفت و شق میشه که از فشار لذت دوست داری داد بزنی مطمئنن از تاثیرات این قرصه چون تا قبل از استفاده از این قرص اینجوری نبودم و تقریبا یه تغییراتی تا الان روی پوست آلتم ایجاد شده به محض تموم شدن دوره نتیجه اش رو بهتون میگم.

قرص های راست کننده : مهمترین این قرص ها قرص های سیدنافیل و ارکتو هستن که من به هیچ وجه بهتون توصیه نمیکنم دچار سر درد های خیلی شدیدی میشه ضعف در رون و ساق پاها جوری که توان ایستادن رو ندارین و فشار های عصبی بدی میاره.البته اگه بروشور این قرص رو بخونین نوشته هر دوماهی در صورت لزوم یک عدد استفاده شود.

دستگاه جلک رولر یا جلک دیوایس : یه دستگاه خیلی عالی بود که من تقریبا سه ماه از این دستگاه استفاده کردم که قبل از استفاده از این دستگاه محیط آلت من ۱۲ سانت بود اما بعد از استفاده از این به ۱۵.۵ رسید که کلفتی واقعا چشمگیری داده و ازش خیلی هم راضیم.



اما یه داروی گیاهی که برای تقویت جنسی واقعا عالیه که خودم استفاده کردم ازش ترکیباتش رو باید از دارو گیاهی ها بگیرید باهم میکس کنید و روزی دو بار با شیر میل کنید.ترکیباتش جیسینگ آسیایی ؛ خلنجون ؛ سلنجون ؛ ماهی سمنقور ؛ دارچین . تک تک هر کدوم رو بریزین تو خورد کن و انقدر هم بزنین که پودر بشه بعد همه رو باهم قاطی کنین و روزی دو وعده و تو هر وعده یک قاشق با شیر قاطی کنین و صرف کنین برای سفتی کمر و تقویت قوای جنسی عالیه

اما بریم سراغ آخرین دارویی که یه طبیب قدیمی (از طبیب باشی های قدیم روستاها ) که بهم داد و بعد از اولین استفاده از این دارو شاید باورتون نشه ۲ سانت به اندازه آلتم اضافه شده و خودم هم در تعجبم که چجوری با یک بار استفاده این تغییرو داشته.طریقه تهیه این دارو رو قراره داخله هفته آینده بهم بده به محض اینکه بگه تو سایت میذارم که همه بتونن به اون چیزی که آرزو دارن برسنن.اما جوری که از حرفاش معلوم بود میگفت از ماده درون بدن دو نوع کرم و عصاره حلزون و عسل درست کرده .

این تجربه من از دستگاه ها و قرص و کرم ها بود . دیگه تصمیم با خودتون که چجوری میخواین پولتون رو هدر بدین.موفق باشید
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  ویرایش شده توسط: مدیر   
مرد

 
ahmadvajihi: طوله کیر من ۱۳ هستش .بیشتر میخام کلفت تر شه حالا بلند ترم شد عیب نداره .چی کار کنم؟
Rooney10: من تو سن كم هورمون تستسترون زیر نظر دكتر زدم كیرم بلند شد قدم هم بلند شد
siavash578: گول نخورید تاثیر چندانی ندارند این نوع دستگاه مكانیكی
اگه هم گوش نمیكنید سفارش بدید نتیجه ی كه فكر میكنید نمی ده
ضمنا اگه التتون 15 به بالاتره باید سفارشی براتون بفرستن ك ه هزینش هم بالا میره 200
چون این دستگا ها در حالتی كه بیشترین طول و داشته باشند به 15 سانت نمیرسن
این اعدای كه گفتم زیاد دقیق نیستن یه نتیجه تجربیه
وكیوم هم كه واسه سفت شدن الت استفاده میكنن(پیرمردا) اونم اگه طول التت برسه به 18 الی 19 سانت میچسبه به ته لوله نمی تونه با كشیدن هوایه خالیه اون دودولتونو بكشه مگه خودتون یه تكنیك به خرج بدید یه چیزی بهش اضافه كنید
alishii: من فروشگاه تجهیزات پزشكی دارم
انواع این وسایلو میفروشم مثل : وكیوم همراه ، هندسام 997 ، لارجرباكس و ... از بین اینا لارجر باكس یه چیز دیگه هستش
در ضمن مواظب باشین سرتون كلاه نره چون قلابیاش زیاده تو بازار و حساسیت میدن نافرم
بین قرص ها هم قرص ال- آرژنین هایی كه تو بسته های لارجر باكس طلایی هستش و تو داروخونه هم پیدا میشه بهترن نسبت به بقیه
hamidsitystar: دوستان عزیز این همه الکی هستن مگه قد بعد سن بلوغ بلند میشه که الت بشه .یکی از دوستام الت ۱۱ سانته با قد کوتاه با زنی که ۸۹ کیلو وتپل بوده سکس داشته .اولش زنه بهش گفته نمیتونی ولی دوستم جوری سکس کردن میگفت با اینکه گشاد بود ولی التش دقیق توی واژن جا گرفته و زن رو ارضا کرد.فیلم شو نشونم داد خود دوستم ۶۰ کیلو بود باور کنید خودم دیدم .گفت شوهرم با اون هیکل نتوسته مثل تو ارضام کنه.
vmirzajani: متاسفانه درمان برای بزرگترکردن الت تناسلی بعد از دوره بلوغ معمولا جواب نمیده پس بهتره قبل از بلوغ اقدام کنی،حداقل واسه برادر یا بچتون چون جواب خیلی خوبی میده،بهتره به یه یورولوژیست مراجعه کنید و سر خود کاری نکنید،بهترین داروها برای اینکار پماد دی هیدرو تستسترون(که شرکتهای سازندش خیلی کمن) و به راحتی گیر نمیاد و امپول هورمونی اچ سی جی هست

اینم بگم دستگاهای مکانیکی میتونن به عصب اکستنسور الت ضرر جبران ناپذیری بزنن.
leaderlover: لارجر باکس هم بد نیست ولی بهتره پیش متخصص بری و سرخود دارو مصرف نکنی.
kamran213: سلام دوستان لطفا در مورد دستگاه وکیوم بیشتر توضیح بدید چه تاثیری داره و چه مدتی باید استفاده کرد؟
jooje: من از کرم شارک پاور استفاده کردمسری اول خلی خوب بود کاملا کیرو رگ دارو برجسته میکنهقطرشم زیاد شد ولی طولش خیلی تغیرر نکرد شایدد به خاطراینکه طولشکلا کوچک نبود هر شب قبل خواب تمیزش کنید وبمالید ورزش های کششی هم به همراه اون خیلی موثره فقط باید اصلضو گیر بیارید....
mehdi21254: واسه بزرگ شدن فقط برید کس بکنید... داغی کس و عمل عقب جلو کردن بهترین ره واسه بزرگ شدنه
من لندن زندگی‌ می‌کنم و یکم اینجا آزادی اطلاعات بیشتر از ایران هست .به همهٔ دوستان میگم که از من میشنوید به هیچ عنوان از این قرص‌ها و وسایل استفاده نکنید همش دروغو کلکه .بزرگیه کیر مهم نیست خوب استفاده کردنش مهم.به سلامتی خودتون آسیب نزنید .شادو حشری باشید
hotcock
     
  
زن

 
کرم و اسپری لارگو و یا همون لارجو اگه بدون ایبل باشه احتمال زیاد تقلبیه و اگه هم لیبل داشته باشه باز ممکنه دست کاری شده ایران باشه مثه بقیه جنسای لیبل دار،یه نمونه از این جنسو به یکی داده بودم خیلی سوخت بنده خدا تازه زنش اشنا بودو ابروم رفت بیچاره کلی ذوق کرده بود .

چرا دنبال این هستین که التتون رو بزرگ کنید؟درحالی که با الت کوتاه هم میشه بیشترین لذت رو ببرین فقط بستگی به طرز کارو مهارت خودتون داره،البته قبل از کار از این مطمئن بشین که شریک جنسیتون ادمه و به خاطر گنده بودن کیر باتون نیومده،بقیشو خودتون فکر کنین و کمی ابتکارعمل هم نشون بدین ببینین طرف چطوریه اینکه دخترا از الت بزرگ بیشترخوششون میاد به خاطر اینه که بیشترباش لذت میبرن اما اگه شما بش نشون بدین که با الت کوتاه هم چه کارهایی میشه کردو چقدر میتونه ازش لذت ببره ۱۰۰%نظرش عوض میشه اینطوری از چیزی که هستی لذت میبری و بهترین لحظاتو داشته باشین.

اکثر اونایی که الت کوتاه دارن به جای اینکه رو الت کارکنن بهتره رو روانشون کارکنن و بپذیرن چیزی کم ندارن
     
  
مرد

 
omidbahal1234: من نمیدونم چرا باید اندازه کیرتون رو تغیر بدید.بجاش خودتون رو تقویت کنید تا زمان بیشتری رو در سکس بمونید و دیرتر ارضاء بشید.مهمترین چیز برای خانمها تاخیر در سکسه نه اندازه
من در صفحات قبلی یادمه گفتم. این حرف شما تا حدودی درسته، ولی نباید غافل بشید که اندازه آلت مرد برای زن یه فانتزیه. داشتن آلت بزرگ از دیرباز نشان از قدرت مرد بوده و زن هم از مرد قوی خوشش میاد. و البته یکی از نشانه های قدرت دیر ارضا شدن هم هست. به علاوه اینکه بزرگی آلت به دلیل اینکه باعث برخورد با لبه های درونی واژن میشه، ارضا زن رو از نظر فیزیکی جلو میندازه و البته بیش از هر دوی اینها(اندازه آلت و دیرارضا شدن) روش سکس کردن مهمه


hamidsitystar: .گفت شوهرم با اون هیکل نتوسته مثل تو ارضام کنه.
ربطی نداره. یکی از دلایلی که اون خانم خوب ارضا شده، خودِ ارتباط با یه شخصی به جز همسر هست. در این شرایط زن و مرد به طریقی شخص سوم رو بهتر از همسر خودشون میدونن و این باعث میشه از نظر روانی ارضا بهتری داشته باشن.
     
  
مرد

 
amirger: قرصهای مگنا آر ایکس و ویگ آر ایکس رو کسی استفاده کرده ؟
mohsen4693: اينا همش دروغه و ضرر داره توي سكس سه تا چيز براي زن مهمه : دير ارضا شدن مرد - سفت بودن آلت مرد و معاشقه خوب و طولاني قبل از دخول - اميدوارم دوستان به جاي اينكه فكرشون رو روي اين چيزا متمركز كنند بروند روي سه مورد بالا كار كنند
به نظرم اینها همش یه روشی برای فروختن محصولاتشون هست،در صورتی که انسان از سن رشدش عبور کرده باشه دیگه هورمون رشد ترشح نمیشه،من خودم دو تا از اون ژل ها را خریداری کردم ولی اصلا دوست ندارم استفاده کنم و پشیمون شدم،بالاخره این چیزی هست که خدا داده و نباید دست کاریش کرد.
زندگي دفتري از خاطر هاست . يك نفر در شب كم ، يك نفر در دل خاك ، يك نفر همدم خوشبختي هاست ، يك نفر همسفر سختي هاست ، چشم تا باز كنيم عمرمان ميگذرد ما همه همسفريم . . . . .
     
  
مرد

 
سلام ... تو یه دوره زمانی من احساس کردم التم کوچیکه ... و بود ... من از دستگاه استفاده کردم ... دستگاهی که سرش مثل دستگاه فشار بود و با فشار دست هوای داخل لولرو خالی میکرد ...

بعدها پیش یه دکتر رفتم ... بهم گفت قبل هرگونه کاری برای بزرگ کردن آلت حتما بایت پیش دکتر برید و از بیضه ها و الت عکس گرفته بشه ... ممکن عدم رشد الت ریشه ای باشه و یا از داخل بدن مشکل داشته باشه .. به من عکسی نشون دادن که ینفر با استفاده از دستگاه بیضه هاشوو به سمت داخل کشیده بود و مشکل براش پیش امده بود و مشکل این ادم یه رگ کوچک بوده که نذاشته الت رشد بکنه ...

تمام دستگاها و کرمها تاثیر محدود دارن ... آلت هم با ورزش دادنش که شامل کرمهای موضعی و دستگاهای بزرگ کننده میشه تغییر سایز میده و دقیقا مشابه عضلات بدن رشد میکنه ولی متاسفانه بلافاصله بعد از قطع کردن استفاده از دستگاه و کرم الت کم کم به حالت اولیش بر میگرده ...


از یه دوستی شنیدم آمپولهای موجود هست برای تقویت و ثابت نگه داشتن سایز ولی هم هزینه بر هم دوره درمانی و غذایی خودشو داره و یه روش دیگه که عمل جراحی هست و ظاهرا بافت چربی تزریق میکنن درون آلت که بزرگ بشه و کلفت تر ...

بنظر هم حتما به پزشک مراجعه کنید ..
Signature
     
  ویرایش شده توسط: pesar_s3xy   
صفحه  صفحه 1 از 3:  1  2  3  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

كی از دستگاه های و یا كرم های بزرگ كننده آلت استفاده كرده؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA