انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 5 از 12:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  ...  12  پسین »

سیستم های امنیتی و حفاظتی


مرد

 

screen shots

SNCP1

دوربین شبکه مدرن

JPEG/MPEG4 با قابلیت انتخاب

دوربین سونی جدید SNC-P1 با استفاده از تکنولوژی MPEG4 تصاویر دیجیتال واقعی با 30 فریم در ثانیه و رزولیشن 320 در 240 تولید می نماید و البته می توان از طریق آن به رزولیشن 640 در 480 وی جی آ (VGA) نیز دسترسی داشت.این دوربین دارای یک میکروفون داخلی و یک پورت ورودی میکروفون جهت دریافت صدا است .همچنین دارای یک خروجی صدا جهت اتصال به اسپیکر و یک پورت خروجی ویدئوی آنالوگ است.


windows 7 print screen

SNCP5

PTZ دوربین شبکه 120 درجه

JPEG/MPEG4 با قابلیت انتخاب

دوربین رنگی تحت شبکه با قابلیت پن/تیلت و میدان دید وسیع است که می تواند یک واحد نظارتی کارا و پر بازده باشد.همچنین دارای 3X زوم لنز اپتیکال است که به کاربر توان مانیتور کردن اجسام کوچک یا دور را در اندازه ای قابل قبول می دهد.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 

photo hosting
SNCRX550N/B

دوربین شبکه با 360 درجه پن/تیلت/زوم

قابل استفاده در شب و روز JPEG/MPEG4 با قابلیت انتخاب

دوربین SNC-RX550N/B با استفاده از آخرین تکنولوژی پردازش تصویر امکان تهیه چندین فرمت فشرده را مهیا نموده و همچنین از ویژگی های کلیدی آن جهت نظارت و مونیتورینگ می توان به کاربرد دوربین در روز و شب و موشن دتکتور و آبجکت دتکتور هوشمند اشاره نمود .با استفاده از این دوربین کیفیت سیستم نظارت و نمایش شما ارتقا می یابد..


free image hosting

SNCRX550N/W

دوربین شبکه با 360 درجه پن/تیلت/زوم

قابل استفاده در شب و روز JPEG/MPEG4 با قابلیت انتخاب

دوربین SNC-RX550N/W با استفاده از آخرین تکنولوژی پردازش تصویر امکان تهیه چندین فرمت فشرده را مهیا نموده همچنین از ویژگی های کلید آن جهت نظارت و مونیتورینگ می توان به کاربرد دوربین در روز و شب و موشن دتکتور و دتکتور هوشمند اجسام اشاره نمود .با استفاده از این دوربین کیفیت سیستم نظارت و مانیتورینگ شما ارتقا می یابد..
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 

picture share
SNCRZ30N

آی پی کمرا با 340 درجه پن/تیلت/زوم

کاربرد در شب و روز و فرمت JPEG


ترکیب ابزار شبکه با سیستم PTZ .
توسط این دوربین سیستم نظارت از دور با کمک فناوری اطلاعات به عرصه جدیدی وارد می گردد که می توان از طریق آن و توسط یک شبکه معمولی محدوده تحت پوشش دوربین را مشاهده نمود.
می توان به آسانی با استفاده از ابزارهای عمومی وب مانند مرورگر مایکروسافت اینترنت اکسپلورر (IE) تصویر و حرکت دوربین را توسط یک کامپیوتر در هر زمان و مکان بدون استفاده از نرم افزارها و پلاگین های اضافی کنترل نمود.
دوربین SNC-RZ30N متشکل از سنسور CCD یک ششم اینچ با حساسیت بالا است که تصاویر 2.5lx تولید می نماید و دارای یک دکمه ON/OFF شاتر در منوی ستینگ صفحه تحت وب است که به کاربر امکان تنظیم بهینه شاتر را می دهد..
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 

how to take screenshots

SNCRZ50N

آیپی کمرا با 340 درجه پن/تیلت/زوم

قابل استفاده در شب و روز JPEG/MPEG4


دوربین SNC-RZ50N با استفاده از آخرین تکنولوژی پردازش تصویر امکان تهیه چندین فرمت فشرده را مهیا نموده همچنین از ویژگی های کلیدی آن جهت نظارت و مونیتورینگ می توان به کاربرد دوربین در روز وشب و موشن دتکتور و دتکتور هوشمند اجسام اشاره نمود .با استفاده از این دوربین کیفیت نظارت و تصاویر شما ارتقا می یابد.


screenshot software
SNCZ20N

دوربین تحت شبکه رنگی

کاربرد در شب و روز JPEG

دوربین SNC-Z20N با سنسور فوق حساس CCD و تکنولوژی Exwave توانایی خلق تصاویر با کیفیت در فرمت استاندارد JPEG را دارد.این دوربین دارای لنز اتوفوکوس داخلی 18x زوم اپتیکال است و قابل استفاده در شبکه های اترنت یا شبکه های محلی وایرلس بیسیم و قابل نصب فوری است.از ویژگی های ارزشمند آن می توان به تولید اتوماتیک تصاویر سیاه و سفید در شب اشاره نمود.همچنین این دوربین قابلیت نصب کارت PC وایرلس و مموری نیز را داشته و کار مانیتورینگ را آسان می سازد.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 

how to capture screen



SSCCD73V
دوربین مینی دام رنگی مستحکم
با 480 تی وی لاین،روز/شب


دوربین های مدار بسته مینی دام ایده آل جهت ایستگاه های نظارتی که دوربین های آنها کمتر قابل توجه هستند می باشند مانند ورودی ساختمان ها، لابی ها ،فروشگاهها و پاساژها.دوربین مینی دام رنگی و مستحکم سونی تشکیل شده از سنسور CCD ¼ اینچ با رزولیشن بالا جهت تصاویر مهم و دارای کیفیت 480 TV Line و حساسیت قابل قبول 0.8 Lux می باشد.از ویژگی های این دوربین می توان به کاربرد اتوماتیک و دستی آن در روز و شب که سنسور مخصوص آن تغییرات نور را تشخیص داده و در روشنایی روز دوربین را به حالت رنگی و هنگام شب آن را به حالت سیاه و سفید می برد.این دوربین با توجه سایز کوچک خود مزایای بزرگی دارد.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 

how to capture screen

SSCCD79
دوربین مینی دام با دوام رنگی
با 480 تی وی لاین،روز/شب و عریض


دوربین مدار بسته مینی دام ضد خرابی که جهت استفاده داخلی و بیرونی طراحی گردیده و از تکنولوژی DynaView استفاده می نماید که باعث خلق تصاویری شفاف در محیط های با کنتراست بسیار بالا می گردد.


photo storage

SSCDC374
دوربین رنگی با لنز ثابت
با 480 تی وی لاین


این دوربین مدار بسته آنالوگ با استفاده از آخرین تکنولوژی CCD سونی و سیگنال پروسسور دیجیتال DSP جهت دسترسی به کیفیت بالا و تصاویر رنگی با قیمتی باور نکردنی ساخته شده است.نسبت سیگنال به نویز این دوربین بالای 50 دسیبل و توسط ولتاژ متناوب 24 ولت تغذیه می گردد.نصب این دوربین با توجه به سوراخهای سه گانه ای که جهت پایه در زیر و روی دوربین تعبیه گردیده آسان می باشد.از ویژگی های این دوربین می توان به عملکرد عالی،ضریب اطمینان بالا،حجم کم و طراحی زیبا و کاربر پسند آن اشاره نمود.از این دوربین می توان در مناطق تجاری و لوکس مانند فروشگاهها،مجتمع های تجاری،ورزشگاه ها،بانک ها و دفاتر اداری استفاده نمود.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 

picture uploading

SSCDC593
دوربین رنگی با لنز ثابت و رزولیشن بالا
با 480 تی وی لاین،روز/شب و عریض




دوربین کامل و بی نقص سونی جهت ضبط تصاویر در شب و روز با تصاویر دینامیک و عریض.
این دوربین دارای CCD 1/3 اینچ DynaView ،رنگی و با رزولیشن بالا و تکنولوژی DSP می باشد که تصاویری با رنج عریض خلق نموده و جهت کنتراست بالا کاربرد دارد که از آن می توان بصورت رنگی در روشنایی روز و سیاه و سفید در شب استفاده نمود بطوریکه سنسور هوشمند آن خود بخود وضعیت روشنایی را تشخیص داده و تنظیمات را انجام می دهد.



screen shot

SSCE453
دوربین رنگی 1/3 اینچ SuperEXwave
با 540 تی وی لاین




دوربین مدار بسته دارای CCD 1/3 اینچ با آخرین تکنولوژی SuperExwave و حساسیت فوق العاده و رزولیشن بالا دارای تکنولوژی DSP و 540 تی وی لاین با وزن و ضخامت کم که طراحی آن شیک و مد روز بوده و نسبت سیگنال به نویز آن بیش از 50dB است.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 

online photo sharing

SSCM383
دوربین سیاه و سفید آنالوگ
با 570 تی وی لاین


از ویژگی های این دوربین می توان به عملکرد عالی،ضریب اطمینان بالا،حجم کم و طراحی زیبا و کاربر پسند آن اشاره نمود.از این دوربین می توان در مناطق تجاری و لوکس مانند فروشگاهها،مجتمع های تجاری،ورزشگاه ها،بانک ها و دفاتر اداری استفاده نمود.این دوربین مدار بسته آنالوگ با استفاده از آخرین تکنولوژی CCD سونی و سیگنال پروسسور دیجیتال DSP جهت دسترسی به کیفیت بالا و تصاویر رنگی با قیمتی باور نکردنی ساخته شده است.نسبت سیگنال به نویز این دوربین بالای 50 دسیبل و توسط ولتاژ متناوب 24 ولت یا ولتاژ مستقیم 12 ولت تغذیه می گردد و دارای سیستم محافظ در برابر منبع تغذیه ناخواسته است.نصب این دوربین با توجه به سوراخهای سه گانه ای که جهت پایه در زیر و روی دوربین تعبیه گردیده آسان می باشد.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 

how do you print screen

NSR100
رکوردر نظارت شبکه




این سیستم قابلیت استفاده به عنوان استند الون و کلاینت سرور و انعطاف پذیری بالایی جهت اعمال تنظیمات کوچک و بزرگ را دارد.این سیستم مناسب جهت پهنای باند وسیع برای مکان هایی مانند بانک ها،اماکن تجاری،پایانه های حمل و نقل و ادارات می باشد.این رکوردر نظارتی شبکه ویژگیهای بسیاری از جمله توانایی رکورد و نمایش همزمان، کنترل از راه دور، رابط گرافیکی کاربر پسند، موشن دتکتور هوشمند، کنترل پن،تیلت و زوم را داشته و تا 64 دوربین را می توان به آن متصل نمود و براحتی آنها را نمایش داد و از ویژگی های با ارزش آن می توان به سیستم تنظیمات هوشمند و دسترسی سریع به تصاویر ضبط شده توسط آن اشاره نمود.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 

screen capture windows

NSR1050
رکوردر نظارت شبکه


این سیستم رکوردر سروری پیشرفته از سری NSR1000 است با ظرفیت داخلی 500 گیگا بایت جهت ضبط تصاویر که دارای توانمندی هایبرید می باشد که از دوربین های آنالوگ و تحت شبکه پشتیبانی و برای دوربین های HD/SD طراحی گردیده که کاربری و تنظیمات آن برای اپراتور بسیار آسان می باشد.این سیستم توانایی پشتیبانی از 16 دوربین آنالوگ بدون آداپتور را داشته و مجموعاً از 20 دوربین تحت شبکه پشتیبانی می نماید.همچنین این سیستم میتواند با 7 سیستم NSRE-S200 عمل نماید (با 2 ترابایت ظرفیت) و 14 گیگابایت نیز افزایش ظرفیت مجاز دارد.با استفاده از سیستم NSR1050H شما می توانید یک دنیا امکانات را به سیستم نظارت ویدئویی خود اضافه نمائید.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
صفحه  صفحه 5 از 12:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  ...  12  پسین » 
کامپیوتر

سیستم های امنیتی و حفاظتی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA