انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 10 از 83:  « پیشین  1  ...  9  10  11  ...  82  83  پسین »

جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل (نظرسنجی پست اول)


مرد

 
بلاتر: از اسپری های محو شونده در جام جهانی استفاده می شود

این اسپری های برای مشخص کردن محل استقرار دیوار دفاعی تیم ها مورد استفاده قرار می گیرد و به این ترتیب داوران می توانند نظارت بهتری روی این مسئله داشته باشند
سپ بلاتر، رئیس فیفا، اعلام کرد اسپری های محو شونده که داوران در جام باشگاه های جهان استفاده کردند، در رقابت های جام جهانی 2014 مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این اسپری های برای مشخص کردن محل استقرار دیوار دفاعی تیم ها مورد استفاده قرار می گیرد و به این ترتیب داوران می توانند نظارت بهتری روی این مسئله داشته باشند.

پیش از این، این اسپری ها در رقابت های جام جهانی زیر 17 و زیر 20 ساله های جهان مورد استفاده قرار گرفته بود و بازخوردهای خوبی داشت.

بلاتر به خبرنگاران گفت:" فکر می کنم این راه حل خیلی خوبی است؛ بعضی ها می گویند استفاده از این اسپری ها وقت گیر است اما همه داورانی که از آن استفاده کردند، بسیار راضی بودند.

نمایندگان بایرن گفتند در این رقابت ها دیوار دفاعی در محل دقیق آن تشکیل می شده؛ در حالی که در حال آلمان فاصله دیوارهای دفاعی بعضی مواقع به 5 متر هم می رسد. این یک نوآوری است. ما استفاده از این اسپری ها را در برزیل ادامه می دهیم."
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
فرناندا لیما: مسی الگوی ایده آلی برای بچه هاست؛ از جنجال برسرلباسم واقعا ناراحت شدم

من حرکات دست آقای والک در قرعه کشی جام جهانی را ندیدم ولی اینها هم تردیدهای جدیدی است که مطرح شده و همیشه چنین حرفهایی به گوش می رسد

-فرناندا لیما، مجری و مدل سرشناس برزیلی که با حضورش در قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل که چندی پیش در این کشور برگزار شد، همه توجهات را به خودش جلب کرد، در گفتگو با روزنامه آرژآنتینی لا ناسیون گفته که طرفدار لیونل مسی است

خانم لیما در پاسخ به این سوال که آیا آلبی سلسته با رهبری مسی می تواند قهرمان جام جهانی شود یا خیر گفت:« آرژآنتین همیشه تیم قدرتمند و جنگنده ای است. تیمی که لیونل مسی را دراختیار داشته باشد، شانس زیادی برای رسیدن به فینال دارد.او بازیکن وسمبل بزرگی است. مسی بازیکنی اخلاقی، مسئول و جدی است و تمام ویژگی های یک الگوی بزرگ ورزشی برای بچه های ما را دارد.»

مجری قرعه کشی جام جهانی در ادامه یادآوری کرد که رویایش دیدن فینال برزیل- آرژانتین در جام جهانی 2014 است:« از شانس خوب آرژآنتینی ها، ما برزیلی ها همسایه هایی مملو از مهارت و توانایی هستیم و در جام جهانی در خانه بازی می کنیم. یک فینال بیل برزیل و آرژانتین می تواند برای تمام مردم آمریکای جنوبی وسوسه کننده باشد. من به عنوان یک خانم، تعریف و تمجید های زیادی از آرژآنتینی ها دریافت می کنم.»

خانم لیما که 36 سال سن دارد، ریشه و اصالتی کاتالان دارد و قرار براین است که مجری اهدای جایزه توپ طلای سال 2013 که روز 13 ژانویه در زوریخ و باحضور لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و فرانک ریبری برگزار می شود نیز باشد.

خانم لیما با اشاره به انتشارگزارشهای ویدئویی مبنی بر احتمال تقلب درقرعه کشی جام جهانی و دستان آقای ژروم والک مدیرکل فیفا که پشت پنل آبی رنگ فیفا قرعه ها را باز می کرد گفت:« من حرکات دست آقای والک در قرعه کشی جام جهانی را ندیدم ولی اینها هم تردیدهای جدیدی است که مطرح شده و همیشه چنین حرفهایی به گوش می رسد.»

بخش دیگری از صحبت های او مربوط به پخش نشدن مراسم قرعه کشی جام جهانی از تلویزیون ایران به خاطر پوشش منشوری لباس او بود:« من به خاطر جنجال به راه افتاده واقعا ناراحت شدم. از نظر خودم، لباسی که انتخاب کرده بودم کاملا طبیعی و عادی بود.» و ادامه داد:«این جنجال برای من یک درس بزرگ بود. هیچ وقت تصورش را نمی کردم که چنین اتفاقی می تواند رخ دهد وگرنه هیچ وقت چنین لباسی انتخاب نمی کردم. این لباسها در غرب خیلی عادی و معمولی است. اینکه بدانی که خیلی افراد به خاطر لباس من نتوانستند قرعه کشی جام جهانی را تماشا کنند خیلی ناراحت کننده است. من هیچ وقت به ایران نرفته ام و با یک خانم ایرانی صحبت نکرده ام تا بدانم که آیا آنها از این سبک لباسها خوششان می آید یا نه و آیا چنین لباس هایی می پوشند یا نه. این بحثی فرهنگی است که همچنان بحث در آن در صفحه فیس بوک من ادامه دارد.من امیدوارم که مردم صبورتر باشند و احترام متقابل را رعایت کنند.»
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
اتفاقات مهم 2014؛ از توپ طلا تا جام جهانی

در سال 2014 چه اتفاقاتی در دنیای فوتبال خواهد گذشت؟ سایت گل نگاهی انداخته به اتفاقات پیش رو در 12 ماه آینده.
بحث جام جهانی و توپ طلا در سال جدید داغ داغ است. 2014 سالی است که رویداد اصلی فیفا در آن اتفاق می‌افتد؛ و از حالا تا تابستان همه بر سر این بحث خواهند کرد که چه تیمی در برزیل قهرمان می‌شود.

اسپانیا تلاش خواهد کرد که از قهرمانی‌اش دفاع کند و اولین تیمی شود که چهار قهرمانی بزرگ پیاپی به دست می‌آورد. اسپانیایی‌ها البته بخت اصلی قهرمانی نیستند؛ این عنوان به میزبان می‌رسد که در فینال جام کنفدراسیون‌ها توانست لاروخا را قاطعانه شکست دهد. اکنون بسیاری می‌گویند تیم بیسنته دل‌بوسکه تا جایی که می‌توانسته پیش رفته و دیگر بیش از این نمی‌توان از آنها انتظار داشت. اما تورنمنتی تماشایی در پیش است. آلمان و آرژانتین، به همراه دو قدرت جدید، یعنی بلژیک و کلمبیا، به دنبال قهرمانی هستند.

همچنین فناوری خط دروازه قرار است اولین حضورش در جام جهانی را تجربه کند. کشور برزیل هم کارهای زیادی دارد که انجام دهد؛ بیش از نیمی از ورزشگاه‌های این کشور آماده نیستند و چند ورزشگاه هم همچنان مشکلات ایمنی دارند. پیمانکاران خصوصی و فیفا دارند تلاش می‌کنند مشکلات را برطرف سازند.

دعوا بر سر این که بهترین بازیکن جهان کیست بسیار بالا گرفته؛ کم پیش آمده بود بحث در این حد جدی شود. کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بالاتر از بقیه قرار گرفته‌اند و رقابت آنها همچنان ادامه خواهد داشت. پس از پیروزی پرتغال در پلی‌آف نوامبر مقابل سوئد، بیش از آن که به مساله صعود پرتغال به جام جهانی پرداخته شود به این اشاره شد که اکنون رونالدو بخت اصلی کسب توپ طلاست. کسی به این اشاره نکرد که پرتغال حضوری ضعیف در مرحله مقدماتی داشت و در نهایت با گل‌های رونالدو توانست تیم متوسط سوئد را شکست دهد.

هفته بعد سرنوشت توپ طلای 2013 مشخص می‌شود. احتمالا رونالدو و مسی رقبای اصلی خواهند بود و فرانک ریبری هم پس از سال بسیار درخشانی که با بایرن مونیخ داشت دیگر مدعی کسب این عنوان است. اما در سال 2014 شاید دوران جدیدی رقم بخورد؛ بازیکنانی مانند نیمار و لوییس سوارس حاضرند که در دنیای فوتبال میراث خود را بر جا بگذارند.

همچنین از سال 1990 تاکنون نشده که هیچ تیمی به اندازه بایرن مونیخ با پپ گواردیولا آماده دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در اروپا باشد. قرعه یک‌هشتم نهایی آنها در لیگ قهرمانان نبرد جذابی را رقم می‌زند اما هیچ تیمی قدرت بایرن را ندارد. باواریایی‌ها در خانه فوق‌العاده نتیجه گرفته‌اند و با توجه به این که بروسیا دورتموند از روزهای خوب فاصله گرفته آنها احتمالا در سال 2014 باز هم قهرمان خواهند شد.

اما رقابت در کشورهای دیگر سخت‌تر از آلمان است. در اسپانیا بارسلونا به همراه دو باشگاه مادریدی به دنبال قهرمانی لالیگا است. در انگلیس، شش تیم به دنبال قهرمانی هستند و در فرانسه هم لیل فعلا که نگذاشته دوقطبی پاری سن-ژرمن و موناکو شکل بگیرد. در ایتالیا هم یوونتوس احتمالا اسکودتو دیگری را به دست می‌آورد و بسیاری هم از انفجار میلان صحبت می‌کنند.

تبانی همچنان روح اروپا را تسخیر کرده است؛ هیچ لیگی از تبانی در امان نیست و امسال بی‌تردید جنجال‌ها و محکومیت‌های بیشتری خواهیم داشت. تبانی همه جا را فراگرفته و باید سخت با آن مبارزه کرد. فیفا، سازمان‌های دولتی و پلیس در سراسر دنیا باید در این زمینه پیشگام باشند.

فیفا در سال 2014 کارهای بسیاری دارد. به جز جام جهانی 2014، انتخابات ریاست سال 2015 هم در پیش است. سپ بلاتر که احتمالا با میشل پلاتینی رقابت خواهد کرد، همچنان محبوبیت زیادی در بین فدراسیون‌ها دارد اما برخی فدراسیون‌های مهم دنیا با او مشکل دارند. ریاست فیفا نه محدودیت سنی دارد و نه محدودیت تعداد دوره‌ها. بلاتر 77ساله همچنان از پس کارهایش برمی‌آید اما محبوبیت فیفا در افکار عمومی به پایین‌ترین حد ممکن رسیده است. ناراحتی عمومی اخیر بابت شرایط کارگران در ورزشگاه‌های قطر باعث نفرت بیشتر از فیفا شده است و البته در سال 2014 خبرهای بیشتری در این زمینه‌ها خواهیم شنید.

شاید این بار نوبت به میشل پلاتینی برسد، چرا که زمان علیه بلاتر به پیش می‌رود.

پلاتینی هم البته مبارزات خودش را دارد. از همه مهم‌تر این که یوفا باید با نژادپرستی مقابله کند. در سال 2013 اتفاقات منزجرکننده بسیاری روی داد و همه بر این باور بودند که یوفا به اندازه کافی سخت‌گیری نکرده است و تیم‌ها و هوادارانی که قوانین را زیر پا می‌گذارند را جریمه نکرده است. در سال 2014 احتمالا توهین‌ها بیشتر می‌شود و یوفا مجبور خواهد بود که با دقت بیشتری اوضاع را زیر نظر بگیرد.

مساله بازیکنانی که تحت مالکیت شرکت‌های ثالث هستند هم به‌شدت زیر ذره‌بین قرار گرفته است. پلاتینی در این زمینه با اتهام سهل‌انگاری مواجه است. اما این مساله روی رقابت بین باشگاه‌های دنیا تاثیر گذاشته و یکی از مسائل مهم حل‌نشده در زمینه نقل و انتقالات است.

بازی جوانمردانه مالی هم همچنان اجرا می‌شود و باشگاه‌هایی که نمی‌توانند از سرمایه‌گذاران ثالث استفاده کنند با خطر بدهی‌های غیر قابل پرداخت مواجه هستند. محرومیت‌های اخیر پیامی به باشگاه‌هایی می‌دهد که حساب و کتاب درستی نداشته‌اند. اما هنوز باشگاه‌های بزرگ درگیر نشده‌اند.

یوفا همچنین تلاش کرده مرحله مقدماتی یورو را تغییر دهد و در سال 2014 تیم‌های نه‌چندان بزرگ تلاش خواهند کرد به عنوان تیم‌های اول، دوم و سوم گروه‌هایشان به جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016 راه یابند. اما پیش از آن شاهد رقابت بر سر عنوان بهترین بازیکن دنیا و بهترین تیم دنیا خواهیم بود.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
مارادونا: اگر قهرمان جام جهانی نشویم،تقصیر راگردن مسی نمی اندازیم

مارادونا تردیدی ندارد که مسی می تواند عملکرد خارق العاده ای را به اجرا بگذارد و گفت:« می دانم که مسی خواهد درخشید و خیلی خوب بازی خواهد کرد.»
دیگو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین در صحبت هایی تلاش کرده تا فشارها را از دوش لیونل مسی بردارد و بیش از هرچیزی تلاش می کند تا این کار را در آستانه آغاز جام جهانی 2014 انجام دهد

مارادونا در گفتگو با فنزولد تی وی در برنامه ای تلویزیونی که دخترش دالما مجری آن بود گفت:« از زمانی که از نیمکت مربیگری تیم ملی جدا شدم، دیگر بازیهای تیم ملی را تماشا نکرده ام ولی تنها چیزی که می توانم به شما بگویم این است که اگر در جام جهانی قهرمان نشویم ، تقصیر را گردن مسی نمی اندازیم.»

مارادونا تردیدی ندارد که مسی می تواند عملکرد خارق العاده ای را به اجرا بگذارد و گفت:« می دانم که مسی خواهد درخشید و خیلی خوب بازی خواهد کرد.»

مارادونا در جام جهانی 2010 سرمربی آرژانتین بود و تیمش درمرحله یک چهارم پایانی با شکست مقابل آلمان از گردونه رقابتها حذف شد و بعد از این حذف، مارادونا از سمت خود برکنار شد
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
برزیلی ها در فکر برقراری حداکثر آرامش ممکن جام جهانی 2014:آموزش 10هزار پلیس ویژه

این 10هزار نیروی پلیس توسط نیروی ملی امنیتی برزیل وزیر نظر وزارت دادگستری این کشور تعلیم داده می شوند و تخصص آنها درمبارزه با شورشها واغتشاشات شهری خواهد بود
دولت برزیل برنامه ای را طرح ریزی کرده که طی آن 10 هزار کارآگاه پلیس متخصص درزمینه مبارزه با شورش ها تعلیم داده شوند تا بدین ترتیب بتواند با اعتراضات احتمالی در زمان برگزاری جام جهانی مبارزه کند

این 10هزار نیروی پلیس توسط نیروی ملی امنیتی برزیل وزیر نظر وزارت دادگستری این کشور تعلیم داده می شوند و تخصص آنها درمبارزه با شورشها واغتشاشات شهری خواهد بود

کلنل الکساندر آگوستو آراگون مدیر نیروهای امنیتی برزیل در گفتگو با جی وان دراین باره گفت:« این نیروهای متخصص در دوازده شهر محل برگزاری بازیهای جام جهانی مستقر خواهند شد. » او درادامه یادآوری کرد که تصمیم برای افزایش تعداد نیروهای امنیتی به اعتراضات صورت گرفته درزمان برگزاری بازیهای جام کنفدراسیون ها ارتباط دارد.

مسئولان برزیلی نگران افزایش اعتراضهای عمومی در زمان برگزاری جام جهانی هستند . این روزها جنبش های اجتماعی مختلفی در برزیل راه اندازی شده که تحت عنوان :« جام جهانی برای چه کسی؟» در حال پیگیری است و آنها درحال برنامه ریزی هستند تا در زمان برگزاری جام جهانی هم اعتراضات مشابهی با جام کنفدراسیون ها را ترتیب دهند.

آراگون در ادامه یادآوری کرد که نیروهای پلیس ملی آماده فعالیت در دوازده مرکز برگزاری جام جهانی هستند تا بتوانند نظم را سازماندهی کرده و با اعتراضات مقابله کنند. در روزهای پایانی سال 2013 میلادی،برزیلی ها برنامه هایشان برای برگزاری امنیت در جام جهانی رابه دیپلمات های 32 کشور حاضر درجام جهانی ارائه کردند وطبق اعلام آندری آگوستو پاسوس، یکی از مقامات برگزاری رویدادهای بزرگ در وزارت دادگستری، مبلغ 490 میلیون دلار برای خریدای تجهیزات وتکنولوژی امنیتی هزینه شده و 1.4 میلیون دلار هم برای تعلیم کارآگاه ها هزینه خواهد شد.درجریان برگزاری جام کنفدراسیون ها بخشی از این برنامه ها را شاهد بودیم و با وجود اعتراضات گسترده در زمان برگزاری جام کنفدراسیون ها مشکل حادی به وجود نیامد وامنیت ورزشگاه ها به خطر نیفتاد. پاسوس دراین باره گفت:« در زمان برگزاری جام کنفدراسیون ها در طول یک روز حدود یک میلیون نفر در خیابان ها بودن ولی حتی یک کشته هم نداشتیم.» اودرعین حال یادآوری کرد که جام جهانی چالش بزرگتری است و با حضور 32 تیم برگزار می شود و مثل جام کنفدراسیون ها تورنمنتی با حضور 8 تیم نیست. برگزاری بازیهای این تورنمنت در 12 شهر برگزار می شود و حدود 3.5 میلیون هوادار از شهری به شهر دیگر سفر خواهند کرد.

رودریکو مورائس فرناندس، مدیر رویدادهای بزرگ دراین باره یادآوری کرد که مراکز تجمع توریست ها با دقت بیشتری زیر ذره بین خواهند بود و فرودگاه ها، بندرها، هتل ها، ورزشگاه ها،مراکز تفریحی و توریستی و مراکزی که «فن فست» نام می گیرند کاملا تحت کنترل نیروهای پلیس خواهند بود و صدها کارآگاه قبل از آغاز این تورنمنت ماموریت شناسایی مناطق پرریسک را عهده دار بوده تا احتمال هرگونه خطر یا تهدیدی را خنثی کنند.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
نیجریه در مکزیک اردو خواهد زد

نیجریه مکزیک را به علت ارتفای بالای آن و شرایط مشابه برزیل انتخاب کرده است
کریس گرین رییس کمیته فنی نیجریه بعد از پیروزی دو بر یک این تیم برابر اتیوپی در آبیجا ، برگزاری اردوی مکزیک را تایید کرد.

وی خاطر نشان کرد که این کمیته مکزیک را به علت ارتفای بالای آن و شرایط مشابه برزیل انتخاب کرده است.

گرین با تمجید از عملکرد چشمگیر کشی در سال 2013 گفت سایر درخواست های این سرمربی از جمله اردوی تیم در شهر گرولوس سائوپولو تایید شده است.

وی گفت ما فکر می کنیم اکنون باید در مکزیک که برای تمرین در ارتفاعات بالا مناسب است اردو بزنیم. مکزیک به ایالتهای هوستون، تگزاس، میامی و فلوریدا آمریکا نزدیک است. شرایط اقلیمی این مناطق در حال حاضر نظیر مکزیک و سائوپولو برزیل است.

گرین گفت: ما نهایت تلاش خود را برای آماده سازی برای جام جهانی انجام می دهیم.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
بلاتر: تاخیر برزیلی‌ها بی‌نظیر بوده است

بلاتر 77ساله گفته از نحوه سازمان‌دهی برای جام جهانی ناراضی است.

– سپ بلاتر، رییس فیفا حمله سختی به برزیل کرده است. برزیلی‌ها میزبان جام جهانی 2014 هستند ولی هنوز بسیاری از ورزشگاه‌های این کشور – از جمله ورزشگاه سائوپائولو که دو کارگر در ماه نوامبر در آن جان باختند – با وجود گذشتن ضرب‌الاجل فیفا آماده نشده است.

بلاتر گفت: «برزیل حالا فهمیده که خیلی دیر کار را شروع کرده است.

در دوران حضور من در فیفا نشده بود کشوری تا این حد تاخیر در برگزاری جام جهانی داشته باشد. تازه آنها این همه زمان (هفت سال) برای آماده‌سازی در اختیار داشتند.»

جام کنفدراسیون‌های سال گذشته با تظاهرات مردمی در برزیل همراه بود. بلاتر می‌گوید: «من آدم خوش‌بینی هستم و بدبین نیستم. از فوتبال محافظت خواهد شد. بر این باورم که برزیلی‌ها مستقیما به فوتبال حمله نخواهند کرد. این‌جا خانه فوتبال است.

اما می‌دانیم که تظاهرات جدیدی و اعتراضات تازه‌ای را خواهیم دید. سال گذشته اعتراضات از شبکه‌های اجتماعی شکل گرفت و هدف خاصی نداشت. اما در جام جهانی اعتراضات مستقیم‌تر و ساختاریافته‌تر خواهد بود.»
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
بیرهوف: فشار برای قهرمانی آلمان بالاست

این مهاجم سابق گفته انتظارات در کشورش بسیار بالاست.

اولیور بیرهوف گفته آلمان تحت فشار است تا فاتح جام جهانی 2014 شود.

مردان یواخیم لو در گروه C مرحله مقدماتی با 9 برد از 10 مسابقه صدرنشین شدند. آنها با آمریکا، غنا و پرتغال هم‌گروه هستند.

بیرهوف که 70 بازی ملی دارد گفته است: «فشار بالاست و کاهش هم نخواهد یافت. ما، طرفداران و بازیکنان بسیار مشتاقیم که قهرمان شویم. می‌دانیم که یکی از مدعیان هستیم، اما می‌دانیم که باید کارهای بسیار زیادی انجام دهیم.»

سامی خدیرا امیدوار است به تیم دعوت شود، هرچند که فعلا دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شده است. بیرهوف می‌گوید: «همه فرصتش را دارند. ما بازیکنان را مدت‌هاست می‌شناسیم. برای مثال می‌دانیم سامی خدیرا چگونه بازیکنی است، و چه شخصیتی دارد.

اما مهم است که بازیکن 100 درصد آماده باشد. از این موضوع که بگذریم هر فردی شانس دعوت را دارد.»
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
هیتسفلد: برگزاری بازیهای جام جهانی در وسط جنگل آمازون بی مسئولیتی است

سرمربی تیم ملی سوئیس معتقد است که شهر مانائوس قطعا جای مناسبی برای میزبانی از بازیهای جام جهانی نیست

اوتمار هیتسفلد سرمربی تیم ملی سوئیس در صحبت هایی اعلام کرده که انتخاب شهر مانائوس به عنوان یکی از شهرهای میزبان جام جهانی 2014 به نحوی بی مسئولیتی است؛ چرا که فوتبال بازی کردن در وسط جنگلهای آمازون از نظر او کار سختی است

هیتسفلد در صحبت هایی به رادیو اس.دبیلو.آ1 گفت:« به نظرم بی مسئولیتی است که تیمی مجبور شود تا در جایی مثل مانائوس، در میان جنگل آمازون فوتبال بازی کند. فکر می کنم که یکی از عواملی که دراین تصمیم گیری نقش داشته، مسائل اقتصادی و تجاری بوده.»

او که هدایت تیم ملی سوئیس را برعهده دارد از تصمیم فیفا برای برگزاری بازیهای جام جهانی در تمام مناطق برزیل که منجر به انجام پروازهای طولانی برای تیم ها برای برگزاری بازیهایشان خواهد شد انتقاد کرد وگفت:« برزیل کشور واقعا بزرگی است و اگر تیمی مجبور باشد تا از سالوادور د بائیا به برزیلیا و از آنجا به مانائوس پرواز کند، باید حدود 5ساعت را در هواپیما سپری کند.»
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
ایده آلمان برای ساخت اقامتگاه اختصاصی دربرزیل

در 15 کیلومتری جایی که برای ساخت این مجموعه تعیین شده، فرودگاهی وجود دارد که آلمانی ها با بهره گیری از آن به محل برگزاری بازیهایشان درمرحله گروهی جام جهانی پرواز خواهند کرد.

روزنامه آلمانی بیلد در گزارشی یادآوری کرده که مسئولان فدراسیون فوتبال آلمان درنظر دارند تا اقامتگاهی اختصاصی در برزیل بسازند.

مسئولان فدراسیون فوتبال آلمان بعد از بازدید از هتل های نزدیک به محل برگزاری بازیهای تیم ملی این کشور، از شرایط این هتل ها رضایتی نداشتند و ازهمین رو درنظر دارند تا خودشان دست به کار شده و هتل هایی دربرزیل بسازنند. آنها در منطقه سانتو آندره بائیا مرکزی متشکل از 13 خانه خواهند ساخت تا بازیکنان و اعضای کادر فنی ژرمن ها در آنجا مستقر شوند. در یک کیلومتری این کمپ، کمپ تمرینی و مرکز کنفرانس خبری و تجهیزات دیگری نیز ساخته خواهد شد.

بخشی از منابع مالی این پروژه را فدراسیون فوتبال آلمان تامین خواهد کرد. در 15 کیلومتری جایی که برای ساخت این مجموعه تعیین شده، فرودگاهی وجود دارد که آلمانی ها با بهره گیری از آن به محل برگزاری بازیهایشان درمرحله گروهی جام جهانی پرواز خواهند کرد.بازیهای آلمان در سالوادور د بائیا در400 کیلومتری این مجموعه، رسیفه در 1050 کیلومتری این مجموعه و فورتالسا در 1400 کیلومتری این مجموعه برگزار خواهد شد. فاصله این مکان تا ریودوژانیرو، میزبان بازی فینال جام جهانی هم 850 کیلومتر است

این مجموعه در نزدیکی دهکده سانتو آندره قرار دارد و کار ساخت آن تا ماه مارس به اتمام خواهد رسید.وبخش اصلی حمایت مالی این پروژه را هم شرکت آلمانی بر عهده دارد.
این تیم بعد از برگزاری یک دیدار دوستانه در روز 13 می مقابل لهستان، به مدت 10 روز برای تمرین به آلتو آدیگه که یک منطقه آلمانی زبان در شمال ایتالیا است، خواهد رفت.آنها یک دیدار دوستانه دیگر را هم در روز اول ژوئن در مونشن گلادباخ برگزار می کنند و روز 6 ژوئن نیز در ماینس بازی خواهند کرد. حریفان آلمان در این دو دیدار هنوز مشخص نیست.این تیم همچنین در روز 5 مارس نیز در اشتوتگارت با شیلی بازی خواهد کرد.

تیم ملی فوتبال آلمان روز 7 ژوئن به سمت برزیل پرواز خواهد کرد تا برای نخستین مسابقه خود در روز 16 ژوئن برابر پرتغال در تیم آلمان که تا کنون سه دوره قهرمانی در جام جهانی را کسب کرده است، یکی از مدعیان عنوان نخست در این دوره از مسابقات جام جهانی به شمار می رود.

بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
صفحه  صفحه 10 از 83:  « پیشین  1  ...  9  10  11  ...  82  83  پسین » 
ورزش
ورزش

جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل (نظرسنجی پست اول)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA