انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 17 از 19:  « پیشین  1  ...  16  17  18  19  پسین »

دانستنیهای مهیج سكسی


مرد

 
آموزشهای جنسی قبل از ازدواج و دانش آموزان دبیرستانی
معاون مرکز امور زنان ایران اعلام کرده است که قرار است دانش‌آموزان دبیرستانی در ایران آموزش‌های جنسی قبل از ازدواج را فرا‌می‌گیرند.به گزارش خبرگزاری فارس زهرا سجادی ضمن اعلام این مطلب گفت: با همکاری وزارت آموزش وپرورش این طرح در هشت استان پر طلاق کشور به اجرا گذاشته می شود. در همین زمینه رادیو فردا با حمیدرضا شیرمحمدی نویسنده و پژوهشگر مطالعات جنسی در ایران گفتگویی کرده و نخست از او درباره جزئیات این طرح پرسیده است.حمیدرضا شیرمحمدی:تا آنجایی که من می‌دانم همیشه صحبت برنامه‌هایی از این دست بوده، ولی در مرحله اجرا یک سری ترس و نگرانی مانع اجرای خوب این طرح‌ها شده است.

به احتمال زیاد بخش عمده این طرح شامل بهداشت جنسی و آشنایی با مسایل ابتدایی درباره اندام‌ها یا آناتومی و کارکرد یا فیزیولوژی دستگاههای تناسلی است و قسمتی هم شامل باروری می‌شود که مستقیما به مسایل جنسی ارتباط ندارد، ولی معمولا در مباحث جنسی مورد بررسی قرار می‌گیرد.بخش مهم دیگر این مباحث هم شامل بیماری های آمیزشی است به خصوص روش‌های جلوگیری از انتقال ویروس اچ. آی. وی و سایر بیماری‌های مسری آمیزشی و آشنایی با علائم این بیماری‌ها.شما به عنوان یک پژوهشگر در مسایل جنسی و آموزشی، مسئولیت اصلی تربیت جنسی نوجوانان و جوانان در ایران را بر عهده چه نهادها یا چه کسانی می‌دانید و چه میزان از این مسئولیت را مدارس بایدبرعهده گیرند؟ به نظر من تمام ارگان‌هایی که به نحوی با این موضوع درگیر هستند مانند وزارت بهداشت، وزارت آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و البته وزارت علوم و فناوری همه می‌توانند به نوعی درگیر بحث ارائه آموزش‌های لازم و ویژه جنسی به تمام مردم در سنین مختلف باشند، از جمله بچه‌هایی که در مقطه دبیرستان هستند.

کارشناسان ویژه مشاوره و مبانی آموزشی که در مراکز مخصوص و در روان درمانی مربوط به آموزش و پرورش کار می‌کنند، می توانند نقش بسیار مهمی در این زمینه داشته باشند. خواست و نیاز آن در جامعه هم وجود دارد اگر یک سری ترس‌ها که معمولا مانع پیشرفت این طرحها بوده به تدریج کنار رود و مسئولان متوجه شوند این مباحث مشکل خاصی را به وجود نمی‌آورد.من شخصا امیدوارم به زودی شاهد این باشیم که چنین مباحثی به طور جدی در سطح مدارس مطرح شود.آموزش‌های جنسی و آموزش‌های قبل از ازدواج به طور تئوری به دانش آموزان گفته می‌شود، آیا این آموزش‌ها با آن چه اکنون در جامعه ایران جریان دارد تطبیق دارد و با ناهنجاری‌های موجود در جامعه ما سازگاری خواهد داشت؟ هنوز هم اگر کاری انجام شده که شده، قسمت قابل توجهی از این کارها محتوای مناسب و کاملا منطبق بر اصول علمی و آموزشی نداشته است و دلیل اصلی آن هم نا آشنایی مسئولان و کارشناسان مربوطه است با دانش نوین و قدرت تلفیق آن بامذهب و فقه شیعی.

دلیل دیگر هم ترس محوری است که در بسیاری از سیاست گذاری‌ها رعایت شده است.بنابراین تاکنون کارهایی انجام شده ولی فایده اصلی این کارها بیشتر حساسیت زدایی بوده است تا ارائه محتوای مناسب و کافی در جامعه ای که هنوز ترس وجود دارد از این که می‌توان درباره مسایل جنسی صحبت کرد یا نه.ولی با گذشت زمان و با تلاش همه افرادی که علاقمند هستند دراین زمینه کار کنند، انتظار می‌رود محتوای مناسب هم به این مباحث برگردد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
رفع تیرگی آلت تناسلی زنان ( رفع تیرگی واژن )

رفع تیرگی آلت تناسلی زنان ( رفع تیرگی واژن )

یکی از راه های از بین بردن موهای زاید اطراف آلت تناسلی استفاده از تیغ یا ژیلت است که این تیغ ها اغلب باعث تیرگی دور آلت تناسلی می شوند بهترین راه برای جلوگیری از آن استفاده از روش های جایگزین می باشد, قبل از بیان راه حل رفع تیرگی باید بگویم شیو کردن می تواند دو عارضه پوستی و زیبایی ایجاد کند

عوارض پوستی شیو کردن :


۱- ایجاد جوش های بزرگ و یا ریزی در محل که بعضا حتی سر چرکی هم ندارند و فقط برجستگی دردناک قرمز رنگی هستند. این عوامل التهابی که در محل موها ایجاد میشوند، در صورتی که ریز و کوچک باشند و سر سفید رنگ چرکی داشته باشند، فولیکولیت نام دارند و هیچ خطری ندارند.

۲- ایجاد تیرگی پوستی که از نظر زیبایی قابل توجه است.

برای رفع مشکل ایجاد فولیکولیت :


۱- قبل از اقدام به شیو، محل را کاملا با آب و صابون بشویید، از تیغ های یک بار مصرف استفاده کنید و بعد از شیو هم از صابون و یک آنتی بیوتیک ضعیف پوستی مثل کلیندامایسین ۲% استفاده کنید.

۲- بجای تراشیدن و یا شیو کردن از پماد های موبر استفاده کنید. تیغها اغلب باعث تیرگی دور آلت میشوند.

برای رفع تیرگی آلت :


۱- چند لیموی تازه را آب گرفته و با مقدار برابر از آب مخلوط کنید و به اندام خارجی خود بمالید و ۵ دقیقه صبر کرده و سپس آن را بشویید . یادتان باشد در صورت بروز حساسیت پوستی و سوزش غیر عادی بلافاصله محل را با آب فراوان بشویید .

۲- نیز بخصوص در مورد حساسیت داشتن پوست به آب لیمو می توانید پس از شستشو و خشک کردن محل در حالی که قدری پوست اندام مرطوب است از کرم های سفید کننده استفاده کنید .

۳- توصیه ی اکید این است که جهت جلوگیری از ایجاد مشکل از کرم های موبر استفاده کنید.
برای این کار محل اندام دارای مو را مرطوب کرده و نه خیس . سپس کرم را با دست یا وسیله ی موجود در آن روی محل بمالید و بعد از حدود ۵ دقیقه محل را خوب بشویید .

تذکر مهم :


استفاده از آب لیمو یا کرم سفید کننده فقط برای اندام خارجی است . از ورود حتی ذره ای به واژن جلوگیری فرمایید.
:::::: >>>>> چترها را باید بست <<<<< ::::::
::::: <<<<<< زیر باران باید رفت >>>>>> :::::
     
  ویرایش شده توسط: IDin   
مرد

 
آی یو دی، یا ابزار درون‌زهدانی (به انگلیسی: IUD)‏


screen capture windows

آی یو دی، یا ابزار درون‌زهدانی (به انگلیسی: IUD)‏ وسیله‌ای به شکل‌های گوناگون، از جنس پلاستیک یا فلز که برای پیشگیری از آبستنی در زهدان جاگذاری می‌شود است.

آی یو دی یکی از وسایل پیشگیری از بارداری برای مدت طولانی است، که مورد تائید سازمان جهانی بهداشت بوده و یکی از پرمصرف‌ترین و رایج‌ترین انواع وسایل پیشگیری از بارداری محسوب می‌شوند.

شکل کلی آی یو دی اغلب شبیه حرف T انگلیسی است. دو نوع آی. یو. دی وجود دارد، در یک نوع مقدار کمی فلز مس و در نوع دیگر پروژستین یا فرم صناعی هورمون پروژسترون تعبیه شده‌است. محل اصلی قرار گرفتن آن در حفره رحم است و نیازی به تصمیم گیری روزانه در مورد استفاده از آن نیست. دخالت مصرف‌کننده در نحوه استفاده از آن بسیار ناچیز است.

شیوه تاثیر


وجود IUD در رحم با نامناسب کردن محیط داخل رحم مانع از بارداری می‌شود. التهاب مختصر ناشی از حضور این وسیله در رحم موجب آسیب دیدگی یا تخریب اسپرم‌ها و تخمک می‌شود و در صورتی که عمل لقاح انجام شود، مانع جایگزینی مناسب تخم لقاح یافته در جداره داخلی رحم خواهد شد. می‌توان انواع آی یو دی را در رحم قرار داد بدون اینکه بر مقدار یا کیفیت شیر مادر تاثیری داشته باشد.

IUD یکی ار مطمئن‌ترین روش‌های جلوگیری از بارداری است، به طوریکه در طول یک سال از ۱۰۰۰ نفر استفاده کننده از این وسیله حدود ۱ تا ۶ نفر (بر حسب نوع IUD) باردار می‌شوند. این مقدار به اندازه روش دائمی بستن لوله‌های رحم است، با این مزیت که هر زمان که فرد بخواهد، قابل برداشتن می‌باشد. البته روش‌هایی مانند استفاده از قرص ضد بارداری نیز ممکن است به همین اندازه یا بیشتر موثر باشند، اما فقط در صورتی که به درستی مصرف شوند. در استفاده از IUD پزشک یا ماما آن را قرار می‌دهد و کافیست هر ماه توسط خود فرد، چک شود.

آی یو دی را می‌توان در هر زمان از سیکل قاعدگی برداشت و از همان زمان هم اقدام برای بارداری را آغاز کرد. قابلیت باروری فرد مانند پیش از گذاشتن IUD خواهد بود.
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
پرسش و پاسخ های مهم درباره کاندوم

image search

1) آیا استفاده از کاندوم ها در پیشگیری از بارداری موثرند؟

بله، کاندوم های مردانه در صورتی که درست استفاده شوند موثر هستند. ؛ وقتی در هر عمل جنسی به درستی و به صورت مداوم استفاده شوند فقط دو زن از هر صد زن که همسر آنها از کاندوم استفاده می کنند ممکن است در سال نخست استفاده حامله شوند، به هر حال تعداد زیادی از مردم در هر مقاربت از کاندوم استفاده نمی کنند یا به طرز صحیح استفاده نمی کنند.

2) به چه میزان کاندوم ها در حفاظت در مقابل عفونت ایدز(HIV) کمک کننده هستند؟

به طور میانگین ، کاندوم ها 80% الی 96% در صورتی که بطور صحیح استفاده شوند در پیشگیری از عفونت HIV موثرند. یعنی کاندوم ها می توانند 80% الی 95% از انتقال HIV جلوگیری کنند. برای مثال به طور میانگین، از میان ده هزار زن غیر عفونی که شریک جنسی مبتلا بهHIV داشتند ، اگر هر زوج فقط یک عمل جنسی واژینال داشته باشند و از کاندوم استفاده نکرده باشند ، حدود 10 زن احتمالا باHIV عفونی می شوند. اگر از کاندوم استفاده کرده باشند ، احتمالا 1 یا 2 زن با HIV عفونی می شوند.

احتمال اینکه شخصی که در معرض HIV قرار می گیرد ، عفونی شود می تواند خیلی زیاد باشد، این احتمال به مرحله ای از عفونت که شریک جنسی در آن قرار دارد بستگی دارد.( در مراحل ابتدایی و انتهایی فاز واگیری بیشتر است). از جمله :

1- شخص در معرض دیگر بیماری های منتقله از راه جنسی (STDS) بوده است یا خیر.
2- وضع ختنه مرد (در مردان ختنه نشده شاید شیوع عفونت با HIV بیشتر باشد).
3- حاملگی ( زنانی که حامله هستند ممکن است در معرض خطر بیشتری برای عفونت باشند).

3) آیا استفاده گاه به گاه از کاندوم جهت پیشگیری ازبیماری های منتقله جنسی پیشنهاد می شود؟


برای محافظت بهتر، کاندوم باید در هر عمل مقاربت استفاده شود. در بعضی از موارد می تواند هرچند وقت یک بار استفاده شود.

4) آیا استفاده از کاندوم ها ریسک انتقال بیماری های منتقله جنسی را در جریان مقاربت مقعدی کاهش می دهد؟


بله، بیماری های منتقله جنسی می توانند از شخصی به دیگری در جریان هر نزدیکی که آلت تناسلی به داخل هر قسمتی از بدن شخص دیگر فرو برده می شود منتقل شوند. بعضی اعمال جنسی ریسک بیشتری نسبت به بقیه دارند. برای مثال ، ریسک عفونی شدن با HIV در جریان مقاربت مقعدی محافظت نشده 5 بار بیشتر از مقاربت واژینال محافظت نشده است. وقتی از یک کاندوم لاتکس برای مقاربت مقعدی استفاده می شود یک مایع یا نرم کننده سلیکونی لازم است تا به نگهداری کاندوم از پارگی کمک کند.

5) آیا کاندوم های پلاستیکی (سنتیتیک) برای پیشگیری ازبیماری های منتقله جنسی از جمله HIV موثر هستند؟


بله ، به نظر می رسد که پیشگیری کاندوم های پلاستیکی همانند حفاظت ایجاد شده توسط کاندوم های لاتکس باشد. اما در مورد آنها بطور کامل مطالعه نشده است. اداره غذا و دارو ایالات متحده توصیه کرد که کاندوم هایی که از پلاستیک ساخته و استفاده می شوند برای جلوگیری از STDS ، از جمله HIV فقط در صورتی که شخص نمی تواند از کاندوم لاتکس استفاده کند مصرف شوند. کاندوم هایی که از پوست حیواناتی همچون پوست بره ساخته می شوند اثری بر جلوگیری ازبیماری های منتقله جنسی شامل HIV ندارند.

6) آیا لیز خوردن یا پارگی کاندوم حین مقاربت شایع است؟


خیر ، به طور میانگین در حدود 2% کاندوم ها در طول مقاربت ممکن است پاره شده و یا لیز بخورند. دلیل عمده آن عدم استفاده صحیح از کاندوم است. مهم است که به افراد روش صحیح بازکردن ، جاگذاری و خارج کردن کاندوم و همچنین اجتناب از کارهایی که خطر پاره شدن کاندوم را افزایش می دهد، را یاد بدهیم.

7) چه اقداماتی را زنان و مردان می توانند انجام دهند تا خطر حاملگی و ابتلا به بیماری های منتقله جنسی در طی تماس جنسی که کاندوم لیز خورده یا پاره شده، کاهش یابد؟


اگر کاندوم لیز خورده و درآمده و خراب شده باشد، دادن قرص های ضدبارداری اورژانسی می تواند خطر حاملگی را کاهش دهد و تا حدودی خطر ابتلا به بیماری های منتقله جنسی، بجز ایدز کاهش یابد. شست و شوی آلت تناسلی مردان کمک کننده نیست. دوش واژینال نیز خیلی در پیشگیری از حاملگی موثر نیست.

خطر ابتلا به HIV و بیماری های منتقله جنسی و بیماری های التهابی لگن افزایش می یابد. اگر فرد بصورت قطعی در معرض HIV قرار بگیرد درمان آن داروهای ضد ویروس است. درمان های موجود می تواند به کاهش انتقال HIV کمک کند. اگر در معرض سایر STDS های معین قرار بگیرد پیشگیری می تواند درمان فرضی برای STDS که مراجع مرد یا زن را عفونی کرده است، باشد.
     
  
مرد

 
3 نکته درباره ریتم جنسی
شاید به این مساله توجه كرده باشید كه برخی افراد صبح ها میل جنسی بیشتری دارند در حالی كه برخی افراد شب ها گرایش بیشتری به برقراری رابطه پیدا می كنند....

در برخی افراد در زمستان میل جنسی كاهش می یابد و در برخی دیگر برعكس. دانشمندان تاكنون موفق به شناسایی بیوریتم های مختلفی شده اند كه پاسخگوی نیازهای ماست و می تواند به توانایی های ما ریتم خاصی بدهد. میل جنسی نیز بدون شك از این محدوده خارج نیست.

برخی سیكل های درونی مربوط به سلول ها یا ترشح هورمون ها و برخی سیكل های بیرونی مانند روز و شب و فصل ها بر میزان و شدت میل جنسی تاثیر می گذارند.

نعوظ صبحگاهی نشانه چیست؟

برخی به اشتباه گمان می كنند نعوظ صبحگاهی به معنی تمایل مرد به برقراری رابطه جنسی در ساعات اولیه روز است. در حالی كه این تفكر اشتباه است. در واقع در آغاز روز، بین ساعت 7 تا 9 میزان دو هورمون تستوسترون و كورتیزول افزایش می یابد. فعالیت همزمان این دو هورمون نشانه ای واضح دارد كه همان نعوظ است. این موضوع هیچ ارتباطی به تمایلات جنسی ندارد مگر اینكه فردی بخواهد از آن در این جهت استفاده كند.

تا 7 عصر بهترین زمان برای برقراری رابطه جنسی :

ساعت 5 تا 7 عصر از نظر بیولوژیك بهترین زمان برای برقراری یك رابطه جنسی در مردان است زیرا انرژی در حداكثر است و تمامی حس ها بیدارند. در زنان این موضوع ارتباط نزدیكی با سیكل ماهانه آنها دارد. میل جنسی در زنان دقیقا قبل از تخمك گذاری بسیار بالاست. برای كسانی كه می خواهند این روز را محاسبه كنند باید گفت 14 روز بعد از اولین روز قاعدگی روز تخمك گذاری است و میل جنسی كمی قبل از آن بسیار افزایش می یابد و مشخصه بارز آن ترشحات بیشتر است. البته این موضوع از یك خانم تا خانم دیگر متفاوت است. برخی خانم ها قبل از آغاز پریود یا حتی طی دوره میل جنسی بالایی دارند در حالی كه برخی دیگر دچار نشانگان نزدیك ماه می شوند و بعد از اتمام دوره پریود میل جنسی آنها افزایش می یابد اما در مورد مردان زمان مشخصی در طول ماه برای افزایش یا كاهش میل جنسی وجود ندارد.

تابستان میل جنسی بیدار است:

بر اساس آمار فروش كاندوم به نظر می رسد میل جنسی در تابستان بیش از زمستان فعال است. در واقع نور شدید تابستان برخی ساختارهای دخیل در هورمون های جنسی مانند هیپوتالاموس و هیپوفیز را فعال می كند و سبب می شود میزان انرژی و تمایل جنسی افزایش یابد. مساله دیگر كه سبب افزایش میل جنسی در تابستان می شود وجود فرومون های موجود در عرق است. شاید این تركیبات به نظر خیلی مهم نرسند و بر میل جنسی تاثیر مستقیم نگذارند ولی تاثیر مستقیمی بر احساسات و جذب دو جنس مخالف به هم دارند. نكته دیگر اینكه میزان ترشح تستوسترون در مردان در این فصل بالا می رود و باعث تلاش بیشتر و گرایش بالاتر به سمت كار، ورزش و البته رابطه جنسی می شود.
آنکه عشق ميکارد اشک درو ميکند...
     
  
مرد

 
خيال پردازی های جنسی!
همه انسانها در وجودشان کم و بیش، به خیالپردازی جنسی می‌پردازند و گهگاه به آن فکر می‌کنند. در واقع خیالپردازی جنسی همان بروز احساسات و شهوت طبیعی نهفته در وجود هر انسانی است. درجه و مقدار آن هم به سن، جنس، قدرت تخیّل و سابقه رابطه جنسی هر فرد بستگی دارد. هر کسی به نوعی در تخیّلات خود یا حین نزدیکی به این توّهمات یا بهتر است بگوییم رویا‌ها و خیالپردازیها می‌پردازد. بعضی در رابطه جنسی یک رویه ثابت را پیش گرفته و تا آخر همان طور می‌مانند، و در مقابل، برخی دائماً به چگونگی و زیبا‌تر بودن این رابطه فکر می‌کنند و در خیالاتشان به دنبال لذّتی جدید و تنوع بیشتر در نزدیکی می‌پردازند.

حرکات متنوع و شهوت در یک نزدیکی، نه تنها هیجان رابطه جنسی را بالا می‌برد، بلکه باعث برقراری صمیمیت بیشتری در زندگی زناشویی نیز می‌شود. بعضی از فواید خیال‌پردازی جنسی برای همسران و در زندگی زناشویی عبارتند از:

  • کاهش استرس، نگرانی و اضطراب
  • افزایش هیجانات طی رابطه جنسی
  • تنوع در روش و چگونگی نزدیکی در زندگی زناشویی

رابطه جنسی خیالی چیست؟

خیال‌پردازی جنسی در ضمیر ناخودآگاه ما شکل می‌گیرد، قدرت تخیّل رابطه جنسی، رابطهٔ مستقیم با میزان شهوت هر شخص دارد که در زنان این امر بیشتر است. بیشتر زنان طی یک رابطه جنسی خیالی، ارضاء می‌شوند و به آرامش درونی می‌رسند. رویای رابطه جنسی و میل به نزدیکی، برخواسته از حالات درونی ماست، بطوری که گاهی آنقدر فکر و ذهن ما درگیر می‌کند که خود سبب مشکلات درونی و روحی می‌شود، در این حالت اگر این شهوت و هوس ارضاء نشود، موجب استرس و پریشانی و نهایتاً احساس حقارت و عدم اعتماد به نفس در شخص خواهد شد.

آیا رویا‌پردازی در مورد رابطه جنسی ضرر دارد؟

متأسفانه اگر در این خیالات از حدود خود خارج شده و فرا‌تر رویم، سبب بروز مشکلاتی ناخواسته می‌شود، بطور مثال، مرد یا زنی آنقدر غرق در هوس و میل جنسی می‌شود که حتّی دوست دارد با همجنس خود ارتباط داشته باشد. یا زن و مردی متأهل به جایی می‌رسند که ناخودآگاه به رابطه جنسی با غیر از همسر خود فکر کنند، بویژه اگر این فرد گرم مزاج باشد و از سوی همسرش که سردمزاج است به لحاظ جنسی تأمین نشود. می‌بینید که در صورت عدم کنترل این شهوت و رابطه جنسی خیالی، شخص گرفتار عذاب وجدان و گناه می‌شود و به مرور زمان خود را موجودی منحرف و بی‌مصرف در اجتماع می‌بیند. در موارد دیگر نیز این افکار تبدیل به عقده‌های روانی می‌شود که ناخواسته با احساس حقارت، موجب اختلافاتی در روابط اجتماعی و زناشویی وی می‌شود.

روش های کنترل خیالپردازی جنسی :

به منشاء و عمق این حس آگاه شوید. این خود شما هستید که می‌توانید تشخیص دهید، آیا این هوس و شهوت، تنها به دلیل زیاده روی میل درونی شما ایجاد شده است یا فقط یک میل ذاتی و مفید برای تقویت و لذّت بیشتر از رابطه جنسی با همسرتان است. این توّهمات، خیال و هوس دربارهٔ رابطه جنسی درون هر انسان، طبیعی است، بنابراین از وجود آن در ذهن خود احساس شرم و خجالت نکنید. اگر این افکار، موجب آزردگی خاطرتان شده است، بهتر است در درون خود جستجو کنید و عامل آن را پیدا کنید، بطور مثال، آیا قبلاً ارتباطی ناموفق داشته‌اید یا زمانی مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اید؟ در این صورت جهت فکر و رویای شما در رابطه جنسی بسوی خلاف پیش می‌رود و منجر به معضل خواهد شد.

میل و هوس جنسی خود را قبول کنید :

اینکه بخواهید دست از این رویا‌پردازی و هوس بردارید، چارهٔ کار نیست، بلکه این فراموشی ظاهری موجب ایجاد استرس و اضطراب‌های درونی واکنشهای ناخودآگاه ذهنی می‌گردد. بدانید وبپذیرید که بیشتر مردم اطراف شما هم این حس و شهوت و رویا‌پردازی را دارند و بیشترشان هم فردی منحرف و فاسد در اجتماع نیستند!

افراط نکنید :

قدرت تصوّر صحیح و بهتری را در ذهن خود پرورش دهید. بهتر است در حین این رویا به روابطی معقول و طبیعی فکر کنید نه به روابط یا حالاتی که ممکن است به جسم یا روحیه شما لطمه وارد کند. بهتر است به یک رابطه جنسی زیبا و دلنشین که قبلاً با همسرتان تجربه کرده‌اید فکر کنید و از آن لذّت ببرید. به رویایی فکر کنید که دست یافتنی و واقعی باشد نه خیالی، در غیر این صورت به دلیل عدم دسترسی و ارضاء در آن رویا، استرس و اضطراب تمام وجود شما را در برمی گیرد، اگر تاکنون این اشتباه را کرده‌اید، می‌توانید با ورزشی منظّم و اصلاح هوس های خود به رویاهایی واقعی، از پریشانی و عقده‌های حقارت درونی رهایی یابید. سعی کنید در خیالاتتان، خود واقعیتان باشید نه اینکه در نقش یک شخصیت خارجی دیگر که خودتان را جای او گذاشته‌اید!
     
  
مرد

 
آیا دیابت بر روابط جنسی تاثیر میگذارد؟
مطالعات نشان میدهند که دیابت منجر به از دست رفتن میل جنسی و اختلالات نعوظ میشود.
محققان در شیگاکو میگویند مردان مبتلا به دیابت علاوه بر اینکه احتمال بیشتری دارد که عدم ابراز علاقه به جنس مخالف داشته باشند بلکه ممکن است اختلالات نعوظ را هم تجربه کنند.

این دانشمندان که آزمایشات خود را بر روی حدود 2000 نفر در سنین 57 تا 85 ساله انجام دادند کشف کردند که حدود 70 درصد مردان و 62 درصد زنان مبتلا به دیابت فقط حدود دو تا سه بار در ماه میل به فعالیت جنسی دارند . این مطالعات همچنین نشان میدهند که مردان دیابتی احتمال بیشتری دارد که عدم ابراز علاقه به داشتن رابطه جنسی داشته باشند.

همچنین مردان احتمال بیشتری دارد که به اختلالات نعوظ دچار شوند. زنان و مردان مبتلا به دیابت با درصد بالاتری نسبت به افراد سالم دچار مشکلات ارگاسم میشوندو فقط 19 درصد از زنان و 47 درصد از مردان در مورد مشکلات جنسی خود با پزشک مشورت میکنند.
روحشان به اندازه اندوهت شاد باد

از دردهای کوچک است که آدم می‌نالد، وقتی ضربه سهمگین باشد، لال می‌شود آدم.


خدا کند که نه...!!! نفرین نمی کنم که مباد
به او که عاشق او بودم زیان برسد
خدا کند که فقط این عشق از سرم برود
خدا کند که فقط
     
  
مرد

 
کاندوم زنانه مخصوص مجروح کردن آلت جنسی مردان متجاوز


بدنبال افزایش نرخ تجاوزات جنسی در دنیا سالهاست که دست اندرکاران بر آنند تا با شیوه های کاربردی زنان را در مقابله با حملات جنسی مجهز و مقاوم سازند . اگر چه استفاده از ادوات محافظ در زنان سابقه طولانی دارد و به عنوان مثال میتوان به استفاده از کمربند های عفت ( چستیدی بلت ) اشاره نمود که بواسطه آن زنان با پوشیدن کمربند های آهنین قفل دار از آسیب های جنسی و نیز تمنیات خود ارضایی مصون میماندند ، لیکن در سالهای اخیر وسیله ساده تر از کمربند های عفت ، تحت نام " تمپون ناقص کننده آلت جنسی مرد " توسط دکتر هامنز ابداع شد . تمپون ناقص کننده آلت مرد سیلندری از پلاسیک فشرده شده میباشد که تیغ های فنری در آن جا داده شده است . زن این وسیله را به مانند تمپون های معمولی در ناحیه مهبل قرار میدهد و در هنگام نزدیکی در اثر فشار آلت تناسلی به دیواره های این سیلندر تیغ های فنری به فعالیت در آمده و سر آلت تناسلی را به شدت مجروح میسازند.

کمر بند عفت :

جدیدترین وسیله ابداعی در راه مقابله با تجاوزات جنسی " کاندوم ریپکس" میباشد . طراح این کاندوم خانم " سنته اهلرز " میباشد . از جمله عواملی که این فرد را به ساخت و تولید این کاندوم ترغیت کرده است مشاهده خیل عظیم قربانیان تجاوزات جنسی در افریقای جنوبی بوده است . بطوریکه به شواهد آماری هر 26 ثانیه یک نفر در این ناحیه مورد سوء استفاده جنسی قرار میگیرد. خانم اهلرز مدعی است یکی از مراجعین او که خود قربانی تجاوز جنسی بوده است به او میگوید که " ایکاش وسیله ای ساخته میشد که هنگام تجاوز آلت تناسلی مرد گازگرفته میشد ! " و بدینگونه این عبارت انگیزه میشود برای تولید کاندوم ریپکس توسط این بانوی 57 ساله افریقایی .

در شرح عملکرد این کاندوم باید گفت این وسیله اساساٌ پلاستیکی است و مشابه کاندوم معمولی با همان کارکرد ضد باروری و ضد انتقال بیماری های مقاربتی که اکثر کاندوم ها دارا میباشند ، عمل می کند . ریپکس براحتی توسط خود زن در ناحیه مهبل میتواند قرار داده شود . این وسیله در ناحیه مورد تماس با بدن زن کاملاً نرم بوده و هیچگونه مزاحمتی برای او ایجاد نمیکند لیکن دیواره های داخلی این وسیله شامل قلابهای تیز و برنده ای است که به هنگام تماس با آلت تناسلی وارد آن گشته و آنرا شدیداً مجروح میسازد . در این هنگام ادامه رفتار کاملاً غیر ممکن گشته فرد برای رهای از این دندانه های تیز که وارد آلت تناسلی گشته حتماً باید به بیمارستان مراجعه کند چرا که جدا کردن آن از آلت تناسلی توسط خود فرد مقدور نمیباشد. در این راستا فرد به منظور بهره وری از امکانات درمانی مجبور به افشاء نیت های تجاوز گرانه خود خواهد شد.

قابل ذکر است که علی رغم تبلیغات گسترده ای که در ترویج استفاده از این وسیله در راه مقابله با تجاوزات جنسی میگردد، عده ای استفاده از این وسیله را غیر انسانی قلمداد میکنند ومعتقدند گاه در شرایطی که هر دو شریک جنسی رضایت به انجام رفتار جنسی دارند ، زنان با نیت های مختلفی چون انتقام ، تولید درد سر برای مردان متاهل ویا صرفاً بدلیل سادیسم جنسی موجبات آزار شریک جنسی را میتوانند موجب گردند.
:::::: >>>>> چترها را باید بست <<<<< ::::::
::::: <<<<<< زیر باران باید رفت >>>>>> :::::
     
  
مرد

 
تفکر پیرامون مسایل جنسی با عطسه در ارتباط است
عطسه کردن در زمانیکه مبتلا به سرماخوردگی شده اید امری طبیعی است و یا زمانی که حس بویایی شما به گونه ای تحریک شود. اما پزشکان انگلیسی معتقدند که زمانی که فرد در حال تفکر جنسی است و یا در وضعیت اوج لذت جنسی است نیزعطسه می کند.

دکتر محمود بوتا جراح گوش و حلق و بینی در انگلستان می نویسد که یکی از همکاران وی بیماری داشته که مدعی بوده به محض داشتن تفکر جنسی و شهوانی دچار عطسه غیر قابل کنترل می شده است. این مرد میانسال هیچ علائم دیگری در این رابطه نداشته است. با توجه به این ادعا دکتر بوتا و همکارانش تصمیم به انجام تحقیقی در این رابطه می گیرند.

طبق تحقیقات این گروه عده ای از جامعه مورد تحقیق دقیقا چنین حالتی را بعد از تفکر جنسی و یا تجربه اوج لذت جنسی معترف شدند. سال ها قبل در قرن 19 در مورد افرادی که درست بعد از شور جنسی دچار عطسه می کردند نیز گزارش شده بود، اما دلیل معتبری برای این پدیده وجود نداشت.

هم اکنون نیز تحقیقات دکتر بوتا دلیل واقعی این امر را مشخص نکرده ولی بعضی محققان معتقدند که شاید تفکر جنسی و یا لذت جنسی سیستم عصبی نیمه خودآگاه فرد را تحریک می کند که نتیجه آن عطسه می باشد.
روحشان به اندازه اندوهت شاد باد

از دردهای کوچک است که آدم می‌نالد، وقتی ضربه سهمگین باشد، لال می‌شود آدم.


خدا کند که نه...!!! نفرین نمی کنم که مباد
به او که عاشق او بودم زیان برسد
خدا کند که فقط این عشق از سرم برود
خدا کند که فقط
     
  ویرایش شده توسط: gayman1122   
مرد

 
عاملی که موجب کاهش میل جنسی در مردان می شود

تستوسترون هورمونی است که در تحریک جنسی مردان نقش دارد.

نتایج مطالعات محققان امریکایی نشان داد زمانی که زنی گریه می‌کند، مواد شیمیایی موجود در اشک، پیام‌هایی را ارسال می‌کند که موجب کاهش تمایلات جنسی در مردان می‌شود. چگونگی مکانیسم این عمل هنوز ناشناخته است زیرا اشک فاقد بو می‌باشد اما حاوی ترکیباتی است که در انسان واکنش ایجاد می‌کند.در مایعات بدن انسان همانند جانوران، ترکیبات بسیاری وجود دارد که پیام‌هایی را به سایر افراد منتقل می‌کنند. مطالعات اخیر نشان داده‌اند که عرق انسان حاوی بسیاری از مواد شیمیایی است که پیام‌های عاطفی مختلفی را به اطرافیان منتقل می‌کند. در مورد اشک با توجه به اینکه فاقد بو می‌باشد، انتقال پیام به روش دیگری صورت می‌گیرد.

مردان قادر به تشخیص اشک از محلول نمک نیستند

تیم تحقیقاتی برای انجام این مطالعه، اشک زنان شرکت کننده در این تحقیق را که با دیدن یک فیلم غمگین گریه می‌کردند، جمع آوری نمودند و با انجام چندین آزمایش دریافتند که مردان قادر به تشخیص اشک واقعی از محلول نمک نیستند. بنابراین از محلول نمک به عنوان محلول کنترل در این مطالعه استفاده شد.

تعبیر مردان از زنان در حال گریه

در آزمایش بعدی، از مردان خواسته شد که محلول نمک (محلول کنترل) یا اشک را استشمام کنند. بدین صورت که پارچه آغشته به اشک یا محلول نمک در نزدیکی منافذ بینی مردان قرار داده شد، در حالی که تصاویر زنان در حال گریه بر روی صفحه‌ای به نمایش درآمده بود و مردان پس از نگاه کردن به این تصاویر باید تعبیر خود را از هر تصویر اعلام می‌نمودند.

محققان دریافتند که اشک و محلول نمک هیچ تاثیری در برانگیختن حس همدردی و غم مردان ندارد، اما در مردانی که با اشک واقعی زنان مورد بررسی قرار گرفته بودند، کشش و تمایل جنسی به طور قابل توجهی کاهش یافته بود.

اشک و نشانه‌های فیزیولوژیک برانگیختگی و تحریک جنسی

در مرحله بعد از مردان خواسته شد در حالی که اشک یا محلول نمک را استشمام می‌کنند، یک فیلم عاطفی را نیز تماشا کنند و سپس احساس خود را در طول تماشای فیلم بیان نمایند. در طول نمایش فیلم، علایم برانگیختگی جنسی از جمله دمای پوست بدن و ضربان قلب آن‌ها نیز مورد بررسی قرار گرفت.

نتایج نشان داد که اشک هیچ تاثیری در حس همدردی مردان نداشت اما میل جنسی آن‌ها بازهم کاهش یافته بود. همچنین شدت علایم فیزیولوژیک تحریک جنسی (دمای پوست بدن و ضربان قلب) در آن‌ها پایین‌تر گزارش شد. استشمام اشک موجب کاهش میزان تستوسترون نیز شده بود. تستوسترون هورمونی است که در تحریک جنسی مردان نقش دارد.

اشک و عملکرد مغز

در آزمایشی دیگر همراه با استشمام اشک، عملکرد و فعالیت مغزی مردان نیز ارزیابی شد. نتایج نشان داد که با بوییدن اشک واقعی، فعالیت بخش‌هایی از مغز که به تحریک جنسی مربوطند، کاهش می‌یابد.

این تحقیق نشان داد که رفتارهای ناخوداگاه انسان، پیام‌های بسیاری را به اطرافیان ارسال می‌کند. گریه کردن نیز موجب انتقال یک پیام شیمیایی به دیگران می‌شود، گرچه مکانیسم دقیق آن هنوز به درستی شناخته نشده است.

اگر شما جزو زنان گرم مزاج در امور جنسی و زناشویی و همسرتان جزو مردان سرد مزاج است، اما گهگاه سراغ گریه می‌روید، بهتر است نتایج این تحقیقات را برای تداوم زندگی زناشویی خود در نظر بگیرید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 17 از 19:  « پیشین  1  ...  16  17  18  19  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

دانستنیهای مهیج سكسی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA