انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 25 از 77:  « پیشین  1  ...  24  25  26  ...  76  77  پسین »

Non-political News | اخبار روز (غير سياسى)


مرد

 
میلیونر 6 ساله ملکه زیبایی!

ایزابلا بارت در سن شش سالگی بخاطر عنوان ملکه زیبایی کوچک، حضور در تلویزیون و خط تولید جواهرات و لوازم آرایش انحصاری خود، تبدیل به یک میلیونر تمام عیار شده است

به گزارش ایران ناز این دختر خانم کوچک حتی شیوه زندگی اش نیز مطابق و هم پای میلیونرها است و نوع غذاها ، لباس ها و کفش هایش همگی بسیار گران قیمت هستند.



او در یک مصاحبه گفت: من سوپراستار هستم و برای خودم خط جواهرات دارم و دوست دارم رئیس باشم. من در هیچی بازنده نمی شوم و در هر مسابقه زیبایی که شرکت می کنم برنده می شوم.ولی چیزی که بیش از هر چیز دیگر دوست دارم کفش است. من بیش از 60 جفت کفش دارم. مادر ایزابلا به نام سوزانا 39 ساله ، در تجارت جواهرت با دخترش همکار است و برای اولین بار او دخترش را وارد مسابقات زیبایی کرد. وی در یک مصاحبه گفت که نمی خواهد دخترش لوس و نازپرورده بزرگ شود ولی اضافه کرد: میتوان دید که چه اتفاقی برای ستاره های کوچک نظیر بریتنی اسپیرز می افتد و من مطمئننا نمیخواهم دخترم مانند آنها شود ولی او چیزهای خوب را دوست دارد و ما نیز به او میدهیم.



ایزابلا در اتاق های بسیار مجلل هتل های بزرگ پنج ستاره اقامت می کند ، به گزارش پرشین وی چرا که برای شرکت در مسابقات زیبایی اغلب در سفر به سر میبرند. حتی او یک بار غذایی به ارزش 2200 دلار سفارش داد، غذاهای سفارشی او هرگز چیزبرگر و سیب زمینی سرخ شده و امثال آن نیست بلکه اغلب غذاهای بسیار گران از جمله خرچنگ است. خانواده اش سلیقه و سبک زندگی پر تجمل و علاقمندی به غذاها و لباس های گران قیمت او را تنها بانمک و بخشی از شخصیت او می بینند.


ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود

حکیم عمر خیام


*******

مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
     
  
مرد

 
زلزله‌ای به وسعت ۲/۲ و عمق ۹ کیلومتر در گسل تجریش تهران

معاون پژوهشگاه زلزله:

گسل تجریش فعال است/ 2میلیون و 200 هزار نفر روی این گسل ساکنند

ساعت 15:45 بعداز ظهر دیروز سه شنبه زمین لرزه‌ای به بزرگی ۲.۲ ریشتر تجریش را لرزاند. مرکز لرزه نگاری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زلزله را در موقعیت و مرکز ۳۵.۸۲ شمالی و ۵۱.۳۷ شرقی و عمق ۹ کیلومتری زمین اعلام کرد.
این زمین لرزه در فاصله‌ 8 کیلومتری تجریش تهران، 16 کیلومتری تهران و 19 کیلومتری فشم تهران رخ داده است.

زمین‌لرزه تجریش از آنجا قابل توجه است که نشان می‌دهد این گسل فعال است چون یکی از نشانه‌های فعال بودن گسل‌ها همین زلزله‌ها با ریشترهای کم است.




خبرآنلاین
_ در این رابطه با مهدی زارع، معاون پژوهشی پژوهشگاه زلزله تماس گرفتیم تا اطلاعات بیشتری درباره این زمین‌لرزه به دست بیاوریم.


آقای زارع این زلزله در چه گسلی اتفاق افتاده است؟

زلزله امروز در منطقه تجریش در بخشی از پهنه گسل شمال تهران به نام گسل نیاوران اتفاق افتاده است. این گسل یکی از پرریسک‌ترین گسل‌هاست و اهمیتی که دارد این است که جمعیت زیادی روی این گسل زندگی می‌کنند به طوری که 2 میلیون و 200 هزار نفر روی آن ساکن هستند و یکی از بیشترین تراکم‌های جمعیتی است.


وقوع این زلزله می‌تواند نگران‌کننده باشد؟

قبلا هم موارد اینچنینی داشته‌ایم و در اندازه‌های نیم تا دو ریشتر معمولا در تهران و اطراف تهران ثبت می‌شود ولی عدد آن از 2 که بیشتر می‌شود و در خود شهر که اتفاق می‌افتد توجهات را جلب می‌کند. با این که اندازه این زمین‌لرزه کوچک است اما نشان می‌دهد گسل شمال تهران در کنار گسل شرق تهران، دارای فعالیت است. بنابراین اگر نخواهیم بگوییم نگران کننده، اما از آنجا قابل توجه می‌شود که نشان می‌دهد این گسل فعال است چون یکی از نشانه‌های فعال بودن گسل‌ها همین زلزله‌ها با ریشترهای کم است و فعالیت گسل‌ها ضرورت آمادگی بیشتر را گوشزد می‌کند.

با این که اندازه این زمین‌لرزه کوچک است اما نشان می‌دهد گسل شمال تهران در کنار گسل شرق تهران، دارای فعالیت است

این گسل پیش از این هم زلزله بزرگی داشته؟

یکی از بزرگترین فعالیت‌هایی که این گسل از خود نشان داده مربوط به 3000 سال قبل بوده که بیش از هفت ریشتر بوده و تمدن قیطریه را از بین برده است. یافته‌های باستان شناسی هم با این موضوع همخوانی دارد. در زمان فتحعلی‌شاه هم زلزله‌ بزرگی اتفاق افتاده که به گسل شمال تهران مربوط بوده است.




در سال‌های اخیر چطور؟

در سال‌های اخیر زلزله‌های کوچک اتفاق افتاده است و مساله اینجاست که همین هم هست که لزوم توجه به این گسل را نشان می‌دهد چون از این حکایت دارد که این گسل در یک بازه زمانی نسبتا طولانی، "نبود لرزه‌ای" داشته است.

نبود لرزه‌ای یعنی این که گسل‌ها مدت زمان طولانی زلزله‌های 6 ریشتر به بالا نداشته باشند و این کار را خطرناک‌تر می‌کند و باید به آنها توجه کرد.



یعنی باید امکاناتی برای بعد از وقوع زلزله به وجود آورده شود؟

بله امکانات که باید تدارک دیده شود و البته امکانات بنیادی نه این که به یک مرکز سر زده شود و چند اقدام کوچک انجام شود بعد گفته شود برای زلزله تدارک دیده شد. ضمن این که به نظر من مهمتر از این که امکانات به وجود آورده شود این است که اجازه دهند خبررسانی شود. در تلویزیون راجع به همه چیز حرف زده می‌شود و از تبلیغ‌های مختلف تا برنامه‌های بی‌کیفیت نشان داده می‌شود اما به این مباحث که می‌رسد سکوت می‌کنند. من یکشنبه در یک گزارش که برای یکی از شبکه‌های تلویزیونی تهیه می‌شد، راجع به گسل شمال تهران حرف زدم اما بعد از آن هر چه نگاه کردم و حتی روی سایت این شبکه رفتم دیدم این برنامه را به درستی پوشش ندادند. شاید بیشتر از این که الان درباره وقوع این زلزله نگران باشیم، از بی‌توجهی‌هایی که به اطلاع‌رسانی مردم صورت می‌گیرد باید نگران بود. تا می‌آییم راجع به زلزله حرف بزنیم می‌گویند نگران کننده است در حالی که همین نادیده گرفتن‌هاست که باعث نگرانی است.

مهمتر از این که امکانات به وجود آورده شود این است که اجازه دهند خبررسانی شود. در تلویزیون راجع به همه چیز حرف زده می‌شود و از تبلیغ‌های مختلف تا برنامه‌های بی‌کیفیت نشان داده می‌شود اما به این مباحث که می‌رسد سکوت می‌کنند، تا می‌آییم راجع به زلزله حرف بزنیم می‌گویند نگران کننده است در حالی که همین نادیده گرفتن‌هاست که باعث نگرانی است


ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود

حکیم عمر خیام


*******

مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
     
  
مرد

 
اگه به روزباشه خیلی ردیفه
پادشاه رم به کوروش گفت:
مابرای شرف می جنگیم وشمابرای ثروت.
کوروش گفت:هرکس برای نداشته هایش می جنگد
     
  
مرد

 
اگه به روزباشه خیلی ردیفه
پادشاه رم به کوروش گفت:
مابرای شرف می جنگیم وشمابرای ثروت.
کوروش گفت:هرکس برای نداشته هایش می جنگد
     
  
مرد

 
تمام مراجع عظام تقلید فردا رو پنجشنبه اعلام کردن!!!
تبریک میگم ، تبریک میگم



ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود

حکیم عمر خیام


*******

مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
     
  
مرد

 
جهش غلظت دي اکسيد کربن کره زمين

مدتی است که غلظت کربن دی‌اکسید در اتمسفر از مرز ۴۰۰ ppm (واحد اندازه گیری غلظت مواد آلاینده) گذشته است. این میزان در تاریخ بشر بی سابقه است و نگرانی های زیادی را در مورد گرم شدن هر چه بیشتر زمین به خاطر افزایش این گاز گلخانه ای برانگیخته است




پژوهشگران محيط زيست اعلام کردند که غلظت دي‌اکسيد کربن در اتمسفر به مرز 400 (ppm) رسيده است. اين پژوهشگرن در ايستگاه تحقيقاتي خود در ماونا لوآ در ايالت هاوايي حد غلظت دي‌اکسيد کربن را 03/ 400 (ppm) اندازه‌گيري کردند. گفته مي‌شود اين غلظت در تاريخ بشر بي‌سابقه بوده است.

رسيدن غلظت دي‌اکسيد کربن در اتمسفر به مرز 400 (ppm) در حالي است که در انستيتوي اقيانوس‌شناسي در سان ديگو، در ايالت کاليفرنياي آمريکا نيز اين غلظت با 08/ 400 (ppm) اندازه‌گيري شده است.مايکل من، رئيس "مرکز علمي سامانه کره زمين" در دانشگاه پنسيلوانياي آمريکا نگراني شديد خود را از روند سريع افزايش غلظت دي‌اکسيد کربن در اتمسفر اعلام کرد و گفت در تاريخ کره زمين چنين افزايشي بي‌سابقه بوده است. بر اساس گزارش "سازمان جهاني هواشناسان" به کنفرانس دوحه که 26 نوامبر تا هفتم دسامبر سال 2012 ميلادي در دوحه تشکيل شد، غلظت گازهاي گلخانه‌اي در اتمسفر، مانند گاز دي اکسيد کربن، از سال 2000 تاکنون بيست درصد افزايش يافته است.



موجودات زنده در شرايط معمولي قادرند خود را با تغييرت کند در شرايط جوي عادت دهند. اما قدرت تطبيق در شرايط تغيير شديد در غلظت گاز دي اکسيد کربن را ندارند. مايکل من، رئيس «مرکز علمي سامانه کره زمين» در دانشگاه پنسيلوانياي آمريکا، همچنين اعلام کرده است که غلظت کنوني گاز دي‌اکسيد‌کربن در جو بيش از ميزاني است که 10 ميليون سال پيش در جو کره زمين موجود بوده است.

گفته مي‌شود در آن زمان گرماي کره زمين بيشتر بوده و سطح آب اقيانوس‌ها ده‌ها متر بيشتر از سطح کنوني آب اقيانوس‌ها در جهان بوده است.



باب وارد، رئيس بخش تحقيقات اقليمي در مدرسه علوم اقتصادي و سياسي در لندن، در باره خطرات افزايش غلظت گاز دي اکسيد کربن در جو کره زمين و خطرات احتمالي آن مي‌گويد: «بشريت در حال به‌وجود آوردن شرايط اقليمي جديدي در کره زمين است که سبب مي‌شود کشورها با خطرات فاجعه‌آميز جديدي روبرو شوند.» کربن دي‌اکسيد، دي‌اکسيد کربن يا گاز کربنيک با فرمول شيميايي CO2 از جمله از ترکيب کربن با اکسيژن بر اثر احتراق زغال و مواد آلي در مجاورت اکسيژن، تخمير مايعات، تنفس حيوانات و گياهان به دست مي‌آيد.گازکربنيک گازي است بي‌رنگ، بي‌بو که سنگين‌تر از هواست. اين گاز در آتمسفر زمين در نقش يک سپر حرارتي عمل مي‌کند و با اثر گلخانه‌اي طبيعي خود، باعث افزايش دماي کره زمين مي‌شود.

ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود

حکیم عمر خیام


*******

مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
     
  
مرد

 
آئودی در حال توسعه‌ی سیستمی برای اطلاع از وضعیت چراغ‌های راهنمایی پیش‌روی رانندگان است

آیا شما نیز دوست دارید تا قبل از رسیدن به چراغ قرمز از زمان سبز شدن آن مطلع شوید؟ همه‌ی ما زمانی که عجله داشته و دوست داریم تا سریع‌تر به مقصد برسیم، آرزوی سبز شدن چراغ و یا حداقل اطلاع از زمان سبز شدن را برای چراغ‌هایی که تایمر ندارند، در سر می‌پرورانیم، این ماجرا برای اطلاع از زمان قرمز شدن چراغ نیز صادق است. حال آئودی سیستمی طراحی کرده است که می‌توان از زمان سبز یا قرمز شدن چراغ مطلع شد.
آئودی در حال توسعه‌ی سیستمی است که با استفاده از آن رانندگان قادر خواهند بود تا از زمان قرمز شدن چراغ راهنمایی آگاه شوند. این سیستم که Traffic Light Assist نام گرفته، راننده با استفاده از آن از وضعیت چراغ راهنمایی پیش‌روی خود آگاه شده و از این‌رو می‌تواند تصمیم خود را مبنی بر تنظیم سرعت خود را برای رسیدن در زمان سبز شدن و یا انتخاب مسیر دیگری برای رسیدن به مقصد، اتخاذ کند. این فناوری هنوز در مرحله‌ی آزمایش و توسعه قرار دارد. آئودی نحوه‌ی کار این سیستم را نیز توضیح داده است.
Trafiic Light Assist با بهره‌گیری از GPS و همچنین سیستم کنترل چراغ‌های راهنمایی کار می‌کند. استفاده از اطلاعات این دو سیستم منجر به نمایش پنجره‌ای برای کاربر می‌شود که در آن وی را از وضعیت چراغ بعدی و همچنین تایمر آن مطلع می‌کند. آزمایش‌ها اخیرا در برخی از شهرها در گوشه و کنار جهان آغاز شده است، هرچند عرضه‌ی جهانی این سیستم برای خودروهای آئودی نیازمند بهره‌گیری از قوانین محلی و کسب مجوز است. شاید برخی از رانندگان با استفاده‌ی سو از این امکان به‌دلیل افزایش سرعت برای عبور از چراغ سبز قبل از قرمز شدن آن، خطراتی را نیز برای خودو سایرین ایجاد نمایند. اما می‌توان این سیستم را بسیار کاربردی عنوان کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سرقت دهها میلیون دلاری از صرافان و تاجران ایرانی

معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا گفت: هکرهای بین المللی با سوء استفاده از ایمیل های تاجران و صرافان ایرانی، میلیونها دلار از حساب این افراد سرقت می کنند.
سرهنگ حسین رمضانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در ماههای اخیر عده ای از مجرمان سایبری و هکرها پس از شناسایی تاجران، صرافان و شرکتهای صادرات و واردات اقدام به هک ایمیل آنها می کنند. این مجرمان در صورتی که داد و ستد بین فروشنده و خریدار از طریق اینترنت انجام شود با هک و ساخت ایمیل مشابه فروشنده با خریدار تماس گرفته و اعلام می کنند حساب شرکت تغییر یافته و از این پس باید مبلغ معامله به حساب جدید واریز شود.
وی ادامه داد: این در حالی است که ایمیل ساخته شده نسبت به ایمیل اصلی دارای تغییرات بسیاری جزئی است که در نگاه اولیه به چشم نمی آید.
به گفته معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا، خریداران یا وارد کنندگان کالا بدون اینکه موضوع را از شرکت فروشنده به صورت تلفنی استعلام کنند وجه را به حساب اعلام شده واریز می کنند. خریداران پس از اینکه محصول خریداری شده به دستشان نرسید موضوع را از فروشنده پیگیری می کنند که آن موقع فروشنده مدعی می شود هیچ وجهی به حسابش واریز نشده و در آن زمان جعلی بودن حسابها مشخص می شود.
رمضانی با اعلام اینکه تا کنون چندین میلیون دلار از حساب وارد کنندگان و صرافان ایرانی به همین روش کلاهبرداری شده است، تاکید کرد: این جرم بین المللی است و به این دلیل که بلافاصله پس از واریز وجه به حساب فرد کلاهبردار در کشور مقصد این پول برداشت و پس از چند بار گردش در حسابهای مختلف به مقاصد نامعلومی منتقل می شود پیگیریهای بین المللی نیز بسیار سخت و در برخی مواقع امکان پذیر نیست.
وی ضمن هشدار دوباره به صرافان، تاجران و شرکتهای صادرات واردات برای پیشگیری از این نوع کلاهبرداری گفت: بهتر است اگر صورت حساب دریافت و پرداخت از طریق ایمیل انجام شود آدرس ایمیل طرف معامله با نام و مشخصات ذخیره شود تا در صورتی که ایمیل جعلی ارسال شد قابل تشخیص باشد. ضمن اینکه باید آدرس ایمیلی که معاملات توسط آن انجام می شود بر روی سیستم مطمئن باز شود. همچنین اگر ایمیلی مبنی بر تغییر شماره حساب برای افراد ارسال شد بهتر است موضوع تلفنی با شرکت طرف قرارداد و فروشنده بررسی شود.
معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا افزود: واردکنندگان نیز باید در صورت ارسال حواله ارزی به خارج حواله را با نام خود ارسال کنند تا در صورت بروز مشکل امکان پیگیری وجود داشته باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
دختربچه 8 ساله به‌خاطر قصور پزشکی در یک جراحی ساده به کام مرگ فرو رفت

روزنامه ایران : هنوز صدای خنده‌های کودکانه شکیبا کوچولو در فضای خاموش خانه شنیده می‌شود، هنوز مادر صبح‌ها نگران
دخترک است تا به مدرسه دیر نرسد، هنوز پدر وقتی خسته ازکار پای در خانه می‌گذارد چشم‌انتظار شیرین‌زبانی‌های دخترانه است.
شب‌ها مادر لالایی‌می‌خواند، روی تخت رنگارنگ دخترک عکس خنده‌هایش روی دیوار با مادر حرف می‌زند، مادر کتاب قصه‌ها را برمی‌دارد چه سال‌هایی شکیبا کوچولو به لب‌های مادر زل می‌زد تا سطر به سطر این قصه‌ها خوانده شود.
پدر به فیلمی چشم دوخته که دخترک در آن از سر و کولش بالا می‌رود و مادر شانه‌ای را به دست می‌گیرد که با آن هر روز و شاید هر ساعت موهای دخترک خندانش را شانه می‌کرد.لباس مدرسه دخترک در کمد جاخوش کرده و مادر هر روز آنها را بیرون می‌آورد که نکند خاک بگیرند و دیگر بوی شکیبا کوچولو را ندهند.
بوسه آخر بر گونه‌های دخترک وحشت‌زده را بارها و بارها در ذهن‌هایشان عقب و جلو کرده‌اند. شکیبا کوچولو کلی وعده گرفته بود تا پس از جراحی ساده گوشش پدر و مادر مهربانش باید آنها را انجام می‌دادند.دخترک خندید و پشت در ورود ممنوع اتاق جراحی رفت و دیگر هیچ‌گاه نخندید و برای همیشه خاموش شد.


آه‌های جامانده

پدر می‌گوید باور ندارد دیگر نمی‌تواند شیرین‌اش را در آغوش بکشد، آه و بغض همیشه در گلویش نشسته، می‌گوید: تازه از آب و گل درآمده بود، هم‌صحبت من و مادرش بود، زندگی ما بود، با شیرین‌کاری‌ها و بازیگوشی‌هایش به زندگیمان حال و هوای دیگری داده بود.همه سعی و تلاشم فراهم کردن بهترین زندگی برای دختر شیرین زبانم بود، دختری که بذر امید را به دل من و همسرم پاشیده بود.سختی کار و شرایط زندگی را فقط به خاطر شادی شکیبا کوچولو تحمل می‌کردم که مبادا دخترم از چیزی ناراحت شود، هر کسی پدر باشد متوجه می‌شود که یک پدر حاضر است همه چیزی را که دارد برای شاد و سالم بودن بچه‌اش بدهد، خیلی سخت است که پدر و مادری مرگ بچه‌شان را ببیند.
بچه‌تان را به دنیا بیاورید و سال‌ها مراقبش باشید که خار به دستش نرود و ناگهان جگرگوشه‌تان را از دست بدهید، این تلخ‌ترین تراژدی در زندگی است.چند ماهی است که وی را از دست داده‌ایم ولی ثانیه‌ای نیست به یادش نباشیم. هر شب و روز با خاطراتش زندگی می‌کنیم و افسوس می‌خوریم که یک اشتباه پزشکی چطور می‌تواند بنیان خانواده‌ای را از هم بپاشد و زندگی‌شان را به سیاهی بکشاند.این‌ها درد دل‌های یک پدر است که پنج ماه پیش دختر هشت ساله‌اش به‌خاطر یک اشتباه پزشکی در جریان عمل جراحی ساده در آغوش مرگ جا گرفت و برای همیشه آرمید.سیدمحمد آقا‌براری پدر شکیبا کوچولو است، وی با چشمانی اشک‌آلود و بغض از پدر و مادرها می‌خواهد مراقب کوچولوهایشان باشند. وی درباره جزییات مرگ دختر کوچولویش به شوک گفت: دخترم سالم بود و هیچ مشکلی نداشت جز این‌که گاهی گوش‌هایش عفونت می‌کرد. به دنبال این بودیم که این مشکل و بیماری کوچک دخترم را برطرف کنیم، به همین خاطر نـــــــزد یک متخصص گوش و حلق و بینی رفتیم و شکیبا معاینه شد. دکتر متخصص گفت گوش میانی دخترم دچار مشکل است و شیپور اوستاش گوشش وظیفه‌اش را انجام نمی‌دهد و به همین خاطر گوش‌هایش دچار عفونت می‌شود.وی در ادامه افزود: دکتر به من گفت شیپور اوستاش ترشحات داخل گوش را به خوبی دفع نمی‌کند و باید قطعه‌ای به نام «VT» را داخل گوش‌های شکیبا کار بگذارند تا این عملکرد معیوب شیپور اوستاش برطرف شود و با یک عمل جراحی 10 تا 15 دقیقه‌ای مشکل دخترم برطرف خواهد شد.پدر شکیبا کوچولو ادامه داد: با چند متخصص گوش دیگر مشورت کردم و آنان هم گفتند این عمل باید انجام بگیرد، بدین ترتیب با دکتر معالج هماهنگ کردیم و دخترم را در کلینیک همان دکتر که گفته بود بستری کردیم. قرار بود 15 دقیقه بیشتر طول نکشد، دخترم ساعت 5/7 صبح داخل اتاق عمل رفت و این جراحی بیش از 3 ساعت طول کشید، خیلی نگران بودیم تا این‌که پزشک از اتاق عمل بیرون آمد و گفت شکیبا به هوش نمی‌آید و ما را به داخل برد و دیدیم دخترمان نفس می‌کشد ولی مغزش از کار افتاده است. وضعیت بسیار بدی داشتیم. همسرم گریه می‌کرد و من نمی‌دانستم باید چه کار کنم. انگار دنیا روی سرم خراب شده بود، قرار بود با یک عمل 15 دقیقه‌ای مشکل دخترم برطرف شود، حالا دخترم در آستانه مرگ قرار داشت. همه سعی و تلاشم این بود که دخترم را به زندگی برگردانم بنابراین وی را سریع با آمبولانس به بیمارستان بهرامی رساندم ولی با گذشت 24 ساعت آنان هم کاری نتوانستند انجام بدهند و شکیبا را به بیمارستان اطفال بردیم و قلب دخترم پس از گذشت دو هفته از کار افتاد.
پدر شکیبا کوچولو در حالی که گریه می‌کرد، افزود: سه روز بعد از این حادثه با متخصص بیهوشی کلینیکی که دخترم در آنجا عمل شده بود صحبت کردم و وی به من گفت برای عمل‌های جراحی سنگین و زمانبر از لوله تراشه بلند که در حلق گذاشته می‌شود و چند سانت آن نیز وارد نای می‌شود استفاده می‌کنند ولی برای این‌گونه عمل‌ها از ماسک لارنژیال که لوله‌اش تا سر نای می‌آید استفاده کرده‌اند و هنگامی که سر دخترم را چرخانده‌اند تا گوش دیگرش را عمل کنند ماسک دچار چرخش شده و اکسیژن وارد مری و معده شده و 6 دقیقه اکسیژن به دخترم نرسیده و وی دچار تورم مغزی شده است.پزشکان می‌توانستند با دارو و درمان‌های تخصصی تا 72 ساعت بعد از عمل، ورم مغز را کنترل کنند ولی متأسفانه موفق به این کار نشده‌اند و دختر کوچولویم پس از چند روز ناباورانه از دنیا رفت.پدر این دختربچه خاطرنشان کرد: با مرگ مغزی دخترم از پزشکان و کادر اتاق عمل به خاطر این سهل‌انگاری در کلانتری 148 انقلاب شکایت کردم و با گذشت چهار ماه کارشناسان پزشکی قانونی نیز جابه‌جایی ماسک و نرسیدن اکسیژن به مغز را علت اصلی مرگ دانسته‌اند که این پرونده در دادسرای جرایم پزشکی نیز در حال بررسی ماجرا و تعیین قصور توسط تیم پزشکی است.آقابراری که به سختی می‌توانست حرف بزند، گفت: این حادثه شاید برای هر کسی رقم بخورد و خانواده‌ای کوچولویش را از دست بدهد ولی چرا باید این اتفاقات بد و تلخ رخ بدهد، چرا از ماسک لارنژیال که از ریسک بسیار بالایی برخوردار است در عمل‌های جراحی استفاده می‌شود؟وی ادامه داد: اصولاً کلینیک‌های پزشکی در همه دنیا به کلینیک‌های روزانه معروف هستند، یعنی این‌که جراحی‌های کوچک و بی‌خطری انجام می‌شود که کل مداوا به صورت یک روزه پایان می‌پذیرد و نباید عمل‌های جراحی به این شکل در این کلینیک‌ها انجام شود زیرا اگر اتفاق بدی رخ دهد نمی‌توان اقدامات نجات‌بخشی انجام داد.وی یادآور شد: پس از شش روز که از مرگ مغزی دخترم گذشت تیمی از وزارت بهداشت آمد و خواستند اعضای بدن دخترم را اهدا کنم. من با این کار مشکلی نداشتم ولی از این ناراحت شدم که چرا آنان علت این اتفاق را نپرسیدند و به دنبال مقصر مرگ دخترم نبودند!
بنابر این گزارش، رسیدگی به پرونده مرگ غم‌انگیز دختر 8 ساله در دادیاری شعبه دوم دادسرای انتظامی نظام پزشکی و دادسرای جرایم پزشکی تهران در حال رسیدگی است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
از هلند تا ایران در جست‌وجوی پدر و مادر

فقط ۲سال داشت که والدینش او را در یک سبد پلاستیکی در سالن سینما رها کردند و رفتند.
شاید آنها تصور می‌کردند در میان جمعیتی که آن روز به سینما آمده بودند، یکی پیدا می‌شود که مادر خوبی برای بچه‌شان باشد. شاید فکر می‌کردند که این، تنها راه پیش روست تا سرنوشت دخترشان چیزی جز سرنوشت خودشان شود اما بی‌شک باورش را هم نمی‌کردند که دختربچه 2ساله آنها پدر و مادری هلندی پیدا کند و راهی اروپا شود. این دختر که حالا زنی 40ساله است در جست‌وجوی پدر و مادر واقعی‌اش در ایران است.


اصفهان، 1352

دهم بهمن‌ماه بود و سرمای زمستان تا مغز استخوان نفوذ می‌کرد. در سینما چهارباغ اما جمعیت بی‌خیال سرما منتظر آخرین اکران فیلم بودند که در همین هنگام صدای گریه‌ بچگانه‌ای توجه یکی از تماشاچیان را جلب کرد. او وقتی به سمت صدا رفت، در تاریکی سالن، زنبیلی را دید که داخل آن دختربچه‌ای 2ساله قرار داشت.
صدای گریه دختربچه بقیه تماشاچیان را هم متوجه ماجرا کرد. یکی سعی می‌کرد او را آرام کند و دیگری به‌دنبال مادرش می‌گشت اما دختربچه تنها بود. نه از مادرش خبری بود و نه از پدرش. انگار که او را عمدا در آنجا گذاشته بودند؛ داخل همان زنبیل پلاستیکی تا شاید یکی پیدا شود و پدر یا مادرش شود.
طولی نکشید که با تماس مسئولان سینما، مأموران کلانتری یک اصفهان در محل حاضر شدند. هنوز از پدر و مادر دختربچه اثری نبود. مأموران شک نداشتند که این دختر را سر راه گذاشته‌اند و به همین دلیل او را به کلانتری بردند و پس از انجام تشریفات قانونی، دختر بچه در اختیار شیرخوارگاه قرار گرفت.


سرنوشت عجیب

از وقتی او را به شیرخوارگاه بردند، نام نیلوفر رخشا را برایش انتخاب کردند. هنوز هم کسی نمی‌داند که چرا این نام را برایش انتخاب کردند اما او شناسنامه نداشت و باید برایش نامی انتخاب می‌شد. مسئولان شیرخوارگاه بعد از بررسی‌های انجام شده متوجه شدند که دختربچه 2ساله است. کاغذها و وسایلی که در بررسی لوازم داخل زنبیل پیدا شد، از این حکایت داشتند که نیلوفر متولد دهم بهمن سال 50 است و درست در سالگرد دومین سال تولدش، والدینش او را سر راه گذاشته‌اند. حالا زندگی تازه نیلوفر در شیرخوارگاه شروع شده بود تا اینکه یک سال بعد، یعنی در اواسط زمستان 53، زوج جوانی به شیرخوارگاه رفتند و سرپرستی او را به‌عهده گرفتند. این زوج اما نه ایرانی، که هلندی بودند و می‌خواستند بعد از گرفتن سرپرستی دخترک، او را با خودشان به اروپا ببرند.


در جست‌وجوی والدین

نیلوفر به اروپا رفت و در کنار پدر و مادر جدیدش زندگی تازه‌ای را آغاز کرد. زندگی‌ای که شاید پدر و مادر واقعی‌اش هم تصور آن را نمی‌کردند. سال‌ها می‌گذشت و او بزرگ و بزرگ‌تر می‌شد تا اینکه در همان نوجوانی داستان زندگی‌اش را از زبان پدر و مادر هلندی‌اش شنید و تصمیم گرفت وقتی بزرگ‌تر شد به‌دنبال پدر و مادر واقعی‌اش بگردد. او این تصمیم را زمانی عملی کرد که 34ساله بود.
نیلوفر که حالا زنی جوان و مادری مهربان بود برای تحقق آرزویی که از سال‌ها قبل در سر داشت راهی ایران شد. او می‌گوید: حدود یکی‌دوسالی بود که به تمرین‌های تمرکز ذهن می‌رفتم. در این مدت خیلی وقت داشتم که در تنهایی خودم فکر کنم. این تمرین‌ها باعث شد که من به کودکی خودم برگردم و تصمیم بگیرم به ایران بروم و ببینم پدر و مادرم کی بودند. برای همین به همراه خانواده‌ام راهی ایران شدیم و 2هفته آنجا بودیم.
تنها چیزی که در این سفر دستگیرمان شد، نامه بهزیستی بود. نامه‌ای که نشان می‌داد پدر و مادرم مرا در سینما چهارباغ رها کرده بودند. وقتی وارد ایران شدم، حس کردم که به آنجا تعلق دارم. من پیش از این هم به کشورهای دیگری ازجمله ایتالیا و اسپانیا سفر کرده بودم و در آنجا همیشه به‌دنبال گمشده‌ای بودم اما وقتی وارد ایران شدم با خودم گفتم که به اینجا تعلق دارم. من به ایرانی بودنم افتخار می‌کنم و همیشه و همه جا وقتی از من سؤال می‌شود، می‌گویم که مادرم ایرانی است. هر چند در شهری که ما زندگی می‌کنیم، هیچ ایرانی‌ای زندگی نمی‌کند و شناخت زیادی روی مردم کشورم ندارم اما دوست دارم هر چه زودتر پدر و مادر واقعی‌ام را پیدا کنم. نیلوفر که از طریق کنسولگری ایران در هلند توانسته با همشهری تماس بگیرد از هموطنانش می‌خواهد که برای پیدا کردن والدینش به او کمک کنند. کسانی که از آنها خبر دارند می‌توانند از طریق شماره تماس 23023623، با گروه حوادث روزنامه همشهری تماس بگیرند و اطلاعات خود را ارائه دهند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 25 از 77:  « پیشین  1  ...  24  25  26  ...  76  77  پسین » 
گفتگوی آزاد

Non-political News | اخبار روز (غير سياسى)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA