انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
فرهنگ و هنر
  
صفحه  صفحه 25 از 229:  « پیشین  1  ...  24  25  26  ...  228  229  پسین »

تاریخ اروپا از ابتدا تاکنون


مرد

 
آیاس



آیاس (به یونانی: Αἴας)، در اسطوره‌های یونان، که گهگاه آژاکس نیز خوانده شده، پسر تلامون و پریبویا است. او پس از آشیل نیرومندترین قهرمان یونانی در جنگ تروا بود. آیاس مردی بزرگ و تنومند که یک سروگردن از بقیه یونانیان بلندتر بود، او بسیار نیرومند بود اما سخنران خوبی نبود. در ایلیاد اغلب به او لقب دیوار یا سد یونانیان را می‌دادند.

در جنگ تروا هکتور او را که شاه سالامیس بود، به جنگ تن به تن می‌خواند، دلیرانه می‌جنگند و شب هنگام از یکدیگر جدا می‌شوند. ولی پیش از جدایی، یکدیگر را می‌ستایند و به یکدیگر هدیه می‌دهند. هکتور به عنوان هدیه شمشیر و کمربند خود را به او می‌دهد. پس از فتح تروا آژاکس و اولیس به عنوان پاداش خواستار سلاح‌های آشیل شدند، هر دو قهرمان درباره شایستگی های خود برای بدست آوردن سلاح‌های آشیل سخنرانی می‌کردند اما اولیس برتری فراوانی در این زمینه بر آیاس داشت و جایزه به او داده شد. آژاکس دیوانه گشت و نگهبانان یونانی را کشت. زمانی که به خود آمد از شرمساری خود را با شمشیر هکتور کشت.

به او اغلب لقب آژاکس تلامونی یا آژاکس کبیر دادند که با پسر اویلئوس، آژاکس صغیر که او نیز در جنگ تروا برای یونانیان جنگیده اشتباه نشود.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
آیتلیوس
آیتلیوس Aethlius، در اسطوره‌های یونان، پسر زئوس و پروتوگنیا است.

با کالوکه ازدواج کرد و از او صاحب اندومیون شد که بنیادگذار الیس است.




فرانسوی: آیتلیوس
جنسیت: مذکر
پدر: زئوس
مادر: پروتوگنیا
همسر: کالوکه
فرزندان: اندومیون
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
آیداس


در اساطیر یونان، آیداس (به زبان یونان باستان: Ἴδας Ídas) پسر آفارئوس و آرنه و برادر لینکئوس بود. او و برادرش لینکئوس، عاشق هیلاریا و فوئبه بودند و به خاطر آنها با خواستگاران رقیب خود، کاستور و پولیدئوکس مبارزه کردند. مبارزه‌ای که به قتل برادر فانی، که همان کاستور بود، منجر گردید.

آیداس همچنین یکی از آرگونات‌ها و از جمله شرکت کنندگان در شکار گراز کالیدونیان به شمار می‌آمد. ضمنا او بود که مارپسسا را ربود. در حالیکه آپولو نیز به او متمایل بود، امّا زئوس وی را وادار کرد که دختر مورد نظر خویش را برگزیند. آیداس [از مارپسسا] دختری به نام کلئوپاترا آلسیون داشت.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
آیسون


آیسون (به یونانی: Αἴσων)، در اسطوره‌های یونان، پسر کرتئوس و تورو است.
وارث راستین پادشاهی یولکوس بود اما پلیاس آن را غصب کرد. با آلکیمده ازدواج کرد که از او صاحب فرزندی به نام یاسون شد. آن‌ها یاسون را پنهانی به خیرون دادند تا تربیت کند. هنگامی که یاسون به جستجوی «پشم زرین» رفته بود، مرد. اما مدیا پس از بازگشت به یولکوس او را با قدرت جادویی خود زنده کرد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
آیگیستوس


آیگیستوس Aegisthus، در اسطوره‌های یونان، پسر توئستس از دختر خودش پلوپیا است.
آترئوس برادر توئستس که 3 فرزند پسر او را نیز کشته بود و تنها راه انتقام را،داشتن فرزندی از دختر او می دانست. پلوپیا(دختر توئستس) پس از هم‌بستر شدن با پدرش، با آترئوس ازدواج کرد و آیگیستوس را در دربار آترئوس به دنیا آورد و آترئوس نادانسته او را بزرگ کرد. آیگیستوس بعدها آترئوس را کشت. او عاشق کلوتایمنسترا، همسر آگاممنون شد و آگاممنون را به قتل رساند. خود او به دست اورستس فرزند آگاممنون کشته شد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
آینیاس


آینیاس (به یونانی: Αινείας, Aineías)، در اسطوره‌های یونان، پسر آنخیسس و آفرودیته است.
در جنگ تروا از قهرمانان تروا بود. پس از سقوط تروا پدر را به دوش گرفت و گریخت. به کارتاژ و بعد به ایتالیا رفت. روموکولوس، از نسل او شهر رم را بنیاد گذاشت و به همین دلیل رومیان او را جد خود می‌دانستند.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
آیولوس


آیولوس (به یونانی: Αἴολος)، در اسطوره‌های یونان، پادشاه جزیره شناور آیولیا و خدای زمینی بادها است.
زئوس قدرت مهار بادها را به او داده بود و خدایی زمینی محسوب می‌شد. با مهار باد به اودوسئوس در رسیدن به تروا کمک کرد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
ائوترپه


ائوترپه (به انگلیسی: Euterpe)، میوز نی نوازی.

او یکی از نه دختر زئوس و منموسونه بود که هر یک الههٔ حامی هنری بودند. او الههٔ شادی و موز نی نواز بود.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
ائوروپه


ئوروپه (به یونانی: Ευρώπη) در اساطیر یونان دختر آگنور و تلفاسا است.


زئوس او را در حال بازی با پریان دریایی دید و عاشقش شد. به صورت گاوی سفید نزد او رفت و او را فریفت و با خود به جزیرهٔ کرت برد. ائوروپه از زئوس صاحب سه پسر به نام‌های مینوس، رادامانتوس و ساریدون شد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
ائورودیکه


ائورودیکه (به یونانی: Εὐρυδίκη)، نام چند شخصیت در اسطوره‌های یونانی بود از جمله ائورودیکه همسر اورفئوس.

ائوردیکه همسر اورفئوس بر اثر نیش مار جان سپرد اما اورفئوس که عاشق او بود، به دنبال او به هادس، سرزمین مردگان، رفت و با نواختن چنگ پرسفون را مجذوب کرد و پرسفون به او اجازه داد تا ائوردیکه را از هادس بازگرداند به شرط آنکه تا خروج از هادس به چهرهٔ او نگاه نکند. اما در میان راه اورفئوس از بیم آنکه ائوردیکه به دنبالش نرود، برمی‌گردد و وی نگاه می‌کند و ائوردیکه برای همیشه به هادس بازگردانده می‌شود.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
صفحه  صفحه 25 از 229:  « پیشین  1  ...  24  25  26  ...  228  229  پسین » 
فرهنگ و هنر

تاریخ اروپا از ابتدا تاکنون

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA