انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
فرهنگ و هنر
  
صفحه  صفحه 29 از 229:  « پیشین  1  ...  28  29  30  ...  228  229  پسین »

تاریخ اروپا از ابتدا تاکنون


مرد

 
ایسمنه



ایسمنه (به یونانی: Ἰσμήνη)، در اسطوره‌های یونان، دختر اودیپ و یوکاسته است.
با خواهرش آنتیگونه در یاری دادن به پدرشان که خود را کور کرده بود، همکاری کرد. آنتیگونه را در دفن برادرشان پولونیکس، که دفنش از سوی کرئون ممنوع شده بود، یاری نکرد.اما هنگامی که آنتیگونه از سوی کرئون به سبب جرم خود محکوم شد تا زنده به گور شود، داوطلبانه همراه خواهرش مرد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
ایفیگنیا



ایفیگنیا (به یونانی: φιγένεια)، دختر بزرگ آگاممنون و کلوتایمنسترا.
در آغاز جنگ تروا زمانی که آگاممنون به آولیس رسید، آرتمیس به خاطر ناسپاسی‌اش طوفانی برانگیخت تا مانع عزیمت او شود. آگاممنون خواست تا ایفیگنیا را برای فرونشاندن خشم آرتمیس قربانی کند. اما آرتمیس گوزنی را به جای او به محراب فرستاد و ایفیگنیا را نجات داد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
ایکاریوس
در اساطیر یونان، دو نفر هستند که با نام ایساریوس یا ایکاریوس (به یونانی: Iκάριος) شناخته می‌شوند. (افراد دیگری هم هستند که بنام ایکاروس شناخته می‌شوند):

۱. یکی از این ایکاریوس‌ها، پسر اوئبالوس و گورگوفونه بود که همو از طریق پریبوا، پدر پنلوپه، پریلئوس و ایفتیمه محسوب می‌شد. بر طبق برخی دیگر از روایات سنتی، وی بوسیلهٔ پلی کاسته [یعنی از طریق این زن] پدر پنلوپه، آلیزئوس و لوکادیوس به شمار می‌رفت. وی پادشاه اسپارت بود و در عین حال قهرمان نوعی مسابقات دو محسوب می‌شد و در همین ارتباط تنها به کسی اجازهٔ ازدواج با دخترش را می‌داد که موفق شود در یک مسابقه خودش [یعنی ایکاریوس را]، شکست دهد. مسابقه‌ای که در آن، تنها اولیسز (اودیسئوس) موفق به شکست او شد. وی برادر هیپپوکون و تیندارئوس به حساب می‌آمد و ظاهرا در زمان بروز حوادث اودیسه هنوز زنده بود.


۲. ایکاریوس دیگر، اهل آتن بود. او نسبت به دیونیسوس احساس دوستی نزدیک و صمیمیت پیدا کرد، دیونیسوس به چوپانان شراب خوراند. آنها مست شدند و ایکاریوس را با این فکر که او، آنان را مسموم کرده‌است، به قتل رسانیدند. دختر او، اریگونه و سگ او، مائرا، جسد او را پیدا کردند. اریگونه خودش را از فراز مقبرهٔ پدرش حلق آویز کرد و بدینسان سایر باکره‌های آتن را نیز به انجام همان کار محکوم ساخت. دیونیسوس از این بابت عصبانی بود و آتن را بوسیلهٔ یک طاعون تنبیه کرد، طوریکه نوعی جنون و بی رحمی در تمامی زنان مجرد آن دیار اشاعه یافت، که تمام آنها بصورت دست جمعی دست به خودکشی زدند.


ایکاریوس در میان ستاره‌های آسمان، با عنوان صورت فلکی بوتس یا گاوران قرار داده شده‌است. از یک ویلای رومی واقع در پافوس، از کشور قبرس، که به خانهٔ دیونیزوس معروف است، موزائیکی مربوط به اواسط قرن دوم میلادی بدست آمده‌است. این موزائیک که با عنوان نخستین شراب خوارگان شهرت دارد، صحنه‌ای را توصیف می‌کند که در آن دیونیسوس در حال دادن هدیه‌ای از تاک و شراب به ایکاریوس، به عنوان پاداشی برای مهمان نوازی سخاوتمندانه ایکاریوس می‌باشد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
ایلوس
ایلوس (به انگلیسی: Ilus)، بنیان‌گذار شهر ایلیون (تروا).
پسر تروس و کالیرهوئه بود. در مسابقان فروگیایی برنده شد و ۵۰ مرد و ۵۰ زن و یک گاو ابلق جایزه گرفت. فرمان یافت هرجا که گاو از رفتن بازماند، شهری بنا کند. گاو روی تپه‌ای نزدیک کوه ایدا فرود آمدد و شهری آن‌جا بناشد که مردمش همان ۵۰ مرد و ۵۰ زن بودند و ایلیون یا تروا نام گرفت. زئوس نشانه‌ای برای شهر فرستاد که تصویر چوبی آتنه بود. مردم ایلیون اعتقاد داشتند تا آن نشان برجاست شهر آسیبی نمی‌بیند.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
ایلیتویا


نگاره‌ای از زایش آتنا (از سر زئوس) با ایلیتویا در سمت راست - کوزه سیاه‌نقش، ۵۵۰-۵۲۵ پیش از میلاد، موزه لوور (اف ۳۲).

ایلیتویا (به انگلیسی: Eileithyia)، الههٔ وضع حمل در یونان باستان.
دختر زئوس و هرا و تحت فرمان هرا بود. هرا هنگام تولد آپولون و آرتمیس، از او خواست نزد لتو نرود. اما الاهگان دیگر با دادن رشوه او را نزد لتو بردند. هرا توسط او تولد هراکلس را به عقب انداخت تا ائوروستئوس زودتر به دنیا بیاید.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
اینو
اینو (به یونانی: Ἰνώ) در اسطوره‌های یونان، ملکه تبس، دختر کادموس و هارمونیا است.

او خواهر سمله، آگاوه و آتونوئه بود. تمامی فرزندان کادموس و هارمونیا مصیبت‌هایی برایشان اتفاق افتاده‌است. سمله، مادر دیونوسوس توسط آذرخش زئوس سوخت و به خاکستر تبدیل شد. آگاوه هنگامی که دیونوسوس او را دیوانه کرد، پسر خود پنتئوس را تکه‌تکه کرد، و آکتئون، پسر آتونوئه هنگامی که به طور اتفاقی آرتمیس را در حال حمام کردن برهنه دیده بود، توسط سگ‌های شکاری خود کشته شد.

اینو با آتاماس پادشاه اورخومنوس پایتخت بوئوتیا، در سواحل غربی دریاچه کوپایس ازدواج کرد. آتاماس بعد از اینکه از همسر اول خود نفله خسته شده بود، با اینو ازدواج کرد. بعد از اینکه نفله باخبر شد آتاموس همسر دیگری گرفته‌است، به پیش هرا رفت و از خیانت‌های آتاموس برای او تعریف کرد.

اینو به مدت یکسال ترتیب کاشتن دانه‌های پخته شدهٔ ذرت را داد تا جوانه نزنند، قحطی سختی اورخومنوس را فرا گرفت، بدین صورت بود که آتاماس یک پیام رسان را برای مشورت با پیشگوی دلفی فرستاد تا آن‌ها را برای متوقف کردن این قحطی یاری کند. اینو با رشوه دادن پیام رسان‌ را مجبور کرد تا به آتاماس بگوید، فریکسوس (پسری که از نفله دارد) را برای بازگرداندن حاصلخیزی زمین قربانی کند. آتاموس تصمیم گرفت فریکسوس را قربانی کند اما قبل از قربانی شدن فریکسوس، نفله یک قوچ طلایی را فرستاد که فریکسوس و خواهرش هلی را به آسمان برد. هلی در وسط راه به هلسپونت افتاد (که بعد از افتادن او این نام را برایش انتخاب کردند)، اما فریکسوس سلامت به کولخیس رسید. فریکسوس قوچ طلایی را به نشانه قدردانی برای زئوس قربانی کرد، و پوست آن را که بعدها به پشم زرین معروف شد، به آئیتس داد. این آغازی بود برای ماجرای پشم زرین که یاسون برای یافتن آن وارد سفری شد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
بریسئیس



بریسئیس (به یونانی: Βρισηίς)، دختر بریسئوس و همسر مونس.
در جنگ تروا، آخیلس شوهر و همهٔ خانوادهٔ او را کشت و او را هم‌خوابهٔ خود کرد. آگاممنون در طول جنگ، او را از چنگ اخیلس به درآورد و آخلیس به همین خاطر جنگ را ترک کرد. با مرگ پاتروکلوس و بازگشت آخیلس به جنگ، آگاممنون او را به آخیلس بازگرداند.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
پاتروکلوس



پاتروکلوس (به یونانی: Πάτροκλος)، در اسطوره‌های یونان، دوست نزدیک اخیلس است.
فرزند منویتیوس بود. در کودکی به علت قتل غیرعمد تبعید شد و نزد پلئوس رفت و محبوب اخیلس، پسر وی شد. در جنگ تروا زمانی که اخیلس دست از جنگ برداشت، لباس وی را بر تن کرد، به میدان نبرد رفت و به جای اخیلس با هکتور جنگید و به دست او کشته شد. اخیلس برای انتقام او به جنگ بازگشت و دوازده تن از جمله هکتور را بر سر جسد وی کشت.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
پاریس (شخصیت افسانه‌ای)
پاریس (به یونانی: Πάρις)، در اسطوره‌های یونان، پسر پریاموس و هکابه است.
پیش‌گویان قبل از تولدش گفتند او موجب نابودی تروا خواهد بود. پریام پادشاه تروا او را به چوپانی سپرد تا او را در کوه رها کند. چوپان او را بزرگ کرد. در جوانی زمانی که گاومیش محبوبش را به عنوان جایزه برای مسابقه‌ای که پریام ترتیب داده بود بردند، برای پس گرفتنش در مسابقه شرکت کرد و همهٔ پسران پریام را شکست داد. خواهرش کاساندرا او را شناخت و به جمع خانواده برگرداند. هنگامی که بر سر تصاحب سیب متعلق به زیباترین زن جهان میان هرا همسر زئوس، آفرودیت و آتنه دختران زئوس نزاع پیش آمد، او از سوی زئوس به عنوان زیباترین مرد داور شد تا زیباترین زن را معرفی کند. آفرودیت قول زیباترین زن جهان را به پاریس داد و او نیز به نفع آفرودیت حکم کرد. زیباترین زن جهان، هلن همسر منلائوس پادشاه اسپارت بود. پاریس به اسپارت رفت و هلن را دزدید. پس از چند سال یونانیان نیروی عظیمی فراهم کردند و برای باز پس گرفتن هلن به تروا حمله کردند. در این نبرد زئوس و آفرودیت پشتیبان مردم تروا و هرا و آتنا به جهت کینه ای که از پاریس داشتند پشتیبان یونانیان بودند. در این نبرد هکتور برادر بزرگ پاریس و پهلوان تروا، پس از کشتن بسیاری از بزرگان سپاه یونان، به دست آشیل پهلوان رویین تن یونان، کشته شد. در پایان شهر تروا شکست خورده و به نابودی رفت و پاریس که آشیل را با تیر فیلوکنتس کشته بود، خودش نیز به کشتن رفت.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
پاسیفائه



پاسیفائه (به یونانی: Πασιφάη)، در اسطوره‌های یونان، دختر هلیوس و پرسئیس است.

با مینوس، پادشاه کرت ازدواج کرد و فرزندان بسیاری به دنیا آورد. عاشق مجسمهٔ گاویی شد که دایدالوس ساخته بود، با آن نزدیکی کرد و مینوتاروس را زاد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
صفحه  صفحه 29 از 229:  « پیشین  1  ...  28  29  30  ...  228  229  پسین » 
فرهنگ و هنر

تاریخ اروپا از ابتدا تاکنون

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA