انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
فرهنگ و هنر
  
صفحه  صفحه 38 از 229:  « پیشین  1  ...  37  38  39  ...  228  229  پسین »

تاریخ اروپا از ابتدا تاکنون


مرد

 
کالوپسو


کالوپسو (به یونانی: Καλυψώ)، در اسطوره‌های یونان، یک پری دریایی است.

دختر اطلس بود و در جزیره اوگوگیا زندگی می‌کرد. اودوسئوس در راه بازگشت از تروا، به این جزیره وارد شد. کالوپسو به او دل بست و او را هفت سال نزد خود نگاه داشت. به اودوسئوس پیشنهاد کرد همیشه با او بماند و جاودان شود. اما اودوسئوس در هوای خانه بود. عاقبت زئوس، هرمس را فرستاد تا کالوپسو را راضی کند دست از ادوسئوس بردارد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
کاینئوس


پوزئیدون و کائِنیس

کاینئوس (به یونانی: Καινεύς، به انگلیسی: Caeneus) جنگجوی شکست ناپذیر تسالی بود، او در شکار گراز کالیدونیان شرکت داشت و در بین جنگ میان لاپیت‌ها و سانتورها کشته شد.

در اصل، کاینئوس یک دوشیزه به نام کائِنیس «Caenis» بود. پوزئیدون به او تجاوز کرد و بعد از آن به او وعده داد هر آرزویی داشته باشد برآورده خواهد کرد، او آرزو کرد تا مرد شود تا دیگر چنین اتفاقی هیچوقت برایش پیش نیاید. آرزوی او برآورده شد و خدا او را از تمام سلاح‌ها آسیب ناپذیر ساخت.

بعد از ازدواج پیریتوس، هنگامی که جنگ میان لاپیت‌ها و سانتورها به پایان رسید، کاینئوس سانتورهای بسیاری را به قتل رسانده بود، و به خود او هیچ صدمه‌ای نرسیده بود. در انتها، انبوهی از سانتورها به دلیل اینکه نمی‌توانستند او را بکشند، ستون‌هایی از درختان صنوبر بر روی او ریختند، و او زیر این وزن زیاد له و خفه شد. بعد از مرگش به مانند پرنده‌ای پرواز کرد و رفت.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
کتوس

کتوس(Cetus,Ketos)در اساطیر یونانی نام یک هیولای دریایی بوده است.

در اساطیر یونانی می‌خوانیم:کاسیوپیا ملکهٔ کشور اتیوپیا به زیبایی و دلربایی خود و دخترش آندرومدا بسیار می‌بالید و همیشه از خودشان تمجید و تعریف می‌کرد و می‌گفت:من و دخترم حتی از نرئیدها(نام نوعی پریان دریایی در اساطیر یونانی) هم زیباتر و دلفریب تریم. وقتی این حرف به گوش پریان رسید، به مادر و دختر حسد بردند و به پوزئیدون خدای دریاها شکایت کردند و از او خواستند تا کاسیوپیا را ادب کند، پوزئیدون چون حس کینه توزی و انتقام جویی اش تحریک شده بود، با این درخواست آنها موافقت کرد و سیلی سهمگین بر پادشاهی اتیوپیا نازل کرد و کتوس، هیولای وحشتناک دریا را احضار نمود و به او گفت:به ساحل سرزمین کاسوپیا برو، آنجا را ویران کن و همهٔ مردم و احشام را بکش. کتوس به شکل یک وال عظیم‌الجثه فوراً ماموریتش را آغاز کرد و ویرانی بسیاری به بارآورد. مردم وحشتزده جمع شدند و از پادشاهشان خواستند آنها را نجات دهد. شاه بناچار از غیبگوی آپولو چاره جویی کرد و وی به شاه و ملکه گفت که این بلا از شما و مردمتان دور نخواهد شد، مگر اینکه دختر زیبایتان آندرومدا را قربانی هیولای دریایی کنید.

به این ترتیب، آندرومدا را لخت به صخره‌های ساحل زنجیر و برای کتوس مهیا کردند. وقتی هیولا قربانی را دید، قتل و ویرانگری را رها کرد و به طرف قربانی رفت. پرسئوس که آنجا بود، هیولا را کشت و با آزاد کردن آندرومدا، ازدواج با وی را خواستار شد. در برخی از نسخه‌های داستان آمده که پرسئوس با صندل‌های پرندهٔ هرمس بر فراز دریا پرواز کرد. از ظاهر برخی دیگر از روایات هم چنین برمی آید که سوار بر پگاسوس شده باشد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
کرئوسا


نیلوفر ابی یا هولاس با پوره





کرئوسا (به یونانی: Κρέουσα) نام چهار نفری است که در اسطوره‌های یونان از آنها یاد شده است .کرئوسا به تنهایی معنایی معادل "شاهزاده" دارد.

کرئوسا به عقیده پیندار شاعر یونانی سده ۵ (پیش از میلاد) نام نوعی نیلوفر ابی و در افسانه‌های یونان باستان حوری موجد دریاچه و رودخانه و دختر گایا از اولین الهه‌ها و ایزدبانوی زمین بوده است .

صحت این ادعا را می توان در نقاشی‌های جان ویلیام واترهاوس نقاش معروف بریتانیایی مشاهده کرد.



نمعرفی چهار کرئوسا در یونان باستان:

۱-کرئوسا دختر کرئون پادشاه تب در اسطوره‌های یونان است.

۲-کرئوسا دختر پریام، همسر آینیاس، مادر اسکانیوس است. ویرژیل شاعر روم باستان در منظومه حماسی انه‌اید به مرگ کرئوسا در ماجرای اشغال تروآ بدست یونانیان اشاره کرده است.

۳-کرئوسا دختر ارختئوس پادشاه افسانه‌ای آتن است. که به منظور محافظت از آتن بخشوده شد و به سرنوشت شوم خواهران خود دچار نشد و زنده ماند چرا که او نوزاد بود.

۴-کرئوسا همسر کسوتوس و مادر آخایوس پسر، ودیومد دختر و احتمالاً یون پسر است.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
کرئون (پادشاه تب)


کرئون (به یونانی: Κρέων)، در اسطوره‌های یونان، پادشاه تب است.

وی هنگامی که لایوس پادشاه تب و شوهر یوکاسته توسط فرزند خود اودیپ کشته شد، به پادشاهی رسید. پس از آن شهر تب دچار مشکلات فراوانی از جانب سفینکس شد، این هیولا از جوانان شهر معما می‌پرسید و چون جواب نمی‌گرفت آن‌ها را می‌کشت. اودیپ توانست این مشکل را حل کند و سفینکس را از بین ببرد، کرئون به عنوان پاداش او را در حکومت شریک کرد و یوکاسته را به همسریش درآورد. در جنگ مخالفان هفت‌گانه تب فرزندان اودیپ، پولونیکس و اتئوکلس با هم جنگیدند و یکدیگر را به قتل رساندند، کرئون تدفین پولونیکس را که بر علیه تب جنگیده بود ممنوع کرد. اما آنتیگونه از این فرمان سرپیچی کرد و برادرش را به خاک سپرد. کرئون وی را به جرم نافرمانی زنده به گور کرد. هایمون شوهر آنتیگونه که فرزند کرئون بود از غم خود را کشت.

کرئون در حمله کولوس (اسطوره یونانی) به تب کشته شد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
کرئون (پادشاه کورنت)
کرئون (به یونانی: Κρέων)، در اسطوره‌های یونان، پادشاه کورنت است.

یاسون و مدیا مهمان او شدند. او تصمیم گرفت دختر خود گلاوکه، را به همسری یاسون درآورد و مدیا را تبعید کند. مدیا نیز لباسی برای عروسی به گلاوکه پیشکش کرد که زمانی که او بر تن کرد، سوخت و مرد. کرئون که به کمک دخترش آمد هم کشته شد.



جنسیت: مذکر
پدر: لوکاتیوس
فرزندان: گلاوکه
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
ککروپس



کِکروپس (به یونانی: Κέκροπας)، یکی از موجودات اساطیری یونان باستان است.

او مار_مردی زمین‌داده، نخستین ساکن اتیک است که از خاک اتیک هستی می‌یابد. سکروپس برای تملک اتیک، دور از اختلاف پوزئیدون و آتنا شهادت می‌دهد که نخستین درخت زیتون را آتنا در اتیک غرس کرد و پوزئیدون توفانی برمی انگیزد و اتیک را غرق می‌کند. دختران سکروپس پرستاری مارــ مردی دیگر را به نام اریکتونیوس که پسر آتنا است را به عهده دارند.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
کلوتایمنسترا



کلوتایمنسترا (به یونانی: klaɪtəm'nɛstɹə) در اسطوره‌های یونان، دختر توندائوس و لدا است.

با تانتالوس ازدواج کرد و صاحب فرزندی شد. آگاممنون شوهر و بچه‌اش را کشت و با او ازدواج کرد. از آگاممنون چهار فرزند داشت، ایفیگنیا، الکترا، خروسوتمیس و اورستس. زمانی که آگاممنون می‌خواست ایفیگنیا را قربانی کند به خشم آمد. با آیگیستوس به طور پنهانی رابطه برقرار کرد. آیگیستوس پس از بازگشت آگاممنون از تروا، او و کاساندرا را کشت. اورستس به کمک الکترا گریخت و بعدها انتقام پدر را از مادر و معشوق گرفت.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
کلیمنه
کلیمنه(به انگلیسی: Clymene)، یکی از شخصیت‌های اساطیری یونان باستان است.

کلیمنه یا آسیا دختر اقیانوس و تتیس، و از نخستین دودمان برخی از تایتانها بود. بر اثر وصلت با اطلس، پرومته و اپی‌مته به دنیا آمدند. برخی او را همسر پرومته و برخی مادر هلن می‌دانند.



جنسیت: مونث
پدر: اقیانوس
مادر: تتیس
همسر: یاپتوس یا پرومته
فرزندان: دوکالیون، اطلس، منوتیوس، اپی‌مته، اپیمتئوس، پرومتئوس
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
کودروس


قربانی برای کودروس. اثر دومنیکو بکافومی.

کودروس (به یونانی: Κόδρος) در اسطوره‌های یونان، پادشاه آتن است.

در نبردی تن به تن کسوتوس پادشاه آتن را کشت و به جای او نشست. زمانی که دوریایی‌ها به آتن حمله کردند، وخشی تنها راه پیروزی را کشته شدن کودروس دانست. پس او داوطلبانه پیش تاخت و خود را به کشتن داد و آتن پیروز شد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
صفحه  صفحه 38 از 229:  « پیشین  1  ...  37  38  39  ...  228  229  پسین » 
فرهنگ و هنر

تاریخ اروپا از ابتدا تاکنون

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA