انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 5 از 12:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  ...  12  پسین »

راه های شناخت اینکه ایا دختر سکس داشته یا خیر؟ مخصوص اقایان


مرد

 
اون دوستانی که دم از آزادی میزنن و/یا اعتراض میکنن، برای یه سری از افراد مهمه که اینجوری باشه دختر و برای یه سری مهم نیست! نه اونی که براش مهمه نفهمه نه اونی که براش مهم نیست بی غیرت! این سلیقه و انتخاب شخصیه و برای هرکس حقش محفوظه و لزومی به جواب پس دادن به کسی نداره! فلانی میخواد زنش باکره باشه؟ دمش گرم حقشه بذار بخواد! فلانی مهم نیست براش؟ دمش خیلی گرم حقشه که اهمیت نده! همینطور دختر حق داره انتخاب کنه با زندگیش چیکار میکنه و حق لذت بردن داره، اونم اگه میخواد سکس کنه نوش جونش اگه میخواد برا شوهرش نگه داره خودشو سکس بعد ازدواجش نوش جونش!

ببخشید اگه یذره آف تاپیک شد، بنظرم لازم بود که بگم.
     
  
مرد

 
روشهای تشخیص وجود پرده ی بکارت
معنای حقیقی از بین رفتن پرده بکارت، از بین رفتن و پاره شدن آن صرفاً به دلیل مقاربت و نزدیکی نیست، چرا که دلایل دیگری در از بین رفتن پرده ی بکارت دخیل هستند که در این مقاله به شرح آن پرداخته شده است :

تشخیص پارگی :

1- حالت پره های فرج :

معمولاً پره های اطراف مهبل فرج در دختران، نزدیک به هم و حالتی چسبیده دارند، به طوری که با نگاه اولیه به آن، به وضوح دیده نمی شود، در حالی که در زن ها این پره ها آشکارا دیده می شوند. البته خیلی نمی توان به این علامت تکیه کرد، چرا که حالت این پره ها در برخی دخترها از بدو تولد، باز است. در مقابل، زنهایی هستند که با وجود مقاربت و نزدیکی های مکرر، باز هم حالت این پره ها بسته است.

2- شکل مهبل فرج :

اگر مهبل فرج، شکل 7 داشته باشد، می تواند علامت پارگی پرده با دخول آلت تناسلی مرد باشد، چرا که در اثر فشار وارده به دیواره، شکل آن از حالتی گرد به 7 تبدیل می شود.

البته باز هم نمی توان این مورد را نشانه ی قطعی برای انجام نزدیکی قبلی دانست، حتّی بدون انجام هیچگونه نزدیکی قبلی نیز، با عوامل دیگری چون، حرکات رقص (به خصوص رقص باله)، صخره نوردی، موتورسواری و دوچرخه سواری ممتد، اسب سواری، دخول دیگر اجسام خارجی و دیگر فشار های جسمانی کاری،...می تواند باعث ایجاد این حالت 7 شکل شوند.

پارگی پرده، چه در حین دخول نزدیکی یا عوامل فوق، ممکن است با آسیب دیگر قسمتهای فرج (اطراف مهبل، مجاری ادرار، پوسته ی بین مهبل و معقد) نیز همراه باشد.

3- دیواره های داخل فرج (گردن رحم) :

دیواره ی گردن رحم از قشای برجسته ای مانند تشکیل شده است، که در اثر نزدیکی مداوم، این برجستگی ها تحلیل و از بین می رود، به طوری که دخول به راحتی و با کمتر فشاری انجام می گیرد. این نشانه نیز باز هم صددرصد نمی تواند دلیل نزدیکی قبلی باشد، عواملی چون، معاینات پزشکی، مصرف دارو، قاعدگی یا دخول هر جسم خارجی و یا مشابه نیز، می تواند این حالت را ایجاد کند.

4- حالت ارتجاعی پرده بکارت :

اگر پرده حالتی طبیعی داشته باشد، در اثر دخول و مقاربت، پاره می شود، امّا در مقابل، برخی دختران بطور مادرزاد پرده ای حلقوی (قابل ارتجاع، ضخیم و گوشتی دارند)، بنابراین در مقابل دخول، از خود مقاومت نشان می دهد و ممکن است به حالت اول برگردد.

از طرفی حتّی دیده شده است که برخی نیز از بدو تولد، پرده ی بکارت نداشته اند یا در سنین خیلی کم در اثر عواملی غیر از سکس، از بین رفته است. در نتیجه وجود پرده بکارت و توجّه به آن، دلیل قطعی مبنی بر اینکه یک دختر قبل از ازدواج، نزدیکی داشته است، نیست.

دیگر عوامل از بین رفتن پرده بکارت :

  • راه پیدا کردن ذرات پنبه و دستمال زمان قاعدگی به داخل فرج
  • ایجاد زخم در اثر بیماری های مختلف، مثل دیفتری
  • دویدن و پرش
  • پرت شدن روی شیئ تیز یا محکم
  • معاینات و ابزار پزشکی
  • در اثر خارش شدید مهبل و داخل آن، بوسیله ی خود شخص
  • خود ارضایی
  • دخول اجسام خارجی
  • عمل های جراحی

#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  ویرایش شده توسط: AloneBoy   
مرد

 
دختری که تا اون وقت که شما بخواهی بفهمی نداده باشه خیلی کمه،اما اولین نتیجه سکس دختر پررویی و ریختن اون حالته،لذا اگه غیر پرده بکارت حیا خیلی میتونه نشون بده،اینکه راحت ساک بزنه یا تن بده یا برای دادن راحت بیاد جلو همش نشونه های اینه که قبلا سکس داشته،اما کلا مهم اینها نیست مهم اینه از وقتی با شما عهدی میبنده پایبنده یا نه و مهم بعدی اینه که ایدز نداشته باشه.
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
B_D_S_M: ه نظرم از اخلاق طرف میشه فهمید داده یا نه . مثلا مهم ترین گزینه اینه که اگه جنده فرم حرف بزنه یعنی داده بسیار عالی اینقد از دخترای پر رو بدم میاد که حد نداره
yahoo11: تجربه در سکس بهترین راه شناخته. یه نفر وقتی در سکس شهوتی میشه دیگه نمیتونه فیلم بازی کنه و هر چی قبلا ادا در اورده باشه اونجا دستش رو میشه .
lovesex1985: من کاری به درستی یا اشتباهی این ندارم که باید گذشته ی دختر مهم باشه یا نه، افکار هر کسی به خودش مربوطه و قابل احترام هم هست، اما به نظر من از حرکاتش تو اولین روابط براحتی میشه فهمید که داشته یا نه....
farzam: دخترایی که سکس داشتن قیافشون زنانه تره ... شبیه مادرشون میشن زیر چشماشونم گود میوفته
دختری که سکس از پشت داشته باشه از نوع حلقه مقعد و چین های دور اون میشه تشخیص داد البته نیاز به علم زیاد و تخصص داره که جدیدا تشخیصش امکان پذیر شده.

aminaghaa: به نظر من هرکی که پاک باشه دختر پاک هم گیرش میاد،برای من ثابت شده هرکی که حتی ۱ بار هم سکس مقعدی داشته با یه دختر یه همسری گیرش میاد که ۱ بار سکس مقعدی داشته
دنیا اینجوری نیست.مگه اینکه شانس بیاری.هیچ کس رو راست نیس بگه اقا من صد بار سکس داشتم
تقصیر برگ ها نیست آدم ها همینند،
نفس میدهی له ات میکنند...

به افتخار کوروش بزرگ = دریای هچا پارس ای تی
نه عرب نه فارس
     
  
مرد

 
همونطوری که شما میتونید تشخیص بدید پسری تا قبل ازدواج سکس داشته دختر رو هم میتونید بفهمید.بعدشم به نظرم این درست نیست که گذشته ی آدما رو بخوای موشکافی کنی و ... شاید قبلا یه کاری کرده باشه که بعدها ازش پشیمون شده و دیگه ادامه نداده.

اگه خودش گفت که گفت و خودت میدونی چه تصمیمی بگیری. اگه نگفت تو دیگه پی اون رو نگیر. به ضرر خودت میشه. خودت داغون میشی.
لزومي ندارد من هماني باشم که تو فکر مي کني ، من هماني ام که حتي فکرش را هم نمي تواني بکني زانو نمي زنم، حتي اگر سقف آسمان ، کوتاهتر از قد من باشد ! زانو نمي زنم، حتي اگر تمام مردم دنيا روي زانوهايشان راه بروند ! من زانو نمیزنم.
     
  
مرد

 
اولا که این موضوعی نیست که حتا ادم بخواد بهش فکر کنه مهم اینه که طرف آدم خوبی‌ باشه باز خدا پدرشو بیامرزه که بهت گفته چون انقدر خانومها زرنگن که اگر بخوان بپیچوننت تو این موضوع هزار جور کلک می‌زنن یا از باکرگی چینی‌ استفاده می‌کنن میگن تو بیابون پریود شدم فشنگی مجبور شدم بزنم از دیوار پریدم جر خوردم بچه بودم انگشت کردم .روراستی یه نعمتیه که قدرشو باید دونست.

mohamad_b: سلام . من تا حالا با هیچکس سکس نداشتم حتی چن بار موقعیتشو داشتم ولی این کارو نکردم. ۳ ماه پیش یک دختر که از قبل هم همو توی دانشگاه میشناختیم بهم ابراز علاقه کرد و منم چون ازش خوشم میومد بهش اکی دادم و کم کم رابطمون جدی شد طوری که درباره ازدواج هم با هم حرف زدیم و منم بدم نمیومد . ولی چن روز بعدش بهم گفت که باکره نیست و وقتی ازش پرسیدم چرا اینو گفتی گفت چون این حقو داشتم که بدونم. خلاصه تصمیم گیریو به عهده خودم گذاشت و من تصمیم گرفتم بهاش بمونم الان دو ماه که میدونم و باهاشم ولی از موقعی که فهمیدم همش بهش شک دارم و حتی به نوع حرف زدنش با پسرا هم گیر میدم بهش . خیلی دارم اذیت میشم از اینکه قبلا یکی دیگه لمسش کرده . واقعا دوسش دارم و از اینکه باهام صادق بوده خیلی لذت میبرم ولی تردید دارم از اینکه آیا تصمیم درستی گرفتم که باهاش بمونم اونم با توجه به کارایی توی گذشته کردیم و این حس شکاکیتی که بهش پیدا کردم یا نه !
دوستان لطفا کمکم کنید
متأسفانه دوست من به خاطره جامعه بسته و مذهبیه ما این طرز فکر خیلی‌ از جوونهای ما تو ایران هستش.اگر تو این لذتو از خودت گرفتی‌ و نخواستی سکس داشته باشی‌ تقصیر اون نیست .ولی‌ چون طرز فکرت اینجوریه و الان اذیتت میکنه و نمیتونی‌ باهاش کنار بیای‌ متأسفانه در آینده مشکل پیدا میکنی‌ .هر دختری که قبلا سکس داشته دلیلی‌ بر بد بودنش نیست .اینجا اگر دختری سکس نداشته قبلا .مشکل داره چون میگن تجربه‌ کافی‌ نداره که تو تخت خوب عمل کنه.اگر طرف رو دیگه دوست نداره و بهش فکر نمیکنه که هیچ مشکلی‌ نیست.ولی‌ گفتم متأسفانه چون تو خودت تازه کار هستی‌ و تجربه نداری بعدن مشکل پیدا میکنی‌ بهتره یکنفر دیگرو مثل خودت پیدا کنی‌.اون دختر هم اگر عاقل باشه خودش این موضوع‌رو میگیره که زندگیتون مشکل دار میشه مگر اینکه تو خودت رو بتونی‌ عوض کنی‌ و این هم زمان میبره.
hotcock
     
  
مرد

 
xxxxx میگن خیلیا

  • اولا شل و سفتی سینه ها یا بزرگ و کوچک بودنش یا سربالا و آویزون بودنش هیچ ربطی به داشتن یا نداشتن سکس نداره و تماما علل ژنتیکی داره تاکید میکنم دختر نه زن.
  • دوما باسن هم همینطور
  • سوما از هر پسری بپرسی سکس داشته میگه آره،جالب اینجاست از هر دختری هم بپرسی که سکس داشته میگه نه،لابد این پسرا عمه های منو گاییدن.
  • چهارما به کسانی که با شنیدن صحبت از دیگران اینجا میشن علامه دهر و فتوا صادر میکنن توجه نکنین.
  • و در آخر فقط یه پزشک متخصص و با وجدان میتونه کمک کنه در این زمینه که هزینه چندانی هم نداره

د. د . ک . سکسولوژیست
     
  
زن

 
teresa: راه شناسایی:
۱. داخل واژن دخترا معمولا رنگ روشنی داره که با خود ارضایی به رنگ تیره مثل بنفش تغییر رنگ میده و اگر سکس داشته باشه به مراتب تیره تر میشه .
کاملا غیر علمی و کشکی

teresa: ۵. شما با مراجع به پزشک قانونی می تونید درخواست کنید تا تعداد دفعات رابطه نامزدتون رو بتون بگن و خیلی واضح بیان می کنن که این خانوم با چند نفر و به چه تعدادی رابطه داشته .
این هم مثل قبلی!! پزشکی قانونی فقط می تونه در برخی موارد که آثاری به جا مونده باشه وجود ارتباط قبلی رو تایید کنه. اونجا تابلوی روزشمار نصب نیست که دفعات رو نشون بده!

teresa: . کسی که پرده ی بکارتش دوخته باشه به قدری تابلوی که خود شما با اولین نگاه متوجه می شین
این هم اصلا اینطور نیست! عمل ولوپلاستی رو فقط دکتر و اون هم نه هر دکتری می تونه تشخیص بده. کار آدم عادی نیست.

--------------------------
اما در کل نظر من اینه که صداقت بهترین کار برای هر دو طرفه به شرطی که طرف مقابل ظرفیت و شعور برخورد صادقانه رو داشته باشه. اون هم نه برای یک لحظه، بلکه تا پایان عمر.نه اینکه یه عمر تو سر طرف مقابلش بزنه واسه صداقتی که به خرج داده.صداقت و از طرف مقابل بخشش کریمانه و چشم پوشی مایه خوشبختی آینده ی دو طرف می تونه باشه و خدا هم ازین رفتار خیلی خوشش میاد.
آن‌ها که خوانده‌ام همه از یاد من برفت
الا حدیث دوست که تکرار می‌کنم
     
  

 
mohamad_b: سلام . من تا حالا با هیچکس سکس نداشتم حتی چن بار موقعیتشو داشتم ولی این کارو نکردم. ۳ ماه پیش یک دختر که از قبل هم همو توی دانشگاه میشناختیم بهم ابراز علاقه کرد و منم چون ازش خوشم میومد بهش اکی دادم و کم کم رابطمون جدی شد طوری که درباره ازدواج هم با هم حرف زدیم و منم بدم نمیومد . ولی چن روز بعدش بهم گفت که باکره نیست و وقتی ازش پرسیدم چرا اینو گفتی گفت چون این حقو داشتم که بدونم. خلاصه تصمیم گیریو به عهده خودم گذاشت و من تصمیم گرفتم بهاش بمونم الان دو ماه که میدونم و باهاشم ولی از موقعی که فهمیدم همش بهش شک دارم و حتی به نوع حرف زدنش با پسرا هم گیر میدم بهش . خیلی دارم اذیت میشم از اینکه قبلا یکی دیگه لمسش کرده . واقعا دوسش دارم و از اینکه باهام صادق بوده خیلی لذت میبرم ولی تردید دارم از اینکه آیا تصمیم درستی گرفتم که باهاش بمونم اونم با توجه به کارایی توی گذشته کردیم و این حس شکاکیتی که بهش پیدا کردم یا نه !دوستان لطفا کمکم کنید
دوست عزیز با این طرز فکر بهترین کار اینه که حتی با ناراحتی خانم مورد نظر باز هم کناره بگیری و راهت رو جدا کنی.
البته اینکه بکارت نداره مهم نیست بلکه این مهمه که فکر شما ایراد داره باری چنین رابطه ای!دوست داشتن بیشتر اوقات موقتی است...در زندگی چیزهائی هست که از دوست داشتن خیلی مهمتره.
در ضمن شما می تونی سری به یکی از دادگاههای خانواده بزنی تا ببینی که چند نفر اینکار شما را قبلاً تجربه کردن؟
پس عاقل باش و با احساسات اون بنده خدا هم بازی نکن.چرا که بزودی (چند سال آینده ) مشکل جدی پیدا می کنی و ... مگر اینکه فکرت رو عوض کنی که من میگم تقریباً غیر ممکنه.اما اگر واقعاً نمی تونی کنارش بزاری حتماً به یک مشاور کاربلد مراجعه کن...
♂♥♀ ♥♦♣♠ خدایا کمکم کن دیرتر برنجم ، زودتر ببخشم ، کمتر قضاوت کنم و بیشتر فرصت دهم ! ♥♦♣♠♂♥♀
     
  ویرایش شده توسط: mahdiba   
مرد

 
شانسی که دخترا آوردن اینه که از راه مقعد مورد آزمایش قرار نمیگیرن....... اما در کل از رو ظاهر یا اندام نمیشه گفت که دختر سکس داشته یا نه....... بعضی از دخترا ژنتیکی باسن گنده ای دارن و این دلیل بر سکس داشتنشون از راه مقعد نیست
     
  
صفحه  صفحه 5 از 12:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  ...  12  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

راه های شناخت اینکه ایا دختر سکس داشته یا خیر؟ مخصوص اقایان

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA