انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 11 از 16:  « پیشین  1  ...  10  11  12  ...  16  پسین »

ورزش بانوان


مرد

 
علی آبادی در رختکن بانوان!
علی آبادی و بانوان


تیم ملی فوتسال بانوان در چارچوب رقابتهای داخل سالن ویتنام موفق شد تیم فوتبال ژاپن را با شکست مواجه کند تا با یک پیروزی ارزشمند تمامی نگاه ها را به خود جلب کنند.

تا مدتی قبل، ورزش بانوان ایران را تنها می‌توانستی در لابه‌لای کلمات و سطور بخوانی و ببینی، اکنون اتفاقی تازه در حال وقوع است. هیچگاه، مانند این روزها،‌نمی‌شد تصاویر مربوط به شادی دختران ورزشکار بعد از یک گل با یک پیروزی ارزشمند را در چنین سطحی دید.

در دیدارگذشته تیم ملی اما اتفاقات جالبی رخ داد که خواندن آن خالی از رخ نیست.

محمد علی‌آبادی اگرچه دیگر رییس سازمان تربیت بدنی نیست اما رییس كمیته ملی المپیك و مشاور محمود احمدی‌نژاد در امور زیرساخت‌ها و زیربنایی كماكان سوژه خوبی برای خبرنگاران ورزشی محسوب می‌شود. داستان از این قرار است كه دوشنبه بعدازظهر مسوول تیم‌ملی فوتسال بانوان در صحبتی كه با رادیو ورزش داشته گفته: «آقای علی‌آبادی از نزدیك بازی تیم‌ملی مقابل ژاپن را تماشا كردند – ژاپنی‌ها بدون حجاب بودند – و بعد از پیروزی تیم در رختكن حاضر شده و این پیروزی را به بانوان ایرانی تبریك گفته‌اند» این خبر بازتاب‌های مختلفی در سایت‌های خبری داشته است. سایت شفاف در خبری در مورد این قضیه می‌نویسد: «هرچند از حضور علی‌آبادی در رختكن عكسی منتشر نشده است اما عكس‌های علی‌آبادی در سالن روی سایت‌ها قرار گرفته است.»
شادی بانوان ایران پس از گل

سایت كمیته ملی المپیك این عكس‌ها را منتشر كرده و بقیه سایت‌ها هم عكس‌ها را از روی این سایت برداشته‌اند. اما در كنار نوشته شفاف، روزنامه جمهوری اسلامی هم در ستون جهت اطلاع خود به حركت علی‌آبادی اشاره كرده و سایت گل هم این خبر را یك حضور ساختارشكنانه قلمداد كرده است. در چنین شرایطی طبیعی است كه مقامات مختلف نسبت به حركت محمد علی‌آبادی موضع بگیرند. جلال یحیی‌زاده رییس كمیته تربیت بدنی مجلس می‌گوید: «این موضوع را برای اولین بار است كه می‌شنوم. از شخصی كه در مورد این قضایا شعارهای زیادی داشت این حركت بسیار بعید بود. نباید بابت برد مقابل ژاپن آنقدر هیجان‌زده شویم كه چنین كاری انجام دهیم. مطمئن باشید زمانی كه علی‌آبادی به ایران برگردد حتما در مورد این مساله از او سوال خواهیم كرد.»

نكته جالب اینكه یحیی‌زاده دیروز به عنوان رییس هیات 15 نفره تحقیق و تفحص از سازمان تربیت بدنی انتخاب شد و تقابل او با علی‌آبادی مطمئنا سوژه‌های خوبی را برای خبرنگاران تامین خواهد كرد.

البته هنوز هیچ سایتی با رویکرد مخالف اقدام به انتشار عکس‌های مربوط به تیم امید فوتسال بانوان ایران در بازی‌های داخل سالن ویتنام نکرده است. اکنون مسیر تازه‌ای خود را نشان می‌دهد. مسیری که دختران ورزشکار نه تنها در حاشیه نیستند بلکه در کانون توجه رسانه‌ها قرار گرفته‌ان
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
رئیس کمیته فوتبال بانوان سرمربی تیم ملی بسکتبال شد

اتفاقی نادر در ورزش بانوان
فریده شجاعی نائب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال

فریده شجاعى رئیس كمیته بانوان فدراسیون فوتبال، به عنوان سرمربى تیم بسكتبال دانشجویان ایران انتخاب شد.

در شرایطى كه تیم فوتبال بانوان دانشجویان ایران با سرمربیگرى شهرزاد مظفر دیشب راهى میلان ایتالیا شد تا در رقابتهاى جهانى دانشجویان شركت كند، فریده شجاعى نیز در این سفر حضور خواهد داشت اما علت اصلى حضور او در این سفر، نه همراهى تیم فوتبال بلكه هدایت تیم بسكتبال دانشجویان ایران است.


بسکتبال بانوان

سرمربى این تیم خواهر فریده شجاعى بود كه همزمانى كنگره علمى در استرالیا با این رقابتها و حضور وى در آن كنگره باعث شد تا مسئولان از رئیس كمیته فوتبال بانوان (فریده شجاعی) كه خود سابقاً عضو تیم ملى بسكتبال بوده بخواهند به عنوان سرمربى این تیم حضور پیدا كند.

در صورتى كه مشكل سفر این تیم برطرف شود، شجاعى سرمربى دانشجویان بسكتبال خواهد بود. در هر صورت این هم از آن اتفاقات عجیبى است كه فقط در ایران باید آن را جست و جو كنیم.

شجاعى: فرصتى براى انتخاب سرمربى نبود!

رئیس كمیته بانوان فدراسیون فوتبال دلیل انتخابش به عنوان سرمربى تیم بسكتبال دانشجویان را كمبود وقت عنوان كرد.

فریده شجاعى در این خصوص گفت: این قضیه خیلى اتفاقى شد. خواهرم مسئولیت این تیم را بر عهده داشت اما حضور در كنگره استرالیا براى او مهم بوده و مسئولان مربوطه هم، چون دیگر فرصتى نبود از من خواستند مربیگرى این تیم را برعهده داشته باشم.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
شکم صاف برای خانمها با برنامه مناسب

نرمش ملایم و متعادل (مثل یوگا و پیاده روی) به آب شدن چربی ها سرعت می دهد و مشکل شما را در مدت زمان کمتری حل می کند...




*قطع مصرف هله هوله
دکـتر ”لزلی بونسی” از دانشگاه پترزبورگ، بخش پزشکی اظــهار می دارد: ”بسیاری از آبنبات ها و اسنک ها شامل گـلیسـیرین و شــکر بالایی هسـتند. در معده به طور کامل هضم نمی شوند و این امر سبب می شود که شکم شما نفخ کند.”

*بدوید (در حدود 2 کیلومتر)
دکتر ”دیانا تیلور” از دانشگاه کالیفرنیا، ایالت سنفرانسیسکو، بخش حفظ سلامتی معتقد است که: ”ورزش های سنگین، فشار و تنش فراوانی را بر روی بدن شما وارد می آورند و همین امر موجب می شود که عضلات برای مدت زمان طولانی نرم و سست باقی بمانند. اما نرمش ملایم و متعادل (مثل یوگا و پیاده روی) به آب شدن چربی ها سرعت می دهد و مشکل شما را در مدت زمان کمتری حل می کند.”

*در مصرف نمک و ادویه زیاده روی نکنید
مصرف بیش از حد ادویه جات و نمک ها باعث می شود که شکم شما نفخ کند. یک چهارم فنجان سس کچاپ سه برابر مقدار سدیمی که بدن شما در طول روز نیاز دارد، را فراهم می سازد. یک قاشق سوپخوری سس سویا جایگزین مناسبی برای آن خواهد بود.

*پتاسیم مصرف کنید
این ماده طبیعی ادرار آور بوده و اثر نفخ آور نمک را از بین می برد. می توانید آنرا در گوجه فرنگی، موز، ماهی قزل آلا، بادام و گیلاس پیدا کنید.

*H2Oبیشتری مصرف کنید
نوشیدن آب به میزان لازم، باعث می شود تا آبی که در بدن شما به دلیل وجود نمک جمع شده به آسانی خارج شود و نفخ شکمتان از بین برود.
4 حرکت شکم که معجزه می کند!
1-دراز نشست استاندارد….. 2-دوچرخه…..3- دراز نشست عمودی … 4- ورزش پهلوها


6 تصور غلط که باعث افتادگی شکم می شود

1- برای سفت شدن شکم یاید حرکات مربوط به آن را هر روز انجام دهید
دلیل: عضلات شکم نیاز به استراحت و بهبودی دارند. در طول زمان استراحت است که ماهیچه ساخته می شود. ”کتی کیلر” مربی و نویسنده کتاب ” تمرین های کتی برای هنر پیشگان” اظهار می دارد که: ”انجام تمرین های شکمی برای 3 تا 5 روز در هفته موجب می شود شما عضلات سفت، و شکم صافی پیدا کنید.”

2- تمرین کامل شکم نیم ساعت طول می کشد
دلیل: کیلر معتقد است. ”اگر نیم ساعت طول بکشد تا شما احساس کنید عضلات شکمتان در تحرک هستند، پس احتمالا حرکات را اشتباه انجام می دهید. …نحوه انجام دادن حرکات را مجددا بازبینی نمایید و بر روی مدت زمان تمرکز نکنید. همیشه کیفیت مهم تر از کمیت است.

3- دراز نشست خیلی آرام، عضلات را محکم تر می کند
دلیل: آنقدر که روند معمولی دراز نشست شما را لاغز می کند، آرام انجام دادن آن به آب شدن چربی ها کمک نمی کند. در حقیقت کندی در انجام حرکات اصلا سودمند نیست. تمرینات باید به شما در هر حالتی کمک کنند: چه بخواهید وارد ورزش کیک بوکس شوید چه بخواهید یک چمدان را از روی زمین بلند کنید. در هر دو حالت ذکر شده شما کارهای خود را که در حالت اسلو موشن(slow motion) که انجام نمیدهید.

4- بهترین زمان برای انجام حرکات شکمی، آخر تمرین ها می باشد
دلیل: ”گیلبرت ویلت” محقق، فیزیوتراپیست و استاد دانشگاه نبراکسا، دانشکده علوم پزشکی می گوید: ”هیچ فرقی نمی کند شما چه زمان ورزش های شکمی را انجام دهید، فقط درست انجام دادن و ثبات در تمرینات است که باید مورد توجه قرار گیرد.” بنابراین بهترین زمان وقتی است که احساس کنید می خواهید تمرینات را انجام دهید. اما اگر می خواهید در ابتدای تمرینات حرکات مربوط به شکم را انجام دهید، اول باید خودتان را حسابی گرم کنید. هنگامیکه خون در گردش باشد، می توان به آسانی از بروز بسیاری از آسیب دیدگی ها جلوگیری کرد.

5- با انجام حرکات پایلیت (Pilates ) نمی توانید شکم خود را 6 تكه کنید
دلیل: ”کیمبرلی لیون” یک مربی خصوصی در لوس آنجلس معتقد است که: ”این حرکات بیشترین تاثیر را بر روی شکم شما می گذارند و اگر آنها را به همراه یک رژیم غذایی سالم انجام دهید، به طور حتم می توانید لایه های مورد نظر خود را بر روی شکم به وجود آورید. شکل شکم، قد و بلندی نیم تنه بالایی شما، جزء اموری هستند که به ژن هایتان ارتباط پیدا می کند.”

6- بدون وزنه و دستگاه نمی توانید شکم خود را آب کنید
دلیل: شما به هیچ وجه به وزنه نیازی ندارید، البته بسیاری از ورزشکاران برای اینکه توانایی و قدرت خود را افزایش دهند از وزنه استفاده می کنند. لیون می گوید: ”بسیاری از دستگاهها و وزنه ها برای استفاده خانم ها طراحی نشده اند، اگر شما به طور مناسب در دستگاه قرار نگیرید، ممکن است فشار به قسمت های که نباید، وارد شود. او برای ما یک نصیحت دیگر هم دارد: به زمین بچسبید که هم موثر است هم ارزان و آنرا در هر جایی به راحتی می توانید پیدا کنید.

نتیجه بیشتر در زمان کمتر
”لیو جردن”، مربی تناسب اندام در مجموعه ورزشی اکینوکس در شهر نیویورک رازها را برای ما فاش می کند:

حرکات را کمی آرام تر انجام دهید: با چهار شماره بالا بیایید و با 4 شماره به حالت اول باز گردید.
5 تا 10 ثانیه در دشوارترین حالت دراز نشست باقی بمانید.
حرکات خود را کم کم انجام دهید: این کار باعث می شود تا عضلات شکم از سایر ماهیچه ها جدا شده و تاثیر تمرینات مستقیما بر روی شکم وارد شود.

شکم خود را صاف کنید
انجام این حرکت به شما کمک می کند تا شکمتان را لاغر تر کنید. در حالی که صورتتان در مقابل زمین قرار دارد، بر روی شکم دراز بکشید. وزنتان را بر روی کمر و شکم بدهید و سعی کنید دست ها و پاها را از روی زمین بلند کنید. برای چند ثانیه در این وضعیت باقی بمانید. سپس به موقعیت اولیه باز گردید و یک مرتبه دیگر این حرکت را تکرار کنید

منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 

windows screen capture
تیم ملی تکواندو ( پومسه ) ایران در مسابقات جهانی اندونزی به مقام دوم رسید ♥♥♥
از سمت چپ << خانوم نسترن ملکی , نگین گیلسمایی و مهسا مردانی >>
به امید روزی که بانوان در همه ی رشته ها حرفی برای گفتن داشته باشن . مخصوصا المپیک ...

--------------------------------------------------------------------------------

خانوم نسترن ملکی قهرمان جهان در سال 2013 ( تکواندو پومسه )


image hosting 20mb
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
مسابقات فوتبال دختران در کابل

مسابقات فوتبال دختران کابل امروز با شرکت ۱۶ تیم از ۱۶ باشگاه فوتبال کابل آغاز شد. قرار است این دور از مسابقات برای ۳۵ روز ادامه یابد و ده تیم برای رقابت در لیگ برتر فوتبال دختران افغانستان انتخاب شود. مسئولان ورزش افغانستان می‌گویند که لیگ برتر فوتبال افغانستان قرار است ماه حمل/ فروردین ماه سال آینده خورشیدی بر گزار شود. علاوه بر انتخاب ده تیم برای لیگ برتر تیم ملی دختران و تیم ملی زیر ۱۶ سال نیز از میان این بازیکنان انتخاب خواهد شد.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
تیم فوتسال زنان ایران 21 آذر به اسپانیا می‌رود
تیم ملی فوتسال زنان ایران روز بیست و یکم آذرماه به منظور حضور در رقابتهای جام جهانی کوچک فوتسال تهران را به مقصد اسپانیا ترک می‌کند.

screenshot pc
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نسیمه غلامی، فهیمه زارعی، سهیلا ملمولی، طاهره مهدی پور، بهناز خیاط، نغمه مرادی، نیلوفر اردلان، سپیده زرین راد، پریا نوروزی، فرشته کریمی، نسترن مقیمی، فاطمه اعتدادی و سارا شیربیگی نفراتی هستند که به رقابت‌های جام جهانی کوچک اسپانیا اعزام می‌شوند.

چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام جهانی کوچک زنان به میزبانی اسپانیا و از تاریخ ۱۳ تا ۲۰ دسامبر (۲۲ تا ۲۹ آذر) در شهر مادرید برگزار می‌شود. در این مسابقات هشت تیم حضور دارند که در قالب دو گروه چهار تیمی به شرح زیر با هم به رقابت خواهند پرداخت:

گروه A : اسپانیا، پرتغال، ژاپن و کاستاریکا
گروه B : برزیل، ایران، روسیه ، اوکراین و مالزی

در پایان مرحله گروهی دو تیم نخست هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت. برنامه مسابقات فوتسال جام جهانی کوچک زنان به شرح زیر است (ساعت مسابقات به وقت تهران است):

شنبه 23 آذرماه
* ایران – مالزی، ساعت 12:30

یکشنبه 24 آذرماه
* ایران - روسیه، ساعت 23

دوشنبه 25 آذرماه
* برزیل - ایران، ساعت 19:30

سه شنبه 26 آذر ماه
ایران - اوکراین، ساعت 22
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
امینی : مشکل تیم کاتای زنان زیرپاگذاشتن مقررات بود
نایب رییس زنان فدراسیون کاراته گفت: مشکل تیم کاتای دختران جوان ایران درمسابقات قهرمانی آسیا درامارات خطای مقرراتی بود، چراکه آنان درمبارزه نخست به اشتباه دو بار به تیم داوری احترام گذاشته وطبق قانون بازنده شدند.

windows screenshot
اشرف امینی در گفت وگو باایرنا درخصوص صحبت های مربی تیم کاتای زنان که اعلام کرده بود نایب رییس زنان فدراسیون از ابتدا به دنبال ناکامی تیم کاتای جوانان بود، اظهار کرد : متاسفم که چنین صحبت هایی مطرح می شود و تلاش های فدراسیون و وزارت ورزش را زیرسوال می برند.

کاتای تیم دختران جوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در حالی که راهی فینال شده بود به دلیل اعتراض اماراتی ها از جدول حذف شدند که درادامه با صحبت های مسوولان ایرانی به مدال برنز رسیدند.

امینی ادامه داد: زمانیکه تیم دختران درآستانه ورود به تاتامی بود ˈراضیه عطاییˈ یکی از داوران ایرانی حاضر در مسابقات آسیایی به مربی تیم کاتای ایران اعلام کرد که یقه لباس آنان بیش از حد بلند است ولی ایشان توجهی نکرد.

وی گفت: پس از پایان مسابقه با تیم امارات مربی تیم حریف که یک ایرانی نیز هست به کنسول داوری اعتراض کرد و آن زمان مربی کاتا به دنبال وسیله ای می گشت تا یقه بازیکنان را کوتاه کند.

نایب رییس فدراسیون کاراته ادامه داد: ما نیزبیش از 2ساعت با مسوولان برگزاری مذاکره داشتیم و پیگیر کار تیم ایران بودیم اما زمانیکه کنسول داوری فیلم مبارزه را بازبینی کرد و مشخص شد که لباس امارات نیزهمچون پوشش تیم ایران بوده است، متوجه این مساله شدند که تیم ایران در طول اجرای کاتای خود دومرتبه به تیم داوری احترام گذاشته که این مساله برخلاف قوانین است.

امینی اظهارکرد: این مساله خلاف قوانین است و تیم جوانان ایران طبق قانون ازجدول کنار گذاشته شد اما با رایزنی هایی که داشتیم مدال برنز را برای تیم جوانان کشورمان گرفته و آنرا ثبت کردیم اما برخی ها می خواهند با فرافکنی منافع ملی را زیر سوال ببرند.

وی درخصوص صحبت های مربی این تیم که مدعی شده بود نایب رییس بانوان به دنبال جلوگیری از اعزام این تیم بود، تصریح کرد: مگر می شود منافع ملی را به خواسته های شخصی خود مقدم بدانم. این خانم با استفاده از مسایل حجاب به دنبال رسیدن به اهداف خودش است.

امینی گفت: بسیار ناراحتم که وی با این صحبت ها تمامی تلاش های خانم اکبرآبادی در وزارت ورزش و جوانان را زیر سوال می برد چرا که ایشان به همراه من و چند خانم دیگر ماه ها تلاش کردیم تا پوشش بانوان ایران دررشته های مختلف را در جهان به کمک فدراسیون ها به تصویب برسانیم.

نایب رییس فدراسیون کاراته ادامه داد: این خانم که ادعای داوری جهانی دارد چگونه نمی داند که تیمش خطا انجام داده و به دلیل دوبار احترام گذاشتن، اخراج شده است.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
فوتبال زنان افغان در رده بندی فیفا سه پله بالا رفت
فدراسیون بین المللی فوتبال، فیفا، اعلام کرده که فوتبال زنان افغانستان توانسته با سه پله صعود در جدید ترین رده بندی این فدراسیون به رده ۱۰۸ صعود کند.
در این رده بندی که در سایت رسمی فیفا اعلام شده ایران با دو پله صعود در جایگاه ۵۳ قرار گرفته و کشور پاکستان نیز با سه درجه صعود به جایگاه ۱۰۸ راه یافته است.



image uploading site

در رده بندی جدید فیفا کشورهای آمریکا، آلمان، ژاپن، برزیل و فرانسه به ترتیب در جایگاه اول تا پنجم قرار گرفته است.
برای انجام این رده بندی ۷۱ مسابقه رسمی و دوستانه کشورهای اروپایی و آسیایی توسط کارشناسان فیفا ارزیابی گردیده است.
فوتبال افغانستان در دو سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است و در آخرین رده بندی فیفا که چند روز قبل اعلام شد، فوتبال مردان این کشور به جایگاه ۱۲۹ صعود کرد که دستیابی به این جایگاه از سال ۱۹۹۳ تاکنون بی‌سابقه اعلام شد.
فدراسیون فوتبال افغانستان ماه گذشته برای رشد فوتبال در این کشور برای اولین بار مسابقات فوتبال دختران را با مشارک ۱۶ تیم از شهر کابل در پایتخت افغانستان برگزار کرد.
این مسابقات هفته پیش با قهرمانی تیم افغان پایان یافت.
خانم هاجر ابوالفضل رئیس کمیته فوتبال زنان افغانستان در زمینه این مسابقات به بی‌بی‌سی گفت:" در روند این رقابتها سه تن از کارشناسان فدراسیون فوتبال افغانستان تمام و بازیکنان را از نظر فنی زیر نظر داشتند که ما قادر شدیم تا ۲۵ نفر را برای تیم ملی فوتبال زنان افغانستان و ۲۵ نفر دیگر را نیز برای تیم ملی زیر ۱۶ سال شناسایی کنیم."
او با اشاره به دستاوردهای این مسابقه‌ها تاکیدکرد که این روند کمک شایانی به رشد فوتبال زنان افغان کرد و فدراسیون فوتبال افغانستان در نظر دارد تا در ماه حمل/ فروردین سال آینده لیگ برتر فوتبال زنان را با مشارکت تیم‌های فوتبال از ولایت بلخ، هرات و کابل برگزار کند که در تاریخ کشور بی سابقه است.
قرار است ده تیم برتر مسابقه فوتبال دختران کابل نیز در لیگ برتر شرکت کنند.
فوتبال زنان در سالهای اخیر در افغانستان رونق یافته ولی مسئولان فدراسیون فوتبال افغانستان تاکید دارند که به دلیل سنتی بودن جامعه در این زمینه با مشکلات زیادی مواجه هستند.
براساس اعلام این فدراسیون اکنون حدود ۸۰ هزار بازیکن در سراسر افغانستان ثبت شده که این افراد در مدارس و باشگاه‌های فوتبال در سراسر افغانستان به بازی فوتبال رو آورده‌اند.
براساس اعلام این فدراسیون اکنون در شهر کابل ۲۰ باشگاه ورزش فوتبال مختص دختران وجود دارد و در ولایت‌های هرات، مزار شریف و پروان نیز باشگاه مخصوص زنان وجود دارد.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
ماجرای «بازجویی» مرضیه اکبرآبادی از بانوی قایقران ایران در المپیک

سولماز عباسی در مسابقات گزینشی المپیک لندن به میزبانی کره جنوبی، در فینال ماده تک نفره سنگین وزن موفق به کسب سهمیه شد تا در لندن، تنها نماینده بانوان ایران در رشته روئینگ باشد. او یکی از اعضای تیم دختران ایران بود که توانست مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ را به گردن بیاویزد.

تعلیق فدراسیون قایقرانی ایران، تعطیلی اردوی تیم ملی و حتی نامشخص بودن حضور ایران در لندن باعث شد او به اتفاق محسن شادی، احمدرضا طالبیان و آرزو حکیمی در لندن از دستیابی به مدال باز بمانند. حتی چند روز قبل از المپیک، اعزام او به پرتغال برای برگزاری اردوی مشترک هم لغو شد تا سولماز روزهای پایانی تمریناتش را در شهرستان میانه پیگیری کند.

تبعیض در توزیع امکانات مالی و سخت‌افزاری بین ورزشکاران مرد و زن، تصمیمات سلیقه‌ای مدیران در حوزه ورزش بانوان و نامشخص بودن استانداردهای پوشش ورزشکاران زن از جمله مباحثی است که سولماز عباسی قایقران المپیکی ایران در مصاحبه با ایسنا به آن اشاره کرده است.

او با اشاره به اینکه ورزشکاران مرد «تافته جدا بافته» هستند و این موضوع باعث آزار بانوان ورزشکار می‌شود، چنین تبعیضی را صرفاً معطوف به عملکرد مدیران مدیران مرد ندانسته و گفته است: «شخصاً به ندرت پیش آمده از یک مسئول زن انرژی مثبتی دریافت کنم.»

سولماز عباسی برای نخستین بار ماجرای جلسه با مرضیه اکبرآبادی معاون پیشین ورزش بانوان در وزارت ورزش را شرح داده است. توضیحات عباسی، گویای بازجویی و تخطئه او توسط معاون وزیر ورزش است که در نهایت نیز به گریستن او در دفتر خانم اکبرآبادی منجر شده است.

این نشست بعد از المپیک لندن انجام شد و به گفته سولماز، بانوان ورزشکار خوشحال بودند از اینکه می‌توانند مشکلاتشان را مطرح کنند. اما در دفتر خانم اکبرآبادی متوجه می‌شوند که باید منتظر مانده و تک تک به اتاق او بروند.


وقتی نوبت به سولماز می‌رسد، مرضیه اکبرآبادی ابتدا او را محکوم می‌کند که چرا هنگام اعزام به لندن، مربی و سرپرست تیم زن و شوهر بودند؟ عباسی هم که بهت زده شده، نمی‌داند این موضوع چه ارتباطی به او دارد. اکبرآبادی سپس می‌پرسد: «چرا کاورت در قایق، داخل شلوارت بود؟»

بانوی قایقران المپیکی پاسخ می‌دهد: «خانم اکبرآبادی، کاش می‌آمدید قایق ما را می‌دیدید. صندلی ما در قایق روی ریل حرکت می‌کند و اگر من کاورم را داخل شلوار نگذارم، کاورم زیر صندلی می‌رود و باید در طول مسیر بایستم و دوباره کاور را از زیر صندلی بیرون بکشم.»

مرضیه اکبرآبادی قانع نشده و می‌گوید: «شما نباید این موضوع را تشخیص دهید.»

سولماز عباسی: «کاش خودتان می‌آمدید و می‌گفتید ما چه بپوشیم.»

مرضیه اکبرآبادی: «اصلاً چرا روز مسابقه کاورت را از وسط پایت ندوختی؟»

سولماز عباسی: «ورزشکاری که برای اولین بار به المپیک رسیده، توی قایق بنشیند و کاورش را از وسط پایش بدوزد؟»

مرضیه اکبرآبادی در پاسخ می‌گوید: «می‌آمدی و لباست را از من می‌گرفتی.»

سولماز عباسی: «اما خانم، این لباس را فدراسیون در اختیارم گذاشته؛ من که از کمد شخصی‌ام لباس برنداشتم. لباس رسمی مسابقه است و سالهاست ملی‌پوشان با آن مسابقه می‌دهند.»

به این ترتیب، جلسه تک نفره به پایان رسیده و ورزشکار المپیکی از اتاق بیرون می‌آید. سولماز می‌گوید: «وقتی از اتاق بیرون آمدم گریه کردم. دیدم نمی‌توانم با فردی که چنین مسئولیت بزرگی دارد درباره موضوعات بدیهی صحبت کنم. حتی مسائلی را که مطرح می‌کردم نمی‌پذیرفت. مقابل بسیاری از حرف‌های خانم اکبرآبادی سکوت کردم چون فنی نبود و اصلاً نپرسید که در المپیک چکار کرده‌ایم، تمریناتمان چگونه بود؟ مشکلی داشتیم یا نه؟»

سولماز عباسی که پیش از المپیک در تورنمنت سوئیس هم توانست در فینال C حضور یابد، درباره منبع خبری اکبرآبادی هم توضیحاتی داده: «وزارت ورزش یک کارشناس را همراه ما فرستاده بود المپیک. این خانم، کاملاً شخصی راجع به برخی مسائل به اکبرآبادی گزارش می‌داد. زمانی که مقابل اکبرآبادی نشسته بودم، از رفتن به المپیک پشیمان بودم و می‌گفتم من اینجا چه کار می‌کنم؟ و این تنها نشستی بود که من با خانم اکبرآبادی داشتم. زخمی که توسط اکبرآبادی به من زده شد تا پایان عمر باقی می‌ماند.»

سولماز عباسی تاکید می‌کند که اگر مسئول ورزش بانوان یک مرد بود اما نگاهی فنی به موضوعات داشت، چنین احساسی به او دست نمی‌داد. اما به باور او وقتی بحث کمبود بودجه و امکانات وجود دارد، اولین گزینه‌ای که حذف می‌شوند، خانم‌ها هستند و اولویت همیشه با ورزشکاران مرد است.

او یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بانوان را بحث مربی، امکانات، حقوق و پاداش می‌داند که باعث بی‌انگیزگی زنان ورزشکار شده است.

ستاره قایقرانی زنان ایران به مسئله حجاب هم اشاره کرده و می‌گوید: «نمی‌دانم تا چه حد می‌توانم روی صحبتم پیش بروم اما برخی مسائل را دوست دارم صریح عنوان کنم. شرایطی در کشور وجود دارد که به آن احترام می‌گذاریم اما بعضی از کارشناسان می‌آیند و شرایط را عجیب و غریب می‌کنند. یعنی قانون مشخصی را برای پوشش تعیین نمی‌کنند. مثلاً امروز می‌گویند باید کاور یک ورزشکار چهار انگشت بالای زانو باشد و دو روز بعد کارشناس دیگری می‌آید و می‌گوید که باید کاور به شکل دیگری باشد.»

خانم عباسی می‌افزاید: «حرف من این است که مسئولان بحث پوشش را شفاف سازی کنند. ورزشکار با موضوع پوشش مشکلی ندارد و عقایدش را دوست دارد اما قانون مشخصی را تعیین کنند که ماندگار باشد. به طور مثال با لباس فرم قایقرانی در وزارتخانه عکس انداخته‌ام و این لباس تایید شده اما فردای آن روز در مسابقه، به همان لباس ایراد گرفته‌اند.»
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
محرومیت هفت زن فوتبالیست پس از آزمایش تعیین جنسیت

screenshot windows 8
با آغاز اجرای دستورالعمل تعیین جنسیت در باشگاه‌های فوتبال و فوتسال زنان در ایران، تاکنون هفت فوتبالیست و فوتسالیست زن از حضور در مسابقات محروم شده‌اند.
کمیته پزشکی و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، این دستورالعمل مشترک را به باشگاه‌ها ابلاغ کرده‌اند.

احمد هاشمیان، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال ضمن تایید این خبر در گفتگویی با خبرگزاری جمهوری اسلامی، خبرگزاری رسمی دولت ایران، گفته است که تمام زنان فعال در لیگ باید قبل از عقد قرارداد در معاینات پزشکی شرکت کرده و فقط پس از تکمیل پرونده توسط پزشک معتمد باشگاه و تایید نهایی آن می‌ توانند قرارداد ببندند.
آقای هاشمیان اضافه کرد: "از سه سال پیش تاکنون براساس درخواست رییس فدراسیون فوتبال دستورالعمل مشترکی از سوی کمتیه پزشکی و کمتیه انضباطی این فدراسیون در خصوص تعیین جنسیت ورزشکاران زن به باشگاه ها ابلاغ شد."
براساس این دستورالعمل تمامی زنان فعال در لیگ های کشور قبل از عقد قرارداد باید در معاینات پزشکی شرکت کرده و پس از تکمیل فرم مخصوص توسط پزشک معتمد باشگاه و تایید نهایی آن می توانند نسبت به عقد قرارداد با باشگاه برای یک یا چند فصل اقدام کنند.
همچنین قرار است نمایندگان این کمیته مشترک، به صورت سرزده به باشگاه‌های فوتبال و فوتسال فعال در بخش زنان سرکشی کنند. نبودن پرونده یا تکمیل نبودن پرونده ورزشکار، تخلف محسوب شده و در کمیته انضباطی به آن رسیدگی خواهد شد.
هنوز اسامی این بازیکنان یا حتی نام تیم‌های آنها اعلام نشده اما آقای هاشمیان در مورد امکان حضور مجدد این ورزشکاران در مسابقات گفت: "در صورتی که این افراد بتوانند مشکلات خود را از طریق جراحی حل کرده و در معاینات پزشکی صلاحیت لازم را احراز کنند امکان فعالیت درعرصه فوتبال و فوتسال را خواهند داشت."
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
صفحه  صفحه 11 از 16:  « پیشین  1  ...  10  11  12  ...  16  پسین » 
ورزش
ورزش

ورزش بانوان

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA