انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 3 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین »

المپیک و پارالمپیک سوچی ۲۰۱۴


مرد

 
اسکیت باز هلندی قهرمان المپیک در فاصله 5000 متر شد

windows screenshot
EPA - اسون کرامر، اسکیت باز هلندی قهرمان المپیک در فاصله 5000 متر در بازی های المپیک در سوچی
اسون کرامر، اسکیت باز هلندی قهرمان المپیک در فاصله 5000 متر در بازی های المپیک در سوچی شد. او نتیجه 6.10،76 ثانیه را نشان داد. یان بلوکهایسن و یوریت برگسما، ورزشکاران هلندی با نتایج 6.15،71 و 6.16،66 ثانیه مقام دوم و سوم را به دست آوردند.

دنیس یوسکوف در میان اسکیت بازان روسیه بهترین زمان را نشان داد و در مسابقات مقام ششم گرفت. ایوان اسموبریوف نتیجه هفتم را نشان داد و الکساندر رومیانتسف نفر یازدهم در رتبه بندی کلی شد.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
دومین دسته از مدال های بازی های المپیک سوچی اعطا شد

image upload no size limit
ماریت بیورگن، اسکی باز نروژی برنده بازی های المپیک 2014 در skiathlon شد. او نتیجه 38.33,6 ثانیه را نشان داد. کالا شارلوتا از سوئد با نتیجه 38.35,4 ثانیه مدال نقره ای را به دست آورد. هایدی ونگ از نروژ با نتیجه 38.35,4 ثانیه نفر سوم شد.

یولیا چیکالیووا، بهترین اسکی باز روسیه پانزدهمین نتیجه را نشان داد. skiathlon ، مسابقه متشکل از دو بخش است. اسکی بازان مرحله اول را با سبک کلاسیک و مرحله دوم را با سبک آزاد طی می کنند.


ورزشکار نروژی در مسابقه بیاتلون در بازی های المپیک سوچی هفتمین بار نفر اول شد

screen capture program
اوله اینار بیورندالن، ورزشکار نروژی در مسابقات بیاتلون هفتمین بار قهرمان المپیک شد و مدال طلایی را به دست آورد. بیورندالن که روز 27 ژانویه 40 سال شده است، در چهار بازی های المپیک در سال 1998 در ناگانو، در سال 2002 در سالت لیک سیتی، در سال 2010 در ونکوور و در سال 2014 در سوچی برنده شد. دامینیک لاندرتینگر از اتریش مدال نقره ای را به دست آورد و یاروسلاو سوکوپ از جمهوری چک موفق به کسب مدال برنز شد.

آنتون شیپولین، بهترین ورزشکار روس مقام چهارم را به دست آورد .
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
عباسی در دهکده : المپیک زمستانی نقطه عطف زندگی ورزشی‌ام است

screenshot software
فروغ عباسی، اسکی باز آلپاین تیم ملی ایران
اسکی‌باز تیم ملی ایران می‌گوید المپیک زمستانی 2014 می‌تواند نقطه عطفی در ورزش حرفه‌ای او باشد.
فروغ عباسی در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، خاطر نشان کرد: پس از رسیدن به دهکده بازی‌ها و استراحت در روز اول تمریناتم را از روز دوم پیگیری کردم و تلاش می‌کنم به سطح مطلوبی از آمادگی برسم.
او ادامه داد: شرایط میزبانی روسیه بسیار عالی است. البته شرایط امنیتی به شدت در دهکده‌های بازی‌ها و پیست‌های اسکی دیده می‌شود. هر جا که می‌رویم باید چک شویم و مورد بازرسی قرار بگیریم. حتی ماشین‌ها را نیز در هنگام ورود و خروج پلمب می‌کنند.
اسکی‌باز تیم ملی ایران در بازی‌های المپیک 2014 زمستانی با بیان اینکه شرایط حاکم بر بازی‌های المپیک بسیار در آینده حرفه‌ای او تاثیر گذار خواهد بود، گفت: دیدن قهرمانان دنیا و تمرین کردن با آنها بسیار به من انگیزه داد تا تلاشم را بیشتر به کارببندم و بتوانم در آینده موفق‌تر باشم.
عباسی افزود: سطح تمرینات اسکی بازان ایرانی با اروپایی‌ها اصلاً قابل مقایسه نیست. آنها در تمام مدت سال تمرین می‌کنند در حالی که ما فقط 4 تا 5 ماه در طول سال اسکی می‌کنیم. این سطح تفاوت را می‌توان در مسابقات جهانی و بازی‌های المپیک دید.
او در پایان تصریح کرد: امیدوارم المپیک زمستانی 2014 نقطه‌ای عطفی در ورزش حرفه‌ای من باشد و بتوانم در آینده در میادین جهانی بهتر ظاهر شوم.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
سوچی پایتخت سوم روسیه می شود

image upload no compression
امروز توجه تمام رسانه های گروهی روسیه متوجه مسابقات المپیک و شهر سوچی است. روزنامه نگاران می گویند که چهره شهر برای برگزاری این بازی ها چنان تغییر کرده است که حتی امروز می توان آن را پایتخت سوم روسیه به حساب آورد.
در پارک المپیک سوچی به سختی می توان باور کرد که یک ماه پیش در همین محل ساخت و ساز در سطح وسیع انجام می شده است. روزنامه «گازتا» می گوید که در همین پارک چشم اندازی وجود دارد که غازان تا امروز به خود ندیده بود. روزنامه نگاران دراین باره می گویند که ازدحام توریست ها طرفداران مسابقات و صدای موسیقی ملی از یک طرف و بوی بهار از طرف دیگر فضا را در خود گرفته بود. در پس زمینه پارک المپیک سرسره امریکایی در ارتفاعی بلند قرار گرفته که سرزمین بازی سوچی را به شکلی جذاب در می آورد. قرار است این شهر بازی پس از پایان بازی ها افتتاح شود.

روزنامه «کامرسانت» سوچی را به عنوان «شهر متضادها» مطرح می کند. یکی از تضادها در این است که بر خلاف انتظار همگان، در زمان بازی های المپیک قیمت رستوان ها و کافه ها گران نشده و قیمت ها همچون قبل مناسب هستند.

با وجود موج عظیم مهمانان المپیک، سوچی با مشکل ترافیک روبرو نشده و حرکت در مسیرها به صورت منظم و راحت است. «روزنامه روسیه» می گوید که این بازی ها شهر سوچی را به یک شهر توریستی امروزی و درجه اول تبدیل کرده است. مسیرهای جدید شوسه، ایستگاه راه آهن و فرودگاه می توانند شهر را نظر اقتصادی توسعه دهند. هم اکنون 218 مکان جدید اعم از هتل، مراکز مطبوعاتی، سالن های کنفرانس و کافه رستوران در این شهر فعال هستند. 14 مکان ورزشی نیز به همین مناسبت احداث شده است. 190 هزار تماشاگر برای این مسابقات به شهر سوچی آمده اند.

یکی از روزنامه نگاران جزئیات بیشتری درباره فضای این شهر مطرح می کند و می گوید که برای اولین بار بازی های زمستانی المپیک در یک منطقه معتدل برگزار می شود. اما سازمان دهی کنندگان مسابقات برای اینکه جلوی وقوع هر حادثه ای را بگیرند، در حدود 30 هزار مترمکعب برف در مخازن برفی خود ذخیره کرده اند.

روزنامه ها همچنین در تعریف از سوچی می گویند: تمام سالن های ورزشی در یک مجموعه کنار هم قرار گرفته اند، تا به حال چنین چیزی در هیچ دور از بازی ها مشاهده نشده بودند. در عوض پارک المپیک فضای بسیار بزرگی را به خود اختصاص داده است. روزنامه کامرسانت در گفتگو با آنتوان دشی کارمند تلویزیون سی بی سی صحبتی داشته است. آنتوان می گوید که ابعاد بزرگ آنقدر بزرگ بوده که او نتوانسته از یک طرف تا طرف دیگر را طی کند. آنتوان به هوای شهر سوچی علاقه مند شده و می گوید که شب گذشته در کوه ها برف زیادی بود، اما در این پایین هوا آفتابی و معتدل است.

روزنامه کامرسانت با یکی از گزارشگران تلویزیونی امریکا به نام پل جانسون نیز صحبت داشته. پل می گوید که این شهر پر از جذابیت های مختلف است و سالن های ورزشی بسیار جالب هستند. اما به اعتقاد جانسون، هتل ها هنوز کامل نشده اند. در هتل محل استقرار پل جوسون ظاهرا آسانسور از کار افتاده است.

بسیاری از روزنامه ها درباره ازدحام مردم در مغازه ها و خرید سوغاتی های مختلف با نشان المپیک سوچی می نویسند. از عروسک های پشمالوی بچه گانه رفته تا بطری های نوشیدنی های مختلف با نشان های خرگوش، ببر و خرس سفید که نشانه های المپیک سوچی هستند. حتی پوشه های اداری با آرم «سوچی – 2014» نیز به چشم می خورد. لباس های مختلف برای افراد و حتی برای حیوانات خانگی نیز در میان سوغات ها به چشم می خورند.

روزنامه «وداموستی» به مسایل حاشیه و جشن های مختلف المپیک توجهی نشان نمی دهد، بلکه ابعاد سیاسی – فرهنگی المپیک را شرح می دهد. سوچی از نظر این روزنامه می تواند سومین شهر مهم روسیه و یا به طور غیر رسمی پایتخت سوم روسیه بعد از مسکو و سنت پترزبورگ باشد. زیرا مهمانان مراسم افتتاحیه بیشتر از میان روسای جمهور کشورهای آسیای مرکزی و رهبران کشورهای اروپایی و آسیایی بودند. یکی از مسایل مهم این است که در مرکز تصمیم گیری برای سوچی اعضای دولت حضور پیدا می کنند. در این محل آنها مسایل کاری را مطرح کرده و به بحث می گذارند. برنامه های مختلفی با حضور رییس جمهور و وزرای کلیدی دولت در این محل برگزار می شود. حتی نزدیک به پانصد نماینده از اتاق پایینی مجلس و سناتورها را به پایتخت المپیک فرستاده اند. در ماه جولای و زمان برگزاری نشست جی هشت با حضور رهبران آلمان، بریتانیا، کانادا، فرانسه و ایالات متحده امریکا، سوچی یک بار دیگر مرکز سیاست جهانی خواهد شد.

روزنامه ها از قول یوگنی مینچنکو سیاست پرداز روس می نویسند: مشخص است که ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه سوچی را دوست دارد، اگرچه به نسبت مسکو، مدت زمان کمتری را در آنجا سپری کرده است. در حقیقت سوچی اکنون پایتخت سوم روسیه است.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
اولین روز المپیک زمستانی سوچی؛ نروژ در صدر جدول مدال‌ها

اولین روز بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۴ سوچی با صدرنشینی نروژ در جدول مدال‌ها خاتمه یافت.
یک مدال طلای نروژ در اسکی صحرانوردی بود و در اسکی دوگانه (ترکیبی از اسکی و تیراندازی) اینار بیورندالن توانست با رسیدن به مدال طلا دوازدهمین مدال المپیکی خود را ببرد.
بیورندالن ۴۰ ساله با مدال امروزش در ۲۰ سال حضور در بازی‌های المپیک ۷ طلا، ۴ نقره و یک برنز به دست آورده است.
نخستین مدال طلای بازی‌ها را امروز سیج کوتسنبورگ از آمریکا در یکی از رشته‌های اسنوبورد به دست آورد.
این رشته یکی از دوازده رشته جدیدی است که برای جلب تماشاگران جوانتر به المپیک اضافه شده‌اند.
یکی از اتفاقات جالب امروز این بود که در مسابقات اسکیت سرعت پنج هزار متر مردان، همه مدال‌ها به تیم هلند رسید.
بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۴ تا یکشنبه دو هفته دیگر (۲۳ فوریه) در سوچی ادامه خواهد داشت.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
چرا اسکی ایران به جهان نمی‌رسد

ایران برای اولین‌بار در تاریخ با پنج اسکی‌باز راهی المپیک زمستانی ‌شد. در اسکی آلپاین محمد کیادربندسری، حسین ساوه شمشکی و فروغ عباسی و در اسکی صحرانوردی سید ستار صید و فرزانه رضا سلطانی نمایندگان ایران در المپیک ۲۰۱۴ هستند.
گرچه شمار افراد شرکت‌کننده در بازی‌های المپیک زمستانی هر دوره افزایش پیدا می‌کند، اما مشکلات همیشگی اسکی ایران مانع از پیشرفت ورزشکاران زمستانی و کم‌تر شدن فاصله آن‌ها با برترین‌های جهان است.


یکی از اولین مشکلات اسکی‌بازان ایرانی به تفاوت نوع برف ایران با کشورهای صاحب اسکی که معمولا نیز میزبان مسابقات مهم هستند، باز‌می‌گردد.
در حالی که در کشورهای سردسیر، معمولا آب را روی پیست اسکی «اسپری» می‌کنند و سطح پیست کاملا یخ‌زده و سفت است، برفی که روی پیست‌های اسکی ایران است بیش‌تر حالت اسفنجی دارد.
این تفاوت، تاثیری قابل توجه در شکل گرفتن شیوه اسکی ورزشکاران از نوجوانی دارد و در مسابقات بین‌المللی برای اسکی‌بازان ایرانی مشکل ساز می‌شود.
مشکل دیگر کوتاه بودن فصل اسکی در ایران است. در حالی که کشورهای سردسیر در بیش‌تر ماه‌های سال شرایط اسکی دارند، در ایران فصل اسکی بین چهار تا پنج ماه است. معضلی که ناصر طالبی، سرپرست فدراسیون اسکی در صحبت‌هایش در کنفرانس مطبوعاتی قبل از المپیک به آن‌ اشاره کرد: "فصل فعال اسکی در ایران بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ روز است و در این میان خواسته اسکی‌بازان برای حضور در کاپ‌های جهانی کاملا منطقی است"
اما این درخواست معمولا برآورده نمی‌شود. مشکلی که بیش‌ترین حجم گلایه نفرات اعزامی به المپیک را نیز به خود اختصاص داد. حسین ساوه شمشکی پرچمدار کاروان ایران در المپیک سوچی گفت: "هیچ‌وقت نتوانستیم رضایت کامل مسئولین را در ورزش اسکی جلب کنیم تا آن‌ها نیز حمایت بیشتری را از ما انجام دهند. متاسفانه کمتر در مسابقات جام جهانی حضور پیدا کرده‌ایم که قطعا این امر در عملکرد ورزشکاران ما تاثیرگذار بوده است."
سیدستار صید نیز با انتقاد از عیسی ساوه شمشکی، رئیس پیشین فدراسیون اسکی گفت: "من از آقای ساوه‌شمشکی این سوال را دارم که چرا در شرایطی که می‌توانستم در ۱۴ مسابقه ورلد کاپ شرکت کنم همواره می‌گفتند ما بودجه نداریم."
اما عیسی ساوه‌شمشکی، رئیس پیشین فدراسیون اسکی با این که معتقد است: "اگر ورزشکاران ما ۸ تا ۹ ماه در پیست‌های اسکی باشند کسب مدال معتبر جهانی دور از ذهن نیست.» اما در عین حال بودجه فدراسیون را برای انجام این کار کافی نمی‌داند:«مطمئن باشید اگر من درددل‌های خود را باز کنم ورزشکاری که می‌گوید چرا ما را به ورلد کاپ نمی‌فرستید شرمنده می‌شود. با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی، نمی‌توانستم ۱۰ اعزام به این مسابقات داشته باشم. این کار حداقل یک میلیارد تومان هزینه نیاز دارد که از عهده ما خارج بود."
اما به نظر می‌رسد، مشکلات مالی اسکی‌بازانی که در آستانه حضور در المپیک پنج میلیون تومان پاداش گرفتند، جدی‌تر از عدم اعزام به مسابقات جهانی است.
فروغ عباسی که برای اولین بار توانست از استان فارس وارد تیم ملی اسکی شود با این که گفت: "خوشحالم با کسب این سهمیه نشان دادم ورزش اسکی تنها مختص به شمشمکی‌ها و دیزینی‌ها نیست بلکه متعلق به همه ایرانی‌ها است."
اما در عین حال از فروش اتومبیل شخصی‌اش برای تامین هزینه‌های اردو و تمرینات خبر داد: "امسال برای تامین هزینه‌های تمرین و اردوهایم مجبور شدم ماشینم را بفروشم. امید داشتم پس از هزینه ۲۰ میلیون تومانی که کردم یک باشگاه پیدا کنم و حداقل ۱۰ میلیون تومان از هزینه‌هایم جبران شود."
به این ترتیب و با این که ناصر طالبی عقیده دارد ورزش ایران در رشته‌های سرعتی مشکلات زیادی دارد: "برای مثال رشته‌هایی مانند دوومیدانی و شنا از جمله ورزش‌هایی هستند که ما در آن‌ها دچار مشکل هستیم. ورزش اسکی نیز جزو ورزش‌های سرعتی است که در آن دچار برخی از مشکلات هستیم."
ولی به نظر می‌رسد، مشکل اصلی اسکی، همان معضل همیشگی اکثر رشته‌های ورزشی است که بختی برای تصاحب مدال ندارند. مشکلی که محمد کیادربندسری در انتقاد به دبیر کمیته ملی المپیک مطرح کرد: "متاسفانه ما وقتی در بازی‌های آسیایی قزاقستان شرکت کرده بودیم آقای افشارزاده حتی در بین ما حضور پیدا نکردند و گفتند که این‌ها که قرار نیست رتبه‌ای کسب کنند."
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
سومین روز المپیک سوچی؛ مدال طلا برای هوفل ریش

free jpeg images
در سومین روز از رقابت های المپیک سوچی، ماریا هوفل ریش مدال طلای مسابقه اسکی سوپر ترکیبی زنان را به گردن آویخت و از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد.
هوفل ریش در دور اول مسابقه که به اسکی سرعت اختصاص داشت به مقام پنجم بسنده کرد در حالی که بیش از یک ثانیه با اصلی ترین رقیبش، جولیا مانکوزو اختلاف زمان داشت. با اینحال، هوفل ریش در مسابقه مارپیچ کوچک بدون نقص ظاهر شد تا به مقام اول دست یابد.

مدال نقره این رشته به نیکول هوسپ اتریشی تعلق گرفت که در مارپیچ کوچک، بسیار خوب ظاهر شد. مانکوزو که در دور اول عملکردی عالی داشت، در انتها با مدال برنز به کار خود پایان داد. تینا مازه چهارم شد و لارا گوت سوئیسی هم نتوانست دور دوم را به پایان رساند.

اولین مدال طلای المپیک برای مارتن فورکاد

در رقابت های دوگانه اسکی و تیراندازی، مارتن فورکاد پس از ناکامی در بخش سرعت، در مسابقه دوازده و نیم کیلومتر به مقم اول دست یافت و به اولین مدال طلای المپیک خود رسید.

در این مسابقه، فورکاد فرانسوی یک هدف را از دست داد اما حریفان خود را که مرتکب اشتباهات بیشتری شدند، پشت سر گذاشت.

در میان این حریفان، اوله اینار بیورن دالن که قهرمان بخش سرعت شده بود، برای گذر از رکورد مدال های المپیک بیورن دالی بخت خوبی داشت اما چهارم شد و به این مهم نرسید.

مدال نقره این مسابقه به اوندرژ موراوتس از جمهوری چک تعلق گرفت و یک فرانسوی دیگر بنام ژان گیوم بِآتریکس هم مدال برنز را به گردن آویخت.

در پاتیناژ سرعت، حق به حقدار رسید

در رشته پاتیناژ سرعت در مسافت کوتاه که همیشه با شگفتی هایی همراه بود، این بار شگفتی رقم نخورد و مدال طلای ۱۵۰۰ متر به چارلز هملین کانادایی تعلق گرفت. این ورزشکار در المپیک ونکوور هم دو مدال طلا به دست آورده بود.

در این مسابقه، هملین از ابتدا پیشتاز بود واین برتری را تا پایان حفظ کرد. هملین در دو مسابقه انفرادی و یک مسابقه امدادی نیز از بخت های کسب مدال به شمار می رود.

مدال نقره این مسابقه به تانیو هان از چین رسید و ویکتور آن هم که بتازگی به تابعیت روسیه در آمده به مدال برنز دست یافت.

بازدید سرزده ولادیمیر پوتین از کمپ اتریش

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه همچنان در سوچی حضور دارد و سرگرم رقابت های المپیک و حواشی آن است. آقای پوتین روز یکشنبه از محل اسکان ورزشکاران اتریشی بازدید کرد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه همچنان در سوچی حضور دارد و سرگرم رقابت های المپیک و حواشی آن است. آقای پوتین روز یکشنبه از محل اسکان ورزشکاران اتریشی دیدار کرد.

بازدید سرزده آقای پوتین از کمپ محل اقامت اتریش پس از آن صورت گرفت که ماتیاس مایر مدال طلای اسکی سرعت را برای این کشور به ارمغان آورد.

ولادیمیر پوتین با اعضای تیم اتریش صحبت و برای آنها آرزوی موفقیت کرد. همچنین او کسب مدال طلای ماتیاس مایر را به او تیم اتریش تبریک گفت.

آقای پوتین که به زبان آلمانی صحبت می کرد گفت: "دوستان عزیز! قبل از هر چیز می خواهم کسب مدال طلا توسط ماتیاس مایر را تبریک بگویم. از اینکه همه چیز خوب است بسیار خوشحالم و امیدوارم که تا انتها نیز همینطور باشد. موفق باشید!"
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  ویرایش شده توسط: shomal   
مرد

 
دارا هاول قهرمان اسنوبورد زنان

دارا هاول، قهرمان اسکی آزاد در مسابقه اسنوبورد اسلوپ استایل زنان، مدال طلای این رشته را که برای اولین بار در المپیک سوچی زنان در آن شرکت می کنند، تصاحب کرد.

رقبای خانم هاول دوین لوگان آمریکایی و کیم لامار کانادایی بودند که به ترتیب به مدال نقره و برنز دست یافتند.

با پیروزی دارا هاول، کانادا با نه طلا در صدر جدول برندگان مدال طلا جا گرفت. تا کنون نروژ و هلند هر کدام با هفت طلا در مقام دوم، و آمریکا و روسیه با شش طلا در مقام سوم جای دارند.

در رشته اسنوبورد هف پایپ یا حرکات نمایشی روی اسنوبورد مردان، شان وایت آمریکایی از رقیب سوئیسی عقب افتاد. از سال ۲۰۰۲، این اولین باری بود که کسی غیر از شان وایت، روی سکوی قهرمانی ایستاد. برنده مدال طلا یک سوئیسی به نام لوری پودلاتچیکف بود؛ و مدال های نقره و برنز را هم دو نوجوان ژاپنی به خانه بردند.

برنده مسابقه ده کیلومتر دوگانه زنان داریا دومراچوا از روسیه بود. در رشته هاکی روی یخ زنان، کانادایی ها به پیروزی رسیدند. از سال ۱۹۹۸ که زنان اجازه شرکت در این رشته را یافته اند، کانادایی ها سه مدال از چهار مدال طلا را درو کرده اند.

در رشته پرش اسکی زنان، سارا تاکاناشی دختر هفده ساله ژاپنی چشم به مدال طلا دوخته است. این نخستین باری است که زنان در رشته پرش اسکی در المپیک شرکت می کنند.

در المپیک زمستانی امسال، ۹۸ مدال طلا به زنان و مردان شرکت کننده در رشته های مختلف داده خواهد شد؛ که ۱۲ مدال بیشتر از تعداد مدال های المپیک چهار سال پیش در ونکوور است.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
نروژی ها به صدر جدول مدالی المپیک زمستانی سوچی رسیدند. هم اینک نروژ با ۴ طلا، ۳ نقره و ۴ برنز با مجموع یازده مدال پیشتاز جدول هستند. کانادا با ۴ طلا سه نقره و دو برنز دوم است و هلند با سه طلا دو نقره و سه برنز در جایگاه سوم قرار دارد

در ادامه بازیهای المپیک زمستانی سوچی مدال طلای اسکی آزاد اسلوپ استایل به ورزشکار کانادایی رسیدو در ادامه این رقابتها و در اسکی اسلوپ استایل زنان، دارا هاوِل کانادایی با ثبت ۹۴ و ۲۰ صدم امتیاز به مدال طلا دست یافت. پس از او دِوین لوگان آمریکایی به مدال نقره رسید و کیم لامارا دیگر اسکی باز کانادایی هم به مدال برنز بسنده کرد.

اما در اسکی آلپاین و در رشته مارپیچ سوپر کامبایند زنان ماریا هوفل ریش آلمانی در بخش دانهی به عنوان پنجم رسید اما در مارپیچ به مقام سوم دست یافت تا با زمان ۲ دقیقه و ۳۴ ثانیه و ۶۲ صدم ثانیه مدال طلا را از آن خود کند. ریش در همین ماده در المپیک ونکوور هم به مدال طلا رسیده بود. پس از او نیکول هوسپ اتریشی و جولیا مانکوسوی آمریکایی به ترتیب دوم و سوم شدند.
همچنین در ماده اسکیت سرعت پیست کوتاه هزار و پانصد متر چارلز هملین کانادایی به مقام نخست رسید تا سومین مدال طلایش در این مسابقات را به دست آورد. او در دو ماده ۵۰۰ و ۱۰۰۰ متر هم شانس کسب مدال طلا را دارد . پس از او هان تیانیوی چینی به مدال برنز رسید. ویکتور آن از کشور میزبان هم به مدال برنز قناعت کرد، تا نخستین مدال کشورش در مسافت کوتاه را به دست آورد. آن تا سال ۲۰۱۱ با لباس تیم ملی کره جنوبی به میدان می رفت.

اما اسکیت سرعت ۵۰۰ متر، با درخشش اسکیت بازان هلندی به پایان رسید. در این ماده مایکل مولدر هلندی به مدال طلا رسید تا انتظار ۹۰ ساله هلند برای طلای المپیک در این رشته پایان یابد. پس از او هموطنش یان اسمیکنر به مدال نقره رسید. برادر دو قلوی مایکل، رونالد هم به مدال برنز دست یافت تا این دو دومین دوقلوهای تاریخ المپیک باشندکه به مدال می رسند.


در ماده ۱۲.۵ کیلومتر تعقیبی بیاتلون یا ورزش دوگانه زمستانی مردان، مارتین فورکِید فرانسوی تنهابا یک خطا در تیراندازی و زمان ۳۳ دقیقه و ۴۸ ثانیه و ۶ صدم ثانیه به مدال طلا رسید و آندری موراوِچ از جمهوری چک بدون خطا اما با اختلاف زمانی با نفر نخست دوم شد و و ژان ژیلومه بئاتریس دیگر فرانسوی حاضر در این رقابتها هم به مدال برنز رسید.

اما در موگلز مردان اسکی باز کانادایی از عنوان قهرمانی اش دفاع کرد. الکساندر بیلودو اسکی باز ۲۶ ساله کانادایی با کسب امتیاز ۲۶ و ۳۱ صدم امتیاز به مدال طلا رسید. مایکل کینگزبری دیگر کانادایی حاضر در این رقابت و الکساندر سیمشیلایف روس هم به ترتیب دوم و سوم شدند.

اما در رقابتهای لوژ زنان و در دور سوم، ناتالی گیزنبرگر آلمانی، بخت نخست قهرمانی این ماده با ثبت زمان دو دقیقه و ۲۹ ثانیه و ۵۷۹ هزارم ثانیه در رده نخست قرار گرفت تا یک گام دیگر به مدال طلا نزدیکتر شود.

همچنین در دور مقدماتی هاکی روی یخ زنان در گروه یک کانادا سه بر صفر فنلاند را برد، تا دومین برد پیاپی اش، در این رقابتها را به دست آورد. همچنین آمریکا ۹ بر صفر سوئیس را درهم کوبید . در گروه یک تیم های آمریکا و کانادا با ۶ امتیاز اول و دوم هستند.
در گروه دوم هم سوئد با یک گل از سد ژاپن گذشت و روسیه ۴ بر ۱ آلمان را پشت سر گذاشت. در گروه دوم روسیه با ۳ امتیاز صدرنشین است.

همچنین در اسکیت سرعت زنان مسافت ۳ هزار متر تیمهای کره جنوبی ، کانادا، چین و ایتالیا به مرحله پایانی راه یافتند.
اما در کرلینگ و دردور گروهی مردان دانمارک از سد چین گذشت.کانادا آلمان را برد. سوئد در مقابل سویس به پیروزی رسید. و بریتانیا از سد تیم کشور میزبان گذشت. در جدول مسابقات کرلینگ مردان انفرادی در پایان دور دوم، نیکلاس ادین از سوئد با دو برد پیشتاز است و توماس اولسرود نروژی و لیو روی از چین با یک برد دوم هستند.
در رقابتهای زنان در دور گروهی،کانادا موفق شد با نتیجه ۹ به ۲ چین را از پیش رو بردارد. روسیه ۷-۴ دانمارک را برد، سوئیس با نتیجه مشابه آمریکا را از پیش رو برداشت و سوئد هم ۶ به ۴ از سد بریتانیا گذشت.


اما مسئولان برگزاری بازیهای سوچی هنوز اعتقادی به استفاده از برف ذخیره شده برای پیستهای این رقابتها ندارند.
در حالی که تمرین رقابتهای دانهیل زنان به دلیل آماده نبودن پیست این مسابقه لغو شد، دیمیتری چِرنیشِنکوف رئیس کمیته برگزاری این مسابقات اعلام کرد برفهای ذخیره آماده استفاده در این مسابقات هستند، اما عنوان کرد هنوز نیازی به استفاده از این برفها نیست.
اما وجود یک قبرستان در پارک المپیک سوچی توجه حاضران را به خود جلب کرده است. توریستهای حاضر در سوچی اخیرا متوجه یک قبرستان در نزدیکی مشعل بازیهای سوچی شده اند که متعلق به یک فرقه ی جدا شده از مذهب اورتدکس در قرن هفدهم میلادی است. ۴ پلیس مسکو با حضور در ورودی این قبرستان از حضور و جستجوی توریستها در این محل جلوگیری می کنند.

کمیته بین المللی المپیک امروز محرومیت هند را لغو کرد
مقامات هند اعلام کردند که آی او سی به ورزشکاران آن کشور اجازه داد با پرچم کشور خود در سوچی رقابت کنند. سخنگوی کمیته بین‌المللی المپیک با تایید لغو این محرومیت، اعلام کرد هند هم اکنون می‌تواند با پرچم خود در مسابقات المپیک زمستانی سوچی شرکت کند.سه ورزشکار هندی به علت محرومیت آن کشور، زیر پرچم کمیته بین‌المللی المپیک در این مسابقات رقابت می‌کردند.به دلیل دستکاری در نتایج انتخابات کمیته ملی المپیک هند و فساد اداری پیشتر آی او سی ورزشکاران هندی را از حضور در سوچی با پرچم کشور خود محروم کرده بود
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
عکس روز:: برخورد یکی از شرکت کنندگان تیم چین در حین بازی



بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
صفحه  صفحه 3 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین » 
ورزش
ورزش

المپیک و پارالمپیک سوچی ۲۰۱۴

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA