انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 81 از 82:  « پیشین  1  ...  79  80  81  82  پسین »

Manchester United | طرفداران تیم بزرگ منچستر یونایتد ملقب به شیاطین سرخ


مرد

 
توقف منچستریونایتد مقابل فولام در وقت‌های اضافه

windows print screen
در ادامه بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلستان، منچستریونایتد با دریافت گل در دقایق پایانی ۲-۲ با فولام در ورزشگاه اولدترافورد مساوی کرد و تاتنهام با تک گل امانوئل آدبایور اورتون را شکست داد.
تیم ته جدولی فولام با گل دقایق اضافه دارن بنت، منچستریونایتد را با نتیجه ۲-۲ در ورزشگاه اولدترافورد متوقف کرد.

در این بازی فولام بر خلاف جریان بازی، روی یک ضد حمله سریع در دقیقه ۱۹ دروازه منچستریونایتد را باز کرد، استیو سیدول روی پاس در عمق لوئیس هالتبی، با یک بغل پا گل اول فولام را به ثمر رساند.
منچستریونایتد از همان ابتدای مسابقه با در اختیار داشتن کامل بازی، موقعیت‌های زیادی روی دروازه فولام ایجاد کرد ولی مدافعان تیم میهمان با تمرکز در خط دفاعی مانع از گلزنی بازیکنان دیوید مویز شدند.
فولام در نیمه اول از دو ضد حمله سریع، یکی را تبدیل به گل کرد و دومی را ریچاردسون در موقعیتی تک به تک با دخیا دروازه‌بان منچستریونایتد به بالای دروازه زد.
منچستریونایتد در نیمه دوم سرانجام قفل دروازه فولام را باز کرد؛ رابین فان پرسی و مایکل کریک در فاصله دو دقیقه دو بار دروازه فولام را باز کردند ولی تیم میهمان که در این بازی موقعیت‌های زیادی روی دروازه منچستریونایتد ایجاد نکرده بود با گل دقیقه ۹۴ بنت نتیجه را ۲-۲ مساوی کرد.
در طول این بازی بازیکنان منچستریونایتد با ثبت رکوردی منحصر به فرد، بیش از هر تیمی از سال ۲۰۰۶ تاکنون، توپ روی دروازه تیم دیگری ارسال کردند. شیاطین سرخ در این بازی، ۸۱ بار توپ را روی دروازه فولام فرستادند ولی تنها دو بار توانستند دروازه این تیم را باز کنند.
در این بازی فولام تنها دفاع کرد، بازیکنان تازه وارد این تیم یعنی جانی هیتینگا و دن برن دو مدافع میانی این تیم و مارتین استکلنبرگ دروازه‌بان این تیم، عملکردی عالی در این بازی داشتند و بارها دروازه فولام را نجات دادند.
فولام در این بازی در حالی یک امتیاز به دست آورد که در طول ۹۰ دقیقه بازی، تنها سه شوت به سمت دروازه منچستریونایتد داشت. بازیکنان رنه مئولنستین سرمربی فولام، در یازده بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلستان تنها موفق به کسب سه پیروزی شده بودند.
منچستریونایتد با این تساوی ۴۱ امتیازی شد و در رده هفتم جدول باقی ماند، این تیم با لیورپول که در رده چهارم جدول است، ۹ امتیاز اختلاف دارد، این فاصله کار منچستریونایتد برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را سخت می‌کند.
در دیگر بازی امروز، تاتنهام در یک بازی حساس، اورتون نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش در جدول را یک بر صفر شکست داد. امانوئل آدابایور مهاجم این تیم در دقیقه ۶۵ بازی روی غفلت خط دفاعی اورتون تک گل این بازی را وارد دروازه حریف کرد.
تاتنهام با کسب این پیروزی ۴۷ امتیازی شد و پشت سر لیورپول در رده پنجم جدول قرار گرفت.
در پایان این هفته لیگ برتر انگلستان چلسی، با هت تریک دیروز ادین آزار مقابل نیوکاسل صدرنشین لیگ برتر انگلستان است و آرسنال با وجود شکست سنگین پنج بر یک مقابل لیورپول در ورزشگاه آنفلید در رده دوم قرار دارد.
منچستر سیتی دیگر تیم مدعی قهرمانی در این فصل لیگ برتر هم دیروز با تساوی بدون گل مقابل نوریچ، فرصت صعود به صدر را از دست داد و در حال حاضر با یک امتیاز کمتر از آرسنال در رتبه سوم جدول قرار دارد.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
خبر بد برای یونایتدها؛ فلینی دوباره مصدوم شد

او به تازگی و به همراه فن پرسی به میادین برگشته بود اما در حالی که ستاره هلندی بار دیگر به ترکیب اصلی تیمش برگشت اما کادر فنی منچستریونایتد نگران غیبت او برای دو هفته دیگر هستند
به گزارش بخش بریتانیایی سایت گل، مروان فلینی، هافبک بلژیکی منچستریونایتد، که به دلیل آسیب دیدگی از میادین دور بود، در مسیر بهبودی، بار دیگر دچار آسیب دیدگی شد.

او که از ماه اکتبر در میادین حضور نداشته، در تمرینات اخیر شیاطین سرخ از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شد و حضورش در دیدار چهرشنبه شب مقابل توپچی ها در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

او به تازگی و به همراه رابین فن پرسی به میادین برگشته بود اما در حالی که ستاره هلندی بار دیگر به ترکیب اصلی تیمش برگشت اما کادر فنی منچستریونایتد نگران غیبت او برای دو هفته دیگر هستند.

فلینی در تابستان گذشته با انتقالی 27 میلیون پوندی از اورتون به منچستریونایتد پیوست اما هرگز نتوانست انتظارات را برآورده کند.

دیگر نگرانی دیوید مویس، شرایط جانی اونز است. او در دیدار مقابل استوک دچار آسیب دیدگی شده بود. در غیاب او، ویدیچ و اسمالینگ عملکرد چندان خوبی مقابل فولام نداشتند و مویس امیدوار است که بتواند اونز را برای دیدار مقابل منچستریونایتد در اختیار داشته باشد.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
باشگاه منچستریونایتد: شایعات در مورد قرارداد رونی صحت ندارد

روزنامه سان آن ساندی نوشته بود که رونی در آستانه امضا یک قرارداد 70 میلیون پوندی چهار و نیم ساله با منچستر یونایتد است و به پردرآمد ترین بازیکن لیگ برتر انگلیس تبدیل خواهد شد
باشگاه منچستر یونایتد روز یکشنبه اعلام کرد گزارش های تمدید قرارداد وین رونی مهاجم ملی پوش این تیم با یک مبلغ بی سابقه قابل تایید نیست.

به گزارش رویترز از لندن، روزنامه سان آن ساندی نوشته بود که رونی در آستانه امضا یک قرارداد 70 میلیون پوندی چهار و نیم ساله با منچستر یونایتد است و به پردرآمد ترین بازیکن لیگ برتر انگلیس تبدیل خواهد شد. یک سخنگو در باشگاه منچستر یونایتد در این مورد گفت: "هیچ قراردادی وجود ندارد و به همین دلیل ما چیزی اعلام نکرده ایم".

گفته می شود مذاکره برای تمدید قرارداد رونی کماکان ادامه دارد. نام رونی از اواخر فصل گذشته به عنوان بازیکنی که از منچستر یونایتد جدا خواهد شد مطرح بود و چلسی تمایل خود را برای به خدمت گرفتن وی اعلام کرده بود اما یونایتد اعلام کرد قصد فروش این بازیکن را ندارد.

حفظ رونی در منچستریونایتد موفقیت بزرگی برای دیوید مویس سرمربی این تیم خواهد بود که در نخستین فصل مربیگری خود دوران سختی را می گذراند و تیمش در رده هفتم جدول قرار دارد.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
دیوید مویز همچنان سرمربی منچستر یونایتد باقی می‌ماند

دیوید مویز، سرمربی منچستر یونایتد با وجود شکست ناامید کننده این تیم در برابر المپیاکوس، از حمایت کامل باشگاه برخوردار است و به کار خود ادامه می‌دهد.
در دیدار سه شنبه شب، ۲۵ فوریه، از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال المپیاکوس در ورزشگاه کارایسکاکی آتن میزبان منچستر یونایتد بود که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود به پایان رساند.


این شکست باعث شد شایعات فراوانی درباره برکناری دیوید مویز مطرح شود و بنگاه‌های شرط بندی احتمال اخراج او به میزان قابل توجهی افزایش دادند.
این در حالی است که منچستر یونایتد، قهرمان فصل پیش، از آغاز دوره مربیگری دیوید مویز با نتایج ضعیف و با پانزده امتیاز کمتر از چلسی صدرنشین، در رده ششم لیگ برتر فوتبال انگلستان قرار گرفته است.
شیاطین سرخ که پیش از این از جام حذفی و جام اتحادیه انگلستان کنار رفته اند، حالا در خطر حذف از لیگ قهرمانان اروپا هستند.
منچستر یونایتد باید در دیدار برگشت که روز چهارشنبه ۱۹ مارس برگزار می شود، باید با دست کم ۳ گل المپیاکوس را شکست دهد تا به دور بعد راه پیدا کند.
مویز ضمن پذیرفتن مسئولیت کامل در شکست اخیر گفت: "ما بازی بسیار ضعیفی ارائه دادیم. من اصلا انتظار چنین نمایش خوبی را از حریف نداشتم. ما آنها دست کم گرفته بودیم و استحقاق پیروزی نداشتیم."
با این وجود دیوید مویز از حمایت کامل باشگاه برخوردار است و گفته است که در بازی برگشت نتایج را به نفع خود عوض می‌کند.
او در این باره گفت: "ما قصد داریم اشتباهات را جبران کنیم و فرصت انجام این کار را داریم."
او در ادامه گفت: "بازیکنان از شکست های اخیر ناراحت هستند. اولد ترافورد شاهد شب های درخشانی بوده و امیدواریم که باز هم موفقیت هایمان را تکرار کنیم."
میشل گونزالس، سرمربی المپیاکوس پس از پیروزی تیمش برابر منچستریونایتد در نشست خبری گفت: "شکست دادن تیمی همچون منچستریونایتد واقعا خوشحال کننده است."
او در ادامه گفت: "نمی‌توانم خوشحالی‌ام را پنهان کنم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم. لحظه زیبا و باور نکردنی برای ما رقم خورد. شکست دادن منچستریونایتد اتفاق بزرگی برای ماست."
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
رابین فان پرسی: می‌خواهم قراردادم را با منچستر یونایتد تمدید کنم

رابین فان‌پرسی، مهاجم منچستر یونایتد می‌گوید مایل است به قراردادش در اولد ترافورد ادامه دهد.
این موضوع پس از شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه این بازیکن ۳۰ ساله با دیوید مویز، سرمربی تیم مشکل دارد و تا تابستان منچستر یونایتد را ترک خواهد کرد.

اما این بازیکن هلندی می‌گوید که از بودن در منچستر یونایتد راضی است.
او در این باره گفت: "راستش من اینجا واقعا خوشحالم. من قراردادی چهار ساله امضا کرده بودم و اگر بیشتر از دو سالی که تا پایان قراردادم باقی مانده است در منچستر یونایتد بمانم باز هم باعث خوشحالی من می‌شود."

همچنین گفته شده بود که فان‌پرسی از ساختار و شیوه‌ تمرین‌ها تحت سرمربیگری مویز راضی نبود.
اما در گفتگویی که باشگاه با فان پرسی به مناسبت دیدار حساس روز یکشنبه منچستر یونایتد با رقیب دیرینه اش، لیورپول، انجام داد، این بازیکن از سرمربی تیم خود ستایش کرد.
او گفت: "من بدون شک چیزهای تازه ای از دیوید مویز یاد می‌گیرم و جلسات تمرین ما بی‌نظیر است. من دائم در حال پیشرفتم."
فان‌پرسی گفت: "بین ما احترام زیادی وجود دارد و دارای فضای کاری بسیار خوبی هستیم. او می‌خواهد همه چیز به خوبی انجام شود و من هم دقیقا همین را می‌خواهم."
فان پرسی احتمال می‌دهد که دلیل گمانه زنی‌ها درباره آینده‌اش به دلیل کم رنگ بودن حضور او در رسانه‌هاست.
اظهارات او درباره بازی خودش در شکست ۲ بر ۱ منچستر یونایتد مقابل المپیاکوس در اوایل ماه جاری، از سوی رسانه‌ها به عنوان انتقاد از سرمربی تلقی شد.
او در این باره توضیح داد: "من کم حرف می زنم و وقتی حرف می زنم رسانه‌ها می‌خواهند آنطور که دلشان می‌خواهد آن را تعبیر کنند."


رابین فون پرسی
اوت ۲۰۱۲: از آرسنال با قراردادی ۲۴ میلیون پوندی به منچستر یونایتد پیوست
۲۰۱۲-۲۰۱۳: در مجموع ۳۸ بازی در لیگ برتر انگلستان ۲۶ گل به ثمر رساند
۲۰۱۳-۲۰۱۴: در ۱۶ بازی لیگ برتر ۱۰ گل زد
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
لوئی فان خال سرمربی منچستر یونایتد شد

لوئی فان خال که در حال حاضر هدایت تیم ملی هلند را بر عهده دارد، سرمربی تیم منچستر یونایتد شد. از رایان گیگز که سرمربی موقت این تیم بود به عنوان دستیار فان خال نام برده شده است.
فان خال ۶۲ ساله با امضای قراردادی سه ساله جانشین دیوید مویز سرمربی پیشین منچستر یونایتد شد.
لوئی فان خال
"من قبلا هم مدیریت اولد ترافورد را بر عهده داشتم و می‌دانم که اولد ترافورد استادیوم خارق العاده‌ای است و تا چه حد هواداران آن پر احساس و مطلع هستند"
سرمربی هلندی که با تیم‌های آژاکس، بارسلونا، بایرن مونیخ و آلکمار قهرمان هلند، اسپانیا، آلمان و قهرمان اروپا شده است، رسما سرمربیگری منچستر یونایتد را پس از پایان جام جهانی بر عهده خواهد گرفت.
او درباره سمت جدید خود گفت: "این باشگاه بسیار بلند پرواز است. من هم بسیار بلند پروازم. پس مطمئنم ما در کنار هم تاریخ را رقم خواهیم زد."
فان خال اضافه کرد: "من همیشه آرزو داشتم که در لیگ برتر کار کنم. کار کردن برای منچستر یونایتد، یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان باعث افتخار من است."
اد وودوارد مدیر اجرایی باشگاه منچستر یونایتد مطمئن است که بهترین گزینه را انتخاب کرده است.
آقای وودوارد گفت: "سابقه فان خال در لیگ‌ها و جام‌های مختلف اروپا، او را بهترین انتخاب برای جانشینی مویز می‌کند."
دوید مویز تقریبا یک ماه پیش (سه شنبه ۲۲ آوریل) پس از ده ماه به دلیل عملکرد ضعیف از سرمربی‌گری منچستریونایتد برکنار شد.
پیروزی برای فان خال
آژاکس (۱۹۹۳-۹۴, ۱۹۹۴-۹۵, ۱۹۹۵-۹۶)
بارسلونا (۱۹۹۷-۹۹، ۱۹۹۸-۹۹)
آ زد آلکمار (۲۰۰۸-۰۹)
بایرن مونیخ (۲۰۰۹-۱۰)
لیگ قهرمانان اروپا: آژاکس (۱۹۹۴-۹۵)
جام یوفا: آژاکس (۱۹۹۱-۹۲)
وودوارد در ادامه گفت: "ما با به خدمت گرفتن فان خال یکی از بهترین سرمربیان دنیای فوتبال را استخدام کرده‌ایم."
آنطور که به نظر می‌رسد فان خال وقت را تلف نکرده و اهدافش را از حالا به مسئولان باشگاه منتقل کرده است.
آوی گلیزر، یکی از روسای منچستر یونایتد گفت: "او در مورد پیشرفت منچستر یونایتد تاکنون چند پیشنهاد عالی به ما ارائه داده است."
رایان گیگز، ۴۰ ساله که در ۴ بازی آخر فصل منچستر یونایتد به طور موقت سرمربی این تیم بود، هفته پیش به هلند رفت تا با فان خال در مورد آینده‌اش صحبت کند.
انتصاب او به عنوان دستیار، پایان دوران درخشان بازیگری او را رقم می زند.
رایان گیگز در سال ۱۹۸۷ به تیم جوانان منچستر یونایتد پیوست و در سال ۱۹۹۰ همکاریش را با پیوستن به تیم اصلی باشگاه تا به حال ادامه داده است.
در این ۲۴ سال، گیگز در تمام فصل‌ها بجر فصل جاری برای منچستر یونایتد گل زده است و از مجموع ۱۶۸ گلی که برای این تیم به ثمر رسانده، ۱۱۴ گل مربوط به بازی‌های لیگ برتر انگلستان بوده است.
گیگز درباره سمت جدید خود گفت: "من از اینکه می‌توانم به عنوان دستیار سرمربی خدمت کنم بسیار هیجان زده‌ام."
او در ادامه گفت: "لوئی فان خال یکی از بهترین مربی‌‎ها در سطح جهان است و من می‌دانم که می‌توانم درباره مربیگری خیلی چیزها از او یاد بگیرم. "
گیگز در پایان گفت: "منچستر یونایتد بخش بزرگی از زندگی من است و از اینکه می‌توانم در چنین سمت مهمی به رابطه‌ام با این باشگاه ادامه دهم واقعا خوشحالم."
منچستریونایتد فصل را در رده هفتم لیگ برتر انگلستان به پایان برد و برای اولین بار در ۲۵ سال گذشته موفق نشده به هیچیک از رقابت‌های اروپایی راه یابد.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
هووووووووووووووم...چقد بده اوضاع و احوال یونایتد اینطوریه
قبل از اینکه بفهمم توپ گرده حتی قبل از اینکه طرفدار پرسپولیس باشم طرفدار یونایتد بودم
واقعا امیدوارم امسال جبران ناکامی فصل قبل رو بکنه...ناکامی این شکلی که تو این ۳۰ سال بی سابقه بوده
     
  
مرد

 
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
     
  
صفحه  صفحه 81 از 82:  « پیشین  1  ...  79  80  81  82  پسین » 
ورزش
ورزش

Manchester United | طرفداران تیم بزرگ منچستر یونایتد ملقب به شیاطین سرخ

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA