انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 4 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین »

المپیک و پارالمپیک سوچی ۲۰۱۴


مرد

 
آمریکایی ها در سوچی: اندک ولی خوشحال

باراک اوباما به المپیک زمستانی سوچی نمی رود، چون مقامات امنیتی آمریکا راجع به حمل خمیر دندان در پروازها به روسیه هشدار دادند و روزنامه نگاران نوشتند چوب پرده حمام ها لق است و می افتد. ولی آمریکایی هایی که برای تماشای المپیک سوچی رفته اند چه فکر می کنند؟

لسلی کارول اسکوبار سالن ماساژش در واشنگتن را تعطیل کرد و به سوچی رفت تا المپیک را تجربه کند.

در بیرون محل مسابقه اسکی آلپاین مردان، پیداکردن لسلی کار مشکلی نبود چون او خودش را در پرچم آمریکا پیچیده بود:

«روسها عاشق ما هستند. دیروز یک عالمه عکس از ما و بقیه آمریکایی ها گرفتند. لپم درد گرفته؛ از بس که دیروز برایشان لبخند زدیم و عکس دسته جمعی گرفتیم.»

اما لسلی از یک چیز دلخور است: رزرو هتلش در نزدیکی محل مسابقات لغو شد و او مجبور شد اتاق دیگری کنار دریای سیاه و به فاصله دو ساعت از سوچی بگیرد:

«همه چیز عالی بود، اما راستش انتظار سازماندهی بهتری داشتم.»

تایلر یارنل، حسابدار اهل کارولینای شمالی هم در جایگاه تماشاچیان پرچم آمریکا را دورش پیچیده و ابراز احساسات می کند. او می گوید عده آمریکایی ها اینجا خیلی کم است:

«از تعداد انگشتان دست بیشتر نیست. وقتی صدای انگلیسی حرف زدن می شنوید، گوشتان را تیز می کنید. خیلی کم هستند؛ چهار-پنج نفر.»

وقتی از تایلر پرسیدم چرا عده آمریکایی ها این قدر کم است، گفت: «خیلی از آمریکا دور است. پرواز از شارلوت بلند شد، به آتلانتا و از آنجا به فرودگاه جان اف کندی نیویورک و بعد به مسکو رفت تا دست آخر به سوچی رسید. سی ساعتی طول کشید.»

او می گوید شاید ترس از حمله تروریستی هم بعضی ها را از سفر منصرف کرده باشد، ولی او خودش احساس امنیت می کرد:

«فکر می کنم بعضی ها زیادی نگران وضع امنیتی هستند.»

مایکل ویجیل برای سومین بار است که به تماشای بازی های المپیک رفته. او که رفوگر فرش در شهر اسمیرنای فلوریدا است می گوید در المپیک های قبلی تعداد آمریکایی ها بیشتر بود.

با این حال، روحیه مایکل خوب است و می گوید خیلی بهش خوش گذشته.

بنی رایرسون اهل لیک تاهوی کالیفرنیا، پرچم آمریکا همراهش ندارد چون مربی تیم اسکی مارپیچ شیلی است. او که در کوه های راکی، آلپ و آند اسکی کرده می گوید دامنه های رشته کوه های قفقاز یکی از بهترین پیست های اسکی دنیا را دارد:

«این کوه، روزا کوتور، اگر بهترین در دنیا نباشد، یکی از بهترین کوه هایی است که من تا به حال دیده ام. زمین های کوهستان به خوبی کوه های آلپ است و از کوه هایی که تا به حال در آمریکا دیده ام بهتر است. کوه های آند در شیلی هم خیلی خوب است، ولی این یکی، فکرش را هم نمی کردم که اینقدر عالی باشد.»

برای آمریکایی های که به سفر سوچی رفتند، بهترین پاداش، هیجانی بود که از دیدن محل المپیک به آنها دست داد.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
رخدادی کم نظیر در المپیک: دو مدال طلا در ماده اسکی سرعت

پنجمین روز از بازی های المپیک زمستانی سوچی با رخدادی بی نظیر در اسکی آلپاین همراه شد؛ تینا مازه اسلوواک و دومنیک گیزین سوئیسی مشترکا مدال طلا ماده سرعت زنان را به دست آوردند. نبرد شانه به شانه دو اسکی باز به راستی دیدنی و بی تردید یکی از فراموش نشدنی ترین لحظات این دوره خواهد بود. ماتزه که سال گذشته قهرمان جام جهانی شده بود، نخستین مدال طلا بازی های المپیک زمستانی تاریخ کشورش را رقم زد. لارا گوت، هموطن گیزین، که تنها چند صدم ثانیه دیرتر از خط پایان گذشت مجبور به قناعت به مدال برنز شد. در این میان، باید یادی از لیندسی وون، مدافع عنوان قهرمانی این ماده کرد که به دلیل مصدومیت زانو نتوانست در این مسابقات شرکت کند.

اسکی نوردیک ترکیبی

اریک فرندزل بار دیگر ثابت کرد که در اسکی نوردیک ترکیبی حرف اول را می زند. قهرمان نامدار آلمانی که در کارنامه حرفه ایش تنها طلای المپیک را کم داشت، موفق شد هم در ماده پرش هم در ۱۰ کیلومتر سرعت بهتر از حریفان عمل کند و قهرمان شود. آکیتو واتابه ژاپنی که در جام جهانی ۲۰۰۹ نیز خوش درخشیده بود، نقره گرفت و ماگنوس کروگ نروژی نیز به مدال برنز قناعت کرد.


اسکیت سرعت

هلندی ها همچنان در رشته اسکیت سرعت بی رقیب هستند. آنها که تمامی مدال های قهرمانی را در ماده های ۵۰۰ متر و ۵ هزار متر به چنگ آورده بودند، روز چهارشنبه در ماده هزار متر به یک طلا و یک برنز رضایت دادند. استفان گروتویس قهرمان المپیک نام گرفت و میشل مولدر مدال برنز را به گردن آویخت.

پاتیناژ نمایشی

در رشته پاتیناژ نمایشی دو نفره روس ها خوش درخشیدند. تاتیانا وولوسوژار و ماکسیم ترانکوف مثل همیشه عالی بودند و طلا گرفتند. کسنیا استولبووا و فیدور کلیموو نیز شگفتی ساز شدند و مدال نقره ای دیگر به مجموع مدال های کشور میزبان افزودند تا آلمان ها به برنز رضایت دهند. این دومین مدال طلای وولوسوژار و ترانکوف است. آنها پیش تر در ماده تیمی نیز به نام روسیه قهرمان المپیک شده بودند.

جدول مدال ها

به این ترتیب در پایان پنجمین روز، آلمان با شش طلا، یک نقره و یک برنز در صدر جدول عمومی قرار دارد. کانادا با چهار طلا، چهار نقره و دو برنز دوم است و نروژ با چهار طلا، سه نقره و پنج برنز در مکان سوم قرار دارد.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
المپیک سوچی؛ دیدار حساس دو تیم هاکی آمریکا و روسیه

یکی از دیدنی ترین مسابقات المپیک، هاکی روی یخ مردان است که از روز چهارشنبه آغاز می شود. روسیه با بازیکنان لژیونرش که در لیگ ان اچ ال آمریکای شمالی بازی می کنند یکی از بخت های قهرمانی است اما این تیم باید محتاط باشد چرا که سلفش یعنی اتحاد جماهیر شوروی در فینال رقابت های المپیک سال ۱۹۸۰ مغلوب آمریکا شد.

یوگنی مالکین، بازیکن تیم ملی هاکی روسیه در مورد این بازی می گوید:
"بازی با آمریکا آزمایش خوبی برای ماست و ما از قدرت آنها اطلاع داریم. اگر ما با هم متحد باشیم بخت خوبی برای پیروزی داریم."

ولادیسلاو ترتیاک، رئیس فدراسیون هاکی روی یخ روسیه هم که در المپیک ۱۹۸۰عضو تیم ملی هاکی شوروی بوده و یکی از پرافتخارترین ورزشکاران این رشته در روسیه است، در این مورد می گوید: "آمریکایی ها در سال۱۹۸۰ درس خوبی به ما دادند. باید پیش از مسابقه به حریفان احترام گذاشت و پس از بازی درباره آنها قضاوت کرد. ما قبل از آن بازی، آنها را دست کم گرفتیم و به همین دلیل باختیم. در رقابت های المپیک هیچ حریف ضعیفی وجود ندارد."

تیم آمریکا در اولین دیدارش روز پنجشنبه به مصاف اسلواکی خواهد رفت و روسیه هم در اولین مسابقه با اسلوونی روبرو خواهد شد.

رفع محرومیت کمیته ملی المپیک هند

در مراسم افتتاحیه المپیک سوچی، ورزشکاران هندی با پرچم المپیک رژه رفتند چرا که کمیته المپیک این کشور از سوی کمیته بین المللی المپیک محروم شده بود اما حال با رفع این محرومیت، آنها می توانند با پرچم خود و تحت نام هند در این رقابت ها شرکت کنند.

رفع این محرومیت به دلیل انجام انتخابات جدید و شفافِ اعضای کمیته المپیک هند صورت گرفت.

مارک آدامز سخنگوی کمیته بین المللی المپیک در این مورد می گوید:
"این اولین بار در تاریخ رقابت های المپیک است که محرومیت کمیته المپیک یک کشور در حین انجام رقابت ها برداشته می شود و این تصمیم بلافاصله قابل اجراست. ورزشکاران هندی با پرچم المپیک و بطور مستقل وارد مراسم افتتاحیه المپیک شدند ویکی از آنها در لوژ سواری هم با این پرچم حاضر شد."

سفر به سوچی با یک ترابانت قدیمی

رولف بکر که یک بازیگر آلمانی است که بیش از سه هزار کیلومتر رانندگی کرده است تا خود را به شهر سوچی برساند. خودروی وی در این سفر یک ترابانت بسیار قدیمی بوده است، خودرویی که روزگاری در آلمان شرقی سابق تولید می شد.

او سفر خود را از برلین آغاز کرده و پس از گذر از کشورهای لهستان و اوکراین وارد سوچی شده است. وی در این مورد می گوید: "از اینکه تحت این شرایط و با بودجه ای کم به اینجا رسیده ام احساس بسیارخوبی دارم، درست همان احساسی که فلیکس لخ در زمان کسب مدال طلا داشت."

این اولین بار نیست که آقای بکر با ترابانت خود به یک رویداد بزرگ ورزشی سفر می کند. وی با این خودرو به رقابت های رالی پاریس-داکار رفته و یکبار هم تلاش کرده که به المپیک ۲۰۰۸ چین سفر کند، اما قبل از ورد به چین مجبور به بازگشت شده است.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
ویکتور یعنی برنده

screenshot windows 7
روسیه در بازی های المپیک سوچی یک مدال برنز در رشته اسکیت سرعت مسیر کوتاه بدست آورد. قهرمان مطلق اروپا ویکتور آن جایگاه سوم را در 1500 متر کسب نمود. شارمل آملن کانادایی قهرمان شد و جایگاه دوم از آن نماینده ی چین تیانیو خان بود. برای روسیه این اولین مدال المپیکی در رشته ی اسکیت سرعت مسیر کوتاه است.
ویکتور آن 28 ساله از مارس سال 2012 برای روسیه بازی می کند. تا این زمان او آن خن سو نامیده می شد و عضو تیم کره جنوبی بود. در سال 2006 در المپیک تورین 4 جایزه و از جمله 3 طلا گرفت. در بازی های ونکور موفق نشد برای آنکه رقبای او در تیم کره زیاد بودند. پس به روسیه آمد. نام ویکتور را اتفاقی برای خود انتخاب نکرد. ویکتور به معنای برنده است. این ورزشکار می گوید : " من می خواهم که نام من پیروزی به ارمغان آورد."

موفقیت با او همراه بود. در فینال المپیک سرعت 1500 متر مسیر را ظرف 2 دقیقه و 15.062 ثانیه طی کرد. عکس های این مسابقه نشان می دهد که او تنها چند ثانیه از نماینده ی تیم چین عقب افتاد.

ویکتور آن می گوید که اگرچه پیروز نشد ما به خاطر شرکت در بازی های المپیک شاد است.

من باید قبل از بازگشت به عرصه ی ورزش پس از زخم هایی که برداشته بودم خیلی فکر می کردم. خیلی خوشحالم که دوباره در المپیک شرکت کردم. برای من حتی مدال برنز بسیار مهم است. البته برای همه ی ورزشکاران هدف نهایی مدال طلاست. ما خیلی تمرین کردیم و خیلی دلمان می خواهد پیروز شویم. من نمی توانم بگویم که از مدالم که طلا نیست ناراضیم . فکر می کنم که سایر مسیر ها را می توانم با آرامش بیشتری طی کنم. به نظرم فرم فیزیکی من در حال حاضر بیشتر برای مسیر های 500 متری است نه 1500 متر. مطمئنم که نتایج خوبی را کسب خواهم کرد.

ویکتور آن به ویژه حمایت های گرم طرفداران روسی را متذکر شد. این ورزشکار گفت : " از تمامی کسانی که به من اطمینان کردند متشکرم" . وی همچنین از همکاران خود در تیم تشکر کرده و بیان داشت که به کسب مدال در بخش امدادی امیدواریم. خیلی خوب می شد اگر همه با هم به مدال دست می یافتیم.

ویکتور آن ضمن پاسخ به پرسش مربوط به طرح های بلند مدت قول داد که پس از المپیک سوچی تصمیم می گیرد از ورزش خداحافظی کند و یا تمرین هایش را برای بازی های المپیک سال 2018 ادامه دهد . این بازی ها در سرزمین مادری وی یعنی کره برگزار خواهد شد.

بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
تماشاچیان المپیاد سوچی

screengrab
کمیته بین المللی المپیک افزایش تعداد تماشاچیان بازی های زمستانی المپیک سوچی را به ثبت رساند. بر طبق اطلاعات این کمیته ، بینندگان برنامه های تلویزیونی المپیک بطور متوسط حدود 25 میلیون و 100 هزار نفر ، یعنی 8 درصد، بیش از المپیاد های قبلی است. مارک آدامس وابسته مطبوعاتی کمیته بین المللی المپیک در کنفرانس مطبوعاتی در مرکز اصلی مطبوعاتی المپیک سوچی این موضوع را به اطلاع خبرنگاران رساند. در عین حال، برنامه های عصر المپیاد را بطور متوسط 26 میلیون و 300 هزار نفر تماشا می کنند . به گفته وی بیش از 100 میلیون نفر از آمریکایی ها برنامه های مسابقات المپیک در سوچی را تماشا کرده اند. آدامس همچنین متذکر شد که حدود 9 میلیون بیننده مسابقات پرش اسکی بازان از ترامپلین را تماشا کردند و این تعداد بیننده، بینندگان دیگر مسابقات در این نوع ورزش در المپیاد های تورین و وانکوور را عقب می زند.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
مدال نقره المپیک الهام بخش پیروزی های جدید

image share
مدال نقره ی الگا فاتکولینا در بازی های المپیک سوچی در اسکیت سرعت 500 متر، اولین مدال المپیکی این رشته طی 20 سال گذشته است که اسکیت بازان روسی در 500 متر کسب کرده اند. او تنها از لی سان خوا از کره جنوبی عقب افتاد. بازیکن کره ای برای بار دوم قهرمان المپیک شد و رکورد المپیک را شکست.
4 سال پیش در المپیک ونکوور الگا فاتکولینا جایگاه بیستم را بدست آورد. پس از کسب مدال های طلا و برنز قهرمانی جهان ، برای کسب مدال به بازی های سوچی آمد. در واقع کارشناسان برای او جایگاه سوم را پیش بینی می کردند.

الگا از انتظارات پیشی گرفت و دوم شد. ضمن آنکه در حین مسابقه خود ورزشکار احساس می کرد که می تواند برای طلای المپیک مبارزه کند. پس از اولین مسابقه فاصله ی او تا جایگاه اول بسیار کم بود و در قسمت دوم نتیجه ی بهتری بدست آورد. الگا فاتکولینا می گوید : " من تمایل زیادی برای پیروزی داشتم"

اینکه جایگاه اول را می خواستم به من کمک کرد ، من فهمیدم که واقعا می توانم. در واقع این روحیه و شوق و حرارت برای پیروزی به من کمک کرد تا آنچه را که در توانم بود انجام دهم. تماشاچیان به من خیلی کمک کردند همه تشویقم می کردند و نگرانم بودند و من باید هر آنچه که می شد را انجام دهم.

لی سان خوای کره ای برای بار دوم طلای المپیک را بدست آورد. او را اوسین بولت ورزش اسکیت می نامند. از ابتدای فصل حتی یک بار هم مسابقه ی 500 متر را نباخته است. بر اساس نتایج مسابقه او از مردان هم پیشی گرفته است. نکته ی قابل توجه این است که لی سان خوا همراه با مردان تمرین می کند.

الگا فاتکولینا خاطر نشان می کند : " امروز او در این مسیر قوی ترین است اما می توان با او مبارزه کرد ."

او را ملکه ی مسافت 500 متری می نامند. او در این مسیر برترین است و این مدال دوم المپیکی اوست. واقعا آفرین ، او بسیار تمرین می کند تا ثابت کند که برتر است. ما هم به نوبه ی خود به دنبالش حرکت می کند تا پیروز شویم.

الگا فاتکولینا نسبت به جایگاه دوم خود دید فلسفی دارد : شاید اینطور باید می شد؟ پیروزی در بازی ها ، قله ی حرفه ی ورزشی است . انگیزه ای برای بعد از آن وجود ندارد. این ورزشکار می گوید : مدال نقره ی المپیک من را برای پیروزی جدید آماده می سازد و می خواهم که مبارزه را ادامه دهم. "

این مدال اعتماد به نفس و تمایل برای کسب مدال طلا برای روسیه را به من داد. من نمی توانم بگویم که این پایان کار ورزشی من است. این گامی است برای رسیدن به جایزه ای برتر. من به توانایی های خود مطمئنم و تمام فصل برای این مسابقات آماده می شدم ، احساس می کنم که آمادگی خوبی دارم و برای مسابقه ی بعدی آماده می شوم تا هر آنچه که ممکن است را انجام دهم.

بازی های المپیک برای الگا فاتکولینا ادامه دارد. این ورزشکار برای مسابقه ی 1000 متر آماده می شود. در شروع او به رده بندی قهرمانان حال حاضر جهانی راه می یابد.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
مدال طلا برای اسکی بازان آلپاین سوئیسی و اسلونی

free upload
تینا مازه اهل اسلوونی و دمینیکا گیزین سوئیسی جایگاه اول را در بخش سرعت اسکی آلپاین بازی های المپیک سوچی بین خود تقسیم کردند.

هر دو ورزشکار موفق شدند مسیر را در زمان یک دقیقه و 41.57 ثانیه طی کنند. مدال برنز از آن لاره گوت سوئیسی شد. ( 0.10+ ثانیه)



windows 7 print screen
برنامه ی کوتاه رقابت های دو نفره بازی های المپیک سوچی قرار گرفتند.

نمایش آنها در صدر قرار گرفت. آنها روز سه شنبه 84.17 امتیاز کسب کردند که رکورد جهانی را نیز شکست. جایگاه دوم را نمایندگان آلمان آلنا ساوچنکو و روبین شالکوف ( 79.64) بدست آوردند. یک جفت دیگر روسی یعنی کسنیا استولبایوا و فئودور کلیموف ( 75.21) سوم شدند.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
برابری شانس تیم های هاکی روسیه و کانادا برای پیروزی در المپیک

screenshot windows 8
دفاتر شرط بندی روسی و خارجی پیش بینی می کنند که تیم های روسیه و کانادا شانس های برابری برای پیروزی در رشته ی هاکی مردان دارند.

تیم های هاکی مردان بازی هایشان را 12 ژانویه با مسابقه ی تیم های چک و سوئد، لتونی و سوئیس آغاز می کنند. اولین بازی تیم روسیه 13 فوریه و با تیم اسلوونی خواهد بود و تیم کانادا در این روز با تیم نروژ بازی خواهد کرد.

دفتر بریتانیایی William Hi پیروزی ها را اینطور پیش بینی می کند : روسیه و کانادا 2.8

سوئد 5.5، آمریکا 8.0، چک 11.0، فنلاند 13.0 ، اسلواکی و سوئیس 26.0، نروژ 201.0، لتونی 501.0، اتریش 1001.1، اسلوونی 2001.0

دفتر شرط بندی روسیه BetCity پیروزی تیم روسیه را با امتیاز 2.7، کانادا 2.95، سوئد 5.5 و تیم آمریکا 6.25 پیش بینی می کند.

فینال بازی های هاکی المپیک سوچی 23 فوریه برگزار خواهد شد
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
اولین حضور اسکی باز ایران در المپیاد سوچی

adult image
روز پنج شنبه در پیست اسکی « لائورا» در سوچی اسکی بازان ایران کار خود را در بازی های المپیک شروع می کنند. خانم فرزانه رضاسلطانی در مسابقه 10 کیلومتری سبک کلاسیک شانس خود را امتحان خواهد کرد.

مصطفی میرهاشمی سرمربی تیم ملی اسکی صحرانوردی ایران در باره آمادگی شاگردان خود برای شرکت در مسابقات در گفتگویی با ایوان زاخاروف، خبرنگار صدای روسیه تعریف کرد. وی در گذشته به عنوان اسکی باز ایران در المپیاد -2002 سولت – لیک سیتی آمریکا شرکت کرده بود.


نتایج مسابقات نوردیک ترکیبی در بازی های المپیک سوچی

photo share
اریک فرنزل از آلمان مدال طلایی را در مسابقات نوردیک ترکیبی در بازی های المپیک سوچی به دست آورد. او پس از آن که در بخش پرش با اسکی برنده شد، توانست همچنین در بخش دوم مسابقه (اسکی صحرانوردی 10 کیلومتری) با کسب نتیجه 23 دقیقه 50.2 ثانیه نفر اول شود. آکیتو واتابه، ورزشکار از ژاپن موفق به مدال نقره ای شد و مگنوس کروگ از نروژ مدال برنز را به دست آورد. شایان ذکر است که اریک فرنزل دارنده مدال برنز در بازیهای المپیک ونکوور و قهرمان جهان در سال 2011 و 2013 بوده است.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 

print screen windows

وزیر دفاع روسیه پیش تر تمرین های نظامی را در زمان المپیک کم کرده بود تا نظامیان امکان تماشای بازی ها را داشته باشند. به دنبال آن حزب " روسیه واحد" پیشنهاد کرد که حجم تکالیف مدرسه ی دانش آموزان را کم کنند.

حزب " روسیه واحد" پیشنهاد کرد که حجم تکالیف خانه ی دانش آموزان در زمان بازی های المپیک کم شود تا بچه ها بتوانند بازی ها را تماشا کنند. سرگی ناریشکین سخنگوی مجلس از این ایده استقبال نمود.

ناریشکین گفت : سرگی شایگو وزیر دفاع روسیه تمرین های نظامی در زمان اجرای المپیک را کم کرد تا نظامیان بتوانند بازی های بیشتری را تماشا کنند. پس نیکلای ایوانویچ من از این پیشنهاد شما حمایت می کنم.


سوچی بعد از بازیهای المپیک

online photo storage
رییس جمهور روسیه درباره برنامه های آتی برای شهر سوچی گفته است، این منطقه باید قلب ورزشی روسیه بشود. وی تاکید داشته است از این مکان و امکانات برای گسترش ورزش و تندرستی در کشور باید استفاده مفید شود.

وی همچینین بر گسترش و تقویت بخش گرشگری این شهر توصیه کرده است. به گفته وی در این منطقه تمامی امکانات اولیه برای بهره برداری مفید تاسیس شده است.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
صفحه  صفحه 4 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین » 
ورزش
ورزش

المپیک و پارالمپیک سوچی ۲۰۱۴

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA