انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 16 از 19:  « پیشین  1  ...  15  16  17  18  19  پسین »

Volleyball | واليبال


مرد

 
باشگاه والیبال کاله آمل

"حیف نمیشه به عقب برگردیم به شبای پرسه و در به دری

کافه چی دکمه ی برگشتو بزن به روزای خوب کافه لوتی "
     
  
مرد

 
رویارویی ایران و آمریکا این بار در والیبال

free upload pictures
تیم ملی والیبال ایران در چهارمین روز رقابت‌های قهرمان قاره‌های جهان برابر آمریکایی‌ها به میدان می‌رود.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شاید راگبی، بسکتبال، بیس‌بال و شناخته شده‌ترین ورزش‌ها در ایالات متحده آمریکا باشد. با این حال ساختار توسعه یافته ورزش همگانی در این کشور زمینه پویایی در همه رشته‌های ورزشی را پدید آورده است. در حالی که قدرت‌های سال‌های نه چندان دور منطقه کنکاکاف مثل آرژانتین و کوبا در سال‌های اخیر کم فروغ ظاهر شده‌اند، تیم والیبال آمریکا به عنوان یکه‌تاز قاره آمریکای شمالی هر روز قدرتمند‌تر می‌شود. آمریکایی ‌ها همواره در بین مدعیان والیبال جهان برای خود اسم و رسمی داشتند. قهرمانی المپیک سال‌های 1984، 1988 و 2008 در کنار ده‌ها عناوین دیگر کلکسیونی از افتخارات را در تاریخ والیبال این کشور پدید آورده است. فدراسیون جهانی والیبال از آمریکا به عنوان چهارمین تیم پرافتخار تاریخ والیبال جهان یاد می‌کند.

امریکایی‌ها که به بازیکنان بلند‌زن خود در دنیای والیبال معروف هستند، به بهره‌گیری از یک مربی جوان اما خوش فکر در صدد ارائه سبکی نو و منحصر به فرد در والیبال جهان هستند. تلفیقی از سیستم‌های سرعتی و قدرتی والیبال با پرهیز از پیچیدگی و استفاده از مهندسی فضا در زمین بزرگترین ویژگی تیم والیبال آمریکا در مسابقات اخیر بوده است. "جان اسپیرو" سرمربی جوان آمریکا که پیش از این هم در کادر فنی این تیم حضور داشته تاکنون در سه روز نخست مسابقات قهرمانی قاره‌های جهان دو پیروزی مقابل ایتالیا و ژاپن و یک شکست برابر برزیل بدست آورده است.

آمریکایی‌ها اصلا دوست ندارند که در برابر ایران امتیاز بدهند. این کشور تاکنون 2 مدال قهرمانی جهان (یک طلا، یک برنز) – 4 مدال المپیک (سه طلا، یک برنز) – 4 مدال لیگ جهانی (یک طلا، یک نقره، دو برنز) – یک نقره از جام قهرمانان قاره‌ها – 2 مدال جام جهانی (یک طلا، یک برنز) و 21 مدال آمریکای شمالی و مرکزی (هشت طلا، ده نقره، سه برنز) را در کارنامه افتخاراتش دارد.

اگرچه ولاسکو مربی مغرور و نامدار والبیال ایران پیش از مسابقات قهرمان قاره‌های جهان گفته بود که هیچ کس از پیروزی‌های والیبال ایران بر سایر حریفان سورپرایز نمی‌شود اما به راستی پیروزی برابر امریکا می‌تواند بار دیگر لقب شگفتی‌ساز را به والیبالیست‌های ایران بدهد. تیم ملی والیبال ایران پیش از این همواره در بازی‌های رسمی مقابل امریکا شکست خورده است. آخرین رویارویی این دو تیم به مسابقات جام جهانی 2011 برمی‌گردد.

تمزکز تیم والیبال امریکا روی پاس‌های بلند و آبشارهای قدرتی کار دفاع کناری‌های ایران را دشوار می‌کند. با وجود غیبت امیر غفور به دلیل مصدومیت تیم ملی ایران از این نقطه قدری آسیب پذیر است. عادل غلامی و موسوی در دفاع میانی وظیفه سنگین‌تری را به دوش می‌کشند. تیم ملی والیبال ایران با وجود شکست مقابل روسیه در دریافت عملکرد نسبتاً قابل قبولی را ارائه داد. نکته‌ای که می‌تواند تا حدی خیال ولاسکو را در برابر آماج سرویس‌های قدرتی تیم امریکا راحت کند.

متیو آندرسون بهترین بازیکن حال حاضر امریکاست. او یک قدرتی تمام عیار است که با پروازهای خیره کننده خود به راحتی بالاتر از سد دفاعی حریف امتیاز می‌سازد. بازی خوب او در کنار دفاع بی نقص دیوید لی و حملات مکسول هولت زمینه پیروزی امریکایی‌ها را در تمام مسابقات پدید می‌آورد.

بازیکنان تیم ملی والیبال ایران اگرچه در سال‌های اخیر میادین بزرگی را تجربه کرده‌اند اما بیشتر رویارویی آنها با تیم های بلوک شرق والیبال جهان بوده است. محک خوردن توانایی آنها برابر امریکا با سیستم بازی متفاوت می‌تواند نوید یک بازی تماشایی را به علاقه‌مندان والیبال بدهند.

* برنامه ادامه مسابقات قهرمان قاره‌های جهان:

*شنبه – دوم آذر – توکیو

ساعت 6:40 صبح: ایران – ایالات متحده

ساعت 10:40 صبح: روسیه - برزیل

ساعت 13:40 ظهر: ژاپن – ایتالیا

*یکشنبه – سوم آذر – توکیو

ساعت 6:40 صبح: برزیل – ایتالیا

ساعت 9:40 صبح: روسیه – ایالات متحده

ساعت 12:40 صبح: ژاپن - ایران
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
اولین پیروزی تاریخ والیبال ایران بر آمریکا در روز مصدومیت موسوی

how to screenshot on windows 7
در ادامه جام قهرمانان قاره‌ها، تیم ملی والیبال ایران توانست برای اولین بار در تاریخ خود تیم قدرتمند آمریکا را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد

تیم ایران ست‌های اول، چهارم و پنجم را به ترتیب ۲۸ - ۲۶، ۲۷ - ۲۵ و ۱۸ - ۱۶ برد و ست‌های دوم و سوم را با نتیجه مشابه ۲۵ - ۱۹ واگذار کرد.
تیم ایران ست اول را خوب شروع کرد و در تمام طول ست با یکی دو امتیاز فاصله از آمریکا جلو بود. دو تیم تا پایان ست شانه به شانه پیش رفتند و نهایتا این ایران بود که توانست برتری خود در طول ست را حفظ کرده و با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ پیروز ست اول شود.
اما در اواخر ست اول اتفاقی افتاد که بقیه بازی و حتی شاید بازی‌های آینده تیم ملی را تحت تاثیر خود قرار داد.
پای محمد موسوی، ستاره تیم ایران که در لیگ جهانی بهترین مدافع روی تور هم شده بود، پیچ خورد و او با درد بسیار زیاد و با کمک چند بازیکن از زمین خارج شد و دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد.

بیرون رفتن موسوی هم باعث شد دفاع روی تور تیم ایران در ست‌های دوم و سوم بسیار ضغیف شود و عملا از کار بیفتد و هم در روحیه تیم تاثیر منفی واضحی داشت.
بازیکنان ایران در ست‌های دوم و سوم پراشتباه بازی می‌کردند و تمرکز تیمی ایران تا حدود زیادی از دست رفته بود. تعویض‌ها و وقت‌های استراحت تکنیکی خولیو ولاسکو، سرمربی تیم ایران هم نتیجه‌ای نداشت و نهایتا ایران دو ست متوالی را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به آمریکا باخت.
بازیکنان ایران در ست چهارم کم کم خود را پیدا کردند و دیگر از اختلاف چند امتیازی دو ست قبل خبری نبود. بازیکنان ایران که می‌دانستند اگر این ست را ببازند کل بازی را باخته‌اند هرچه به پایان ست نزدیک‌تر میشد بهتر بازی می‌کردند و امتیازهای کمتری از دست می‌دادند.
تیم ایران با این‌که تا دو سه امتیاز آخر از آمریکا عقب بود ولی در امتیاز ۲۳ ناگهان ورق برگشت و به خصوص با بازی خوب رحمان داوودی ایران چند امتیاز پشت سر هم گرفت و توانست این ست را ۲۷ بر ۲۵ ببرد و بازی به ست پنجم کشید.
تیم ایران که در بیشتر بازی‌هایش در ست پنجم خوب و متمرکز بازی کرده این بار هم ست سرنوشت‌ساز را خیلی خوب شروع کرد و با دفاع‌های عادل غلامی و حمزه زرینی ۴ بر صفر از آمریکا پیش افتاد.
گرچه آمریکا این اختلاف امتیاز را خیلی زود کاهش داد ولی در طول ست پنجم تیم ایران از آمریکا جلو بود و نهایتا توانست با ضربه تمام‌کننده حمزه زرینی این ست را هم با نتیجه ۱۷ بر ۱۵ به سود خود تمام کند.
به این ترتیب ایران در این دوره از جام قهرمانان قاره‌ها موفق شد تیم سوم رده‌بندی جهانی (ایتالیا) و تیم چهارم رده‌بندی جهانی (آمریکا) را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد و در مقابل تیم‌های اول و دوم رده‌بندی جهانی (روسیه و برزیل) شکست خورد.
تیم ایران روز یکشنبه در آخرین بازی خود به دیدار ژاپن میزبان می‌رود.

منبع
بی بی سی
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
ايران سه - ژاپن صفر؛ خداحافظی فرهاد ظريف از تيم ملی واليبال

screen capture windows
تيم ملی واليبال ايران در آخرين بازی از جام بين قاره‌ای توانست با نتيجه سه بر صفر، ژاپن ميزبان مسابقات را شکست دهد. اين نتيجه باعث شد ايران در جمع شش تيم شرکت کننده، بالاتر از آمريکا و ژاپن در رده چهارم قرار گيرد.
در پايان اين مسابقه فرهاد ظريف ليبروی تيم ملی واليبال ايران که پيش از اين اعلام کرده بود می‌خواهد از تيم ملی خداحافظی کند، با بوسيدن چهار گوشه زمين اين تصميم خود را عملی کرد. او در حالی از تيم ملی جدا شد که عنوان بهترين ليبروی مسابقات را نيز به خود اختصاص داد.

فرهاد ظريف ۳۱ ساله است و در مسابقات قهرمانی ۲۰۱۱ آسيا نيز بهترين ليبروی مسابقات شده بود. او که اهل مشهد است، در تيم‌های صنام، پيکان، سايپا و کاله مازندران عضويت داشته. قهرمانی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان آسيا، سه بار بهترين ليبروی آسيا و نايب قهرمانی نوجوانان جهان از جمله افتخارات اين بازيکن کليدی تيم ملی ايران است که حالا «ولاسکو» بايد به فکر جايگزينی او باشد.

ژاپن در دو سال اخير، شش مسابقه رسمی را به ايران واگذار کرده و پيش از اين دو بار در قهرمانی‌های آسيا ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳، جام‌جهانی ۲۰۱۱ و انتخابی المپيک لندن و انتخابی ليگ جهانی ۲۰۱۳ مغلوب ايران شده بود. در حالی که در دهه‌های پيشين، ايران بازنده مطلق جدال‌های رو در رو با ابرقدرت واليبال آسيا بود.

ژاپن که هفت بار قهرمان آسيا و شش مرتبه فاتح بازی‌های آسيايی شده، با گری ساتو سرمربی ژاپنی‌ - آمريکايی به مصاف ايران آمد. فدراسيون واليبال اين کشور برای ايجاد تحول در تيم ملی از تابستان امسال اين مربی ۵۸ ساله را به خدمت گرفته‌، اما حضور ساتو هم نوار شکست‌های ژاپن مقابل ايران را قطع نکرد و ميزبان جام بين قاره‌ای، باز هم مغلوب شاگردان «خوليو ولاسکو» شد.

برتری محسوس ایران

ساتو و تيمش که از بازی‌های گذشته خود حتی موفق به کسب يک امتياز هم نشده بودند، در توکيو اميد داشتند تا ضمن غلبه بر ايران، نخستين پيروزی خود را مقابل چشم هواداران‌شان جشن بگيرند. اما برتری ايران چنان محسوس بود که در گيم نخست و وقت استراحت فنی دوم با نتيجه ۱۶ بر ۶ پيش افتاده بود. اين گيم در پايان با حساب ۲۵ بر ۱۷ به سود ايران خاتمه پيدا کرد.

ست دوم را هم ايران با برتری آغاز کرد و در دفاع، سرويس و اسپک کم نقص بود. پاس‌های عالی سعيد معروف هم کفه برتری ايران را سنگين‌تر کرد تا ست دوم نيز با امتياز ۲۵ بر ۱۸ به سود ايران رقم بخورد. در ست سوم ژاپنی‌ها برای نخستين بار در امتياز ۴ بر ۳ پيش افتادند اما ايران خيلی زود جبران کرد و با آبشار شهرام محمودی به امتياز ۸ رسيد تا تيم‌ها به وقت استراحت فنی اول بروند. در طرف مقابل، بازيکنان ايران به خوبی اسپک‌های شيميزو را دفاع می‌کردند. اين گيم که در اغلب دقايق، مصافی يک‌طرفه بود با نتيجه ۲۵ بر ۱۴ به سود ايران تمام شد تا جدال سنتی ايران و ژاپن باز هم با برتری ۳ بر صفر ايران خاتمه يابد.

با اين نتيجه تيم ملی واليبال ايران جمع امتيازهای خود را به عدد ۷ رساند و توانست بالاتر از تيم‌های آمريکا و ژاپن در جايگاه چهارم قرار بگيرد. ژاپنی‌ها هم نتوانستند از پنج مسابقه خود با وجود ميزبانی، هيچ امتيازی کسب کنند. پيش از اين بازی، برزيل با پيروزی ۳-۲ مقابل ايتاليا قهرمانی خود را جشن گرفت. روسيه هم با عبور از سد آمريکا در جايگاه دوم ايستاد.

برترین های مسابقات

برونو رزنده، ادر کاربونرا، والاس ده سوزا، سيدائو، ريکاردو لوکارلی، اواندرو گوئرا، تياگو آلوز، لوئيز فونتيليس، موريزيو سوزا، لوکاس لو، لوکاس ساتکمپ، موريزيو سيلوا، ماريو پدريرا و رافائل اولويرا بازيکنان برزيل در اين مسابقات بودند که با يک شکست مقابل روسيه روی سکوی قهرمانی ايستادند. هدايت سلسائو را برناردو رزنده ملقب به برناردينيو برعهده دارد.

فرهاد ظريف از ايران برترين ليبروی جام معرفی شد. عنوان با ارزش‌ترين بازيکن به ديمتری موزرسکی از روسيه رسيد که با ۲۱۸ سانتيمتر قد و پرش‌های بسيار بلند، هنگام دفاع، تقريباً تا کمرش روی تور بلند می‌شود.

برونو رزنده از برزيل که بهترين پاسور ليگ جهانی شناخته شده بود، اينجا هم عنوان بهترين پاسور را به خود اختصاص داد. مکسول هالت از آمريکا، والاس دی سوزا از برزيل، فيليپو لانزا و امانوئله بيرارلی از ايتاليا همراه با ديميتری ايلينيخ از روسيه نيز ديگر اعضای تيم منتخب جام بين قاره‌ای ۲۰۱۳ هستند.

محمود افشاردوست دبير فدراسيون واليبال ايران درباره نتايج تيم ملی گفت: «برخی نگرانی‌هايی را از نبود پشتوانه برای تيم اصلی مطرح می‌کردند، اما در اين رقابت‌ها چند بازيکن زير ۲۳ سال را ديديم که عملکرد درخشانی داشتند. برای مثال ميرزاجانپور و رحيمی‌پناه که می‌توانند پشتوانه آينده‌ برای واليبال ايران باشند.»

دبير فدراسيون واليبال که بازيکن سابق تيم ملی هم هست، درباره خداحافظی فرهاد ظريف به خبرگزاری دانشجویان ایران، ايسنا گفت: «برای ما به عنوان فدراسيون اين موضوع ناراحت کننده بود. شايد اگر من جای ظريف بودم بعد از رقابت‌های قهرمانی جهان خداحافظی می‌کردم. ولی خب بر اساس درک و احساسی که اين بازيکن داشته تصميم گرفته تا در همين مسابقات خداحافظی کند.»
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۴؛ ایران با غول‌ها هم‌گروه شد

imgur

دپارتمان لیگ جهانی والیبال در اجلاس سالانه‌اش در مقر فدراسیون جهانی والیبال در لوزان سوئیس نتیجه قرعه کشی رقابت‌های لیگ جهانی سال ۲۰۱۴ را اعلام کرد.
به گزارش وب‌سایت رسمی فدراسیون والیبال ایران، تیم والیبال ایران در دسته A، گروه ۱ با تیم‌های برزیل، لهستان و ایتالیا هم‌گروه شد.
لیگ جهانی که تا به حال متشکل از ۱۸ تیم بوده در سال ۲۰۱۴ برای اولین بار با شرکت ۲۸ تیم انجام خواهد شد. تیم‌های شرکت کننده در لیگ با توجه به سطح کیفی بازی و رده بندی سال گذشته‌شان در یکی از این گروه‌ها قرار گرفته‌اند.
تیم ایران لیگ جهانی ۲۰۱۳ در مکان نهم قرار داشت و در حال حاضر در رده‌بندی جهانی رتبه دوازدهم را دارد که با توجه به عملکرد این تیم در مسابقات گذشته، در لیگ ۲۰۱۴ در دسته A گروه یک قرار می‌گیرد.
محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال ایران به عنوان یکی از اعضای دپارتمان لیگ جهانی در در این جلسه حاضر بود.
اما پیش از انجام قرعه‌کشی امروز، یکشنبه ۱ دسامبر (۱۰ آذر) روزنامه های ایران با توجه به بدهی ۲۵۰ هزار دلاری تلویزیون ایران به فدراسیون جهانی والیبال، نگرانی خود را از حذف تیم ایران از لیگ جهانی ابراز کردند.
عدم پرداخت بدهی صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران به فدراسیون جهانی والیبال پیش از این، نه تنها باعث شده بود که ایران به دلیل کمی امتیاز نتواند میزبانی مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۴ را به دست بیاورد که پاداش ۱۵۰ دلاری این تیم را هم بلوکه کرد.
والیبال ایران در سال ۲۰۱۳ شگفتی‌ساز دنیای والیبال شد؛ بعد از غلبه بر ژاپن و مصر در بازی‌های انتخابی لیگ جهانی، برای اولین بار مجوز شرکت در این لیگ را به دست آورد.
تیم ایران از مجموع ۱۰ بازی در چارچوب لیگ جهانی ۲۰۱۳ موفق شد به ۵ پیروزی دست پیدا کند؛ به رقم انتظار کارشناسان این ورزش تیم ایران توانست تیم‌های قدرتمندی مثل، صربستان، ایتالیا، کوبا و آلمان را شکست دهد. روسیه که در نهایت قهرمان این دوره از مسابقات شد تنها هم‌گروه ایران بود که از این تیم شکست نخورد.
بنا به آخرین رده بندی فدراسیون جهانی والیبال، تیم ایران با ۶۸ امتیاز در رده ۱۲ جدول این فدراسیون جا دارد؛ تیم برزیل با ۳۴۵ امتیاز صدر نشین این جدول است.
لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۴، ۲۳ مه با بازی تیم‌های دسته A کار خود را شروع خواهد کرد.
نتبجه کامل قرعه کشی رقابت‌هی لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۴ به قرار زیر است:


گروه یک
دسته A: ایران، برزیل، لهستان، ایتالیا
دسته B: روسیه، امریکا، بلغارستان، صربستان
گروه دو:
دسته C: بلژیک، کاناداا، استرالیا، فنلاند
دسته D: آرژانتین، آلمان، فرانسه، ژاپن
دسته E: هلند، کره جنوبی، پرتغال، جمهوری چک
گروه سه:
دسته F: تونس، ترکیه، کوبا ، اسپانیا
دسته G: پوتوریکو، چین، اسلواکی و مکزیک

بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
ولاسکو برای 'ادای دین' به کشورش با والیبال ایران خداحافظی کرد

windows 7 print screen
خولیو ولاسکو، سرمربی تیم ملی والیبال ایران، امروز صبح در آخرین کنفرانس خبری خود در ایران حاضر شد. ولاسکو تیم ملی ایران را به قصد پیوستن به تیم ملی والیبال آرژانتین ترک می‌کند.

این نشست خبری با پخش ویدئویی از سال‌های کار ولاسکو در ایران شروع شد. او در ابتدای سخنانش گفت: "امروز صبح خودم را برای این جلسه آماده کردم ولی این ویدئو همه چیز را خراب کرد."
در ادامه این مربی آرژانتینی دلیل ترک تیم ملی ایران را خدمت به کشورش اعلام کرد.
او در مورد دلایل انتخاب ایران گفت: "تیم‌های زیادی را در کشورهای مختلف دنیا دیده‌ام ولی تعداد بازیکنان مستعد در ایران بسیار بیشتر از کشورهای دیگری بوده که دیده‌ام.
آقای ولاسکو تجربه فرهنگی زندگی در ایران را از دیگر دلایل انتخاب ایران برای فعالیت حرفه‌ای خود عنوان کرد.
مربی سابق تیم ملی ایران گفت که انتخاب آرژانتین برای ادامه فعالیتش یک انتخاب حرفه‌ای نیست و بیشتر برای ادای دینی که کشورش به گردن او دارد این گزینه را انتخاب کرده است.
هدایت تیم ملی ایران را لورنزو برناردی ایتالیایی به عهده خواهد گرفت. لورنزو که سالها شاگرد ولاسکو بوده از سال ۲۰۰۷ کارش را در حوزه مربیگری شروع کرده است.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
عملکرد فدراسيون واليبال در سال 92
واليبال ايران در سال 92 بسيار پرتلاش بود و در مسابقات مختلف موفقيت‌هاي خوبي کسب کرد که تمام آنها تحت تاثير خداحافظي ولاسکو قرار گرفت.
واليبال ايران در سال 92 فعاليت‌هاي زيادي داشت و شاهد اتفاقات تلخ و شيرين فراواني بود که از جمله آنها مي‌توان به پيروزي بر قدرت‌هاي دنيا در مسابقات مختلف و خداحافظي ولاسکو از واليبال ايران اشاره کرد. به گزارش فارس، ملي‌پوشان رده‌هاي مختلف ملي در رقابت‌هاي بين‌المللي مقابل حريفان قد علم کردند و نتايجي بهتر از سال گذشته را در کارنامه واليبال ايران ثبت کردند، اما حيف که تمام اين موفقيت‌ها تحت تاثير خداحافظي پيرمرد آرژانتيني از واليبال ايران قرار گرفت.
* نخستين تجربه حضور در ليگ جهاني براي ايران

يکي از مهم ترين مياديني که واليبال ايران آن هم در رده بزرگسالان در آن پا گذاشت، ليگ جهاني واليبال بود. تيم ملي واليبال ايران که براي اولين بار در طول تاريخ مجوز حضور در رقابت‌هاي ليگ جهاني را به دست آورد خود را براي حضوري تاريخي مهيا کرد. ملي‌پوشان کشورمان در مرحله انتخابي ليگ جهاني با گذر از سد تيم‌هايي مصر و ژاپن، توانستند بليط ارزشمند اين مسابقات را براي اولين بار با هدايت خوليو ولاسکو به دست آورند تا به عنوان قهرمان آسيا اين بار وارد ميدان ليگ جهاني شوند. تيم کشورمان با در اختيار گرفتن بازيکنان جوان و آينده‌دار در نظر داشت تا چهره‌هاي جديد و قدرت واقعي ايران را در ميان غول‌هاي دنيا به نمايش بگذارد.
* جوانان ايران پنجم جهان شدند

در اوايل شهريور ماه بود که تيم ملي واليبال جوانان ايران هم در مسابقات قهرماني جهان عنوان پنجم را کسب کرد. شاگردان فرهاد نفرزاده در آخرين بازي از هفدهمين دوره مسابقات واليبال قهرماني جوانان جهان توانستند با نتيجه 3 بر يک تيم ملي ترکيه، ميزبان مسابقات را از پيش روي خود بردارند و جايگاه پنجمي اين رقابت‌ها را به خود اختصاص دهند
ايران جهاني شد

در تاريخ 20 شهريور ماه 92 ايران بازهم ميزبان شد؛ اين بار ميزبان مسابقات واليبال قهرماني جهان 2013، گروه ب آسيا که در پايان اين رقابت‌ها ايران با شکست بحرين، اندونزي و پاکستان اول شد و به مسابقات قهرماني جهاني لهستان راه پيدا کرد.
* مقام چهارم براي شاگردان ولاسکو در جام قهرمان قاره‌ها

تيم ملي واليبال ايران در ششمين جام قهرمانان قاره‌ها که از 28 آبان تا 3 آذر ماه امسال در شهرهاي کيوتو و توکيو ژاپن برگزار ‌شد، ضمن کسب پيروزي با ارزش برابر آمريکا که براي نخستين بار رقم مي‌خورد، موفق به کسب عنوان چهارم جهان شدند که اين جايگاه نسبت به دوره قبل يک پله صعود براي واليبال ايران به همراه داشت.
* آرژانتيني‌ها دستور دادند، ولاسکو رفت!

شايد تنها اتفاق تلخي که در سال 92 براي واليبال حرفه‌اي ايران افتاد جدايي ناگهاني خوليو ولاسکو از تيم ملي واليبال ايران بود؛ خوليو ولاسکو، سرمربي آرژانتيني تيم ملي واليبال ايران پس از سه سال هدايت اين تيم، با درخواست فدراسيون واليبال کشورش براي هدايت تيم ملي آرژانتين، تصميم به جدايي از تيم ملي ايران گرفت. تيم ملي ايران همراه با خوليو ولاسکو دو بار قهرمان آسيا شد و سهميه جام‌جهاني و ليگ جهاني را کسب کرد. اين تيم همراه با مربي آرژانتيني، در اولين تجربه خود در ليگ جهاني واليبال، تيم‌هاي ايتاليا، آلمان، صربستان و کوبا را مغلوب کرد.

به اعتقاد برخي تحليل‌گران، در طول دو سالي که ولاسکو سرمربي ايران بود و پس از دست‌آوردهاي متوالي بازيکنان او، اين ورزش در ميان قشر‌هاي مختلف در ايران محبوبيت خاصي پيدا کرد.

گروهي از مربيان و بازيکنان واليبال معتقدند که رفتن خوليو ولاسکو تاثير منفي بر روي روند رو به رشد واليبال در ايران خواهد گذاشت، اما گروهي ديگر تاکيد مي‌کنند که با کناره‌گيري اين مربي، حرکت روي به جلوي واليبال ايران متوقف نخواهد شد.
* سالي که نکوست از بهارش پيداست...

حالا ولاسکو رفته و همه منتظر هستند تا با جايگزين وي آشنا شوند؛ جايگزيني که هنوز معلوم نيست چه کسي خواهد بود. به هر حال واليبال ايران در سال آينده مسابقات زيادي در پيش دارد و کمترين انتظارها از آن تکرار موفقيت‌هاي گذشته است و مسئولان مي‌توانند با انتخابي شايسته استارت آغاز سالي جديد را بزنند، چراکه از قديم مي‌گويند "سالي که نکوست از بهارش پيداست".
تو میتونی به هر چیزی که میخوای برسی؛بشرطی که فکرتو روش بکار بندازی
__________________________
بی ثمرترین روز روزی است ک نخندیده باشی
     
  
مرد

 
دعوت چهل بازيکن به اردوي تيم ملي واليبال

چهل بازيکن به تيم‌هاي ملي واليبال "الف" و "ب" دعوت شدند تا تمرينات آماده‌سازي خود را از دهم فروردين ماه سال آينده آغاز کنند.
سرپرست تيم ملي واليبال ايران با بيان اينکه اردوي تيم‌هاي ملي "الف" و "ب" ايران از دهم فروردين ماه سال آينده آغاز مي شود، گفت: 40 بازيکن برتر واليبال ايران به اين اردو دعوت شدند تا تمرينات خود را در دو گروه "الف" و "ب" آغاز کنند.

به نقل از ايسنا، اسامي بازيکنان دعوت شده به اردوي تيم‌هاي ملي "الف" و "ب" به قرار زير است:

**تيم ملي الف:

پاسور: سعيد معروف، مهدي مهدوي، محمد طاهر واديسرعتي: عادل غلامي، آرمين تشکري، سامان فائزي و سعيد مصطفي‌وند

دريافت کننده: فرهاد قائمي، مجتبي ميرزاجانپور، رحمان داوودي، عليرضا مباشري و ميلاد عبادي‌پور

پشت خط زن: شهرام محمودي، امير غفور، فرهاد پيروت‌پور و رضا قرا

ليبرو: فرهاد ظريف، ناصر رحيمي‌پناه و مهدي مرندي

**تيم ملي ب:

پاسور: بهزاد حيدرشاهي، فرهاد سال‌افزون و رسول نجفي

سرعتي: مصطفي شريفات، سجاد دهنوي، محمد فتحعلي، عابديني، علي رشيدي، مسعود غلامي

دريافت کننده: عليرضا نصر‌اصفهاني، سيدجواد معنوي‌نژاد، سعيد جواهري‌توانا، حامد تارودي، سعيد شيرود، مجتبي قلي‌زاده

پشت خط زن: جواد حسين آبادي، رضا صفايي و امين علوي

ليبرو: مجتبي يوسفي، عبدالرضا عليزاده و ابوالفضل قلي‌پور
تو میتونی به هر چیزی که میخوای برسی؛بشرطی که فکرتو روش بکار بندازی
__________________________
بی ثمرترین روز روزی است ک نخندیده باشی
     
  
مرد

 
صدرنشین برابر ایرانیان زانو زد / ایران ۳-۱ ایتالیا

screen capture freeware

تیم ملی والیبال ایران دومین بازی خود را مقابل ایتالیا در هفته پنجم لیگ جهانی والیبال با و۳ بر یک به پایان رساند.

تیم ایران دومین بازی خو مقابل ایتالیا را بدون تغییر نسبت به دیدار اول با سعید معروف، شهرام محمودی،‌ مجتبی میرزاجانپور، فرهاد قائمی،‌ محمد موسوی، عادل غلامی و فرهاد ظریف (لیبرو) شروع کرد و در طرف مقابل تور نیز همان بازیکمان شروع کننده بازی قبلی یعنی توماس برتا،‌ لوکا وتوری، فیلیپو لانزا، ماتئو پیانو، میکله بارانوویچ، لوییجی رانزاتو و آندره‌آ جووی (لیبرو) برای ایتالیا ایستادند.

ست اول با اشتباهات هر دو تین در حمله شروع شد ولی اختلاف امتیازات تا وقت استراحت اول فقط ۲ امیتاز بود. با پیش افتادن ۱۰ بر ۶ ایران،‌ مائورو بروتو،‌سرمربی ایتالیا از اولین وقت استراحت خود استفاده کرد و همین وقفه نتیجه را ۱۱ بر ۱۰ به سود ایران کرد. زدن سرویس‌های هدفدار و کنترل هر امتیاز بازی، مشخص‌ترین برنامه اسلوبودان کواچ،‌ سرمربی تیم ملی ایران بود. وقت استراحت فنی دوم در امتیاز ۱۶ بر ۱۵ به سود ایران به دست آمد. بازیکنان ایتالیا در این ست به مراتب کم اشتباه‌تر و با دریافت و دفاع داخل میدان بهتر نسبت به بازی ظاهر شدند. بااین حال بروتو در حالی که شاگردانش ۲۲ بر ۱۹ عقب بودند از دومین وقت استراحت خود هم استفاده کرد تا شاید ست اول را با پیروری به پایان ببرد. امتیاز ۲۴ را لوییجی رانداتزو با سرویسی که به خارج زد به ایران داد. شهرام محمودی نیز امتیار ۲۵ را در حالی به سود ایران کسب کرد که ایتالیا تا پوئن ۲۲ بالا آمده بود. در این ست مجتبی میرزاجانپور و محمد موسوی هر کدام ۴ امتیاز کسب کردند. لانزا و پیانو هم هر کدام ۴ امتیاز به سود آتزوری ثبت کردند. بازیکنان ایران ۸ و بازیکنان ایتالیا ۱۱ اشتباه منجر به امتیاز در این ست انجام دادند.

کسب ۲ امیتاز اول ست دوم باعث شد بروتو برای چند ثانیه سرش را بالا بگیرد اما چند ثانیه بعد نتیجه ۲ بر ۲ روی تابلو سالن آزادی ثبت شده بود. کسب امتیاز سوم با اعتراض سرمربی ایتالیا و استفاده از ویدئو چک،‌ چند دقیقه طول کشید. سرویس‌های میرزاجانپور و دفاع محمد موسوی دو تیم را در امتیاز ۸ بر ۵ به سود ایران برای وقت استراحت فنی اول نزد مربیان فرستاد. در ادامه بازی و تا وقت استرحت فنی دوم، بازیکنان ایران ۸ امتیاز و بازیکنان ایتالیا ۴ امتیاز کسب کردند. با زیاد شدن اختلاف در این ست، کواچ ترجیح داد شهرام محمودی را بیرون بکشد و امیر غفور را جایگزین او کند. در حالیکه ایران ۲۰ بر ۱۲ پیش بوود نیز میلاد عبادیپور جای مجتبی میرزاجانپور را گرفت. اشتباهات مکرر از بازیکنان ایران و حملات بهتر از بازیکنان ایتالیا،‌ نتیجه را به ۲۲ بر ۱۹ به سود ایران رساند. امتیاز ۲۴ را غفور در یک رالی نسبتا طلانی برای ایران گرفت و دفاع دو نفره غفور موسوی نتیجه نهایی این ست را ۲۵ بر ۱۹ کرد. در پایان این ست، محمد موسوی و مجتبی میرزاجانپور به ترتیب ۹ و ۷ امتیاز برای ایران و فیلیپو لانزا و ماتئو پیانو هر کدام ۷ امتیاز برای آتزوری کسب کردند. بازیکنان ایران ۱۲ اشتباه و بازیکنان ایتالیا ۱۸ اشتباه منجر به امتیاز انجام دادند. بازیکنان ایران با ۸ دفاع کامل،‌ برتری محسوسی روی تور نسبت به بازیکنان میهمان داشتند.

۳ امتیاز ابتدای ست سوم نسیب بازیکنان ایتالیا شد. از ابتدای این ست،‌ چهره‌هایی هنری مثل همایون ارشادی،‌ احمد مهرانفر، هادی کاظمی، دانیال عبادی و پویا امینی نیز به تماشاگران اضافه شدند. ثبت امتیاز ۱۲ بر ۶ به سود ایتالیا و اشتباهات مکرر بازیکنان ایران نشان می‌داد آنها حداقل در این ست تمایل چندانی برای پیروزی ندارند. با رسیدن تیم ایتالیا به امتیاز ۱۷ ، محمودی و میرزاجانپور به ترکیب اصلی تیم برگشتند تا شاید جبران مافات کنند اما فایده‌ای نداشت. امتیاز ۲۵ را میرزاجانپور با سرویس خود به ایتالیا داد. ایتالیا علاوه بر زیاد شدن اشتباهات بازیکنان ایران از سرویس‌های خوبی هم در این ست بهره برد تا در نهایت ۲۵ بر ۱۹ برنده شد. تعداد اشتباهات بازیکنان ایران در این ست به ۲۵ رسید.

امیتازات اولیه این ست هم به نام آتزوری ثبت شد اما کسب ۳ امتیاز خانگی برای صعور شاگردان کواچ به مرحله نهایی لیگ جهانی ضرورری و غیر قابل گذشت بود. از نکات جال این ست، برچیدن سیستم ویدئو چک به دستور ناظر بازی بود. بازیکنان ایران در این ست با ترمیم روحیه خود و تشویق‌های بی امان تماشاگران به جریان بازی برگشتند و ۲۲ بر ۱۵ از حریف پیش افتادند.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
فدراسیون جهانی والیبال 'برخوردهای خشن' با زنان ایرانی را بررسی می‌کند

screenshot tool
رئیس فدراسیون جهانی والیبال گفته است که موضوع برخورد خشونت‌آمیز ماموران امنیتی و انتظامی با زنانی که می‌خواستند به تماشای مسابقات لیگ برتر والیبال جهان بروند، در دستور کار نشست آینده شورای لیگ جهانی والیبال است.
آری گراسا، رئیس فدراسیون جهانی والیبال، در پاسخ به خبرگزاری کار ایران (ایلنا) درباره ممنوعیت حضور زنان برای تماشای مسابقات جهانی در تهران گفته است که اعضای شورای لیگ جهانی والیبال در نشست خود در ماه میلادی آینده درباره این موضوع رایزنی خواهند کرد.

روز جمعه، ۳۰ خرداد، گروهی از زنانی که می‌خواستند برای تماشای مسابقه تیم‌های ملی والیبال ایران و ایتالیا به ورزشگاه آزادی بروند، کلیک بازداشت شدند. این مسابقه در چارچوب لیگ جهانی والیبال برگزار شد و با پیروزی ایران کلیک به پایان رسید.
شاهدان عینی گفته‌اند که همزمان با برگزاری این مسابقه ماموران امنیتی و انتظامی در مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی مستقر بودند و مانع تجمع زنان می‌شدند. گزارش شده است که این ماموران با زنانی که می‌خواستند خود را به ورودی ورزشگاه آزادی برسانند، برخوردهایی تند و خشونت‌بار داشته‌اند و حتی مردان حامی این زنان را هم "ضرب و شتم" کرده‌اند.
زنان خبرنگار
تعدادی از زنان خبرنگار هم که پیش از این برای پوشش مسابقات به ورزشگاه می‌رفتند، گفته‌اند که روز جمعه با ممانعت نیروهای امنیتی روبه‌رو شده و نتوانسته‌اند خود را به محل مسابقه برسانند.
به گزارش خبرگزاری رسمی ایران (ایرنا)، خبرنگاران زن و زنانی که از عوامل اجرایی مسابقات هستند، در سه مسابقه اخیر تیم ملی والیبال ایران در تهران اجازه داشتند در سالن مسابقات حضور یابند.
ایرنا نوشته است که حضور این گروه از زنان براساس مصوبه شورای تامین استان تهران مجاز بوده است و تعداد آنها هم نباید از ۵۰ نفر بیشتر می‌شد، اما همین خبرگزاری روز شنبه، ۳۱ خرداد، به نقل از منابع آگاه گزارش کرد که ورود خبرنگاران زن در سه دیدار پیش روی تیم ملی ایران در تهران ممنوع شده است.
تیم ملی والیبال ایران در بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر والیبال جهان باید در ۱۲ مسابقه شرکت کند. برای برگزاری ۶ دیدار از این تعداد در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی در تهران برنامه‌ریزی شده که سه دیدار از این تعداد تاکنون برگزار شده است. در حاشیه این دیدارها گروهی از زنان ایرانی که خود را به ورزشگاه آزادی رسانده بودند، نتوانستند در محل مسابقات حاضر شوند.
گروهی از فعالان حقوق زن در ایران، پیگیر حق حضور زنان در ورزشگاه‌ها هستند و می‌گویند که طبق قانون، منعی برای حضور زنان در کنار مردان برای تماشای مسابقات ورزشی وجود ندارد. آنها در مناسبت‌های مختلف، به‌ویژه رقابت‌های جهانی تیم‌های ملی ایران سعی داشته‌اند در محل مسابقات حضور داشته باشند.
پیش از این، در مواردی اجازه حضور زنان در محل مسابقات داده شده است، ولی در مسابقات اخیر لیگ برتر والیبال، زنان ایرانی کلیک نتوانسته‌اند برای تشویق تیم ملی خود وارد ورزشگاه آزادی شوند، در حالی که زنان حامی تیم‌های خارجی رقیب ایران مجوز ورود داشتند. گزارش شده است که در یکی از این مسابقات که در برابر تیم برزیل بود، گروهی از زنان علاقه‌مند با ظاهر مبدل و به عنوان زنان هوادار تیم برزیل توانسته‌اند از نزدیک مسابقه تیم‌های ایران و برزیل را تماشا کنند.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
صفحه  صفحه 16 از 19:  « پیشین  1  ...  15  16  17  18  19  پسین » 
ورزش
ورزش

Volleyball | واليبال

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA