انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 9 از 10:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  پسین »

Wrestling | كشتى


مرد

 
امید نوروزی پهلوان شیرازی



امید نوروزی متولد 29 بهمن 1365 در شیراز به دنیا آمد. کشتی گیرایرانی دارای مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن در وزن 60 کیلوگرم است و هم‌چنین مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگ‌ژو را نیز کسب کرده‌است. اصلیت وی از روستای بهرغان از توابع سپیدان (اردکان) فارس است .وی دانشجوی رشته تربیت بدنی واحد مرودشت است. امید نوروزی سال 2011 قصد داشت به دلیل مشکلات عدیده خود کشتی را رها و کار کند تا مشکلات مالی خود و خانواده خود را حل کند،اما به گفته خود به اراده ی مردم به کشتی ادامه داد.

در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگ‌ژو پس ازپیروزی مقابل ریوتارو ماتسوموتو از ژاپن نایب قهرمان جهان، توانست ژن جی از چین و جوماشف از ازبکستان راشکست دهدو در فینال جونگ جی هیون از کره جنوبی را شکست داد و اولین کشتی گیر ایرانی لقب گرفت که روی سکوی اول بازی‌های آسیایی گوانگجو ایستاد.


در مسابقات جهانی استانبول ۲۰۱۱، پس از استراحت در دور اول، مقابل کنستانتین بالیتسکی از امریکا، زائور کورماگومدوف از روسیه، جیانگ شنگ از چین و جونگ جی هیون قهرمان المپیک آتن از کره جنوبی پیروز شد و به فینال رسید. حریف او در مبارزه پایانی، آلمات کبیسبایف از قزاقستان و قهرمان سال 2011 آسیا بود نوروزی در این مسابقه که در سالن سینان اردم استانبول برگزار شد، اگرچه تایم دوم را با نتیجه ۴-۰ واگذار کرد اما وقت‌های اول و سوم را با برتری ۲ بر صفر و ۶ بر ۵ پشت سر گذاشت. . وی در پایان به عنوان فنی ترین کشتی گیر این دوره از مسابقات لقب گرفت.


دوشنبه ۶ اوت ۲۰۱۲ در ورزشگاه اکسسل لندن امید نوروزی در المپیک لندن ابتدا یانگ شنگ چینی را با نتیجه سه بر یک شکست داد، او پس از این پیروزی به مصاف سرامیوف آنگلاف بلغار رفت و با اقتدار سه بر صفر پیروز این مسابقه هم شد و به مصاف حریف قدرتمند خود یعنی المت کیبیسپایف از قزاقستان رفت و آن مسابقه هم با نتیجه سه بر یک پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی المپیک لندن رفت تا با حریف ژاپنی خود یعنی ریوتارو ماتسوموتو مسابقه دهد و اینبار هم با پیروزی سه بر صفر به فینال المپیک ۲۰۱۲ لندن راه یافت. او در فینال این مسابقات نیز توانست با اقتدار ریوازلاشکی گرجستانی را در مجموع دو بر صفر شکست دهد و مدال طلای این مسابقات را کسب نماید و ایران را صاحب دومین مدال طلا در تاریخ کشتی فرنگی کند، وی پس پایان مسابقه از خوشحالی محمد بنا مربیش را سالتو بارانداز(سوبلس) کرد. امید در بازیهای جهانی دانمارک با ناداوری به لاشکی باخته بود.
اميد نوروزي قهرمان المپيک لندن در وزن 60 کيلوگرم که پس از اين رقابت هاي در هيچ مسابقه اي به ميدان نرفته بود. دارنده مدال طلا المپيک لندن، در کشتي اول ماراد آبولادزه از گرجستان را 10 بر 6 برد و سپس 2 بر يک آزاد علي يف از آذربايجان را مغلوب کرد اما در نيمه نهايي مقابل رسول چونايف از آذربايجان 6 بر صفر باخت و به مسابقه رده بندي رفت. نوروزي براي کسب مدال برنز داوور استفانک از صربستان را 4 بر 3 شکست داد و براي اولين بار در وزن جديد صاحب مدال برنز شد و ثابت کرد که با کمي تمرين بيشتر مي تواند در وزن جديد هم موفق ظاهر شود.


مدال‌ها


بازی‌های المپیک


طلا لندن ۲۰۱۲ ۶۰ک‌گ



مسابقات جهانی



طلا استانبول ۲۰۱۱ ۶۰ ک‌گ




بازی‌های آسیایی


طلا ۲۰۱۰ گوانگ‌ژو ۶۰ ک‌گ





مسابقات جام جهانی


طلا ارمنستان ۲۰۰۹ ۶۰ ک‌گ

طلا بلاروس ۲۰۱۰ ۶۰ ک‌گ

برنز باکو ۲۰۱۳ ۶۶ ک‌گ


این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
محمد بنا دوباره سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران شد

how to do a screen shot
محمد بنا که تیم کشتی فرنگی ایران را در المپیک ۲۰۱۲ لندن برای نخستین بار به مدال طلا رساند، پس از حدود یک سال دوری از تیم ملی بار دیگر سرمربی این تیم شد.
در جلسه روز دوشنبه، ۱۸ آذر شورای فنی کشتی فرنگی با رسول خادم، سرپرست فدراسیون کشتی ایران، حسن بابک هم به مدیریت تیم‌های ملی کشتی فرنگی منصوب شد.
محمد بنا که پرافتخارترین مربی تاریخ کشتی فرنگی ایران است، پس از رساندن تیم ایران به سه مدال طلا در المپیک لندن از سمت خود کناره گیری کرد.
او ۱۹ دی سال گذشته رسما با صدور بیانیه‌ای از سمتش استعفا کرد و جای خود را به رسول جزینی داد.
از آن پس چند مربی دیگر هدایت تیم ملی کشتی فرنگی ایران را برعهده گرفتند که همه با فاصله زمانی کمی کناره گرفتند.
سال گذشته پس از رفتن محمد بنا، ایران که در سه دوره متوالی قهرمان جام جهانی کشتی فرنگی شده بود، با وجود داشتن امتیاز میزبانی، نتوانست از قهرمانی خود دفاع کند.
نایب قهرمانی ایران در مسابقات جام جهانی که در فوریه ۲۰۱۳ در ایران برگزار شد، موج انتقاداتی را علیه فدراسیون کشتی ایران راه انداخت و بسیاری از طرفداران این ورزش خواهان بازگرداندن بنا شدند.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
فدراسیون جهانی کشتی، امیر علی‌اکبری را مادام العمر محروم کرد

screen capture software
امیر علی‌اکبری پیش از این دوسال به خاطر دوپینگ از حضور در میادین کشتی محروم شده بود
پس از مثبت بودن، آزمایش دوپینگ امیر علی‌اکبری کشتی گیر وزن ۱۲۰ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران فدارسیون جهانی کشتی امیرعلی اکبری را مادام العمر از کشتی محروم کرد.
امیرعلی‌اکبری، در مهرماه ۹۰ از سوی فدراسیون بین المللی کشتی(فیلا) به خاطر استفاده از مواد غیر مجاز دو سال از کشتی محروم شد. او پس از اتمام دوران محرومیت دوساله‌اش امسال در مسابقات جهانی مجارستان شرکت کرد.
او در مسابقه فینال وزن ۱۲۰ کیلوگرم کشتی فرنگی، ۴ بر صفر مقابل هیکی نابی، دارنده مدال نقره المپیک لندن از استونی به پیروزی رسید و برای اولین بار مدال طلای فوق سنگین تاریخ کشتی فرنگی ایران را کسب کرد.
فیلا ماده ممنوعه‌ای که در نمونه امیر علی اکبری یافت شده را استروئید آنابولیک اعلام کرده است. با توجه به مثبت بودن آزمایش دوپینگ او، مدال طلای مسابقات جهانی بوداپست از امیر علی‌اکبری پس گرفته خواهد شد.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
تغییرات گسترده در وزن‌بندی و قوانین کشتی

screen capture software
بر اساس اعلام فدراسیون بین المللی کشتی (فیلا)، قوانین کشتی از ابتدای سال ۲۰۱۴ تغییر خواهد کرد و همچنین در المپیک ریو، کشتی آزاد و فرنگی مردان و کشتی آزاد زنان در شش وزن جدید برگزار خواهد شد.
فیلا پس از آنکه دو وزن از کشتی آزاد و فرنگی مردان کم و در عوض دو وزن به کشتی آزاد زنان اضافه کرد، برای توازن در اوزان می‌بایست تغییراتی در آنها بوجود می‌آورد، با توجه به این موضوع فیلا برای المپیک ریو برای کشتی آزاد و فرنگی مردان و همچنین کشتی آزاد زنان شش وزن در نظر گرفته است.

نیناد لالویچ رئیس فیلا گفته است: "ما باور داریم که با ایجاد کلاس‌های جدید در اوزان کشتی فرنگی و آزاد بنیان خوبی برای المپیک و مسابقات قهرمانی جهان بنا کردیم. ما می خواهیم تغییراتی که در این ورزش صورت می‌گیرد باعث بهتر شدن آن شود."
فدراسیون بین المللی کشتی برای مسابقات قهرمانی قاره‌ای، جام جهانی و جایزه بزرگ دو وزن ۶۱ و ۷۰ کیلوگرم را به کشتی آزاد و ۷۱ و ۸۰ کیلوگرم را به کشتی فرنگی مردان اضافه کرده و همچنین در بخش کشتی آزاد زنان هم دو وزن ۵۵ و ۶۰ کیلوگرم به مسابقات افزود شده است.

تغییرات مهم در قوانین
ضربه فنی: در کشتی آزاد، اختلاف امتیاز ۱۰ و در کشتی فرنگی ۸ امتیاز، ضربه فنی محسوب می‌شود.
پرتاب: فنون پرتابی در کشتی آزاد ۴ امتیاز و در کشتی فرنگی هم ۴ امتیاز خواهد داشت و اگر همراه با چرخش و کنترل باشد ۵ امتیاز به اجرا کننده فن تعلق می‌گیرد.
پایان مسابقه: چه در کشتی آزاد و چه در فرنگی دو فن پرتابی سه امتیازی و یک فن پرتابی پنج امتیازی به معنای پایان مسابقه است.


کشتی فرنگی:
طبق قوانین جدید هنگامی که داور به یکی از دو کشتی گیر اخطار می‌دهد، کشتی متوقف نخواهد شد، همچنین زمانی که کشتی بدون رد و بدل شدن امتیازی به پایان برسد، آخرین کشتی گیری که اخطار گرفته، بازنده اعلام می‌شود.
یکی دیگر از تغییرات مهم در کشتی فرنگی، دادن دو امتیاز به کشتی‌گیری است که در حالت ایستاده و طبیعی اقدام به اجرای فنون کند.
شیوه اعتراض
هیات استیناف می تواند بدون مشورت با داوران تصمیم نهایی خود را اعلام کند، اگر هیات استیناف رای داوران را رد کند، به داورانی که مرتکب اشتباه شده‌اند، اخطار داده خواهد شد، اخطار دوم برای داوران به معنای محرومیت از قضاوت خواهد بود.
فیلا همچنین زمان برگزاری مسابقات را تغییر داده است، همه کشتی‌ها از ساعت ۱۰ صبح آغاز و بین هر مسابقه تا کشتی بعدی ۳۰ دقیقه فاصله خواهد بود.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
شاکی‌ها و متهم‌های تبانی در لیگ کشتی آزاد ایران

لیگ برتر کشتی آزاد ایران به سومین قهرمانی متوالی ثامن الحجج سبزوار انجامید. این تیم در مسابقه فینال با حضور وزیر ورزش و هفت هزار تماشاگر در سالن آزادی تهران موفق شد استیل آذین را مغلوب کند. استیل آذین در مرحله گروهی و در هر دو مسابقه رفت و برگشت، ثامن الحجج را برده بود.
گاتسالوف ستاره تیم ثامن الحجج بعد از پیروزی در آخرین کشتی که منجر به قهرمانی تیمش شد، عدد سه را به نشانه هت تریک سبزواری‌ها به هواداران نشان داد.
در لیگ پر حاشیه امسال غیر از او، قهرمانان سرشناس دیگری از روسیه، بلاروس، اوکراین، ترکیه و گرجستان حضور داشتند اما ملی‌پوشان ایران با دستور رسول خادم از حضور در لیگ بازماندند.
پیش از شروع مسابقات، چند کشتی‌گیر که با استیل‌آذین قرارداد داخلی امضا کرده و پیش پرداخت هم دریافت کرده بودند راهی سبزوار شدند.
با شکایت استیل آذین رضا افضلی، پرویز هادی، یاسر حیدرقلی‌نژاد، احسان امینی، مسعود کمروند و مصطفی آقاجانی سه جلسه محروم شدند و محسن کاوه سرمربی ثامن الحجج هم‌ با پنج جلسه محرومیت مواجه شد. اما باشگاه استیل آذین با ارسال بیانیه‌ای از شکایت خود صرف نظر کرد.
بحث تبانی در همان مرحله گروهی مطرح شد و سرپرست تیم رستم‌کلا مدعی شد ابراگیم آلداتوف و آلن زاسیف کشتی‌گیران اوکراینی تیمش با ثامن‌الحجج سبزوار تبانی کرده‌اند. اسماعیل انواری گفت: "مدارکی را برای اثبات موضوع به فدراسیون کشتی داده اما اقدامی برای رسیدگی به پرونده آنها صورت نگرفته است."
پژمان درستکار مربی ثامن الحجج هم ضمن رد اظهارات او پاسخ داد:«این توهمات نخ‌نما شده و خریداری ندارد. از طرفی پیروزی ما در آن دیدار قطعی شده بود و نیازی به برتری در دیدار ۱۲۰ کیلو نداشتیم. اگر می‌خواستیم چنین کاری انجام دهیم کشتی‌گیر ۸۴ کیلوگرم آنها را می‌خریدیم.»
در ادامه مسابقات و در دور نهایی، تیم خونه به خونه بابل مغلوب ثامن الحجج سبزوار شد و از راهیابی به فینال بازماند.
اسدالله رضایی سرپرست که سرپرست پیشین سازمان لیگ و دبیر سابق فدراسیون کشتی هم هست، گفت: «روز وزن‌کشی شعبانووا را پیدا نکردیم. گاتسالوف هم گفت از او خبر ندارد. سپس در هتل متوجه شدیم از یک اتاق‌ صدای شعبانووا می‌آید که با چند نفر به زبان روسی صحبت می‌کند. گاتسالوف هم همراه شعبانووا داخل اتاق بود. چرا گاتسالوف به ما دروغ گفت؟"
"روز مسابقه همه دیدند که او که ظرف ۴۰ ثانیه پنج امتیاز پیش افتاد اما در تایم دوم به حریف نه چندان مطرحش ۸ امتیاز داد. در حالی‌که پیش از این شعبانووا اصرار می‌کرد من را مقابل استیل‌آذین قرار بدهید. شعبانووا اقرار کرد که مترجم تیم ثامن الحجج پیشنهاد رشوه ۴۰ هزار دلاری داده اما ظاهراً او مبلغ ۵۰ هزار دلار را مطرح کرده.»
علی شعبانووا اهل بلاروس و نفر سوم مسابقات جهانی بوداپست است. ابعاد ماجرا زمانی از حدود گمانه زنی‌ها فراتر رفت که مسئولین تیم خونه به خونه، در بررسی عکس‌های داخل موبایل شعبانووا، تصاویری یافتند که نشان می‌داد او دسته‌ای دلار در اختیار دارد.
مشخص نشد بابلی‌ها چگونه به موبایل کشتی‌گیر تیمشان دسترسی پیدا کردند اما به هر طریق آنها این تصاویر را ضمیمه شکایت خود به فدراسیون کشتی کرده‌اند.
هواداران این تیم هم در فیسبوک، صفحه‌ای تشکیل داده و خواستار پیگیری موضوع هستند. رضا یزدانی دارنده دو مدال طلای جهانی و سرمربی این تیم هم گفته است: "با تیم ثامن الحجج در یک هتل بودیم. مترجم تیم حریف با کشتی‌گیر خارجی ما دیدار کرد و حتی او را به اتاق خودشان برد. سعی کردم جلوگیری کنم اما شعبانووا گفت ما هم‌ زبانیم و می‌خواهیم صحبت کنیم. مراجع باید رسیدگی کنند. می‌دانم که به کشتی‌گیر ما پیشنهاد دادند."
اسماعیل حسن‌زاده مدیرعامل خونه به خونه بابل هم گفت: "شعبانووا کتباً به مسئولان کمیته انضباطی عنوان کرد که تیم حریف ۵۰ هزار دلار به من پیشنهاد داده اما من نگرفتم. تیم ما باید در فینال کشتی می‌گرفت و قهرمان می‌شد اما سوم شدیم. از مسئولان می‌خواهم که این موضوع را تا انتها پیگیری کنند چون تبدیل به معضل شده و همه می‌دانند کار چه کسانی است."
فارس نیوز در گزارش خود نوشت: «در پایان مسابقه شاهد اتفاقات ناخوشایندی در خارج از سالن بودیم. به نحوی که مسئولان خونه به خونه و هواداران این تیم در اعتراض به ماجرای تبانی، حتی درگیری فیزیکی با کشتی‌گیران تیم حریف پیدا کردند.»
ثامن الحجج سال ۱۳۹۰ با هدایت محسن کاوه روبروی خونه به خونه بابل قرار گرفت و با برتری ۶-۱ به نخستین قهرمانی رسید. شکست دو قهرمان جهان مهدی تقوی و رضا یزدانی همچنین ناکامی هر دو کشتی‌گیر روسی تیم بابل، باعث شد شاگردان غلامرضا محمدی از رسیدن به قهرمانی باز بمانند.
پارسال هم این دو مربی به فینال رسیدند. این بار غلامرضا محمدی سرمربی پرسپولیس بود اما جام باز هم به تیم محسن کاوه رسید. حالا سومین قهرمانی ثامن الحجج، با اعتراض دو تیم مازندرانی مواجه است.
نادر شکری مسئول کمیته انضبازی فدراسیون کشتی در این باره گفته است: "این موضوع بعد از برگزاری از طرف سرپرست تیم خونه به خونه به ما اعلام شد. از او پرسیدیم آیا مدرکی دارد یا خیر؟ اگر نتوانند اثبات کنند، افترا خواهد بود. چنانچه این موضوع اثبات شود با کسی رودربایستی نداریم و قطعاً برخورد خواهیم کرد."
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
ایران با شش طلا قهرمان جام کشتی آزاد تختی شد

windows 7 print screen
تیم ملی کشتی آزاد ایران با کسب شش مدال طلا قهرمان سی و چهارمین دوره مسابقات تختی شد، قزاقستان و اوکراین به ترتیب مقام‌های دوم و سوم این مسابقات را کسب کردند.
در روز آخر این مسابقات مصطفی حسین‌خانی در فینال وزن ۷۰ کیلوگرم با پیروزی بر پیمان یاراحمدی مدال طلای این وزن را کسب کرد. در دیگر مسابقه روز آخر، میثم مصطفی جوکار در وزن ۸۶ کیلوگرم با غلبه بر مصطفی زمان با نتیجه چهار بر صفر مدال طلای این وزن را به گردن آویخت.

اما در آخرین فینال مسابقات مسابقات بین المللی کشتی آزاد تختی، پرویز هادی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم با پیروزی ۹ بر ۴ مقابل دولت شعبان‌بای از قزاقستان قهرمان این وزن شد.
کشتی‌گیر قزاق، در دوره‌های پیشین این رقابت‌ها محمدرضا آذرشکیب و کمیل قاسمی را شکست داده بود. در روز آخر این مسابقات همچنین دولت نیازبکوف از قزاقستان در وزن ۶۱ کیلوگرم مدال طلا این دسته را به دست آورد.
در چهار وزن اول تیم ملی کشتی آزاد ایران، میثم نصیری در وزن ۶۵ کیلوگرم، رضا افضلی در وزن ۷۴ کیلوگرم و حامد طالبی زرین‌کمر در وزن ۹۷ کیلو گرم موفق به کسب مدال طلا شدند و در چهار وزن دوم پرویز هادی در ۱۲۵، میثم مصطفی جوکار در ۸۶ و مصطفی حسین خانی در ۷۰ کیلوگرم قهرمان این مسابقات شدند.
به نفرات اول تا سوم هر وزن به ترتیب ۵، ۳ و ۲ هزار دلار به عنوان جایزه اهدا شده است. تیم ایران با کسب ۷۴ امتیاز اول، قزاقستان با ۵۴ امتیاز دوم و اوکراین با ۲۱ امتیاز در مقام‌های اول تا سوم این رقابت‌ها قرار گرفتند.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
ایران میزبان رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی شد

image upload with preview
سی و دومین دوره مسابقات جهان کشتی فرنگی سال آینده در تهران برگزار خواهد شد. به گزارش سایت فدراسیون کشتی ایران، پس از رایزنی مقامات این فدراسیون با فدراسیون بین المللی کشتی (فیلا)، میزبانی رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی در سال ۲۰۱۴ به ایران واگذار شد.
این مسابقات در روزهای ۱۵ و ۱۶ مه (۲۵ و ۲۶ خرداد سال آینده) در تهران برگزار خواهد شد. ایران پیش از این سه بار و در سال های ۱۹۹۷، ۲۰۱۳ و ۲۰۰۵ میزبان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان بوده است.
علیرضا رضایی سخنگوی فدراسیون کشتی ایران در گفتگویی درباره انتخاب ایران به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جهان در سال آینده گفت: "از مدتی قبل به دنبال میزبانی جام جهانی بودیم... با به تعویق افتادن جام جهانی کشتی فرنگی در سال ۲۰۱۴ که قرار بود به میزبانی روسیه برگزار شود، رسول خادم با لالوویچ رئیس فیلا رایزنی کرد و میزبانی این رقابت‌ها به ایران رسید."
سخنگوی فدراسیون کشتی درباره آمادگی ایران برای میزبانی این رقبات‌ها گفته است: "ما همیشه میزبان‌های خوبی بوده‌ایم و برگزاری رقابت‌های یادگار امام و جام تختی نشان داد که می‌توانیم به خوبی از پس میزبانی رقابت‌های بین‌المللی بربیاییم."
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در سه دوره گذشته‌ای که میزبان این رقابت‌ها بوده نتوانسته قهرمان شود ولی از سال ۲۰۱۰ سه سال پشت سرهم در مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی در ایروان ارمنستان، مینسک بلاروس و سارانسک روسیه قهرمان جهان شده است.
پیش از این قرار بود این مسابقات در اواخر بهمن ماه در شهر تیومن روسیه برگزار شود ولی به علت اختلاف میان فیلا و روسیه بر سر زمان برگزاری مسابقات، میزبانی روسیه منتفی شد.
با توافق فدراسیون بین المللی کشتی برای میزبانی مسابقات جهانی کشتی فرنگی در سال آینده، ایران برای دومین بار پیاپی میزبان این رقابت‌ها خواهد بود.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
قهرمانی تیم منتخب کشتی فرنگی ایران در مسابقات جایزه بزرگ فیلا

تیم منتحب کشتی آزاد ایران با کسب سه مدال طلا، سه مدال نقره و دو مدال برنز قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جایزه بزرگ فیلا در مجارستان شد و تیم ‌های مجارستان و گرجستان دوم و سوم شدند.
حمید سوریان در وزن ۵۹ کیلوگرم، حبیب الله اخلاقی در وزن ۸۰ کیلوگرم و طالب نعمت پور در وزن ۸۵ کیلوگرم مدال طلا، بشیرباباجان زاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، سعید عبدولی در وزن ۷۵ کیلوگرم و سعید قادریان در وزن ۸۰ کیلوگرم مدال نقره و امید نوروزی در وزن ۶۶ کیلوگرم و محمد کریمی در وزن ۷۱ کیلوگرم مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کردند.
حمید سوریان نماینده ایران در وزن ۵۹ کیلوگرم و دارنده مدال طلای المپیک لندن، که برای اولین بار پس از مسابقات المپیک به روی تشک می‌رفت با پیروزی مقابل حریفانی از گرجستان، لهستان، مصر و ژاپن به دیدار پایانی این رقابت‌ها راه یافت.
سوریان در مسابقه فینال ۸ بر صفر حریفی از ترکیه را مغلوب کرد و مدال طلای این رقابت‌ها را کسب کرد.
حبیب الله اخلاقی در وزن ۸۰ کیلوگرم در دور اول با قرعه استراحت مواجه شد و دورهای بعدی کشتی گیرانی از اسلواکی، ژاپن و مجارستان را شسکت داد و به مسابقه فینال این وزن راه پیدا کرد. دیگر نماینده ایران در این وزن یوسف قادریان هم با پیروزی مقابل حریفان خود حریف اخلاقی در مسابقه فینال شد.
اخلاقی در مسابقه فینال با شکست هموطن خود یعنی یوسف قادریان موفق به کسب مدال طلای این وزن شد و دیگر کشتی گیر ایرانی نقره گرفت.
محمد کریمی در وزن ۷۱ کیلوگرم پس از پیروزی مقابل کشتی گیرانی از نروژ، مجارستان و ژاپن به دیدار نیمه نهایی رسید ولی در این مرحله با شکست مقابل حریفی از گرجستان به دیدار رده بندی راه پیدا کرد. او در رقابت برای کسب مدال برنز، با پیروزی مقابل کشتی گیر قزاق مدال برنز این وزن را کسب کرد.
سعید عبدولی در وزن ۷۵ کیلوگرم، در دور اول با قرعه استراحت مواجه شد، دارنده مدال طلای المپیک لندن در دور دوم کشتی گیری از ترکیه را ۴ بر یک مغلوب کرد.
عبدولی در دور سوم زیپورکا کشتی گیر مجاری را سه بر صفر شکست داد و با پیروزی مقابل کشتی‌گیر از صربستان به دیدار فینال این وزن راه پیدا کرد.
او در دیدار فینال مقابل مارک مادسن کشتی گیر دانمارکی در حالی که مسابقه صفر صفر دنبال می‌شد با گرفتن اخطار سوم نتیجه را به حریف خود واگذار کرد و صاحب مدال نقره این وزن شد.
طالب نعمت پور در وزن ۸۵ کیلوگرم در دور اول، کشتی‌گیر ژاپنی را مغلوب کرد، او با شکست کورستارد از نروژ در دور دوم به مسابقه فینال این وزن راه پیدا کرد. نعمت پور در فینال با شکست دادن روبرتی کوبیاشویلی از گرجستان با نتیجه دو بر صفر، مدال طلای این وزن را کسب کرد.
در وزن ۱۳۰ کیلوگرم بشیر باباجان زاده، در دور اول ژوزف نونایف را مغلوب کرد و در دور بعد هشت بر صفر کشتی گیر کشور میزبان (مجارستان) را شکست داد.
باباجان زده در نیمه نهایی، یوهان یورن نفر سوم المپیک لندن را شکست داد به دیدار فینال راه پیدا کرد ولی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه دنده مقابل رضا کایالپ کشتی گیر ترک حاضر نشد و مدال نقره را کسب کرد.
قاسم رضایی دیگر کشتی گیر ایران در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، پس از پیروزی مقابل حریفی از گرجستان، به دلیل آسیب دیدگی از ادامه رقابت‌ها باز ماند.
امید نوروزی نماینده ایران در وزن ۶۶ کیلوگرم، دیگر دارنده مدال طلای المپیک لندن، در دور اول کشتی گیری از صربستان را را مغلوب کرد ولی در دور دوم با شکست مقابل استفانک، کشتی گیر دیگری از صربستان به گروه بازنده ها رفت ولی با توجه به راهیابی این کشتی‌گیر به دیدار فینال نوروزی شانس کسب مدال برنز را پیدا کرد.
نماینده ایران در این وزن، با پیروزی مقابل تیمورف از اکراین و کشتی گیری از دانمارک در فینال دیدار رده بندی والیماکی از فلاند را شکست داد و مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کرد.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
همگروهي ايران و آمريکا در جام جهاني کشتي آزاد
گروه‌بندي رقابت‌هاي جام جهاني کشتي آزاد 2014 آمريکا اعلام شد.
خلاف روال سالهاي قبل، اين رقابتها 10 روز جلوتر قرعه‌کشي شد و تيم ايران با آمريکاي ميزبان همگروه شد.

جام جهاني رقابتهايي است تيم به تيم که هر ساله بين 10 تيم برتر مسابقات جهاني برگزار مي‌شود و ايران به دليل اين که در مسابقات جهاني مجارستان قهرمان شد، به عنوان سرگروه گروه اول انتخاب شد و روسيه نايب قهرمان جهان در گروه دوم قرار گرفت.

گروه بندي جام جهاني کشتي آزاد:

گروه يک: ايران- آمريکا- هند- ترکيه- ارمنستان

گروه دو: روسيه- گرجستان- ژاپن- اوکراين- مغولستان
تو میتونی به هر چیزی که میخوای برسی؛بشرطی که فکرتو روش بکار بندازی
__________________________
بی ثمرترین روز روزی است ک نخندیده باشی
     
  ویرایش شده توسط: mahdi1367111   
مرد

 
تیم ملی کشتی آزاد ایران وارد لس‌آنجلس شد

تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در مسابقات جام جهانی در آمریکا، امروز پنجشنبه ۱۳ مارس، وارد لس آنجلس شد و قرار است تمرین‌های خود را به زودی آغاز کند.
به گزارش ایسنا، خبرگزاری دانشجویان ایران، اعضای تیم کشتی آزاد ایران ابتدا راهی دوبی شدند و از آنجا با پروازی ۱۶ ساعت و نیم، دوبی را به مقصد لس آنجلس ترک کردند.
ایران که سال پیش میزبان این مسابقات بود موفق شد در فینال جام جهانی کشتی آزاد با نتیجه شش بر یک، تیم روسیه را شکست دهد و برای دومین سال پیاپی قهرمان جام جهانی شود.
در سال پیش از آن (۲۰۱۲) نیز ایران در این مسابقات که در باکو برگزار شد، در فینال میزبان را شکست داد و قهرمان شد.
در تاریخ این مسابقات که از سال ۱۹۷۳ برگزار می‌شود ایران و روسیه (دو بار در قالب تیم شوروی) هفت بار مقابل هم در فینال قرار گرفتند.
اما سال پیش ایران برای اولین بار توانست در فینال روسیه را شکست دهد و به چهارمین قهرمانی خود در این مسابقات دست یابد.
تیم ملی کشتی ایران از سوی جمعی از ایرانی‌های مقیم لس آنجلس استقبال شد.
این دوره از مسابقات جام جهانی کشتی روزهای ۱۵ تا ۱۶ مارس در لس آنجلس برگزار خواهد شد.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
صفحه  صفحه 9 از 10:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  پسین » 
ورزش
ورزش

Wrestling | كشتى

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA