انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 15 از 83:  « پیشین  1  ...  14  15  16  ...  82  83  پسین »

جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل (نظرسنجی پست اول)


مرد

 
فیفا تایید کرد؛ وقفه فنی در دیدارهای جام جهانی

گفته می شود مدت زمان این استراحت های کوتاه، چیزی در حدود سه یا چهار دقیقه خواهد بود
فدراسیون جهانی فوتبال با پیشنهاد چزاره پراندلی برای ایجاد توقف های کوتاه در حین بازی های جام جهانی، برای استراحت کوتاه مدت بازیکنان موافقت کرد.

سرمربی تیم ملی ایتالیا از فیفا خواسته بود که در بازی هایی که در تواحی آمازون و مخصوصا در ساعات گرم روز برگزار می شود، داور با توقفی کوتاه در بازی، به بازیکنان اجازه دهد که نفسی تازه کنند.

پرفسور ووراک، مسئول ارشد کمیته پزشکی فیفا در این باره به خبرنگاران گفت:" با احترام به مردم نواحی گرم در برخی از نقاط کشور برزیل، تصمیمات گرفته شده بر اساس آزمایشات علمی صورت پذیرفته است. ما برای بررسی این موضوع، تحقیقاتی را در تابستان در ترکیه انجام دادیم و با اندازه گیری دمای بدن بازیکنان، به نتایجی رسیدیم که در نشریات معتبر اسکاندیناوی چاپ شد.

ما فکر نمی کنیم شرایط برزیل در تابستان، آنقدر سخت باشد که مردم می گویند اما می توانیم برای حل این مشکل، با ایجاد وقفه های کوتاه در حین بازی، موافقت کنیم. البته این تصمیم قبل از شروع هر مسابقه و توسط کادر پزشکی ما گرفته می شود. ما آمادگی این را داریم تا از سلامت بازیکنان، به خوبی محافظت کنیم."

گفته می شود مدت زمان این استراحت های کوتاه، چیزی در حدود سه یا چهار دقیقه خواهد بود.

براساس تحقیقات تیم پزشکی فیفا، 7 دیدار مرحله گروهی از جمله دیدار ایران- بوسنی، نیاز به وقفه فنی دارد.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
پیگرینی: شیلی و اسپانیا به مرحله حذفی جام جهانی می رسند

سرمربی شیلیایی منچسترسیتی درصحبت هایی به آنالیز جام جهانی 2014 پرداخته
مانوئل پیگرینی سرمربی شیلیایی منچسترسیتی درمورد جام جهانی 2014 برزیل صحبت کرده و راجع به شرایط تیم ملی کشورش که با اسپانیا هم گروه است به صحبت پرداخته

در شرایطی که اسپانیا، شیلی و هلند برای صعود به دور بعد از گروهشان با هم می جنگند، پیگرینی معتقد است که شیلی و اسپانیا به دور بعد رسیده و هلنددرمرحله گروهی حذف خواهد شد.

پیگرینی که سابقه هدایت تیم های رئال مادرید و مالاگا را دارد با اشاره به عملکرد خوب و موفق مارسلو بیه لسا، سرمربی اسبق شیلی روی نیمکت مربیگری این تیم گفت:« او به تیم ملی شیلی دینامیک و اعتماد به نفس لازم را تزریق کرد وسرمربی کنونی شیلی هم به حرکت درهمین مسیر ادامه می دهد.»
او در ادامه صحبت هایش راجع به آرتورو ویدال ستاره شیلیایی یووه و الکسیس سانچس ستاره بارسا به صحبت پرداخت و گفت:« نسل الکسیس و ویدال به بلوغ رسیده و بازیکنان هیجان انگیزی دراین نسل شاهد هستیم. به عنوان مثال ویدال یک بازیکن میانی فوق العاده است که گل می زند و حرکات رو به جلوی خوبی دارد.»

پیگرینی راجع به جام جهانی 2014 و هم گروهی تیم ملی کشورش با اسپانیا ، استرالیا و هلند گفت:« اسپانیا و شیلی؛ به نظرم این دو تیم به دور بعد می رسند ولی باید کاملا مراقب هلند هم بود. سرنوشت آنها بستگی به میزان آمادگی فان پرسی، اسنایدر و روبن دارد؛ بازیکنانی که مصدومیت های زیادی را پشت سرگذاشته اند؛ اگر این بازیکنان خوب باشند،شرایط و سرنوشت هلند تغییر می کند.»
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
نیمار: حفظ این فروتنی کلید موفقیت بارساست؛اسپانیا برای انتقام گرفتن به برزیل نمی آید

این احتمال وجود دارد که فینال برزیل وآرژانتین را ببینیم. ولی منطقی این است که آن فینال با قهرمانی برزیل تمام شود. همیشه طرفدار مسی بودم و حالا که او را می شناسم بیشتر طرفدارش هستم

نیمار ستاره برزیلی باشگاه بارسلونا در صفحه اینستاگرامش توضیحاتی را در مورد رقصی که در شب برد 0-6 تیمش مقابل رایو وایه کانو با دانی آلوس به نمایش گذاشت ارائه کرده است.

او درکنار دانی آلوس رقصی را به نمایش گذاشت که چندان به مذاق بازیکنان رایو وایه کانو خوش نیامد و تعدادی از هواداران این تیم، این را حرکتی غیرورزشی نامیده و حتی تحقیرآمیز دانستند . اما نیمار حالا درصفحه اش دراینستاگرام دراین باره توضیحاتی را ارائه کرده ویادآوری کرده که مدل زندگی آنها اینگونه است:« ما همیشه درحال خوش گذراندن و لذت بردن هستیم؛حالا چه درحال بازی کردن باشد ویا در جریان زندگی. ما این طوری هستیم. خوشحالم که کاری کردیم که این لحظات فراموش ناپذیرش باشند. شعار ما شجاعت و شادی است.»

نیمار به علاوه در گفتگو با وب سایت فیفا نیزشرکت کرد و درآن درمورد جام جهانی برزیل، مسی و حضورش در رختکن تیم کاتالان نیز صحبت هایی را برزبان آورده.این گزیده ای ازاین گفتگوست:

*تغییرات فردی: نه.من همان نیمار همیشگی هستم. البته کمی تجربه کسب کرده ام.نه؟ به خاطر اینکه درکشور دیگر ودرجای دیگر ومحیط متفاوتی هستم. هرکسی دراین شرایط چیزهای زیادیادمی گیرد.در فرهنگ جدیدی زندگی می کنم واین خیلی خوب است

*تطبیق پذیری سریع :این طور نیست که خودم از این بابت متعجب شده باشم. به لطف خدا من خیلی خوش شانس بودم، به ویژه به این خاطر که در گروه فوق العاده ای از بازیکنان قرار گرفتم. درکنار بازیکنانی که خیلی خوب از من استقبال می کنند. همه در بارسلونا همین طور هستند. اینجا بازیکنانی داریم که عملادر زندگی شان همه افتخارات را کسب کرده اند وهنوز همان فروتنی همیشه را دارند.این فاکتور اصلی ای است که چرا دربارسا همه چیز خوب پیش می رود

*اسپانیا درفکر انتقام از برزیل در جام جهانی :نه؛ بحث انتقام نیست. همه تیم های ملی برای قهرمان شدن به برزیل می آیند. جام جهانی این دوره، خیلی برابر خواهند بود. همه به خوبی خودشان را برای جام جهانی آماده می کنند ولی به نظرم برزیل شرایط ایده آلی برای رسیدن به فینال داردتا قهرمان جام جهانی شود. ما برای این هدف تلاش می کنیم و تمرین می کنیم تا بتوانیم رویایمان را محقق کنیم

*مسی به عنوان یک رقیب : بله من با او صحبت کرده ام و این احتمال وجود دارد که فینال برزیل و آرژانتین را شاهد باشیم. ولی منطقی این است که آن فینال با قهرمانی برزیل تمام شود. من همیشه طرفدار مسی بوده ام و حالا که او را می شناسم بیشتر طرفدارش هستم.من این شانس را دارم که هرروز کنار او هستم ومی خواهم اوضاع همه جوره برای او خوب پیش برود. روزهای اول از دیدن مسی به عنوان هم تیمی ام خیلی تعجب می کردم! حتی به عنوان یک بازیکن وقتی بازیهایش را ازطریق تلویزیون دنبال می کردم، فکرش را هم نمی کردم که مسی اینقدر خوب باشد
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
فهرست جدید تیم ملی آرژانتین؛ باز هم تبس نیست

سابه یا از زمان حضورش روی نیمکت آرژانتین، تاکنون تبس را به تیمش دعوت نکرده و به نظر نمی رسد مهاجم این فصل بیانکونری، شانسی برای حضور در جام جهانی داشته باشد
الخاندرو سابه یا، سرمربی تیم ملی آرژانتین، فهرست تیمش برای دیدار دوستانه پیش رو در ماه مارس مقابل رومانی را اعلام کرد و در آن بار دیگر نام کارلوس تبس، مهاجم یوونتوس، دیده نمی شود.

سابه یا از زمان حضورش روی نیمکت آرژانتین، تاکنون تبس را به تیمش دعوت نکرده و به نظر نمی رسد مهاجم این فصل بیانکونری، شانسی برای حضور در جام جهانی داشته باشد

براساس گزارش رسانه های آرژانتینی، این آخرین فرصت برای بازیکنانی بود که می خواستند پیش از اعلام فهرست نهایی خود را به سابه یا نشان بدهند.

البته این لیست فقط شامل لژیونرهای آرژانتینی است و بازیکنانی که در لیگ این کشور بازی می کنند، بعدا معرفی خواهند شد.

آخرین دیدارهای دوستانه آرژانتین پیش از جام جهانی، در ماه ژوئن مقابل ترینیداد و توباگو و اسلوونی خواهد بود.


فهرست کامل:

دروازه بان ها: سرخیو رومرو، ماریانو آندوخار

مدافعان: پابلو سابالتا، فدریکو فرناندس، اسکیل لاوتزی، مارکوس روخو، هوگو کامپانیرو، خوسه باسانتا، لیساندرو لوپس، نیکلاس اتامندی، گینو پروتزی

هافبک ها: خاویر ماسچرانو، آنخل دی ماریا، لوکاس بیگلیا، ریکی آلوارس، آگوستو فرناندس، خوسه سوسا

مهاجمان: لیونل مسی، گونسالو ایگواین، سرخیو آگوئرو، اسکیل لاوتزی، ریکاردو پالاسیو
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
ورزشگاه کوریتیبا، میزبان بازی‌های ایران و اسپانیا در جام جهانی، اجازه میزبانی را گرفت!

گفته می‌شد شاید میزبانی از این ورزشگاه گرفته شود اما در هر حال فیفا تایید کرده که این ورزشگاه را از دور خارج نمی کند.

– ورزشگاه آره‌نا دا بایکسادا در کوریتیبا مجوز میزبانی جام جهانی 2014 را گرفت، هرچند که مقامات کار سختی برای رساندن آن دارند.

این ورزشگاه که چهار مسابقه مرحله گروهی را برگزار خواهد کرد مشکلات فراوانی داشته و به همین دلیل فرآیند بازسازی آن بسیار طول کشیده است. از جمله این که در اکتبر 2013 مشخص شد در ساختن آن مسائل امنیتی بارها زیر پا گذاشته شده و به همین دلیل عملیات نوسازی آن مدت‌ها متوقف ماند.

اما فیفا تصمیم گرفته بازی‌ها را در این ورزشگاه برگزار کند و تیم کوریتیبا توانسته نظر فیفا را جلب کند. ژروم والکه در توییتر خود نوشت: «آنها ضرب‌الاجل و برنامه زمانی بسیار سختی دارند. تمامی سهامداران کوریتیبا باید با کمک هم کاری کنند که کار در بالاترین سرعت پیش برود.»

ایران با نیجریه در 16 ژوئن، و هندوراس با اکوادور در چهار روز بعد در این ورزشگاه بازی می‌کنند.

سپس استرالیا و اسپانیا در 23 ژوئن، و الجزایر و روسیه در 26 ژوئن در آن به مصاف هم خواهند رفت.



سرمربی تیم ملی ایران عقیده دارد که شاگردش در منچستر و تیم ملی پرتغال، با آمادگی کامل در جام جهانی بازی خواهد کرد


- سرمربی تیم ملی ایران در حاشیه حضور در کارگاههای آموزشی جام جهانی در مورد تیم ملی پرتغال هم صحبت کرده است. به نوشته خبرگزاری رویترز، سرمربی سابق تیم ملی پرتغال اطمینان دارد که کریس رونالدو با آمادگی کامل در جام جهانی حاضر خواهد شد. کی روش گفته:" می دانیم که بازی در اروپا و به خصوص لیگ اسپانیا چقدر سخت است اما من مطمئنم که رونالدو با آمادگی کامل در جام جهانی حاضر می شود و یکی از ستاره های این جام خواهد بود"
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
دلخوری فیفا از غیبت سرمربیان 8 تیم در نشست فنی فیفا

دراین جلسه فنی، یواخیم لو، آلخاندرو سابه یا، چزاره پراندلی و چند نفر دیگر حضور نداشتند

- سران فیفا از غیبت سرمربی8 تیم ملی راه یافته به جام جهانی در نشست تکنیکی اخیر این ارگان به شدت ناراحت شده اند.


در این نشست که در فلوریاناپولیس برگزار شد، یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان، آلخاندرو سابه یا سرمربی آرژآنتین و چزاره پراندلی سرمربی ایتالیا که سه تیم از تیمهای مدعی قهرمانی در جام جهانی بودند حضور نیافتند ودستیارانشان، اولیور بیرهوف، کلودیو گوگنالی و دمیتریو آلبرتینی را برای شرکت دراین اجلاس فرستاده بودند.

علاوه بر این 3 سرمربی بزرگ، سرمربیان تیم های ملی کره جنوبی، ژاپن، الجزایر، شیلی و بلژیک نیز دراین اجلاس غایب بودند.

گرچه برخی از این سرمربیان از جمله یواخیم لو، برای سفر به لندن و حضور در ورزشگااه امیریتس برای تماشای بازی آرسنال- بایرن مونیخ به این اجلاس نرفته بود ، اما سرمربیان دیگری مثل بیسنته دل بوسکه ، شخصا دراین نشست شرکت کرده و دستیارش را به تماشای بازی حساس هفته فرستاده بود.از همین رو ، مقامات فیفا دلیل غیبت این8 سرمربی را موجه نمی دانند و معتقدند که اجلاس تکنیکی فیفا واقعا مهم بوده؛ چرا که در این جلسه به بررسی مسائلی از جمله داوری ها، استفاده از تکنولوژی روی خط گل و یا استفاده از اسپری در ضربات ایستگاهی پرداخته شد.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
اسکولاری: بعضی ها یک بار قهرمان دنیا شده اند و خودشان را بهترین می بینند

سرمربی برزیل در صحبتهایی علیه اسپانیایی ها صحبت کرده و یادآوری نموده که هرروز بیش از پیش مطمئن می شود که تیمش قهرمان جام جهانی خواهد شد

لوئیس فلیپه اسکولاری سرمربی تیم ملی برزیل در صحبت هایی اعلام کرده که هربار بیشتر متقاعد می شود که تیمش به قهرمانی جام جهانی خواهد رسید. او که در رویدادی در سائوپائولو با خبرنگاران گفتگو می کرد دراین باره گفت:« آیا قهرمان جام جهانی خواهیم شد؟ هربار اطمینانم بیشتر می شود. البته ما باید به تمام حریفان احترام بگذاریم ولی در کل، ما بهترین هستیم. تیم های ملی ای هستند که تنها یک بار قهرمان جام جهانی شده اند و حس می کنند که برترین تیم دنیا هستند. تصور کنید که مایی که 5 بار قهرمان دنیا شده ایم، چه حسی داریم.»

البته فیل بزرگ در ادامه این صحبت جنجالی مشخص نکرد که آیا منظورش به اسپانیاست یا نه.

فلیپائو که آخرین قهرمانی برزیل در تاریخ جام جهانی را در سال 2002 و جام جهانی کره و ژاپن برای سلسائو کسب کرد همچنین یادآوری کرد که این تیم تمام ویژگی های لازم برای کسب ششمین قهرمانی اش در جام جهانی را داراست:« ما بازیکنان بزرگی داریم، تیمی منسجم و هواداران فوق العاده ای هم داریم. ما 12 بازیکن داریم و همیشه 12 نفری به زمین می رویم و بدین ترتیب بهترین تیم خواهیم بود.آخرین سرمربی ای که برزیل را قهرمان دنیا نمود چه کسی بود؟ من؛ حتی اگر امسال دراین مسیر ناکام بمانیم هم باز هم من آخرین مربی ای هستم که برزیل را قهرمان دنیا نموده ام.»

او ادامه داد:« چطور می توانم احساس خوشبختی نکنم؟چند سرمربی این فرصت را داشته اند که هدایت تیم ملی کشورشان را دریک جام جهانی خانگی برعهده داشته باشند؟ من یکی از آنها هستم و این شادی بزرگی برای من است. من هیچ وقت حتی رویای این را هم نداشته ام.البته باید از برنامه ریزی های دقیق کارلوس آلبرتو پریه را، مدیر ورزشی تیم نیز تشکر کنم.»
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
دستیاردل بوسکه: بعید است پویول را در جام جهانی ببینیم

تونی گرانده یادآوری کرده که احتمالا تغییراتی را در اردوی تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2014 شاهد خواهیم بود
تونی گرانده دستیار بیسنته دل بوسکه در اردوی تیم ملی اسپانیا روز پنجشنبه اعلام کرد که خیلی بعید است که کارلس پویول کاپیتان بارسلونا و بازیکن تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2014 برزیل حضور داشته باشد و یادآوری کرد که با وجود اهمیت پویول در اردوی ماتادورها، او برای حضور در کاروان اسپانیادر برزیل باید بیش از اینها برای بارسا به میدان برود

آقای گرانده در گفتگو با لاسارسا دراین باره گفت:« هنوز نمی توان با قاطعیت از غیبت پویول گفت ولی منطقا او به این نیاز دارد که بیش از اینها بازی کند و در جریان تمام بازیهای تیمش باشد. ما به طور قطعی حضور او در جام جهانی را رد نمی کنیم؛ چون هنوز سه ماه دیگر زمان داریم ولی بعید می دانم که پویول با کاروان اسپانیا به برزیل بیاید.»

او در ادامه با اشاره به اهمیت پویول برای ماتادورها گفت:« پویول همیشه بازیکن مهمی بوده؛ نه تنها در زمین مسابقه، بلکه دراردوهای تیم هم همین طور بوده؛ تجربه او، جنگنده ای اش، رفتارهایش واشتیاق وعطشی که دارد باعث می شود تا بازیکن خیلی مهمی برای تیم ملی باشد.»

گرانده درمورد جام جهانی گفت:« تیم ملی اسپانیا، تیم پیری نیست. به جز چند بازیکن محدود، اکثر بازیکنان درسن و سال خیلی خوبی برای فوتبال بازی کردن هستند.اگر مصدوم مهمی نداشته باشیم، برنامه هایمان برای جام جهانی مشخص است. شاید تغییراتی را در تیم ملی شاهد باشیم ولی می توان گفت که 80یا 90% تیم، همان تیمی خواهد بودکه ما را به شادی های فراوانی رسانده.»

یکی از بازیکنانی که ممکن است به تیم ملی اسپانیا ملحق شود، تیاگو آلکانتاراست که در بایرن خوش می درخشد. گرانده در مورد او گفت:« تیاگو بازیکنی است که در بازیهای رسمی پیشین، اولین بازی ملی اش را انجام داده؛ او بازیکن جوانی است که تجربیات زیادی دارد و باید درنظر داشت که عملکرد خوبی هم در بایرن دارد. او در روزهای یکشنبه و4شنبه به صورت مرتب بازی می کند. از بین بازیکنان جوانی که زیرذره بین داریم، شاید او بیشترین شانس را برای حضور در جام جهانی داشته باشد.»

گرانده در بخش پایانی صحبت هایش در مورد بازی بارسلونا- منچسترسیتی گفت:« بارسا در آن بازی مالکیت بیشتری برتوپ و میدان داشت و بهتر بازی را کنترل می کرد و سیتی منتظر ضد حمله بود.به نظرم بارسا تیم برتر میدان بود و با پنالتی و اخراج دمیچلیس همه چیز رقم خورد. بارسا در این بازی راحت تر از قبل بود و مالکیت بیشتری برمیدان داشت و حتی فرصت این را داشت که چند گل دیگر به جز گلهای مسی و آلوس بزند و به نظرم تکلیف صعود آنها از هم اکنون مشخص شده است.»
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
آدیداس فروش تی‌شرت‌های 'سکسی' جام جهانی برزیل را متوقف کرد

image hosting software
در پی اعتراض مقام‌های برزیلی به اینکه تی‌شرت‌های جام جهانی شرکت آدیداس تصویری "جنسی" از برزیل به نمایش می‌گذارد، فروش جهانی این تی‌شرت‌ها متوقف شد.
آدیداس فروش دو تی شرت تولید خود را متوقف کرده که روی یکی آنها در کنار تصویر زنی که مایو دو تکه پوشیده است، عبارتی نوشته شده که معنای دوپهلو دارد. روی تی شرت دوم هم طرح قلبی به شکل پایین تنه زنی که بیکنی به تن کرده، نقش بسته است.


وزارت گردشگری برزیل گفته است که به شدت مخالف هرگونه محصولی است که بخواهد تصویری از جذابیت جنسی برزیل به نمایش بگذارد.
آدیداس یکی از اسپانسرهای اصلی جام جهانی برزیل و تامین کننده توپ رسمی این مسابقات است. پس از اعتراض‌ مقامات برزیلی، مسئولان آدیداس این دو تی شرت را از فهرست فروش جهانی محصولات خود خارج کرده‌اند و این تی شرت ها تنها به صورت محدود در آمریکا قابل خریداری خواهد بود.
این شرکت بزرگ تولید محصولات ورزشی در اطلاعیه که به همین منظور صادر کرده، آورده است: "شرکت آدیداس همواره به دقت به نظرات مختلف درباره محصولات خود توجه ویژه‌ای دارد."



screen capture freeware
پیش از این در روز سه‌شنبه، وزارت گردشگری برزیل با انتقاد از محصولاتی که "قصد دارند نمادها و یا تصاویر ملی را به جذابیت جنسی ربط دهند" آنها را ضد سیاست تبلیغات ملی برزیل دانست.
آدیداس پس از افزایش انتقادها با انتشار بیانیه‌ای خبر از توقف فروش جهانی این محصول داد: "پس از مسایل به وجود آمده، اعلام می‌کنیم که این محصولات دیگر به فروش نخواهد رسید."
وزرات گردشگری برزیل در بخشی دیگری از انتقاد خود به شیوه تبلیغاتی که روی "جذابیت جنسی" برزیل تمرکز دارند، آنها را ترویج دهنده جرائم مختلف دانسته است: "این نوع نگرش به طور غیر مستقیم باعث بروز جرائمی مثل سوء استفاده جنسی و استثمار کودکان خواهد شد."
دیلما روسف، رئیس جمهور برزیل هم در واکنش به این موضوع در توئیتر خود نوشت که برزیل آماده پذیرایی از گردشگران برای جام جهانی است، اما آمادگی مقابله با گردشگری جنسی را هم دارد.
در قسمت دیگری از بیانیه وزارت گردشگری برزیل آمده است: "برزیل به هیچ وجه این گونه جرائم (گردشگری جنسی) را در خاک خود تحمل نخواهد کرد."
برزیل گفته است که سعی دارد از تصویر کلیشه‌ای جنسی که طی دهه‌ها از این کشور ساخته شده، فاصله بگیرد
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
کارلوس کی‌روش سی و چهار بازیکن را به تیم ملی دعوت کرد

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، برای دو بازی ایران مقابل کویت و گینه ۳۴ بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.
فهرست جدید تیم ملی نسبت به آخرین بازی‌های تیم ملی در مقدماتی جام ملت‌های آسیا تغییراتی اندک داشته است و بازیکنانی مانند پیام صادقیان، احمد آل نعمه و بختیار رحمانی به نفرات اصلی تیم ملی اضافه شدند.


دروازه‌بانان:
رحمان احمدی از سپاهان، دانیال داوری از برانشوایگ، علیرضا حقیقی از اسپورتینگ کویلیا، سوشا مکانی از فولاد خوزستان،حامد لک از تراکتورسازی تبریز.

مدافعان:
حسین ماهینی از پرسپولیس، مهرداد بیت آشور از ونکوور، محسن بنگر از پرسپولیس، محمد خانزاده از ذوب آهن، پژمان منتظری از ام‌صلال، احمد آل نعمه از نفت تهران، سید جلال حسینی از پرسپولیس، امیر حسین صادقی از استقلال، احسان حاج صفی از سپاهان، مهرداد جماعتی از فولاد خوزستان، مهرداد پولادی از پرسپولیس، هاشم بیگ زاده از استقلال.

هافبک‌ها:
جواد نکونام از الکویت، رضا حقیقی از پرسپولیس، بختیار رحمانی از فولاد خوزستان، علی کریمی از سپاهان، آندرانیک تیموریان از استقلال، خسرو حیدری از استقلال، مجتبی جباری از الاهلی قطر، قاسم حدادی‌فر از ذوب آهن اصفهان.

مهاجمان:
پیام صادقیان از پرسپولیس، اشکان دژاگه از فولام، مسعود شجاعی از لاس پالماس، یعقوب کریمی از سپاهان، علیرضا جهانبخش از نایخمن هلند ، محمدرضا خلعتبری از پرسپولیس، کریم انصاری فرد از تراکتور سازی تبریز، رضا قوچان نژاد از چارلتون و رضا نوروزی از نفت تهران.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
صفحه  صفحه 15 از 83:  « پیشین  1  ...  14  15  16  ...  82  83  پسین » 
ورزش
ورزش

جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل (نظرسنجی پست اول)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA