انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
موسیقی ایرانی
  
صفحه  صفحه 1 از 10:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  پسین »

Habib Mohebian | حبیب محبیان


مرد

 
حبــــــیب



آپلود سنتر ها



کلمات کلیدی: حبیب+ بیوگرافی حبیب+ دانلود آهنگ + دانلود آلبوم + دانلود آهنگ های حبیب+ دانلود آلبوم های حبیب
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
بیوگـــــــــــــرافی..

حبیب محبّیان که با نام کوچکش «حبیب» در دنیای موسیقی شناخته می‌شود، خواننده، آهنگساز و نوازنده ایرانی است که دارای سبک نو در موسیقی ایران می‌باشد و همین سبک خاصش باعث شهرت و محبوبیت وی است.
حبیب پدر محمد محبیان خواننده ایرانی نیز می‌باشد. وی از معدود خوانندگانی است که در اجرای آهنگ‌هایشان از گیتار دوازده سیم استفاده می‌کند. این هنرمند در سال ۱۳۸۸ همراه با خانواده‌اش به ایران مهاجرت کرد و درصدد انتشار آلبومش در ایران است.


زندگینامه شخصی
حبیب در ۴ مهر ماه سال ۱۳۳۱ در شمیران تهران متولّد شد (البته برخی محل تولّد وی را آذربایجان‌غربی میدانند) و سه سالی را در ارومیه سپری کرده و چند سالی را نیز در تبریز گذراند. سپس به همراه خانواده‌اش به تهران آمد و در محله شمیران ساکن شد. در خانواده او برادرانش نیز به موسیقی علاقه داشتند اما تنها خود حبیب به موسیقی حرفه‌ای روی آورد. علی‌رغم تمایل سایر برادرانش به ویولن، علاقهٔ وی از ابتدا به گیتار بود. دوران نوجوانی حبیب مصادف با پیدایش گروه بیتلز در دهه ۶۰ میلادی اروپا شد و این باعث علاقهٔ بیشتر وی به موسیقی گردید. با پذیرفته شدن در آزمون صدا و سیما، زیر نظر موسیقیدان بلند آوازه کشورمان استاد مرتضی حنانه به فراگیری اصول و تدابیر آهنگسازی روی آورد. در این کلاس سیمین غانم، هوشمند عقیلی، تورج شعبان‌خانی، هنگامه اخوان و... نیز شرکت داشتند. بعدها وی توانست به عنوان خواننده در تلویزیون استخدام شود. وی بعد از ۲ سال از استخدام در رادیو و تلویزیون به خدمت سربازی رفت و در آنجا نیز خواننده باشگاه افسران بود.
همسر اول حبیب، شادی نام داشت. احمدرضا تنها فرزند حبیب از وی است که در ایران زندگی می‌کند. روزی شادی در خیابان پایش پیچ می‌خورد و به علت آنکه احمدرضا را در آغوش داشته به زمین می‌افتد و در بیمارستان به دلیل حساسیت به آمپول پنی‌سیلین در عرض چند دقیقه فوت می‌کند. تقریباً همزمان با فوت همسر حبیب، مادر او نیز، بعلت حمله قلبی فوت می‌کند و این حوادث باعث می‌گردد که در اولین آلبومش یعنی مرد تنهای شب که در سال ۱۳۵۶ انتشار یافت بیشتر آهنگها را به یاد ایشان بخواند. آهنگ‌های «مادر» و «خرس کوکی» را به یاد مادرش و «شهلای من» و «نگاهم» را به یاد همسرش خواند. همسر دوم حبیب ناهید نام دارد که محمد ثمره ازدواج با اوست.


اظهارات حبیب محبیان درباره وضعیتش در ایران
حبیب محبیان خواننده لس آنجلسی که از مدتی پیش به لطف برخی توانسته در ایران حضور پیدا کرده و علاوه بر زندگی اقدام به ضبط آلبوم نیز کرده است. این خواننده که پس از انقلاب از ایران خارج شده بود اکنون به همراه خانواده خود در تهران ساکن بوده و مشغول فعالیت است. حبيب محبيان در گفت و گوي اختصاصي خود از دلائل رفتن خود از ایران و زندگی اش در ینگه دنیا و علت بازگشتش به ایران گفته است.

حبیب گفته درباره نظام جمهوری اسلامی گفته است: نظام با ابتذال مخالف است نه با موسيقي و هنر؛ آنهايي كه سوداي رفتن دارند بدانند آنجا خبري نيست هيچ كجاي دنيا كشور خود آدم نمي شود از فضايي كه در ايران براي كساني كه بخواهند به اصل خويش برگردند بوجود آمده و از لطف مردم و مسئولان تشكر مي كنم. تبديل ايران به قدرت بلامنازع باعث فخر ايرانيان است.

از مدتها قبل زمزمه بازگشت حبيب محبيان معروف به حبيب در محافل مختلف مطبوعاتي و رسانه اي به خصوص سايت هاي خبري مطرح شده است كه ابتدا با رضا رشيدپور مجري صدا و سيما در سايت شخصي اش همراه با عكس مشتركش با وي اين خبر را اعلام كرد كه بدنبال آن اين خبر در بسياري از سايت ها منعكس شد.در اين ميان سايت هاي مختلف و مراجع رسمي دولتي اظهار نظرهاي مختلفي را اعلام نموده اند،همانند اينكه آقاي حبيب محبيان تقاضاي كنسرت در تهران نموده است ولي مسئولين هنري وزارت ارشاد طي اظهار نظري اعلام داشتند تقاضاي مجوز آلبوم موسيقي حبيب در دست بررسي دارند.

روزنامه «راه مردم» به منظور اينكه به ابهامات ،تكذيب ها و تاييد هاي افراد و مراجع مختلف پايان دهد، مصاحبه اي چالشي با آقاي حبيب محبيان انجام داده است كه از نظر خوانندگان گرامي مي گذرد.


پیغامی برای نسل جدید
در موسيقي و محتواي اشعار سلامت نفس و احترام به ارزش هاي انساني و فرهنگي كشور قبل از هر چيزمهم است .نسل جديد بايد بداند موسيقي يك زبان انتقال فرهنگ است.پس در انتخاب شعر ،آهنگ و اجرا بايد دقت عمل داشته باشند زيرا يك هنرمند از توانايي وجودي و ذاتي خود بر خواسته و تنها اثر اوست كه ماندگار است. پس در توليد آن دقت عمل اجتناب ناپذير است و بايد تلاش كنيم كه فرهنگ اصيل خودمان را توليد و با زيبايي هر چه بهتر منتقل كنيم.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
آلبومهای رسمی به ترتیب زمان ساخت

مرد تنهای شب - ۱۹۷۷
سلام همسایه - ۱۹۷۸
آفتاب مهتاب - ۱۹۸۴
همراز - ۱۹۸۸
خورشید خانوم - ۱۹۹۰
آخه عزیزم چی میشه - ۱۹۹۲
هوای امام زاده-۱۹۹۳
صفر - ۱۹۹۴
بزن باران - ۱۹۹۶
کویر باور - ۱۹۹۹
خداوندا - ۲۰۰۱
خانه کوچک - ۲۰۰۲
جوونی (همراه محمد) - ۲۰۰۴
خودشه (همراه محمد) - ۲۰۰۶
ایران بانو - ۲۰۰۸
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  ویرایش شده توسط: shomal   
مرد

 
دانلود آلبوم آفتاب مهتاب

تعداد آهنگهای این آلبوم ۶ ترک میباشد



بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
دانلود آلبوم آخه عزیزم چی میشه

تعداد آهنگهای این آلبوم ۶ ترک میباشد



بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
دانلود آلبوم بزن باران

تعداد آهنگهای این آلبوم ۷ ترک میباشد



بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
دانلود آلبوم همراز

تعداد آهنگهای این آلبوم ۷ ترک میباشد



بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
دانلود آلبوم هوای امام زاده

تعداد آهنگهای این آلبوم ۶ ترک میباشد



بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
دانلود آلبوم کویر باور

تعداد آهنگهای این آلبوم ۸ ترک میباشد



بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
دانلود آلبوم ایران بانو

تعداد آهنگهای این آلبوم ۱۰ ترک میباشد



بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
صفحه  صفحه 1 از 10:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  پسین » 
موسیقی ایرانی

Habib Mohebian | حبیب محبیان

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA