انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مناسبتها
  
صفحه  صفحه 24 از 40:  « پیشین  1  ...  23  24  25  ...  39  40  پسین »

جشنها و آیین های ایرانی (سال نو گرامی باد)


مرد

SexyBoy
 


آخرین سه شنبه سال خورشیدی را با بر افروختن آتش
و پریدن از روی آن به استقبال نوروز می رویم
سرخی تو از من ، زردی من از تو
جشن باستانی چهارشنبه سوری گرامی باد
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
مرد

 
چهارشنبه سوری

کسانی که بخشی از سالهای عمر خود را در دوران پهلوی سپری کرده باشند به خوبی به یاد دارند که تفاوت بسیاری در نحوه برگزاری جشن ها و آیین های ملی در آن زمان و حال حاضر وجود دارد. در دوران پهلوی ، هدف از برگزاری جشن ها و آیین های ملی ، حفظ و ترویج سنت های اصیل ایرانی بود که از پیشینیان برای ما به یادگار رسید بود. به این منظور برنامه های و آموزش های متعددی در این زمینه تدارک دیده می شد تا ایرانیان از دلایل برگزاری این جشن ها و آیین ها مطلع شوند و نحوه اجرای صحیح آنرا نیز بیاموزند و به فرزندان خود منتقل کنند.
توده مردم نیز در هنگام شرکت در چنین جشنها و مراسمی ، ضمن رعایت سنن ، با شادی و پایکوبی از لحظه لحظه این جشن ها لذت می بردند و خاطرات خوشی در ذهنشان به یادگار می ماند.
متاسفانه پس از انقلاب اسلامی به دلیل مبارزه گسترده رژیم آخوندی با سنن و آیین های ایرانی ، بیشتر این جشن ها یا به فراموشی سپرده شد و یا به دلیل ناآگاهی مردم از دلایل برگزاری آنها ، مسیری انحرافی را طی کرد و تنها اسمی از آن بعنوان یک مراسم سنتی باقیماند. یکی از این مراسم زیبا و اصیل ایرانی ، جشن چهارشنبه سوری است که متاسفانه با نحوه برگزاری واقعی آن فاصله ها دارد.
از بین رفتن امید به زندگی و گسترش فرهنگ تهاجمی در بین مردم در اثر تبلیغ فرهنگ منحط عربی و نهادینه کردن خشونت در جامعه ، سبب شده است که فرهنگ شادی در ایران نابود گردیده و ایرانیان توانای شاد بودن و شادی کردن را از دست بدهند!
برگزاری جشن چهارشنبه سوری که در گذشته با شادی و پایکوبی و رقص و آواز همراه بود و خود دلیلی می شد بر گردهم آمدن خانواده ها برای تقسیم شادی ها تا یک شب به یاد ماندی را برای اعضاء خانواده رقم زند ، امروز تبدیل به صحنه جنگ و گریز بین جوانان و ماموران حکومتی شده است! علاوه بر آن عدم دسترسی مردم به وسایل محترقه و آتشبازی استاندارد و بی خطر که در تمامی کشورها رایج است ، موجب شده که کودکان و نوجوانان و جوانان به استفاده از مواد محترقه دست ساز و خطرناک روی آورند و این مسئله علاوه بر سلب آسایش و امنیت خانواده های شرکت کننده در این جشن ، جراحات و در مواقعی تلفاتی نیز به بار می آورد که خود من بارها شاهد آن بوده ام.
هر چند تلاش حکومت در تخریب پایه های فرهنگ ایرانی تا به امروز بی ثمر مانده است اما وظیفه تک تک جامعه ایرانی است که مانع انحراف چنین جشن هایی از مسیر چندین هزار ساله خود شوند. برگزاری صحیح این جشن ها علاوه بر حفظ یک سنت و آیین ملی نه تنها می تواند روحیه ساز و همراه با لحظات شاد برای ایرانیان باشد بلکه خود بهانه ایی است برای مبارزه با حکومت اسلامی که تلاش بسیاری بر جایگزین کردن رسوم ایرانی با فرهنگی دارد که تنها زنبارگی و خشونت و توحش اعصار تاریک را به همراه می آورد.



فرتور بانوی ایرانی را نشان می دهد که در تمام روزهای سال خود را اسیر و برده جامعه می داند، تنها شبی که بانوی ایرانی رهاست و خود را آزاد از بند و چنگال آخوند و اسلام می بیند، چهار شنبه سوری است. بر ماست که این یادگار گذشتگان مان را زنده نگاه داشته و اجازه ندهیم تازیان آن را از بین ببرند.

چند روزی بیشتر به آخرین چهارشنبه سال۹۲باقی نمانده است و مردمان نیک سرشت ایران زمین، در پی تدارک جشن و پایکوبی هر ساله هستند. در این میان، آخوند های تازی پرست و مزدوران طرفدار شان همواره در تلاش هستند تا به گونه ای شادی مردم را به عزا تبدیل کرده و برنامه جشن چهارشنبه سوری را بر هم بریزند. دشمنی آخوند ها با جشن ها و سنت های فرهنگی ایرانیان، داستان تازه ای نیست و ایشان از ابتدای حضور نکبت بارشان در سطح اجتماع، کمر به نابودی ارزش های فرهنگی و تمدن غنی ایرانیان بستند.

در طی سه دهه ننگین گذشته، حکومت اسلامی به قصد ویرانی فرهنگ و تاریخ گوهر بار ایرانیان، بسیاری از آثار ارزشمند تاریخی و هنری را نابود کرده و یا به کشورهای خارجی فروخته است تا چشم ملت ایران بدان ها نیافتد و مردم بینوای این سرزمین، تاریخ گرانقدر خویش را به باد فراموشی بسپارند. حکومت جنایتکار اسلامی، از تحریف کتاب های تاریخی و آموزشی کودکان، نوجوانان و جوانان ایران زمین نیز غافل نماند و برای مثال سلسله هخامنشیان را به طور کلی، از کتاب های تاریخی مدارس حذف نمود.

تمامی این اعمال ضد ایرانی در راستای نابودی فرهنگ و هویت ایرانی و شکل گیری فرهنگ و هویت تازی انجام شده اند و آخوندها با شستشوی مغزی ملت ایران، در تلاش بوده و هستند تا ملی گرایی و ایران پرستی را حرام اعلام نموده و در اذهان عمومی بگنجانند که در مملکت تنها ملیت و هویت مورد قبول و شایسته، هویت تازی و عرب است و هر گرایش دیگری به غیر از آن ها،حرام می باشند.
آخوند ها در طی چندین سال حکومت توانستند بسیاری از جشن ها و سنت های زیبای ایرانی، همچون مهرگان، اسفندگان، جشن سده و... را از یاد مردم برده و ایشان را به سینه زنی، زنجیر زنی، روضه خوانی، گریه و زاری و قمه زنی عادت دهند.
می توان ادعا کرد که تنها جشن ها و سنت هایی که نه تنها آخوند ها، بلکه پدران عرب شان نیز نتوانستند از مردم ایران بگیرند؛ جشن چهارشنبه سوری و مراسم زیبای نوروز است. آخوند مطهری خردباخته چهارشنبه سوری را کار الاغ ها خواند و این جشن و سنت زیبای ایرانی را سمبل حماقت پدران ایرانیان شمارد اما مردم ایران با بر پا کردن هر ساله این جشن و پایکوبی و شادمانی در شب آخرین چهارشنبه سال، مطهری و افکار ارتجاعی اش را به سیاه ترین نقطه از زباله دانی تاریخ فرستادند.
آیت الله مکارم شیرازی، مشهور به مکارم شکر فروش که صنعت قند و شکر ایران زمین، در دستان او و اطرافیان دزدش فرار دارد؛ دیروز اعلام کرد که چهارشنبه سوری خرافه و برگزاری آن حرام است و مردم باید به این جشن پایان دهند. حال باید به ایشان گفت که مردک بی سواد، چهارشنبه سوری سنت ایرانیان و یادگار زیبای اجداد ماست، چند هزار سال است که ایرانیان به برگزاری این جشن زیبا پرداخته اند. در طی این جشن خانواده ها به دور یکدیگر جمع شده، از روی آتش می پرند و می خندند و می رقصند و پایکوبی می کنند و برگزاری این جشن ملی، مایه نشاط و خرسندی مردم را فراهم می آورد و اگر قرار است مردم به چیزی پایان دهند، آن چیز بدون شک دسته های سخیف عزاداری و سینه زنی و قمه زنی است که مایه ماتم و غمزدگی مردم را فراهم آورده و مزاحم همگان می شوند.



بدون شک مردم ایران، امسال نیز چون سال ها و دهه های گذشته، جشن چهارشنبه سوری را با شکوه هر چه تمام تر برگزار خواهند کرد و به شادی و رقص و پایکوبی می پردازند،همانا به قول زنده یاد صادق هدایت، مسلک ماتم و غم و چُس ناله است و هم فکرانش را در حسرت نابودی سنت های ایرانی، خواهند گذاشت.
     
  
مرد

 
چهارشنبه سوری فرخنده باد


بهار را با سرسبزیش

تابستان را با آفتاب سوزانش

پاییز را با رنگهای آتشینش

و زمستان را

با گرمای دلنشین اجاق ها

میشناسم

هزار سال است مسلمان شده ام

اما هنوز شعله های زرتشت

در جانم زبانه میزند.
     
  
مرد

 
گرامی و خجسته باد فرهنگها و آیین ناب پارسی
چهارشنبه سوری مبارک باد....
همه محبت خود را به یکباره برای دوستت ظاهر مکن زیرا هر وقت اندک تغییری مشاهده کرد تو را دشمن می پندارد
     
  
زن

andishmand
 
امشب مردمان ایران، آخرین شب چهارشنبه سال را به جشن و سرور می پردازند تا خود را برای میزبانی از بهاری دگر آماده سازند. آنها با پاسداشت این آیین کهن، تمامی سختی ها و دشواری های پیشین را به شعله های آتش می سپارند و از پروردگار خویش شادی و نیکی را طلب می کنند.امید است تا با تلاش تمامی مردمان این دیار کهن و با یادآوری سنت های دیرینه، آخرین شب چهارشنبه سال با شادی و خوشی به پایان رسد و خاطره ای نیک از این شب در ذهن ها به یادگار بماند.




چهارشنبه سوری مبــارک
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  
زن

 
بیاييد در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری افکارمان
آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم زردی خاطرات بد را به آتش
و سرخی عشق را از آتش بگیریم آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم
چهارشنبه سورى برتمام ايرانيان مبارك
دوست داشتن یعنی
وقتی میــــدونه…
رو چیزی حساسی…
یا از کاری بدت میـــاد…
حواسش هست که ناراحتت نکنه…
     
  
زن

 
باز غروب آخرین سه شنبه سال از راه رسیده است . چهار شنبه سوری .. جشن آتش .. سپاس از آتش , از خدای آتش . بازم بچه ها و بزرگترا از خونه اومدن بیرون .. بازم توی کوچه مون آتیش روشن کردن . به یاد دعایی می افتم که سال گذشته کردم و هنوز مستجاب نشده . دعایی که سالهاست به وقت سال تحویل می کنم . این که خداوندا ما را از شر شیاطین حاکم بر این آب و خاک بر هان !. دلم داره می سوزه ..مث این آتیشی که رو زمینه . نمی دونم این آتیش می سوزه یا می سوزونه . فقط می دونم از این آتیش بوی آب میاد . بوی زندگی و بوی امید . بوی نیاکان و سنتهای پسندیده ای که هنوز برای ما ارزشمنده و با ارزش خواهد بود . از این آتش بوی دماغ سوختگی میاد . بوی عبا سوختگی میاد . از این آتش صدای مشت محکمی میاد بر دهان یاوه گویانی که جشن چهار شنبه سوری رو نوعی خرافه می دانستند . این آتش تصویر دهن کجی میلیونها ایرانی به قوم نادان و ظاهرا زرنگ خود خواهیست که ملی گرایی را نفی می کنند . ایران غرق در آتش و حرارت است . گرمای دلهای عاشقی که وطن خود را دوست می دارند . .. امشب آتش , دلها را روشن می سازد امشب آتش به ستاره ها نور می رساند . امشب آتش از سوخته دلانی می گوید که صورت خود را با سیلی سرخ نگه می دارند .. امشب آتش از افسردگان می گوید .. از درد های سرد .. از آتش زیر خاکستر های غم .. امشب آتش از آتش درون می گوید .. امشب ارواح نیاکان مابیدارند همه با هم می خوانیم ای آتش گرانبها .. ای گرانبها تر از طلا .. ای زندگی بخش .. زردی من از تو سرخی تو از من . امشب خدای آتش هم بیدار است . امشب آتش می سوزد گویی که دود مان ستم و ستمگران می سوزد گویی که کاخهای بی عدالتی می سوزد . امشب دیگر فریاد ها در سینه حبس نمی گردد امشب زوزه آتش از صفیر گلوله ها بالاتر است . من در آینه آتش می بینم آن زمان که ایران من گلستانی گردد و همراه با گلها در کنار دلها به شامگاه سه شنبه و آغاز چهار شنبه مقدس سلام گوییم .. من در آینه آتش , عشق را می بینم . آتش در کنار دود و آتش بدون دود را می بینم . چهار شنبه مقدس آمده است . چه کسی بر این پندار است که آتش آب را می خشکاند . اگر آتش خورشید نباشد آبی نخواهد بود . نفسی نخواهد بود .******بازم کوچه مث هر سال شلوغ شده . دلم می خواد از رو آتیش بپرم . دلم می خواد هر چی رو که می بینم بنویسم . مو به مو ..واو به واو .. نمی دونم آیا روزی میاد که این کارو بکنم ؟. روزی که به همه بگم من همون دیوونه ای هستم که شاید در این سه سال و سه ماه هیشکی به اندازه اون فک نزده و میرزا بنویسی نکرده ..شاید از همین دور و بری هام شب چند تایی بیان به سایت . خیلی جالبه .. آدمای مسن هم در کنار جوونا از رو آتیش می پرن . تو هم بپر ایرونی! . آتیش برای همه هست . ببین اینا اول گرم میشن بعد می پرن . آخ چقدر خوشم میاد از اون پیر زنی که نماز و قرآن خوندنش ترک نمیشه ولی باعث و بانی این آتیش افروزی ها اونه .. این جوری باید تو دهن این آخوندا مخصوصا اونی که چهار شنبه سوری رو خرافه می دونست زد هر چند یه جایی رفته که نمیشه تو دهنش زد . .. بپر .. واسه چی سختته .. از کی خجالت می کشی ؟. چه هوای گرمی ! از اون ویلچر سوار خجالت بکش که داره از کنار آتش از سر کوچه تا ته اونو با ویلچر میره .. پریدنو شروع کردم . دو تا پامو باز کردم و طوری می پریدم که آتیش منو نسوزونه .. وقتی یه دور گشتم صورتم سرخ شده بود .. بیشترش واسه خجالت از اون زنا و دخترایی بود که دور آتیش و گوشه های دیوار ایستاده بودندهرچند خودشونم می پریدند . . یکی دو نفر آش پخته تقسیم می کردند . منم طوری که فقط چند نفر شنیدند آرزو کردم که سال آینده در همین ایام , عبا و عمامه های آخوند های فراری رو در همین آتش بسوزانیم . یکی از زنای تقریبا میانسال گفت واسه چی عبا و عمامه ؟!.. خود اونا رو می سوزونیم .. چند نفر دور برش گفتن ایشالله ایشالله .. آخ که مردم چقدر دلشون خونه . کوچه تاریک همه روشن شده بود .. انگار ستاره ها آتش زمینو ستاره ای می دیدند . هر چند این آتش ها به اندازه ستاره ها بزرگ نبودند و نیستند ولی ستاره ها هر چیزی رو که بخوان می تونن بزرگ ببینن . اونا آدمای مهربونو بزرگ می بینند . خوبی ها رو بزرگ می بینن . آتش مقدسو بزرگ می بینن . آخه خودشونم آتیشی آتیشین . چند صد متر اون طرف تر مامورا ایستاده ان . مراقبن تا نارنجک و از این چیزای خطر ناک شلیک نشه . از گوشه و کنار منور هایی رو می بینم که به فضا پرت شده صدای ترکیدن سیگارتها همه جارو گرفته . چقدر این شب قشنگه . انگاری امشب همه جا عروسیه . همه جا جشن و شادیه . امشب دیگه شش به علاوه یک جلسه قلابی و نقاشی و رنگ کاری نداره .. انگار امشب دیگه گرونی نیست .. دیگه هیشکی از غمها نمی ناله . امشب همه از سنت پاک و مقدس و یاد گار ایران باستان میگن . امشب دیگه کسی با مسلمونای نا مسلمون کاری نداره . امشب همه جا عشقه .. قاشق زنیه .. کارای ریز و درشتیه که در چهار شنبه سوری انجام میدن . یه بچه کوچیک اومده بود از رو آتیش بپره ..پدرش فوری رفت بغلش کرد و دو تایی با هم از روش پریدند .. ای خدا .. راستی بعضی از این ملاهای بت پرست چی فکر می کنن؟ . فکر می کنن که دوست داشتن آتش یعنی شرک ؟ اینا کاسه های داغ تر از آشی هستند که دهها ساله شدن آتیش بیار معرکه . خدا نسلشونه بزنه و ما رو از شرشون خلاص کنه . واسه اونا باید یه جزیزه آدمخورا درست کرد و انداختشون به همونجا تا هر وقت گرسنه شون شد از گوشت هم تغذیه کنن . هر چند آدمخوارا فرهنگشون از اینا بالاتره .چون اینا اول می زنن همو می کشن و لت و پار می کنن دیگه فکر آینده ای رو نمی کنن که گوشت کم بیارن . حتی اگه در میان این همه ولوله و شادی یه عده انگشت شماری بخوان تظاهر به شادی کنن بازم این عملشون در خور تقدیره . آری امشب آتش می سوزد .. امشب ایران بیدار است تا صبح نمی خوابد . امشب ستارگان به خاطر ایران بیدارند .........خورشید اون طرف کوهها قایم شده یواشکی داره این طرفو نگاه می کنه .. چقدر دلش می خواد بیاد بپره این طرف ولی اگه بیاد ستاره ها دیده نمیشن و آتیشا هم کم نور میشن . چقدر زیباست .. امشب آتش می سوزد .. امشب غرور می سوزد .. امشب فاصله ها آتش می گیرد . امشب کاخ نشین و کوخ نشین با هم از روی آتش می پرندامشب تویوتا کامری و پیکان در کنار همند . چه از این زیبا تر ! پسران و دختران عاشق هم دست دردست هم با هم از روی آتش می پرند . ظاهرا آنها از کوچه ما نبودند وگرنه تا به این حد بی پروا عمل نمی کردند . امشب کینه ها می سوزند .. خداوندا امشب اشکهای مرا هم بسوزان ولی دل مرا نسوزان قلبم را نشکن بگذار من هم با احساس شادی شریک شادیهای مردم باشم . نمی خواهم با غم و افسردگی پیام آور اندوه باشم . . به خانه می روم تا آن چه را در خاطرم گردانده ام پیاده کنم . آری آتش همچنان می سوزد .. همه جا روشن است .. دلهای ما به آتش دلخوش و روشن است . حتی آب بر آتش لبخند می زند . زندگی سلام !..ماه و خورشید و ستاره سلام! .. چهار شنبه سوری سلام !.. دلهای یکی سلام !.. سلام بر عشق ! سلام بر بوسه های داغ و آتشین !. امشب آتش می سوزد تا که زندگی جانی دوباره گیرد .... پایان ... نویسنده ... ایرانی
     
  
مرد

 
چهارشنبه سوری امشب خانواده ما






     
  ویرایش شده توسط: nisha2552   
زن

 
ایرانیان شب سرد را به آتش میکشند به امید روزهای گرم ونیک
بهارتان همچون آتش اهورایی
چهارشنبه سوریتان خجسته ونیکو
دل آدما،

شیشه نیست که روی آن ” هــــــا ” کنیم

بعد با انگـــشت قــــلب بکشیم و

وایسیم آب شـــدنش رو تماشــــا کنیم و کیـــــف کنیم !!!

رو شیشه نـــازک دل آدمـــا اگـــه قلبـــــــــی کشیدی

باید تا تهش پـــــــاش وایســــتی …
     
  
مرد

 
چهارشنبه سوری یکی از جشنهایی ک فعلا نابودش نکردن گرامی
تو میتونی به هر چیزی که میخوای برسی؛بشرطی که فکرتو روش بکار بندازی
__________________________
بی ثمرترین روز روزی است ک نخندیده باشی
     
  
صفحه  صفحه 24 از 40:  « پیشین  1  ...  23  24  25  ...  39  40  پسین » 
مناسبتها

جشنها و آیین های ایرانی (سال نو گرامی باد)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA