انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
تالار تخصصی سینما و موسیقی
  
صفحه  صفحه 89 از 91:  « پیشین  1  ...  88  89  90  91  پسین »

گفت و گو خانه سینما و موسیقی


مرد

 
shah2000: کارای فاخرُ منم یه بار منم اون موقع که فقط ویدئو بود تایتانیکُ بردم دیگه از بردن فیلم های فاخر برای نمایش خانگی منع شدم
چرت و پرت زیاد نگو سال نویت مبارکت باشد داداش فعلا
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
ALI2012: چرت و پرت زیاد نگو
نه والا هنوز مزه ی تحلیل بعد فیلم بابام یادمه ALI2012: سال نویت مبارکت باشد داداش فعلا
سال نوی تو هم مبارک باشه داداشمنم برم پایتختُ ببینم
ما هم حرف های زیادی داشتیم... اما برای نگفتن!
     
  
مرد

 
shah2000: نه والا هنوز مزه ی تحلیل بعد فیلم بابام یادمه
درسته... آفرین...
به نظرم خود هالیوود هنوز هم سعی می کنه تایتانیک رو تحلیل کنه و این فیلم تأثیر شدیدی روی سینما داشت. اولین بار پوشش تاریخی و افتضاح رو توی سینما دیدیم. شاید اگه خیلی بدبین نگاه کنیم همین ساخت سیصد و جعبه درد و اینها از همون موقع شروع شدند. با حرف شاه بسیار مدافقم، هر چند دقیق نفهمیدم که منظورش تحلیل کدوم بعد هنجار شکن تایتانیکه... ولی نمایش خانگی صد در صد یعنی از مسائل جنسی ناراضی هستی!
حتی اگر نباشی، می آفرینمت!
چونان که التهاب بیابان،
سراب را...
     
  
مرد

 
ساملیکم
آقا یه فیلم تاریخی خَر کار درست در حد وایکینگ ها یا مثلا اهریمن داوینچی یا حتی بازی تاج و تخت!!! کسی سراغ
داره خداییش ثواب داره معرفی کنید ما بریم ببینیم حال کنیم به جون معرفی کننده هم دعا میکنیم قول میدیم
============
پ.ن:این که جمع بستم(بریم،ببینیم،کنیم،میکنیم،میدیم!!!!! )چون چن نفر قراره ببینن خودم تنها نیستم
     
  ویرایش شده توسط: shakaat   
مرد

 
shakaat: ساملیکم
آقا یه فیلم تاریخی خَر کار درست در حد وایکینگ ها یا مثلا اهریمن داوینچی یا حتی بازی تاج و تخت!!!
فیلم یا سریال بالاخره؟ فک کنم منظورت سریال بوده!
اگه سریال تاریخی با زمینه درام میخوای:
Band of Brothers - مینی سریالی ۱۰ قسمتی هستش و سازندگانش تام هنکس و استیون اسپیلبرگ هستن. طبق رای مردم در imdb بیشترین امتیاز رو بین سریال ها داره (۹.۶) - داستنش هم ماجراي گروهاني از چتربازای آمريکايي از زمان آموزش در آمريکا و انگليس تا پايان جنگ‌ جهاني دوم در آلمانه. که بر اساس واقعیت هم هست
The Pacific - اینم مینی سریال 10 قسمتیه- سازنده های اینم تام هنکس و استیون اسپیلبرگ هستند. ماجرا براساس واقعیته و داستانشم مربوط به جنگ جهانی دوم و جنگ امریکا و ژاپن ست.
در ضمن اکشن های دو فیلم بالا خیلی قدرتمنده !
اگه سریال تاریخی با تم هیجان انگیز تر میخوای:
Spartacus - که سریال معروفیه. ۴ فصل داره و داستان سریال هم در واقع زندگی نامه اسپارتاکوس گلادیاتور رومی ست و ...
یه سریال تاریخی که زمینه عشقی داره و خیلی هم زیباست:
The Tudors - این سریال هم ۴ فصله و داستانش در مورد شاه هنری و زندگی عشقی اوست. بازیگران نسبتا مطرحی داره از جمله Jonathan Rhys Meyers (بازیگر فیلم زیبای Elvis و August Rush) و Henry Cavill (سوپرمن کنونی)
۲ تا سریال دیگه که احساس میکنم به سلیقه شما میخوره
Penny Dreadful - سریالی ست که در حال حاضر فصل دومش در حال پخشه. ژانر اول سریال در واقع دلهره آور و ترسناکه. داستان سریال تخیلی است و دور شخصیت های ترسناک کلاسیک مانند دکتر فرانکنشتاین و هیولای فرانکنشتاین ، دوریان گری، خون آشام ها و گرگینه ها میگرده. سریال بازیگرای نام آشنایی داره از جمله Timothy Dalton, Eva Green, Josh Hartnett
The Walking Dead - که تا الان ۵ فصلش اومده و فصلش ششم هم در راهه. داستان سریال در مورد ویروسی مردم دنیا رو به زامبی تبدیل کرده و اکثر انسان ها به زامبی تبدیل شدن. در این میان گروهی از انسان ها برای زنده موندن در تلاش و تقلا هستند و سریال هم داستان اونا رو روایت میکنه.
این سریال برگرفته از کمیک بوک معروف به همین نام است. قسمت ابتدایی فصل ۵ حدود ۱۷ میلیون بیننده داشته که پربیننده ترین قسمت آغازین در شبکه های خصوصی امریکا بوده. شخصیت پردازی قدرتمند از ویژگی های اصلی سریاله.
پیشنهاد های من اینا بود. امید وارم مفید بوده باشه
     
  ویرایش شده توسط: saeedstz   
مرد

 
در مورد سریال کیمیا به راست و دروغاش کاری ندارم اما تصویری که با دیدن این سریال از انقلابیون در ذهن بیننده ایجاد میشود

  • ۱-شتستشوی مغزی دانش آموزان در مدارس بجای درس دادن به آنها و استفاده از احساسات آنها (به گفته استوار پارسا اونها با احساسات شما کار دارن نه با عقل شما).
  • ۲-استفاده از دانش آموزان برای هر کاری که به نظر خودشون درست بدون بدون رضایت والدین آنها حتی در زمانی که میدانستند والدین آنها شدیدا مخالفند و ارتباط آنها را با آن انقلابیون منع کرده اند.
  • ۳-متهم کردن و تهمت زدن به دیگران بدون آگاهی. (دستگیری نکونام و بی گناهی پارسا)
  • ۴-فضولی و سرک کشیدن در زندگی دیگران بدون رضایت آنها و منع کردنشان.
  • ۵-تشویق کردن فرزندان به جاسوسی در زندگی شخصی والدینشان برای دانستن چیزهایی که به آنها ربطی ندارد. (فلانی کیه اومده خونتون؟ چرا میاد؟ باهاتون چه کار داره؟ چه نسبتی داره؟)
  • ۶-تشویق کردن فرزندان به دزدی از محل کار پدرشان.
  • ۷-از بین بردن اعتماد بین والدین و فرزندان و تشویق فرزندان به کارهای پنهانی و دروغ گفتن به والدین.
  • ۸-انجام دادن کاری که خود برای دیگران منع کرده اند بدون توجه به احساسات طرف مقابل. (همسر پارسا خودش با همسایه ایی ارتباط دارد که شوهرش بارها او را از ارتباط با آنها منع کرده و در کمال پررویی وقتی پارسا با شهرام ارتباط دارد بدخلقی میکند او حق دارد که با کسی که پارسا منع کرده ارتباط داشته باشد اما پارسا حق ندارد با کسی که او منع کرده ارتباط داشته باشد)
  • ۹-ناسپاس بودن در مقابل کمک یکی و قدردان بودن در مقابل کمک نکرده کسی.( همسر پارسا کمک شهرام به پارسا و خانواده او را طعمه میداند اما در مقابل همسایه ایی که فقط دردسر و گرفتاری است قدردان است و حضور او را نعمت میداند مگر نه اینکه کمک هر دو آنها خطر ساز است پس چه بهتر که به کمک از طرف کسی باشد که سودی هم داشته باشد)
  • ۱۰-خرابکاری حتی در خانه ایی که میداند زن و بچه در آن است و ممکن است به عده ایی آدم بیگناه آسیب بزنند. (پرتاب سنگ به خانه پارسا)
  • ۱۱-کسایی که با شعار مرگ بر و میکشم اومدن طبیعیه که هدفشون هم همون شعارشون هست.

     
  ویرایش شده توسط: B007   
مرد

 
داخل سایت یوتیوب به لینکی برخوردم که داخلش فول آلبوم فوق العاده ای هستش که یک فرد از کلکسیون شخصی خودش گذاشته.در مورد فول البوم خوانندگان قبل سال ۱۳۵۷ در اکثر سایت های موسیقی فول آلبوم ناقصی از خواننده ها وجود داره که در بعضی موارد اصلا اسم همون آهنگ های ناقص خواننده ها هم نوشته نشده.اما تو لینک پایین فردی که آهنگ ها رو تو یوتیوب آپلود کرده اومده ترانه ها رو علاوه بر اینکه اسمشونو به طور کامل گفته ترانه ها رو براساس سال تولید اون اهنگ مشخص کرده واقعا کار جالبی انجام داده.البته باید بگم که بعضی خوانندگان که بعد سال ۱۳۵۷ هم به خوانندگی ادامه دادند ترانه های خوانده شده توسط اونها بعد سال ۱۳۵۷ تو لینک پایین نیاورده چون به راحتی ترانه های جدید تویه اکثر سایت ها وجود داره.فول آلبوم خواننده های موجود تو لینک پایین به شرح زیر هستند:

گوگوش-رامش-نارملا-عارف-گیتی پاشایی-حسن شماعی زاده-منوچهر سخایی-الهه-پروین-بهشته-پرتو-رویا-روانبخش-مهرپویا-پوران-محمد نوری-دلکش-نلی-مرتضی

https://www.youtube.com/user/FarshadsArchive/videos

  • تذکر:
  • ۱- این ترانه ها به صورت شماره قرار گرفته و تویه هر شماره به طور معمول ۹ اهنگ قرار داره که باید بعد دانلود تیکه تیکه بشه فایل مورد نظر که برای این کار بهتر هستش از jetAudio استفاده کنید.
  • ۲-این فایل ها تو یوتیوب به صورت mp4 که حجمی تقریبی ما بین ۶۰ تا ۷۰ مگ دارند حالا اگر بخواین این فایل رو ابتدا به mp3 تبدیل کنید و بعد دانلودش کنید.از سایت http://listentoyoutube.com/ استقاده کنید.

اگر این پست مخالف انجمن هست لطفا پاک بشه
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
زن

 
تاپیکامو...!هنوز وجود خارجی دارن .سپنتا جان خسته نباشی عزیزم
     
  
مرد

 
Nazanin_Md: تاپیکامو...!هنوز وجود خارجی دارن .سپنتا جان خسته نباشی عزیزم
ممنون از لطفتون خوشحال شدم دوباره دیدمتون
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
تویه لینک پایین در سایت یوتیوب ویدئو های بسیار با کیفیت و فوق العاده ای از تلویزیون ملی ایران قبل سال ۵۷ وجود داره.بارزترین ویژگی این ویدئو ها کیفیت بسیار خوبشون هستش


https://www.youtube.com/user/morak79/videos
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
صفحه  صفحه 89 از 91:  « پیشین  1  ...  88  89  90  91  پسین » 
تالار تخصصی سینما و موسیقی

گفت و گو خانه سینما و موسیقی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA