انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 4 از 4:  « پیشین  1  2  3  4

شايع ترين اختلالات جنسی مردان


مرد

 
انزال زودرس

انزال زودرس یکی از مسایلی است که هم برای مرد و هم برای زن می‌تواند مشکل ساز بوده وآنها را از رسیدن به احساس لذت جنسی محروم سازد.

چه بسیارند مردانی که به دلیل انزال زودرس همواره در برابر شریک جنسی خود احساس شرم می‌کنند و به همین دلیل ارتباط جنسی آنها به جای لذت بخش بودن، ناراحت کننده‌ است.

مدت زمان

بطور طبیعی مدت زمان لازم برای اینکه یک مرد به ارگاسم برسد بین ۳ تا ۱۰دقیقه (بسته به سن و شرایط جسمی فرد) متغیر و بطور متوسط ۵ دقیقه برای مردان جوان است.

هر چند بیشتر آقایان تمایل دارند مدت زمان بیشتری تا رسیدن به ارگاسم داشته باشند ولی زمان ارگاسم اصلا مهم نبوده و کیفیت ارگاسم بویژه همزمانی ارگاسم طرفین از اهمیت برخوردار است.

راهکار

اگر دو طرف بطور همزمان به ارگاسم برسند حتی اگر مدت کمی نزدیکی کرده باشند در آن صورت سکس موفقی داشته‌اند.

اکثر مردان به موضوع fore play یا معاشقه قبل از انجام عمل نزدیکی بی توجه بوده لذا شریک جنسی آنها بعد از خودشان به ارگاسم می‌رسد و همین موضوع در تماسهای بعدی باعث تنش شده و انزال زودرس را تشدید می‌کند.

عوامل

مهمترین عامل ایجاد و تشدید انزال زودرس در مردان اضطراب است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پریاپیزم ( نعوذ مداوم و دردناک آلت تناسلی مردان )

پریاپیزم عبارت است از نعوذ مداوم و دردناک همراه با کاهش میل جنسی .

گرچه در بسیاری موارد علت آن نا شناخته است، ولی برخی علل آن شامل: بیماریهای خونی( کمخونی سلول داسی، لوسمی )، تومور های بدخیم آلت تناسلی، آسیب های نخاعی، مصرف بیش از حد برخی داروها مثل داروهای ضد انعقادی، فنوتیازین، ماری جوانا، داروهای ضد پرفشاری خون، و در نهایت علل نا شناخته.

فیزیوپاتولوژی

در این بیماری جسم غاری پر خون شده ولی جسم اسفنجی و حشفه هنوز شل هستند. باقیماندن خون در جسم غاری سبب افزایش دی اکسید کربن و افزایش غلظت خون می شود. این امر سبب تورم ماهیچه ها در جسم غاری شده منجر به ایسکمی و فیبروز آن خواهد شد. نتیجه نهایی در صورت مداوا نشدن ناتوانی جنسی است.

درمان

پریاپیزم یک اورژانس اورولوژی است. قابل اطمینان ترین راه جراحی زیر بیهوشی عمومی است. در برخی مراکز آمبولیزاسیون زیر هدایت اشعه ایکس سرخرگ پودندال نتایج خوبی داشته است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
رابطه انزال زودرس و اعتماد به نفس

ممکن است حس کنید از رابطه زناشویی‌تان لذت نمی‌برید و علت آن را انزال زودرس بدانید اما مشکل انزال زودرس حالتی تعریف شده است و به انزال غیرقابل کنترلی گفته می‌شود که مکرر و بر خلاف میل شخص و بدون کنترل، قبل از نزدیکی یا مدت زمان بسیار کمی پس از آن و با میزان تحریک کم و برخلاف میل فرد انجام می‌گیرد.

این مساله می‌تواند باعث نارضایتی جنسی در ۲ طرف شود و اضطراب ناشی از این مشکل را تشدید کند. اغلب مبتلایان، دچار مشکل عصبی می‌شوند و احساس شرم و ناراحتی می‌کنند.این افراد مضطرب هستند و از اینکه نمی‌توانند تماس جنسی موفقی داشته باشند، در رنج و عذاب به سر می‌برند. وقتی این اضطراب، به اضطراب اولیه افراد مبتلا اضافه می‌شود، مشکل را تشدید می‌کند.

در بیشتر موارد، انزال زودرس عامل یا دلیل خاصی ندارد. شرطی‌شدن، عوامل فرهنگی، ازدواج‌های پرتنش، تجربه جنسی کم در اوایل ازدواج، عوامل روانی، مصرف مواد، برخی عوامل پزشکی و... می‌توانند باعث انزال زودرس شوند.

تکرار این مساله و احتمال سرزنش همسر، می‌تواند فرد را دچار اختلال در عزت‌نفس کند. اعتمادبه‌نفس پایین نیز باعث تشدید انزال زودرس، به وجود آمدن سیکلی معیوب و تثبیت بیماری می‌شود. این اعتمادبه‌نفس در موفقیت‌ها تقویت و در شکست‌ها و ناکامی‌ها کم می‌شود بنابراین انزال زودرس و اعتمادبه‌نفس، رابطه تنگاتنگی دارند و همدیگر را تقویت یا تضعیف می‌کنند زیرا یکی از عوامل مهم و موثر در انزال زودرس، عدم اعتمادبه‌نفس برای شروع یا اداره‌ خوب یک رابطه زناشویی است.

برای جلوگیری و درمان انزال زودرس میتوانید از محصولات متنوعی که در این رابطه وجود دارند استفاده نمایید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
↓ Advertisement ↓
مرد

 
افزایش و کاهش هورمون های جنسی در مردان

وقتی تستوسترون خون پایین می ‌آید
آندروپوز یا یائسگی مردانه
مشورت با پزشک

مدتی است که احساس می‌ کنید میل جنسی ‌تان کاهش یافته، قدرت استخوان‌ها و حجم عضلات ‌‌تان کم شده، دچار اضافه وزن و بی‌ خوابی و افسردگی شده‌اید و ... . این ها می‌ تواند نشانه‌ های آندروپوز (Andropause) یا یائسگی مردانه باشد. ولی نگران نباشید. برای یائسگی مردانه نیز راه‌ حل‌هایی وجود دارد تا همانند یائسگی زنانه، عوارض آن را کاهش دهید.

از جمله عوامل بروز یائسگی مردانه، افزایش سن و کاهش میزان هورمون تستوسترون در بدن است که بر سلامت جسم و روان فرد اثر می‌ گذارد و عوارض آن از ۵۰ سالگی به بعد نمایان می‌ شود.بررسی ‌ها نشان داده است، ۷ درصد مردان ۱۰ تا ۶۰ سال، ۲۲ درصد مردان ۶۰ تا ۸۰ سال و ۳۶ درصد مردان ۸۰ تا ۱۰۰ سال دچار کمبود تستوسترون هستند.

در مردان غدد هیپوتالاموس و هیپوفیز وظیفه کنترل ترشح تستوسترون را بر عهده دارند. ترشح نوعی هورمون به نام GnRH توسط هیپوتالاموس به هیپوفیز کمک می‌ کند تا هورمونی موسوم به LH را ترشح کند که بر سلول‌ های خاص بیضه (سلول‌های لیدیگ) تاثیر می‌ گذارد.

نشانه ‌های کاهش تستوسترون در مردان چندان قابل تشخیص نیست، چون مکانیسم‌ های کمکی نظیر تولید هورمون ‌های آندروژن توسط غدد فوق ‌کلیوی بر آن تاثیر می ‌گذارد. وقتی میزان ترشح تستوسترون کاهش می ‌یابد، بدن مقداری از هورمون پیش ساز تستوسترون را تبدیل به تستوسترون می‌ کند، اما از نشانه‌ های کاهش تستوسترون در بدن می ‌توان به سردرد، کاهش قدرت دید، کوتاهی قد در نتیجه ی پوکی استخوان و کم خونی جزیی اشاره کرد.

هورمون ‌درمانی جایگزین

هورمون درمانی جایگزین از سال ۱۹۹۰ در آمریکا به وجود آمد و طرفداران زیادی پیدا کرد، به طوری که تجویز آن بین سال ‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۲ به ۱۷۰ درصد رسید.پزشکان معمولا تستوسترون را از راه درون عضله ‌ای یا زیرپوستی تزریق می ‌کنند. در مردانی که به اندازه کافی بدن شان تستوسترون تولید نمی ‌کند، دریافت این هورمون می ‌تواند مفید باشد و بر حجم ماهیچه ‌ای، اخلاق و خواب آن ها تاثیر بگذارد، اما به نظر نمی ‌رسد تزریق این هورمون بر میل جنسی و قدرت بدنی چندان تاثیری داشته باشد. البته باید به این موضوع نیز توجه داشت که هورمون درمانی جایگزین در مردان می ‌تواند خطراتی نیز به دنبال داشته باشد و پزشک مربوطه باید پروستات و میزان هموگلوبین خون را در مردان تحت معالجه، زیر نظر داشته باشد.

چگونه می‌ توان از کاهش تستوسترون جلوگیری کرد؟

به جز افزایش سن، عوامل بسیاری در کاهش تستوسترون دخیل هستند؛ به عنوان مثال، انجام ورزش های استقامتی، استرس و افسردگی می‌ تواند سبب کاهش ترشح هورمون تستوسترون شود. برخی تحقیقات نیز روشن کرده است که جایگاه اجتماعی مردان بر میزان ترشح تستوسترون در بدن شان تاثیر می‌ گذارد.

تحریک جنسی نیز سبب افزایش میزان تستوسترون در خون می ‌شود. محققان بیان داشته اند که تاثیر مواد غذایی بر میزان ترشح هورمون تستوسترون در مردان گیاهخوار و گوشتخوار یکسان است، اما میزان ترشح نوعی هورمون به نام SHBG در گیاهخواران بالاتر است که می ‌تواند سبب کاهش تستوسترون در دسترس شود. جالب ‌تر آن که میزان ترشح هورمون تستوسترون در افرادی که در ارتفاعات زندگی می‌ کنند، بسیار پایین ‌تر از میزان ترشح این هورمون در ساکنان سواحل دریاست.

عوامل کاهش دهنده ی ترشح تستوسترون

استرس

استرس اثری مخرب بر کارکرد غدد هیپوتالاموس و هیپوفیز که مراکز کنترل هورمون تستوسترون هستند، دارد. استرس همچنین سبب کاهش LH (هورمون محرک ترشح تستوسترون در سلول ‌های بیضه) و کاهش کلی ترشح این هورمون در بدن می‌ شود. تحقیقات پژوهشگران ژاپنی روی موش ‌های آزمایشگاهی نشان داده است میزان ترشح تستوسترون در یک استرس شدید کاهش چشم ‌گیری پیدا می ‌کند.

کمبود خواب

کمبود خواب نیز بر میزان تستوسترون ترشحی در بدن تاثیر می ‌گذارد. تحقیقات پژوهشگران دانشگاه شیکاگو بر ۱۲ مرد سالم ۶۴ تا ۷۴ ساله نشان داده است که رابطه مستقیمی بین میزان خواب شبانه و میزان ترشح تستوسترون در روز وجود دارد.

دیابت و سندرم متابولیک

تحقیقات بسیاری ثابت کرده است بدن افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ و سندرم متابولیک که هر دو به چاقی پایین تنه یا فشار خون بالا دچار هستند، میزان تستوسترون کمتری نسبت به دیگران تولید می ‌کند. بین ۲۰ تا ۶۴ درصد مردان مبتلا به دیابت، تستوسترون کمی دارند. این موضوع به ویژه در مردان مسن بیشتر است.

افسردگی

پایین بودن تستوسترون خون می ‌تواند به دلیل افسردگی باشد. محققان در پژوهشی ۴۴ مرد افسرده ۴۰ تا ۶۵ سال را مورد بررسی قرار دادند و بین ساعت ۸ تا ۱۱ صبح، خون افراد ناشتا را بررسی کردند. نتایج بررسی‌ ها نشان داد میزان تستوسترون در افراد مبتلا به افسردگی کمتر از افراد سالم است. جالب است که مصرف تستوسترون در افراد جوان و سالخورده سبب از بین رفتن افسردگی می‌ شود.

الکل

مصرف الکل بر غدد کنترل کننده و ترشح کننده تستوسترون نظیر هیپوتالاموس، هیپوفیز داخلی و بیضه اثر مخرب دارد و می‌ تواند سبب کاهش توانایی جنسی و ناباروری آن ها شود. الکل بر سلول ‌های لیدیگ بیضه که ترشح ‌کننده تستوسترون هستند، تاثیر می گذارد و می ‌تواند سبب کاهش ترشح تستوسترون و در نتیجه افت تمایل جنسی شود.

آفت‌کش‌ها

مواد شیمیایی موجود در برخی آفت ‌کش‌ ها می‌ توانند ترشح هورمون‌ ها را مختل کنند. محققان دانشگاه هاروارد نشان دادند مردانی که با برخی آفت‌کش‌ها کار می‌ کنند، میزان تستوسترون خون شان در مقایسه با دیگر مردان پایین تر است.

محققان با بررسی پرونده پزشکی ۲۸۶ مردی که بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳ به مرکز ناباروری ماساچوست مراجعه کرده بودند، متوجه شدند رابطه نزدیکی بین وجود مواد شیمیایی آفت‌کش‌ها در خون و پایین بودن میزان هورمون تستوسترون وجود دارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اختلالات جنسی مردانه, چرا؟

مردان مبتلا به اختلال‌های نعوظی اغلب میل جنسی طبیعی دارند اما بدنشان پاسخ طبیعی به این میل نمی‌دهد. در بسیاری مواقع مشکل جسمی، سبب بروز این حالت می‌شود.

چه کسی در معرض خطر است؟

اختلال‌های نعوظی بیشتر در مردانی دیده می‌شود که پا به سن می‌گذارند اما بخشی از پیری و سالمندی نیست. در سن ۴۰ سالگی حدود ۵ درصد از مردان این حالت را تجربه می‌کنند. در سن ۶۵ سالگی این عدد به ۱۵ تا ۲۵ درصد می‌رسد. اما این مساله به معنی آن نیست که سالمندی به معنی اتمام انجام روابط جنسی است.

این اختلال در هر سنی قابل درمان است.و اما راه های تشخیصی پزشک برای تشخیص، سوال‌هایی در مورد نشانه‌ها و تاریخچه پزشکی از شما می‌پرسد. معاینه فیزیکی نیز نقش مهمی در تشخیص دارد و گردش خون ضعیف و مشکل‌های عصبی مشخص می‌شود. همچنین ناهنجاری‌های ناحیه تناسلی، می‌تواند عاملی برای وجود این اختلال باشد.

آزمون‌های آزمایشگاهی:

آزمایش‌های متعددی می‌تواند به تشخیص کمک کند. اندازه‌گیری سطح تستوسترون می‌تواند بیانگر این باشد که آیا مشکل‌های هورمونی وجود دارد یا خیر، چرا که کاهش این هورمون با کاهش میل جنسی ارتباط دارد.شمارش سلول‌های خونی، سطح کلسترول و عملکرد کبدی می‌تواند مشکل‌های مرتبط با این اختلال را نشان دهد.اختلال نعوظی، علامت بیماری قلبی در برخی موارد، اختلال نعوظ می‌تواند علامت هشداردهنده بیماری‌های جدی باشد. بیش از ۲۰۱۰ مطالعه نشان می‌دهد که اختلال نعوظی علامت پیشگویی‌کننده‌ای از حمله قلبی، سکته و مرگ ناشی از بیماری‌های قلبی-‌عروقی است.

تحقیق‌ها نشان می‌دهد همه مردانی که به این اختلال مبتلا هستند باید از نظر بیماری‌های قلبی ارزیابی شوند. البته این به معنی آن نیست که هر مردی با اختلال نعوظی حتما به بیماری قلبی مبتلا است یا هر مرد با بیماری قلبی این اختلال را دارد بلکه بیماران باید از ارتباط میان این دو مطلع باشند.

دارو و تغییر رویه زندگی درمانی برای این اختلال است بسیاری از مردان با اختلال‌های نعوظی با تغییراتی در رویه زندگی قادرند عملکرد طبیعی جنسی خود را بازیابند. ترک سیگار، کاهش وزن و ورزش سبب بهبود جریان خون به ناحیه تناسلی آنها می‌شود.حتما در مورد ویاگرا هم مطالبی شنیده‌اید. اما ویاگرا تنها قرص درمان‌کننده نیست.

مجموعه داروهایی هستند که سبب بهبود جریان خون به آلت تناسلی هنگام رابطه جنسی می‌شوند. داروها معمولا یک ساعت قبل از فعالیت جنسی مصرف می‌شوند و نباید بیش از یک بار در روز مصرف شوند.جراحی، تزریق برخی داروهای دیگر، استفاده از پمپ‌های مخصوص و مشاوره‌ روانی از جمله درمان‌های دیگر هستند.

چطور مانع از بروز این اختلال شویم :

  • ورزش کنید و وزنتان را در حد ایده‌آل نگه‌ دارید.
  • اطراف افراد سیگاری نروید و سیگارتان را هم ترک کنید.
  • هرگز الکل و موادمخدر مصرف نکنید.
  • اگر دیابتی هستید، قندتان را کنترل کنید.عصبانیت و خجالت احساس طبیعی فردی است که دچار این مشکل است.

فراموش نکنید که همسر شما هم از این مشکل شما رنج می‌برد. بدون خجالت با همسر خود در این مورد صحبت کنید چرا که صحبت و بحث با او در تشخیص و درمان مشکل شما موثر است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آندروپوز یا یائسگی در مردان

آندروپوز یا یائسگی در مردان یک فرآیند طبی سالمندی و یک موقعیت فیزیکی شبیه یائسگی در زنان است که در سن ۴۵ سالگی به بعد بروز می‌کند.

در این فرآیند سطح هورمون تسترون که یکی از اصلی‌ترین هورمون‌های مردانه(آندروژن‌ها) است به طور پیوسته کاهش می‌یابد و مرد علایمی‌ نظیر گرگرفتگی، افسردگی و تغییرات خلق و خوی را تجربه می‌کند. علاوه بر فرآیند طبیعی سالخوردگی و افزایش سن عواملی نظیر برخی از بیماری‌های قلبی، استفاده طولانی مدت از برخی داروها، افسردگی، چاقی و دیوانگی که بر تولید هورمون تسترون تاثیر دارند می‌توانند آغازکننده زودرس آندروپوز باشند.

در تاریخ پزشکی همواره سخنانی در مورد یائسگی مردان میانسال یافت می‌شود و اولین بار لفظ آندروپوز توسط اچ هالفورد(۱۸۱۳) و سپس توسط ای وارنر(۱۹۳۰) مطرح گشت و بیان شد تعدادی از مردان یک دروه یائسگی را شبیه به آنچه در زنان است با یک شدت کمتر ولی با تداوم بیشتر را تجربه می‌کنند. در این زمینه تئوریایی نظیر تئوری بیولوژیکی و تئوری روانی- اجتماعی مطرح گشت که به ترتیب بیان می‌دارند که تغییرات فیزیکی در مقدار هورمون‌های مترشحه بدن و سیستم روانی- اجتماعی و فشارهای روانی ایجاد کننده آندروپوز هستند. عللی نظیر از دست دادن اشتیاق به کار مانند اخراج از کار، تغییرات ناگهانی در همسر، از دست دادن فرصت‌های مناسب در زندگی و ناتوانی جسمی‌ اثبات کننده این تئوری‌اند.

تفاوت های یائسگی در مردان و زنان:

یائسگی در زنان به دلیل کاهش تولید هورمون استروژن است در حالی که در مردان به دلیل کاهش تولید هورمون تسترون است. بر خلاف خانم‌ها مردان علایم مشخص نظیر کاهش یا قطع قاعدگی ندارند که ورود آنها را به این مرحله نشان دهد. زنان در این دوره باروری خود را به طور کامل از دست می‌دهند در حالی که مردان هرگز باروری خود رابه طور کامل در طی آندروپوز از دست نمی‌دهند. تولید هورمون کم می‌شود ولی هرگز قطع نمی‌گردد گرچه ممکن است از میزان موفقیت باروری کاسته شود ولی با تولید اسپرم همچنان به فرد اجازه داده می‌شود فرزندان سالمی‌ را حتی در دهه ۸۰ زندگی داشته‌باشند.

علائم آندروپوز

با افزایش سن و کاهش تدریجی هورمون تسترون یک سری از تغییرات جسمی‌ و روانی تحت عنوان سندرم PadamPartialandroyendeficitin) theagingmale) در بدن روی می‌دهد. اصلی‌ترین علامت آندروپوز خستگی و بی حوصلگی است. افسردگی، خشم، افزایش تحریک‌پذیری و کاهش فعالیت جنسی از بارزترین علایم آن است. به طوری که ۸۰% مردان دارای مشکل کاهش تمایلات جنسی دارند. از دیگر علایم می‌توان به تغییر در اندام‌ها و کاهش توده ماهیچه‌ای بدن، گرگرفتگی، کاهش لذت از زندگی، کاهش حافظه و سطح کارآیی، تکرار ادرار بخصوص در شب، یبوست، کاهش قد، ریزش مو و وجود دردهای استخوانی اشاره کرد.


نقش تسترون در بدن:

همانطور که بیان شد علت اصلی بروز آندروپوز کاهش سطح تسترون در بدن است. تسترون در بدن عهده دار دو نقش اساسی است :

۱- مسئول توانایی عملکرد جنسی مردان نظیر تولید و آزادسازی اسپرم، داشتن رفتار جنسی نرمال و شروع فعالیت جنسی.

۲- ویژگی‌های جنسی ثانویه مانند توده ماهیچه‌ای بدن، موهای بدن، بم شدن صدا و حالت بدن بر همین اساس می‌توان گفت که کیفیت ژنتیکی اسپرم با افزایش سن کاهش می‌یابد و حتی در درمان‌های تلقیح داخل رحمی ‌مورد استفاده در نازایی میزان زمان لازم برای دستیابی به یک حاملگی با افزایش سن به طور قابل‌ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد. لازم به ذکر است تسترون در بدن به دو حالت آزاد و متصل به گلوبولین یافت می‌شود.

رابطه بین هورمون استروژن و اندروپوز:

هورمون استروژن نوعی هورمون جنسی زنانه است که در دوران یائسگی زنان کاهش می‌یابد. تولید استروژن به مقدار کم در ساختار هورمونی بدن مردان طبیعی است همچنان که زنان تولید کمی‌ از تسترون در بدن خود دارند. بدن مردان می‌تواند بخشی معینی از هورمون تسترون را به استروژن تبدیل کند و در این میان از آنزیم آروماتاز کمک می‌گیرد. استروژن برای مغز مردان بسیار سودمند است و هر چه قدر مرد پیرتر می‌شود تولید این آنزیم بالاتر می‌رود ولی اگر سطح هورمون استروژن غیر قابل کنترل شود با اثرات مردانه هورمون تسترون رقابت می‌کند. گفتنی است استروژن به شدت اثر تسترون را کاهش می‌دهد و این عامل باعث افزایش خطر حمله قلبی و افزایش رشد سلول های پروستات می‌شود.

چاقی و آندروپوز:

در بسیاری از موارد چاقی به خصوص در قسمت‌های شکمی‌ به عدم تعادل هورمون‌های مردانه نسبت داده شده است. سلول‌های چربی حاوی تعداد زیادی آنزیم آروماتاز و استروژن هستند که در چربی تولید و ذخیره شده‌اند. سلول‌های چربی آنزیم آروماتاز را سنتنر کرده که سبب تغییر هورمون‌های مردانه به استروژن می‌شود. بنابراین افزایش چربی سبب می‌گردد سطح هورمون استروژن افزایش ‌یابد.

تهدیدات زندگی مشترک در دوران آندروپوز:

  • انجام کارهای خطرناک و مبالغه‌آمیز توسط مرد تا بتواند مردانگی‌اش را به خودش ثایت کند.
  • مرد ممکن است افسرده، دچار شک و تردید و دلسردی و ناامیدی در زندگی گردد.
  • ممکن است به طور موقت به دلیل شرایط مهم انگاشته شود و این حالت می‌تواند فرد را به سمت خیانت در زندگی سوق دهد.
  • طلاق

درمان آندروپوز:

آندروپوز همانند یائسگی زنان دارای درمان است اما متفاوت.این درمان‌ها عبارتند از :

درمان جایگزینی با هورمون تسترون TRT، استفاده از تولیدات گیاهی، رژیم غذایی مناسب، حمایت‌های روحی از سوی خانواده و داشتن خواب کافی و فعالیت‌های ورزشی منظم.


درمان جایگزینی با هورمون تسترون testestvonkeplace therapy :

TRT از ابتدایی‌ترین درمانها در آندروپوز است و هدف آن برگرداندن سطح تسترون به مقدار طبیعی است. این درمان تاثیر بالایی داشته و از علایم آندروپوز به شدت می‌کاهد. TRT به اشکال تزریقی، خوراکی و انواع ژل کاربرد دارد و در کل می‌توان گفت علاوه برداشتن اثر محافظتی بر روی بیماری‌های قلبی، دیابت و کندذهنی می‌تواند میل جنسی را افزایش داده، قوای بدنی را بهبود بخشیده و قدرت ماهیچه‌ای را افزایش دهد.

تولیدات گیاهی:

طبق تحقیقات انجام شده تولیدات گیاهی سطح تسترون آزاد خون را افزایش داده و باعث ثبات آن می‌شوند در نتیجه از علایم آندروپوز می‌کاهند. همچنین این موارد به بدن کمک می‌کنند خود تولید طبیعی داشته باشد بدون اینکه احتیاجی به جایگزینی با منبع خارجی داشته‌باشد.

عصاره گزنه و آلوی آفریقایی دو گیاه مورد استفاده هستند. عصاره گیاه دارای منحصر به فردترین کارآیی است و در مورادی دیده شده است بهتر از سایر درمانها جواب می‌دهد.

رژیم غذایی مناسب:

با توجه به برخی از علایم آندروپوز موراد زیر توصیه می‌شود :

در درمان گرگفتگی بایستی از چای، قهوه، غذاهای پرادویه و بسیار شیرین پرهیز نمود و از مایعات فراوان استفاده کرد.در نوسانات خلتی به دلیل اختلال در سروتونین استفاده از حبوبات و غلات توصیه می‌شود همچنین در مورد پوکی استخوان مصرف شیر، سویا، ماست کم چربی، ماهی آزاد، سبزیجات سبز رنگ و انجیر و در مورد بیماری‌های قلبی مصرف غذاهای حاوی روغن امگا۳ مانند روغن ماهی آزاد بسیار سودمند است.

نقش همسر در دوران آندروپوز:

برقرای یک ارتباط صمیمانه با همسر در این موقعیت یکی از اساسی‌ترین مسائل است و مهم است که خانواده این ارتباط راحفظ کند.

راهکارهای زیرین برای دستیابی به این ارتباط صمیمانه توصیه می‌گردد:

۱- سعی در فهمیدن احساسات و اهداف همسر

۲- گوش‌دادن به حرف‌های همسر، گفتن حرف‌های دلنشین و تحسین برانگیز و ایجاد دلگرمی

۳- انجام مشورت در امور زندگی برای اینکه به همسر خود نشان دهد که تغییرات امروز در ازای کسب تجربه است.

۴- عدم تقاضای چیزی که مرد را تحت فشار قرار دهد. (حذف هر عامل آزاردهنده)

۵- کمک برای پذیرفتن این مطلب که برخی از اهداف دستنیافتنی‌اند.

۶- برنامه‌ریزی برای دوران بازنشستگی

۷- انجام تفریحات سالم و مهیج

۸- گذراندن اوقات بیکاری با دوستان و حتی پیدا کردن دوستان جدید

۹- انجام مشاوره و معاینات جسمی

۱۰- در نهایت اینکه اندروپوز فصلی طبیعی از زندگی یک مرد است. یک مساله درونی است که مرد باید آن را به عنوان یک واقعیت دوران میانسالی بپذیرد و بداند می‌تواند به طور کامل نقش پدر و همسر را در طی یا بعد از دوران آندروپوز ایفا کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 4 از 4:  « پیشین  1  2  3  4 
Sexology - سکسولوژی

شايع ترين اختلالات جنسی مردان

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA