انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 6 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6

Pregnancy | بارداری و حاملگی


مرد

 
روشهای دائمی جلوگیری از بارداری

توبکتومی: بستن لوله های رحمی در زنان

توبکتومی یکی از روش های دائمی پیشگیری از بارداری است. در این روش لوله های رحمی مسدود می‌شود و به این ترتیب از برخورد تخمک زن با نطفه مرد در داخل لوله رحمی جلوگیری به عمل آمده و در نتیجه لقاح صورت نمی‌گیرد.

مزایا:

  • روشی دائمی و مطمئن است.
  • روشی ساده و بی خطر است.
  • بلافاصله پس از عمل موثر است.
  • بر روی فعالیت های طبیعی تخمدان تأثیری ندارد و با کاهش خطر سرطان تخمدان همراه است.
  • بر روی فعالیت جنسی زن و مرد تأثیری ندارد.

عوارض

تاکنون بستن لوله های رحمی در زنان با هیچ عارضه شناخته شده ای همراه نبوده است.

توبکتومی برای چه افرادی مناسب تر است؟

  • خانم هایی که بارداری برای سلامت و جانشان خطرناک است.
  • زوج هایی که به هیچ وجه قادر به استفاده از سایر روش های پیشگیری از بارداری نیستند.
  • زوج هایی که به هیچ وجه تمایل به بچه دار شدن ندارند.

موارد منع مصرف

  • حاملگی
  • عفونت های حاد و فعال لگنی
  • عدم تحمل نسبت به بیهوشی به دلایل پزشکی

نکات مهم :

  • بهتر است تا پس از اولین قاعدگی از عمل از نزدیکی خودداری کرد.
  • تا یک هفته پس از عمل بایستی از انجام کارهای سنگین خودداری کرد.

وازکتومی ( بستن لوله در مردان )‌

وازکتومی چیست و تاثیرآن در جلوگیری از بارداری چگونه است ؟

وازکتومی یا بستن لوله های منی بر در مردان یک عمل جراحی سرپایی است که به عنوان روشی ساده، مطمئن، سریع و بی خطر برای پیشگیری از بارداری به کار می رود .

بیضه در مردان دوکار انجام می دهد : یکی ساختن هورمون مردانه، که به خون می ریزد و تمامی صفات و خصوصیات مردانه به آن وابسته است ودیگری ساختن اسپرم یا سلول جنسی مذکر که در واقع کاری جز تشکیل نطفه ندارد . این سلول های جنسی از طریق دو لوله از هر کیسه بیضه بالارفته و نهایتاً به مایع منتقل می شوند . بستن این لوله ها از انتقال و خروج سلولهای جنسی و درنتیجه تشکیل نطفه جلوگیری می کند و این همان وازکتومی است که ارتباطی با ساخته شدن هورمون و ریختن آن به داخل خون، که موجب بروز صفات ثانویه جنسی و خصوصیات مردانه می شود، ندارد .

نکات مهم :

  • انجام عمل وازکتومی بدون تیغ جراحی هیچگونه تاثیر منفی بر تمایلات و قوای جنسی، صفات ثانویه جنسی مردانه، چاقی و لاغری ندارد .
  • در ایجاد سرطان پروستات و بیضه بی تاثیر است .
  • در ایجاد بیماری های قلبی – عروقی بی تاثیر است .
  • در صورت انجام مشاوره صحیح، پس از وازکتومی بدون تیغ جراحی هیچ نوع واکنش منفی دیده نمی شود.

عوارض جانبی :

به ندرت پس از عمل، مختصری درد توام با کبودی در محل عمل دیده می شود که گذراست.

دستورات پس از عمل :

  • استفاده از کمپرس یخ به مدت ۲۴ ساعت
  • استراحت نسبی به مدت ۴۸ ساعت
  • خودداری از فعالیت سنگین تا حداقل ۴۸ ساعت
  • استفاده از بیضه بند به مدت یک هفته
  • عدم استحمام تا ۴۸ ساعت پس از عمل
  • عدم مقاربت سه تا چهار هفته پس از عمل
  • عدم دستکاری محل زخم که در حال بهبودی است
  • استفاده از مسکن در صورت وجود اندکی درد، تورم و کبودی زیر پوست در محل
  • استفاده از یک روش مطمئن پیشگیری از بارداری تا منفی شدن آزمایش اسپرم (معمولاَ تا ۲۰ بار نزدیکی)

در صورت بروز این عوارض بایستی به مراکز وازکتومی مراجعه نمود :

  • تب در چهار هفته اول وخصوصاَ‌ هفته اول پس از عمل
  • خونریزی یا خروج چرک از محل زخم
  • درد و تورم در محل زخم که مرتباَ در حال افزایش باشد .
  • به تعویق افتادن قاعدگی وشک به وجود حاملگی در همسر

تفاوت وازکتومی بدون تیغ جراحی با روش متداول وازکتومی چیست ؟

در روش متداول برای دسترسی به لوله های منی بر توسط تیغ جراحی شکافی در دو طرف پوست بیضه ایجاد کرده و پس از بستن لوله ها این شکاف ها را با بخیه می بندند . اما در روش وازکتومی بدون استفاده از تیغ جراحی، از طریق سوراخ بسیار کوچکی بر پوست بیضه ایجاد شده، لوله های منی بر را بیرون آورده، می بندند و به این ترتیب دیگر نیازی به زدن بخیه در پایان عمل وجود ندارد .

فایده وازکتومی چیست ؟

نیازی به برش جراحی و بخیه نیست، بنابراین عوارض به حداقل می رسد . بهبودی پس از عمل سریعتر بوده، درد و ناراحتی پس از عمل و در حین عمل به حداقل می رسد.

چه کسانی می توانند داوطلب وازکتومی باشند ؟‌

افرادی که تمایلی به داشتن فرزند بیشتر ندارند .
افرادی که همسرشان مبتلا به بیماریی ا
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
روشهای متفرقه برای پیشگیری از بارداری

مقاربت منقطع :

این روش قدیمی‌ترین راه کنترل موالید به صورت داوطلبانه است که هیچ وسیله یا هزینه‌ای لازم ندارد و به نظر می‌آید که همچنان به گستردگی به کار گرفته می‌شود. در این روش مرد پیش از انزال، از ریختن مایع منی در مهبل جلوگیری می‌کند . بعضی زن و شوهرها می‌توانند این روش را با موفقیت به کار گیرند، در حالی که برخی دیگر انجام آن را دشوار می‌یابند. نقطه ضعف عمده این روش آن است که ممکن است ترشحات مرد که پس از آمیزش دفع می‌شود، دارای اسپرم باشد و برای ایجاد بارداری حتی یک قطره از مایع منی کفایت می‌کند. گذشته از این کوچک ترین اشتباه در تعیین زمان خروج آلت مرد، ممکن است مقدار معینی از اسپرم مرد را در مهبل بریزد و از این رو میزان عدم موفقیت تا ۱۸ درصد افزایش می‌یابد.

پیش از این، به عوارض جانبی نامطلوب این روش مانند احتقان لگن و اختلال عصبی – روانی زیاد اهمیت داده می‌شد، ولی امروزه نظر کارشناسان در این باره تغییر کرده و معتقدند که اگر زن و شوهر این روش را برتر بدانند، به کارگیری آن مسأله ای را پیش نمی‌آورد و به طور کلی از به کار نگرفتن هیچ روش تنظیم خانواده بهتر است.

استفاده از دوره مطمئن ( روش ریتم ) :

این روش که به نام روش تقویمی‌هم نامیده می‌شود، بر اساس تخمین زمان تخمک گذاری انجام می‌شود و زن و شوهر در فاصله زمانی که امکان باروری در دوره ماهانه قاعدگی وجود دارد از نزدیکی خودداری می‌کنند. زمان تقریبی تخمک گذاری،‌۱۲ تا ۱۶ روز پیش از شروع قاعدگی بعدی است و ایامی‌را که احتمال بیشتری برای بروز بارداری هست می‌توان به شرح زیر محاسبه کرد :

اگر از کوتاهترین سیکل قاعدگی هجده روز کم شود، نخستین روز دوره باروری به دست می‌آید و اگر از درازترین سیکل قاعدگی ده روز کم شود،‌ آخرین روز دوره باروری به دست می‌آید. مثلاً هر گاه سیکل قاعدگی زنی بین ۲۶ تا ۳۱ روز به درازا می‌کشد، دوره باروری وی که نباید در آن مدت آمیزش جنسی نماید، در روزهای بین هشتمین روز و بیست و یکمین روز سیکل قاعدگی او خواهد بود ( شمارش روز اول باید از اولین روز سیکل قاعدگی باشد ).

نقاط ضعف این روش عبارتند از :

  • سیکل قاعدگی یک زن همواره منظم نیست و در صورت منظم بودن هم به دشواری میتوان دوره مطمئنی را پیشگویی کرد.
  • این روش را تنها برای اشخاص مسئول که علاقمندی و همکاری بسیار داشته باشند، می‌توان به کار گرفت.
  • در حقیقت خودداری اجباری از آمیزش جنسی نزدیک به نیمی‌از هر ماه است.
  • از این روش در دوره پس از زایمان نمی‌توان استفاده کرد.
  • میزان عدم موفقیت این روش بسیار است. علل عدم موفقیت عبارتند از : محاسبه نادرست و ناتوانی در پیروی از روزهای محاسبه شده.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
رموز باروری!

اگر ساعت شما تیک تیک میکند، و شما تصمیم به بارداری دارید از خواب پاشید و این مقاله را بخوانید.

همه چیز بستگی به زمان فصلی دارد

با رجوع به طب چینی‌ها متوجه می‌شویم که فصل‌ها واقعا بر روی بارداری تاثیرگذارهستند. طب چینی به چرخه انرژی در جهان هستی در جهت پاسخ‌های سلامتی، انرژی‌های زن و مرد، معروف به yin و yangو پستی و بلندی‌ها در طول سال توجه دارد.

انرژی مردانه در بهار شروع می‌شود و اوج این انرژی هم در حدود روز بیست و یکم ماه جون در انقلاب تابستانی می‌باشد.انرژی زنانه در پاییز شروع می‌شود و اوج این انرژی هم در حدود روز بیست و یکم ماه دسامبر در انقلاب زمستانی میباشد. به این معنی که بهترین فصل باروری برای مردها بهار و تابستان و برای خانم‌ها پاییز و زمستان می‌باشد.

تحقیقات انجام شده در چین، تایید می‌کند که تولید اسپرم در بهار و تابستان نسبت به دیگر فصل‌های سال بسیار بیشتر و حرکت آن سریعتر میباشد. بر عکس آن، تخمدان‌ها در پاییز و زمستان فعال‌تر می‌شوند و تخمک‌های بیشتری تولید میکند.

یک احتمال این است که چون مردها در ماه‌های بهار و تابستان ازلحاظ فیزیکی فعال‌ترند، عملکرد‌های بیضه‌ای در پاسخ به آن افزایش می‌یابد؛ و برای خانم‌ها، چون پیدایش تخمک‌گزاری معمولا در یک دمای پایین صورت می‌گیرد، به طور حتم، تخمک‌گزاری در فصل‌های سرد پاییز و زمستان بیشتر صورت می‌پذیرد و احتمال بارداری بیشتر است.

دانستنیها: دمای بسیار بالا در سرعت باروری تاثیر مثبت ندارد. دریافته‌اند که وقتی دمای محیط بسیار بالا و هوا بسیار گرم باشد همچنین درجه بدن بالاتر از ۳۷ درجه سانتیگراد باشد، به نظر می‌رسد که درعملکرد بیضه‌ای برای مردان، افتی ایجاد می‌شود و تاخیری هم در بلوغ تخمک‌ها در زنان مشاهده میشود.


غذای زنده به شما زندگی تازه می‌بخشد

مادر طبیعت به ما خوراکی‌هایی را که به طور طبیعی در بالا رفتن درصد باروری نقش دارند، ارائه میدهد. طب قدیمی چینی، خوراکی‌های بخصوصی را معرفی می‌کند که دارای ارزش ویژه در افزایش موفقیت در بارداری میباشند.این غذاها که پتانسیل بالا برای شروع یک زندگی جدید را ایجاد می‌کند شامل : تخم‌مرغ، انواع آجیل‌ها، دانه‌ها، حبوبات و توت‌ها می‌باشند. استفاده از تمامی اینها باعث افزایش انرژی بدن می‌شود.

جای تعجب نیست که دانش مدرن اینها را بعنوان گروهی تأیید کرده است. اینها غذاهای کاملی هستند که دارای اسیدهای امینه ضروری می‌باشند و به تشکیل واحد ساختمانی پروتئین کمک می‌کنند. اینها همچنین دارای مقدار فراوانی اسیدهای چرب ضروری می‌باشند که برای سلامت هورمونها لازم هستند، و سرشار از انتی‌اکسیدانها هستند که از زوال و پیری زودرس جلوگیری می‌کنند.

بالا بردن درصد بارداری

در اینجا راهکارهایی در جهت کمک به زنانی که میخواهند باردار شوند ارایه می‌دهیم :

۱- بعضی شواهد نشان میدهد که بعضی از زنان در هنگام دوره ماهانه و تخمک‌گذاری دارای استرس شدید هستند که این استرس باعث افزایش افسردگی و پایین آمدن احتمال باروری میباشد.

۲- فعالیت روزانه مانعی ندارد ولی در شب تمامی چراغ‌ها در جهت داشتن یک خواب خوب باید خاموش باشد. به این معنی که حداقل هشت ساعت خواب راحت پیشنهاد می‌شود و دیرتر از ساعت ۱۱ به رختخواب نرود.

۳- مورد دیگر اینکه زن باید دمای بدنش را پایین نگه دارد تا باعث بالغ شدن تخمک و پیدایش آن در تخمدان شود.

۴- فعالیت متعادل مانعی برای باروری نیست اما کارهای فیزیکی سخت در خارج از خانه حقیقتاً مانع بارداری می‌شود.

۵- با استفاده از MEDITATION و tai chiاز بروز استرس و راهیابی آن در وجودتان جلوگیری کنید.

آرزو دارم که شما با داشتن این اطلاعات و استفاده از آنها خودتان را برای یک حاملگی موفق آماده کنید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
↓ Advertisement ↓
مرد

 
چه زمانی اسپرم ها قدرت باروری بیشتری دارند؟

نتیجه یک تحقیق نشان می دهد مردانی که به علت آسیب دیدگی اسپرم توانایی بارورسازی پایینی دارند،اگر به مدت یک هفته هر روز از طریق همبستری،انزال داشته باشند، کیفیت اسپرمشان بهبود می یابد.

یک محقق استرالیایی در کنفرانس انجمن اروپایی تولید مثل انسانی و جنین شناسی با اعلام نتایج پژوهشهای خود گفت:در حالی که پیش از این به زوج ها توصیه می شد هر دو سه روز یک بار رابطه جنسی داشته باشند ولی تحقیقات او نشان می دهد همبستری هر روزه به ارتقای سلامت اسپرم ها کمک می کند.

دکتر دیوید گرینینگ به حاضران در این کنفرانس گفت او در تحقیقاتش بر ۱۱۸ مرد آزمایش انجام داده و نتیجه کارش رضایت بخش بوده است.به گفته دکتر گرینینگ میزان آسیب دیدگی اسپرم در هشتاد درصد مردانی که مورد آزمایش قرار گرفتند،بعد از یک هفته انزال روزانه،۱۲ درصد کاهش یافت.در این حال،به علت انزال روزانه میزان اسپرم های خارج شده در هر رابطه جنسی که این مردان برقرار می کردند از ۱۸۰ میلیون به حدود ۷۰ میلیون کاهش پیدا می کرد ولی به گفته آقای گرینینگ این رقم همچنان در دامنه مطلوب برای برخورداری از قدرت باروری است.به گفته گرینینگ، برقراری رابطه جنسی هر روزه به افزایش تحرک اسپرم ها نیز کمک می کند.


آسیب دیدگی اسپرم ها

باور عمومی میان محققان این است که هر چه اسپرم ها به مدت طولانی تری در بیضه ها باقی بمانند به خاطر شرایط محیطی و دمای بدن دچار آسیب دیدگی بیشتری می شوند.در این حال،رادیکال های آزاد که به ماده وراثتی سلول ها آسیب می زنند نیز در این محیط وجود دارد که با آسیب رساندن به ساختار دی ان ای اسپرم ها قدرت باروری را کاهش می دهد.از سوی دیگر، دیوید گرینینگ هشدار می دهد که رابطه جنسی مستمر و مداوم با کاهش تعداد اسپرم های خارج شده در هر انزال می تواند خطر کاهش قدرت باروری را به همراه داشته باشد.

او توصیه می کند بهترین راه برای تقویت قدرت بارداری،برقراری رابطه هر روزه در دوره تخمگذاری زنان است.دیوید گرینینگ همچنین با اشاره به کاهش تمایل افراد به برقراری رابطه هر روزه با افزایش سن،بهترین سن باروری را سنین جوانی می داند.وی گفت:«ما برای باروری در جوانی خلق شده ایم».پزشکان دیگر با جالب دانستن آزمایش های آقای گرینینگ می گویند این نتیجه شاید برای همه مردان مفید نباشد.به گفته دکتر آلن پیسی از دانشگاه شفیلد انگلیس،همبستری هر روزه توانایی بارورسازی مردانی را که تولید اسپرم پایینی دارند،کاهش می دهد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
دوران بارداری



Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  
صفحه  صفحه 6 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6 
Sexology - سکسولوژی

Pregnancy | بارداری و حاملگی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA