انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
شوخی و سرگرمی
  
صفحه  صفحه 106 از 173:  « پیشین  1  ...  105  106  107  ...  172  173  پسین »

دهكده طنز


مرد

 
ﺗﻮ ﻣﺤﻠﻤﻮﻥ ﭘﻮﺭﺷﻪ ﭘﺎﺭﮎ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ
ﺟﺎﺗﻮﻥ ﺧﺎﻟﯽ
ﮐﻮﺩﮎ ﺩﺭﻭﻧﻢ ﻣﯿﮕﻔﺖ : ﺧﻂ ﺧﻄﯿﺶ ﮐﻦ !
ﮐﻮﺩﮎ ﺭﻭﺷﻨﻔﮑﺮ ﺩﺭﻭﻧﻢ ﻣﯿﮕﻔﺖ : ﺧﺎﮎ ﺑﺮ
ﺳﺮﺕ .
ﮐﻮﺩﮎ ﻣﺬﻫﺒﯽ ﺩﺭﻭﻧﻢ ﻣﯿﮕﻔﺖ : ﺍﻟﺤﺴﻮﺩ، ﻻﯾﺴﻮﺩ،
ﻻﻣﺮﺽ!
ﻫﯿﭽﻰ ﺩﯾﮕﻪ ﺩﺳﺘﻪ ﺟﻤﻌﯽ ﺩﺭﮔﯿﺮ ﺑﻮﺩﻥ
ﮐﻪ ﯾﻬﻮ ﺧﺮ ﺩﺭﻭﻧﻢ ﯾﻪ ﻟﮕﺪ ﺑﻬﺶ ﺯﺩ ﺻﺪﺍﺵ ﺩﺭ
ﺍﻭﻣﺩ ﻓﺮﺍﺭ ﮐﺮﺩﻡ..
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
زن

 
اینی که حالا می خوام تعریف کنم شوخی و سر گرمی و طنز نیست ولی خود به خود یک جدی طنز شده .. طوری تعریف می کنم با خوندن اولش فوری مشخص نشه .. کوتاهه و خودم می دونم . امروز بعد از ظهر یکی که داشت میومد خونه مون برام زنگ زد .. -شما دبلیو سی هم دارین .خوبه ؟. با خودم گفتم این دیگه چه جورشه ..من چی بگم .. ما خونه دو تا توالت داریم یکی بالا یکی پایین .. گفتم آره دو تا داریم هر دو ناش تمیزه .مشکلی نداره .. اینو هم گفت : یادم اومد اولی میده به دومی ....داشتم فکر می کردم اولی میده به دومی چیه .. ما که توالت بالا و پایینمون در یک خط نیستن فاضلابشون یکیه .. اصلا اون به این چیزا چیکار داره . . این کیه خونه خودش نرفته دستشویی حتما مشکل داره .. الان ممکنه بعضی خونه ها باشن هنوز حموم نداشته باشن ولی توالت رو همه جا دارن .. با این حال سریع رفتم طرف دستشویی حیاط ..چون از اول عید تا حالا بهش رسیدگی نشده بود .. بعد یهو یادم اومد که این کلمه رو هم گفت .. می گیره؟ .. می گیره .؟ .. وای که دیگه پاک قاطی کرده بودم ... اونی که می خواست بیاد خونه مون نصاب ماهواره بود ... دبلیو سه رو طوری تلفظ کرده بود که من فکر کردم میگه دبلیو سی ..چون قبلا اومده بود به خونه مون می دونست من دو تا رسیور دارم . اولی میده به دومی منظورش توالت اول به توالت دوم نبود .. منظورش این بود که رسیور دوم که ورودی اون با یک سیم متصل شده به خروجی رسیور اول جهت یوتلست دبلیو سه رو جواب میده یا نه ؟ یوتلست رو نگفته بود و منم بقیه رو بد شنیدم ....خدا آخر و عاقبت منو به خیر کنه .. همه بیماران رو شفا بده .. مریض ما رو هم همین طور .. تعداد داستانها که زیاد میشه همینه دیگه سال نو شما مبارک .. دوست و بـــــــــرادر شما : یک مـــــــــــــرد ایرانی
     
  
زن

 
pixy_666
shahrzadc
shomal

خیلی جالب بود ممنون از همگی


بچه که بودم هر وقت بابام پشت فرمون میشست همش به این فکر میکردم ؛ چرا فوش میده ؟؟؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الان که گواهی نامه گرفتم به این فکر میکنم چرا انقد کم فوش میداد ؟؟؟
Signature
     
  
زن

 
آورده اند پسرکی در آغاز نوجوانی عاشق دخترکی شد . می پنداشت که تنها عاشق روی زمین است . بر این پندار بود که اگر به عشقش نرسد زمین و زمان یکسره خواهد گردید و زمین و آسمان به هم دوخته خواهد شد . مادر نگران گردید و پدر عصبانی .. ملایان آوردند و رمل و اسطرلاب ها انداختند ..گفتند که اگر به آرامش نرسد به جنون خواهد رسید .با طلسه ها آوردند چاره ای نبخشید . مگر جادوی عشق باطل می شود ؟! مادر پریشان احوال گردید . آخر همین یک دانه پسر را داشت .. پسر از پدر حساب می برد تقریبا 16 سالش بود . با لباسی کهنه و دمپایی در گذرگاهی فوتبال بازی می کرد که مادر گفت بیا برویم به خواستگاری تا دختر را برایت نشان کنیم . پسر ذوق زده دوستان و فوتبال را رها کرد . می ترسید از این که به خانه برود و جامه دیگری بپوشد . دوسال از مدت زمانی که عاشق شده بود می گذشت .. آن روز متجد دهای قرن بیستم باهم سخن گفتند . پسرک با مادرش به خواستگاری رفته بود و دخترک هم با مادرش آن جا بود . معلوم نبود چه قول و قرار هایی گذاشته اند .. به وقت وداع مادر دخترک به مادر پسرک گفت بار دیگر که برای بحثی قول و قراری یا اگر برا ی مراسمی پسرت را یعنی آقا داماد را با خود می آوری به او بگو با دمپایی نیاید .. پسرک و مادر به خانه بازگشتند .. گویی که همه چیز خواب و خیال بود خبری از محرمیت و این حرفها نشد .. پسرک صبر کرد و صبر کرد و صبر کرد .. هشت سال گذشت . آن پسرک دیگر پسرک نبود برای خود شیر پسرلاغری شده بود یک بار دیگر به خواستگاری رفت . اما این بار نه با دمپایی .. سر انجام آن پسرک و آن دخترک ازدواج کردند . در روز دامادی پسر می پنداشت کاری کرده سخت تر از کندن بیستون .. سخت تر از گذشتن از هفت خان رستم .. سخت تر از پرواز برفراز مثلث بر مودا .. اما شاید راحت تر از همه اینها .. چون پسرک با عشق پاک خویش خدا را فریاد می زد .بعد ها آن پسرک میرزا بنویسی شد به نام ایرانی ..
     
  
مرد

 
ممنون! خودمان با زبان خوش می‌میریم

آیدین سیارسریع، برخی مرگ و میرها در کشور را دست‌مایه مطلب طنز خود در شماره دیروز روزنامه قانون قرار داده است.
به گزارش ایسنا، سیارسریع می‌نویسد: «من نیم ساعت نشستم فکر کردم (البته برای خودم هم عجیب بود) و به این نتیجه رسیدم هر کس می خواهد مردم کشور ما را به هر نحوی به قتل برساند، خیلی احمق است. حتی قاتلان عزیز داخل کشور که می‌خواهند به هر دلیلی شخص هموطن خودشان را بکشند هم خیلی احمقند. طرف می‌زند به سرش، یک لحظه خون به مغزش نمی‌رسد، می‌رود با هزینه بالا آن هم به طور غیرقانونی اسلحه تهیه می‌کند، نقشه می‌چیند که من کی بزنم طرف را ناکار کنم. بعد با هزار بدبختی نقشه را پیاده می‌کند و در آخر یک تیر توی مغز طرف خالی می‌کند و بعد از یکی دو سال هم اعدام می‌شود می‌رود پی کارش! خب عزیز من! یک سال، دو سال دندان روی جگر می‌گذاشتی، طرف خودش می‌مرد دیگر! حالا یا بر اثر سرطان، یا تصادفات جاده‌ای، یا سکته قلبی. حالا گیریم هیچکدام از اینها اثر نکرد، عدم استقرار مستحکم را که خدا از آدم نگرفته. می‌رفت لب پنجره می‌افتاد پایین و خلاص، انالله و انا الیه راجعون.
حالا فهمیدید چرا کشتن ما ایرانی‌جماعت کار بیخود و بیهوده‌ای است؟ چون ما خودمان داریم با زبان خوش می‌میریم. نیازی هم به خشونت نداریم. می‌رویم سر کار می‌میریم، می‌رویم مترو می‌میریم، می‌رویم مسافرت می‌میریم، چهارشنبه‌سوری می‌شود می‌میریم، عید می‌شود می‌میریم، عزا می‌شود می‌میریم، جدیدا به درجه‌ای از بی‌اعتنایی به دنیا رسیده‌ایم که توی صف سبد کالا هم می‌میریم و این خود دستاورد بزرگی است!
البته جا دارد از عوامل طبیعی هم تشکر ویژه‌ای داشته باشم که ما را در این راه تنها نمی‌گذارند. یکی از مرگ‌های تمیزی که معمولا گریبان ما ایرانی‌ها را می‌گیرد، مرگی است که ما هیچ دخالتی در آن نداریم. یعنی یک وقتی می‌بینید شما به قوانین احترام می‌گذارید، مسائل ایمنی را رعایت می‌کنید، حتی پانصد تومان هم می‌اندازید صندوق صدقات ولی باز می‌میرید! مثل همین اتفاقی که پانزدهم فروردین در جاده کرج - چالوس افتاد و یکی از هموطنان در حالی که سوار بر ماشین خود بود بر اثر ریزش کوه جان خود را از دست داد! به همین راحتی. باز به نظرم باید نیمه پر لیوان را نگاه کرد. همین که صبر نکردند تا افسر بیاید که مشخص کند مقصر کوه بوده یا راننده به نظرم گام بلندی است در راستای حفظ جان شهروندان. ولی باور کنید اگر الان از مسئولان بپرسیم قضیه چی بوده؟ می‌گویند مقصر راننده بوده، چون توی ماشین با صدای بلند «جونی جونُم بیا دردت به جونُم» گذاشته، کوه هم نتونسته خودش رو کنترل کنه، با دستای بندری و تن لرزون اومده وسط، حالا از شانس بد راننده اینجا «وسط» جاده بوده. حالا بماند که دو سه تا مسئول دیگر هم اظهار می‌دارند که مشیت الهی بوده و این حرف‌ها.
به هرحال من جا دارد در پایان مطلب خطاب به قاتلان محترم داخلی، تروریست‌های منطقه‌ای و جنگ‌طلبان ملعون سراسر جهان بگویم که ما را یک وقت بکشید به شما می‌خندند! نکنید این کار را. ما خودمان امروز و فردا دیگر رفع زحمت می‌کنیم.»
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
زن

 
سلامتی پسری که وقتی پلیس بهش گفت خانم کی باشن؟!

سرشو مثل مرد بالا گرفت و گفت:

.
باور کن جناب سروان این پسره ، اسمشم منصوره، فقط موهاشو بلند کرده و ابروهاشو برداشته
Signature
     
  
زن

 
مثلا تو این فیلم خارجیا مامانو بابا كه دعواشون میشه بچه هه میاد میگه

مامى،ددى بسه دیگهاعصابم خورد شد!

اونام شرمنده میشن،كلا زندگیشون شیرین میشه كه بچه لطمه ى

روحى نخوره!

منم یه بار همین كارو كردم،بابامم گفت تو زر نزن پدّسگ عنتر :|

Signature
     
  
مرد

 
اولين صحبتى که دخترا بعد يه مدتى که همديگرو نديدن.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
شوهر کردى؟؟؟
.
.
.
خخخخخخخخخخخخ....
" دنیا این قدر بزرگه که هر کسی واسه خودش یه جایی داره
پس سعی کنید به جای اینکه جای کسی رو بگیرید
جای خودتون رو پیدا کنید
     
  
مرد

 
ﺑﻌﺪ ﻋﻤﺮﯼ ﯾﻪ ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﯾﻢ ﺩﯾﺸﺐ ﺍﺱ ﺩﺍﺩﻩ ﭼﯽ ﭘﻮﺷﯿﺪﯼ ﻋﺰﯾﺰﻡ?

ﮔﻔﺘﻢ ﯾﻪ ﺷﻠﻮﺍﺭ ﮐﺮﺩﯼ ﻗﻬﻮﻩ ﺍﯼ ﺑﺎ ﺭﮐﺎﺑﯽ ﺁﺑﯽ !!!
ﺍﺯ ﺩﯾﺸﺐ ﺟﻮﺍﺏ ﻧﻤﯿﺪﻩ

دییووووووس انگاﺭ ﺑﺎﺑﺎﺵ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﮐﺮﻭﺍﺕ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﺑﻪ :|

============================

یه قانون هم هست که هیشکی نگفته، اونم اینه که :دختر هر چی زشت تر صداش قشنگ تر! مورد داشتیم یارو شبیه آنجلینا جولی بوده صدا اگزوز می داده (-:
" دنیا این قدر بزرگه که هر کسی واسه خودش یه جایی داره
پس سعی کنید به جای اینکه جای کسی رو بگیرید
جای خودتون رو پیدا کنید
     
  
مرد

 
ﺩﺭ ﺭﺍﺳﺘﺎﯼ ﺑﺮ ﻣﻼ ﺷﺪﻥ ﻫﻮﯾﺖ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺁﺭﻡ ﻧﻨﮕﯿﻦ ﺷﺮﮐﺖ PEPSI
ﮐﻪ ﮔﻔﺘﻪ ﻣﯿﺸﻪ ﻣﺨﻔﻒ ﻭﺍﮊﻩ

Pay Each Penny Save Israel
ﯾﻌﻨﯽ: ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ ﻫﺮ ﭘﻨﯽ ﺫﺧﯿﺮﻩ ﺍﺳﺮﺍﯾﯿﻞ ﺍﺳﺖ

ﺧﻮﻥ ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎﯼ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﺠﻮﺵ ﺁﻣﺪﻩ ﻭ ﻣﻌﺎﻧﯽ ﭘﻨﻬﺎﻥ ﺍﺳﺎﻣﯽ ﺗﺠﺎﺭﯼ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ
ﺁﺷﮑﺎﺭ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﺗﺎ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﻧﺪﺍﻥ ﺷﮑﻨﯽ ﺑﻪ ﺷﺮﮐﺖ ﭘﭙﺴﯽ ﺩﺍﺩﻩ ﺑﺎﺷﻦ:
.
ﭘﻔﮏ ﻧﻤﮑﯽ:
ﭘﺎﯾﻤﺮﺩﯼ ﻓﻠﺴﻄﯿﻦ، ﮐﺎﺑﻮﺱ ﻧﺎﮔﻮﺍﺭ ﻣﻠﺖ ﮐﯿﻨﻪ ﺗﻮﺯ ﯾﻬﻮﺩﯼ.
.
ﺗﮏ ﻣﺎﮐﺎﺭﻭﻥ:
ﺗﮑﻨﻮﻟﻮﮊﯼ ﮐﺸﻮﺭ ﻣﺘﺠﺎﻭﺯ ﺍﺳﺮﺍﺋﯿﻞ ﮐﺎﺭآﻣﺪﺗﺮ ﺍﺯ ﺭﺍﻩ ﻭﻻﯾﺖ ﻧﯿﺴﺖ.
.
ﺷﺎﺩﻧﻮﺵ:
ﺷﮑﺴﺖ ﺍﺳﺮﺍﯾﯿﻞ ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﻧﯿﺮﻭﯼ ﻭﻻﯾﺘﻤﺪﺍﺭ ﺷﯿﻌﯿﺎﻥ.
.
ﺩﺍﻣﺎﺵ:
ﺩﻧﺪﺍﻥ ﺍﺳﺮﺍﯾﯿﻠﻮ ﻣﺮﺩﻡ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺷﮑﺴﺘﻨﺪ!!!!!
.
ﮐﺎﻟﻪ:
ﮐﺸﻮﺭ ﺍﺳﺮﺍﺋﯿﻠﻮ ﻟﻪ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ!!!!
.
ﭘﮕﺎﻩ:
ﭘﺎﺷﻮ ﮔﻤﺸﻮ ﺍﺳﺮﺍﺋﯿﻞ ﻫﺮﺟﺎﯾﯽ!!!
.
ﺑﻦ ﺳﺎﻟﻪ:
ﺑﻨﯿﺎﻣﯿﻦ ﻧﺘﺎﻧﯿﺎﻫﻮ، ﺳﮓ ﺍﺳﺮﺍﺋﯿﻠﯽ ﻟﻨﺪﻫﻮﺭ.
.
ﺩﺍﻣﺪﺍﺭﺍﻥ:
ﺩﻫﻦ ﺍﯾﻦ ﻣﺮﺩﻡ ﺩﻫﺎﺗﯽ ﺍﺳﺮﺍﺋﯿﻞ ﺭﺍ، ﺍﺳﺘﻐﻔﺮﺍ ... ﻧﺰﺍﺭ ﺩﻫﻨﻢ ﺑﺎﺯ شه
" دنیا این قدر بزرگه که هر کسی واسه خودش یه جایی داره
پس سعی کنید به جای اینکه جای کسی رو بگیرید
جای خودتون رو پیدا کنید
     
  
صفحه  صفحه 106 از 173:  « پیشین  1  ...  105  106  107  ...  172  173  پسین » 
شوخی و سرگرمی

دهكده طنز

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA