انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
فرهنگ و هنر
  
صفحه  صفحه 6 از 7:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  پسین »

سرخ پوستان



 

20mb image hosting


یا بلکفوت از اقوام سرخپوست امریکایی ساکن در مونتانا، در امریکا و سسکچوان و آلبرتا، در کانادا. شمار آنان به حدود 32 هزارتن میرسد (1990) و از سه قبیلة فرعی تشکیل شدهاند: پاسیاه اصیل، بلاد و پیگن. آنان تا هنگام نفوذیافتن اروپاییان، از شکارچیان ماهر گاومیش (بوفالو) بودند. نام «بلکفوت»، بهمعنی «پاسیاه»، به دلیل رنگ پاپوش هایشان به آنان داده شده است. پاسیاهها به خانوادة زبانهای آلگونکوئین تعلق دارد. قوم پاسیاه از آغاز در منطقة «دریاچه های بزرگ» میزیست، اما در اوایل دهة 1700 بهطرف غرب به درة رودخانة سسکچوان و سپس به مونتانا مهاجرت کرد. آنان در زمستان در دستههای پراکندة شکارچی به سر میبردند، اما در تابستان گردهم میآمدند تا مراسم دینی اصلی خود، مراسم رقص خورشید، را برگزار کنند. آنان در آغاز گاومیشها را با پای پیاده شکار میکردند؛ اما از حدود 1750، هم تفنگ و هم اسب بهدست آوردند. پاسیاهها، که قبیله ای بهشدت پرخاشجو بودند، قبایل همسایه و ضعیفتر را از سرزمین خویش بیرون میراندند و در جنگ با آنان، پوست سرشان را میکندند. آنان در 1780 سخت به بیماری آبله دچار شدند و جمعیت آنان از 15هزار نفر به 6هزار نفر کاهش یافت. آنان تا قرن 19 از استقرار مهاجران سفیدپوست در سرزمینهای خود جلوگیری کردند. بلکفوتها تا انقراض نسل گاومیشها در اوایل دهة 1880، حاضر نبودند شیوة زندگی خود را تغییر دهند و فقط پس از افزایش مرگ و میر، بهسبب کمبود مواد غذایی، بهناچار به کشاورزی روآورند. اکثر آنان امروز در حفاظتگاه سرخپوستی پاسیاه در مونتانا و نیز در بلکفوت، بلاد و پیگن در آلبرتا زندگی میکنند.
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  

 
حضور 1300 سرخپوست در مسابقات ورزشهای بومی برزیل +تصاویر


به گزارش پرداد و به نقل از مگ فور:: در رويداد ورزشي بومي ملي که در کشور برزيل برگزار شد ، حدود 1300 سرخپوست برزيلي از 35 قبيله مختلف به رقابت پرداختند.


تصاویری که مشاهده می کنید مربوط به همین رقابتها می باشد که از تاريخ 7 نوامبر تا 12 نوامبر ادامه داشت .


image upload no size limit

image hosting site no sign up

free image upload
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  

 

97 نوع بيماري مرگبار عليه سرخ پوستان به‌روايت نويسنده آمريكايي + عکس


طولاني‌ترين نسل‌كشي تاريخ چگونه اتفاق افتاد
97 نوع بيماري مرگبار عليه سرخ پوستان به‌روايت نويسنده آمريكايي


خبرگزاري فارس: هنري دوبينز در بررسي‌هايش به اين نتيجه رسيد كه اروپايي‌ها براي نسل كشي سرخ‌پوستان 97 نوع بيماري مرگبار در بين آنها شيوع دادند كه عبارتند از 41 نوع آبله، 4 نوع طاعون، 17 نوع سرخچه، 10 نوع آنفولانزا و 25 نوع سل و ديفتري و كوليرا.

به گزارش خبرگزاري فارس، تاريخ بوميان آمريكا از جمله داستانهاي تلخي است كه كمتر در رسانه ها به آن پرداخته مي شود. سرگذشت سرخ پوستان آمريكا كه آخرين آمارها رقم 112 ميليون را درباره آنان نشان مي دهد آنقدر تاسف بار است كه دل هر انسان آزاده اي را به در مي آورد به درد مي‎آورد. اين رقم براساس سرشماري جمعيت كه در سال 1900 ميلادي انجام گرفت، از 112 ميليون به 250 هزار نفر رسيده است و اين جز با يك كشتار وسيع و بي‎رحمانه امكان‎پذير نيست.
كتاب «نسل‌كشي سرخ پوستان آمريكا» به قلم نويسنده معتبر آن يعني منير العكش كه نشر عروج منتشر كرده است، حاوي مطالب مستند به همراه منابع معتبر فراواني است كه چگونگي عملكرد پدران و بنيانگذاران آمريكا را نشان مي دهد. العكش چگونگي كشتار صاحبان اصلي آمريكا و سرنوشت فعلي آنان را با مستندات قابل توجه بيان مي كند. مطالب اين كتاب به قدري تكان دهنده و قابل تامل است كه هر سرفصل آن مي تواند مبناي نگارش دهها مقاله و چندين تحقيق باشد.
خبرگزاري فارس براي آشكار شدن گوشه‌اي از تاريخ آمريكا و ماهيت بنيانگذاران آن اقدام به انتشار كامل اين كتاب ارزشمند كرده است كه قسمت اول آن از نظر خوانندگان مي‌گذرد:


سرنوشت 112 ميليون سرخ‌پوست ساكن آمريكا



با يورش زنبورها (تعبير نويسنده براي آمريكايي ها به دليل خطرناك بودن آنها) به سرزمين شاد و خندان سرخ پوستان در آمريكاي فعلي همه چيز دگرگون شد. براساس سرشماري جمعيت كه در سال 1900 ميلادي انجام گرفت، از ميان 112 ميليون انسان سرخ‌پوست بينوا تنها 250 هزار نفرشان زنده مانده‌اند. در چشمان امپراتور بي‌پروا و درنده‎خو، صحنه‌هاي 93 جنگ به تمام معني و فراگير كه انواع سلاح‌هاي ميكروبي در آن به كار رفت تجلي يافته است. در اين جنگ‌ ها ميليون‌ها تن از فرزندان چهارصد قوم و خلق سرخ پوست سرزمين‌هاي ناشناخته آمريكا كشته شدند. به درستي كه اين بزرگترين و طولاني‌ترين نسل كشي و كشتار جمعي تاريخ است.


از بامداد عيد پاك سال 1513 نسل كشي سرخ‌پوستان آغاز شد

با وجودي كه تاريخ نگاران سپاهيان پيروز، كوشيدند ياد اين رويدادها و خاطره‌هاي تلخ را از حافظه‌ها و اذهان انسان‌ها از بين ببرند، اما ناگهان پيدايش چند مورد سياه‎زخم وحشتناك، اين خاطره‌ها را دوباره در اذهان زنبورها زنده كرد. به گونه‌اي كه بار ديگر ادامه حيات و سرنوشت آينده خود را در چهره قربانيان خود يافتند. قربانياني كه در خليج ماساچوست با ميكروب آبله و در شبه جزيره كره و ويتنام و در خيابان‌هاي بغداد با گاز خردل و سلاح‌هاي حاوي اورانيوم غني نشده و حشره‌كش گياهي نابود شدند.
دولت امريكا هرگز تعداد سرخ‌پوستاني را كه از آغاز يورش سفيد‌پوستان به شمال آن سرزمين كشته شدند به رسميت نمي شناسد.
«خوان پونس دوليون» پس از كشف منطقه فلوريدا و هنگامي كه «آب حيات» افسانه‌اي را در آنجا جستجو مي‌كرد از بامداد عيد پاك سال 1513 نسل كشي سرخ‌پوستان را آغاز نمود.
دولت امريكا به هيچ وجه در برنامه‌هاي درسي به تاريخ رويدادهاي اين سرزمين و سرگذشت ميليون‌ها سرخ‌پوست پيش از آمدن كريستف كلمب اشاره نمي‌كند. تاريخ نويسان امريكايي ادعا كرده‌اند كه پيش از آمدن كلمب در اين سرزمين انسان نمي‌زيسته است. اين سرزمين از «خدايي» كه اوليور كروويل به او شناسنامه انگليسي داده God is an englishman انتظار داشته انسان‌هاي برگزيده خود را به آن بفرستد تا اين سرزمين را آباد كنند و افسردگي و تنهايي را از آن برطرف نمايند و به آن حيات ببخشند
.



upload a gif

انعكاس سرنوشت سرخ پوستان در كتب درسي آمريكا


امريكايي‌ها در فيلم مستندي كه درباره پليموث يعني نخستين مستعمره مهاجران سفيد پوست ساختند (اين مستعمره سال‌ها بعد به نام انگلستان نو ناميده شد) و نيز به وسيله دفترچه راهنماي گردشگران و بازديدكنندگان تنديس آزادي نيويورك، تاكيد كرده‌اند كه تاريخچه انسان در كوه و دشت مناطق شمالي امريكا با آمدن نخستين انسان سفيد پوست در اواخر قرن شانزدهم آغاز مي‌شود. اما سرخ‌پوستان هرج و مرج طلب و ماجراجو كه تعدادشان در آن روزگار از يك ميليون نفر فراتر نبوده، در جريان جنگ‌هاي شرافتمندانه گورشان را به دست خودشان كندند و آنها خودشان مسئول اين جنگ افروزي‌ها بودند.
امريكايي‌ها در ادامه ادعاهاي ضد و نقيض خود گفته‌اند كه بيشتر سرخ‌پوستان به علت شيوع بيماري‌هاي واگير كه اروپايي‌ها ناخودآگاه همراه خود به سرزمين‌ دنياي نو آوردند از بين رفتند و مرگ آنان به نوعي قضا و قدر بوده است. در كتاب‌ها و برنامه‌هاي آموزشي مدارس ضمن ابراز تاسف براي مرگ ميليون‌ها سرخ‌پوست، اينطور وانمود شده كه سرگذشت سرخ پوستان «فاجعه شوم و غيرعمد و جلوگيري از بروز آن امكان‌پذير نبوده است».


* آيا مي‌توان استخوان 112 ميليون سرخ‌پوست را قورت داد؟



در آمارهاي رسمي دولت آمريكا آمده است كه هنگام ورود نخستين مهاجر سفيد‌پوست به دنياي نو حدود يك تا دو ميليون سرخ‌پوست در اين سرزمين زندگي مي‌كردند، اين آمار با اظهار نظري كه گفته شده، تعداد يهوديان اروپا هنگام به قدرت رسيدن نازي‌ها بين صد هزار تا دويست هزار نفر بوده تفاوتي ندارد. شايد اينگونه اظهار نظرها، در آينده صهيونيست‌ها را تشويق كند تا ادعا كنند كه تعداد «وحشي‌»‌هاي ساكن فلسطين در زمان اعلام موجوديت اسرائيل در سال 1948 بيش از ده هزار تن نبوده است.
سفيد‌پوستان ادعا مي‌كنند، سرزميني را كه به آن دست‌درازي كرده‌اند، بكر، پاك و خالي از جمعيت بوده است. پافشاري آنان روي اين دروغ بزرگ كه تعداد سرخ‌پوستان هنگام آمدن استعمارگران سفيد پوست به دنياي نو يك تا دو ميليون تن بيشتر نبوده و تعداد آنان در سال 1900 به 250 هزار نفر كاهش يافته، سرگذشت نسل‌كشي سرخ‌پوستان را به داستان بازي و سرگرمي براي كودكان تبديل كرده است. آنان با اين ادعاهاي واهي مي‌توانند استخوان نرم يك ماهي كوچولو را به خورد پهلوانان تاريخ نگار آمريكا بدهند. اما جاي اين سؤال باقي است كه آيا مي‌توانند استخوان 112 ميليون انسان سرخ‌پوست بيگناه را قورت دهند؟



free image host

آمارهاي واقعي تعداد سرخ پوستان در سرزمينهاي آمريكا


موسسه فرهنگي دولتي اسميت سونيان مدت‌هاي طولاني روي اين ادعاي خود پافشاري مي‌كرد كه تعداد جمعيت سرخ پوستان در آمريكاي شمالي هنگام ورود كريستف كلمب از يك ميليون تن فراتر نبوده است. اما در پي اعتراض‌هاي زيادي كه به اين موسسه شد، پس از مدتي يك ميليون نفر ديگر را به آن پيشكش كرد و اين رقم را به دو ميليون افزايش داد در صورتي كه همين آمار نيز از نظر علمي به هيچ مدركي مستند نيست. از سوي ديگر فرانسيس جننگز رئيس پيشين انجمن آمريكايي مطالعات و تحقيقات نژادي و مدير پيشين مركز تاريخ سرخ پوستان امريكا و نويسنده كتاب يورش به آمريكا The invasion of America بر اين باور است كه ارزيابي‌هاي موسسه اسميت سونيان غيرواقعي است و آمار و ارقام آن مبتني بر فرضيه و گمان‌هاي نادرست بوده و جنبه نژاد پرستانه دارد.
در دهه پنجم قرن بيستم، دانشگاه كاليفرنيا در شهر بركلي با استناد به آنچه را دانش آثار كشاورزي ناميد تحقيقاتي را آغاز كرد و به اين نتيجه دست يافت كه تعداد جمعيت آمريكا در زمان كريستف كلمب بيش از صد ميليون تن بوده است. هنري دوبينز در كتاب خود به عنوان آمار و ارقام سست آنان، با استفاده از تكنيك ياد شده در مناطق شمالي آمريكا به اين نتيجه رسيد كه تعداد سرخ پوستان امريكا هنگام آمدن كريستف كلمب، حدود 112 ميليون تن بوده كه 18،5ميليون تن از آنان در سرزمين‌هايي مي‌زيسته‌اند كه امروزه ايالت متحده آمريكا ناميده مي‌شود.


شيوع بيماريهاي مرگبار بين سرخ پوستان به نقل از مورخان آمريكايي

در كتابخانه‌هاي آمريكا صدها عنوان كتاب وجود دارد كه توسط تاريخ‌نگاران سفيد پوست نگاشته شده و در آن ادعا شده كه ميليون‌ها سرخ پوست با بيماري‌هاي گوناگون disease factor از بين رفته‌اند. تاريخ نگاران سفيد پوست در ادامه ادعاهاي خود گفته‌اند كه انواع بيماري‌هاي واگير مانند آبله، حصبه، ديفتري و ديگر بيماريهاي مسري آن روزگار، ناخودآگاه به كشتي‌هاي مهاجران سفيد پوست سرايت كرده و به سواحل دنياي نو راه يافته است و سپس بر اساس قضا و قدر به شهرها و روستاهاي سرخ‌پوستان شيوع پيدا كرده و جان هزاران تن از آنان را گرفته است. تاريخ نگاران سپاهيان پيروز در ادامه ادعاهاي خود چنين نوشته‌اند كه سرخ پوستان به علت همزيستي با مهاجران اروپايي دچار اين بيماري‌ها شده‌اند. اصولا اين بيماري‌ها حالت سلاح كشتار جمعي را هم نداشته است بلكه علت اصلي اين است كه سرخ‌پوستان از هيچ مصونيتي در برابر اين بيماري‌ها برخوردار نبوده‌اند، به ويژه اينكه سفيدپوستان انگليسي بيگناه و صلح طلب آن روزگار شناختي از ميزان خطر و پيامدهاي اينگونه بيماري‌هاي واگير و راه‌هاي جلوگيري از آن را نداشتند.


free upload image


97 نوع بيماري مرگبار عليه سرخ پوستان به نقل از نويسنده آمريكايي


هنري دوبينز انواع جنگ‌هاي ميكروبي فراگير ضد سرخ پوستان آمريكا در چهار قرن گذشته را مورد تجزيه و تحليل و بررسي قرار داده است. او در پي اين بررسي‌ها به اين نتيجه رسيده كه سفيد پوستان اروپايي براي نسل كشي سرخ پوستان 97 نوع بيماري مرگبار به كار بردند كه عبارتند از 41 نوع آبله، 4 نوع طاعون 17 نوع سرخچه، 10 نوع آنفولانزا و 25 نوع سل و ديفتري و كوليرا وبا. هر كدام از بيماري‏هاي يادشده اثر ويرانگري بر سرخ پوستان در پي داشته است كه بخش وسيعي از سرزمين‌هاي فلوريدا در جنوب شرقي تا اورگون در شمال غربي را در برگرفته است نكته تكان دهنده ديگر اين است كه برخي اقوام و خلق‌هاي سرخ پوست پيش از ديدن چهره سفيد پوستان به وسيله بيماري‏هاي يادشده از بين رفتن
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  

 
عکسهایی از سرخ پوستان

Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  

 
عکسهایی از سرخ پوستان

Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  

 
عکسهایی از سرخ پوستان

Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  

 
عکسهایی از سرخ پوستان

Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  

 
عکسهایی از سرخ پوستان

Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  

 
عکسهایی از سرخ پوستان

Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  

 
عکسهایی از سرخ پوستان

Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  
صفحه  صفحه 6 از 7:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  پسین » 
فرهنگ و هنر

سرخ پوستان

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA