انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
فرهنگ و هنر
  
صفحه  صفحه 104 از 229:  « پیشین  1  ...  103  104  105  ...  228  229  پسین »

تاریخ اروپا از ابتدا تاکنون


مرد

 
  • دوران حکومت

آغاز حکومت ایراک دوم با پیروزی سرنوشت‌ساز ژنرال آلکسیوس براناس بر نورمان‌هایی همراه شد که پس از حمله به امپراتوری در ۱۱۸۵ و غارت تسالونیکا، اینک از خاک یونان (به‌جز جزایر سفالونیا و زاسینتوس ) بیرون رانده شده بودند. اما علی‌رغم این پیروزی او نتوانست قبرس را از دست ایزاک کومننوس شورشی که در ۱۱۸۵ خود را حاکم مستقل آن جزیره اعلام کرده بود خارج سازد. ایزاک دوم همچنین در سرکوب شورش بلغارها و ولاک‌ها در پایان همان سال و باوجود لشکرکشی‌هایش علیه آنان در فاصلهٔ ۱۱۸۶ تا ۱۱۸۷ ناموفق بود و در ۱۱۸۷ مجبور شد تا دومین امپراتوری بلغارستان را به رسمیت بشناسد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
  • سومین جنگ صلیبی

در ۱۱۸۹ ایزاک درگیر سومین جنگ صلیبی شد. فرماندهٔ صلیبیون امپراتور آلمان فردریک بارباروسا بود که داشت سپاهیانش را از قلمرو امپراتوری بیزانس حرکت می‌داد. ایزاک دوم به‌منظور حفظ موقعیت خود عهدنامه‌ای را با صلاح‌الدین ایوبی منعقد ساخت اما دیری نپایید که مجبور به کمک به فردریک یکم شد. او عهدنامهٔ آدریانوپول را در ۱۱۹۰ با او امضا نمود و نیروهای فردریک یک ماه پس از آن از هلسپونت به آسیای صغیر منتقل شدند.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
  • برکناری از قدرت و زندانی شدن

ایزاک اینک فرصت یافته بود تا توجهش را به بالکان معطوف سازد و در ۱۱۹۰ موفق شد تا شکوه بیزانس را با شکست دادن استفان نمانیا، پادشاه صربستان به آن بازگرداند. با کمک مجارها، او لشکرکشی‌ای را علیه بلغارها تدارک دید و به همین منظور سپاهی را در بهار ۱۱۹۵ در شهر سیپسلا گردآورد.

ایزاک دوم ناگهان در ۸ آوریل همان سال توسط برادرش الکسیوس از قدرت خلع، کور و همراه پسرش آلکسیوس (بعدتر امپراتور آلکسیوس چهارم) زندانی شد و پس از آن برادرش با عنوان آلکسیوس سوم بر تخت امپراتوری بیزانس نشست.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
  • چهارمین جنگ صلیبی و بازگشت به قدرت

در ۱۲۰۱ آلکسیوس، پسر ایزاک موفق به فرار به آلمان شد و با دادن وعده‌هایی به فرماندهان صلیبیون در آنجا موفق شد تا چهارمین جنگ صلیبی را به‌منظور بازگرداندن پدرش به قدرت به قسطنطنیه بکشاند. صلیبیون در ژوئیه ۱۲۰۳ موفق به فتح شهر شدند، آلکسیوس سوم همراه با گنجینه‌هایی از پایتخت گریخت و ایزاک دوم پس از تحمل ۸ سال زندان بار دیگر در ۱ اوت همان سال به قدرت بازگشت. او سپس به عنوان امپراتور مشترک با پسرش که اینک عنوان امپراتور آلکسیوس چهارم را داشت تاجگذاری کرد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
  • برکناری دوباره از قدرت و مرگ

حضور صلیبیون در قسطنطنیه و رفتارهای آنها باعث بروز نارضایتی بین مردم شهر و درگیری‌هایی بین دو طرف شد که در نهایت به شورشی مردمی به رهبری آلکسیوس پنجم (داماد آلکسیوس سوم) در ژانویه ۱۲۰۴ انجامید. در نتیجهٔ این شورش هر دو امپراتور از قدرت خلع و زندانی شدند و آلکسیوس پنجم قدرت را در دست گرفت. به فرمان او آلکسیوس چهارم را در ۸ فوریه ۱۲۰۴ خفه کردند و ایزاک دوم نیز چند روز پس از او در زندان درگذشت.


پایان ایزاک_دوم
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
آلکسیوس سوم


دوران ۱۱۹۵-۱۲۰۳
تاجگذاری آوریل ۱۱۹۵
نام کامل آلکسیوس سوم آنجلوس
مرگ ۱۲۱۱
محل مرگ نیکائه‌آ (ایزنیک امروزی در ترکیه)
پیش از ایزاک دوم و آلکسیوس چهارم
پس از ایزاک دوم
پدر آندرونیکوس یکم


آلکسیوس سوم یا آلکسیوس سوم آنجلوس(به یونانی: Αλέξιος Γ' Άγγελος)(به انگلیسی: Alexios III Angelos) (درگذشتهٔ ۱۲۱۱) امپراتور روم شرقی (بیزانس) از ۱۱۹۵ تا برکناریش در ۱۲۰۳ بود.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
  • رسیدن به امپراتوری و حکومت

آلکسیوس دومین پسر آندرونیکوس آنجلوس و نوهٔ آلکسیوس یکم بود. او در ۱۱۹۵ از سوی سپاهیانش امپراتور نامیده شد، پس برادرش ایزاک دوم، امپراتور وقت بیزانس را در استاگیرا در مقدونیه دستگیر کرده پس از کور کردنش او را همراه با پسرش آلکسیوس (بعدتر آلکسیوس چهارم) زندانی نمود.

آلکسیوس در آوریل ۱۱۹۵ با عنوان آلکسیوس سوم تاجگذاری کرد. اما او فرمانروایی ضعیف و درعین حال حریص بود که کودتایش نتایجی فاجعه‌بار برای امپراتوری بیزانس داشت. ناتوانی آلکسیوس در کمک به دامادش استفان پروونچانی، پادشاه صربستان در مقابله با برادرش ووکان سبب شد تا او در عوض از بلغارها یاری بخواهد که این موضوع لطمه‌ای شدید به اعتبار بیزانس در بالکان وارد ساخت.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
  • چهارمین جنگ صلیبی و برکناری از قدرت

در ۱۲۰۱ آلکسیوس چهارم موفق به فرار از زندان آلکسیوس سوم شد و به خواهر و شوهر خواهرش فیلیپ در آلمان پیوست. در آنجا او با دادن وعدهٔ تقبل هزینه‌ها، تدارکات و سرباز برای فتح مصر، تأمین نیازهای ۵۰۰ شوالیهٔ حاضر در سرزمین مقدس و فرمانبرداری کلیسای بیزانس از کلیسای کاتولیک روم توانست فیلیپ، بونیفیس مونتفرات، فرماندهٔ صلیبیون و متحدان ونیزیشان را مجاب نماید تا با کشاندن چهارمین جنگ صلیبی به قسطنطنیه بار دیگر او و پدرش را به قدرت بازگردانند.

نقشهٔ آلکسیوس نتیجه‌بخش بود و آن دو به دنبال چهارمین جنگ صلیبی در ۱۲۰۳ بار دیگر به قدرت بازگشتند. آلکسیوس با عنوان آلکسیوس چهارم تاجگذاری کرد و به امپراتوری مشترک با پدرش رسید.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
  • فرار، تبعید و مرگ

آلکسیوس سوم که از پایتخت گریخته بود همراه با گنجینه‌هایی که تا حد توانش همراهش برداشته بود به تراکیه رفت. او بعدتر تلاش نمود تا تاج و تخت امپراتوریش را بازپس گیرد اما در نهایت شکست خورد و در یونان سرگردان شد. آلکسیوس سپس خود را تسلیم بونیفیس موتفرات نمود که در آن زمان بخش عظیمی از بالکان را در اختیار خود داشت. بونیفیس او را تحت حمایت خود گرفت و او مصونیت داد اما آلکسیوس آنجا را ترک کرده و از میخائیل یکم، حاکم اپیروس تقاضای پناهجویی نمود.

او سرانجام به آسیای صغیر، جایی که دامادش تئودور لاسکاریس، امپراتور نیکائه‌آ خود درگیر جنگ قدرت با لاتین‌ها بود رفت. در آنجا آلکسیوس با همراهی سلطانِ ایکونیوم (کونیای امروزی در ترکیه) مدعی تاج و تخت تئودور شد با مقاومت او روبرو گردید. پس ارتشی را فراهم آورد و علیه تئودور وارد جنگ شد اما در ۱۲۱۱ از و شکت خورد و زندانی گردید. تئودور سپس او را به صومعه‌ای در نیکائه‌آ فرستاد و آلکسیوس در همانجا در همان سال درگذشت.



پایان آلکسیوس_سوم
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
آلکسیوس چهارم


دوران ۱۲۰۳ - ۱۲۰۴
نام کامل آلکسیوس چهارم آنجلوس
زادروز حدود ۱۱۸۲
مرگ ۸ فوریه ۱۲۰۴
پیش از آلکسیوس پنجم
پس از آلکسیوس سوم
دودمان -
پدر ایزاک دوم


آلکسیوس چهارم با آلکسیوس چهارم آنجلوس(به یونانی: Αλέξιος Δ' Άγγελος)(به انگلیسی: Alexios IV Angelos) (درگذشتهٔ ۸ فوریه ۱۲۰۴) امپراتور روم شرقی (بیزانس) از ۱۲۰۳ تا ۱۲۰۴ بود. او در زمان چهارمین جنگ صلیبی توانست با استفاده از شرایط پیش آمده بار دیگر به جایگاهش به‌عنوان امپراتور باز گردد اما دیری نپایید که به‌دنبال کودتایی در کاخ از قدرت برکنار و اعدام گردید.

آلکسیوس چهارم پسر ایزاک (اسحاق) دوم، امپراتور وقت بیزانس بود. در ۱۱۹۵ آلکسیوس سوم، برادر ایزاک دوم از سوی سپاهیانش به امپراتوری رسید. او ایزاک را دستگیر و چشمانش را کور نمود و سپس او را همراه با پسرش آلکسیوس زندانی کرد. اما آلکسیوس در ۱۲۰۱ موفق به فرار شد و به خواهر و شوهر خواهرش فیلیپ در آلمان پیوست. در آنجا او با دادن وعدهٔ تقبل هزینه‌ها، تدارکات و سرباز برای فتح مصر، تأمین ۵۰۰ شوالیهٔ حاضر در سرزمین مقدس و فرمانبرداری کلیسای بیزانس از کلیسای کاتولیک روم توانست فیلیپ، بونیفیس مونتفرات، فرماندهٔ صلیبیون و متحدان ونیزیشان را مجاب نماید تا با کشاندن چهارمین جنگ صلیبی به قسطنطنیه بار دیگر او و پدرش را به امپراتوری مشترک بیزانس بازگردانند.

نقشهٔ آلکسیوس چهارم در ۱۲۰۳ به نتیجه رسید و او و پدرش بار دیگر قدرت را در دست گرفتند. با این حال آنها در پرداخت بدهی‌های خود به امپراتوری غربی و متحد کردن هر دو کلیسا ناتوان بودند. از سوی دیگر اعمال مالیات‌های سنگین بر مردم و رفتار گستاخانهٔ صلیبیون حاضر در قسطنطنیه به شورشی مردمی انجامید که رهبری آن را الکسیوس دوکاس مورتزوفلوس، داماد آلکسیوس سوم برعهده داشت.

آلکسیوس دوکاس مورتزوفلوس در ژانویهٔ ۱۲۰۴ خود را امپراتور آلکسیوس پنجم خواند و آلکسیوس چهارم و پدرش را از قدرت خلع و زندانی نمود. آلکسیوس چهارم را در ۸ فوریهٔ همان سال به فرمان امپراتور جدید خفه کردند و پدرش ایزاک نیز تنها چند روز پس از او در زندان درگذشت.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
صفحه  صفحه 104 از 229:  « پیشین  1  ...  103  104  105  ...  228  229  پسین » 
فرهنگ و هنر

تاریخ اروپا از ابتدا تاکنون

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA