انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 21 از 23:  « پیشین  1  ...  20  21  22  23  پسین »

جنبش سبز (اخبار-اطلاعیه-فراخوان و......)


مرد

 
پیام آیت الله دستغیب به خبرگان رهبری : میرحسین موسوی 40 میلیون رای دارد ؛ آزمایش کنید]

آیت الله دستغیب در پیامی خطاب به خبرگان رهبری نوشت: بعضی از شما عزیزان چگونه به اجازه می‌دهید که در خطابه‌ها و مصاحبه‌ها، در مناسبت‌های مختلف، محصورین را متّهم به رابطه با بیگانگان، از جمله آمریکا نمایید، در حالی که اکثریت مردم ایران به آقای میر حسین موسوی و همچنین به حجت السلام کروبی علاقه‌مند هستند و می‌توانید این معنا را با رأی‌گیری برای آقای میر حسین موسوی آزمایش کنید که قریب چهل میلیون رأی خواهد داشت. اکثر مردم ایران از شما خبرگان انتظار دارند که در رفع حصر آقای میر حسین موسوی و همسر ایشان، دکتر زهرا رهنورد و حجت السلام و المسلمین کروبی و آزادی زندانیان سیاسی کوشش کنید، همچنان که بعضی از شما در رفع حصر مرحوم آیت الله العظمی منتظری کوشش کردید و به نتیجه رسید و مطمئن باشید و خود می‌‌دانید که این خواست اکثر مردم ایران است که بعضاً صدای خود را در این مورد، در انتخابات 1392 به گوش مسؤولین رساندند و در صورت تحقق این امر، وحدت بین مردم و شما و قوّه قضائیه و قوّه مقنّنه و حتی سپاه و اطلاعات بیشتر خواهد شد.
تو میتونی به هر چیزی که میخوای برسی؛بشرطی که فکرتو روش بکار بندازی
__________________________
بی ثمرترین روز روزی است ک نخندیده باشی
     
  ویرایش شده توسط: mahdi1367111   
زن

 
mahdi1367111: در حالی که اکثریت مردم ایران به آقای میر حسین موسوی و همچنین به حجت السلام کروبی علاقه‌مند هستند و می‌توانید این معنا را با رأی‌گیری برای آقای میر حسین موسوی آزمایش کنید که قریب چهل میلیون رأی خواهد داشت.
ویرایش شد . ( از گذاشتن اسپم و شکلک های نامناسب خودداری کنید )
------------
اندیشمند
برداشت طرف مقابلت شرطه نه برداشتها و تفاسیری که تو از اون واژه یا رفتار داری!!!
     
  
مرد

 
برنامه‌های ویژه / قربانیان ۸۸

علی فتحعلیان؛ گفتند شناسنامه بیاورید و جنازه بگیرید


قربانیان ۸۸ حکایت کسانی است که در جریان اعتراض به نتیجه یک انتخابات جان شان را از دست داده‌اند. حکایت انسان‌هایی که پس از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، در خرداد ۱۳۸۸ زندگی‌شان تمام شد.

داستان شهروندانی که با شلیک مستقیم گلوله در راهپیمایی‌های اعتراضی، ضرب و شتم در خیابان یا زندان، استنشاق گاز اشک‌آور، رد شدن خودروی نیروی انتظامی از روی بدن‌شان، پرتاب شدن از بالای پل عابر پیاده و شیوه‌های خشونت‌آمیز دیگری کشته شدند، و با مرگ هر یک نفر، زندگی یک یا چند خانواده دچار ناامنی و بحران شد.
-----------------------------------------------------------------------
قربانیان ۸۸؛ بخش ۳۸: علی فتحعلیان


وقتی از ماشین‌شان پیاده می‌شوند توجه اهالی محل نیز به آنها جلب می‌شود. چهره‌های این چند نفر آشناست و این را از نگاه‌های پرسش‌آمیزِ رهگذرانی که به آنها خیره شده‌اند، می‌شود فهمید. یکی از این چند نفر قدم پیش می‌گذارد و زنگ در خانه‌ای را می‌زند که پارچه‌های سیاه بر سر در آن آویزان است.

اینجا خانه پسر ۲۰ ساله‌ای به نام علی فتحعلیان است که دانشجوی سال دوم عمران بود که سی‌ام خرداد سال ۸۸ در جریان اعتراض‌های خیابانی به نتایج اعلام شده انتخابات با اصابت گلوله‌ای کشته شد اما خانواده‌اش در مورد آنچه بر آنها گذشت به جز با همین چند نفری که در خانه‌شان را زده‌اند با کسی سخن نگفته‌اند.

این خانواده در مورد آنچه که بر آنها گذشته با هیچ رسانه ای سخن نگفته اند. همسایه ها نگرانِ رفت و آمدهای چهره‌های سرشناس شهر به این خانه هستند. آنها می‌دانند که در این سال‌ها علی فتحعلیان، جوان ۲۰ ساله این خانه و پدر و مادرش خانواده‌ای آرام، مذهبی و بدون دردسر بوده اند اما نمی‌دانند این روزها کسانی که دراین خانه را می‌زنند از کجا آمده‌اند و آیا برای دلداری به پدر و مادری عزادار هستند، درِ این خانه را می‌زنند یا دلیل دیگری دارند.

تنها چند روز بعد از آنکه خانه علی فتحعلیان محل رفت و آمدِ چندین نفر از چهره‌های شناخته شده و رسمی ایران می‌شود، من نیز سراغ یکی از اعضای این خانه می‌روم و تلفنی از او می‌پرسم که در این خانه چه خبر است و چه کسانی سراغ اهالی این خانه آمده‌اند؟

«یک سری آمدند از هلال احمر، از ریاست جمهوری، از شورای شهر ... هیچ حرفی داریم، هیچ کاری نداریم، چه حرفی ؟ چی بگیم؟...»

این صدای پدر بزرگ علی فتحعلیان است. جوانی که به گفته ی او در سی‌ام خرداد ۸۸ کنجکاو به خیابان می‌رود اما با اصابت گلوله‌ای کشته می‌شود:

«من پدر بزرگش هستم، آمده بود خانه ما، از خانه ما که نزدیک بود با لباس راحتی و با دمپایی رفت دم مسجد لولاگر، در عرض ۲۰ دقیقه این برنامه اتفاق افتاد، می‌آمد درسش را همین جا می‌خواند و ...همیشه پیش من بود، همیشه پیش من بود...»

مسجد لولاگر در حوالی خانه پدربزرگ علی فتحلیان همان مسجد معروفی است که در جریان اعتراض‌های به نتایج انتخابات برخی از شاهدان عینی می‌گویند که از بام آن به سمت معترضان تیراندازی شد. معترضانی که در مقابل این مسجد تجمع کرده‌اند با دلهره به آسمان نگاه می‌کنند و با یک دست دوربین‌ها را بالا گرفته‌اند و از صحنه‌های تیراندازی فیلم می‌گیرند.

این فیلم‌ها که به سرعت در اینترنت پخش شده نشان می‌دهد که چند جوان با لباس‌های یک دست نظامی بالای مسجد ایستاده‌اند و به سمت جمعیت شلیک می‌کنند. ناگهان صدای فریاد جمعیت بالا می‌رود و سپس دست‌های آنان نیز. جوانی تیرخورده روی شانه‌های مردم است.

اسماعیل احمدی‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی، در گفتگویی با نشریه سروش که در داخل ایران منتشر می‌شود تیراندازی از بالای مسجد لولاگر را تکذیب می‌کند. اما در فیلم‌های منتشر شده مردم با دیدن تیراندازان بالای بام مسجد و به محض شلیک آنان به سمت جمعیت علیه بسیجی‌ها شعار می‌دهند.

علی فتحعلیان که در گوشه‌ای از همین جمعیت ایستاده بود، هنوز به خانه برنگشته. اهالی خانه‌اش بارها به موبایل علی زنگ می‌زنند تا نشانه‌ای از او پیدا کنند. کسی که سرانجام گوشی موبایل را بر می‌دارد، علی نیست.

«به ما هیچ کسی خبر نداد. بعد ما ساعت چهار و پنج صبح به موبایلش تلفن کردیم که موبایلش را یک پرستار بیمارستان جواب داد و گفت اینجا بیمارستان است پدرش را بگویید شناسنامه‌اش را بیاورد و جنازه را ببرد...»

جنازه علی فتحعلیان تنها چند روز بعد از کشته شدن در اختیار خانواده‌اش قرار می گیرد. روایت پدربزرگ علی را می‌شنوم که می‌گوید خانواده‌اش بعد از تشییع جنازه، پیکر علی را در قطعه نهم بشهت زهرا دفن می‌کنند:

«جنازه‌اش را به ما تحویل دادند، رفتیم بهشت زهرا هم تشییع جنازه کردیم، هم جنازه را دیدیم، پدرش، مادرش و من هم رفتیم جنازه را دیدیم.»

پدر و مادر علی روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند اما همچنان در سکوت. روزها و ماه‌های از پی هم آمدند و رفتند و دومین سالگرد انتخابات سال ۸۸ از راه می‌رسد. هیچ خبری از کسانی که در روزهای نخست از هلال احمر، ریاست جمهوری و شورای شهر سراغ اعضای این خانه رفته بودند، نیست و کسی دیگر خبری از دادخواست اولیه‌ای که این خانواده تهیه کرده بود، نمی‌دهد.

بعد از دوسال پدر علی فتحعلیان بلاخره تصمیم می‌گیرد که سکوتش را بشکند. او از نتیجه ندادن شکایت‌شان در دستگاه قضایی ایران گلایه می‌کند و می‌گوید پرونده را «همانگونه که خودشان می‌خواستند»، رسیدگی کردند و خودشان خبرهای نوشتند که ما نمی‌دانیم چه شد اما این پاسخ‌ها و حرف‌های‌شان برای ما فرزند نمی‌شود:

«پیگیری قضایی هم خودشان پیگیری کردند... و پاسخی که شما بخواهید را نمی‌دهند همانگونه که خودشان بخواهند پیش می‌روند... به هر حال بچه‌ای که ۲۰ سال توی این شرایط سخت بزرگ کردیم. بچه وقتی مریض می‌شود شما نمی‌خوابید، اصلاً اینها قابل گفتن نیست که من چه بگویم... اصلاً تمام دنیا و شهرت را به من بدهند به چه درد من می‌خورد... اگر دنیا را به من می‌دهند می‌توانم لحظه‌ای آغوش بچه‌ام را احساس کنم؟ ...نمی‌توانم که... چه بگویم؟ فقط خدا صبر بدهد به ما...»

دوران ریاست جمهوری احمدی‌نژاد به سر آمد و مردم در انتخاباتی دیگر شرکت کردند. حالا حسن روحانی را به عنوان رئیس‌جمهور ایران برگزیده‌اند. از رادیوی مجلس بعد از چهار سال صدای نماینده‌ای به گوش می‌رسد که از گلوله خوردن معترضان در راهپیمایی‌های اعتراضی سال ۸۸ سخن می‌گوید.

او علیرضا زاکانی نماینده تهران است که وقتی می‌خواهد از محمدعلی نجفی یکی از وزرای پیشنهادی حسن روحانی انتقاد کند، اقرار می‌کند که آنها چهار سال پیش و در روزهای نخست اعتراض‌های مردمی سراغ خانواده‌های کشته‌شدگانِ سال ۸۸ رفته بودند و در خانه آنها را زدند تا از نزدیک با این خانواده‌ها سخن بگویند.

بعد از این دیدارها و فتنه‌گر نامیده شده برخی از کشته‌شدگان، خانواده‌های زیادی سکوت اختیار می‌کنند اما وب‌سایت پرچم و رسانه‌های اصولگرا و وب‌سایت‌های نزدیک به دولت نام بیش از ۳۰ تن از کشته‌شدگان را علنی و بسیاری از آنها را به عنوان بسیجی معرفی می‌کنند. رادیوی مجلس باز است و خانواده علی فتحعلیان می‌شنوند که حمید رسایی نماینده اصولگرای مجلس از پسر آنها نیز به عنوان بسیجی یاد می‌کند:

«شهدایی همچون غلام کبیری، بهمن جنابی، علی فتحعلیان که همه‌شان بسیجی بودند و با اسلحه‌ای که کالیبر آن متعلق به سلاح‌های رسمی کشور نیست به شهادت رسیدند...»

خبرگزاری فارس و کیهان بارها از شکایت «خانواده‌های بسیجیان شهید علیه موسوی و کروبی» سخن می‌گویند. از پدربزرگ علی فتحعلیان در مورد صحت این خبر می‌پرسم:

«ما از هیچ کسی شکایت نکردیم، چون ما هیچ برنامه‌ای نداریم که از کسی شکایت کنیم. ما چیزی که با چشم‌مان ندیدم... نه از آقای کروبی نه از آقای مهندس موسوی، نه نه...»

پدر علی به همراه مادر و دو خواهرش هر یک در گوشه‌ای از خانه نشسته‌اند و به گوینده خبرهای تلویزیون گوش می‌کنند که خبرهای سیاسی را می‌خواند. پدر علی فتحعلیان می‌گوید پسرم اصلاً سیاسی نبود. عضو هیچ حزب و گروهی هم نبود. علی فرزندِ بزرگ خانه‌ام، تنها پسرم و پشتيبانِ آينده‌ام بود. حالا حاصلِ همه عمرم رفته بر باد. دیگر هیچ یک از آن چهره‌های شناخته شده‌ای که روزهای نخست در این خانه را زده‌اند، خبری نشد و پرونده علی در دستگاه قضایی ایران به هیچ فرجامی نرسید.
همه از آدمای عوضی بیزارن غافل ازاینکه خودشون آدم عوضی قصه زندگی یکی دیگه ن.
     
  
مرد

 
انتقال میرحسین موسوی به بیمارستان

چکیده :ماموران امنیتی امروز میرحسین موسوی را به دلایل مشکل قلبی به بیمارستان منتقل کردند. به گفته پزشکان، میرحسین چندین ماه است که نیاز به عمل آنژیو قلب دارد و همچنین در ماه های اخیر دچار نوسان فشار خون شده و از ناحیه کلیه نیز با مشکلاتی رو به رو شده است....

ماموران امنیتی امروز میرحسین موسوی را به دلیل مشکل قلبی به بیمارستان منتقل کردند.

به گزارش خبرنگار کلمه، مهندس موسوی در حالی با تدابیر امنیتی به بیمارستان منتقل شده است که چند ماه قبل پزشکان خواستار اقدام عاجل برای بازیابی توان قلب وی شده بودند، اما مسئولان امنیتی در این زمینه تعلل کردند.

زندانبانان و آمران حصر میرحسین موسوی در ماههای اخیر نه تنها در رسیدگی به وضعیت پزشکی وی تعلل کرده اند، بلکه از ارائه اطلاعات و پرونده پزشکی وی به خانواده نیز خودداری می کنند.

به گفته پزشکان، میرحسین چندین ماه است که نیاز به عمل آنژیو قلب دارد و همچنین در ماه های اخیر دچار نوسان فشار خون شده و از ناحیه کلیه نیز با مشکلاتی رو به رو شده است.

پیش از عید نوروز، میرحسین موسوی برای چند ساعت به بیرون از محدوده حصر برده شد تا با توجه به نوسانات شدید فشار و علائم سرگیجه، برای انجام سونوگرافی و بررسی عروق مغز و کلیه اش تحت آزمایش های تشخیصی قرار گیرد. اما از نتیجه این آزمایش ها هنوز خبری در دست نیست.

خانواده موسوی تاکید کرده اند که مشکلات قلبی میرحسین و فشار خون و علائم سرگیجه و وی، هیچ یک پیش از حصر سابقه ای نداشته و از این رو تعلل ماموران در پیگیری نیازهای پزشکی ایشان و به خصوص تجویز پزشکان برای اقدام فوری جهت بازتوانی قلب، به شدن باعث نگرانی شده است.


منبع سایت کلمه
همه از آدمای عوضی بیزارن غافل ازاینکه خودشون آدم عوضی قصه زندگی یکی دیگه ن.
     
  
مرد

 

imgur

ایرانی بی تفاوت نباش
بپاخیز ...
این دعوت از سوی قهرمانان در بند و داخل زندان صورت گرفته است
و مطمئنا بی پاسخ نخواهد ماند :
25 بهمن ماه
زمان : ساعت 16 سراسر ایران
*کرمانشاه : سه راه 22 بهمن(شش بهمن)، خیابان نوبهار تا میدان آزادی"'گاراژ"
تهران: انقلاب به سمت آزادی
آبادان: خیابان امیری
آستارا: خیابان امام خمینی
آمل: خیابان امام رضا
اصفهان : میدان انقلاب
اراک : میدان ولیعصر
اهواز : خیابان نادری
اردبیل : میدان شریعتی به طرف بازار
اورمیه : خیابان عطایی
ایلام: خیابان 24 متری ولی عصر و خیابان اشرفی اصفهانی
اسلام شهر: خیابان باغ فیض، بلوار امام حسین از ابتدای جاده ساوه تا میدان اصلی باغ فیض
بابل : روبروی دانشکاه فنی بابل (چهار راه امیرکبیر)
بندرعباس: از چهارراره رسالت تا نخل ناخنا
بروجرد: خیابان شهدا
بندرانزلی: خیابان پاسداران
برازجان: میدان بیمارستان
بجنورد: میدان 17 شهریور
بیرجند: خیابان مدرس
بوشهر: خیابان لیان تا ششم بهمن
بهشهر: خيابان امام خميني به سمت پارك ملت
پیشوا: خیابان شریعتی
تالش: میدان امام خمینی به سمت فرمانداری
تبریز: فلکه دانشگاه - چهارراه آبرسان
تنکابن: از میدان کریم آباد یه میدان امام
خرم آباد : خيابان خرم رود
خوانسار: پمپ بنزین - خیابان امام خمینی- میدان امام خمینی
دزفول: چهارراه شریعتی تا چهارراه قاضی
رشت : خیابان مطهری
زنجان: خیابان سعدی، خیابان امام
سنندج : خيابان ششم بهمن
سمنان: از میدان سعدی به سمت میدان کوثر
ساری : خیابان انقلاب
سبزوار: خیابان کاشفی
شیراز : از میدان نمازی به سمت دانشکده مهندسی در خیابان ملاصدرا، فلکه گاز
شهرکرد: حدفاصل 4 راه دامپزشکی تا میدان انقلاب
شاهرود: خیابان 22 بهمن
شاهین شهر: خیابان بهشتی شاهین شهر فلکه شهرداری
قزوین: خیابان خیام ، میدان عدل
قرچک: خیابان محمد آباد
قم: خیابان صفائیه
کاشان : ميدان پانزده خرداد
کازرون: تمام مسيرهاي منتهي به فلكه خيرات - ميدان شهدا
کرج: میدان شاه عباسی تا میدان حصارک
کرمان: میدان مرکزی (میدان آزادی)
گرگان : فلکه کاخ
گرمسار: میدان شهدا تا میدان امام
لاهیجان: حد فاصل بین میدان شهدا تا میدان چهار پادشاه،
مشهد : پارک ملت (سمت بلوار امامت)
ورامین: میدان راه آهن تا میدان اصلی ورامین
همدان : آرامگاه بوعلی
یاسوج: پارک ساحلی میدان استانداری
یزد: خیابان دهم فروردین، خیابان کاشانی از میدان مجاهدین تا میدان ابوذر
* شهرهایی که اعلام نشده اند تجمع در میادین اصلی می باشد.



temporary image hosting
     
  
مرد

 
nisha2552: ین دعوت از سوی قهرمانان در بند و داخل زندان صورت گرفته است
و مطمئنا بی پاسخ نخواهد ماند :
25 بهمن ماه
زمان : ساعت 16 سراسر ایران
دوست عزیز ممنون از اطلاع رسانیتون . ولی من خیلی گشتم توی نت و تنها جا اینجا رو دیدم که خبر از راهپیمایی بود . اگر ممکنه منبع رو هم ذکر کنی ممنون میشم چون ابهاماتی به این خبر وارده و چون خودم هم خبر شما رو مجدد پخش کردم مسئول به جوابگویی دوستانم هستم . یکی مثلا خرم آباد چنین مکانی وجود نداره !!
پیشاپیش از خبر رسانیت و کمکت ممنون .
ای حاجی اختلاصی تا گشته ای زبانزد
شاه دزد لنگ انداخت بر سینه ات نشان زد
با دم کلفت هایی که پشت خویش داری
گر راه زن تو باشی صد کاروان توان زد
م.ر.ع.پ (( هالو ))
     
  
مرد

 
nightmarish: دوست عزیز ممنون از اطلاع رسانیتون . ولی من خیلی گشتم توی نت و تنها جا اینجا رو دیدم که خبر از راهپیمایی بود . اگر ممکنه منبع رو هم ذکر کنی ممنون میشم چون ابهاماتی به این خبر وارده و چون خودم هم خبر شما رو مجدد پخش کردم مسئول به جوابگویی دوستانم هستم . یکی مثلا خرم آباد چنین مکانی وجود نداره !!
پیشاپیش از خبر رسانیت و کمکت ممنون .
اگه در شبکه های اجتماعی بگردید.مثل فیس بوک میبنید.
منبع خاصی نداره.چون سازمان خاصی که وجود نداره بگیم باید از اونجا هماهنک باشن.به صورت خودجوشه.دانشجویان کوی دانشگاه هم که گفتن حتما تجمع میکنن کلیپای چن روز پیشون هم هست
     
  
مرد

 
۲۵ بهمن تجمع خودجوش مردم در سراسر ایران

     
  ویرایش شده توسط: nisha2552   
مرد

 
nisha2552: اگه در شبکه های اجتماعی بگردید.مثل فیس بوک میبنید.
منبع خاصی نداره.چون سازمان خاصی که وجود نداره بگیم باید از اونجا هماهنک باشن.به صورت خودجوشه.دانشجویان کوی دانشگاه هم که گفتن حتما تجمع میکنن کلیپای چن روز پیشون هم هست
ممنون عزیزم . به لطف عنقلاب اسلامی دیشب و امروز کلا نتم تعطیله و دیشب صفحه رو هر جوری بود در فیسبوک پیدا کردم و دوستان گفتن در خرم آباد کنار رودخانه خرم رود برگزار میشه .
ای حاجی اختلاصی تا گشته ای زبانزد
شاه دزد لنگ انداخت بر سینه ات نشان زد
با دم کلفت هایی که پشت خویش داری
گر راه زن تو باشی صد کاروان توان زد
م.ر.ع.پ (( هالو ))
     
  
مرد

 
nisha2552: موفق باشید
مگه همین شهرای غربی کاری کنن
خیلی خوبه حرکتی انجام بشه ولی باید در تمام شهر ها باشه وگرنه فایده ای نداره . باید زمانی که تهران راه پیمایی هست شهرهایی مثل کرج و ورامین هم همه توانشون رو بذارن که نیروهای امنیتی پخش بشن و نتونن روی تهران متمرکز بشن . این مورد در باره تمام شهرهای بزرگ مثل اصفهان تبریز شیراز اهواز مشهد و و و صدق میکنه . همه باید بلند بشیم دوست من نه یک عده کم کاش کمی از مردانگی نسرین ستوده ها در تن من و امثال من هم بود .
ای حاجی اختلاصی تا گشته ای زبانزد
شاه دزد لنگ انداخت بر سینه ات نشان زد
با دم کلفت هایی که پشت خویش داری
گر راه زن تو باشی صد کاروان توان زد
م.ر.ع.پ (( هالو ))
     
  
صفحه  صفحه 21 از 23:  « پیشین  1  ...  20  21  22  23  پسین » 
سیاست

جنبش سبز (اخبار-اطلاعیه-فراخوان و......)


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA