انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 2 از 2:  « پیشین  1  2

Oral Sex | آمیزش جنسی دهانی


مرد

 
رابطه جنسی دهانی و بیماری های مقاربتی

آیا بیماری های مقاربتی از طریق رابطه جنسی دهانی هم منتقل می شوند؟

چون اکثر افرادی که رابطه جنسی دهانی برقرار می کنند انواع رابطه جنسی دیگر را هم انجام می دهند، برای محققین خیلی سخت است که دریابند بیماری های مقاربتی تا چه میزان فقط از طریق رابطه جنسی دهانی منتقل می شوند. در عین حال، همه ما می دانیم که بسیاری از بیماری های مقاربتی متداول از طریق رابطه جنسی دهانی هم منتقل می شوند. اینها عبارتند از:

  • کلامیدیا
  • سوزاک
  • زونا
  • HIV
  • ویروس انسانی ورم پوستی (HPV)
  • التهاب غیرسوزاکی (NGU)
  • سفلیس
  • عفونت مخمر



کلامیدیا و رابطه جنسی دهانی :

رابطه جنسی دهانی نمی تواند دلیل اصلی بروز کلامیدیا تلقی شود اما احتمال آن وجود دارد. اگر واژن، گردنه رحم، مفعد، آلت تناسلی یا دهان با ترشحات یا مایعات عفونی تماس پیدا کند، احتمال انتقال وجود دارد.

سوزاک و رابطه جنسی دهانی :

سوزاک می تواند حین رابطه جنسی دهانی منتقل شود. برای انتقال سوزاک لازم نیست حتماً انزال صورت گیرد. سوزاک خیلی خوب در گلو باقی می ماند و عفونت های سوازکی گلو یکی از متداولترین عوارض رابطه جنسی دهانی است.

زونا و رابطه جنسی دهانی :

زونا می تواند با تماس پوست با پوست منتقل شود درنتیجه احتمال انتقال آن در رابطه جنسی دهانی کاملاً آشکار است. شایان ذکر است که حتی اگر هیچ زخم مشخصی روی پوست وجود نداشته باشد هم انتقال ممکن است چون ممکن است شما یا شریک جنسیتان مبتلا به زونا باشید و خود ندانید. خیلی ها نمی دانند که تاولهای تبخالی نوعی زونا هستند.

HIV و رابطه جنسی دهانی :

بااینکه احتمال انتقال کم است اما نمونه هایی از انتقال این ویروس با رابطه جنسی دهانی از طریق مایع منی، ترشحات واژن یا خون وجود دارد. HIV از طریق بزاق منتقل نمی شود و بوسیدن های عمیق یک رفتار جنسی قابل قبول در این مورد است.

HPV و رابطه جنسی دهانی :

رابطه جنسی دهانی یک علت نادر برای انتقال HPV تلقی می شود اما نمونه هایی از آن دیده شده است. ویروس HPV از سطح زگیل ها افتاده و هرگونه تماس مستقیم می تواند موجب انتقال شود.

NGU و رابطه جنسی دهانی :

اکثر میکروب هایی که موجب NGU می شوند می توانند از طریق رابطه جنسی دهانی منتقل شوند حتی اگر آلت تناسلی یا زبان کاملاً وارد واژن، دهان یا مفعد نشود و مایعات بدن جابه جا نشود. یک تحقیق استرالیایی رابطه جنسی دهانی را عامل مهمی در انتقال NGU معرفی کرده است.

سفلیس و رابطه جنسی دهانی :

رابطه جنسی دهانی راه خوبی برای انتقال سفلیس به شمار می رود. درتحقیق مشخص شد که بیش از 13 درصد از موارد سفلیس از طریق رابطه جنسی دهانی منتقل شده اند. انتقال معمولاً با تماس زخم های سفلیسی با پوست یا غشای مخاطی صورت می گیرد.

عفونت مخمر و رابطه جنسی دهانی :

شواهد نشان می دهد که زنانی که بطور مداوم به عفونت مخمر مبتلا می شوند ممکن است آنرا از طریق رابطه جنسی دهانی دریافت کرده باشند. در یک تحقیق مشخص شد که رابطه جنسی دهانی با بالا رفتن احتمال عفونت مخمر در ارتباط است. رابطه جنسی دهانی با کسی که مبتلا به عفونت مخم است موجب برفک شده که نوعی عفونت مخمر در گلو می باشد. تماس دهانی با مخمر موجب بروز عفونت مخمر در واژن نمی شود چون مخمر در دستگاه گوارش از بین می رود.

نکات مهم برای رابطه جنسی دهانی ایمن :

استفاده از روش های مانعی مثل کاندوم بهترین راه برای ایمن کردن رابطه جنسی دهانی است. افراد بسیاری که از ترشحات بدن خوششان نمی آید رابطه جنسی دهانی با کاندوم های طعم دار را بهتر می بینند.

وقتی مردی طی رابطه جنسی دهانی انزال می کند، اگر مایع خارح شده در کناره های دهان یا چشم های طرف مقابل بریزد، درصورتیکه مبتلا به بیماری های مقاربتی باشد، احتمال انتقال آن را شدیداً افزایش می دهد.

در بسیاری از موارد، بیماری های مقاربتی می توانند حتی باوجود اینکه آلت تناسلی یا زبان کاملاً وارد واژن، دهان یا مقعد نشده است نیز انتقال یابند.

برخی محققان پیشنهاد می کنند که از مسواک زدن قبل از رابطه جنسی دهانی خودداری کنید چن باعث می شود زخم ها و خراش های کوچک احتمال انتقال بیماری های مقاربتی را افزایش دهند.
     
  
مرد

 
تحریک مهبل و کلیتوروس به کمک دهان و زبان
بهترین روش لیس زدن

یک زن می‌تواند در یک رابطة جنسی 56 بار به ارگاسم برسد :

تحریک کلیتوروس با زبان شاید یکی از پر لذت ترین کارها در سکس باشد.هیچ چیز قابل مقایسه با این نیست که یک زبان گرم و مرطوب در عرض فرج و حوالی کلیتوروس سر بخورد.بجز استمنا، احتمالاَ سکس زبانی نتایج بهتری از سایر تمرینهای سکس برای به ارگاسم رسیدن زنها خواهد داشت.

پیش بینی می شود که دختران جوان خیلی تمیز باشند. پسران زیاد بیرون می روند و ممکن است لباسهای خود را کثیف کنند اما دختران باید بدن و لباس خود را پاکیزه نگاه دارند. دختران یاد گرفته اند که همیشه جذاب به نظر بیایند و بوی خوش بدهند. این موضوع حدود بیست سال پیش کمتر مورد توجه قرار می‌گرفت اما هم اکنون زنانی هستند که احساس می‌کنند که باید از کثیفی بپرهیزند و خود را از تعریق حتی در هنگام فعالیتهای فیزیکی نیز مصون بدارند.در اوج این موضوع، مسایل منفی زیادی وجود دارد که بهداشت زنانه را لکه دار می کند.بخصوص در ایالات متحده، تبلیغ محصولات بهداشتی به مردم می‌قبولاند که بوی بدن و یا تراوشات بدن بد هستند.این موضوع اصلاَ صحت ندارد.

این آداب و رسوم و باورها که اندام تناسلیشان یک رطوبت و بوی متمایز ایجاد می‌کند، یک سد بر سر راه سکس دهانی بوجود می آورد.آنوقت این موضوع که بیشتر زنها احساس کنند که اندام تناسلی بدبو و کثیف دارند زیاد متعجب کننده نیست و این در حالی است که در حقیقت آنان اندام تناسلی کاملاَ سالم وطبیعی دارند.اگر یک زن بخواهد اجازة تحریک دهانی اندامهای تناسلیش را بدهد، ابتدا باید با کارکرد اندام بدنی‌اش آشنایی پیدا کند. فرجش مرطوب است زیرا فرج و مهبلش دائماَ یکدیگر را تمیز می کنند.

در آغاز بلوغ، فرج خودش را بوسیلة مایع سفید رنگ شفافی خودش را می شوید. این جریان اسیدی حامل یک باکتری بد است که از ابتلا به بیماریها جلوگیری می کند. یک زن ممکن است بدون اینکه برانگیختگی جنسی را احساس کند، از نظر جنسی برانگیخته شود و رطوبت مهبلی آن افزایش یابد ولی فقط احساس رطوبت بکند. بعلاوه، زنان بوی خودشان را تولید می کنند که این اثر شیمیایی نه تنها یک موضوع فردی است، بلکه چگونگی جریان سکس‌شان را مشخص می کند. تا موقعی که بینی هایمان توانایی تشخیص بوها از فاصلة دور را ندارند، من مردها را می خوانم که وقتی از نظر جنسی بر انگیخته می شوند آنرا افشا کنند. در حقیقت یک فرج تمیز، ناسالم است و یک فرج مرطوب با بوی خاص خودش سالم است.

مواقع زیادی وجود دارند که ممکن است فرج ناخوشایند و بد بو بنظر بیایند. این ممکن است در اثر رطوبت طبیعی فرج باشد. بدلیل جریان کم هوا در اطراف فرج، تبخیر رطوبت اضافه نمی تواند به آسانی صورت بگیرد. بدلیل اینکه باکتریها مکانهای گرم و مرطوب را دوست دارند، آنها می توانند در این مکانها به سرعت تولید مثل کنند و نتیجة آن بوی زننده و طعم بد است. علت بوی بد باکتریها هستند نه رطوبت مهبل. بدلیل اینکه زنان امروزه لباس می پوشند که از حرکت هوا در اطراف اندام تناسلیشان جلوگیری می کند، برای زنان لازم است که اندام تناسلیشان را قبل از سکس دهانی با آب خالص بشویند. این مورد برای مردان نیز لازم است.

یک دوش یا حمام در ابتدای آماده شدن برای سکس پیشنهاد می شود، بخصوص اگر یکی از شرکا ساعاتی حمام نکرده باشد. در این هنگام زن و مرد از یک فرج خوشبو لذت زیادی می برند.این موضوعی است که به ذائقة شخصی بستگی دارد. اگر یک زن احساس می کند که اندام تناسلیش بو یا طعم بد دارد، باید از شریکش سؤال کند که او چگونه فکر می کند. ممکن است او از آن بو لذت ببرد در حالی که برای زن ناخوشایند است. اگر اندام تناسلی یک زن بوی ناخوشایند بدهد این ممکن است از حضور یک بیماری خبر بدهد. اگر زن بداند یا احساس کند که اندامش بوی بدنی می دهند، بهتر است که به دکتر مراجعه کند.

شاید بهترین راه برای زنان و نوجوانان بمنظور اینکه بفهمند بو و مزة اندام تناسلیشان طبیعی است این باشد که انگشتشان را در حین استمنا بو کرده و بچشند. این موارد بستگی به چگونگی قاعده‌گی جاری، سطح برانگیختگی جنسی و رژیم غذایی دارد. اگر یک زن بصورت روزانه این کار را انجام دهد او بهتر قادر خواهد بود که به سلامتیش پی ببرد. اگر یک زن بو و مزة رطوبت خود را بداند، بهتر می فهمد که نیاز به یک حمام در ابتدای سکس دهانی دارد و یا نیازمند معالجه است.زوجین باید بطور مکرر موهای زائد خود را کوتاه کرده و یا بتراشند، تراشیدن موهای زائد زنانه عمل لیسیدن کلیتوروس را تسهیل می کند.

زنانی وجود دارند که وقتی یک اصلاح تمیز انجام می‌دهند، تحریک کلیتوروس ‌شان لذت بخش‌تر صورت می گیرد و بهداشت شخصی‌شان هم بیشتر رعایت می شود. زن و شوهرهایی هم هستند که موهای زیاد در قسمت شرمگاهی را ترجیح می‌دهند. تراشیدن و یا کوتاه کردن موهای شرمگاهی یک موضوع شخصی و سلیقه ای است و یک نیاز برای تحریک کلیتوروسی نیست.

بر خلاف نظر عمومی و انتظار خیلی از زنان، تحریک کلیتوروس با زبان یک امر خدادادی نیست که هرکس از بدو تولد آنرا بلد باشد. تحریک کلیتوروس با زبان یک مهارت آموختنی است. اگر شما برای یاد گرفتن و آموزش دادن آن زمان صرف نکنید نمی‌توانید بطور کامل از مزایای این روش لذت ببرید. هر زن متفاوت است، بنابراین اینکه یک زن در گذشته چطور از لیسیدن مهبل احساس لذت می‌کرده مهم نیست، بلکه تکنیکها باید مجداداَ پیاده شوند وقتی شریک جنسی تغییر می‌کند. زنان در این مورد قابل مقایسه نیستند چرا که ممکن است چیزی که یکی دوست دارد دیگری دوست نداشته باشد. اینها دلایلی دارند که ممکن است بخاطر فیزیک بدنی و یا علل روانشناختی باشند. هر فرد باید یک مطلب کامل در مورد نحوه‌های مختلف این کار بخواند، بدلیل اینکه راه مشخصی وجود ندارد که بتوان گفت این موضوع برای همة زنان صادق است. راهایی که ارائه می‌شود فقط کلیات مسئله را مشخص می کند. خواندن و یا جستجو کردن راهها ممکن است که در مورد راههای مختلف ایده‌هایی بدهند، اما خود زن بهتر می‌تواند بگوید که کدام را لذت بخش‌تر برای او است و بهترین راه است.

در حالت کلی، ارتباط مهمی بین احساس لذت کردن در هنگام تحریک کلیتوروس با زبان و ص.ک.س وجود دارد
زنان باید ابتدا ص.ک.س را خوب یاد بگیرند و این شامل صحبتهای در حین ص.ک.س، صداهای تحریک کننده،
حرکات و اشارات دست و سر و حرکات بدن می شود. مثلاَ اگر تا اندازه‌ای احساس خوشی کند بگوید آه اگر شریکش کاری را انجام نمی دهد به او بگوید که چگونه آن کار را بکند.

همیشه مثبت باشد. سر معشوقه‌اش را با دست بگیرد و به محلی که دوست دارد لبان او با آنجا تماس پیدا کند، فشار دهد. اگر از محلی که لبان قرار گرفته احساس رضایت می کند پاهایش را به دور سر حلقه کند و بدن را در همان حالت نگاه دارد. وقتی که زن نگران این باشد که شریکش به زحمت افتاده،آنها باید یکدیگر را رها کنند اگر سعی و تلاششان بی نتیجه باشد. شخصی که تحریک کلیتوروس با زبان را انجام می‌دهد باید راهنمایی بخواهد از شریکش با نگاه کردن در چشمان او و با چشمان از او سؤال کند که آیا این کاری که انجام می‌دهد او دوست دارد یا نه. زنان باید با شریکشان صادق باشند و هرگز تظاهر به لذت بردن و ارگاسم ننمایند.

عمل تحریک کلیتوروس با زبان و عشق بازی دهانی باید در زمانهای مختلف و دوره‌های زمانی گوناگون اجام شود تا دو شریک بهترین و راحت ترین حالت را پیدا کنند. برای بسیاری از زن و شوهرها برای جلب یکدیگر فقط از سکس دهانی استفاده می‌کنند، بنابراین یافتن یک حالت راحت فوق‌العاده مهم است.

بهترین‌حالتها شاید آنهایی هستند که زن بر روی یک سطح صاف قرار گیرد و بخوابد یا زانو بزند بر روی شریکش(پاها در طرفین صورت شریک قرار گیرد-یا دراز بکشد و پاهایش را بصورت مستقیم در طرفین صورت شریک نگاه دارد و یا پاهایش بصورت خم در طرفین صورت واقع شود-) این حالت بیشترین آزادی در حرکت را با آنها می‌دهد. بطور همانند، هردو شریک در حین تحریک کلیتوروس با زبان در حالت راحت هستند. اگر یکی یا هردو شریک در وضعیت ناراحت باشند، این باعث می‌شود که این عمل بیشتر از احساس لذت ایجاد ناراحتی بکند. شما نمی‌خواهید که شخصی که در حال تحریک کلیتوروس با زبان است، گردنش را بصورت شق و خسته کننده نگاه دارد تا بتواند لبانش را به فرج برساند. همچنین شما نمی‌خواهید که زن وزن بدن خود را برای مدت طولانی تحمل کند. مقداری زمان صرف کنید که قبل از شروع به ص.ک.س یک محل مناسب بیابید. وضعیت سلامت بدنی، سن، وزن . انعطاف پذیری بدن شما تعیین می‌کنند که بهترین موقعیتها برای شما کدامند. استفاده از یک حالت تخیلی اگر باعث شود ماهیچه‌هایتان خسته و یا منقبض شوند به شما هیچ سودی نمی‌بخشد.


برخی حالتهای بررسی شده :

زن ممکن است بخواهد که زانو بزند در طرفین سر شریکش و بدنش را پائین بیاورد که فرجش نزدیک لبان شریک شود.در این حالت زن می‌تواند به طرف پاها و یا پشت به پاهای شریکش باشد.کارکرد خوب این حالت بستگی به زاویة فرج و زاویة زبان شریک دارد. ممکن است کسی که مشغول تحریک کلیتوروس با زبان است، بخواهد که یک بالش زیر سرش قرار دهد تا راحت تر سرش به فرج نزدیک شود. یا ممکن است که بخواهید یک بالش نرم یا یک لحاف تاشده در زیر باسن زن قرار دهید تا وزن خود را بر روی آن بیاندازد. برای گسترش دانش خود شما نباید در حین کار بصورت فعال قسمتی از وزن بدن خود و یا شریکتان را نگه داریدو

زن می‌تواند در زیر شریک که بر روی او دراز کشیده یا زانو زده دراز بکشد و از خط مشی موجود پیروی کند،زن ممکن است بخواهد که بر روی یک تخت خواب دراز بکشد و پاهایش را از لبه‌های تخت آویزان کند. شریک جنسی او زانو می‌زند بر روی زمین مابین پاهای باز شدة زن. یک بالش می‌تواند در زیر زانوها و یا در مقابل قفسة سینة شخص زانو زده قرار گیرد. زن ممکن است بخواهد که یک بالش در زیر رانهایش قرار دهد تا آنها را برای نزدیک شدن به دهان شریک بلند کند،بعضی از زن و شوهرها ممکن است بخواهند بغل به بغل قرار بگیرند و از خط مشی موجود پیروی کنند. سرهایشان در میان رانهای یکدیگر قرار می‌گیرد.

عده دیگری از زن و شوهرها ممکن است نیاز داشته باشند به اینکه بر روی یک سطح صاف به بغل دراز بکشند و با یکدیگر یک زاویة قائمه درست کنند. این نحوة دراز کشیدن باعث می‌شود که سر شریک بین رانهای درونی زن قرار گیرد. زن ممکن است نیاز داشته باشد که قسمت خمیدة بالایی پایش را به یک جفت بالش تکیه بدهد. شخص تحریک کننده کلیتوروس با دهان می‌تواند هم در پشت و هم در جلوی زن قرار گیرد.

البته در بیشتر مواقع، حالتهای سنتی وجود دارند که زن به پشت دراز می‌کشد و مرد در میان پاهای از هم باز شدة او قرار می‌گیرد. بالشهایی می‌توانند در زیر سر زن قرار گیرند تا او بتواند سرش را برای تماشا کردن شریکش بالا بیاورد و یا کفلهایش بوسیلة بالشهایی بالا آورده شوند. شخصی که عمل تحریک کلیتوروس با دهانش را انجام می‌دهد نیز می‌تواند زیر قفسة سینة خود بالشی قرار دهد که احساس راحتی کند.

فنهای واقع بکار گرفته شده از این زوج تا زوج دیگر متغیر هستند. حساسیت فرج و کلیتوروس زن است که مشخص می‌کند که او کدام نوع از تحریک را دوست دارد و بیشترین پاسخ را به آن می‌دهد. زنانی هستند که تماس آرام و نرم را دوست دارند در حالیکه بعضی از آنها تماس سریع و محکم را می‌پسندند. ساختار اندام تناسلیشان مشخص می‌کند که کدام بهتر امکان دارد. یک زن که لبه‌های داخلی فرجش خوب توسعه یافته و کامل شده ممکن است که دوست داشته باشد که آنها مکیده شوند در حالی که یک زن بدون لبه‌های داخلی فرج یا با لبه‌های داخلی فرج کوچک نمی‌تواند این موضوع را تجربه کند. اگر یک زن کلیتوروسی داشته باشد که طرح و شکلش بسمت بیرون باشد و یا خوب توسعه یافته باشد شریک او می‌تواند کلیتوروسش را مانند یک آلت تناسلی مردانة کوچک بمکد، در صورتی که اگر یک زن کلیتوروسی پنهان یا کوچک داشته باشد، شریک او فقط می‌تواند آنرا لیس بزند.

یک نقش مهم وجود دارد و آن این است که باید ریتم و شدت کار را که در شروع آغاز می‌کنیم تا نزدیک شدن به ارگاسم حفظ کنیم، مگر اینکه قصد داشته باشیم سایر قسمتهای بدن را بچشیم. هیچ چیز یک زن را به اندازه ایجاد وقفه در هنگام تحریک کلیتوروس توسط شریک و یا پراکندگی محل لیسیدن، ناراحت و متاثر نمی‌کند وقتی که او در آستانة ارگاسم قرار گرفته است.

فوراَ کلیتوروس زنان را در ابتدای کار جستجو نکنید. اگر یک زن به اندازه کافی برانگیخته نیست، کلیتوروسش حتی ممکن است به تمام حالات برانگیختگی بی احساس باشد. در این هنگام شما باید منتظر باشید تا هورمون‌های او جریان پیدا کنند و اندام تناسلیش از خون پر شوند. یک سیاحت آرام و طولانی در کلیتوروس او بنمائید. بکمک یک حادثه کلیتوروسش را کشف کنید. ببوسید، نوازش کنید و قسمتهای درونی رانها را بلیسید. با ملایمت منطقه‌ای را که فرج و رانها به هم متصل می‌شوند را بلیسید. به آرامی برآمدگی شرمگاهی و لبه‌های بیرونی فرج را بلیسید. تامل کنید. زبانتان را در طول منطقة تلاقی دو لبة فرج حرکت دهید. زبانتان را در منطقة بین لبة درونی و بیرونی فرج بلغزانید. در صورت امکان لبه‌های درونی فرج را به درون دهانتان بکشید و آنها را بمکید. با ملایمت خون را در آنها جاری کنید. منطقة بین لبه‌های داخلی را بمکید همچنین بیرون فرج و محل سوراخ ادرار را. اگر بدنة کلیتوروس خوب مشخص و مشهود شد، زبانتان را در طول فرج که از لبه‌های بیرونی جدا شده‌اند حرکت دهید.

موقعی که فرج کاملاَ خیس خیس شد و در حال خیس شدن بیشتر بود، به آرامی شروع کنید به لیسیدن کلیتوروس. در ابتدا کلاهک آنرا فشار ندهید. به زن زمان دهید تا کاملاَ برانگیخته شود. وقتی زن آمادة انفجار به نظر رسید بوسیلة انگشت چرب کلاهک کلیتوروس را به عقب برانید (این کار را خود زن هم می‌تواند بکند) سپس بلیسید و بمکید کلیتوروس حساس قشنگ بلوطی شکل را. خیلی آرام و ملایم باشید. در این حالت زنان نیاز به یک تماس بسیار سبک دارند بعضی‌ها ممکن است به این نتیجه برسند که آن خیلی حساس و ظریف است و به محکم نگه داشتن نیاز دارد اما این کار باید با تماس نرم و آرام باشد.

ممکن است بعضی‌ها تحمل تحریک مستقیم کلیتوروس بلوطی شکلشان را نداشته باشند. به نرمی کلیتوروس را بمکید، با ظرافت خون بیشتری را به اطراف آن بکشید. در این حالت یکباره شما حالتی از تحریک را پیدا می‌کنید که برای او لذت بخش است، آن تحریک را ادامه دهید تا زن ارگاسم را تجربه کند، اگر او این موضوع را می‌خواهد. اگر او قادر به رسیدن به ارگاسم نیست تحریک را بصورتی که برای هردوی شما لذت بخش است، ادامه دهید. تحریک با زبان الزاماَ همراه ارگاسم نیست بلکه این کار می‌تواند لذت بخش و ارضا کننده باشد.

اگر زنی می‌داند چه کار و حالتی را دوست دارد، به حرفش گوش بدهید. اگر او تا به حال تحریک کلیتوروس با دهان را تجربه نکرده یا حداقل دورة آنرا هم ندیده است، این تجربه به آرامی صورت می‌گیرد. حتی زن و شوهرهایی که قبلاَ این کار را انجام داده‌اند ممکن است بخواهند تکنیکهای جدید را امتحان کنند. وقتی در حال آزمایش هستید، سعی کنید زبانتان را بر روی فرج به هر صورتی که فکر می‌کنید که می‌توانید، حرکت دهید. راههای زیادی وجود دارند و فقط یک راه وجود دارد که برای آن زن بهترین راه است، با سعی و خطا آنرا بیابید.

اگر هر دو شریک در حالت راحت قرار گرفته باشند و احساس راحتی بکنند، ممکن است شما قادر نباشید که لبه‌های بیرونی فرج را بدون استفاده از دستها از هم جدا کنید و به جواهر دسترسی پیدا کنید، بنابراین باید صورتتان را کامل به فرج نزدیک کرده کلیتوروس و لبه‌های درونی فرج را با زبان و لبهایتان پیدا کنید. یک زن قادر خواهد بود با شما در این کار بوسیلة دستانش همکاری کند، ولی این کار ممکن است خیلی خسته کننده باشد. اگر پاهای زن با آسودگی از هم باز شوند، فرج او هم بطور طبیعی می‌توانند از هم جدا و باز شوند و لبه‌های بیرونی، جدا از هم کشیده می‌شوند وقتی که او بسیار برانگیخته شده است.

از زمانی که زبانتان خسته شد، مطمئن باشید که لبها و زبانتان اندام حساس و ظریف را نوازش کرده و یا می‌مکد در یک دوره تناوبی. اگر شما از زبانتان زیاد استفاده می‌کنید و زبانتان به این موضوع عادت ندارد، زبانتان ممکن است به زودی خسته بشود. بهتر است لبانتان را نزدیک کلیتوروس و لبه‌های فرج در صورت امکان نگه دارید. از نوازش کم با زبانتان استفاده کنید اندک اندک توسعه دهید.

یک زن ممکن است از اینکه شما زبانتان را وارد مهبلش کنید و دیواره‌های آنرا با زبان تحریک کنید، لذت ببرد. شما قادر نخواهید بود زبانتان را در فواصل دور وارد کنید ولی نقاط حساس هم در همان ابتدای مناطق ورودی هستند. زنانی هستند که از اینکه شما انگشت یا انگشتهایتان را داخل مهبلشان بکنید و دیوارة آنرا و احتمالاَ نقطة جی را تحریک کنید لذت می‌برند، در حالی که شما مشغول مکیدن کلیتوروس هستید. بعضی از آنها از اینکه شما انگشت یا انگشتان چرب شده‌تان را وارد مقعدشان کنید و آنرا ماساژ دهید درحالی که دارید با دهان کلیتوروس شان را تحریک می‌کنید لذت می‌برند.

زن و شوهرهای زیادی در هنگام سکس دهانی از حالت 6 9 انگلیسی لذت زیادی می‌برند. این حالت از قرار گرفتن باعث می‌شود که زن و شوهر در آن واحد بوسیلة دهان یکدیگر را تحریک کنند. زن و شوهرهای زیادی این روش را خیلی لذت بخش بیان کرده‌اند چون در آن یکدیگر را تا رسیدن به ارگاسم تغذیه می‌کنند. بعضی‌ها این حالت را مناسب نمی‌دانند زیرا نمی‌توانند در حین تحریک شرسکشان متمرکز شوند و در حین کار فقط به فکر رضایت خودشان هستند و شریکشان را فراموش می‌کنند. بعضی دیگر نیز فقط به فکر کاری که انجام می‌دهند هستند و ارگاسم خود را فراموش می‌کنند. بنابراین دوباره سعی و خطا می‌تواند به شما کمک کند که کدام راه بهتر است.

یک راهنمایی برای سکس دهانی :

چگونه باید فرج را خورد !؟ (نوشته شده توسط تامی، نیکول و لیندا)

من احترام زیادی برای کسانی فرج را می‌خوردند قایل هستم چون عدة زیادی این کار را نمی‌کنند و من تنها زنی نیستم که این را می‌گویم، علاوه بر این خیلی از کسانی که در کالجهای قدیمی دوره‌های آنرا دیده‌اند آنرا بخوبی انجام نمی‌دهند به همین دلیل من این راهنمایی را ارئه می‌کنم، شاید که کمی کمک کننده باشد. موقعی که یک زن یک مرد را می‌یابد که از سرش خوب استفاده می‌کند، احساس می‌کند که یک جواهر پیدا کرده و نمی‌خواهد آنرا از دست بدهد. او یک خریدار خوب است و زن این را خوب می‌داند. او حتی به دوست دخترهایش در مورد آن مرد چیزی نخواهد گفت اگرچه آن مرد خیلی مشهور در شهر باشد. بنابراین به خاطر داشته باشید، خیلی از مردها می‌توانند بصورت رضایت بخش طرف مقابل را بگایند ولی آنکه از سرش خوب استفاده می‌کند بهتر خواهد بود.

زنهای زیادی هستند که راجع به بدنشان احساس شرم می‌کنند، حتی اگر شما به جاهای مختلف دنیا رفته باشید و با زنان کشورهای مختلف هم‌بستر شده باشید می‌بینید که آنها نسبت به اینکه چطور شما از بدنشان خوشتان می‌آید، نگرانند. به او بگوئید که آن بسیار زیباست و به او بگوئید که کدام قسمتها بهترین هستند اما اعتماد او را جلب کنید تا به شما اجازة استفاده از میان پاهایش را بدهد.

حالا صبر کنید و به آنچه می‌بینید خوب نگاه کنید.زیباست، آیا اینطور نیست؟هیچ چیز در یک زن منحصربفرد تر از مهبل نیست، من می‌دانم، تعداد زیادی از آن را دیده‌ام، رنگها، اندازه‌ها و اشکال متفاوتی دارد. بعضی از آنها خیلی ظریف و نرم هستند مانند مال دختر بچه ها و بعضی دیگر دارای لبه‌های ضخیم هستند که به شما سلام می‌کنند. بعضی از آنها مانند خز تودرتو در برس هستند و بعضی دیگر با پرز شفاف پوشانده شده‌اند. کیفیت منحصر به فرد همسرتان را پاس بدارید و به او بگوئید چه چیزی در او ویژه است.

زنان داد و ستد کلامی بهتری نسبت به مردان دارند بخصوص در حین رابطة عاشقانه. همچنین آنها بهتر به عشق زبانی پاسخ می‌دهند به این معنی که هرچه بیشتر شما با او حرف بزنید او بهتر خودش را در اختیار شما می‌گذارد. بنابراین موقعی که دارید مهبل زیبایش را نوازش می‌کنید، با او در مورد آن صحبت کنید.

اکنون دوباره خوب با آن نگاه کنید. به آرامی و با ملایمت لبه‌های آنرا از هم باز کنید و به لبه‌های درونی آن نگاه کنید، حتی اگر دوست دارید آنرا بلیسید. اکنون بالاهای مهبل را از هم باز کرده و پهنش کنید تا کلیتوروس را پیدا کنید. زنان کلیتوروس با اندازه‌های متفاوت دارند دقیقاَ مانند مردان که آلتهایی با اندازه‌های متفاوت دارند. همة آنها در زیر ختنه‌گاه پنهان شده است.

هروقت شما به یک مهبل زنانه دست می‌زنید مطمئن باشید که انگشتتان مرطوب است. شما می‌توانید آنرا با آب دهان یا ترشحات داخلی زن مرطوب کنید.حتماَ مطمئن باشید که انگشتتان را وقتی می‌خواهید به کلیتوروس دست بزنید مرطوب کرده باشید چون آن از خود رطوبتی ندارد و بسیار هم حساس است. اگر انگشتتان خشک باشد به آن خواهد چسبید و این مضر و آسیب رسان است. اما شما نمی‌خواهید که در هر صورت آنرا لمس کنید شما باید کارهای بالا را برای دست زدن به آن انجام دهید. قبل از اینکه زن برانگیخته شود، کلیتوروس او بسیار ظریف برای کنترل است
به مهبلش به آرامی نزدیک شوید. زنان، حتی بیشتر از مردان عاشق این هستند که با آنان شوخی شود و دست انداخته شوند. قسمت داخلی ران زن، ظریف ترین و حساس ترین نقطه است. آنرا بلیسید، ببوسید و با نوک زبانتان بر روی آن طرح بکشید. بطور وحشیانه به مهبل نزدیک شوید و سپس در آن غرق شوید، آنچه را او انتظاار دارد انجام دهید
اکنون چروک محل اتصال پا به مهبل را بلیسید، دماغتان را به مهبل بمالید. مانند فرچه لبانتان را روی شکاف فرج بدون فشار به پائین بکشید تا او را بیشتر تهییج کنید.

او را ببوسید،ابتدا با ملایمت و سپس محکم تر. حالا از زبانتان برای باز کردن لبه‌های مهبل از همدیگر استفاده کنید و وقتی که او آنها را از هم باز کرد، زبانتان را بین لایه‌های گوشتی مهبل بالا و پائین ببرید. به آرامی بمکمک دستانتان پاهایش را از هم بیشتر باز کنید. هر کاری که شما برای خوردن مهبل زن انجام می‌دهید باید به آرامی صورت پذیرد
با ملای
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
نكات ارضای زبانی {آموزش جنسی برای زوجين}
اگر چیزی وجود داشته باشد که مردها مصرانه خواهان آن باشند، آن چیزی جز تحریک زبانی نیست. و امروز شما سه تکنیک ساده یاد می گیرید که لذت را برای همسرتان به ارمغان خواهد آورد و اعتماد بنفس شما را در تختخواب بالا خواهد برد.

دهان به دهان :

لذت زبانی به دو روش کاملاً متمایز ایجاد می گردد : بدیهی است که اولین آن «بوسیدن» است. ایکاش مدرسه ای غیر از این مدارس ما وجود داشت که به زنان و مردان یاد می داد چگونه خوب یکدیگر را ببوسند، زیرا این عمل شروع فرآیند سکس است. بوسیدن سبب نزدیکی بیشتر زوج شده، و تماس چشمی مستقیم و اشتراک نفس ها را امکان پذیر می سازد، ارتباطی کاملاً طبیعی که برای معاشقه ضروری است.

اگر چه، مراجعین خانم من همیشه گزارش می کنند که بوسیدن چیزی است که در معاشقه آنها گم شده است. بهتر است شما این کار را شروع کنید تا آتش احساس او و خودتان را شعله ور سازید.

اگر شوهرتان از بوسیدن صمیمی طفره می رود، این شاید دال بر آن باشد که او نسبت به نزدیک شدن به شما مردد است یا اینکه به اندازه کافی صمیمیت بین خودش و شما احساس نمی کند. به او اطمینان دهید که شما می توانید آنچه که در بوسیدن دوست دارید یا دوست ندارید را با هم مطرح کنید، مخصوصاً اگر تمریناتی برای انجام دادن دارید یا فیلمی در اختیار دارید که تماشای آن شما را راهنمائی می کند. برای مثال، میتوانید اطراف دهان شوهرتان را لیس بزنید یا زبانتان را داخل دهانش کنید تا با زبان او تماس پیدا کند. هر دوی این حرکات می تواند شدیداً تحریک کننده باشد.

سکس زبانی به سادگی انجام می گیرد :

دومین روش انجام ارضای زبان ی برای همسرتان نیز کاملاً روشن است اما اغلب ساده نیست :

سکس زبانی. خیلی از زنها حتی از عبارت سکس زبانی وحشت دارند. چرا؟ مراجعین من اغلب به من میگویند که می ترسند در هنگام انجام این عمل احساس خفگی به آنها دست دهد، یا می ترسند که اشتباه آنرا انجام دهند یا ای نکه نمی دانند او واقعاً از کاری که می کنند خوشش می آید یا نه. بنابراین یکی از متداول ترین سؤالها در این زمینه این است که «آیا حتماً باید آنرا داخل دهانم بکنم؟». حتی اگر شما از دست این نگرانی ها خلاص نشوید، می توانید از امروز در سکس زبانی با مهارت کامل عمل کنید. چگونه؟ با تکنیکهائی مثل این:

به کارهای تمرینی بپردازید :

همانند درس قبلی در مورد کارهائی که با دستتان انجام می دهید، راز سکس زبانی هم این است که به سادگی از شوهرتان بپرسید که چه چیزی را دوست دارد. اگر با انجام سکس زبانی برای همسرتان احساس راحتی نمی کنید، وقت آن است که از او بپرسید چه چیزی را دوست دارد و چه چیزی را دوست ندارد. اگر بیرون از اتاق خواب احساس راحتی بیشتری می کنید این گفتگو را در خارج از آن ترتیب دهید. وقتی که یک سری ایده در این زمینه بدست آوردید، این تمرین را انجام دهید:

یک موز تر و تاز ه (که خیلی رسیده نباشد ) بردارید و پوستش را بکنید. جائی برای نشستن پیدا کنید که بتوانید در آنجا تنها و ریلکس باشید و مهارتهای زبانی خود را روی این میوه تمرین کنید. وقتی با تمرین خصوصی، جرأت و اعتماد بنفس لازم را بدست آوردید، ممکن است بخواهید این تمرینات را در حضور همسرتان هم انجام دهید و از او کمک بگیرید. او را تشویق کنید که به شما بگوید دوست دارد اینکار را سریعتر، آرامتر، یا در کدام قسمت انجام دهید. با استفاده از یک شیء تمرینی، ترس شما از انجام واقعی این عمل از بین خواهد رفت و اعتماد بنفس لازم برای ارضای شوهرتان را از این طریق بدست خواهید آورد که منجر به ارضاء و موفقیت هر دوی شما در سکس خواهد شد.

مشکل بد مزه بودن :

اگر فرو بردن آلت شوهرتان در دهان، برایتان خوش آیند نیست، چرا در ابتدا از تمیز بودن وی اطمینان حاصل نمی کنید؟ می توانید با هم به حمام بروید و یا یک دوش با هم بگیرید که هم خیلی رمانتیک است و هم شما را از تمیز بودن آلت وی مطمئن می کند. بعد اگر واقعاً می خواهید آنچه در دهانتان می برید خوشمزه باشد، او را به پشت بخوابانید و از روغنهای سکسی قابل خوردن، شربتهای شیرین و یا خامۀ زده شده روی قسمتهائی که با دهانتان در تماس است استفاده کنید. استفاده از هر یک از این موارد، روشی عالی برای مزه دار کردن معاشقه و رسیدن به نتایج خوشمزه تر می باشد.

تکنیکهای خود را تغییر دهید :

وقتی که با انجام سکس زبانی راحت شدید، ممکن است بخواهید که روشهای جدید و مهیجی را بکار بگیرید تا واقعاً به همسرتان لذت بدهید. خانم «لو پگت» در کتابش تحت عنوان How to Be a Great Lover روشهای مختلف زیادی را برای ارضای زبانی یک مرد توضیح داده است. برخی از این روشها که مورد علاقه من نیز هست عبارتند از : «هام کردن » که شما صدای «هام» در آورده و در حالیکه مک میزنید ایجاد لرزش نیز می کنید؛ «چای کیسه ای » که شما در آن برای تحریک بیشتر، بیضه ها را مک می زنید؛ و تحریک همراه با لرزش قسمت پائینی زیر سر آلت، که مکیدن سریع و مکرر آن خیلی خوب جواب می دهد. باور کنید!

تکالیف داغ داغ برای امشب :

برای تست مهارتهای جدیدی که آموخته اید آماده هستید؟ با استفاده از تکنیکهائی که ذکر آن رفت، شوهرتان را شگفت زده کنید. و همینطور که این تکنیکها را بکار می برید حواستان باشد که کدامیک از آنها بهتر جواب می دهد. دیدن پیشرفتتان بعنوان یک عاشق، به شما کمک می کند تا سکسی تر باشید، ا حترام جنسی شما افزایش یابد و حتی تمایلات سکسی خودتان نیز آشکار گردد. از چاشنی شکلاتی تا تکنیکهای لیسیدن، انتخاب با شماست، اما یک چیز را به خاطر داشته باشید :

او بهر حال قطعاً عاشق این کارهای شما خواهد شد!
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
↓ Advertisement ↓
مرد

 
لیسیدن
پس از بوسه از عوامل موثر در تحریک جنسی طرفین لیسیدن است. لیسیدن اعضای بدن نمایانگر شدت و اوج علاقه جنسی به طرف مقابل می باشد. معمولا زنان بیشتر از مردها به لیسیده شدن علاقمند هستند.

شرایط لیسیدن :

۱. تمایل قلبی برای لیسیدن

۲. پاکیزه و خوش بو بودن بدنها

۳. شناخت دقیق از نقاط حساس بدن طرف مقابل

مناطق حساس زن برای لیسیدن :

  • لبها
  • گردن
  • سینه ها
  • وسط ستون فقرات
  • لمبرها
  • انتهای کمر و بالای باسن
  • آلت تناسلی
  • سوراخ باسن
  • کشالهای ران
  • پاها

مناطق حساس مرد برای لیسیدن :

  • لب
  • گردن
  • سینه
  • آلت تناسلی
  • کشاله ران

مقدمات :

  • شستشوی آلت برای آنکه بوی طبیعی خود را بدهد.
  • داشتن و یا نداشتن مو بر روی لبهای آلت به سلیقه طرفین بازمی گردد. اما اگر مودار باشد بایستی کاملا تمیز شود.
  • پوشیدن یک شورت جذاب و تحریک کننده (در مورد لباس و پوشش قبل از سکس مفصل توضیح خواهم داد)
  • استفاده از خوش بو کنندها بر روی شورت یا اطراف آلت

حالات بدن زن :

۱. به پشت خوابیده و پاها کمی باز

۲. به پشت خوابیده و پاها به سینه چسبیده

۳. حالت ۴ دست و پا (داگی) با بالا گرفتن باسن طوری که آلت تناسلی از پشت بیرون بزند

۴. زن و مرد به روی هم طوری که سر مرد در سمت پاهای زن و سر زن در سمت پاهای مرد قرار گیرد (شصت و نه انگلیسی)

۵. زن یا بر روی صندلی و یا لبه تخت می نشیند با پاهای باز و به پشت تکیه داده

۶. سر پا و خم شده با دست بر روی صندلی یا تخت

روش لیسیدن آلت زن :

  • بهتر است پیش از لیسیدن کمی با سینه ها ور بروید زیرا در افزایش ترشح آلت موثر است.
  • می توان قبل از درآوردن شورت زن ،کمی از روی شورت با دست ماساژ داده و یا لیسید.
  • شورت را سعی کنید با دندان درآورید (نمایش حرص و ولع مرد)
  • نگاه های هوس آلود به آلت زن تحریک کننده است.
  • از لبهای بیرونی آلت شروع کنید به لیسیدن.
  • به عکس العملهای زن توجه کنید تا نقاط حساس تر را شناسائی نمائید.
  • لبها که با آب دهان شما و آب آلت زن خیس شد با انگشت آنها را از هم باز کنید.
  • برآمدگی چوچوله(کلیتوریس) را با نوک زبان قلقلک دهید (از قسمت های حساس آلت)
  • حال زبان را سیخ کرده و به داخل آلت فرو کنید (تکرار کنید ).
  • آب داخل آلت را بخورید و به صورت بمالید.
  • از داخل با زبان سقف آلت را تحریک کنید.
  • زبان را در داخل آلت بچرخانید.
  • به نرمی و با لبهای خود آلت زن را بگزید.
  • بینی را به چوچوله بمالید.
  • در آلت زن غرق شوید.

وظایف زن :

زن باید به هر عمل مرد عکس العمل مناسب نشان دهد.

عکس العملها:

  • آخ آخ کردن
  • نفس نفس زدن
  • جملات رکیک و تحریک آمیز گفتن
  • التماس برای تکرار کار لیسیدن
  • بالا آوردن باسن
  • کشیدن موهای مرد
  • فشار دادن سر مرد به آلت خود
  • قلاب کردن پاها به دور گردن مرد در حالت های روبه رو

لیسیدن آلت تناسلی مرد - مقدمات :

  • شستشوی آلت برای آنکه باعث بیماری نشود
  • داشتن و یا نداشتن مو در اطراف آلت به سلیقه طرفین بازمی گردد. اما اگر مودار باشد بایستی کاملا تمیز شود.
  • پوشیدن یک شورت جذاب و تحریک کننده طوری که آلت مرد به صورت برجسته در زیر آن نمایان شود.
  • استفاده از خوش بو کنندها بر روی شورت یا اطراف آلت

حالات بدن مرد :

۱. به پشت خوابیدن مرد (بهتر است مرد زیر سر خود بالشی بگذارد تا شاهد لیسیدن آلتش توسط زن باشد. نگاه کردن مرد برای هر دو طرف تحریک کننده خواهد بود.

۲. زن به پشت بخوابد ، مرد بر روی سینه زن می نشیند طوری که آلت خود را مابین سینه های زن قرار می دهد. زن با فشردن سینه ها به هم آلت مرد را تحت فشار قرار می دهد .آلت مرد ره لبهای زن می خورد.

۳. زن و مرد به روی هم طوری که سر مرد در سمت پاهای زن و سر زن در سمت پاهای مرد قرار گیرد (شصت و نه انگلیسی)

روش لیسیدن آلت مرد :

آلت مرد از چهار قسمت حساس تشکیل شده است : بیضه ها - انتهای بیضه ها (ما بین مقعد و بیضه ها - طول آلت - سر آلت(حشفه)

  • لیسیدن همه این مناطق توصیه می شود.
  • سر آلت تحریک پذیرترین قسمت است.به آرامی بلیسید.
  • در قسمت طول آلت بخش تحتانی حساس تر است.
  • ابتدا با نوک زبان با آلت بازی کنید.
  • سر آلت را با لبهای خود بمکید.
  • مجددا از نوک زبان استفاده کنید.
  • می توانید آلت را کنترل شده در دهان فرو کنید.به دفعات متعدد ادامه دهید.
  • برخی مردان زود انزال هستند و با این عمل به انزال می رسند.اگر زنی تمایل داشت می تواند ادامه داده و منی مرد را یا بخورد یا بر روی بدن خود(سینه ها - شکم - آلت زن - باسن و ...) بریزد.
  • مرد نباید در این کار ذره ای اجبار به خرج دهد.

منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
darshabtanha: من ۱۲ ساله ازدواج کردم ولی خانمم تا حالا نزاشته کوسشو بلیسم میگه قلقلکم میاد تا صورتمو نزدیک کوسش میارم در میره در ارزوشم خواهشا راهنمائیم کنین اگر راهی داره . ضمنا میخوام بدونم اینجور خانمها زیادن تو دنیا یا کمن ؟
سلام دوست عزیز
خانوم شما احتمالا کلیتوریس خیلی حساسی داره.

از این به بعد هم سعی کن بییشتر ازش تعریف کنی ، حرفای سکسی بهش بزن ، وقتی میری اون نزدیکا ، خیلی زیاد دور و اطرف رو بخور و نوازش کن ، مخصوصا قسمت های داخلی رونش اون موقع خودش میخواد که بخوری و کار رو تموم کنی!

بازی ها سکسی هم خیلی خیلی میتونه بهتون کمک کنه چون تو قالب بازی هستن ، ممکنه اون ترس از درد یا قلقلک که موقع سکس هست ، تو خانومت ایجاد نشه
یه کتاب رو دارم ترجمه میکنم که راجع به همین موضوع هست ، تقریبا نصف ترجمه کتاب تا حالا تموم شده ، که تو این تاپیک گذاشتم :

https://www.looti.net/13_6361_1.html

حتما بخونش
موفق باشید
     
  
مرد

 
رابطه ی سکسی دهان (اورال سکس)
تا حالا به اين فكر كرده ايد كه چرا در اين مورد اين قدر بررسي انجام شده اما باز اين اندازه نظرهاي كاملا متناقض و متفاوت وجود دارد؟در اين مقاله سعي شده است به بررسي اين موضوع از ديدگاه هاي متفاوت پرداخته و در نهايت تصميم بر انجام يا عدم انجام آن را بر عهده خود شما مي گذاريم.

بر خلاف تصور عمومي مبني بر اينكه اين روش حاصل ابتكارهاي كارگردانهاي فيلم هاي پورنو مي باشد و توسط اروپاييان همراه با تهاجم فرهنگي به فرهنگ ملل ديگر وارد گرديده است اين نوع تحريك از زمان باستان در جنوب شرقي آسيا وجود داشته است و اشاره به آن در كتابهاي باستاني و نشان دادن اين روش در مجسمه هاي و كتبه هاي قديمي نشان از قدمت اين روش مي باشد.همچنين انجام اين روش توسط اكثريت زوجين در فرهنگهاي ريشه دار جنوب شرقي آسيا به علت هنجار بودن اين روش در فرهنگ اين منطقه از جهان است.از نظر اسلام چون اين روش حتي در آن زمان براي عرب جاهليت آشنا بوده است اسلام تنها خوردن مني و ترشحات زنانه را حرام اعلام كرده است و در هيچ جا اشاره اي به اشكال شرعي داشتن انجام اين كار نشده است.در حال حاضر هم بررسي نظريات مراجع تقليد نشان مي دهد كه آنها قائل به اشكال شرعي اين روش نيستند.

به چه دليل بيشتر مردان مصرانه خواهان انجام دهاني هستند؟

از لحاظ فيزيكي چون خلا ايجاد شده توسط مكيده شده به وسيله دهان هم در خانم ها و هم در آقايون باعث سرازير شدن مقادير بسيار زيادي خون به آن منطقه كه داراي بيشترين گيرنده هاي حسي مي باشد مي گردد هيجان و احساس تحريك بيشتر به وجود آورده از طرفي در مردان اگر به روش صحيحي اين كار انجام گيرد باعث فرونشاندن التهاب اوليه جنسي و جلوگيري از انزال زودرس مي گردد.همچنين بهترين روش براي بدست آوردن حس كنترل بر روي انزال براي مردان بي تجربه به روش شروع و توقف و فشردن پرينه مي باشد.در خانم هاي به اين دليل كه تعداد زيادي از خانم ها قادر به رسيدن به ارگاسم از طريق مهبلي نيستند آنها با استفاده از تحريك چوچوله توسط دهان و زبان و ليسيده شدن مهبل مي توانند ارگاسم را تجربه نمايند.به اين دليل كه چوچوله بسيار حساس و حاوي عصب هاي بسيار زياد و فاقد رطوبت مي باشد بهترين روش تحريك آن استفاده از رطوبت بزاق دهان مي باشد چون دست زدن به چوچوله خشك ممكنه باعث چسبندگي و ايجاد احساس ناخوشايند در خانم ها گردد.همچنين تحريك چوچوله با زبان شايد يكي از پرلذت ترين كارهاي جنسي مي باشد و بيشتر زنان اگر شناخت كافي فيزيكي و رواني از خود و همسرشان داشته باشند از اين كار لذت مي برند.همچنين به اين دليل كه رساندن خانم ها به ارگاسم در يك رابطه جنسي خيلي براي مردان مهم است و اين كار به دليل احساست قوي در ابتداي ازدواج مهم تر بوده پس حاضر به انجام چنين كاري براي زنان مي شوند.

يك افسانه غير واقعي در مورد مردان بيان مي دارد كه آنها در رابطه جنسي خودخواه بوده و تنها به فكر برآورده كردن نيازهاي خود مي باشند اما در حقيقت مردان دوست دارند لذت بيشتري به همسرشان بدهند و اين موضوع محركي بسيار قوي براي تحريك شدن آنها محسوب مي گردد.در ضمن با كمك اين روش به راحتي مي توانند همسرشان را به ارگاسم رسانده و در خود اعتماد به نفس جنسي ايجاد نمايند.

استفاده از اين روش يكي از بهترين راه ها در زمان عادت ماهانه خانم ها و همچنين در ماههاي آخر بارداري خانم ها مي باشد.به دليل اينكه اين روش راحت و سريع است در مواقعي كه خانم انرژي و حس و حال جنسي ندارد با كمك اين روش مي توان هيجانات و تمايلات جنسي مردانه را به راحتي ارضاء نمايد.توسط انجام اين روش در پوزيشن و حالت هاي مختلف مي توان از سردي و يكنواختي رابطه جنسي جلوگيري به عمل آورد.

مردان درباره رابطه جنسي دهاني چه مي انديشند؟

مردان عموما انجام ندادن اين كار توسط همسرشان را نشانه به روز نبودن همسرشون و تفكرات سنتي وي مي دانند.انجام رابطه جنسي دهاني توسط همسر براي مردان نشانه ميزان اهميتي است كه همسرشان به احساسات و برآورده شده نيازهاي او مي دهد.از طرفي براي آنها اين كار بسيار رمانتيك است چون نشانه ايثارگري و عشق طرف مقابل است.در حقيقت با هر دفعه انجام معاشقه دهاني مردان ميزان عشق و از خودگذشتگي و ايثار واقعي همسرش را نسبت به خودش را در بوته آزمايش قرار مي دهد.

انجام ندادن اين كار توسط زنان براي همسرشان از سوي مردان اين گونه تفسير مي شود كه همسرشان به دليل بي اعتمادي و نداشتن علاقه كامل و برآورده نساختن نيازهاي مختلف عاطفي رواني مالي و ... از اين كار انزجار دارد و اگر كاملا به او علاقه داشت اين كار را براي او انجام مي داد.

چون ممكن است انجام رابطه جنسي دهاني را در خيلي از فيلمها ديده باشد و اين كار را در دوستي ها دختر پسري انجام داده باشد يا در مورد كساني كه قبل از ازدواج هيچ رابطه اي نداشته اند و از دوستانشان درباره لذت حاصل از انجام اين كار توسط دوست دخترشان بسيار شنيده باشد ممكن است تمايل به انجام اين نوع معاشقه بعد از ازدواج شديد تر باشد و حتي در مورد انجام اين كار توسط همسرشان خيالپردازي نمايند.

تعداد زيادي از مردان رابطه جنسي دهاني را يك عمل تجربه نكرده ي پر لذت دانسته و انجام اين نوع معاشقه را صميمانه ترين نوع پذيرش طرفين در ازدواج قلمداد مي كنند.

پس زدن آقايون توسط خانم ها با انجام ندادن معاشقه دهاني باعث مي شود احساس رانده شدن و عدم پذيرش گرديده و در اين موقع آقايون اين گونه مي انديشندكه بد و كثيف و هوسران هستند كه يك همچنين چيزي را از همسرشون درخواست نموده اند يا به اندازه كافي لياقت يك عشق كامل و عميق از سوي همسرشان را ندارند.از طرفي چون اين كار را براي زنش انجام نمي دهد فكر مي كند زنش براي او ارزشي قائل نيست كه بخشي از بدنش را از او دريغ مي كند و تنها همسرش او را آن قدر دوست دارد كه با او همبستر مي شود نه بيشتر.يا شايد همبستري همسرش با او از روي اجبار و وظيفه است و علاقه و عشق و احساس عميقي بين آنها وجود ندارد.

ممكنه اين احساسات باعث گردد كه همسرش را با زنان ديگر مقايسه كرده و درباره آن زنان اقدام به انجام خيالپردازي جنسي نمايد كه ممكنه باعث گرفتار شدن به اعتياد به خودارضايي بعد از ازدواج يا نهايتا خيانت به همسرش و جستجوي اين خواسته در كسي به جز همسرش گردد.

چرا بعضي از خانم ها از انجام معاشقه دهاني احساس انزجار دارند و اين كار را انجام نمي دهند؟

به اين دليل كه فكر مي كنند اين كار غير معمول و نامناسب است و انجام اين كار نامطلوب است.اگر زنان به اين دليل كه آميزش مهبلي در دفعات اول نامطلوب و همراه با درد بوده و لذتي در دفعات ابتدايي براي آنها نداشت از اين كار دست مي كشيدند در حال حاضر هيچ زني با شوهرش آميزش مهبلي انجام نمي داد و نسل بشر منقرض گرديده بود اما فقط به اين دليل آن درد اوليه را تحمل مي نمايند كه فكر مي كنند كه جامعه از آنها انتظار چنين كاري دارد و اين نوع آميزش طبيعي و مطلوب و بقيه روشهاي آميزش غيرطبيعي مي باشد.

ممكن است اين كار را بسيار صميمانه بدانند و از انجام اين نوع معاشقه احساس آسيب پذيري عاطفي و رواني به دليل تسليم شدن واقعي و تمام و كمال در برابر همسرشان داشته باشند.يا ممكن است غرور آنها اجازه انجام چنين كاري به آنها ندهد.

چون فكر مي كنند اين كار تنها توسط زنان هرزه و بدكاره انجام مي شود و با انجام اين كار ممكنه درباره آنها بد قضاوت شود.ممكن است اينگونه تصور كنند كه خوبتر از آن هستند كه اين قدر خودخواه باشند كه انجام چنين كاري را از همسرشان تقاضا نمايند. و يا فكر كنند از لحاظ شرعي انجام اين كار مشكل دارد و گناه محسوب مي شود.

چون از بچگي نسبت به اندام تناسلي و كثيف بودن اين اندام به آنها بد آموزي گرديده و اغلب جامعه و والدين براي دور كردن آنها از مسائل جنسي و حفاظت از آنها و جلوگيري از مورد سوء استفاده قرار گرفتن همچنين جلوگيري از بروز عفونت هاي ادراري و تميز نگه داشتن مداوم اعضاي تناسلي كثيف بودن اندام تناسلي را به آنها القاء مي نمايند.به دليل داشتن باورهاي نادرست همراه با سدهاي ذهني مذهبي رواني احساسي و ... انجام اين كار را براي همسر و يا انجام آن توسط همسرشون براي خود را مشمئز كننده مي دانند.

به علت جو ظاهري جامعه در مورد مسائل جنسي و به دليل داشتن شرم بي مورد در اين رابطه با همسر نمي توانند اين كار را امتحان كنند و نمي توانند واقعا بفهمند از اين كار خوششان مي آيد يا نه؟ و حتي در صورت امتحان كردن اين روش بدون تغيير نگرش نمي توانند بفهمند واقعا لذت مي برند يانه؟همچنين بكار بردن كلمات و عبارات توهين آميز و موهني در اين رابطه در صحبت هايشان باعث پيش زمينه فكري منفي در اين رابطه مي گردد.بعضي از خانم ها نسبت به بدن خودشان احساس شرم مي كنند و به اين دليل از انجام اين نوع معاشقه خودداري مي نمايند.


ممكن است نسبت به دليلي كه مردها درخواست انجام اين كار را دارند دچار بدبيني باشند و اين درخواست را نشانه هرزگي و بي موالاتي آنها و داشتن روابط گسترده يا خودارضايي قبل از ازدواج بدانند.ممكن است تجارب ناخوشايندي در اين رابطه داشته باشند و يا مجبور به انجام اين كار بر خلاف خواسته خود شده يا همراه با تجاوز به آنها مجبور به انجام اين كار گرديده اند و يا ممكن است از كسي كه با او براي اولين بار معاشقه دهاني داشته اند احساس تنفر نمايند. ممكن است تحمل احساسات بسيار قوي ناشي از تحريك چوچوله و عصب هاي محرك بسيار زياد در آن نقطه را نداشته باشند.

ممكن است از اندام جنسي مردانه احساس وحشت داشته باشند و فكر كنند ممكنه با انجام اين كار احساس خفگي نمايند و يا ممكن است انجام اين كار باعث بيماري براي آنها گردد.از نظر پزشكي اگر همسرتان داراي هيچ بيماري مقاربتي و ايدز نمي باشد و دچار عفونت هاي مجاري ادراي نيست هيچ جاي نگراني در اين مورد وجود ندارد.ممكن است از كثيف نبودن اندام تناسلي خود يا طرف مقابل يا خوش بويي آن اندام اطمينان نداشته باشند.بهترين كار براي غلبه بر اين مشكل به حمام رفتن تواما با هم قبل از داشتن رابطه جنسي و اطمينان حاصل كردن از تميزي با شستن اندام هاي جنسي خود و طرف مقابل مي باشد.در ضمن از نظر پزشكي شستن اندام جنسي با 200 سي سي آب ولرم همراه با يك قاشق ساولن مايع آنها را كاملا استريل و ضدعفوني و تميز مي نمايد.

ممكن است اندام تناسلي را بدمزه بدانند.مزه اندام تناسلي در حالت بعد از استحمام و وقتي كه كاملا خشك و بدون رطوبت باشد مانند مزه ساير قسمت هاي بدن است(براي امتحان مي توانيد قسمت داخلي بازوي دست را بچشيد.چه مزه اي مي دهد؟)حتي براي حل مشكل بدمزگي مي توان از كاندوم هاي مزه دار(مثلا با مزه توت فرنگي كه باعث تحريك بيشتر گردد) و يا ژل هاي مخصوص خوردني استفاده نمود.

رابطه دهاني خوب يابد؟

اين مطلب را تنها خود شما مي توانيد بفهميد.چون رفتار جنسي از ناخودآگاه و سرشت و شخصيت واقعي انسان نشات مي گيرد.انجام معاشقه دهاني مي تواند يك رابطه جنسي كامل تلقي گردد چوه همراه با تحريك اوليه بسيار زياد است و نهايتا مي تواند به ارگاسم طرفين منجر گردد اما استفاده از آن براي آماده سازي معمولا مناسب تر است.انجام اين كار ممكن است هم براي مرد و هم براي زن يك محرك بسيار قوي يا بزرگترين سرد كننده جنسي باشد.ممكن است شخصي عليرغم ميل باطني و تحت فشار و تنها به خاطر دوست داشتن بسيار زياد طرف مقابل حاضر به انجام چنين كاري گردد.اين شخص اگر نتواند به صورت دروني و با تغيير در طرز فكر خود انجام اين كار را پذيرش دروني نمايد و از انجام اين كار احساسا لذت نكند پس احساس بسيار بدي از انجام اين كار پيدا كرده فكر مي كند طرف مقايل از او سوء استفاده مي كند كه ممكنه به صورت ناخودآگاه باعث تنفر و كمرنگ شدن عشق و عاطفه و احساسات نسبت به طرف مقابل گردد.عمق فاجعه وقتي ظاهر مي گردد كه اين كار بر حسب انجام وظيفه و با اكراه انجام گيرد كه باعث خشم و انزجار دروني گرديده كه تاثير خود را بر جاي جاي يك زندگي مشترك خواهد گذاشت.در ضمن بدانيد احساس تنفر مهمترين عامل به سردي گراييدن عواطف و احساسات مي باشد.

از طرف ديگر اگر يك طرف تمايل به اين كار داشته باشد عدم انجام اين نوع معاشقه باعث دلسردي و نا اميدي و سردي و تمايل به پر كردن اين خلا توسط راههاي ديگر و بروز افسردگي پنهان در او مي شود.شايد او كاخ لذت جنسي خود را ويرانه يافته و ديگر تمايل كمتري براي ارتباط جنسي و عاطفي و احساسي با طرف مقابل از خود بروز دهد.

هيچ گاه به اين اميد كه ممكن است بعد از ازدواج درست شود و بعد از ازدواج طرف مقابل تغيير مي كند با كسي ازدواج نكنيد.همچنين حاضر به پذيرش كاري كه برخلاف ميل باطني شماست نشويد چون ممكن است با فرو نشستن احساسات اوليه ناخودآگاه از انجام اين كار بعد از ازدواج سر باز زنيد و همسرتون فكر كند كه شما فقط به خاطر منافعتان مي خواستيد با او ازدواج كنيد و به همين دليل او را فريب داده ايد و ديگر در هيچ موردي به شما اعتماد نداشته باشد.

آقايون اين موضوع را درك كنيد كه همان طور كه شما اهل بينايي بوده و تحت تاثير پارامترهاي جسماني و انجام اعمال جنسي دلخواه هستيد به طوري كه با ديدن يك چيز ناخوشايند مانند موهاي شرمگاهي بلند يا پاهاي پشمالو يا سينه و باسن بد فرم يا ... به سرعت سرد مي شويد و حس مي كنيد كه همسرتان ديگر جذابيت جنسي برايتان ندارد اگر همسرتون را مجبور به معاشقه دهاني برخلاف ميلش كنيد به كلي نسبت به شما سرد مي شود.همين كه با تحكم و به زور از او بخواهيد اين كار را برايتان انجام دهداحساس بدي نسبت به شما پيدا مي كند و او را ياد زن هاي بدكاره مي اندازيد.بايد شما از قلب و مغز زنان به اندام و علائق جنسي آنها نفوذ كنيد.

خانم ها شما هم اين مطلب را درك كنيد كه ممكن است انجام ندادن معاشقه دهاني باعث سردي همسرتون نسبت به شما گردد.اما هرگز تحت فشار و عليرغم ميل باطني خود به اين كار تن در ندهيد.چنانچه احساس خوبي نداريد هرگز مجبور به انجام اين كار نيستيد.

مي دانيد كه جنسي ترين عضو بدن ما مركزي در مغز است و مغز كليه حركات و تمايلات جنسي را به صورت خودآگاه يا ناخودآگاه كنترل مي كند.پس بهترين كار اين است كه با انجام مطالعه و تحقيق درباره انجام دادن يا ندادن رابطه جنسي دهاني بعد از ازدواج فكر كرده و تنها با در نظر گرفتن تمايلات و احساسات خود به اين سوال جواب دهيد كه آيا حاضر به انجام اين كار هستيد يا نه؟چون رابطه جنسي دهاني همراه با تعداد دفعات برقراري رابطه جنسي جزء مهمترين معيارهاي تشخيص تناسب جنسي قبل از ازدواجمي مي باشند.

دکتر رهام صادقی
hashari hastam
     
  
مرد

 
قسمت اول و آخر همه سکسامون ساک زدنه البته منم خیلی دوست دارم کسش و بخورم اوایل سخت بود برای هر دو مون حالت تهوع و چیزای دیگه ولی عادت کردیم حالا اگه من کسشو نخورم یا اون ساک نزنه اصلا درست تحریک نمی شیم مهم توی این جور روابط سعی و توجه به طرف مقابل خیلی ها زود ول میکنن مثل خیلی از دوستای مشترکمون اما باید بدونید یکی از معدود روابط جنسی است که صد در صد مرد حال می کنه پس به خاطر خودتونم اینکارو ادامه بدین حتی اگه همسرتان ادامه نده چون در روابط عمیق زناشویی با اینکار طرف فکر میکنه همه جوره به شما بدهکاره حداقل رابطه بهتری پیدا می کنید خانم ها عاشق توجه ان اگه از این لحاظ ارضاء بشن در رابطه جنسی هر کاری میکنن فقط یادتون باشید بزاق دهان پر از میکروبه و عامل خیلی از بیماری های آقایان و خانمها همین است پس فقط با شریک جنسی خود اینکارو کنید نه با همه...
     
  
صفحه  صفحه 2 از 2:  « پیشین  1  2 
Sexology - سکسولوژی

Oral Sex | آمیزش جنسی دهانی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA