انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 11 از 62:  « پیشین  1  ...  10  11  12  ...  61  62  پسین »

Political News | آخرين خبر .......... (خواندن پست اول الزامیست)


مرد

 
یک اسرائیلی به اتهام فروش تجهیزات نظامی به ایران بازداشت شد

یک اسرائیلی به اتهام فروش تجهیزات نظامی به ایران در سرزمین های اشغالی دستگیر شد.

به گزارش مهر به نقل از جروزالم پست، یک مرد ۶۴ ساله ساکن سرزمین های اشغالی امروز در فرودگاه "بن گورین" دستگیر شد.
این فرد به درخواست آمریکا و به اتهام فروش تجهیزات نظامی به ایران دستگیر شد.
وی در سال ۲۰۱۳ در یک دادگاه فدرال آمریکا به اتهام فروش تجهیزات نظامی به ایران بدون داشتن مجوز و همچنین پول شویی بین سال های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۴ تحت تعقیب بوده است.
گفته شده است این فرد بین سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۳ نیز در دو مورد به طور غیرقانونی قطعات جنگنده های اف ۴ و ۱۴ به ایران فروخته است.
افرادی که قصد فروش این قطعات را دارند، باید از قبل مجوز قانونی وزارت خارجه آمریکا را اخذ کنند که در این مورد، متهم تقاضایی برای این مجوز ارائه نداده است. علاوه بر این، بر اساس قوانین آمریکا، فروش این قطعات به ایران به طور کلی ممنوع است.

منبع خبر تدبیر
تو میتونی به هر چیزی که میخوای برسی؛بشرطی که فکرتو روش بکار بندازی
__________________________
بی ثمرترین روز روزی است ک نخندیده باشی
     
  
زن

andishmand
 
خانواده مه آفرید امیرخسروی از برگزاری مجلس ختم او در تهران منع شدند




بنابرگزارش ها خانواده مه آفرید امیرخسروی از برگزاری مجلس ختم او در تهران منع شده اند.

خانواده مه آفرید در یک آگهی اعلام کرده بودند که مجلس ختم سوم او روز سه شنبه در سالن همایشی در سعادت آباد تهران برگزار می شود اما غلامعلی ریاحی، وکیل خانواده به سایت پیام نو گفته است که این مراسم لغو شده است.
آقای ریاحی توضیح داده است که در پی دادن شعارهایی درمراسم تشییع جنازه مه آفرید در بهشت زهرا در روز یکشنبه و بازداشت یکی دو نفر از کارگرانی که به او ابراز علاقه می کردند، نیروی انتظامی گفته است که حق ندارند مجلس ختمی در تهران برگزار کنند مگر آنکه آقای ریاحی و برادرمه آفرید مسئولیت آن را بپذیرند، اما آن ها از اینکار خودداری کردند.
غلامعلی ریاحی افزوده که کارگران با تعهد او آزاد شدند و قرار شد باز هم با تعهد او، مراسم در رودبار برگزار شود اما ظاهرا در این مورد هم مشکلاتی پیش آمده است.
مه آفرید امیرخسروی روز شنبه بطورغیرمنتظره در زندان در تهران اعدام شد. او در ارتباط با پرونده موسوم به اختلاس سه هزار میلیارد تومانی به مرگ محکوم شده بود.

منبع خبر رادیو فردا
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  
مرد

 
حالا من موندم چرا یهو این فرد اعدام شد؟چرا مردم نباید از دفاعیات اون در دادگاه چیزی بدونن؟
غیر از اینه کسایی اون بالا ترسیدن.
هرچند مردم ما اینقد ساده هستن که ساکت میمونن

تازگی هام که ۳‎هزار به توان دو اختلاس شده ‏‎ ‎
     
  
زن

 
اعترافات متناقض قاتلان دانشجوی ایرانی در ایتالیا



در ادامه تحقیقات پلیس ایتالیا سرانجام متهمان به ارتکاب جنایت اعتراف کرده و مدعی شدند دختر ایرانی را با زنجیر خفه کرده‌اند. این اعترافات در حالی مطرح شد که متهمان در ادامه تحقیقات اعترافات متناقض دیگری را مطرح کرده و انگیزه‌شان از قتل مشخص نیست.

گفتنی است در مراسم ختم مهتاب که چندی پیش در تهران برگزار شد اصغر فرهادی برنده جایزه اسکار نیز حضوز داشته است


http://www.entekhab.ir/fa/news/162397
     
  
زن

andishmand
 
nisha2552: حالا من موندم چرا یهو این فرد اعدام شد؟چرا مردم نباید از دفاعیات اون در دادگاه چیزی بدونن؟
غیر از اینه کسایی اون بالا ترسیدن.
هرچند مردم ما اینقد ساده هستن که ساکت میمونن
چرا مردم باید دفاعبات اون رو می شنیدن!! . اصلا" مردم چه حقی دارند که چیزی بشنوند. این چند جلسه دادگاه فرمایشی هم فقط بخاطر نمایش بود که همه بگن عجب دولت و حکومت حواس جمع و عادلی داریم . یه نفر قربانی شد تا سر و صداها بخوابه و کسی از وقایع پشت پرده و دستهای درازی که تو کار بودن باخبر نشن .
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  
زن

andishmand
 
اوباما: شانس بالایی برای رسیدن به توافق با ایران هست



رئیس جمهور ایالات متحده روز چهارشنبه در توضیح سیاست‌ خارجی دولتش از مذاکرات هسته‌ای با ایران حمایت کرد و گفت برای نخستین بار در ۱۰ سال گذشته شانس خیلی بالایی برای دستیابی به توافق اتمی با ایران وجود دارد.

باراک اوباما هفتم خردادماه در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان «آکادمی نظامی ایالات متحده» در وِست پوینت نیویورک٬ اظهار کرد که ایران علی‌رغم هشدارهای ایالات متحده٬ اسرائیل و سایر کشورها در طول سال‌ها برنامه هسته‌ای خود را پیش برده است٬ اما از زمان آغاز ریاست جمهوری وی٬ واشینگتن ضمن اعمال فشار بر ایران از طریق تحریم‌ها٬ دست خود را نیز برای مذاکره به سوی دولت ایران دراز کرد.

وی افزود: «اکنون امکان آن هست تا بر سر تفاوت‌هایمان به مصالحه برسیم. راه رسیدن به موفقیت طولانی است و ما تمامی گزینه‌ها برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای را مد نظر داریم٬ اما برای اولین بار در یک دهه گذشته٬ شانس خیلی بالایی برای رسیدن به توافق وجود دارد٬ توافقی که تاثیرگذارتر و بادوام‌تر از توافق به دست آمده از طریق اعمال زور است.»

از زمان روی کار آمدن دولت حسن روحانی٬ مذاکرات هسته‌ای ایران پیشرفت‌های محسوسی داشته و در همین راستا مقام‌های ایران و آمریکا با یکدیگر دیدار و گفت‌و‌گو داشته‌اند.

هم اکنون طبق توافق موقت هسته‌ای ژنو که سوم آذرماه سال گذشته منعقد شد٬ ایران و شش قدرت جهانی در حال مذاکره برای دستیابی به توافقی نهایی و جامع هستند.

باراک اوباما در ادامه سخنان خود همچنین با اشاره به بحران‌های اوکراین٬ سوریه و آفریقای مرکزی گفت که دولت وی علاقه‌ای ندارد خود را درگیر بحران‌هایی کند که به طور مستقیم امنیت و اقتصاد آمریکا را تهدید نمی‌کنند.

وی افزود که حل این بحران‌ها وظیفه آمریکا نیست و تاکید کرد که پس از جنگ‌های پرهزینه چند سال اخیر آمریکا٬ بسیاری از آمریکایی‌ها مخالف مداخله نظامی آمریکا در چنین بحران‌هایی هستند.

باراک اوباما در خصوص بحران سوریه هم با تاکید بر این‌ که هیچ راه حل صرفا نظامی‌ای برای مقابله با این مسئله وجود ندارد٬ گفت: «به عنوان رئیس جمهور تصمیم من این بود که ما نباید نیروهای آمریکایی را وارد این جنگ داخلی فرقه‌ای کنیم.»

وی با این‌ حال افزود: «اما این بدان معنا نیست که نباید به مردم سوریه کمک کنیم تا مقابل دیکتاتوری که مردم را بمباران می‌کند و به آن‌ها گرسنگی می‌دهد بایستند. با کمک به کسانی که برای دفاع از حقوق سوری‌ها برای رقم زدن آینده‌شان می‌جنگند٬ ما همچنین شمار رو به افزایش افراطیونی را که از این هرج و مرج به نفع خود استفاده می‌کنند٬ به عقب می‌رانیم.»

رئیس جمهور ایالات متحده خاطرنشان کرد که کشورش حمایت‌هایش را متوجه کشورهای همسایه سوریه٬ اردن٬ لبنان٬ ترکیه و عراق خواهد کرد٬ کشورهایی که به گفته وی ضمن پناه دادن به پناهجویان سوری٬ با تروریست‌های مستقر در مناطق مرزی سوریه نیز مقابله می‌کنند.

وی همچنین تاکید کرد که ضمن تلاش برای یافتن راه حلی سیاسی برای بحران سوریه٬ تلاش خواهد کرد کنگره را راضی به حمایت از اپوزیسیون سوریه کند٬ گروهی که به گفته وی بهترین گزینه در مقابل «تروریست‌ها و یک دیکتاتور بی‌رحم» است.

اوباما: همچنان برای تعطیلی گوآنتانامو تلاش خواهم کرد

باراک اوباما روز چهارشنبه در عین حال تاکید کرد که ایالات متحده به عنوان یک کشور استثنایی» همواره مایل است تا پایبندی‌اش به حاکمیت‌ قانون و هنجارهای بین‌المللی را در عمل ثابت کند.

وی با اشاره به این نکته افزود: «به همین دلیل من همچنان به تلاش‌هایم برای تعطیل کردن زندان گوآنتانامو ادامه خواهم داد٬ زیرا ارزش‌های آمریکایی و باورمان به حکومت قانون بازداشت نامحدود اشخاص در خارج از مرزهایمان را مجاز نمی‌شمارد.»

بازداشتگاه گوآنتانامو بیش از ۱۲ سال پیش٬ در دوران ریاست جمهوری جرج بوش و پس از واقعه ۱۱ سپتامبر٬ در اردوگاه دریایی آمریکا در گوآنتانامو٬ واقع در جنوب شرقی کوبا تاسیس شد.

این بازداشتگاه به منظور بازداشت افراد مظنون به عضویت در القاعده٬ اعضای طالبان و سایر گروه‌هایی که از نظر آمریکا فعالیت‌های تروریستی می‌کنند٬ ایجاد شد.

باراک اوباما پس از آن‌ که برای نخستین بار به عنوان رئیس جمهوری آمریکا انتخاب شد، فرمان تعطیلی بازداشتگاه گوآنتانامو تا ژانویه ۲۰۱۰ را امضا کرد.

این فرمان با این حال در ادامه راه متوقف شد؛ دادگاه نظامی آمریکا با محاکمه ساکنان گوآنتانامو در دادگاه‌های غیرنظامی مخالفت کرد، سنای آمریکا استفاده از بودجه عمومی برای انتقال زندانیان گوآنتانامو یا آزادی آنها را ممنوع کرد و در نهایت نیز پس از آن‌ که آقای اوباما فرمان آماده‌سازی زندانی با حداکثر امنیت در آمریکا را برای انتقال زندانیان گوآنتانامو صادر کرد، کنگره با این فرمان مخالفت کرد.

هم اکنون طبق آخرین آمار٬ بیش از ۱۵۰ زندانی همچنان در بازداشتگاه گوانتانامو به سر می‌برند.


منبع خبر رادیو فردا
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  
زن

andishmand
 
ایران و آمریکا خبر پناهندگی دانایی‌فر، مرزبان ربوده‌شده، را تأیید نکردند




وزارت کشور ایران و وزارت خارجه ایالات متحده خبر پناهنده شدن جمشید دانایی‌فر، مرزبان ربوده‌شده ایرانی، به آمریکا را تأیید نکردند.

آلن ایر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، روز جمعه، نهم خرداد، در مورد خبر پناهندگی این مرزبان ایرانی به آمریکا به خبرگزاری مهر گفت: «من هم این گزارش‌ها را در بعضی رسانه‌های ایرانی خواندم، اما این خبر را معتبر نمی‌دانم.»

در همین روز، روح‌الله جمعه‌ای، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور ایران، نیز در این خصوص گفت که «هیچ گزارشی مبنی بر پناهندگی دانایی‌فر وجود ندارد».

وی منبع این خبر را «غیر رسمی، ناشناس و غیر معتبر» توصیف کرد و گفت: «ما هیچ گزارش و سندی مبنی بر صحت و سقم این ادعا نداریم و منابع رسمی نیز چنین ادعایی را تائید نکرده‌اند.»

روز جمعه، نهم خرداد، برخی سایت‌ها به نقل از وب‌سایتی به نام «حقوق انسانی و اولیه بشر» نوشته بودند که جمشید دانایی‌فر روز پنج‌شنبه «با یک هواپیمای نظامی به عنوان پناهنده سیاسی وارد خاک آمریکا شده است».

جمشید دانایی‌فر گروهبانی است که همراه با چهار مرزبان دیگر در روز ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ در مرز ایران با پاکستان توسط گروه جیش‌العدل ربوده شد.

جیش‌العدل روز سوم فروردین امسال اعلام کرد که دانایی‌فر را به تلافی مرگ یکی از زندانیان اهل سنت اعدام کرده است، اما پس از آن خبرهای ضد و نقیضی در مورد زنده بودن یا نبودن او منتشر شده و سرنوشت او هم‌چنان نامعلوم مانده‌ است.

چهار مرزبان دیگر، دو ماه پس از ربوده شدن، آزاد شده و به ایران بازگشتند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور روز جمعه در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر افزود که «ما همچنان پیگیر وضعیت دانایی‌فر هستیم و دولت پاکستان را مسئول می‌دانیم».

منبع خبر رادیو فردا
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  
مرد

 
نامه 31 نماینده مجلس به سرافراز برای حضور منتقدان توافقنامه ژنو در رسانه ملی+متن کامل

31 نفر از نمایندگان مجلس طی نامه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیما خواستار حضور منتقدین توافقنامه ژنو در این سازمان شدند.
خبرگزاری فارس: نامه 31 نماینده مجلس به سرافراز برای حضور منتقدان توافقنامه ژنو در رسانه ملی+متن کامل

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما خواستار حضور منتقدین توافقنامه ژنو در رسانه ملی شدند.

متن این نامه به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر سرافراز

ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله 9 دی و همچنین تبریک مجدد انتصاب حضرتعالی به ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و آرزوی توفیق در اداره این دانشگاه بزرگ فرهنگی و سیاسی انقلاب اسلامی، پیش از این و در دوره ریاست جناب آقای مهندس ضرغامی، تعدادی از نمایندگان مجلس طی دو نامه جداگانه به روند حاکم بر صدا و سیما در جلوگیری از حضور منتقدین توافقنامه ژنو و یک طرفه بودن حضور مدافعین، اعتراض داشتند.

جناب آقای ضرغامی در نامه شماره 1100/5277/2300/م در مورخ 3/12/92 در پاسخ به این نمایندگان، ضمن صحیح دانستن این انتقاد، دلیل آن را جلوگیری از تضعیف دولت دانستند. برای ما نیز نیک روشن است که دولت جمهوری اسلامی و تیم مذاکره کننده، نباید تضعیف شود و با فرض این اصل، چنین درخواستی مطرح شده بود.

اکنون با توجه به اصل 175 قانون اساسی که تصریح می کند: «در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، آزادی بیان و نشر افکار با رعایت موازین اسلامی و مصالح کشور باید تأمین گردد» و با توجه به تأکید جناب آقای روحانی، رئیس‌جمهور محترم در پیام‌شان به همایش اعتدال مبنی بر این که «اداره جامعه ما با علائق و سلایق گوناگون بدون دانش، گفت‌وگو و سعه صدر امکان‌پذیر نیست. باید با سعه صدر با مسائل برخورد کنیم و بگذاریم افراد حرفشان را بزنند» و همچنین با توجه به شبهه‌افکنی‌های اخیر برخی از غرب‌زدگان در خصوص اصل برخورداری ملت ایران از انرژی هسته‌ای و با توجه به اینکه مقام معظم رهبری نیز در خصوص موضوع هسته‌ای و مذاکره با 1+5 ضمن حمایت از مذاکره‌کنندگان تأکید فرموده‌اند: «ملّت باید بیدار باشد، بداند چه اتّفاقى دارد مى‌افتد تا بعضى از تبلیغاتچى‌هاى مواجب‌بگیر دشمن و بعضى از تبلیغاتچى‌هاى بى‌مزد و مواجب - از روى ساده‌لوحى - نتوانند افکار عمومى را گمراه کنند.» جا دارد حضرتعالی این روال را تغییر داده و ترتیبی اتخاذ دهید تا منتقدین و مدافعین توافقنامه ژنو در برنامه‌های مختلف صدا و سیما حضور یابند و به محاسن و معایب این پرونده بپردازند و زیاده‌خواهی‌های طرف غربی و شبهه‌افکنی تبلیغاتچی‌های مواجب‌بگیر داخلی را بیش از پیش برای افکار عمومی روشن کنند.
خبر تکمیلی در فارس

نمیدونم چکار کنم ؟!!!
     
  
مرد

 
یک منبع مطلع در گفت‌وگو با ایسنا:

ارسال نامه‌ی ایران به پادشاه عربستان تکذیب می‌شود


یک منبع مطلع اخبار مربوط به ارسال نامه‌ای از سوی رئیس‌جمهور ایران به پادشاه عربستان در رابطه با کاهش قیمت نفت و مذاکرات هسته‌ای را تکذیب کرد.

این منبع مطلع در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اعلام این خبر اظهار کرد: نه رئیس جمهور و نه هیچ فردی از دولت نامه‌ای تحت این عنوان به پادشاهی عربستان ننوشته است و خارج از دولت هم چنین بحثی نداشته‌ایم.

بنا بر این گزارش، یک روزنامه(مردم امروز) روز یکشنبه در خبری اختصاصی که برروی صفحه اول خود منتشر کرده بود از نامه «حسن روحانی» رئیس‌جمهور کشورمان به پادشاه عربستان که شش روز پیش ارسال شده است دررابطه با تفاهم دو کشور بر سر دو موضوع مذاکرات هسته‌ای و کاهش قیمت نفت خبر داده بود.

روزنامه‌ی مردم امروز برای نخستین بار روز شنبه 6 دی‌ماه منتشر شد.
ایسنا





اینترنت در کره‌شمالی بار دیگر قطع شد



شبکه اینترنت و نسل سوم موبایل در کره شمالی در بحبوحه تنش‌ها میان این کشور با آمریکا به خاطر حمله هکری به سونی پیکچرز بار دیگر قطع شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری شینهوا، صبح روز شنبه شبکه اینترنت و نسل سوم موبایل کره شمالی قطع شد و تا اواخر شب همان روز به حالت عادی بازگشت.

اوایل همان روز دپارتمان سیاستگذاری کمیسیون دفاع ملی کره شمالی، آمریکا را مقصر این قطعی اعلام و حمله هکری به سونی پیکچرز را رد کرد.

واشنگتن، پیونگ‌یانگ را به هک شرکت سینمایی سونی پیکچرز در اواخر نوامبر 2014 متهم می‌کند و اعلام کرده کره شمالی برای ممانعت از پخش فیلم "مصاحبه" که یک کمدی برای ترور رهبر جوان کره شمالی است، دست به هک این کمپانی زده است.

اولین قطعی اینترنت در کره شمالی برای 9 ساعت و روز پنج شنبه اتفاق افتاد.
ایسنا

نمیدونم چکار کنم ؟!!!
     
  
مرد

 
در دیدار معاون وزیر خارجه چین

ظریف از نقش مثبت چین در مذاکرات هسته‌ای تشکر کرد

ژانگ مین، معاون وزیر امور خارجه جمهوری خلق چین یک‌شنبه بعدازظهر با دکتر محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با اشاره به مناسبات گسترده بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین خاطرنشان کرد: رییسان‌جمهور دو کشور در ملاقات با یکدیگر در شانگهای، زمینه هر چه بیش‌تر توسعه روابط را ترسیم کردند و لازم است بخش‌های ذی‌ربط در دو کشور در زمینه اجرایی شدن توافقات دو رییس‌جمهور گام‌های مناسب را بردارند.

در ادامه ظریف از نقش مثبت طرف چینی در گفت‌وگوهای هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و گروه کشورهای 1+5 تشکر کرد.

او با اشاره به اهمیت روابط استراتژیک و راهبردی دو کشور اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد زمینه لازم برای توسعه بیش‌تر روابط در تمام زمینه‌ها را فراهم آورد.

ظریف با اشاره به موضوع مقابله با تروریست و افراط گرایی گفت: ما نگرانی‌های مشترکی با چین در این زمینه داریم و تلاش می‌کنیم با همکاری نزدیک جلوی اقدامات تروریستی را سد کنیم.

وزیر امور خارجه کشورمان نبود مشکل سیاسی در روابط و وجود نگرانی‌های مشترک بین دو کشور را از ویژگی‌های برجسته روابط دوجانبه عنوان کرد و گفت: این ویژگی‌ها زمینه را برای انجام همکاری بیش‌تر بین دو کشور فراهم کرده است.

ژانگ مین، معاون وزیر امور خارجه چین نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام گرم وزیر امور خارجه چین افزود: روابط چین و ایران در تمام زمینه‌ها رو به افزایش است و ما بر این باور هستیم که روابط دو کشور راهبردی است. دیدارهای مقامات بلند پایه دو کشور در یک‌سال گذشته بی‌سابقه بوده و در ماه‌های آتی نیز سفر متقابل مقامات چین به جمهوری اسلامی ایران در دستور کار قرار دارد.

وی هم‌چنین با اشاره به اهمیت احیای جاده ابریشم و وجود ایده‌های مهم برای احیای این جاده اظهار کرد: خوشبختانه این ایده‌ها مورد استقبال جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

او از همکاری جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریست قدردانی کرد و گفت: ما نباید اجازه دهیم که تروریست‌ها در عراق و سوریه پیشرفت کنند زیرا بعد از خروج از این کشورها دست به عملیات تروریستی در سایر کشورها خواهند زد.

معاون وزیر خارجه چین در رابطه با موضوع هسته‌ای گفت: چین همواره علاقمند بوده که این مشکل هر چه زودتر حل شود و از توافق جامع هسته‌ای که منجر به رفع نگرانی‌های دو طرف شود استقبال می‌کند.

ژانگ مین اقتصاد دو کشور را مکمل یکدیگر دانسته و بر افزایش همکاری‌های اقتصادی تاکید کرد و افزود: چین برای توسعه همکاری‌های اقتصادی و تجاری با ایران اهمیت بالایی قائل است.
ایسنا

نمیدونم چکار کنم ؟!!!
     
  
صفحه  صفحه 11 از 62:  « پیشین  1  ...  10  11  12  ...  61  62  پسین » 
سیاست

Political News | آخرين خبر .......... (خواندن پست اول الزامیست)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA