انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 40 از 45:  « پیشین  1  ...  39  40  41  ...  45  پسین »

ترفند های كامپیوتری


مرد

 
ترفندهاي ويندور7

ž باگ موجود در صفحه دسکتاپ

ž در تعریف باگ می‏توان گفت: نوعی اشکال یا اشتباه در اجرای نرم‌افزار که موجب نتایج اشتباه یا اجرا نشدن نرم‌افزار می‏گردد. نسخه های مختلف ویندوز شرکت مایکروسافت سابقه طولانی در داشتن باگ‏های کوچک و بزرگ دارند که در زمان‏های مختلف توسط وصله‏های امنیتی ارائه شده حل شده‏اند. اما در این ترفند قصد داریم به معرفی یک باگ جدید در صفحه دسکتاپ ویندوز ویستا بپردازیم که حتی پس از عرضه ویندوز 7 نیز حل نشده است و در ویندوز 7 نیز وجود دارد. همچنین در آخرین آپدیت‏های این ویندوزها نیز فکری به حال آن نشده است. لازم به ذکر است با جستجویی که توسط وب سایت ترفندستان صورت گرفت این باگ تاکنون در
ž هیچ سایت خارجی معرفی نشده است و نگارنده این ترفند برای اولین بار این باگ رو کشف نموده است و وب سایت ترفندستان اولین منتشر کننده آن به زبان فارسی است.
ž برای مشاهده این باگ:
ž ابتدا بر روی فضای خالی از صفحه دسکتاپ در ویندوز 7 راست کلیک نموده و اطمینان پیدا کنید در منوی View تیک گزینه Auto arrange icons خورده باشد. اگر این طور نیست بر روی آن کلیک کنید تا آیکن‏های صفحه دسکتاپ به صورت اتوماتیک مرتب شود.حال در میان آیکن‏های موجود در صفحه دسکتاپ بر روی یکی از آیکن‏های موجود راست کلیک کنید و گزینه Cut را انتخاب کنید. دقت کنید آیکن مورد نظر، آخرین آیکن نباشد و ترجیحاً یکی از آیکن‏های میانی باشد. همچنین آیکنی باشد که به آن احتیاج ندارید، چرا که در آخر قصد داریم آن را پاک کنیم.پس از Cut کردن آیکن موجود در صفحه دسکتاپ، خواهید دید که حال آیکن کمرنگ می‏شود.اکنون مجدد بر روی همان آیکن راست کلیک کرده و Delete را انتخاب کنید و پیغام Yes را برای تأیید حذف انتخاب کنید.اکنون دو اتفاق به طور همزمان رخ می‏دهد. آیکن قبلی حذف می‏شود، در عین حال به طور طبیعی آیکنی جای آن را در صفحه دسکتاپ پر می‏کند. اما با این ویژگی که آیکنی که جای آیکن حذف شده را گرفته است بی‏دلیل کمرنگ شده است. بدون اینکه آن را Cut کرده باشیم. این اشتباهی است که ویندوز مرتکب می‏شود و آیکن جایگزین را بی‏دلیل کمرنگ نمایش می‏دهد.تنها با Refresh صفحه است که آیکن از حالت کمرنگ خارج می‏شود
     
  
مرد

 
حقه‌ها و ترفند‌هاي اينترنتي
حقه‌ها و ترفند‌هاي اينترنتي اگر از افرادي هستيد كه وب گردي كار اساسي شماست و شب و روز در حال سر زدن به سايت هاي مختلف هستيد توصيه ما اين است كه تمام اين مقاله را حفظ كنيد و ياد بگيريد زيرا بسيار بسيار براي شما كارامد است.

اين ترفند ها در واقع راه هاي ميانبر براي دست يافتن به محتويات سايت هاست و به بهبود تلاش شما براي دستيابي به محتويات سايت ها كمك مي كند.

ترفند اول:

اگر وارد سايتي شده ايد كه تمايل شديدي به ديدن عكس هاي آن داريد اما نمي توانيد عكس را ببينيد يا به عبارت ديگر عكس مورد نظر به صورت مربعي كه در آن ضربدر قرمزي قرار گرفته مشاهده مي شود.براي اين كار اغلب راست كليك كرده و گزينه show pic را كليك ميكنند كه ۹۰درصد بي فايده است اما راه حل جالب آن:

بر روي آيكون عكس راست كليك كنيد و بعد properties را انتخاب كنيد. در اين كادر محاوره اي مشاهده شده كافي است آدرس جلوي URL را در قسمت adressصفحه جستجو گر هاي خود بنويسيد و دكمه enterرا بفشاريد.

در اين صورت عكس قابل مشاهده است. اما اگر قابل مشاهده نبود ديگر نمي شود كاري كرد چون صد در صد لينك عكس داراي مشكل شده است.

ترفند دوم:

اگر وارد يك سايت شلوغ شديد كه شايد دقايق زيادي طول بكشد تا صفحه اصلي آن load شود و تنها چند مربع و....در اطراف سايت مشاهده ميكنيد و شديدا ميخواهيد مطالب سايت و موضوعات آن را ببينيد و بخوانيد فورا به اطراف سايت نگاه كنيد و به دنبال كلمه Site Mapبگرديد. در صورتي كه اين عبارت را پيدا كرديد با باز كردن آن مي توانيد ليستي از لينك ها و موضوعات سايت را مشاهده كنيد اما اگر همچين دكمه اي نيافتيد.....صبر كنيد تا صفحه كاملا load شود.(به همين سادگي!!)

ترفند سوم:

وقتي مي خواهيد بدانيد آيا كلمه مورد نظر شما در سايت وجود دارد يا نه ؟ و سايت امكان جستجوي كلمه و... را براي كاربران خود تدارك نديده تنها كاري كه مي توانيد كنيد اين است كه:
در مرورگر Internet Explorer خود از نوار منو گزينه view را انتخاب كنيد و سپس find را انتخاب كنيد. در صفحه باز شده عبارت مورد نظر را تايپ و find را كليك كنيد. با انجام اين كار به راحتي كلمه مورد نظر در صفحه هاي لايت شده و براي شما قابل رؤيت مي باشد حال اگه پشت سر هم FIND را بزنيد قطعا در صورت وجود كلمه هاي ديگر در ادامه آن ها هم هاي لايت مي شوند.

ترفند چهارم:

ميخواهيم ببينيم كه آيا كلمه مورد نظر اصلا در كل سايت مورد نظر وجود دارد يا نه؟
براي اين كار از دو جستجوگر GOOGLE و Alta Vista براي ترفند استفاده مي كنيم:

براي google:
مثلا مي خواهيم بدانيم در يك سايت كسي به نام Zahra مطلبي نوشته يا نه؟ يا اصلا اين كلمه در سايت وجود دارد يا نه؟:
در قسمت جستجوگر گوگل نام سايت و نام مورد جستجو را با يك فاصله به صورت زير تايپ كرده:

zahra www.example.com و در نهايت دكمه enter را مي فشاريم حال جستجو گر تمامي صفحاتي از سايت مورد نظر كه در آن اين كلمه وجود دارد را نشان مي دهد.

براي جستجو گر Alta Vista در جعبه جستجو همانند گوگل عمل ي كنيد با اين تفاوت كه به جاي فاصله از علامت + استفاده مي كنيد:
به اين فرم: +zahra www.example.com

نهايتا دكمه enter را بزنيد و نتايج را مشاهده كنيد.

ترفند پنجم:

گاهي اوقات طراحان سايت ها براي سايت ها انيميشن ها و...را طراحي مي كنند(به اين صفحه intro مي گويند) كه براي ورود به سايت بايد حتما از آن عبور كنيد اگر حوصله نداريد تا انتهاي load شدن اين صفحه منتظر بمانيد فورا در صفحه به دنبال كلمه skipintro بگرديد و در صورت يافتن آن را كليك كنيد تا از اين صفحه به صفحه اول برويد اگر نبود مجبوريد يك بار هم كه شده اين مبارك صفحه را تحمل كنيد و بلافاصله وقتي به صفحه اول سايت برخورديد آدرس آن را ياد داشت كرده و براي بار هاي بعد از طريق تايپ آدرس در قسمت adress سايت بلافاصله بدون تحمل intro وارد صفحه اول شويد.

ترفند ششم:

گاهي به سايت هايي بر مي خوريم كه مقالات آنها در بيش از يك صفحه قرار گرفته (گاهي حتي با وجود اينكه مقالات كمحجم اند و طولاني نيستند به اينچنين مواردي براي مقالات رو برو مي شويم) كه خواندن و پرينت گرفتن آنها مشكل است (طراحان سايت اين كار را فقط براي اين انجام مي دهند كه بتوانند تبليغات سايت را بالاتر ببرند و خواننده مجبور باشد تمام تبليغات را مشاهده كند.)

راه حل اين مشكل:

در صورت وجود چنين مقالاتي ابتدا به ابتدا و انتهاي ليست مقالات برويد و كلمه printer friendly را پيدا كنيد (اين عبارت يا در اول ليست مقالات چنين سايتهايي قرار مي گيرد يا در انتهاي آن) با كليك بر اين دكمه تمام مقاله در يك صفحه ظاهر مي شود و شما به راحتي مي توانيد هم از آن پرينت بگيريد و هم مي توانيد آن را ذخيره كنيد.

ترفند هفتم:

گاهي در ابتداي ورود به سايت ها از شما ايميل ميخواهند براي اينكه در آينده تبليغات خود را به ايميل شما ارسال كنند براي رهايي از چنگال اين تبليغات و دست يافتن به محتواي سايت كافيست كه يك ايميل نامعتبر مثل salam@byebye.com را به جاي آدرس ايميل خود به آنها بدهيد. بسياري از سايت ها قابليت تشخيص آدرس ايميل معتبر از غيرمعتبر را ندارند.

ترفند هشتم:

وقتي رنگ نوشته هاي سايت مطابق ميل شما نيست يا متن سايت خوانا نيست كار هاي زير را انجام دهيد:
به view برويد:
به گزينه Internet Option برويد.
در صفحه اي كه بازمي شود بر روي دكمه color در انتهاي صفحه مراجعه كنيد.
و از كنار عبارت use windows color تيك را برداريد و سپس رنگ نوشته هاي text نوشته ها و پس زمينه background را مطابق ميل خود تغيير دهيد با اين كار رنگ نوشته و پس زمينه مطابق ميل شما تغيير ميكند

نكته: توجه داشته باشيد كه كل رنگ نوشته هاي سايت ها تغيير مي كنند و اگر حالات گفته شده را به حالت اول بازگردانيد مي توانيد رنگ اصلي سايت ها را مشاهده كنيد.
     
  
مرد

 
2 راه برای حذف برگه‌ی Security از پنجره‌ی Properties فایل‌ها و پوشه‌ها
در محیط ویندوز در صورتی که بر روی یک فایل‌ یا یک پوشه راست‌کلیک نموده و Properties را انتخاب نمایید، خواهید دید که در این پنجره برگه‌ای به نام Security به چشم می‌خورد. با استفاده از این برگه، می‌توانید مجوزهای دسترسی به این پوشه و محتویات آن را برای حساب‌های کاربری مختلف ویندوز صادر نمایید. اما ممکن است تمایلی به وجود این برگه در پنجره‌ی Properties نداشته باشید. در این ترفند به معرفی نحوه‌ی حذف برگه‌ی Security از پنجره‌ی Properties فایل‌ها و پوشه‌ها از طریق 2 راه مختلف خواهیم پرداخت.

راه اول: ویرایش‌گر رجیستری ویندوز

ابتدا کلیدهای ترکیبی Win+R را فشار دهید تا پنجره‌ی Run باز شود.
در محیط Run عبارت regedit را وارد نموده و Enter بزنید.
پس از باز شدن پنجره‌ی ویرایش‌گر رجیستری ویندوز، به مسیر زیر بروید:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer

اکنون در قسمت سمت راست پنجره، بر روی فضای خالی از صفحه راست‌کلیک کرده و از منوی New بر روی (Dword (32-bit value کلیک کنید.
نام این مقدار جدید را NoSecurityTab قرار دهید.
اکنون بر روی NoSecurityTab دوبارکلیک کرده و در پنجره‌ی باز شده در قسمت Value data عدد 1 را وارد نموده و روی OK کلیک کنید.
با این کار برگه‌ی Security از پنجره‌ی Properties فایل‌ها و پوشه‌ها حذف خواهد شد.
برای بازگردانی این تب کافی است به NoSecurityTab مقدار 0 را بدهید.

راه دوم: ویرایش‌گر Group Policy ویندوز

ابتدا کلیدهای ترکیبی Win+R را فشار دهید تا پنجره‌ی Run باز شود.
در محیط Run عبارت gpedit.msc را وارد نموده و Enter بزنید.
در پنجره‌ی Local Group Policy Editor به مسیر زیر بروید:

User Configuration\Administrative Templates\Windows Components\Windows Explorer

اکنون از قسمت سمت راست پنجره بر روی Remove Security tab دوبارکلیک کنید.
در پنجره‌ی باز شده گزینه‌ی Enabled را انتخاب کرده و روی دکمه‌ی OK کلیک کنید.
با این کار نیز برگه‌ی Security در پنجره‌ی Properties ناپدید خواهد شد.
برای بازگردانی آن نیز کافی است با طی همین مسیر گزینه‌ی Remove Security tab را بر روی Disabled تنظیم کنید.
     
  
مرد

 
مقابله با ایمیل های هک شده
برخی از راهکارهای مقابله با ایمیل های هک شده را به شرح ذیل است:

1- سعی کنید دوباره به کاربری ایمیلتان دسترسی یابید: هکرها معمولا پسورد کاربری شما را تغییر نمی دهند زیرا راهکارهای بسیاری برای ورود به حساب کاربری افراد وجود دارد.

اما در برخی موارد هکرها بعد از ورود به ایمیل شما و ارسال یک ایمیل خالی به مخاطبانتان به سمت قربانی بعدی خود (که یکی از مخاطبانتان هستند) حرکت می کنند و در مرحله بعدی رمز عبور شما را عوض می کند.

اولین قدم هنگام عوض شدن رمز عبورتان این است که بتوانید دوباره به کاربری خود دسترسی یابید. این کار با استفاده از گزینه «رمز عبور خود را فراموش کرده ام» در بسیاری از سرویس های ارایه دهنده ایمیل انجام شدنی است.

2- انتخاب رمز عبور جدید؛ دیگر رمزهای عبور ساده انتخاب نکنید: بهترین راه حل این است که در تعیین رمز عبور از تمامی کاراکترها شامل حروف بزرگ، حروف کوچک، اعداد، نشانه ها و حتی از کلید فاصله استفاده کنید.

بعد از تغییر رمز عبور، به سراغ بخش تنظیمات تلفن و تبلت هایی بروید که به طور معمول ایمیل های خود را در آن باز می کنید و در آنها رمز عبور جدید را وارد کنید.

توجه داشته باشید که عوض کردن مکرر رمز عبور ایمیل برای کامپیوترها و ابزارهایی که به طور عمومی استفاده می شوند یک عادت خوب محسوب می شود.

3- بخش تنظیمات خود را چک کنید: با ورود به بخش تنظیمات حساب کاربری خود در ایمیل مطمئن شوید که هکرها هیچکدام از تنظیمات را تغییر نداده باشند.

تغییر تنظیمات در آینده ورود هکرها را حتی در صورت تغییر رمز عبور آسان می کند.

4- هک شدن خود را به تمامی مخاطبانتان اطلاع دهید: هکرها از ایمیل آدرس شما برای انتشار نرم افزارهای مخرب به مخاطبانتان استفاده خواهند کرد. یک ایمیل حاوی پیام هشدار به دوستانتان ارسال کنید و به آن ها بگویید که اگر پیام مشکوکی از ایمیل شما دریافت کردند باید آن را نادیده بگیرند.

5- یک رمز عبور را برای دو کاربری استفاده نکنید: اگر از یک رمز عبور برای دو کاربری مختلف استفاده کرده اید آن را عوض کنید.علت این است که در صورت هک شدن کاربری اول، هکری که رمز عبور شما را به دست آورده است می تواند با آگاهی از حساب کاربری آنلاین دیگرتان به آن دسترسی یابد.

6- از یک اسکنر کرم استفاده کنید: هکرها از کرم های اینترنتی برای بدست آوردن شماره رمزهای ایمیل شما استفاده می کنند.
یکی دیگر از راه های انتقال کرم های اینترنتی به ایمیل شما ارایه یک لینک مخرب از سوی یک فرد ناشناس به آدرس ایمیل شماست. توجه کنید که ایمیل های ناشناس را باز نکنید.

اما راه حل صحیح استفاده از یک اسکنر کرم های اینترنتی است که معمولا در بسته های ضدویروس تعبیه شده است.
     
  
مرد

 
تغییر اندازه‌ی دسته‌جمعی تصاویر در نرم‌افزار Adobe Photoshop
همان‌طور که می‌دانید در نرم‌افزار Adobe Photoshop به وسیله‌ی انتخاب Image Size از منوی Image می‌توانید به آسانی اندازه‌ی یک تصویر را تغییر دهید. اما فرض کنید قصد دارید چندین تصویر را تغییر اندازه دهید. طبیعتاً باز نمودن تک‌تک آن‌ها توسط فتوشاپ و سپس تغییر اندازه‌ی هر کدام به شکل جداگانه بسیار وقت‌گیر خواهد بود. در این ترفند نحوه‌ی تغییر اندازه‌ی دسته‌جمعی تصاویر در نرم‌افزار Adobe Photoshop را برای شما بازگو خواهیم کرد.

بدین منظور:

ابتدا نرم‌افزار Adobe Photoshop را اجرا نمایید.

سپس از منوی File و زیرشاخه‌ی Scripts بر روی Image Processor کلیک کنید.

در پنجره‌ی باز شده با چند مرحله روبرو هستید:

ابتدا در قسمت Select the image to process بر روی Select Folder کلیک نمایید.

اکنون پوشه‌ای که تصاویر مورد نظر در آن موجود است را انتخاب نمایید (در صورتی که تصاویر در یک پوشه نیست ابتدا همه‌ی تصاویر مورد نظر را در یک پوشه ذخیره کنید و سپس آن پوشه را در این قسمت انتخاب کنید).

در قسمت Select location to save processed images بایستی محل ذخیره تصاویر تغییر اندازه داده شده را انتخاب نمایید. با انتخاب Save in Same Location تصاویر در همان محل اولیه ذخیره خواهند شد. با انتخاب Select Folder نیز می‌توانید پوشه‌‌‌ی دیگری را برای ذخیره‌ تصاویر انتخاب کنید.

در مرحله‌ی بعد، می‌توانید تصاویر تولید شده را در هر یک از فرمت‌های PSD ،JPEG و همچنین TIFF ذخیره نمایید.
با انتخاب Resize to Fit فیلدهای W و H که فیلدهای عرض و طول تصویر هستند فعال می‌شوند. شما بایستی در این فیلدها عرض و طول مورد نظر خود را بر حسب پیکسل وارد نمایید.

در نهایت با کلیک بر روی Run عملیات تغییر اندازه‌ی تصاویر آغاز خواهد شد و تصاویر جدید در محل انتخابی شما ذخیره خواهند شد.
     
  
مرد

 
دو روش برای پی بردن به رمز عبور ذخیره‌‌شده‌ی شبکه‌ی بی‌سیم در محیط ویندوز
همان‌طور که می‌دانید هنگامی که قصد دارید به یک شبکه‌ی Wireless متصل شوید بایستی کلید امنیتی آن شبکه را وارد نمایید. این رمز عبور در سیستم ذخیره شده و دفعات بعدی نیازی به وارد کردن آن نیست. اما ممکن است این رمز عبور را بعد از مدتی فراموش کنید. آن وقت در صورتی که قصد داشته باشید از طریق یک دستگاه دیگر به شبکه متصل شوید دچار مشکل خواهید شد. در این زمان می‌توانید این رمز عبور ذخیره‌شده در سیستم را مشاهده کنید و سپس آن را در دستگاه دیگر وارد نمایید. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار از طریق 2 راه مختلف خواهیم پرداخت.

راه اول:

ابتدا کلیدهای ترکیبی Win+R را فشار دهید تا پنجره‌ی Run باز شود.

اکنون در محیط Run عبارت ncpa.cpl را وارد نمایید و Enter بزنید.

با باز شدن پنجره‌ی Network Connections بر روی کانکشن شبکه‌ی Wireless خود که به آن متصل هم هستید راست‌کلیک نمایید و Status را انتخاب کنید (همان‌طور که اشاره شد، قبل از این کار حتماً باید به شبکه‌ی وایرلس Connect شده باشید).

در پنجره‌ی باز شده بر روی Wireless Properties کلیک کنید.

در پنجره‌ی جدید باز شده به برگه‌ی Security بروید.

اکنون با فعال‌سازی تیک گزینه‌ی Show characters می‌توانید رمز عبور ذخیره‌شده‌ی این شبکه را مشاهده کنید.

راه دوم:

این راه از طریق Command Prompt ویندوز انجام می‌گیرد.

بدین منظور ابتدا کلیدهای ترکیبی Win+R را فشار دهید تا Run اجرا شود.

سپس عبارت cmd را در Run وارد نموده و Enter بزنید.

اکنون در محیط Command Prompt دستور زیر را وارد نمایید و Enter بزنید:

netsh wlan show profile name="ProfileName" key=clear

به جای ProfileName بایستی نام شبکه‌ی بی‌سیم مورد نظر که رمز عبور آن قبلاً ذخیره شده است را وارد نمایید. به عنوان مثال اگر نام شبکه‌ی ما Tarfandestan است بایستی چنین دستوری را وارد نمایید:

netsh wlan show profile name="Tarfandestan" key=clear

پس از وارد کردن این دستور، در زیر آن اطلاعات مرتبط با این شبکه درج می‌شود. در قسمت Key Content می‌توانید رمز عبور ذخیره‌شده‌ی این شبکه را ملاحظه کنید.
لازم به ذکر است با وارد کردن دستور زیر می‌توانید نام تمام شبکه‌هایی که در حال حاضر رمز عبور آن‌ها در سیستم ذخیره‌ شده است را مشاهده کنید:

netsh wlan show profiles
     
  
مرد

 
استفاده از CMD به عنوان نوار آدرس مرورگر
همان‌طور که می‌دانید برای ورود به یک وب‌سایت یا یک صفحه‌ی وب، کافی است آدرس آن را در قسمت نوار آدرس مرورگر وارد نمایید. اما شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید به وسیله‌ی خط فرمان یا Command Prompt ویندوز نیز می‌توان آدرس یک ‌وب‌سایت یا صفحه‌‌ی وب را وارد کرد و آن را در مرورگر پیش‌فرض ویندوز مشاهده نمود. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار می‌پردازیم.

بدین منظور:

ابتدا با فشردن کلیدهای ترکیبی Win+R، پنجره‌ی Run را اجرا نمایید.

اکنون در محیط Run عبارت cmd را وارد نموده و Enter بزنید.

پس از اجرای Command Prompt کافی است دستور زیر را وارد نموده و Enter بزنید:

start http://www.site.com

کافی است به جای site.com، آدرس وب‌سایت یا صفحه‌ی وب مورد نظر را همراه با پروتکل http وارد نمایید. به عنوان مثال برای دسترسی به وب‌سایت لوتی:

start http://www.tarfandestan.com

خواهید دید که پس از وارد کردن این دستور، صفحه‌ی وب مورد نظر در مرورگر پیش‌فرض ویندوز باز خواهد شد.
     
  
مرد

 
Copy محتویات فایل‌های متنی بدون باز نمودن آن‌ها
در صورتی که یک فایل متنی با فرمت TXT (یا دیگر فرمت‌های متنی) در اختیار داشته و قصد Copy نمودن محتویان آن را داشته باشید طبیعتاً ابتدا فایل را توسط نرم‌افزارهایی نظیر Notepad باز نموده و پس از انتخاب کل متن، آن را Copy می‌نمایید. بایستی بدانید با استفاده از ترفندی که هم‌اکنون برای شما بازگو خواهیم کرد می‌توانید این کار را به شکلی سریع‌تر و آسان‌تر و تنها با راست‌کلیک بر روی فایل متنی و بدون نیاز به باز کردن فایل انجام دهید.

بدین منظور:

ابتدا کلیدهای ترکیبی Win+R را فشار دهید تا پنجره‌ی Run باز شود.

در محیط Run عبارت regedit را وارد نموده و Enter بزنید.

پس از باز شدن پنجره‌ی ویرایش‌گر رجیستری ویندوز، به مسیر زیر بروید:

HKEY_CLASSES_ROOT/*/shell

حال بر روی کلید shell راست‌کلیک کرده و از منوی New بر روی Key کلیک کنید.

نام این کلید جدید را copytoclip قرار دهید.

اکنون در حالتی که copytoclip در حالت انتخاب است از قسمت سمت راست پنجره، بر روی (Default) دوبارکلیک نمایید.

در پنجره‌ی باز شده در قسمت Value data عبارت Copy to Clipboard را وارد نمایید و بر روی OK کلیک کنید.

در مرحله‌ی بعد بر روی کلید copytoclip راست‌کلیک کرده و از منوی New بر روی Key کلیک کنید.

نام این کلید جدید را command قرار دهید.

اکنون در حالتی که command در حالت انتخاب است از قسمت سمت راست پنجره، بر روی (Default) دوبارکلیک نمایید.

سپس در قسمت Value data عبارت زیر را وارد نموده و OK کنید:

cmd /c clip < "%1"

اکنون در صورتی که بر روی یک فایل متنی راست‌کلیک کنید می‌توانید با انتخاب Copy to Clipboard از منوی راست‌کلیک، محتویات فایل متنی را Copy کرده و سپس در محل دلخواه خود Paste نمایید.
     
  
مرد

 
غیرفعال کردن نمایش خودکار تصاویر موجود در ایمیل‌ها در Gmail
پیش از این در سرویس Gmail اگر ایمیلی دارای تصاویری بود به طور پیش‌فرض نمایش داده نمی‌شد و برای دیدن تصاویر می‌بایست بر روی Display images موجود در بالای ایمیل کلیک می‌کردید. این امر برای امنیت بیشتر کاربران و جلوگیری از آلوده شدن سیستم آنها توسط بدافزارهای احتمالی موجود در ایمیل بود. ولی به تازگی گوگل این تصاویر را بری روی سرور خود قرار می‌دهد تا این مشکل امنیتی تا حد زیادی برطرف گردد. پس از این کار، گوگل نمایش تصاویر موجود در ایمیل را به طور پیش‌فرض فعال کرد و دیگر خبری از دکمه‌ی Display images نیست. اگر از این قابلیت رضایت ندارید و نگران حجم ترافیک مصرفی خود هستید در این ترفند نحوه‌ی بازگشت به حالت قبلی و عدم نمایش تصاویر را برای شما شرح می‌دهیم.

بدین منظور:

  • ابتدا وارد حساب کاربری خود در Gmail شوید.
  • سپس بر روی چرخ‌دنده‌ی سمت راست بالای صفحه کلیک کرده و Settings را انتخاب کنید.
  • در سربرگ General و در قسمت Images گزینه‌ی Ask before displaying external images را انتخاب کنید.
  • اکنون به پایین صفحه رفته و Save Changes را بزنید.

     
  
مرد

 
به‌روزرسانی آفلاین Windows Defender
Windows Defender یک ابزار برای مقابله با بدافزارها است که توسط مایکروسافت برای سیستم عامل ویندوز تعبیه شده است. این نرم‌افزار نیز مانند تمام نرم‌افزارهای مقابله با ویروس‌ها و بدافزارها نیاز به به‌روزرسانی متناوب دارد. شاید رایانه شما به طور مستقیم دسترسی به اینترنت نداشته باشد و شما بخواهید آپدیت‌های این نرم‌افزار را در جای دیگر دانلود کرده و در رایانه خود اجرا کنید. در این ترفند نحوه‌ی این کار را برای شما بازگو می‌کنیم.

بدین منظور:

کافی است لینک متناسب با ویندوز خود را در نوار آدرس مرورگر کپی کرده و Enter بزنید.

آپدیت آفلاین Windows Defender برای ویندوز 32 بیتی:

http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=70631

آپدیت آفلاین Windows Defender برای ویندوز 64 بیتی:

http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=70632

لینک‌های فوق به طور خودکار آخرین آپدیت‌های ارائه شده توسط مایکروسافت را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در انتها کافی است فایل دانلود شده را اجرا کنید تا عملیات به‌روزرسانی انجام گیرد.
     
  
صفحه  صفحه 40 از 45:  « پیشین  1  ...  39  40  41  ...  45  پسین » 
کامپیوتر

ترفند های كامپیوتری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA