انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 11 از 241:  « پیشین  1  ...  10  11  12  ...  240  241  پسین »

History of World Cup | تاریخچه جام های جهانی


مرد

 
رده بندی:
  • آلمان 3 - 2 اروگوئه

در بازی رده‌بندی در حالی که چند بازیکن و سرمربی تیم آلمان به بیماری آنفلوآنزا دچار شده بودند، آلمان ها توانستند اروگوئه که تنها نماینده آمریکای جنوبی در بین 4 تیم اول جام بودند را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهند.

اروگوئه که بعد از 60 سال به جمع 4 تیم نهایی جام رسیده بود خیلی تلاش کرد که نتیجه بهتری بگیرد اما در رتبه چهارم قرار گرفت و آلمان مقام دوره قبل (جام جهانی 2006) یعنی سومی جهان را کسب کرد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
فینال:
  • هلند 0 - 1 اسپانیا

دیدار فینال در زمان از پیش تعیین شده برگزار شد. دیداری نفسگیر و سنگین بین 2 تیمی که تشنه قهرمانی جهان بودند.

اسپانیا در یک سو با ستاره‌های خود و افتخار قهرمانی اروپا قرار داشت. در سوی دیگر زمین هلند قرار داشت که نمی‌خواست باز به مقام نایب قهرمانی برسد.

مسابقه بسیار دیدنی بین دو تیم از قاره اروپا. مسابقه‌ای که رکورد بیشترین خطا و کارت زرد را در پی داشت.

دیداری که در زمان 90 دقیقه نتیجه‌ای جز تساوی صفر بر صفر در پی نداشت. هرچقدر وقت اضافه بازی رو به پایان می‌رفت هیجان بیشتر می‌شد.

اما سرانجام این تیم اسپانیا بود که با تک گل ستاره خود، اینیستا نتیجه را به سود خود رقم زد و به عنوان قهرمان نوزدهمین دوره جام جهانی شناخته شد و جام را به خانه برد.


پایان نتایج رقابت‌های جام جهانی 2010
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
نمادهای جام جهانی ۲۰۱۰
زاکومی


زاکومی, نماد رسمی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی.

زاکومی (به انگلیسی: Zakumi) نماد رسمی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی است. این پلنگ کاملاً به دست طراحان و سازندگان آفریقایی و در داخل آفریقای جنوبی ساخته شده‌است. نام زاکومی ترکیبی از دو حرف «زا» (ZA) که نشانه نام آفریقای جنوبی است و «کومی» (Kumi) است که در بیشتر زبان‌های محلی آفریقایی به معنی عدد ۱۰ می‌باشد. طراح اصلی زاکومی، یک شهروند کیپ تاونی به نام آندریاس اودندال است. زاکومی یک پلنگ ۱۵ ساله و جوان پفکی است که موهای سبز مجعد دارد و خنده پهنی بر دهان او نقش بسته‌است. زاکومی در ۱۶ ژوئن ۱۹۹۶ متولد شده، روزی که در آفریقای جنوبی آن را به نام «روز جوان» می‌شناسند و جشن می‌گیرند. زاکومی در سالی به دنیا آمده که رژیم آپارتاید در کشور آفریقای جنوبی از قدرت کنار رفت و تبعیض نژادی از آن کشور برچیده شد. شعار رسمی زاکومی بازی زاکومی جوانمردانه‌است می‌باشد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
جابولانی


جابولانی توپ فوتبال مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰

جابولانی توپ فوتبال مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ است. این توپ که شرکت آدیداس آن را تولید کرده و در دانشگاه لاوبارو بریتانیا طراحی شده‌است، در ۴ دسامبر ۲۰۰۹ در کیپ تاون ِ آفریقای جنوبی به نمایش درآمد. جابولانی در زبان زولو به معنی شادی است.

جابولانی توپ مسابقات جام باشگاه‌های جهان ۲۰۰۹ در امارات نیز بود و نسخهً ویژه‌ای از آن با نام جابولانی آنگولا هم در مسابقات جام ملت‌های آفریقا ۲۰۱۰ استفاده شد. این توپ همچنین در نیم فصل پایانی ۲۰۱۰ دسته اول فوتبال آرژانتین و فصل ۲۰۱۰ ام‌اس‌ال در ایالات متحده نیز استفاده شد.

این توپ پس از آنکه توسط دروازه بانانی مانند ایکر کاسیاس و جانلوئیجی بوفون فاجعه خوانده شد و از آن انتقاد کردند توسط ناسا مورد آزمایش قرار گرفت و شرایط آیرودینامیکی آن تایید شد. ولی پس از ۱۶ روز از شروع مسابقات پس از آنکه بسیاری از بازیکنان از سبکی این توپ انتقاد کردند فیفا اعتراف کرد که این توپ دارای مشکلاتی است.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
ووووزلا


ووووزلا بوق تماشاگران آفریقای جنوبی

ووووزلا (به انگلیسی: Vuvuzela) یا لپاتاتا (به تسوانایی: Lepatata)، نام شیپوری است که در استادیوم‌های فوتبال استفاده می‌شود، حدود یک متر طول دارد و توسط لب و ارتعاشات ریه صدا تولید می‌کند. ووووزلا صدای بلند و یکنواختی را ایجاد می‌کند که شبیه صدای فیل است. ووووزلا جنجال‌برانگیز است و می‌تواند به شنوایی بازیکنان و مربیان آسیب برساند. این شیپور در فاصلهٔ یک متری از گوش می‌تواند بیش از ۱۱۶ دسی‌بل صدا تولید کند. بنابراین زمانی که یک شیپور به مدت ۹۰ دقیقه به طور مستمر و مداوم نواخته می‌شود آسیب زیادی را به شنوایی انسان وارد می‌کند. کمیتهٔ محلی برگزاری رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۰، این شیپور را که برگرفته از شاخ گوزن آفریقایی است، نماد این رقابت‌ها توصیف کرده بود.

فیفا در سال ۲۰۰۹ با این بوق مشکل داشت و استفاده از آنرا ممنوع اعلام کرده بود؛ ولی در نهایت استفاده از آن در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۰ را آزاد اعلام‌کرد. البته بلاتر گفته بود در صورتی که حتی یک شیپور به زمین مسابقه پرتاب شود استفاده از آن تا پایان جام جهانی ممنوع خواهد شد؛ همچنین فیفا با اعلام حمایت از مردم آفریقای جنوبی، ووووزلا را نمادی از فرهنگ و سنت این کشور دانست.

نیل فن شالکیک مخترع ۳۷ ساله ووووزلا به خاطر مزاحمت‌هایی که صدای ناهنجار این شیپور پلاستیکی ایجاد می‌کند عذرخواهی و تأکید کرد که با فروش این شپیور پول زیادی به دست آورده‌است.

کارخانهٔ نیانگ‌جی در حومهٔ شهر نیگبو، از ابتدای شروع جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰، ۹۰ درصد ووووزلای مورد استفاده واقع‌شده در آفریقای جنوبی را تولید کرده‌است.

در آخرین چاپ لغت‌نامه آکسفورد ووووزلا نیز به این لغت‌نامه آن اضافه شد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
بازی های جام جهانی ۲۰۱۰
تیم های حاضر



مرحله گروهی


جدول بازی های گروهی


مرحله حذفی
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
South Africa1:1 (0:0)Mexico
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
South Africa1:1 (0:0)Mexico
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
صفحه  صفحه 11 از 241:  « پیشین  1  ...  10  11  12  ...  240  241  پسین » 
ورزش
ورزش

History of World Cup | تاریخچه جام های جهانی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA