انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 54 از 77:  « پیشین  1  ...  53  54  55  ...  76  77  پسین »

Non-political News | اخبار روز (غير سياسى)


مرد

 
قتل دختر 13 ساله در معدن متروکه

مردی که با فریب دختر سیزده ساله او را در یک معدن متروکه در شمال غرب تهران به قتل رسانده و جسدش را آتش زده بود، دستگیر شد.
به گزارش جام جم، رسیدگی به این پرونده هنگامی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت که در یکی از روزهای پایانی فروردین امسال مردی با حضور در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 با ارائه شکایتی گم شدن دختر سیزده ساله اش را اطلاع داد.
در پی این شکایت، بازپرس عموزاد دستور تحقیق و پیگیری در این زمینه را در پلیس آگاهی صادر کرد.
با شروع تحقیقات معلوم شد دختر گمشده کمی اختلال حواس دارد و این فرضیه که وی پس از خروج از خانه قادر به یافتن خانه اش نباشد قوت گرفت.


کشف جسد

در حالی که تحقیق در این زمینه ادامه داشت، چند روز بعد چند جوان کوهنورد در ارتفاعات فراز در غرب تهران درون یک معدن سنگ آهن با دیدن جسد سوخته ای موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دادند و با حضور ماموران و دستور بازپرس ویژه قتل جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.
با شروع تحقیقات معلوم شد، عامل جنایت پس از قتل دختر نوجوان برای آن که ردپایی از خود باقی نگذارد جسد را آتش زده است.
پس از گذشت چهار ماه از کشف جسد، چند نفر مظنون نیز به دستور قاضی پرونده بازداشت و از آنها تحقیق شده بود.
بنا بر این گزارش با پیگیری بازپرس عموزاد سرانجام روز گذشته ردپای یک مرد بیست و شش ساله که با دختر گمشده ارتباط داشت به دست آمد و وی بازداشت شد.
متهم در تحقیقات ابتدا منکر ارتباط و اطلاع از سرنوشت دختر سیزده ساله شد، اما پس از دیدن مدارک جمع آوری شده زبان به اعتراف گشود و عنوان کرد، پس از ارتباط با دختر سیزده ساله او را فریب داده و با کشاندن به معدن متروکه و آزار و اذیت او را کشته و جسدش را آتش زده است.
متهم در ارتباط با انگیزه این جنایت گفت: من همسر و فرزند دارم و دختر سیزده ساله مدام مزاحم من می شد و ادامه این موضوع موجب شد تا او را به قتل برسانم.
با اعتراف متهم دستور بازداشت موقت وی صادر شد و تحقیق از او ادامه دارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گزارش اکونومیست از «آداب‌ و رسوم» سکس در ایران؛ پرده‌ها برمی‌افتند

تقاطع: نشریه معتبر "اکونومیست" چاپ بریتانیا در شماره روز شنبه ۹ آگست (۱۸مرداد) خود، در گزارشی از کنار رفتن پرده‌ها در خصوص روابط جنسی فزاینده در ایران خبر داده است.
این نشریه، با توصیف تهران به شهری که «مدتها است به خاطر رواج روابط جنسی زیرزمینی‌اش مشهور شده» نوشته که «دامنه و سرعت تغییرات اجتماعی به یکی از چالش‌های اساسی برای دولت و روحانیونی تبدیل شده که هر هفته در نماز جمعه به موعظه‌ی مردم می‌پردازند».
گزارش اکونومیست با استناد به نتایج تحقیق اخیر "مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی" در ایران می‌افزاید که «۸۰ درصد دختران مجرد ایرانی دوست پسر دارند» و روابط غیرقانونی تنها به روابط دختر و پسر محدود نمی‌شود به گونه‌ای که «۱۷ درصد از ۱۴۰ هزار دانش‌آموز شرکت‌کننده در این تحقیق نیز گفته‌اند که دارای گرایش هم‌جنس‌گرایانه هستند».
این گزارش، با اشاره به پیشنهاد "مرکز پژوهش‌ها" برای تشویق جوانان به "صیغه" به جای مقابله با روابط جنسی پنهانی، از "صیغه" به عنوان "ابزاری قانونی برای پوشش فساد و فحشا" در ایران نام برده و افزوده است که خود "روحانیان" به ویژه در شهر مذهبی قم از جمله بزرگ‌ترین گروه‌هایی هستند که از این قانون به منظور توجیه ازدواج‌های کوتاه‌مدت‌شان سود می‌برند.
به نوشته این نشریه‌ی بریتانیایی، گزارش این مرکز، در نظر گروه‌های "کمتر محافظه‌کار" ایرانی که خودشان را به شوخی "مسلمان غیرواقعی" توصیف می‌کنند، چیزی جز تایید حقیقت نیست.
زهرا، یک دختر ۳۲ ساله تحصیل‌کرده رشته شیمی است که همراه با دوست پسرش در شمال تهران زندگی می‌کند. او با بیان این‌که برای داشتن رابطه جنسی نیازی به اخذ مجوز از سوی دولت احساس نمی‌کند، می‌گوید: «من تنها یک باز زندگی می‌کنم و کشورم را هم دوست دارم اما من نمی‌توانم آن‌قدر صبر کنم تا رهبران کشورم بزرگ شوند.»
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
یک ایرانی اولین برنده زن معتبرترین جایزه جهانی ریاضیات

http://postimage.org/
مریم میرزاخانی، ریاضی‌دان ایرانی و استاد دانشگاه استنفورد، برنده 'مدال فیلدز'، معتبرترین جایزه ریاضیات در جهان شده است.
مدال فیلدز که به نوبل ریاضی معروف است، هر چهار سال یک بار به ۲ تا ۴ ریاضی‌دان زیر ۴۰ سال داده می‌شود.
خانم میرزاخانی، نخستین زن و اولین ایرانی است که توانسته این جایزه را دریافت کند.
او که ۳۷ سال دارد، دانش‌آموخته دانشگاه صنعتی شریف تهران و دانشگاه هاروارد آمریکا است.
این ریاضی‌دان که از برندگان دو دوره المپیاد جهانی ریاضی بوده است، پیش از تدریس در دانشگاه استنفورد آمریکا، در دانشگاه پرینستون درس می‌داد.
اتحادیه جهانی ریاضی مدال فیلدز را در کنگره جهانی ریاضی اعطاء می‌کند که هر چهار سال یکبار برگزار می‌شود.
کنگره جهانی ریاضیات سال جاری از روز چهارشنبه، سیزدهم اوت به مدت یک هفته در سئول پایتخت کره جنوبی برگزار می‌شود.
سه ریاضی‌دان دیگر، آرتور آویلا از برزیل، منجول بارگاوا نظریه‌دان اعداد در دانشگاه پرینستون و مارتین هایرر از دانشگاه وارویک در بریتانیا برندگان دیگر امسال هستند.
اینگرید دوبشی، رئیس اتحادیه جهانی ریاضی می‌گوید: "به عنوان یک زن برایم فوق‌العاده است که می‌بینم مریم میرزاخانی برنده شده است و تصور این‌که یک زن برنده مهم‌ترین جایزه ریاضی شود، دیگر عجیب نیست."
مریم میرزاخانی به خاطر تحقیقاتش در زمینه دینامیک و هندسه رویه‌های ریمانى و فضاهاى پیمانه‌اى آنها این جایزه را دریافت کرده است.
او پیش از این هم جوایز متعددی در رشته ریاضیات دریافت کرده بود. در سال ۲۰۰۶ مجله "پاپیولار ساینس" او را به عنوان یکی از ۱۰ نابغه آمریکای شمالی معرفی کرد.
مدال فیلدز به یاد جان چارلز فیلدز، ریاضی‌دان کانادایی پایه‌گذاری شد و همراه با یک جایزه نقدی به مبلغ ۱۵ هزار دلار کانادا اعطا می‌شود.
این جایزه اولین بار در سال ۱۹۳۶ به دو ریاضی‌دان فنلاندی و آمریکایی داده شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سقوط مرگبار زوج جوان از صخره در هنگام گرفتن سلفی

یک زن و مرد ۳۱ ساله که برای زیباترشدن عکس سلفی‌شان بدون توجه به نوار امنیتی به لب پرتگاهی ۱۴۰ متری در غربی‌ترین نقطه اروپا رفته بودند، به پایین سقوط کردند. جسد قربانیان یک روز بعد از میان صخره‌ها بیرون کشیده شد.
یک زوج لهستانی در هنگام گرفتن عکس سلفی از صخره به پایین پرت شدند و جان باختند. دختر ۶ ساله و پسر ۵ ساله این زوج شاهد سقوط پدر و مادر خود بودند.
خانم مونیکا دولیان، کنسول لهستان شامگاه دوشنبه (۱۱ اوت/ ۲۰ مرداد) به روزنامه "پابلیکو" در پرتغال گفت که این اتفاق روز شنبه افتاده است. "کابو دا روکا" در غربی‌ترین نقطه پرتغال در ساحل اقیانوس اطلس، محل حادثه بوده است. صخره یادشده ۱۴۰ متر از سطح آب‌های آزاد ارتفاع دارد. این محل در ۴۰ کیلومتری لیسبون، پایتخت پرتغال واقع شده است.


اجساد روز بعد بیرون کشیده شدند

بر اساس اطلاعات منتشرشده، این زوج ۳۱ ساله که از سال‌ها قبل در پرتغال زندگی می‌کردند، از نوار امنیتی رد شده و برای گرفتن عکس بهتر به لب پرتگاه رفته‌اند. یک زوج گردشگر اسپانیایی حادثه را دیده‌اند و بلافاصله کودکان را برداشته و مقام‌های محلی را در جریان گذاشته‌اند.
عملیات گسترده برای یافتن جسد قربانیان همان روز شنبه نتیجه داد. این زوج در یک شکاف صخره‌ای پیدا شدند. اجساد اما به دلیل شرایط بد جوی در روز یکشنبه بیرون کشیده شدند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مریم میرزاخانی: زیبایی ریاضیات را به صبر درمی‌یابید

"چیره‌دست در گستره‌ قابل توجهی از تکنیک‌ها و حوزه‌های متفاوت ریاضی، او تجسم ترکیبی کمیاب است از توانایی تکنیکی، بلندپروازی جسورانه، بینش وسیع و کنجکاوی ژرف."
این توصیف رسمی کمیته 'مدال فیلدز' از مریم میرزاخانی است؛ ریاضیدان ایرانی و استاد دانشگاه استنفورد که این جایزه مهم، مشهور به 'نوبل ریاضیات' را برده است.
مدال فیلدز بالاترین جایزه‌ای است که یک ریاضیدان می‌تواند دریافت کند. اهمیت تعلق آن به مریم میرزاخانی از آنجا بیشتر می‌شود که او نخستین زنی است که از آغاز اهدای مدال فیلدز و تاریخ ٧٨ ساله آن، به این مدال دست یافته است.
پروفسور فرانسس کروان، استاد دانشگاه آکسفورد و از اعضای کمیته انتخاب مدال فیلدز، به بی‌‎بی‌سی گفت امیدوار است تعلق این مدال به مریم میرزاخانی الهامبخش دیگران شود و دختران و زنان بیشتری با باور به توانایی‌های خودشان به ریاضی، که گاه 'حوزه‌ای مردانه' قلمداد شده است، جذب شوند.


'از اول مشخص بود'

بهرنگ نوحی، استاد ریاضی دانشگاه کویین مری لندن، وقتی مریم میرزاخانی دوم دبیرستان بود در یک دوره حل مساله المپیاد به او و چند نفر دیگر درس می‌داد.
آقای نوحی به بی‌بی‌سی فارسی گفت: "از همان زمان مشخص بود که مریم میرزاخانی و دوستش رویا بهشتی جزو بهترین‌ها هستند."
او می‌گوید: "به محض اینکه در هاروارد شروع کرد مشخص بود که کارش خوب است. مشخص بود که تز دکترایش یک تز انقلابی است."
به گفته بهرنگ نوحی، مریم میرزاخانی اولین دختری بود که به تیم المپیاد ریاضی ایران راه یافت.
مریم میرزاخانی همچنین اولین دختری بود که در المپیاد ریاضی ایران طلا گرفت. اولین کسی که دو سال مدال طلا گرفت و اولین فردی بود که در آزمون المپیاد ریاضی نمره کامل گرفت.


'می‌خواستم نویسنده شوم'

خانم میرزاخانی چند سال پیش و در مصاحبه با وبسایت انستیتوی ریاضی کلی، گفته بود که در کودکی آرزو داشت نویسنده شود.
او گفت: "وقتی که بچه بودم رویایم این بود که نویسنده شوم. هیجان‌انگیزترین لحظاتم را به خواندن رمان می‌گذراندم، در واقع هر چیزی را به دستم می‌رسید می‌خواندم."
او در آن مصاحبه خود را 'خوش‌شانس' توصیف کرد: وقتی دوره ابتدایی را تمام می‌کرد جنگ ایران و عراق به پایان رسید، به مدرسه فرزانگان (زیر نظر سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان) رفت و خانواده‌اش از او حمایت می‌کرد.
علاقه اولیه او به علوم از طریق برادر بزرگترش ایجاد شد و بعدتر در دبیرستان این علاقه بر ریاضیات متمرکز شد. مریم میرزاخانی در دوره المپیاد به حل مسائلی دشوارتر پرداخت اما به گفته خودش مهمتر از آن، ورودش به دانشگاه شریف و آشنایی با استادان و دانشجویان دیگر بود.
مریم میرزاخانی می‌گوید: "هرچه بیشتر وقت روی ریاضی می‌گذاشتم، بیشتر به ذوق می‌آمدم."
او پس از پایان تحصیلاتش در دانشگاه صنعتی شریف تهران به آمریکا رفت و دکترای خود را در دانشگاه هاروارد گرفت.
مریم میرزاخانی در ٣١ سالگی و در دانشگاه استنفورد به عالیترین جایگاه دانشگاهی و مقام استادی رسید.
او پیش از تدریس در دانشگاه استنفورد، مدتی نیز در دانشگاه پرینستون درس می‌داد.
پیش از اینکه مدال فیلدز به مریم میرزاخانی تعلق بگیرد، او به چندین جایزه و افتخار دیگر در حوزه ریاضی رسیده بود.
رامین تکلو، استاد ریاضی دانشگاه ایلینوی شیکاگو، به بی‌بی‌سی فارسی گفت: " مریم میرزاخانی حتی بدون گرفتن فیلدز هم در میان معروفترین ریاضیدانان جهان بوده است."


لحظه آها!

در بیانیه مطبوعاتی مدال فیلدز آمده است: "اغلب به نظر می‌رسد که به خاطر پیچیدگی‌ها و ناهمگنی‌های فضاهای مدولی، این غیرممکن است که بشود مستقیم روی آنها کار کرد. اما نه برای میرزاخانی. او شهود هندسی قوی‌ای دارد که به کمک آن می‌تواند مستقیما با هندسه فضاهای مدولی دست و پنجه نرم کند."
ارتباط دادن چند حوزه مختلف ریاضی به یکدیگر به عنوان یکی از دستاوردهای علمی مریم میرزاخانی ذکر شده است.
بهرنگ نوحی، استاد دانشگاه کویین مری، درباره اهمیت کار علمی مریم میرزاخانی می‌گوید: "نه فقط مسائلی که حل کرده مسائل مهمی هستند، بلکه روش‌هایی که برای حل آنها ابداع کرده به دیگر ریاضیدان‌ها ابزار و دیدگاه‌های خوبی برای حل مسائل دیگر می‌دهد."
مریم میرزاخانی در مصاحبه خود با کلی گفته بود: "بدون علاقه داشتن به ریاضی ممکن است آن را سرد و بیهوده بیابید. اما زیبایی ریاضیات خود را تنها به شاگردان صبور نشان می‌دهد."
"پرارزشترین بخش [مطالعه ریاضی] لحظه‌ای است که می‌گویی 'آها!'. ذوق کشف و لذت فهمیدن چیزی جدید. احساس ایستادن بالای یک بلندی و رسیدن به دیدی شفاف و واضح."
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ممنوعیت استفاده از روغن پالم جامد در تمام 'محصولات غذایی' در ایران

بر اساس بخشنامه "بازنگری استفاده از چربی گیاهی در محصولات لبنی" استفاده از روغن پالم کرنل استئارین (جامد) در تمام محصولات غذایی از اول مهر ممنوع می‌شود و برای پنیر و خامه تولیدی و وارداتی که دارای چربی گیاهی باشند مجوز بهداشتی صادر نخواهد شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، برای بستنی و شیرخشک صنعتی نیز که حاوی انواع روغن پالم باشند و کره اسپرید که حاوی چربی شیر باشد، پروانه بهداشتی صادر یا تمدید نمی‌شود.
بر اساس این بخشنامه دانشگاه‌های علوم پزشکی برای عملیاتی کردن مصوبات "کمیته‌ فنی بازنگری استفاده از روغن پالم در محصولات غذایی با تأکید بر محصولات لبنی" تا پایان شهریور فرصت دارند.
تولیدکنندگان و واردکنندگان فرآروده‌های لبنی نیز تا پایان شهریور ماه باید برای اصلاح پروانه بهداشتی محصولات مذکور اقدام کنند.
علاوه بر این تمام بخشنامه‌های قبلی در این زمینه هم باید اصلاح شوند.
روز دوشنبه (۲۰ مرداد، ۱۱ اوت) سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت و موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران در اطلاعیه‌ای مشترک از توقف عرضه محصولات لبنی غیر مجاز خبر دادند.
علاوه بر این اعلام شد استانداردهای ملی ایران در تولید فرآوده‌های لبنی و بستنی بازنگری خواهند شد.
در هفته گذشته مسئولان وزارت بهداشت از جمله دکتر حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت ایران در مورد استفاده از روغن پالم در تولید محصولات لبنی پرچرب هشدار دادند و این کار را "تخلف" و "تقلب" قلمداد کردند.
مسئولان وزارت بهداشت میزان بالای چربی اشباع شده گیاهی (روغن پالم) را در محصولات لبنی پرچرب خطری برای سلامت عمومی و مغایر مقررات دانسته بودند.
تفسیر متفاوت تولیدکنندگان محصولات لبنی از مقررات نشان داد که برای این محصولات باید استاندارد تازه‌ای در نظر گرفته شود.
در دو سال اخیر به دلیل بالا رفتن قیمت روغن های دیگر (کنجد، ذرت، سویا و آفتابگردان) واردات روغن پالم افزایش یافت و سرانه مصرف آن به ده کیلوگرم رسید.
اما پریروز وزارت بهداشت و موسسه استاندارد در اطلاعیه مشترک خود وعده دادند که "با جدیت" کاهش واردات روغن پالم را پیگیری کنند و سهم روغن پالم از روغن‌های وارداتی را از پنجاه درصد به "سی درصد کاهش" دهند.
به این ترتیب سرانه مصرف روغن پالم در ایران مطابق با سرانه جهانی آن (هفت کیلوگرم) خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ارسال اخطاریه قطع آب برای ۵۳ هزار مشترک اصفهانی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، سه شنبه، ۲۲ مرداد از ارسال اخطاریه قطع آب برای ۵۳ هزار مشترک پُرمصرف خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر هاشم امینی گفت: «برای ۵۳ هزار مشترک از حدود یک میلیون و ۱۵۴ هزار مشترک استان اصفهان اخطاریه قطع آب ارسال شده و در صورتی که این مشترکان تغییری در روند مصرف آب اعمال نکنند، آب واحدهای آنها در ساعت‌های پیک مصرف قطع خواهد شد.»
وی اضافه کرد: «میزان نیاز آبی در پیک مصرف بیش از ۱۴٫۵ مترمکعب در ثانیه‌است اما منابع آبی موجود حدود ۱۱٫۷ مترمکعب در ثانیه است؛ بنابراین کمبود حدود ۲٫۸ مترمکعب آب در ثانیه جهت تامین آب شرب مشترکان باید از طریق مصرف بهینه آب میسر می‌شد.»
محمد پرورش، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران، نیز ۱۸ مرداد ماه به مشترکانی که مصرف آب آنها ۵۰ تا ۲۰۰ متر مکعب است یک ماه فرصت داده بود تا الگوی مصرف مورد نظر را رعایت کنند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینگه الگوی مصرف آب حدود ۱۸ تا ۲۰ مترمکعب در ماه است افزود: «متاسفانه برخی از مشترکان بیش از ۵۰ مترمکعب آب مصرف می‌کنند.»
به گفته آقای امینی سال گذشته ۶۲ درصد مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان الگوی مصرف را رعایت کرده‌اند و در سه‌ماهه نخست سال جاری این رقم به ۶۸ درصد رسیده‌است.
کمبود آب در ماه‌های گذشته باعث جیره‌بندی آب در برخی شهرهای ایران شده‌است. مسئولان دولتی می‌گویند که با کاهش بارندگی در سال‌های اخیر، بحران کم‌آبی در کشور تشدید شده‌است.
خبرگزاری ایرنا ۲۰ مرداد به نقل از ساکنان ساری گزارش داده بود که آب آشامیدنی در این شهر از ساعت ۱۲ شب تا ساعت دو بامداد روز بعد قطع است.
مهدی لطفی، مدیر امور آب و فاضلاب شهری شهرستان ساری، نیز با تایید این خبر علت قطع آب را مصرف بی‌رویه مشترکان، گرمای بیش از حد هوا و حجم بالای ورود مسافران و گردشگران و همچنین فرسودگی شبکه‌های آبرسانی این شهر عنوان کرده بود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از فعالیت «مروجان مصرف آب»در سطح کلانشهر اصفهان خبر داد و افزود: «هم اکنون ۱۲ گروه سه نفره صبح‌ها و بعدازظهرها مصرف بهینه آب به اقشار مختلف را توصیه می‌کنند.»
درماه‌های گذشته برخی از رسانه‌های ایران خبر داده‌اند که «علیرغم تبلیغات بسیار و کارهای فرهنگ‌سازی در زمینه چگونگی مصرف آب»، استقبال مردم از این مسئله «چشمگیر نبوده‌است.»
اخیراً وزارت نیروی ایران از انجام مذاکرات با برخی از کشورها برای واردات آب خبر داد. رئیس کمیسیون انرژی مجلس نیز گفت که کارگروهی در وزارت نیرو و مجلس برای بررسی واردات آب از تاجیکستان تشکیل شده‌است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
جنایت پنهان در طبقه ششم

عامل قتل یک زن در شهر‌زیبا هنوز فرار نکرده بود که با پیراهن خون‌آلود گرفتار همسایه جسور شد.شامگاه 12 مردادماه سال جاری مردی در تماس با پلیس 110 از به قتل رسیدن همسایه‌اش در غرب تهران خبر داد.دقایقی بعد تیمی از کلانتری 133 شهرزیبا برای بررسی ماجرا خود را به این ساختمان رساندند و پس از وارد شدن به آپارتمان طبقه ششم با جسد خون‌آلود زنی 40 ساله به‌نام «سمیه» روبه‌رو شدند.
دقایقی بعد تیمی از کلانتری 133 شهرزیبا برای بررسی ماجرا خود را به این ساختمان رساندند و پس از وارد شدن به آپارتمان طبقه ششم با جسد خون‌آلود زنی 40 ساله به‌نام «سمیه» روبه‌رو شدند.
با توجه به اینکه مظنون اصلی با لباس خونین توسط اهالی ساختمان غافلگیر شده بود مأموران بررسی‌های ابتدایی خود تا سر رسیدن بازپرس جنایی و تیمی از اداره 10 ویژه قتل پلیس آگاهی پایتخت را آغاز کردند و دریافتند قربانی پیش از به قتل رسیدن با مرد 45 ساله‌ای به نام «کامران‌» درگیر شده و با ضربه‌ای که به سرش اصابت داشته کشته شده است.
کامران که در حالت عادی قرار نداشت در بازجویی‌ها به پلیس گفت، من سمیه را چند ماه است که می‌شناسم و امروز برای انجام کاری به خانه‌اش آمدم و پس‌از مصرف مشروبات الکلی به خاطر یک سوءتفاهم با هم درگیر شدیم و من با گلدانی که در نزدیکی‌ام بود ضربه‌ای به سرش زدم و هنگامی که متوجه شدم وی بی‌جان روی زمین افتاده است قصد فرار داشتم که همسایه‌ها راه فرارم را گرفتند. با مراجعه بازپرس «حسین‌پور» از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران در قتلگاه، وی همراه با کارآگاهان آنجا را تحت بررسی‌های دقیق گرفتند و دریافتند بین قاتل و قربانی درگیری شدیدی به‌وجود آمده و به‌هم ریختگی خانه نیز حاکی از همین ماجرا بود.
بدین ترتیب بازپرس حسین‌پور از پزشکی قانونی خواست با انجام تست‌های پزشکی وضعیت عمومی قاتل را مشخص کنند که پس‌از گذشت یک روز مشخص شد در خون وی آثار الکل وجود داشته و با توجه به ساعت وقوع قتل تناقضی بین ادعاهای کامران و مصرف مشروبات الکلی وجود دارد.
یکی از همسایه‌‌ها که موفق به غافلگیر کردن عامل جنایت شده بود به بازپرس گفت: کامران چند ماهی به خانه سمیه رفت‌وآمد داشت و ما تصور می‌کردیم وی از بستگان نزدیک این زن است.
وی افزود: ساعت 9 شب سر و صداهایی از طبقه ششم می‌شنیدم و ناگهان صدای شکسته شدن شیشه شنیدم، به‌همین خاطر از خانه بیرون آمدم و به طبقه بالا رفتم که این مرد با لباس خون‌آلود و با حالت غیر عادی بیرون آمد و قصد فرار داشت که لباسش را گرفتم و با کمک چند تن از همسایه‌ها وی را زمینگیر کردیم تا پلیس سر برسد.
این مرد گفت: با مطمئن شدن از اینکه کامران نمی‌تواند فرار کند وارد خانه شدم و با جسد سمیه که غرق در خون وسط پذیرایی افتاده بود روبه‌رو شدم.
کامران نیز گفت: من در زمینه فیلمسازی فعالیت می‌کنم، چند ماه پیش از طریق برنامه تانگو با سمیه آشنا شدم و ابتدا درباره کارهایمان با وی پیامک بازی می‌کردم و وی نیز مشتاق بود که فعالیت‌های من چگونه است؟ پس از گذشت مدتی ارتباطمان به رد و بدل کردن عکس انجامید تا اینکه سمیه ادعا کرد برای زندگی می‌خواهد به تهران بیاید، دو ماه از این ماجرا نگذشته بود که وی همراه پسر 15 ساله‌اش در شهرزیبا آپارتمانی اجاره کرد. وی افزود: گاهی به خانه سمیه رفت و آمد می‌کردم و اگر کاری داشت برایش انجام می‌دادم تا اینکه امروز به‌خانه سمیه رفتم و با هم مشروب خوردیم و ساعت هشت یا 9 شب با هم درگیر شدیم و من در حالی که حالت طبیعی نداشتم با گلدان به سویش حمله‌ور شدم و دیگر چیزی نفهمیدم.
بنابر این گزارش، با توجه اظهارات ضد و نقیض عامل جنایت و پنهان بودن برخی ابعاد قتل زن 40 ساله، بازپرس حسین‌پور و کارآگاهان در حال بررسی‌های میدانی و ویژه در این زمینه هستند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
عرضه مرغ «سبز» صحت ندارد

رئیس انجمن میکروب‌شناسی ایران، عرضه مرغ «سبز» که به عنوان بدون آنتی‌بیوتیک تبلیغ می‌شود را رد کرد و گفت: اینکه عنوان شود پرورش مرغ بدون آنتی‌بیوتیک صورت پذیرفته است امکانپذیر نیست. زیرا مرغ برای رشد خود و سالم ماندن به آنتی‌بیوتیک نیاز دارد.
به گزارش تسنیم، محمدمهدی فیض‌آبادی در نشست خبری به مناسبت برگزاری نخستین سمپوزیوم نانو میکروبیولوژی که همزمان با پانزدهمین کنگره بین‌المللی میکرو‌ب‌شناسی ایران 4 تا 6 شهریور در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود، درباره استفاده آنتی‌بیوتیک‌ها در پرورش مرغ و فرآورده‌های دامی عنوان کرد: این سوالی که مردم عنوان می‌کنند چرا به مرغ آنتی‌بیوتیک می‌زنند دلیلش آن است که مرغ‌ها به دلیل ابتلا به بیماری‌های گوارشی و تنفسی و همین که به صورت دسته‌جمعی پرورش پیدا می‌کنند باید حتما در برابر عفونت‌ها و میکروب‌ها آنتی‌بیوتیک دریافت کنند.
فیض‌آبادی در ادامه توضیح داد: البته پرورش‌دهندگان مرغ نیز باید این توجه را داشته باشند که حدود 20 روز قبل از کشتار مرغ‌ها، به هیچ عنوان به آنها آنتی‌بیوتیک خورانده نشود و اگر این کار رعایت شود این مرغ‌ها بهداشتی خواهند بود و این مقوله در دام و ماهی نیز مصداق دارد که باید خوراندن آنتی‌بیوتیک به این تیمور نیز رعایت شود.
وی درباره تبلیغات مرغ‌های سبز که عنوان می‌شود آنتی‌بیوتیک به آنها خورانده نشده است، گفت: چنین چیزی که عنوان شود پرورش مرغ بدون آنتی‌بیوتیک صورت پذیرفته است امکانپذیر نیست. زیرا مرغ برای رشد خود و سالم ماندن به آنتی‌بیوتیک نیاز دارد کما اینکه بسیاری از مرغداری‌ها در حاشیه شهرهای صنعتی و هوای آلوده راه‌اندازی شده‌اند. بنابر این اگر عنوان می‌شود مرغ‌های بدون آنتی‌بیوتیک به معنای آن است که آن بحث خوراندن آنتی‌بیوتیک و زمان کشتار مرغ‌ها رعایت شده است.
رئیس انجمن میکروب‌شناسی ایران درباره بیماری آنفولانزای مرغی نیز گفت: این بیماری به دلیل مهاجرت پرندگان صورت می‌پذیرد به طوری که وقتی پرنده‌ای از سرزمینی به سرزمین دیگر مهاجرت می‌کند از آب‌های نزدیک به مرغداری‌ها مصرف می‌کند و بیماری‌های خود را از طریق آب به مرغ‌های پرورشی نیز انتقال می‌دهد.
فیض‌آبادی گفت: در نخستین سمپوزیوم نانو میکروبیولوژی که همزمان با پانزدهمین کنگره بین‌المللی میکرو‌ب‌شناسی ایران 4 تا 6 شهریور در دانشگاه علوم پزشکی تهران سمپوزیوم تولید واکسن را نیز خواهیم داشت که به مشکلات تولید و چالش‌هایی که بر اثر تحریم‌ها به وجود می‌آید بحث و بررسی شود زیرا در این مقوله باید عنوان کرد که وقتی یک میلیون دلار برای تولید واکسن هزینه می‌شود 120 میلیون دلار می‌توان از آن سودآوری کرد.
وی درباره سودآوری و ارزش افزوده میکروب‌شناسی نیز عنوان کرد: مسلماً در این رشته در حوزه تولید ماده‌ها که می‌تواند حتی یک میکروگرم باشد و ما آن را وارد می‌کنیم هزینه‌های ارزی زیادی از کشور خارج نشود. همانطور که در تولید واکسن‌ها بخصوص واکسن‌های حیوانی و با توجه به 200 میلیون دام در کشور که چندین بار در سال واکسن به آنان زده می‌شود می‌توان ارزش افزوده بسیار خوبی با داشتن تولید داخلی فراهم کرد و امروزه نیز مشاهده می‌کنیم بیماری مانند سیاه‌زخم در کشور مشاهده نمی‌شود نشات گرفته از تولیدات داخلی و موسسه رازی است. ولی هر جا که صدای پزشکان نیز بالا می‌رود که مثلاً بیماری «تب مالت» در حال شیوع است نشان از آن است که در یک جایی از مراحل تولید واکسن دچار مشکل شده‌ایم.
وی در بخش دیگر این نشست خبری، عفونت‌های بیمارستانی را یکی از معضلات کشورمان دانست و گفت: شیوع این عفونت‌ها نیز از آلودگی متعددی از جمله آلودگی‌های دست پرسنل بیمارستانی تا محیط‌ بیمارستان دربر می‌گیرد.
وی افزود: بیماران پس از ترخیص از بیمارستان بخصوص کسانی که تحت جراحی قرار می‌گیرند باید مراقب ابتلاء به عفونت بیمارستانی باشند. زیرا عفونت‌های بیمارستانی که به دلیل مقاومت در برابر آنتی‌بیوتیک‌ها گسترش پیدا کرده‌اند می‌توانند برای بیمار مضر واقع شوند. بنابراین تلاش می‌شود بیماران پس از عمل جراحی در کمترین زمان از بیمارستان ترخیص شوند.
رئیس انجمن میکروب‌شناسی ایران در ادامه به آمارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره عفونت‌های بیمارستانی اشاره کرد و گفت: این آمارها کما اینکه نگران‌کننده نیست ولی با نُرم جهانی متفاوت است. به طور مثال در ایران این آمارها 14 درصد است ولی در برخی کشورها 7 درصد گزارش شده است.
وی درباره چگونگی انتقال میکروب به نقاط مختلف بدن تصریح کرد: یکی از این راه‌ها تجهیزات پزشکی است، مثلاً یک بیمار در بیمارستان امکان دارد به سُون، لوله در مری یا لوله تنفس نیاز داشته باشد، بنابراین برخی میکروب‌ها که در مکان خاصی قرار دارند با استفاده از این تجهیزات به نقاط دیگر بدن منتقل می‌شوند.


ارتباط آلودگی کیبورد پزشکان در گسترش عفونت‌های بیمارستانی

فیض‌آبادی به اهمیت بهداشت فردی در زمینه جلوگیری از انتقال عفونت‌ها نیز اشاره کرد و گفت: مواقعی می‌رسد که شُستن یک دست در انتقال عفونت‌ها در بخش‌های بیمارستانی بسیار اهمیت پیدا می‌کند بنابر این وسایل پزشکان نباید آلوده باشد زیرا حتی کیبوردی که یک پزشک استفاده می‌کند می‌تواند در انتقال عفونت‌های بیمارستانی به بیمار نقش ایفا کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پایان هولناک ارثیه شوم 2 برادر

اختلاف مالی بین دو برادر قائمشهری زندگی آن‌ها را به تباهی کشاند. این دو برادر وقتی برای حل اختلافات مالی به‌وجود آمده بین خود نتوانستند به توافق برسند، دست به اقدام هولناکی زدند
در جریان این حادثه یکی از برادران ابتدا مقداری بنزین روی برادر کوچکتر پاشید و وی را به آتش کشید و سپس این سناریو را برای خود نیز به اجرا درآورد. بنا بر این گزارش، بعدازظهر روز 15 مرداد ماه سال‌جاری مأموران آتش‌نشانی قائمشهر در جریان ماجرای آتش سوزی در یک خانه ویلایی در منطقه «جمنان» قرار گرفته و به سرعت خود را به محل حادثه رساندند.
آنان پس از ورود به حیاط این خانه با پیکر نیم‌سوخته مردی روبه‌رو شدند که بخش‌هایی از بدنش بشدت دچار سوختگی شده بود. سپس با راهنمایی مادر خانواده که خودش نیز دچار سوختگی جزئی شده بود، مأموران به داخل حمام رفته و در آنجا با پیکر نیم سوخته برادر کوچکتر روبه‌رو شدند.
از شواهد و قرائن این‌گونه بر می‌آمد که دو مرد در بیرون از محوطه خانه و در حیاط خانه با هم جر و بحث کرده و درگیر این حادثه شده بودند. با هماهنگی‌های انجام گرفته پیکر نیمه جان دو برادر به بیمارستان سوانح و سوختگی شهید زارع ساری منتقل شد و مادر خانواده نیز برای درمان به بیمارستان ولی‌عصر قائمشهر انتقال داده شد. با وجود همه اقدامات تیم پزشکی بیمارستان سوانح و سوختگی شهید زارع ساری، دو برادر به دلیل شدت جراحات ناشی از آتش‌سوزی در آغوش مرگ جای گرفتند.
بر اساس گزارش‌های دریافتی خبرنگار ما از محل حادثه و به گفته ساکنان منطقه، این دو برادر از مدت‌ها قبل درباره مسائل مربوط به ارثیه خانوادگی با هم دچار اختلاف شده بودند و دامنه این اختلافات در روز‌های اخیر بالا گرفته بود تا اینکه چنین حادثه هولناکی رخ داد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 54 از 77:  « پیشین  1  ...  53  54  55  ...  76  77  پسین » 
گفتگوی آزاد

Non-political News | اخبار روز (غير سياسى)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA