انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 5 از 55:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  ...  55  پسین »

Technology News | اخبار فناوری


مرد

 
گلکسی S5 به موج ریختن آب سرد برای حمایت از بیماری ALS پیوست و رقبا را به چالش کشید

در ادامه موج به چالش طلبیدن برای ریختن آب سرد که از دنیای فناوری آغاز شده و سایر حوزه‌ها نیز سرایت کرده، شاهد آغاز موج پیشرفته‌تری از این موضوع در دنیای فناوری، این بار در میان تلفن‌های‌هوشمند هستیم، چراکه گلکسی S5 سامسونگ با ریختن آب سرد روی خود، اچ‌تی‌سی وان ام۸ و آیفون 5S و لومیا ۹۳۰ را به چالش طلبیده است.
یکی از آخرین چهره‌های شناخته شده که اقدام به ریختن آب سرد روی خود و شرکت در کمپین مبارزه با بیماری ALS‌کرده، نه یک انسان، بلکه پرچمدار سال جاری سامسونگ، یعنی گلکسی S5 است. صفحه‌ی رسمی سامسونگ موبایل در انگلستان ویدئویی را به اشتراک گذارده که طی آن گلکسی S5 سامسونگ پس از ریخته شدن آب و یخ روی خود، رقبا را به چالش کشیده است.
در این ویدئو روی تصاویر شاهد توضیحاتی توسط صدای کامپیوتری گلکسی S5 هستیم. انتشار این ویدئو را می‌توان تیری با هدف‌گیری دو نشان عنوان کرد، چراکه در کنار پیوستن به موج مقابله با بیماری ALS، این ویدئو به نوعی یک ویدئوی تبلیغاتی است که نمایانگر قابلیت ضدآب بودن گلکسی S5 است.
در پایان نیز گلکسی S5 شماری از رقبای خود شامل اچ‌تی‌سی وان ام۸، لومیا ۹۳۰ و آیفون ۵ اس را به چالش طلبیده است. بنابر اطلاعات موجود در یوتیوب، این اقدام توسط سامسونگ در جهت یاری به بنیاد Motor Neurone Disease انجام شده است.


لینک دانلود
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اکثر کاربران در ماه حتی یک اپلیکیشن هم دانلود نمی‌کنند

پس از آنکه استیوجابز در تابستان ۲۰۰۸ میلادی فروشگاه اپلیکیشن‌های آیفون، اپ‌استور را معرفی کرد، دنیای اپلیکیشن‌ها شکل گرفت و اپلیکیشن‌ها با سرعت بالایی رشد کردند تا امروزه به‌عنوان نقاط قوت هر اکوسیستمی ایفای نقش کنند. براساس گزارش comScore هم‌اینک ۵۲ درصد از اوقات کاربران در تعامل با رسانه‌های دیجیتال از طریق کار با اپلیکیشن‌ها روی گجت‌ها صرف می‌شود.
همانطور که اشاره کردیم، ۵۲ درصد از وقت کاربران در تعامل با رسانه‌های دیجیتال صرف کار با اپلیکیشن‌ها می‌شود که این رقم در مقایسه با آمار ۴۰ درصدی سال گذشته‌ی میلادی رشد کرده است. در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل، WWDC 2014 که خرداد ماه سال جاری در سان‌فرانسیسکو برگزار شد، اپل خبر از درآمدی ۷۵ میلیارد دلاری از ابتدای تاسیس اپ‌استور داد که در طول این سال‌ها، ماه جولای نیز به‌عنوان بهترین ماه از نظر فروش اپلیکیشن‌ها عنوان شد.
این آمارها در حالی ارائه شده است که تقریبا بخش اعظمی از کاربران بطور میانگین تقریبا هیچ اپلیکیشنی را در ماه دانلود نمی‌کنند. براساس آمارهایی که توسط comScore منتشر شده، تنها یک سوم از کاربران تلفن‌های‌هوشمند در ماه ۱ تا ۳ اپلیکیشن دانلود می‌کنند. براساس این آمارها ۷ درصد از کاربران تلفن‌های‌هوشمند در حدود نیمی از اپلیکیشن‌ها را دانلود می‌کنند.
اما چرا این آمارها نشان از عدم تمایل کاربران به خرید اپلیکیشن‌ها دارد؟ نمی‌توان غیر رایگان بودن و در واقع گران بودن را دلیل این امر عنوان کرد. از سویی دیگر بسیاری از اپلیکیشن‌ها نیز بصورت رایگان در فروشگاه اپلیکیشن‌ها قرار داده شده‌اند. از این‌رو مشکل را باید در دلایل و عوامل دیگری جستجو کرد؟ یکی از پاسخ‌ها می‌تواند عدم تمایل کاربران به داشتن شمار زیادی از اپلیکیشن‌ها باشد. کاربران تلفن‌های‌هوشمند اپلیکیشن‌ها را مورد استفاده قرار می‌دهند و شماری از اپلیکیشن‌ها نیز کاربردهایی دارند که تمام نیازهای کاربران را پوشش می‌دهد، بطوریکه ۴۲ درصد از زمان صرف شده توسط کاربران برای کار با اپلیکیشن‌های موجود، با کار روی اپلیکیشن خاصی سپری می‌شود. این روزها اپلیکیشن‌ها و مخصوصاً بازی‌های بسیاری تولید می‌شوند، اما اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی که جریان‌ساز بوده و طرفداران خاصی را به‌خود جلب نمایند، کمتر شده است. شاید نگاهی به لیست ۲۵تایی بهترین اپلیکیشن‌ها گواهی بر این مدعا باشد، چراکه این لیست شامل نام‌هایی از فیس‌بوک، یاهو و گوگل است.
یکی دیگر از دلایل عدم دانلود اپلیکیشن‌ها را باید در سیستم ناکارآمد جستجوی فروشگاه‌های اپلیکیشن خواند. برای مثال اپ‌استور اپل سیستم جستجوی ناکارآمدی دارد و اغلب کاربران به لیست ۲۵ تایی بهترین اپلیکیشن‌ها اکتفا می‌کنند. اما بطور کلی اپل با تعریف مفهوم جدیدی در دنیای تلفن‌های‌هوشمند، خدمت بزرگی به جامعه‌ی مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان کرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ویندوز 9 را تنها با یک کلیک می‌توان بروزرسانی کرد

به احتمال زیاد مایکروسافت در واپسین روزهای سپتامبر نسخه‌ی آزمایشی ویندوز 9 را منتشر خواهد کرد. شایعات زیادی همچون حذف منوی چارم و اضافه شدن منوی استارت بصورت سنتی در آن مطرح شده است. امروز شایعات و اخبار جدیدی از این محصول به گوش رسیده که در ادامه بررسی می‌کنیم.
براساس آخرین شنیده‌ها به‌نظر می‌رسد ویندوز ۹ به‌همراه ویژگی‌های دیگری نیز روانه‌ی بازار خواهد شد. براساس اطلاعاتی که توسط Neowin منتشر شده، مایکروسافت کلیدی اختصاصی را برای دریافت مستقیم بروزرسانی‌ها از طریق کلیک روی آن در این سیستم‌عامل گنجانده است.
اما چرا چنین قابلیتی اهمیت فراوانی دارد؟ در نسخه‌های پیشین ویندوز در صورت عرضه‌ی نسخه‌‌ی بروز شده‌ای از این سیستم عامل نیاز بود تا کاربران این نسخه را از ابتدا نصب کنند، اما تعبیه چنین قابلیتی این امکان را در اختیار مایکروسافت قرار داده تا بروزرسانی‌های مدنظر خود را در دوره‌های زمانی متناوب منتشر کند. Neowin وجود این کلید را در نسخه‌هایی داخلی سیستم‌عامل که هم‌اکنون در حال توسعه است، تایید کرده است.
شاید مایکروسافت این کلید را در نسخه‌های آتی ویندوز از سیستم‌عامل خود حذف کند، هرچند براساس اطلاعات منتشر شده این کلید در رابط گرافیکی قرار گرفته و از این‌رو به‌نظر می‌رسد در نسخه‌های نهایی شاهد این کلید خواهیم بود، اگرچه اندکی تغییر در آن گریزناپذیر به نظر می‌رسد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سامسونگ اولین تیزر ویدیویی گلکسی نوت 4 را منتشر کرد

سامسونگ روز ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور) مراسم اختصاصی Unpacked خود را به طور همزمان در سه شهر برگزار خواهد کرد تا از جدیدترن پرچمدار سری نوت خود پرده بردارد. اما در فاصله ۱۱ روز مانده تا معرفی این محصول اولین ویدیوی تبلیغاتی آن را منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.
سامسونگ یک تیزر ویدیویی جدید برای گلکسی نوت 4 منتشر کرده است. این تلفن اوایل ماه آتی میلادی (۱۱ روز دیگر) طی مراسم اختصاصی Unpacked دیگری که به طور همزمان در سه شهر دنیا برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد.
این تیزر ویدیویی بر لذت یادداشت برداری با استفاده از این تلفن تمرکز کرده است. آگهی ویدیویی نوت ۴ با جمله ایهام‌دار «آیا آماده نوت‌برداری هستید؟» (?Ready to Note) و تاریخ مراسم معرفی آن، یعنی ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور) به پایان می‌رسد. در زیر می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:


دانلود ویدیو

شایعات درباره مشخصات فنی این فبلت حاکی از آنند که گلکسی نوت 4 به یک پردازنده اسنپ‌دراگون 805 کوالکام یا Exynos 5 Octa، نمایشگر ۵.۷ اینچ QHD و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی پیشرفته مجهز خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
استیوبالمر از هیئت مدیره‌ی مایکروسافت نیز کنار رفت

استیوبالمر پس از کنار کشیدن از سمت مدیرعاملی کمپانی مایکروسافت، تیم بسکتبال لس‌آنجلس کلیپرز را از آن خود کرد. به‌نظر می‌رسد مدیریت این تیم مستلزم صرف وقت بیشتری است، چراکه بالمر به‌منظور مدیریت بهتر این تیم بسکتبال، از هیئت مدیره‌ی ردموندی‌ها نیز کنار کشیده است، اگرچه وی همچنان خبر از نگه‌داشتن ۴ درصد از سهام خود داده است.
این تصمیم روز سه‌شنبه با ارسال نامه‌ای به ساتیانادلا، مدیرعامل کمپانی مایکروسافت علنی شده است. استیو بالمر در خصوص کناره‌گیری از هیئت‌مدیره‌ی مایکروسافت چنین اظهار نظر کرده است:
با توجه به اداره‌ی تیم کلیپرز در کنار تدریس و فعالیت‌های اجتماعی که وقت بسیاری از ساعات روزانه را به خود اختصاص می‌دهد، وقتی برای رسیدگی به امور مربوط به هئیت‌مدیره باقی نمی‌ماند. با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و همچنین اغاز فصل جدید مسابقات NBA همزمان با آن، جدایی من از هیئت‌مدیره بسیار موثر خواهد بود.
بالمر ۵۸ ساله چندی پیش با پرداخت ۲ میلیارد دلار تیم بسکتبال لس‌آنجلس کلیپرز را از آن خود کرد. استیو بالمر روز دوشنبه در میان گردهمایی هزاران تن از هواداران این تیم بسکتبال در ورزشگاه خانگی آن، Staples Center با همان فریادها و مشت‌های گره کرده حاضر شده و از هواران تیم پذیرایی کرد. این مدیر کهنه‌کار که سابقه‌ی فعالیتی ۳۴ ساله در ردموند دارد از این کمپانی جدا خواهد شد. بالمر در سال ۱۹۸۰ میلادی به مایکروسافت پیوسته و در کنار بیل‌گیتس قرار گرفت و در سال ۲۰۰۰ نیز به صندلی مدیرعاملی در این کمپانی تکیه زد.
تصمیم وی برای کناره‌گیری از هیئت‌مدیره‌ی این کمپانی تاحدودی تعجب برانگیز است، چراکه این تصمیم ۱۲ ماه پس از تغییر مدیرعامل در این کمپانی ۳۹ ساله انجام پذیرفته است. این تصمیم می‌تواند از تنش‌ میان دو نگرش مختلف در هیئت‌مدیره‌ی مایکروسافت پیشگیری نماید، چراکه ساتیا نادلا درصدد گذار کمپانی از یک کمپانی با تمرکز روی پی‌سی‌ها و به سمت ابزار‌های موبایل است.
یک سال گذشته استیوبالمر اعلام کرد که از سمت مدیرعاملی مایکروسافت کناره‌گیری خواهد کرد. با این حال وی یکی از بزرگ‌ترین سهامداران مایکروسافت است که ۴ درصد از سهام این کمپانی را با ارزشی معادل ۱۵ میلیارد دلار در اختیار دارد. وی با اشاره به نگه‌داشتن سهام مایکروسافت خود را در سود، زیان و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده سهیم دانسته و همچنین این سهم را برای تصمیماتی که در آینده اتخاذ خواهد کرد، نگهداری خواهد کرد.
سهام مایکروسافت ارزشی برابر ۴۵.۳۳ دلار دارد که در مقایسه با دوران مدیریت بالمر رشدی ۴۰ درصدی داشته است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تلفن‌های‌هوشمند پروژه‌ی Ara با تراشه‌ی جدید Rockchip عرضه خواهد شد

گوگل در جریان برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان خود، پرده از پروژه‌ی Ara برداشت. انتظار می‌رود در صورت پیشرفت این پروژه مطابق برنامه‌ریزی انجام شده، شاهد عرضه‌ی تلفن‌های‌هوشمند مبتنی بر این فناوری از سال ۲۰۱۵ میلادی باشیم. با توجه به مدت باقی مانده تا زمان عرضه‌ی این تلفن‌های‌هوشمند شاهد تغییراتی در محصول نهایی خواهیم بود که از جمله‌ی آن می‌توان به تغییرات در پردازنده اشاره کرد.
براساس اطلاعاتی که اخیراً منتشر شده، تلفن‌های‌هوشمند پروژه‌ی Ara همراه با تراشه‌های جدیدی روانه ی بازار خواهند شد. در پستی که در گوگل‌پلاس منتشر شده، گوگل اعلام کرده که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده انتظار دارد تا نمونه‌ی اولیه این تلفن‌هوشمند را در سال ۲۰۱۵ میلادی با استفاده از تراشه‌های راک‌چیپ تولید کند. همکاری با راک‌چیپ تعجب بسیاری را برانگیخته است، چراکه در حوزه‌ی تراشه‌های تلفن‌های‌هوشمند، کوالکام حرف اول را می‌زند.
براساس اطلاعاتی که گوگل منتشر کرده، تراشه‌های راک‌چیپ یکی از پیشگامان در محصولات پروژه‌ی Ara گوگل خواهد بود که مبتنی بر معماری ماژولار است و در آن پردازنده به عنوان بخشی از یک شبکه و با قابلیت اتصال سایر بخش‌های تلفن‌هوشمند باشد.
پیش‌تر انتظار می رفت تا این تلفن‌های‌هوشمند زودنر از موعد کنونی روانه‌ی بازار شوند، اما وجود مشکلات در تولید پوشش تلفن‌هوشمند، این پروژه را با تعویق روبرو کرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
G.SKILL حافظه‌ رم DDR4 خود را معرفی کرد

G.SKILL نیز همچون Crucial ،Corsair و ADATA نسل جدید حافظه‌های رم DDR4 خود را معرفی کرد. سری Ripjaws 4 ماه آینده به همراه پردازنده‌های سری Haswell-E و پلتفرم X99 روانه بازار خواهد شد.
نسخه‌های متنوعی از خانواده رم‌های Ripjaws 4 عرضه خواهند شد؛ از حافظه‌های ۲۱۳۳ مگاهرتز تا ۳۲۰۰ مگاهرتز. تاخیر CAS آنها نیز از ۱۵ آغاز خواهد شد. این رم‌ها در ماژول‌های ۴ و ۸ گیگابایت در بازار موجود خواهند شد، یعنی مادربوردهایی با ۸ سوکت می‌توانند تا ۶۴ گیگابایت از این حافظه‌ها را بر روی خود داشته باشند. نسبت به DDR3، ماژول‌های ۲۸۰۰ مگاهرتز و پایین‌تر با ولتاژی پایین‌تر، یعنی ۱.۲ ولت کار می‌کنند که به معنای مصرف کمتر نسل جدید حافظه‌های رم است. G.SKILL همچنین ماژول‌هایی با فرکانس‌های کاری بالاتر، چون ۳۰۰۰ و ۳۲۰۰ مگاهرتز را نیز ارائه کرده است که البته ولتاژ مصرفی بالاتر، تاخیر بیشتر و امکانات پیکربندی محدودتری دارند. می‌توانیم امیدوار باشیم که با بالغ شدن DDR4 در آینده‌ای نه چندان دور شاهد ارائه حافظه‌هایی با فرکانس بالاتر به بازار نیز باشیم.
همان طور که انتظار هم می‌رفت، حافظه‌های Ripjaws 4 به طور کامل از مادربوردهای چهارکاناله X99، شامل استاندارد پروفایل جدید XMP 2.0 اینتل پشتیبانی می‌کنند. انتظار می‌رود Haswell-E حافظه‌هایی تا فرکانس ۲۱۳۳ مگاهرتز را پشتیبانی کند، ولی برای استفاده از کیت‌هایی با فرکانس بالاتر، باید از پروفایل XMP 2.0 بهره گرفته شود.
بدنه انتقال گرمای این حافظه‌ها نیز دستخوش تغییراتی شده‌اند و حالا در سه‌رنگ متنوع آبی، قرمز و مشکی در دسترس هستند. انتقال‌دهنده‌های گرما همچنان استاندارد ارتفاع ۴۰ میلی‌متری را حفظ کرده‌اند تا همچنان سازگاری با کولرهای قدیمی را داشته باشند.
سری Ripjaws 4 حافظه‌های رم G.SKILL هم‌اکنون در خرده‌فروشی‌های آمریکا اماده برای پیش‌فروش هستند. کیت پایین‌رده ۱۶ گیگابایتی ۲۱۳۳ مگاهرتز چهارکاناله با قیمت ۲۵۹ دلار در وب‌سایت Newegg پیش‌فروش شده است. برای آن که مقایسه قیمتی داشته باشیم، بد نیست بدانید که کیت‌های جدید DDR4 کمپانی Crucial فقط اندکی از نسخه‌های مشابه با برند G.SKILL قیمت پایین‌تری دارند و اختلاف قیمت بین آنها کم است. البته به نظر می‌رسد با ارائه Haswell-E قیمت‌ها پایدارتر و منطقی‌تر شوند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ساعت هوشمند Gear 3 با صفحه‌ی نمایش خمیده در IFA 2014 رونمایی می‌شود

به‌نظر می‌رسد مدیران سامسونگ علاقه‌ی وافری به گجت‌های پوشیدنی و مخصوصاً ساعت‌های‌هوشمند دارند، چراکه این کمپانی بیش از هر رقیب دیگری محصولاتی را در این حوزه روانه‌ی بازار کرده است. بطوریکه گلکسی‌گیر، گیر ۲ و گیر لایو از جمله‌ی این محصولات هستند. حال پس از گذشت یک سال از زمان عرضه‌ی گلکسی‌گیر، شایعاتی مبنی بر معرفی گیر۳ و همچنین برخی از مشخصات فنی آن منتشر شده است.
براساس اطلاعاتی که افراد آگاه در مورد این ساعت‌هوشمند گزارش کرده‌اند، گیر۳ طول بیشتری نسبت به نسل قبل دارد و از صفحه‌‌ی نمایش خمیده بهره می‌برد. می‌توان صفحه‌ی نمایش این محصول را تا حدودی شبیه به گیر فیت عنوان کرد.
همچون Gear 2 و Gear 2 Neo این ساعت‌هوشمند نیز از یک کلید فیزیکی بهره برده و ضمناً به‌همراه سیستم‌عامل تایزن به بازار عرضه خواهد شد. به‌نظر می‌رسد دیگر شاهد استفاده از دوربین در نسل جدید ساعت‌هوشمند سامسونگ نخواهیم بود. استفاده از دوربین در ساعت هوشمند تا حدی غیر معقول به نظر می‌رسد.
یکی از جالب‌ترین نکات در مورد آخرین اخبار منتشر شده در این مورد، وجود اسلاتی برای تعبیه سیم‌کارت در این ساعت‌هوشمند است که از این‌رو گمانه‌ها در مورد تولید ساعت‌هوشمند با نام گیر سولو را تقویت می‌کند. در صورت وجود چنین امکانی باید شاهد عملکرد مستقل از تلفن‌های‌هوشمند در گیر ۳ باشیم.
هنوز اطلاعات دقیقی در این مورد در دست نبوده و سامسونگ نیز هیچ یک از موارد فوق را تایید نکرده است، پس باید به انتظار مراسم ۱۲ شهریور سامسونگ باشیم، چراکه پاسخ تمامی سوالات در این مراسم مشخص خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
Neoji سامانه‌ی هوشمند امنیتی به همراه ویژگی‌های هوشمندسازی خانه

تاکنون احتمالا سامانه‌های امنیتی زیادی را دیده‌اید که با قیمت‌های بسیار بالایشان هر کسی را فراری می‌دهند. سامانه‌های کنترلی و هوشمندسازی خانه نیز امروزه کم کم در حال ورود به خانه‌ها هستند. Neoji نام سامانه‌ی هوشمندسازی خانه‌ای است که می‌تواند تمامی این ویژگی ها را یکجا در اختیارتان قرار دهد. تا شما بتوانید با خیال راحت از روی صندلی راحتی خود یا هر جای دیگری که هستید به کمک ابزار اندرویدی یا iOS خود خانه‌ی خود را تحت کنترل داشته باشید.
تیم مهندسی فرانسوی پشت این ابزار هم اکنون کمپین Indiegogo را به راه انداخته‌اند که در آن قرار است این محصول را از حالت نمونه‌ی اولیه به محصول صنعتی با تولید انبوه برسانند. هدف نهایی مالی آن‌ها جذب 100,000 دلار است که البته سرمایه‌گذاران حتی در صورت نرسیدن به این هدف نیز آن‌ها با جذب سرمایه شروع به کار خواهند کرد.
Neoji برای خدمت رسانی به کاربر از حسگرهای تشخیص حرکت، میکروفون‌ها و قابلیت تشخیص صدا به همراه الگوریتم‌های یادگیری ماشین بهره می‌برد تا کاربر را از هر اتفاقی در خانه مطلع کند. چه کودک خردسال شروع به گریه کند یا سالمندی به زمین بیافتد یا حتی صدای ناآشنایی از درون خانه شنیده شود شما هشدار مربوط به آن را دریافت خواهید کرد. به گفته‌ی سازندگان الگوریتم‌های به کار رفته در این ابزار قابلیت یادگیری و سازگار شدن با محیط خود را دارند. بنابراین نیازی نیست نگران هشدارهای بی مورد این ابزار مثلا در مورد صدای حیوان خانگی خود باشید. در نتیجه‌ شما هر چه بیشتر با این ابزار کار کنید، هوشمندتر شده و شما را بهتر یاری خواهد کرد.
علاوه بر ویژگی‌های امنیتی این ابزار به حسگرهای دیگری نیز مجهز است تا بتواند میزان کیفیت هوا، دما رطوبت یا تغییرات ناگهانی آن‌ها را اندازه گیری کرده و برای شما ارسال کند. این حسگرها شما را از خطرات احتمالی موجود در خانه آگاه خواهند کرد.
هم چنین این ابزار می‌تواند به عنوان یک مرکز کنترل برای کنترل دمای محیط، میزان نور یا مصرف انرژی به کمک شما بیاید. جهت راحتی کار این ابزار از بسیاری از استانداردهای وایرلس همچون iBeacon، Zigbee، 6LoWPAN و ... پشتیبانی می‌کند. نسخه‌ی ویژه‌ی این ابزار نیز به همراه یک دوربین داخلی عرضه می‌شود که قابلیت تحت نظر گرفتن محیط به صورت 180 درجه‌ای را داراست و می‌تواند به طور بصری شما را از هر اتفاق غیر معمولی آگاه کند.
در خصوص دامنه‌ی عمل نیز این ابزار قادر است یک تا دو اتاق را همزمان زیر نظر داشته باشد، البته دوربین قرار نیست پشت دیوارها را هم مشاهده کند. این محدودیت این ابزار را برای زیر نظر داشتن کل خانه به ابزاری گران قیمت تبدیل می‌کند. نسخه‌ی مخصوص مشتری این ابزار هم اکنون 299 دلار قیمت گذاری شده است که البته نسخه‌ی مخصوص توسعه دهندگان آن 499 دلار قیمت گذاری شده است.
با وجود طیف وسیع ویژگی‌ها و عملکردها، ساختن و توسعه‌ی چنین ابزاری تا رسیدن به محصولی قابل اتکا و مفیدفایده قدری دشوار به نظر می‌رسد کاری که تیم سازنده قرار است آن را تا سال آینده به سرانجام برساند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پژوهشگران: اپلیکیشن جیمیل را هک کردیم

گروهی از پژوهشگران آمریکایی می‌گویند که توانسته‌اند با بهره گرفتن از کاستی‌هایی که در حافظه تلفن‌های هوشمند وجود دارد، اپلیکیشن جیمیل در آن تلفن‌ها را هک کنند.
آنها گفته‌اند که در ۹۲ درصد موارد توانسته‌اند در هک کردن اپلیکیشن جیمیل موفق باشند.
این پژوهشگران، یک نرم‌افزار مخرب را به عنوان یک اپلیکیشن قابل نصب در تلفن‌های هوشمند جا زده‌اند و توانسته‌اند به تعدادی از اپلیکیشن‌های دیگری که در تلفن نصب شده بود، دسترسی پیدا کنند.
آنها گفته‌اند که از بین اپلیکیشن‌های پرطرفداری که بررسی شدند، اپلیکیشن جیمیل یکی از راحت‌ترین آنها برای هک کردن بود.
این پژوهش روی تلفن اندروید انجام شده است، ولی پژوهشگران می‌گویند که روش آنها می‌تواند در سیستم‌های دیگر از جمله ویندوز و آی‌اواس موثر باشد.
یک سخنگوی گوگل گفت که این شرکت از نتایج پژوهش استقبال می‌کند. او گفت: "نتایج مطالعاتی که نهادها و اشخاص ثالث انجام می‌دهند، یکی از راه‌های تقویت اندروید و امن‌تر کردن این سیستم است."
پژوهشگران توانسته‌اند با همین روش، اپلیکیشن آمازون را هم هک کنند، ولی گفته‌اند که هک کردن این اپلیکیشن از بقیه مواردی که امتحان کردند، سخت‌تر بود و تنها در ۴۸ درصد موارد موفق بوده‌اند.
در شیوه‌ای که آنها استفاده کردند، یک نرم‌افزار مخرب به عنوان یک اپلیکیشن بی‌خطر، مثلا برای نصب تصویر زمینه، معرفی شد و بعد از نصب آن، بخشی از حافظه تلفن هوشمند در دسترس پژوهشگران قرار گرفت.
تمام اپلیکیشن‌هایی که در تلفن‌های هوشمند نصب می‌شوند، از این بخش از حافظه تلفن استفاده می‌کنند و پژوهشگران با ارزیابی و تحلیل این قسمت از حافظه توانستند پیش‌بینی کنند که کاربر تلفن چه زمانی از یک اپلیکیشن مشخص استفاده می‌کند و به این ترتیب، فرصت پیدا کردند تا مشخصات و کلمه عبور او را بدزدند.
یکی از این پژوهشگران گفت: "نشان دادیم که استنباط و برداشت افراد همیشه درست نیست و یک اپلیکیشن می‌تواند بر اپلیکیشن دیگر تاثیر قابل توجهی بگذارد و عواقبی ناخوشایند برای کاربر داشته باشد."
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 5 از 55:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  ...  55  پسین » 
علم و دانش

Technology News | اخبار فناوری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA