انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 6 از 55:  « پیشین  1  ...  5  6  7  ...  54  55  پسین »

Technology News | اخبار فناوری


مرد

 
دریافت اطلاعات تنها با لمس گجت هدف، روشی جدید برای سرقت اطلاعات از رایانه‌ها

یکی از پیش پا افتاده‌ترین راه‌ها برای نفوذ در یک رایانه یافتن یک رخنه در سیستم یا تدارک حمله‌ای برای نفوذ است که نمی‌توان هیچ یک از این روش‌ها را سریع و راحت توصیف کرد. اما گروهی از دانشجویان روشی ساده‌تر را برای نفوذ در یک رایانه یافته‌اند که از طریق لمس آن میسر می‌شود.
با استفاده از این روش می‌توانید در حالی که یک دست‌بند دیجیتایزر به‌دست دارید، تنها با لمس کامپیوتر، تغییرات هرچند کوچک در پتانسیل الکتریکی را بسنجید تا با استفاده از آن حتی بتوانید کلید‌های قفل‌گذاری بسیار قوی‌تر را نیز آشکار سازید. برای انجام این کار حتی لازم نیست تا با استفاده از دست خود مستقیماً رایانه‌ی مورد نظر را لمس کنید، بلکه دانشمندان با استفاده از کابل‌های ویدئویی یا کابل‌های شبکه‌ی متصل نیز قادر به شناسایی کلیدها شده‌اند.
شاید هم‌اکنون این نگرانی در شما ایجاد شده باشد که درصورت لمس گجت‌های شما توسط افراد دیگر، اطلاعات شما به سرقت خواهد رفت، اما این گونه نیست، چراکه این فناوری با تمرکز روی نرم‌افزار رمزگذاری GnuPG که به منظور رمزگذاری و حفاظت از اطلاعات شما در ارتباطات به‌کار برده می‌شود، توسعه یافته است. افرادی که درصدد دریافت اطلاعات و رمزگشایی آن‌ها هستند، باید الکتریسیته جریان یافته را نیز تحت نظر خود بگیرند. با توجه به ساختار این روش متوقف کردن آن نیز کار ساده‌ای نیست و در صورتی که علاقه‌ای به حفظ و نگه‌داری سیستم‌های حساس خود بصورت ایزوله یا برای مثال در داخل قفس فارادی نداشته باشید(!)، پس باید هر لحظه در انتظار تماس فیزیکی نفوذگران با سیستم و در نتیجه سرقت اطلاعات به روش ذکر شده باشید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آیا مایکروسافت محصولی چون کروم‌کست را برای استریم ویدئو عرضه خواهد کرد؟

کمپانی گوگل با ساخت کروم‌کست ۳۵ دلاری خود و ورود به لیست پرفروش‌ترین گجت‌های آمازون، نشان داد که می‌توان با یک گجت ارزان‌قیمت و کاربردی نیز کارهای بزرگی انجام داد. براساس اسناد جدید FCC، به‌نظر می‌رسد مایکروسافت در نظر دارد تا همچون گوگل ابزاری را برای استریم ویدئو مخصوص ابزار‌های ویندوزی روانه‌ی بازار کند.
همانطور که اشاره کردیم ردموندی‌ها درصدد توسعه‌ی ست‌تاپ‌باکسی برای کاربران ویندوزی خود هستند. براساس اسنادی که اخیرا منتشر شده، محصول جدید مایکروسافت که برای استریم ویدئوها مورد استفاده قرار خواهد گرفت، قابلیت‌هایی چون وای‌فای، پشتیبانی از HDMI و پورت USB‌ خواهد داشت که با وجود این موارد می‌توان ساختار آن را متفاوت با کروم‌باکس یا هر ست‌تاپ‌باکس دیگری خواند.
مطمئناً مایکروسافت از فناوری مشابه گوگل‌کست در محصول خود استفاده نخواهد کرد. براساس اطلاعاتی که برگرفته از اسناد مربوط به ارائه‌ی گواهی وای‌فای به این محصول است، مایکروسافت در محصول خود از فناوری میراکست برای انتقال محتوا از ویندوزفون یا لپ‌تاپ ویندوزی استفاده خواهد کرد. برخی از وبلاگ‌ها همچون Gigaom فناوری میراکست را همچون گوگل‌کست منعطف نمی‌دانند. برای مثال میراکست قابلیت لازم برای کنترل توسط چندین کاربر را همچون گوگل‌کست ندارد، هرچند سایر توانایی‌ها و ویژگی‌های یک سیستم استریم ویدئو همچون انتقال محتوای دیجیتال از تلفن‌هوشمند یا لپ‌تاپ به تلویزیون با استفاده از میراکست امکان‌پذیر است. هنوز اطلاعات روشنی در این مورد در دست نیست، اما شاید مایکروسافت محصول قدرتمندی را به بازار عرضه کند که در صورت پایین بودن قیمتش محصول گوگل را به چالش خواهد کشید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
رشد 7 برابری بازار گجت‌های پوشیدنی نسبت به سال گذشته

اگر در مورد گسترش بازار گجت‌های پوشیدنی تردید دارید، خوب است تا نگاهی به گزارشی که اخیرا Canalys ارائه داده بیاندازید. به نظر می‌رسد بازار گجت‌های پوشیدنی رشد سریعی را تجربه می‌کند.
این گروه تحلیلگر اعلام داشته است که در نیمه نخست سال 2014 چیزی حدود 4.5 میلیون ساعت هوشمند و دستبند سلامتی به بازار عرضه شده که این رقم رشد 684 درصدی را نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته میلادی نشان می‌دهد.
این نکته که اکثر ساعت‌های هوشمند فروش رفته متعلق به سامسونگ بوده‌اند، نکته عجیبی نیست و این غول فناوری با عرضه سریع مدل‌های مختلف ساعت هوشمند از سری Gear، پیشتاز بازار ساعت‌های هوشمند است. بعد از سامسونگ، دو کمپانی Pebble و سونی در رتبه دوم و سوم قرار دارند. Fitbit و Jawbone نیز در زمینه دستبندها به ترتیب رتبه‌های برتر را در اختیار داشته‌اند.
با تمام این تفاصیل هنوز هم بازار گجت‌های پوشیدنی قابل مقایسه با بازار تلفن‌های همراه نیست. تولید کنندگان تلفن‌های همراه تنها در سه ماه دوم سال 2014 حدود 300 میلیون تلفن همراه را به بازار عرضه کردند. عملکرد سریع سامسونگ در اعمال تغییراتی در سری Gear مهر تاییدی بر این نکته بود که این سری محصولات سامسونگ در ابتدا با استقبال مناسبی روبرو نشدند ولی سامسونگ با عملکردی چابک با تولید مدل‌های بعدی موفق به در اختیار گرفتن بازار شد.
به نظر می‌رسد بازار گجت‌های پوشیدنی همچنان داغ بماند، چرا که از طرفی اندروید وِر و ساعت‌های هوشمند مجهز به آن پا به عرصه ظهور گذاشته‌اند و از طرف دیگر شایعاتی مبنی بر عرضه ساعت هوشمند توسط اپل و مایکروسافت به گوش می‌رسد. بدون تردید نام اپل و مایکروسافت به قدری بزرگ هست که بسیاری از علاقه‌مندان این دو شرکت مشتاقانه منتظر گجت‌های پوشیدنی آنها باشند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
احتمالا iWatch از ماه سپتامبر به شکل انبوه تولید خواهد شد

ساعت‌هوشمند اپل یکی از ابزار‌هایی است که بسیاری در انتظار معرفی و عرضه‌ی آن به بازار هستند. تا‌کنون اخبار و شایعات مختلفی در این باره منتشر شده است که برخی از آن‌ها احتمال تعویق معرفی این محصول و عدم عرضه‌ی آن در سال آتی میلادی را نیز امکان‌پذیر عنوان کرده‌اند.
براساس گزارشی که در رسانه‌های چینی منتشر شده، تولید ساعت‌هوشمند اپل موسوم به iWatch از سپتامبر میلادی آغاز خواهد شد، چراکه شنیده‌ها حکایت از این دارند که تولیدکنندگان قطعات این ساعت‌هوشمند باید قطعات تولیدی خود را به کارخانه‌های اسمبلی تحویل دهند که این پروسه‌ی زمانی یک تا دو ماهه را شامل خواهد شد.
براساس شنیده‌ها این ساعت‌هوشمند ابتدا در تیراژ ۱ میلیون دستگاه تولید خواهد شد که برخلاف عرضه‌ی ۱۰ میلیون دستگاه تا پایان سال جاری میلادی است. شاید این گزارش‌ها به این معنا است که آی‌واچ کمی دیرتر روانه‌ی بازار شده یا شاهد عرضه‌ی اولیه از این ساعت‌هوشمند یه صورت محدود خواهیم بود.
برخی از اخبار نیز حکایت از بروز مشکلاتی در چرخه‌ی تولید ساعت‌هوشمند اپل دارند که از این رو برخی تعویق عرضه‌ی این محصول را تا روزهای ابتدایی سال آتی میلادی پیش‌بینی کرده‌اند. اپل پیش از این نیز تجربه‌ی عرضه‌ی محدود را دارد، بطوری که مک‌پرو اپل پیش از آنکه این کمپانی قادر به پوشش دادن تقاضای طرفداران و علاقمندان باشد، به بازار عرضه شد.
البته اپل تاکنون اطلاعاتی در این باره عرضه نکرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
برنامه‌ریزی AMD برای ساخت پردازنده‌‌های 20 نانومتری

در حالی که بیشتر گمانه زنی‌ها حول پردازنده‌ی گرافیک جدید AMD یعنی Tonga می‌چرخد، اطلاعاتی از برنامه‌ی آینده‌ی AMD درز کرده که تاکنون مورد توجه قرار نگرفته بود.
طبق اطلاعات درز کرده نام رمز نسل آتی پردازنده‌های گرافیکی AMD جزایر دور (Faraway Islands) خواهد بود که به عنوان جانشین جزایر دزدان دریایی (Pirate Islands) معرفی خواهند شد. هر دوی این پردازشگرها از معماری ۲۰ نانومتریبهره می‌برند و از سال ۲۰۱۵ به تولید خواهند رسید. طبق این اطلاعات مشخص می‌شود برخلاف انویدیا که شایع است بر روی پردازشگرهایی با معماری ۱۶ نانومتری کار می‌کند، AMD برنامه‌ای برای گذر از ۲۰ نانومتر ندارد.



http://postimage.org/

احتمالا این جزایر حول معماری یکپارچه‌ای خواهند بود که در APU ها، کارت‌های گرافیکی و سیستم روی چیپ‌های منطبق بر معماری ARM استفاده خواهند شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
رزولوشن صفحه نمایش آیفون 6 چقدر خواهد بود؟

مدت زمان زیادی است که گزارشکر اتفاقات مختلف اپل، جان گرابر، خبر‌های داغ و جدیدی را از جزییات مختلف دستگاه‌های تولیدی اپل در اختیار دوست‌ داران این شرکت می‌گذارد؛ اما امروز او حامل خبری مهم و داغ درباره رزولوشن صفحه نمایش آیفون‌های جدید است.
بر اساس افکار، گمانه زنی‌ها، اطلاعات موجود همراه با کمی نظریه پردازی و انتخاب‌های پیشین اپل در تعداد پیکسل‌های صفحه نمایش،گرابر قصد دارد هر چیزی که در چنته دارد را رو کند و اطلاعاتی با جزییات دقیق در اختیار ما بگذارد.
او چندین فرض منطقی و معقول در ذهن دارد؛ با توجه به اینکه صفحه نمایش دو آیفون جدید 4.7 و 5.5 اینچ است و این دستگاه‌های جدید با نسبت صفحه 16:9 همراه خواهند بود، او عقیده دارد اپل کیفیت صفحه نمایش‌های دو آیفون جدید را به این ترتیب تدارک دیده است:
صفحه نمایش آیفون 4.7 اینچی: رزولوشن 1334 در 750، با 326 پیکسل در هر اینچ (ppi) و معادل ۲ برابر معیار رتینا
صفحه نمایش آیفون 5.5 اینچی: رزولوشون 2208 در 1242، با 461 پیکسل در هر اینچ (ppi) و معادل ۳ برابر معیار رتینا

جان گرابر، برای محاسبه دقیق این مقدار رزولوشن صفحه نمایش دو مشخصه اصلی را در کنار یکدیگر گذاشته و سپس به محاسبه در نرم‌افزارهای صفحه‌گسترده پرداخته: اولین موضوع اندازه فیزیکی صفحه نمایش دستگاه است که این مقدار تا بحال در اندازه‌های 4.7 اینچی و 5.5 اینچی به اثبات رسیده و بخش دوم مقدار پیکسل در هر اینچ است که می‌توان از آن به عنوان بخش مورد علاقه اپل در سخت‌افزار‌های مختلف (حتی با تکنولوژی‌های صفحه نمایش مختلف) یاد کرد. اگر بخواهیم مقدار‌های ثابتی را در نظر بگیریم و نسبت صفحه نمایش را 16:9 قطعی بدانیم، عاقلانه‌ترین انتخاب برای اپل همین مقادیر آمده در بالا است. چندی پیش رزولوشن صفحه نمایش 4.7 اینچی آیفون 6 مقدار 960 × 1704 گزارش شد که این رزولوشن هیچ ارزشی ندارد و با معیار‌های مختلف جور در نمی‌آید.
یک نکته کلیدی در مورد صحبت‌های گرابر و تمام گمانه زنی‌هایی که درباره آیفون 6 وجود دارد قابل بیان است؛ اپل همواره تلاشی هوشمندانه و آگاهانه کرده که توسعه دهندگان را از استفاده پیکسل‌ها به عنوان یک واحد اندازه گیری جدا کند. در واقع اگر یک توسعه دهنده اپلیکیشنی درست کند ممکن است تفاوت در یک نقطه کوچک و بسیار کم در رزولوشن دستگاه اتفاق بیفتد (مثل آیپد‌ مینی قدیمی)، یا چهار پیکسل 2×2 اگر رزولوشن صفحه نمایش‌های با کیفیت‌تر باشد، پس این مقدار بسیار کوچک و بی اهمیت است. بنابراین با اینکه ممکن است اندازه پیکسل‌ها تفاوت داشته باشد، اما این امکان برای اپل فراهم خواهد شد که المنت‌های حداقلی برای همه دستگاه‌های iOS توصیه کند و لازم نباشد حتما برای فورم‌فکتور‌های متفاوت حداقل‌های متفاوت تعیین کند.
گرhبر همچنین رزولوشن فبلت آیفون 5.5 اینچی را مرحله سوم رتینا می‌داند که قطعا از این دستگاه یک غول کیفیت صفحه نمایش با 461 پیکسل در هر اینچ خواهد ساخت. با این حال در جایی که رزولوشن اصلی آیفون 6 اهمیت زیادی دارد و گمانه زنی‌های مختلفی پیرامون آن وجود دارد، اما باید به فراتر از آن فکر کنیم؛ آیا توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های جانبی به خوبی با آن کنار خواهند آمد؟، طراحان وب چطور؟ و همچنین دیگران، شاید توجه به این نکات و تاثیر گذاری رزولوشن آیفون 6 نکته‌ای عمیق‌تر درباره انتخاب مقدار کیفیت صفحه نمایش آیفون‌های بعدی توسط اپل باشد.
در هر صورت برای دیدن دستگاه‌های اپلی جدید نیاز به گذشت زمان زیادی نداریم و تا چند هفته دیگر آیفون بعدی، شاید تا یک ماه دیگر ساعت هوشمند اپل و تا چند ماه دیگر آیپد‌های جدید را خواهیم دید. باید صبر کنیم و ببینیم که در این میان کدام توسعه دهنده نرم‌افزاری هوشمندانه تصمیم می‌گیرد و در زمان رونمایی و عرضه سخت‌افزار‌های جدید از سوی اپل حرف‌های بیشتری برای گفتن دارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی LG G3 از هفته آینده در بازار عرضه می‌شود

بسیاری از علاقمندان به تلفن هوشمند LG G3 در انتظار نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی این تلفن بودند. حال ال‌جی رسما اعلام نموده که این تلفن وارد کشور شده و در حال بسته‌بندی و اضافه شدن کاتالوگ فارسی آن هستند.
البته از آنجایی که G3 از درگاه میکرو SD پشتیبانی می‌کند، در آن نیاز به حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی با ظرفیت بالاتر چندان اهمیتی ندارد چرا که کاربران می‌توانند از طریق کارت حافظه‌ی خارجی نسبت به افزایش حافظه‌ی ذخیره سازی تلفن خود اقدام کنند. اما نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی نسبت به نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی یک تفاوت عمده و مهم دیگر نیز دارد و آن، استفاده از حافظه‌ی رم ۳ گیگابایت به جای ۲ گیگابایت (در نسخه‌ی ۱۶ گیگابایت) است.
ال‌جی در وب‌لاگ خود اشاره‌ای به قیمت این محصول نکرده و تنها بابت تاخیر در عرضه محصول به بازار کشور معذرت خواهی کرده و اینچنین نوشته است:
امیدواریم عذر ما را در تأخیر پیش آمده بپذیرید. همیشه حق با مشتری است و ما بر این اصل کاملاً واقفیم.البته این را هم خاطرنشان کنیم که بر خلاف نظرات پرعطوفت و محبتی که طی هفته‌های اخیر نثار ما داشتید! بدقولی نکردیم... نسخه ۳۲ گیگابایت گوشی هوشمند ال‌جی G3 در زمان وعده داده شده وارد ایران شد. پس تا این جا خیالتان راحت!این گوشی اکنون ایران است تا مراحل بسته‌بندی و قرار دادن کاتالوگ فارسی و برچسب‌های روی آن را طی کند و روانه بازار شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سامسونگ دومین تیزر ویدویی از گلکسی نوت ۴ را منتشر کرد

سامسونگ یک تیزر ویدیویی جدید را از گلکسی نوت ۴ منتشر کرده است. در تیزر دوم نیز سامسونگ بر روی امکانات قلم دیجیتال این فبلت تمرکز کرده و سعی نموده تا قابلیت‌های این قلم را در زندگی روزمره نشان دهد.
سامسونگ در تیزر دوم همچون تیزر اول بر روی قابلیت‌های S Pen و استفاده از آن‌ها در زندگی روزمره تمرکز کرده است. سامسونگ از S-Pen به عنوان یک اختراع قابل ملاحظه‌ یاد می‌کند و به این موضوع اشاره می‌کند که قلم S-Pen از Wacom قدرت گرفته است. صفحه دیجیتایزر بکار گرفته شده در گلکسی نوت‌ها توسط شرکت Wacom ساخته می‌شوند.
انتظار می‌رود فبلت جدید سامسونگ تا دو هفته‌ی دیگر در نمایشگاه IFA 2014 رونمایی شود.


دانلود ویدئو
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سرویس‌های آنلاین PSN سونی، بلیزارد، Riot و دیگران تحت حمله‌ی سایبری قرار گرفتند

در صورتی که امروز قصد داشته باشید بر روی PSN یا همان PlayStation Network به انجام بازی بپردازید ممکن است با یک مشکل جدی مواجه شوید. جدای از مجموعه اقدامات بروزرسانی برنامه‌ریزی شده‌ای که برای امروز تعیین شده بود، طی روزهای گذشته سرویس PSN سونی تحت مجموعه‌ای از حملات سایبری فلج‌کننده از سوی گروه خرابکاری/هکری که با نام Lizard Squad شناخته می‌شود قرار گرفت.
این گروه هکری همچنین مدعی شده که در حال کار بر روی فلج کردن سرویس‌های بلیزارد نیز هست و در کنار این دو، ایجاد اخلال در League of Legends شرکت Riot Games و Path of Exile شرکت Grinding Gear Games نیز در امان نخواهند بود. اما آنچه که حداقل از بازخوردهای توییتر مشخص است، این نکته بوده که هدف اصلی آن‌ها PSN سونی است. این گروه در صفحه‌ی توییتر خود گفته:
سونی، یک کمپانی بزرگ دیگر که باز هم سیل عظیم درآمدی خود را بر روی [سرویس‌دهی مناسب] PSN برای مشتریانش صرف نمی‌کند. حرص و طمع را پایان دهید.
پاسخ سونی در صفحه‌ی پشتیبانی توییتر این شرکت به نظر می‌رسد که به یک سیستم پاسخگویی خودکار متصل شده که بصورت مختصر و مفید تنها به کاربران اعلام می‌کند که در حال کار بر روی مشکل بوجود آمده هستند اما هیچ محدوده‌ی زمانی مشخصی برای خدمات دهی مجدد سرویس بیان نمی‌شود. این هک که نخستین بار توسط Shacknews گزارش شد بنا بر توضیح مکرر همین منبع، هیچ ارتباطی با نگهداری و بروزرسانی برنامه‌ریزی شده برای امروز نداشته و مشکلی کاملا اساسی محسوب می‌شود.
در میان سرویس‌هایی که مورد حمله قرار گرفته‌اند از جمله League, PoE و Blizzard به نظر می‌رسد در حال حاضر تنها سونی همچنان با مشکل مواجه است. به نظر می‌رسد که این گروه بطور مخصوص تمرکز خود را بر روی فلج کردن این سرویس قرار داده و بر اساس یکی از گزارش‌ها که صحت آن مشخص نیست، پرچم گروه تکفیری داعش را که قتل عام هزاران عراقی را در کارنامه‌ی خود دارد، در سرورهای سونی قرار داده است.
البته PSN چندان هم با اینگونه حملات بیگانه نیست! این شبکه در سال 2011 نیز با یک نفوذ امنیتی گسترده مواجه شده بود اما به نظر می‌رسد مسئولان سونی همچنان به تساهل در امنیت و قدرت سرویس خود ادامه می‌دهند. در سال 2011، نفوذ صورت گرفته بدست گروه معروف Anonymous انجام شده بود که مسئولیت آن اقدام را بر عهده گرفته و اعلام کرده بود که نتیجه‌ی این حمله فاش شدن هزاران نام کاربری و کلمه‌ی عبور بوده است. در نهایت و پس از یک پرونده‌ی حقوقی، سونی با یک توافق که ۱۵ میلیون دلار برایش آب می‌خورد موافقت کرد.
حال گویا با توجه به آنچه که این حمله در صدد اثبات آن بوده، سونی هنوز هم اقدامات امنیتی لازم را برای بهبود وضعیت سرویس‌های آنلاین خود به کار نبسته و ضربه‌ی عظیم سال 2011 آن‌ها را از رخ دادن مورد مشابه در کوتاه مدت آسوده خاطر کرده بوده است. این اخلال در سرویس همچنان ادامه داشته و هنوز اطلاعاتی در خصوص اینکه آیا در نتیجه‌ی این حمله چیزی از اطلاعات کاربران نیز فاش شده یا خیر در دسترس نیست. تمام آنچه که می‌دانیم در این مساله خلاصه می‌شود که سرویس مذکور در حال حاضر خارج از دسترس قرار دارد.


بروزرسانی:

هیاهوی بسیاری بر سر اینکه در این حمله با مجموعه‌ای از هکرها روبرو نبوده‌ایم و آنچه به انجام رسیده نیز هک محسوب نمی‌شود به راه افتاده و گفته می‌شود این مشکل تنها بدلیل نوعی حمله‌ی DDoS ادامه‌دار یا به عبارتی حمله‌ی محروم‌سازی از سرویس بوجود آمده است. بنابراین این حمله تنها موجب اخلال در سرویس بوده و نفوذی به داده‌ها و اطلاعات صورت نگرفته است. البته مطمئن نیستیم که این هیاهو بر سر چیست چرا که در هر صورت حمله‌ی DDoS نیز نوعی هک و اخلال امنیتی محسوب می‌شود و می‌تواند یکی از مراحل نفوذ به داده‌ها نیز قلمداد شود؛ همانگونه که Anonymous نیز در سال 2011 با استفاده از DDoS سرویس‌های سونی را با اخلال مواجه نمود و در عین حال اطلاعات کاربران را نیز با مشکل مواجه کرد.
اندکی پس از خبرهای اولیه، اوضاع به شکل عجیبی تشدید شد و اکانت توییتر گروه Lizard Squad مدعی خطر بمب در یک هواپیمای خطوط هوایی آمریکا شد که رئیس بخش سرگرمی‌های آنلاین سونی در آن بوده و به مقصد سن‌دیگو در حرکت بود. این مدیر سونی در آن هنگام در حال رسیدگی به مساله‌ی هک انجام شده و اطلاع‌رسانی‌های مربوط به آن در توییتر بود و اندکی بعد تایید شد که پای FBI نیز وسط کشیده شده است. اجرای یک حمله‌ی گسترده‌ی محروم‌سازی از سرویس یک چیز است اما ایجاد رعب و وحشت عمومی با تهدید به بمب‌گذاری مساله‌ای کاملا خارج از حیطه و بسیار بزرگ محسوب می‌شود. مسلما چنین اطلاع رسانی چندان با نمک به نظر نمی‌رسد. در هر حال اکانت این گروه هکری همچنان وضعیتی که بوجود آورده را به سخره می‌گیرد و با ارائه ویدیوهایی از حادثه‌ی یازده سپتامبر خود را بیش از پیش به داعش نزدیک کرده و نهادهای امنیتی آمریکا را درگیر می‌کند.
سرویس PSN سونی همچنان با مشکل مواجه است اما حساب توییتر این شرکت اکنون کاربران را به یک پست وبلاگی در این خصوص هدایت می‌کند که در آن در خصوص اطلاع مسئولان از این حمله‌ی DDoS و پیگیری مشکل اطلاع‌رسانی شده است. سونی وعده داده مهندسان این شرکت با تمام توان در تلاش هستند که به این مساله رسیدگی کنند اما با توجه به مرتبط بودن موضوع ترس از بمب که یک مساله‌ی امنیت ملی است، هیچ صحبتی از FBI یا اطلاعیه‌ای از سوی آن‌ها ارائه نشده است.
با وجود اقداماتی که این گروه برای تحریک FBI انجام داد، به نظر می‌رسد در حال حاضر دوباره به تمرکز بر روی ایجاد اخلال در سرویس‌های Blizzard و Battle.net بازگشته و بصورت تصادفی موجب اخلال در سرویس‌های آنلاین اتصال کاربری آن‌ها می‌شوند. در هر حال به نظر می‌رسد سرویس PSN در حال بازگشت به حالت عادی باشد اما سونی همچنان در خصوص احتمال بوجود آمدن مشکل هشدار داده است. سایر سرویس‌ها نیز کم کم در حال بازگشتن به ثبات نسبی هستند که می‌تواند نشانگر پایان یافتن خطر حمله باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
: محققان راهی برای هک اطلاعات شخصی کاربران تلفن‌های هوشمند با ۹۲٪ موفقیت پیدا کردند

محققان کالج مهندسی بورنز ریورساید کالیفرنیا و دانشگاه میشیگان نقطه‌ی ضعفی در هر سه سیستم عامل اندروید، iOS و ویندوزفون پیدا کردند که به وسیله‌ی آن می‌توان به اطلاعات شخصی کاربر دسترسی پیدا کرد.
با وجود این که بررسی بر روی تلفن اندرویدی انجام شده اما به علت مکانیزم یکسان دسترسی به حافظه‌ی داخلی، این آسیب پذیری در هر سه سیستم عامل مطرح تلفن‌های هوشمند وجود دارد.
پروفسور ژیون کیان استاد کالج ریورساید در این باره می‌گوید:
همیشه فرض بر این بوده که برنامه‌ها نمی‌توانند به سادگی با هم تداخل داشته باشند، اما تحقیقات ما نشان می‌دهد این فرض درست نیست و یک برنامه‌ می‌تواند به اطلاعات برنامه‌ی دیگر دسترسی پیدا کرده و از آن جهت مقاصد مخرب استفاده کند.
روش کار به این صورت است که ابتدا کاربر برنامه‌ای مخرب اما به ظاهر بی ضرر مثل یک تصویر پس زمینه را دانلود می‌کند، پس از آن مهاجم با استفاده کدهای مخفی موجود در آن برنامه به داده‌های دائمی حافظه‌ی مشترک بین برنامه‌ها که برای تمام سطوح قابل دسترسی است، دست پیدا می‌کند سپس تغییرات صورت گرفته در این داده‌ها را تحت نظر می‌گیرد و این تغییرات را به فعالیت‌های مختلف صورت گرفته مرتبط می‌کند مثلا کدام داده‌ها به جیمیل مربوط می‌شود و یا اطلاعات حساب بانکی فرد کدام است. حتی تیم تحقیقاتی با استفاده از چند روش دیگر توانست تمام فعالیت‌های کاربر را در زمان واقعی در نظر بگیرد.


دانلود ویدیو

برای انجام یک حمله‌ی موفق دو عامل باید در نظر گرفته شود. ابتدا این که حمله باید دقیقا در لحظه‌ای که کاربر فعالیت مورد نظر را انجام می‌دهد انجام شود و دوم این که کاربر باید بی‌خبر از تمام این اتفاقات بماند.
دکتر آلفرد چن از دانشگاه میشیگان می گوید:
ما می‌دانیم کاربر چه زمانی از اپلیکیشن بانک‌داری خود استفاده می‌کند، در زمان ورود وی به برنامه، ما صفحه‌ای مشابه به صفحه‌ی ورود نام کاربری و پسورد بانک را به برنامه تزریق می‌کنیم سپس اطلاعات حساب بانکی را انتقال می‌دهیم.
از میان هفت برنامه‌ای که بررسی شدند موفقیت این روش۹۲ درصد برای H&R Blocks، میزان ۸۲ درصد برای webMD، تقریبا ۹۲٪ برای جیمیل و ۸۳ درصد برای Chase Bank بوده است. آمازون نفوذناپذیرترین اپلیکیشن با ۴۸ درصد موفقیت بود، زیرا این برنامه فقط به یک فعالیت اجازه‌ی ارتباط به فعالیت دیگر را می‌دهد و به سختی می‌توان فعالیت بعدی کاربر را حدس زد.
این تیم تحقیقاتی پیشنهاد می‌کند کاربران برنامه‌هایی را که از منشا آن‌ها مطمئن نیستند نصب نکنند و همچنین به درخواست‌های دسترسی به اطلاعات شخصی که برنامه‌ها تقاضا می‌کنند، توجه کنند. نتایج بررسی از این گزارش قابل دسترسی است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 6 از 55:  « پیشین  1  ...  5  6  7  ...  54  55  پسین » 
علم و دانش

Technology News | اخبار فناوری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA