انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد سکسی
  
صفحه  صفحه 16 از 29:  « پیشین  1  ...  15  16  17  ...  28  29  پسین »

قانون چند همسری برای بانوان


زن

 
معشوقه خوبه ولی همسر نه.
family sex
     
  
زن

 
چه اشکالی داره وقتی مردا میتونن چن تا زن بگیرن پس خانوم ها هم باید بتونن چن تا شوهرداشته باشن اون موقع هست که عدالت برقرارمیشه
     
  
مرد

 
eyedin_b: در مورد جمله ی من که دین مداری چیزی نیست جز اخلاق مداری، صرفا منظورم اسلام نبود. بلکه صحبتم به معنی این بود که یک انسان اخلاق مدار، پیرو هر دینی که باشه ازش به نیکی یاد می شه و رستگاری جز این نیست.
به نظرم اصلن نیازی نیبود به دین اشاره ای کنید انسان اخلاق مدار نیازی ندازه لزومن دینی داشته باشه هم میتونه داشته باشه هم میتونه نداشته باشه .همونطوری که هیتلر یک کاتولیک معتقد بود و بسیار جنایت ها کرد استالین هم یک کمونیست بی دین بود و برابر هیتلر جنایت کرد . بنا بر این وقتی مثالهای نقض زیادی میبینیم میتوان گفت اخلاق مسئله ای هست که به دین مربوط نمیشه و در حال حاضر بالا تر از ۵۰ درصد مردم ژاپن خودشون رو بی دین یا بی خدا معرفی میکنند اما ایا جامعه ژاپن اخلاقی تره یا ایران ؟
در ضمن اخلاق به نسبت بین جوامع متغیره و همچنین ساخته زمان و مکان خاصی هست . گاهی یک مسئله در ۱۰۰ سال پیش غیر اخلاقی شمرده میشده در حالی که امروز اخلاقیه مانند همجنسگرایی در امریکا فرانسه دانمارک سوئد و ....
چون اینجا تاپیک مذهبی نیست به همین میزان بسنده میکنم .

eyedin_b: تشکیکات وارد شده به ادیان قابل پاسخ گویی هستند و البته قطعا جاش اینجا نیست.
شما در این جمله دو نکته انحرافی دارین یکی اینکه هر مسئله ای که از ادیان انتقاد شده رو تشکیکات میدونید نه ایرادات ( یعنی پیش فرض ذهنی شما بر اساس صحت ادیان میباشد) دوم اینکه فکر میکنید همه ادیان در مقابل همه ایرادات جواب دارند !

به عقیده بنده دوست بسیار گرامی من با کمال احترام زهی خیال باطل !

موفق و سربلند باشید
در حیرتم از مرام این مردم پست
این طایفه زنده کش مرده پرست
تا هست به ذلت بکشندش به جفا
چون مرد به عزت ببرندش سر دست
     
  
↓ Advertisement ↓
مرد

 
eyedin_b: موضوع مورد اشاره در هیچ آئین و مذهب و اندیشه ای پذیرفته شده نیست.
قابل توجه دوست گرامی .

موضوع مورد اشاره در ایین ها و مذاهب زیر پذیرفته است :


ایین های باستانی کومون های اولیه - محل ظهور قاره افریقا - زمان ۱۸۰۰۰-۱۲۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح
آیین ایشتار - نام خدا بعل - محل ظهور سوریه کنونی - زمان ۲۰۰۰-۳۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح

ایین مزدکی -نام خدا اهورا مزدا -محل ظهور ایران - زمان ظهور سال ۴۰۰ بعد از میلا مسیح

ایین اسکیموها به نام جان گرایی یا همزاد گرایی -محل ظهور گرینلند و سیبری و شمال آلاسکا-طمان ظهور ۱۰۰۰ تا ۱۹۰۰ بعد از میلاد مسیح .

البته از نظر افرادی که فقط به ادیان ابراهیمی چسبیده اند و بقیه مردم دنیا رو به هیچی جساب میکنند اینها مردمی نفهم ابله و دور از تمدن هستند اما تاریخ نگاری و باستان شناسی و علم چیزی جز این رو ثابت میکنه.

اما منظور دوستان همیشه از کلمه تمام ادیان فقط سه دین ابراهیمی موجود در صدا سیمای جمهوری اسلامی هست .چون اصولن بقیه ادیان و ایین ها از نظر این افراد پوچ و بیهودده هستند و پیروانشان داخل انسانها حساب نمیشوند .
در حیرتم از مرام این مردم پست
این طایفه زنده کش مرده پرست
تا هست به ذلت بکشندش به جفا
چون مرد به عزت ببرندش سر دست
     
  ویرایش شده توسط: Andisheh   
زن

 
۱۰۰ در ۱۰۰ موافقم
     
  

 
همانطوری که برای مردها خوب نیست برای زنها هم خوب نیست ؟!!!
حتماً در چنین شرایطی کنترل از دستش خارج میشه.
ضمناً به اندازه کافی و وافی نمیتونه سرویس بده....
هم از نظر عاطفی و هم از نظر سکسی...
برای هیچ کدومشون هم همسر خوبی نخواهد بود...


♂♥♀ ♥♦♣♠ خدایا کمکم کن دیرتر برنجم ، زودتر ببخشم ، کمتر قضاوت کنم و بیشتر فرصت دهم ! ♥♦♣♠♂♥♀
     
  
مرد

 
قانون مزخرف و به نوعی عربی هستش که وارد فرهنگ ما شده
     
  
مرد

 
مجموعا بده

چه برای مرد و چه برای زن

اما اگر برای مرد ازاد باشه چه عیبی داره برای زن هم باشه

قبلا میگفتن برای اینکه تداخل ارث نشه

اما الان که اگر صد نفر هم باشن با دقت میشه پدر بچه رو معلوم کرد

باز متدین ها بهانه دیگه میارن

امان از دست این ادمها
     
  
مرد

 
قانون چند همسری برای بانوان در تمدن هپتالیان

هپتالیان یا هفتالیان یا هیتالیان یا هیاطله یا هونهای سفید قومی بودند که از ایالت گانسوی چین به حدود تخارستان هجوم آوردند. شروع قدرت هفتالیان از سال ۴۲۰ میلادی بود و در سال ۵۶۷ میلادی به دست قوای مشترک خسرو انوشیروان و ترکان از بین رفتند. در مورد منشأ، زبان، تاریخ و فرهنگ و حدود دولت هپتالیان فرضیات و دیدگاه‌های متفاوتی بین دانشمندان وجود دارد و هنوز دانشمندان درباره زبان هفتالیان به نظریه واحدی نرسیدند اما بیشتر آنها بر این باورند که زبان هفتالیان زبانی متشکل از زبان های ترکی تبار و چینی تبار و ایرانی تبار و دراویدی تبار بوده است.که طی مراحل مهاجرت شان از شرق و آسیای میانه به سمت غرب و پیوستن اقوام مختلف با تبار متفاوت تغییر یافته است. بسیاری از محققان ریشه ی تاتارها و مغول‌ها را با «شی‌وی»ها (که آنان را مغولان ابتدایی دانسته‌اند)، یا همان «هپتالیان»را مشترک دانسته اند.

طبق روایت بعضی از مآخذ هپتالیان مردمان شهری بودند. اما مآخذ چینی به کلی حرف دیگری می‌زنند. طبق خبر آنها «هیتالیان شهر ندارند و در جاهای پر آب و علف در خانه‌های سیاه زندگی می‌کنند.» چینی‌ها می‌گویند آنها در چادرهای پوستی زندگی می‌کردند و کوچ نشین بودند. از سوی دیگر خبر داده می‌شود که در گذشته آنها ممالک بسیاری را تصرف نمودند. فئوفان بیزانسی می‌گوید که هیتالیان فارسها را مغلوب ساخته و شهرها و بنادر آنها را تصاحب کردند. بدین طریق مؤلفان غربی احتمالاً بنابر همین دلیل هیتالیان را مردمان شهری گفته‌اند که آنها صاحب شهرها بودند و در دوره‌های بعدی اعیان و اشراف هیتالیان در شهرها سکونت اختیار می‌نمودند.

در جامعه هیتالیان چند شوهری رسم بود. برادران یک زن مشترک داشتند و زنی که شوهرش برادر نداشت یعنی زن تک شوهر کلاه یک گوشه بر سر می کرد. زن چند شوهردار کلاهی داشت که تعداد گوشه‌های آن متساوی با تعداد شوهرهای وی بود در لباس هم وابسته به تعداد شوهرها پوپک دوخته می‌شد. دربارهٔ این عرف و عادت که هم زمان با چندزنی در بین والیان معمول بود، بسیاری مآخذ چینی خبر می‌دهند.

به نوشته منابع، هپتالیان در ابتدا خدایان خود مثلاً خدای آتش را می‌پرستیدند. آنها هر صبح از چادر خود بیرون آمده و نماز می‌گزارده‌اند. شاید آنها آفتاب را هم پرستش می‌کرده‌اند. ولی در جامعه هپتالیان، کم کم ادیان قوم‌هایی که سرزمینشان تحت تصرف هیتالیان بود، رواج می‌یابد. مثلاً دین بودایی رفته‌رفته گسترش پیدا کرد و برپایهٔ یک سند دیگر دین نصرانی نیز معمول بوده‌است.

منبع ویکی پدیا
     
  
زن

 
مسخرس
نه فقط واسه زن
مردم نباید بتونه چن تا زن داشته باشه.
وقتی بهش فک میکنم حالم بد میشه
چجوری زن میتونه مردی رو دوس داشته باشه که با یه نفر دیگم هس! و برعکس...
     
  
صفحه  صفحه 16 از 29:  « پیشین  1  ...  15  16  17  ...  28  29  پسین » 
گفتگوی آزاد سکسی

قانون چند همسری برای بانوان

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA