انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 24 از 25:  « پیشین  1  ...  22  23  24  25  پسین »

Champions League Europe | لیگ قهرمانان اروپا


مرد

 
ژوزه مورینیو: چلسی می تواند بر پاری سن ژرمن غلبه کند

ژوزه مورینیو سرمربی تیم چلسی گفته است که تیم‌اش در بازی برگشت مقابل پاری سن ژرمن می تواند شکست سه بر یک بازی رفت را جبران کند و با شکست این تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.
هفته گذشته و در بازی مرحله رفت لیگ قهرمانان اروپا، گل دقایق پایانی خاویر پاستوره باعث پیروزی سه بر یک نماینده فرانسه در ورزشگاه پارک دو پرنس شد.

سرمربی پرتغالی چلسی معتقد است با وجود این شکست این تیم در استمفورد بریج می تواند انتقام شکست بازی رفت را از صدرنشین لیگ یک فرانسه بگیرد : مهمترین موضوع این است که هم من و هم بازیکنانم باور داریم که می توانیم به مرحله بعد صعود کنیم.
ساموئل اتوئو مهاجم چلسی که به خاطر مصدومیت سه هفته از میادین دور بوده، احتمال دارد در ترکیب این تیم برای بازی امشب مقابل پاری سن ژرمن قرار گیرد.
مورینیو در کنفراس خبری پیش از بازی دو تیم گفته در بازی برگشت با توجه به پیروزی پاری سن ژرمن در بازی رفت، این تیم تحت فشار بیشتری برای صعود به جمع چهار تیم برتر اروپا قرار دارد:
« فکر می‌کنم اگر پاری سن ژرمن از این رقابت‌ها حذف شود، شوک بزرگی به آنها وارد خواهد شد، اگر ما از امشب از این رقابت‌ها کنار رویم اتفاقی است که در این لحظه بسیاری از مردم انتظار آن را دارند.»
ژوزه مورینیو با تاکید بر اینکه چلسی برای اینکه به جمع چهار تیم برتر اروپا صعود کند باید در بازی مقابل پاری سن ژرمن دست به ریسک بزند گفت: « ما باید با وجود خطری که در این وضعیت ویژه هست، لذت ببریم. پس از پایان بازی در ساعت ۹:۳۰ امشب امکان این وجود دارد که ما حذف شده باشیم و ما از این خطر آگاه هستیم. اما در زمان آغاز بازی در ساعت ۷:۴۵ ما هنوز برای حضور در نیمه نهایی شانس داریم.»
او با پیش بینی برد چلسی گفته است: فکر می کنم ما این بازی را می بریم. واقعا تصور من این است که در پایان دو بازی رفت و برگشت ما بیشتر از آنها گل زده ایم. در حال حاضر نتیجه سه بر یک است. فکر می کنم در پایان بازی امشب نتیجه ۳-۴ و یا ۴-۵ شود.
مورینیو با تاکید بر اینکه بازیکنان چلسی باید خود به دلیل شکست بازی رفت سرزنش کنند گفت: « در پاریس ما از پاری سن ژرمن انتظار یک بازی خوب را داشتیم، ما می دانستیم که آنها به خوبی توپ را در اختیار خواهند داشت و بسیار خطرناک خواهند بود.
« ما اما در پاریس برای خودمان خطرناک بودیم چرا که در جریان به ثمر رسیدن گل اول آنها، نصف این گل را بازیکنان ما به ثمر رساندند و گل دوم و سوم را هم که بازیکنان خودمان زدند، حالا به علاوه گل‌های چلسی ما سه و نیم گل دیگر در این بازی به ثمر رساندیم. پاری سن ژرمن در آن مسابقه چندان هم خوب بازی نکرد.»
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
صعود رئال مادرید از جهنم دورتموند، پرواز چلسی با گل دمبابا

picture upload sites
در شب اول بازی‌های برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چلسی با گل دقیقه ۸۷ دمبابا به نیمه نهایی این رقابت‌ها راه یافت و رئال مادرید با وجود شکست مقابل دورتموند با انگیزه برای چهارمین سال پیاپی به جمع چهار تیم برتر اروپا صعود کرد.
چلسی ۲ - پاری سن ژرمن صفر
در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آبی پوشان چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج میزبان پاری سن ژرمن بودند.

چلسی که در بازی رفت سه بر یک مقابل پاری سن ژرمن شکست خورده بود، برای راهیابی به نیمه نهایی باید دو گل به صدرنشین لیگ یک فرانسه می زد و در مقابل گلی هم دریافت نمی کرد.
مورینیو در کنفراس خبری پیش از بازی گفته بود: « مهمترین موضوع این است که هم من و هم بازیکنانم باور داریم که می توانیم به مرحله بعد صعود کنیم.»
چلسی در نیمه اول با گل آندره شورله، مهاجم آلمانی این تیم یک به صفر از پاری سن ژرمن پیش افتاد، شورله که از دقیقه ۱۸ به جای ادن آزار به زمین آمده بود روی پرتاب بلند اوت به وسیله ایوانویچ، گل اول تیم میزبان را به ثمر رساند.
پاری سن ژرمن از ابتدای بازی با بستن راه‌های نفوذ چلسی قصد داشت روی ضد حملات سریع به گل برسد ولی مدافعان تیم میزبان به خوبی توانستند راه‌های نفوذ مهاجمان پاری سن ژرمن را ببندند.
بازیکنان لوران بلان که زلاتان ابراهیموویچ را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند با ادیسون کاوانی مهاجم اروگوئه‌ای خود در پیشانی خط حمله نتوانستند موقعیت‌های زیادی روی دروازه تیم میزبان ایجاد کنند.
چلسی با تک گل شورله نیمه اول را به نفع خود به پایان برد. آبی پوشان چلسی در نیمه دوم دو بار تا آستانه باز کردن دروازه پاری سن ژرمن رفتند ولی تیرک دروازه سالواتوره سیرگو دروازه‌بان پاری سن ژرمن مانع از باز شدن دروازه شد.
ادیسون کاوانی در دقایق پایانی بازی می توانست خیال پاری سن ژرمن را از صعود به مرحله بعدی راحت کند، پاس بلند یوهان کابای در پشت محوطه جریمه به کاوانی رسید ولی در موقعیتی ایده‌آل توپ را به بالای دروازه پیتر چک زد.
تنها سه دقیقه مانده به پایان بازی دمبابا مهاجمی که ژوزه مورینیو از ابتدای فصل به او به ندرت اجازه بازی داده، در شرایطی نامتعادل توپ را دور از دستان سالواتوره سیرگو دروازه‌بان پاری سن ژرمن وارد دروازه کرد تا چلسی با توجه به گل زده در خانه حریف راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.
ژوزه مورینیو بعد از به ثمر رسیدن گل، مشابه صحنه‌ مشهور دویدنش در ورزشگاه اولدترافورد در بازی مقابل منچستریونایتد در سال ۲۰۰۴ به سمت بازیکنانش دوید و به صحنه خوشحالی بازیکنان پیوست، او بعد از بازی در مورد دویدنش گفت که می خواسته نکات تاکتیکی را به بازیکنان منتقل کند.
ژوزه مورینیو برای سومین بار همراه با چلسی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا می کند و این بار امیدوار است که بر خلاف دوبار قبلی بتواند به فینال راه پیدا کند.

در دیگر بازی امشب بوروسیا دورتموند با وجود پیروزی دو بر صفر مقابل رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.
رئال مادرید که فصل پیش لیگ قهرمانان اروپا در بازی رفت و در ورزشگاه خانگی دورتموند چهار بر یک به این تیم باخته بود از قابلیت گلزنی این تیم در خانه با خبر بود.
رابرت لواندوفسکی که در آن بازی هر چهار گل بوروسیا دورتموند را وارد دروازه رئال کرده بود، پس از آنکه بازی رفت را به دلیل محرومیت از دست داده بود به ترکیب اصلی دورتموند بازگشت.
رئال مادرید که در بازی رفت، سه بر صفر دورتموند را در سانتیاگو برنابئو شکست داده بود، به نظر می‌رسید کار راحتی برای صعود به مرحله نیمه نهایی داشته باشد ولی هدر دادن پنالتی توسط آنخل دی ماریا بازیکن رئال شرایط را به نفع دورتموند تغییر داد. بازیکنان زرد پوش دورتموند پس از آنکه وایدنفلر دروازه‌بان این تیم پنالتی رئال را دفع کرد، بازی را در کنترل خود گرفتند.
مارکو رویس دو بار در دقایق ۲۴ و ۳۷ نیمه اول دروازه ایکر کاسیاس را باز کرد تا شرایط برای رئال سخت شود.
رویس گل اول دورتموند را روی پاس به عقب اشتباه پپه وارد دروازه رئال مادرید کرد و گل دوم که روی اشتباه ایارامندی هافبک دفاعی رئال مادرید به نتیجه نشست، رقابت را دو بر صفر کرد.
کریستیانو رونالدو ستاره رئال مادرید، این بازی را به خاطر مصدومیت در بازی رفت از دست داده بود و از روی نیمکت ذخیره ها بازی هم تیمی‌های خود را تماشا می کرد.
گرت بیل، کریم بنزما و آنخل دی ماریا در این بازی نتوانستند عملکرد مناسبی در مقابل بازیکنان دورتموند داشته باشند. این تیم در نیمه دوم با آمدن ایسکو و کاسمیرو عملکرد بهتری داشت و دو بار می توانست دروازه دورتموند را باز کند که واکنش به موقع وایدنفلر دروازه‌بان بوروسیا دورتموند مانع از گلزنی آنها شد.
هنریک میخیتاریان بازیکن هافبک تهاجمی بوروسیا دورتموند در این بازی موقعیت های مناسبی برای باز کردن دروازه رئال داشت در یکی از بهترین فرصت‌های هافبک ارمنی بوروسیا دورتموند، ضربه او پس از دریبل کاسیاس با بد شانسی به تیرک دروازه برخورد کرد.
رئال مادرید در پایان بازی و با خوش شانسی در مجموع دو بازی رفت و برگشت سه بر دو بوروسیا دورتموند نایب قهرمان فصل پیش قهرمانان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
چهارشنبه شب هم در دو بازی حساس، بارسلونا و آتلتیکومادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید روبروی هم قرار خواهند گرفت و در ورزشگاه آلیانس آرنا شهر مونیخ منچستریونایتد و بایرن.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
پپ گواردیولا؛ بایرن باید به فینال راه پیدا کند

پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ در آستانه بازی برگشت دو تیم در ورزشگاه آلیانس آرنا اذعان کرد که حذف احتمالی این تیم از لیگ قهرمانان اروپا برای این باشگاه قابل قبول نخواهد بود.
مدافع عنوان قهرمانی که در رقابت‌های فصل جاری بوندس لیگا نیز موفق به کسب قهرمانی شده، در بازی رفت و در ورزشگاه اولدترافورد با منچستریونایتد ۱-۱ مساوی کرد.
پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ در کنفراس مطبوعاتی پیش از بازی گفته است: "اگر ما به فینال صعود نکنیم، باشگاه این موضوع را نخواهد پذیرفت. اگر ما نتوانیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم این برای مربی جدید یک اشتباه بزرگ خواهد بود، چرا که این تیم فصل پیش در سه جام به قهرمانی دست پیدا کرد و من قصد دارم که همین موفقیت را در این فصل تکرار کنم، اگر غیر از این رخ دهد به هیچ وجه راضی کننده نیست."
سرمربی بایرن مونیخ درباره بازی برگشت در ورزشگاه آلیانس آرنا گفته است: "۱ – ۱ نتیجه خطرناکی است، ما نتوانستیم در منچستر پیروز شویم اما من مطمئنم که ما در نهایت صعود خواهیم کرد. در بازی برگشت ما نیاز به عملکرد عالی داریم چرا که می خواهیم در این مسابقه پیروز باشیم.
او درباره شیوه ‌ای که بایرن مونیخ باید مقابل منچستریونایتد اتخاذ کند گفته است: "در این بازی ما نباید گلی دریافت کنیم، با اعضای تیم درباره اینکه چگونه منچستریونایتد را شکست دهند صحبت کردم، ما باید در زمان حمله عالی عمل کنیم چرا که منچستر به محض اینکه ما در حمله توپ را از دست بدهیم روی ضد حمله ما را غافلگیر خواهد کرد، در نتیجه ما باید روی بازی تمرکز ویژه‌ای داشته باشیم."
پپ گواردیولا در بازی امشب، برخی از بازیکنان اصلی خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نخواهد داشت. سباستین شواین اشتایگر و ژاوی مارتینز به دلیل محرومیت در بازی برگشت حضور ندارند.
گواردیولا معتقد است بازیکنانش به اندازه کافی از بازی رفت در منچستر تجربه کسب کردند:"در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شما هرگز شانس دوباره‌ای ندارید، فشر و هیجان در این بازی بسیار بالا است و ما همواره در این شرایط عالی عمل کردیم. بازیکنان ما پس از تجربه منچستر می‌دانند که حریف چگونه بازی خواهد کرد. بازیکنان من نقاط ضعف و قوت منچستریونایتد را به خوبی می‌شناسند."
از سوی دیگر دیوید مویز سرمربی منچستر یونایتد درباره بازی برگشت یک چهارم نهایی مقابل بایرن مونیخ گفته است: " بازی برگشت برای ما فرصتی است که به نیمه نهایی صعود کنیم، ما برای راهیابی به مرحله بعد هر کاری که لازم باشد انجام خواهیم داد. این سخت‌ترین قسمت لیگ قهرمانان اروپا است."
او درباره نحوه بازی منچستریونایتد مقابل بایرن مونیخ گفته است: " من دوست دارم که در بازی امشب بتوانیم زمان بیشتری توپ را در اختیار داشته باشیم و نتیجه خوبی کسب کنیم. تیم حریف یکی از بهترین تیم‌های اروپاست. من پیش بینی می‌کنم که در این بازی ما بهتر از مسابقه دور رفت بازی کنیم و باور دارم که ما توانایی انجام این کار را داریم. تمرکز من در این بازی صعود به نیمه نهایی است، بازیکنان هم آماده و متمرکز روی این بازی هستند."
دیوید مویز معتقد است که این بازی برگشت مقابل بایرن مونیخ حکم فینال را برای منچستریونایتد دارد: " در این بازی همه بازیکنان باید عملکردی عالی داشته باشند. همه بازیکنان برای این بازی آمادگی لازم را دارند. ما برای کسب آمادگی برای این بازی، هر کاری که لازم بود انجام دادیم. برای ما این بازی مانند فینال است و باید در آن پیروز شویم."
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ رئال- بایرن، چلسی- آتلتیکو

قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا در دور نیمه نهایی چلسی را مقابل اتلتیکو مادرید قرار داد و بایرن مونیخ را رقیب رئال مادرید کرد. مراسم قرعه کشی در مقر یوفا در نیون سوئیس انجام گرفت.
اولین بازی دور نیمه نهایی روز ۲۲ آوریل (۲ اردیبهشت) در خانه اتلتیکو مادرید، صدرنشین لالیگا، مقابل چلسی انجام خواهد شد.
این دو تیم آخرین بار، در سوپر لیگ ۲۰۱۲ مقابل هم قرار گرفتند؛ آبی‌های لندن آن بازی را با هت تریک رادامل فالکائو، ۱-۴ به آتلتیکومادرید باختند.
با نگاهی به تاریخ بازی‌های نیمه نهایی این لیگ، می‌بینیم که چلسی وضعیت بهتری نسبت به رقیب اسپانیایی خود دارد.
چلسی با ۲ برد از ۶ دوره حضور در نیمه نهایی در مقابل اتلتیکو مادریدی قرار دارد که سه بار موفق شده به دور نیمه نهایی برسد و از این سه بار تنها یک بار به فینال راه یافته است.
چلسی دو فصل پیش و در سال ۲۰۱۲ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد در حالیکه آتلتیکو، یک بار در سال ۱۹۷۴ به نایب قهرمانی رسیده است.
اما دو تیم یعنی بایرن مونیخ و رئال مادرید، روز ۲۳ آوریل (۳ اردیبهشت) به میزبانی رئال مقابل هم قرار می‌گیرند.
بایرن که عنوان قهرمانی این لیگ را یدک می‌کشد مقابل تیمی به میدان می‌رود که با ۹ قهرمانی موفق‌ترین تیم در لیگ قهرمانان اروپا به شمار می‌رود.
اما در پنج نیمه نهایی گذشته لیگ، بایرن چهار بار توانسته رئال را شکست دهد. بازی‌ برگشت این دو تیم در تاریخ ۲۹ آوریل (۹ اردیبهشت) در خانه بایرن انجام خواهد گرفت.
دو تیم برتر این دور ۲۴ مه (۳ خرداد)، در لیسبون پرتغال به مصاف هم خواهند رفت.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
رئال مادرید با عبور از مدافع قهرمانی به فینال قهرمانان اروپا رسید

رئال مادرید در دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان دور از خانه و مقابل بایرن مونیخ، قهرمان فصل گذشته، با پیروزی ۴-۰ بعد از ۱۲ سال راهی دیدار نهایی شد.
سرجیو راموس با باز کردن دروازه بایرن در دقیقه ۱۶ رئال را از حریف پیش انداخت.

تیم آلمانی که هنوز گل اول را باور نکرده بود، در دقیقه ۲۰ بازی گل دوم رئال را از راموس دریافت کرد.
نیمه اول به پایان نرسیده بود که کریستیانو رونالدو در دقیقه ۳۴ بازی با باز کردن دروازه بایرن کار را در نیمه دوم برای این تیم سخت‌تر کرد.
نیمه دوم بازی تا دقیقه ۸۹ بدون گل پیش رفت تا اینکه کریستیانو رونالدو گل چهارم بازی را زد و این تیم را با یک پیروزی پر گل راهی فینال کرد.
حریف رئال در دور نهایی، پیروز میدان چلسی - اتلتیکو مادرید خواهد بود که چهارشنبه شب در استمفورد بریج به مصاف می‌روند.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  

 
10 گلزن برتر تاريخ ليگ قهرمانان اروپا


پس از گذشت نخستين شب از هفته‌ي اول دور گروهي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا، نگاهي به فهرست 10 گلزن برتر اين رقابت‌ها در همه‌ي زمان‌ها مي‌اندازيم.


به گزارش "ورزش سه"، «لیگ قهرمانان یوفا» (که معمولاً صرفا با نام «لیگ قهرمانان» شناخته می‌شود و در گذشته جام اروپایی نام داشته است) رقابتی است که از سال ۱۹۵۵ هرساله بین باشگاه‌های فوتبال تراز اول اروپا برگزار می‌شود. این تورنمنت تا پیش از ۱۹۹۲ به صورت رسمی «جام اروپایی باشگاه‌های قهرمان» نامیده می‌شد اما معمولا برای سادگی نام «جام اروپایی» یا «جام اروپایی قهرمانان» را برای آن به کار می‌بردند. این رقابت‌ها در ابتدا یک رقابت تک‌حذفی بود که تنها تیم قهرمان هر کشور به آن راه پیدا می‌کرد.

طی دهه‌ی ۱۹۹۰ این تورنمنت شروع به گسترش کرد، یک مرحله‌ی گروهی به آن اضافه شد و نیز تعداد تیم‌های حاضر در آن بیشتر شدند. این گسترش، افزایش تعداد بازی‌ها را در پی داشت، و به تبع آن بازیکنان امروزی شانس بیشتری برای گلزنی در آن دارند. به همین دلیل است که در فهرست زیر نام بازیکنان مدرن بیشتر دیده می‌شود.





۱ ـ رائول؛ اسپانیا ـ ۷۱ گل در ۱۴۲ بازی ـ میانگین ۰/۵ گل در هر بازی ـ باشگاه‌های رئال مادرید و شالکه




adult photo sharing



۲ ـ کریستیانو رونالدو؛ پرتغال ـ ۶۸ گل در ۱۰۷ بازی ـ میانگین ۰/۶۶ گل در هر بازی ـ باشگاه‌های منچستر یونایتد و رئال مادرید




photo uploader



۳ ـ لیونل مسی؛ آرژانتین ـ ۶۷ گل در ۸۶ بازی ـ میانگین ۰/۷۸ گل در هر بازی ـ باشگاه بارسلونا




img upload



۴ ـ رود فان نیستلروی؛ هلند ـ ۵۶ گل در ۷۳ بازی ـ میانگین ۰/۷۷ گل در هر بازی ـ باشگاه‌های آیندهوون، منچستر یونایتد، رئال مادرید




adult image sharing



۵ ـ تیری آنری؛ فرانسه ـ ۵۰ گل در ۱۱۲ بازی ـ میانگین ۰/۴۵ گل در هر بازی ـ باشگاه‌های موناکو، آرسنال بارسلونا



temporary image hosting



۶ ـ آلفردو دی استفانو؛ آرژانتین، اسپانیا ـ ۴۹ گل در ۵۸ بازی ـ میانگین ۰/۸۴ گل در هر بازی ـ باشگاه رئال مادرید




photo hosting sites



۷ ـ آندری شوچنکو؛ اوکراین ـ ۴۸ گل در ۱۰۰ بازی ـ میانگین ۰/۴۸ گل در هر بازی ـ باشگاه‌های دیناموکیف، میلان، چلسی




image



۸ ـ اوزه‌بیو؛ پرتغال ـ ۴۶ گل در ۶۵ بازی ـ میانگین ۰/۷۱ گل در هر بازی ـ باشگاه بنفیکا




upload an image



۹ ـ فیلیپو اینزاگی؛ ایتالیا ـ ۴۶ گل در ۸۱ بازی ـ میانگین ۰/۵۷ گل در هر بازی ـ باشگاه‌های یوونتوس و میلان




imag




۱۰ ـ دیدیه دروگبا؛ ساحل عاج ـ ۴۲ گل در ۸۷ بازی ـ میانگین ۰/۴۸ گل در هر بازی ـ باشگاه‌های مارسی، چلسی، گالاتاسرای




upload a gif
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  

 
توپ فینال لیگ قهرمانان اروپا رونمایی شد + عکس
خبرگزاری تسنیم: اتحادیه فوتبال اروپا از توپ فینال مهمترین تورنمنت باشگاهی جهان رونمایی کرد.


به گزارش خبرگزاری تسنیم، توپی که ششم ژوئن سال 2015 (16 خرداد 1394) در ورزشگاه المپیک برلین، عبورش از خط دروازه‌‌‌ها، قهرمان شصتمین دوره از لیگ قهرمانان اروپا را تعیین خواهد کرد، رونمایی شد.

در طراحی این توپ، ستاره‌های همیشگی توپ‌‌‌‌های معمول لیگ قهرمانان اروپا که در حقیقت نشان این تورنمنت محسوب می‌شود با رنگ‌هایی متفاوت و با اشکالی که سمبل‌های شهر میزبان این دوره از رقابت‌‌ها محسوب می‌شوند به چشم می‌خورد.

در داخل این ستاره‌ها، تصویر دورازه گراندنبورگ برلین و یک خرس که نماد پایتخت آلمان محسوب می‌شود، نقش بسته است.




تصویر توپ فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل 2014-2015 را در زیر مشاهده می‌کنید:






bilder kostenlos
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  
مرد

 
لیگ قهرمانان اروپا؛ بارسلونا قهرمان شد

بارسلونا با برتری ۳-۱ مقابل یوونتوس، فاتح لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۱۵-۲۰۱۴ شد و فصل درخشان خود را با سه جام به پایان رساند.
بارسلونا پیش از این در سال های ۱۹۹۲، ۲۰۰۶، ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ موفق شده بود قهرمان شود. این پنجمین قهرمانی آبی و اناری‌ها در تاریخ لیگ قهرمانان و چهارمین قهرمانی آنها طی ۹ سال اخیر بود.
بارسا با این قهرمانی به لیورپول و بایرن مونیخ رسید که آنها نیز پنج دوره قهرمان شده‌اند. رئال مادرید با ۱۰ جام و آث میلان با هفت قهرمانی در صدر تیم‌های اروپایی هستند.
فینال امسال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه المپیک برلین با قضاوت داور ترکیه‌ای برگزار شد. توپ خیلی زود از خط دروازه‌ها عبور کرد و پاس دقیق آندرس اینیستا به ایوان راکیتیچ، گل اول بارسا را ثبت کرد.
پیش از این، سریعترین گل بارسا در فینال لیگ قهرمانان، در دهمین دقیقه فینال ۲۰۰۹ مقابل منچستریونایتد و توسط ساموئل اتوئو به ثمر رسیده بود. راکیتیچ کروات توانست رکورد مهاجم کامرونی را بشکند.
گل دقیقه نخست مالدینی به لیورپول در فینال ۲۰۰۵، سریعترین گل فینال در تاریخ لیگ قهرمانان اروپاست.
نیمه اول بارسا - یووه پر از موقعیت بود برای هر دو تیم اما بی دقتی مهاجمان در نواختن ضربات آخر باعث شد همین گل تا پایان ۴۵ دقیقه‌ای که حتی یک ثانیه وقت اضافه نداشت، پابرجا بماند.
در نیمه دوم شاگردان الگری پیش کشیدند و مثل جدال برگشت با رئال مادرید، باز هم بازی ۱-۰ باخته در نیمه نخست را در وقت دوم به تساوی کشیدند. جالب اینکه این بار هم آلوارو موراتا این کار را انجام داد. همو که در هر دو بازی رفت و برگشت به تیم سابقش رئال مادرید گل زده بود تا راه راه پوشان را روانه فینال کند.
در ادامه بازی پر نوسان نهایی، لیونل مسی که برخلاف نیمه اول بیشتر صاحب توپ می‌شد، به سمت دروازه شوت زد که دفع ناقص بوفون باعث شد سوارز تیمش را پیش بیاندازد. سپس نیمار هم گل زد اما به خاطر خطای هند، این گل مردود اعلام شد.
در حالی که بازی با حملات پردامنه یووه رو به پایان بود، در دقیقه ۹۶ نیمار ضربه نهایی را بر پیکر بانوی پیر تورین فرود آورد تا نتیجه ۳-۱ را به ثبت برساند. لوئیز انریکه ضمن رقم زدن سومین جام در این فصل، با تمام افتخارات ممکن به استقبال تعطیلاتی تابستانی رفت.
این آخرین بازی ژاوی در بارسلونا بود. او پس از فتح لالیگا و کوپا دل ری، فصل آخر فوتبالش در بارسا را با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا جشن گرفت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
زن

 
دلم میحواد امسال اتلتیکومادرید قهرمان باشگاههای اروپا بشه . درسته که به زیبایی رئال و بارسا بازی نمیکنه ولی جنگندگی بازیکنا و مربیش مثال زدنیه. هزینه و توان مالیش هم که قابل مقایسه با اون دو تیم نیست .
نه بسته ام به کس دل نه بسته کس به من دل
چو تخته پاره بر موج رها رها رها من
     
  
مرد

 
امیدوارم یک بازی جذاب رو ببینیم
و در اخر هم رئال قهرمان بشه.
البته اگه راموس یا په په اخراج نشن
قصــــــــه هـا بـــرای بیـــــــــــدار کـــــردن
مــــــا نــــوشـتـــــــه شـدنـــــــد؛
امــــــا تمـــــــام عمــــــــــر؛
مــــــا بــرای خـــــوابیـــــــدن از آنهــــــا
استـــــــــفاده میــــــــــکنیــــــم.......!
[اضـــــــطـراری]
     
  
صفحه  صفحه 24 از 25:  « پیشین  1  ...  22  23  24  25  پسین » 
ورزش
ورزش

Champions League Europe | لیگ قهرمانان اروپا

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA