انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 2 از 23:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  20  21  22  23  پسین »

رفع مشکلات آلت تناسلی مردانه (پرسش و پاسخ)


مرد

 
نعوظ آلت تناسلی هنگام خواب و ارتباط ان با شکستگی آلت
یکی از سوالاتی که برای مردان و بویژه جوانان مطرح است نعوظ یا بلند شدن الت تناسلی هنگام خواب (Nocturnal Penile Tumescence) یاNPT است. در برخی موارد این حالت باعث نگرانی افراد می شود و برخی نیز ان را غیر طبیعی تلقی می کنند.

اما نکته مهم اینجاست که این فرایند نه تنها طبیعی است بلکه نشانه سلامت سیستم نعوظی و توانایی جنسی میباشد و در کسانی که با شکایت ناتوانی جنسی مراجعه می نمایند یکی از نخستین پرسش ها در مورد همین مساله است،این فرایند برای نخستین بار در سال 1940 و در شیرخواران توضیح داده شد ودر سالهای بعد جزئیات ان مورد بررسی قرار گرفت.

80% موارد نعوظ شبانه الت در مرحله REMخواب(حرکات سریع چشمها) رخ می دهد.حداکثر زمان نعوظ حین خواب در حوالی سن بلوغ قرار دارد که الت تناسلی در حدود 20% مدت زمان خواب در حالت نعوظ قرار دارد. در دهه دوم زندگی میانگین این میزان به حدود 38 دقیقه میرسد و در بزرگسالی این عدد به 27 دقیقه کاهش می یابد.

در کسانی که با شکایت ناتوانی جنسی مراجعه می نمایند بررسی این فرایند با روش های مختلفی انجام می گردد که در انها تعداد دفعات سفت شدن الت و مدت زمان و شدت سفتی در هر بار اندازه گیری می شود.
تعداد دفعات سفتی الت معمولا 3 تا 6 بار در8 ساعت و میانگین زمان انها حدود 10 تا 15 دقیقه است و در هر بار نیز شدت سفتی الت باید بیش از 70% باشد.

یک نعوظ کامل نشانه سالم بودن محور عصبی عروقی میباشد و در نتیجه علت ناتوانی جنسی میتواند عصبی یا روحی وروانی باشد.

نکته جالب در این میان که باید به ان توجه ویژه داشت ارتباط نعوظ هنگام خواب با شکستگی الت است زیرا در بسیاری از نوجوانان یا جوانان که صبح ها هنگام برخاستن از خواب الت انها بلند شده است به علت شرم و حیا از والدین و دیگران تا زمان برطرف نشدن این حالت از بستر خارج نمی شوند و برخی نیز با دست اقدام به خم نمودن ان می کنند که این حالت میتواند موجب شکستگی الت گردد در بعضی موارد نیز هنگام غلتیدن فرد هنگام خواب, الت بلند شده زیر بدن وی گیر کرده ودر اثر فشار وزن بر روی ان شکستگی الت رخ می دهد.

لازم به یاداوریست که درمان شکستگی الت عمل جراحی در اولین فرصت است زیرا میتواند باعث ناتوانی جنسی یا کجی الت در اینده گردد.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
jakharol: سلام داداش و خواهر های گلم
من یه مشكلی تو آلت تناسلیم دارم
آلت تناسلیم خمیده هستش!
چكار كنم راست بشه؟
باید جراحی بشه یا اینكه فرم میگیره؟
سلام دوست عزیز
خمیدگی به هر 4 طرف خیلی طبیعی هستش ئ تقریبا واسه همه وجود داره
نگه اینكه خیلی خیلی خمیدگی داشته باشه كه باید بری پیش پزشك و مشكلت رو بهش بگی
موفق باشید

jakharol: حالا علت این خمیدگی چیه؟
میشه صافش كرد یا نه؟
علت؟ بیولوژی بدن انسانه :دی
تازه بعضی اوقات قوس ها مخصوصا رو به بالا خیلی هم به وضعیت كمك میكنن
شما چرا میخوای صافش كنی حالا؟ فكر میكنی كه تو سكس اذیتت میكنه؟
موفق باشید
     
  
مرد

 
bolok14: سلام دوستان من یه مشكلی دارم نزدیكه 1ساله كه دوره كلاهكه كیرم جوشه ریز در اورده زیاد جدی نرفتم ولی الان1 ساله كه گذشته ولی برطرف نشده میگم نكنه سرطان الت باشه لطفا نظر بدین كه اگه مشكلی بود برم دكتر
درود
دوست عزیز اگه سوزش نداره مشكلی نیست..در ضمن اكثر این جوشها زمانی میزنه كه فرد زیاد خود ارضایی میكنه و به صورت خشك بیشتر این اتفاق میافته..اگر تعداد دفعات خودارضایی یا در كل با ترك كردن خودارضایی برطرف میشه.
موفق باشی

salam00: سلام الت تناسلی من سرش رو به پایین كج شده این در اینده برام مشگل ساز میشه,چطور صافش كنم,ممنون میشم اگه جواب بدید
اگه خیلی رو به پایین هستش یعنی از مدل طبیعی و متعادل نیست حتما باید به پزشک متخصص مراجعه کنید.در صورت نیاز شاید جراحی بشه.ولی اگه غیر از این باشد طبیعی هستش.موفق باشید
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
↓ Advertisement ↓
مرد

 
mostafa861: یکی از دوستان آلتش کجه باید چکار کنه؟
دوست من اگه کجی آلت تناسلیت از نوع نوع مادرزادیه در صورتی به جراحی نیاز دارد که در روابط زناشویی مشکل ایجاد کنه یا از نظر ظاهری برای زوج ها ناراحت کننده باشه. نوع مادرزادی به خودی خود باعث ناتوانی جنسی و ناباروری نمی شه ولی اگر بیش از ۳۰ درجه باشه نزدیکی مشکل و دردناک خواهد بود.
نوع اکتسابی که سیر پیشرونده داره اگر به طور مناسب درمان نشه باعث ناتوانی جنسی در مرد خواهد شد. مهم ترین علت کجی اکتسابی آلت تناسلی، بیماری پیرونی است که تشخیص و درمان زودهنگامش برای بیمار خیلی موثر خواهد بود. در ضمن به علت کجی اکتسابی آلت تناسلی و ناتوانی جنسی به دنبال آن نباید از شکستگی آلت تناسلی نیز غافل بود.

emooloveboy: من کیرم ۱۷ سانته و کلفتیش ۸ ...بنظر خودم کوچیکه یا خوبه
کسانی که کوچکترین اندازه ها در حالت عادی را دارند تا 100% در حالت نعوظ افزایش سایز پیدا می کنند و این در حالیه که افراد با آلت بزرگ حداکثر تا 75% افزایش اندازه پیدا می کنند . با این پیش زمینه مقدار متوسط طول آلت نعوظ یافته در جمعیت مردان بین 15 تا 18 سانتیمتره!!.
نکته مهم دیگه که شاید بیشتر مردان به آن توجه نمی کنند اینه که واژن زنان طوری ساخته شده که خود را با هر اندازه آلت مردانه مطابقت می ده . طول واژن در زنی که تا به حال بچه دار نشده و از لحاظ جنسی تحریک نشده، 5/7 سانتیمتره ( این اندازه در زنانی که بچه دار شده اند اندکی متفاوته ) . این اندازه در حالت اوج تحریک جنسی به 10 سانتیمتر می رسه . پس با توجه به اینکه طول آلت مردان در حالت نعوظ به ندرت کمتر از 10 سانتیمتر می باشه، آلت مرد به طور کامل واژن زن را پر خواهد کرد .
پس با توجه به اندازه ای که شما گفتید جای هیچگونه نگرانی نیست !!!

بزرگی آلت دردسر های خودش رو داره ....

panahgah: با سلام خدمت دوستان

من هم سوال مشابهی داشتم که بین کامنت‌ها گشتم و تا حدودی جواب گرفتم. آلت من رو به پین انحراف داره، اگر دراز کشیده باشم راست می‌‌ایسته، حالا سوال من اینه که با توجه به اینکه قطر آلتم زیاده(۵ سانت) و انحراف شم رو به پایین هست، برای طرف مقابلم که در آینده نزدیک قراره باهم سکس داشته باشیم مشکل ایجاد می‌کنه یا نه؟ مثلا در درازمدت از ریخت بیفته یا اینکه حین سکس به اون نقطه جیی که تحریکش می‌کنه نرسه یا اینکه نتونیم از پشت سکس داشته باشیم
جواب سوالت مثل این دوستمونه که انحراف آلت داره باید بری پیش پزشک اگه بیماری پیرونی باشه باید درمان بشی وگرنه به مشکل بر می خوری .....

Golchin74: با سلام
آلت من وقتی که از اسپری تاخیری استفاده می کنم کوچیک میشه
راه حلش چیه؟
کجای کیرت میزنی اسپری رو ؟ باید یه مقدار روی سرش بزنی (به پا تو سوراخ دفع ادرار نره که میسوزه ) و روی بیضه !
وقتی یک ملت برای فرهنگ و نژاد و ملیت خویش ارزشی قائل نشد و حقی را که طبیعت برای نگاهداری نژاد پاکش به او ارزانی داشته بود پایمال ساخت و به بیگانگان روی آورد و تسلیم شد دیگر حق ندارد از شکست و بدبختی سیاسی که خودش باعث آن شده است شکایت کند .
     
  
مرد

 
ehsan198000: دوستانی که مشکل انحراف آلت دارن تمرینات کششی که در کتاب penisenl اشاره شده رو انجام بدن بعد یه مدت صاف میشن سایز شون هم بالا میره
سلام دوستان آلت هایی که زود راست وشق نمیشه یا راست میشه اماسریع میخابه روبهشون میگن مشکل نعوظ دارن.یعنی آلت توانایی راست شدن برای مدت معلومی مثلا ۲دقیقه روندارد.
اول باید علت یابی کنید.

علتهاش میتونه استمنا باشه که استمنا بمرورزمان سستی آلت و عدم نعوظ رومیاره.
دومین علت استفاده ازدستگاه های لارجرباکس یااگزایت منه.من خودم ازاین دستگاه ها استفاده کردم باعث میشه آلت نتونه خوب راست بشه و نعو خودشو حفظ کنه.این دستگاه ها آلت روهم بزرگ نمیکنه.دروغه
سومین علت ضعف قوا و روح جنسی است.

بهترین راه حلی که میتونم بهتون بدم اینه اسفند رو بکوبید درهاون بعد بهش روغن زیتون یا کنجد اضافه کنید دررف رو ببندید بگذارید دوهفته درمقابل آفتا بمونه.بعددوهفته روغن رنگش سرخ رنگ میشه روزی ۱تا۲ باراین روغن رو به آلت بیضه بمالید وبذاریدحداقل یکساعت بمونه.فوایداین روغن میل جماع روزیادمیکنه تقویت دستگاه تناسلی و کمک به حفظ نعوظ میکنه موفق باشید.
برین به فلسفه هنر به هرچه بود و هست و نیست . برین به دین برین بدین نگو نپرس چند
http://postimg.org/image/prdpo8iul/
     
  
مرد

 
معاینه شخصی بیضه
معاینه بیضه توسط خود فرد (Testicular Self Examination) جھت کشف سرطان بیضه :

سرطان بيضه شايعترين بدخيمي مردان 25 تا 35 ساله مي باشد. اين سرطان به طور کلي يک درصد انواع سرطان هاي آقايان را تشکيل مي دهد، لذا بسياري از افراد غير پزشک با آن آشنايي ندارند.

دو گروه از مردان جوان بيشتر از ساير همسالان خود در معرض ابتلاي اين بيماري مي باشند:

  • آن هايي که به طور کلي بيضه در کيسه موجود در زير آلتشان وجود ندارد.
  • آن هايي که بعد از 6 سالگي بيضه شان در محل مزبور قرار مي گيرد. در اين افراد شانس سرطان بيضه 3 تا 17 برابر ساير افراد مي باشد.

بيضه ها اعضاي باروري مردانه بوده و کارشان ساختن اسپرماتوزوييد و ترشح هورمون مردانه يعني تستوسترون مي باشد. ماده اخير عامل صفات ثانويه جنسي مثل رشد موهاي صورت و تون صدا است. بيضه ها به طور معمول، صاف، بيضوي شکل و تا حدودي سفت بوده و در زير آلت، در داخل کيسه هاي بيضه قرار گرفته اند. بيضه ها به طور طبيعي قبل از تولد در محل اصلي قرار مي گيرند. اولياي نوزادان بايد پس از تولد، از طريق پزشک اطفال از وجود بيضه ها در کيسه مطلع گرديده و اطمينان خاطر پيدا کنند. در صورت عدم استقرار بيضه ها در محل طبيعي خود، مشکل قرار گرفتن بيضه ها در محل طبيعي خود به راحتي با عمل جراحي برطرف مي شود.

15 سال قبل، سرطان بيضه اغلب کشنده بوده و بسيار سريع به ساير اندام هاي بدن منتشر مي شد، در حالي که امروزه به علت پيشرفت هاي انجام شده در اکثر مواقع کاملاً قابل درمان است، به خصوص اگر سريعاً تشخيص داده شود.

از نظر علايم، ابتدا برجستگي سخت، کوچک و بدون درد را مي توان روي بيضه لمس نمود. گه گاه اندازه بيضه بزرگتر از معمول احساس مي گردد. غالباً لازم است افراد با قوام و اندازه بيضه خود آشنا باشند تا هر نوع تغييري را حس نمايند. احساس سنگيني و درد مبهم بيضه، کشاله ران و زير شکم از ديگر علايم بيماري است. اين اتفاقات ممکن است همراه با بعضي بيماري هاي ديگر مثل عفونت بيضه نيز مشاهده گردد. همين جا است که پزشک به شما در تشخيص و درمان کمک خواهد نمود.

يک روش ساده به نام معاينه بيضه به وسيله خود فرد (TSE) اگر حداقل به طور ماهانه در حمام و زير دوش آب گرم انجام شود، در حاليکه چند دقيقه بيشتر طول نمي کشد در تشخيص زودرس سرطان بيضه کمک فراواني مي نمايد. لازم به ذکر است که اين روش يعني معاينه عضو توسط خود فرد در خانم ها جهت معاينه پستان ها توصيه مي گردد.

روش انجام معاينه بيضه توسط خود فرد:

1- معاينه بيضه به آرامي با قرار دادن انگشت وسط و نشانه در زير بيضه و انگشت شست در روي بيضه انجام مي شود. بيضه ها با آرامش در زير انگشتان غلطانده مي شود تا هر نوع تغييري مشخص گردد.

2- مجراي مني يا اپيديديم به صورت توده نواري شکل به اندازه نخود در پشت يا کنار بيضه قرار دارد که نبايد با برجستگي ناشي از سرطان يا توده اشتباه گردد.

3- طبق شکل 3 به طور مستقيم روبروي آينه بايستيد و هر نوع برجستگي غير معمول را در کيسه بيضه يا کشاله ران مشخص نموده و به پزشک نشان دهيد.

در لمس هر نوع برجستگي در بيضه، نبايد در مراجعه سريع به جراح کليه و مجاري ادراري درنگ نمود. اگر عفونت وجود نداشته باشد احتمال سرطان وجود دارد به خاطر داشته باشيد که اين بيماري بسيار خوب به درمان جواب داده و بيماران مي توانند عمر طبيعي داشته باشند. در ضمن وجود فقط يک بيضه سالم براي فعاليت جنسي کافي مي باشد.

اگر چه معاينه بيضه توسط شخص مفيد است ولي هيچگاه جايگزين معاينه پزشک نمي گردد. از پزشک خود بخواهيد تا معاينه بيضه را به شما آموزش دهد. نهايتاً هدف از معاينه، مراجعه سريع شما به پزشک مي باشد.
     
  
مرد

 
CuteBoy: سلام لطفا اگه میشه منو راهنمایی کنید:

من از وقتی که یادم میاد همیشه آلتم شکسته و کج بوده تا الان که ۲۲ سالمه
فکر کنم مال بچگیامه که توی شلوار جین تنگ شق میکردم
طوریه که الان توی حالت نعوظ کامل هم به راحتی خم میشه ولی خدا رو شکر از نظر لذت جنسی و ارضا شدن تا حالا هیچ مشکلی نداشتم و هیچوقت دردی نداشتم ولی بزرگترین مشکلم اینه که موقع سکس همش خم میشه و واقعا اعصاب خورد کنه
لطفا یه نفر راهنمایی کنه
با تشکر
انحراف الت به خاطر اشکالات سینوسهای غاری یا لیگامانی که آلت را به استخوان سمفیز پوبیس وصل می کند ایجاد می شود و بسته به شدت اسیب یا نوع اسیب می تواند ایجاد مشکل نماید. البته ممکن است آسیب مربوطه قابل درمان باشد یا نباشد.بهتره به پزشک مراجعه کنین
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
شکستگی آلت تناسلی مرد

شکستگی آلت تناسلی مردان (به انگلیسی: penile fracture) هنگامی که غشاء سخت (Albuginée) که دور آلت تناسلی و ستون‌های غاری را می‌پوشاند امکان دارد در اثر فشار و حرکت‌های کمی «آکروباتیک» پاره شود.

شکستگی مناسب ترین واژه برای این حادثه نیست چون در آلت تناسلی استخوانی وجود ندارد که بشکند و این اصطلاح به این عارضه نسبت داده‌شده‌است.این غشاء که در اطراف آلت وجود دارد در هنگامی که آلت تناسلی در حالت خوابیده قرار دارد به صورت نرم و با انعطاف است؛ اما در هنگام نعوظ (به انگلیسی: Erection) سفت و سخت می‌شود و می‌تواند پاره شود، «بشکند».

علت به وجود آمدن عارضه

در صورتی که به آلت مرد در حالت نعوظ کامل و سفت، فشار زیادی وارد شود و باعث خم شدن این سیلندرهای پرخون درون آن گردد.

بافت سیلندرهای آلت که همانند بادکنک‌های پربادی که در اثر فشار پاره می‌گردد نیز از محل خمیدگی پاره شده و خونریزی شدید در زیر پوست ایجاد می‌کند که باعث ایجاد درد شدید و تورم شدید در آلت می‌شود که ادامه خونریزی در زیر پوست حتی تا ناحیه سینه و زیر گردن نیز ممکن است ادامه یابد.

علائم

در حین رابطه جنسی با یک حرکت نا بجا، مرد ناگهان صدایی شبیه شکستن استخوان می‌شنود، درد شدیدی حس می‌کند و بیضه‌هایش ورم می‌کنند و با نگاه کردن به عضو دردناک نشان می‌دهد که آلت تناسلی شکسته و میده شده‌است.

پس از گذشت زمان حاد شکستگی آلت، اگر فرد به اورژانس مراجعه ننماید و بافت تخریب شده ترمیم نشود، در نعوظ بعدی، خون در داخل سیلندرهای آلت محصور نمی‌گردد و همانند بادکنک سوراخ، از همان محل آسیب، خون خارج شده و در نتیجه تشدید خونریزی زیرپوستی و عدم توانایی در نعوظ می‌گردد که می‌تواند باعث ناتوانی جنسی نیز گردد.

دلایل بروز عارضه و روش درمان و عوارض عدم ترمیم یا ترمیم دیررس و تشخیص

دلایل بروز عارضه :

شایعترین حالتی که منجر به شکستگی آلت در مردان می‌گردد زمانی است که هنگام نزدیکی زن بعنوان فرد فعال عمل می‌کند بدین صورت که زمانی که مرد بصورت درازکش به پشت خوابیده و زن به حالت نشسته به روی آلت تناسلی مرد اقدام به نزدیکی می‌کنند.

در این حالت اگر حین نزدیکی، زن بطور ناگهانی اقدام به خوابیدن بر روی مرد بکند و یا به سمت عقب، خود را حرکت دهد به گونه‌ای که استخوان شرمگاهی زن بر روی تنه آلت مرد فشار آورده و منجر به شکستگی آلت مرد کند.

روش درمان :

یکی از اورژانسهای ارولوژی شکستگی آلت می‌باشد. در چنین حادثه‌ای باید به سرعت به اورژانس مراجعه کرد، تا رسیدن به اورژانس باید آلت تناسلی را با پارچه‌ای پر از یخ پانسمان کرد تا هماتوم بدتر نشود.

درصورتیکه بافت به مرور زمان خودبخود ترمیم شود، محل پارگی بصورت ناهمگون و غیریکنواخت ترمیم شد که خود باعث عدم توانایی در نعوظ در آینده و یا اگر ضایعه شدید نباشد این غیریکنواختی بافت منجر به کجی آلت، هنگام نعوظ در آینده می‌گردد.

ترمیم به روش جراحی و بصورت اورژانسی می‌باشد که این ترمیم باید هرچه سریعتر انجام گیرد احتمال عوارض کمتر می‌شود و باید هماتوم تخبه و غشاء پاره شده ترمیم گردند.

هماتوم ( خونریزی زیر پوست ) تخلیه نشده می‌تواند فیبروزه شود، به آلت تناسلی شکل و حا لت غیر طبیعی بدهد، به کارکرد طبیعی خیزش آسیب‌های جدی برساند و سرانجام به ناتوانی جنسی منجر شود. و فرد باید چند هفته استراحت و رابط جنسی نداشته باشد.


عوارض عدم ترمیم یا ترمیم دیررس :

ناتوانی جنسی، خمیدگی و کجی آلت هنگام نعوظ، تغییر شکل آلت به شکل ساعت شنی (نازک شدن قسمت کوچکی از تنه آلت) که حین نزدیکی باعث کج شدن مکرر آلت از همان قسمت باریک و ضعیف خواهد شد.

تشخیصپارگی غشاء با شنیدن جریان حادثه و معاینه با لینی عضو بیمار تشخیص داده می‌شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
sexnoo: سلام من کیرم همون جور که تو شلوارم بوده حالت گرفته راست نیست ولی میشه بکنی یکم این کجی باعث زود انزالیم شده ۱یا۲بار درو تو میکنم آبم میاد چیکار کنم؟؟؟؟؟
دوست عزیز شما برای رفع این مشکل چند مرحله رو باید انجام بدی...... اول اینکه برای راست شدن کیرت نیاز به تمرکز بالا داری (البته برای کسایی که در راست شدن کیرشون مشکل دارن)....... دوم اینکه حین دخول باید عکس حالت اول عمل کنی، یعنی تمرکزتو کم کنی.... حالا این کاهش تمرکز چند روش داره که مهمترینش تو سکس انجام دخول بصورت متقاطع هستش، یعنی چن بار که کمر میزنی کیرتو در بیاری تا بعد چند ثانیه دوباره دخول انجام بدی...... یکی از روش ها هم اینه که تا وقتی که تمرکز لازم روی کنترل ارضا شدنت رو بدست نیاوردی، ثعی کن حین سکس زیاد سکوت نکنی، صحبت کن تا حواست کامل روی سکس نباشه و زود ارضا شی...... من بار اولی که سکس کردم ۱۵ دقیقه بود، اما با همین تجربه ها الان بین ۳۰ تا ۴۰ دقیقه میتونم ارضا شدنمو کنترل کنم...... امیدوارم موفق باشی
     
  
مرد

 
69ebi69: سلام به همه لوتی ها
من در شرف ازدواج هستم . من میترسم خانمم به خاطر کوچک بودن آلتم از من زده بشه و من نتونم ارضاش بکنم. اندازه آلتم ۱۲ سانتی متر و قطر آن حدود ۷ یا ۸ سانتی متره.
لطفا راهنمایی ام کنید
فقط سریعترررررررررررر
مرسی
عزیزم مشخصاتی که داری میدی مربوط به آلت نیست،این بیشتر شبیه مکعب مستطیله
اما در هر صورت مهمتر از شکل آلت ،کیفیت سکس هست سعی کن بتونی با کیفیت سکس بالا نقایص اون رو برطرف کنی.

arash_parsamsa: دوستان وقتی من از لیدو کاین استفاده میکنم التم زخم میشه چکار باید بکنم این اتفاق نیافته
خوب معلومه دیگه نباید استفاده کنی.
     
  
صفحه  صفحه 2 از 23:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  20  21  22  23  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

رفع مشکلات آلت تناسلی مردانه (پرسش و پاسخ)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA