انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد سکسی
  
صفحه  صفحه 3 از 5:  « پیشین  1  2  3  4  5  پسین »

پرده ارتجاعی بیا تووووووووو!!!!!!!!


زن

 
Mehrnaz22: عجب،تو این تاپیک همه یا پردشون ارتجاعیه:یادوس دختراشون پردش ارتجاعی

خوب عزیزم تاپیک برای کسانیکه پردشون ارتجاعیه . بقیه چرا باید بیان . البته همه میتونن بیان اما اکثرا برای همین موضوع میان .
     
  

 
[font#DF01D7] قابل توجه کسانی که دروغ ها و داستانهای زیادی در خصوص پرده ارتجاعی برای خود و دیگران می سازند !
پرده ارتجاعی هم نوعی از پرده بکارت است اما خیلی استثنا دارد.یعنی در هر یک میلیون ممکنه یک نفر بدین صورت باشه که اون هم مطمئناً شما نیستید.پس بجای این همه دروغ و کوس کلک بازی سر خودتون رو با چیزهای دیگه گرم کنین.ضمناً اون دخترائی که حسرت داشتن چنین پرده ای رو برای کسب لذت بیشتر می خورن بهتره خوودشون رو راحت کنن و به حالشون بپردازن تا زمانی که نیاز پیدا کردن بفهمند که ارتجاعی اند یا حلقوی و یا .... ؟ تا اون موقع خدا بزرگه و بلکه اختراعی و یا اکتشافی انجام شد و یا حاجتی برآورده شد و پردشون دوخته شد.... والسلام. !!!
[/font]

♂♥♀ ♥♦♣♠ خدایا کمکم کن دیرتر برنجم ، زودتر ببخشم ، کمتر قضاوت کنم و بیشتر فرصت دهم ! ♥♦♣♠♂♥♀
     
  
مرد

 
روشهای ترمیم پرده بکارت یا هایمنوپلاستی
همه چیز درباره دوختن پرده بکارت پاره شده و هایمنو پلاستی در ایران
در بعضی فرهنگها این مسئله خیلی اهمیت دارد که دختر به هنگام ازدواج باکره بوده و پرده بکارت داشته باشد. دراین جوامع، پرده بدین معنی است که وی قبل از ازدواج ارتباط جنسی نداشته است. اما پرده بکارت نشانه ضیعفی برای بکارت واقعی است، زیرا برخی از دخترها، این پرده را قبل از داشتن ارتباط جنسی بر اثر خودارضائی، استفاده از تامپکس (نوعی نوار بهداشتی)، یا فعالیتهای غیر جنسی (مثل برخی حوادث ) از دست می دهند.در ادامه این مطلب پاتوق 2000 را افراد بالای 16 سال دنبال کنند
هایمنورافی (Hymenorraphy) هایمنوپلاستی ( Hymenoplasty) یا بازسازی پرده بکارت با عمل جراحی، جریانی است که به گزارش پاتوق 2000 طی آن بقایای این پرده که بر اثر آمیزش و یا هر دلیل دیگری از بین رفته، به هم دوخته می شود.
تصویر دوختن پرده بکارت یا هایمنوپلاستی
اما بدلیل فقدان رگهای خونی در این ناحیه این اتصال موقت بوده و برای نتیجه مطلوب بهتر است تا یک هفته قبل از شب زفاف انجام گیرد. گاهی اوقات نیز که اثری از این بقایا برجای نمانده، بخشهایی از دهاته واژن به هم دوخته می شود تا نقش پرده را بازی کند. این عمل در ایران و برخی دیگر از کشورهای عربی غیر قانونی است و تنها در صورتی انجام می گردد که پزشکی قانونی حکم آن را، مثلاً بنا برا اینکه ازاله پرده طی حادثه رانندگی باشد، تایید کند.
عمل هایمنوپلاستی یا ترمیم پرده بکارت یک عمل کوتاه مدت است و شخص قادر به بازگشت به کار در روز بعد میباشد . ترمیم پرده بکارت به صورت سرپایی و تحت بی حسی موضعی یا آرام بخش انجام می شود . قبل از عمل ، بیماران موظف هستند که مشاوره قبل از جراحی و معاینه کامل توسط متخصص زنان و زایمان داشته باشند . این جراحی به روشهای لیزری ، رادیوسرجریکال تکنیک و یا با چاقوی جراحی صورت میگیرد .
انواع پرده بکارت در تصویر زیر مشخص است
آیا پرده بکارت به حالت عادی بازگردانده می شود؟
بله ، می تواند ، اما ترمیم به شکل طبیعی رخ نمیدهد . پرده بکارت دارای لایه ای است که می تواند جابجا شود و به بخشی از پرده بکارت پاره شده بخیه بخورد در نتیجه آن شبیه به یک حلقه کوچک میگردد. و بعد با هم به ناحیه تحتانی پیوند داده میشود تا مانند پرده بکارت اصلی بنظر آید. سوراخ آن به اندازه کافی کوچک است تا در شب عروسی پاره شده و خونریزی کند . گاهی پوشش لب واژن ممکن است برای ایجاد پرده بکارت جدید مورد استفاده قرار گیرد . این قطعه از پوست شامل شبکه ای از رگها است و با ساخت پرده بکارت نو و بعد از مقاربت به اندازه کافی خونریزی میکند . برای عمل جراحی ، ممکن است بیهوشی موضعی یا عمومی سبک تجویز شود .
آیا در این عمل عوارض جانبی وجود دارد ؟
امکان از دست دادن حس در ناحیه عمل و عفونت وجود دارد . این عمل در اکثر موارد با استفاده از نخ بخیه نازک و قابل جذب و دوختن غشاء پوستی پرده در قسمت آسیب دیده صورت میگیرد و در مواردی برای تقلید خونریزی از کپسول های ژلاتینی حاوی خون مصنوعی استفاده میشود و در کل دخول آلت با پاره شدن پرده دوخته شده با درد و خونریزی همراه خواهد بود .
عمل جراحی چند ساعت طول میکشد ؟ و چه زمانی برای جراحی بهتر است ؟
معمولا یک تا دو ساعت طول می کشد و شخص قادر به بازگشت به کار در روز بعد میباشد . ممکن است بعضی از جراحان زمانی را برای مقاربت تعیین کنند . حتی ممکن است زمان معینی برای جراحی تا نزدیکی یا ازدواج مشخص نمایند .
دوره بهبودی چگونه است ؟
در مجموع بعد از جراحی ، ناحیه عمل شده متورم خواهد شد و ناراحتی و درد به مرور کاهش خواهد یافت. با توجه به نوع جراحی ، ممکن است توصیه شود که به مدت ۳ تا ۶ ماه مقاربت جنسی صورت نگیرد یعنی تا زمانی که منطقه به طور کامل بهبود یابد و در مواردی طول عمر پرده جدید کوتاه مدت میباشد .
دوختن و ترمیم غیر قانونی پرده بکارت در ایران
با توجه به اینکه اکثر مردان ایرانی هنگام ازدواج نگرشی باکره پسند دارند در حالی که خود قبل از ازدواج رابطه جنسی داشته اند، دختران ایرانی که به هر دلیل بکارت خود را از دست داده اند بدنبال ترمیم بکارت خود هستند و برخی پزشکان و ماماها بصورت غیر قانونی عمل هایمنوپلاستی را در کنار سایر عملهای زیبایی واژن چون vaginoplasty یا تنگ کردن واژن در ایران انجام می دهند که باید گفت این عملها ضمن اینکه در معاینه پرده بکارت توسط پزشک قانونی قابل تشخیص است جرم هم محسوب می شود. چون به قصد فریب ایجاد شده.
در انتها توصیه ای به مردان این است که وجود پرده بکارت را به عنوان پاکی دختر قلمداد نکنند چون راههای برقراری ارتباط جنسی فقط دخول نیست، دختر می تواند با حفظ پرده بکارت از راههای مختلف ارتباط جنسی داشته باشد و یا حتی با وجود پاره شدن پرده بکارت برای تظاهر به باکره بودن، با عمل جراحی ، آن را دوباره به حالت اول برگرداند.
زندگی کوتاه هستش قدرشو بدونید خیلی از دوستان قدیم اینجا یا نیستند یا هستند مثل من سالی یکبار میان سر میزنند و میروند.
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
زن

 
دخترخانمهای گل که پرده ارتجاعی دارن و خوشحال،اگه بکارت موقع ازدواج براتون مهمه،عرض کنم که حین معاینه پزشک مشخصه که پرده ارتجاعی دست نخورده است یا خیر. دوس داشتید روش و بهتون میگم تا خودتون امتحان کنید.
     
  
مرد

 
سلام دوستان
دوست دختر منم پردش ارتجاعیه! واقعه عالیه! هر دفه تنگ میشه و باید آروم آروم بازش کرد
ولی خونریزی نداره مگر اینه خیلی وقت با هم سکس نکنیم مثلا یک ماه
اونم خیلی کم خون میاد
ولی لذتش خیلی زیاده و باعث میشه که زودتر آدم ارضا بشه و من از تاخیری استفاده میکنم و از سکسمون راضی هستیم
     
  
زن

 
من پرده ام ارتجاعیه
     
  

 
واسه سکس عالیه من کردم
Dostsd darm
     
  

 
دخترا ب هوای اینکه ارتجاعی هستید نرید بدیدا چون توسط پزشک قابل تشخیصه من ارتجاعی نبودم اما بعد ازدواجم عمل زیبایی کردم و الان مثل ارتجاعی هستم ینی هربار سکس کردنی اولش بزور میره تو
     
  

 
bahar5968: دخترا ب هوای اینکه ارتجاعی هستید نرید بدیدا چون توسط پزشک قابل تشخیصه من ارتجاعی نبودم اما بعد ازدواجم عمل زیبایی کردم و الان مثل ارتجاعی هستم ینی هربار سکس کردنی اولش بزور میره تو
تکبیر
اندوه بزرگی ست انبوه انتظار
     
  
مرد

 
ماشاله تمام دخترای ایرونی همه ارتجاعی هستن
افسوس که نامه جوانی طی شد ***و آن تازه بهــــار زندگــانی دی شــد
آن مرغ طرب که نام او بود شباب *** افسوس ندانم که کی آمد کی شد
     
  
صفحه  صفحه 3 از 5:  « پیشین  1  2  3  4  5  پسین » 
گفتگوی آزاد سکسی

پرده ارتجاعی بیا تووووووووو!!!!!!!!

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA