انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد سکسی
  
صفحه  صفحه 5 از 7:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  پسین »

چرا بازیگران پورن ایدز و مریضی نمیگیرن به نظرتون؟


زن

 
یه پشت صحنه بود یبار دیدم خارجی بود یکی از بازیگرای فیلم پورن که از این کار کنار کشیده بود در مورد اذیت ها و سواستفاده هایی که برای بازیگران این فیلم ها بوجود میاد حرف میزد اونجا میگفت سی درصد بازیگران پورن ایدز دارند.
     
  

 
از بس جنده هستند هیچ ویروسی روی اونا اثر نداره و این ویروس ها هستند که بعد از ورود به بدن اونا به فنا میرن
     
  
مرد

 
یک چیزی که هست دوستان فکر میکنن هنرپیشه پورن بعد از فیلم میرن تو خیابون کاسبی !! نه بابا اینا فقط بازی میکنن خازج از فیلم تو زندگیشون مثل همه هستن و یک دوست پسر یا دوست دختر دارن و تعدادی هم ازدواج میکنن مثل همه ( اینا جنده که روزی چند تا مرد از هر گوشه شهر ببینن نیستن و مرها هم همینجور ... اینا بازیگرن در چارچوب خاص مثل بهداشت و ...)
ما که رسوای جهانیم وانگهی دریا شود
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
زن

 
khiar: یک چیزی که هست دوستان فکر میکنن هنرپیشه پورن بعد از فیلم میرن تو خیابون کاسبی !! نه بابا اینا فقط بازی میکنن خازج از فیلم تو زندگیشون مثل همه هستن و یک دوست پسر یا دوست دختر دارن و تعدادی هم ازدواج میکنن مثل همه ( اینا جنده که روزی چند تا مرد از هر گوشه شهر ببینن نیستن و مرها هم همینجور ... اینا بازیگرن در چارچوب خاص مثل بهداشت و ...)
اتفاقا همیشه اینطور نیست .یه سرچی بکن توی سایتای خارجی اینا بعضیاشون اومدن توی فیلم پورن براشون یه نوع تبلیغه که بتونند خارج فیلم هم با انجام اعمال سکسی کاسبی کنند.جالبه بدونی که بیشتر از زمانی که توی فیلم بازی می کنند دستمزد می گیرند
     
  

 
برای اینکه به شدت موارد بهداشتی رو رعایت می کنن.
     
  
مرد

 
جنس کاندومشون خوبه
     
  
مرد

 
ماها ظاهر قضیه رو نگاه میکنیم یه بار پشت صحنه یه فیلم سکسی رو دیدم واقعا خیلی مسخره و دل آشوب بود همه صحنه ها برای اینکه خوب دربیان چندین بار گرفته میشن فکر نمیکنم اونقدری که تو فیلمها نشون میدند که زن و مرد دارن از سکس با هم لذت میبرند لذت ببرن مثل فیلمهای اکشن بزن بزن که هر صحنه چندین بار گرفته میشه اینجا هم همینطوره بعدش هم ماها چه آمار اطلاعاتی از پورن استارها داریم که بگیم مشکلی براشون پیش نمیاد ماها یه فیلم را نگاه میکنیم تموم میشه و از عقبه این بازیگرا هیچ اطلاعاتی نداریم حتی اسمهاشون هم جعلی هست مثل کتی سارا جینی از این قبیل اسمها کدوم پورن استار زن را به اسم و فامیل اخر فیلم معرفی کردند؟منکه ندیدم هرکی دیده بگه.
این زنها و دختران جوان هم براشون تا یه مدت بازیگر هستند بعدش رها میشند یا برای فیلمهای سکسی مسنها ازشون استفاده میشه که نمیدونم دیدید یا نه اگر ندیدن یه سری به سایت http://www.maturetube.com/ بزنید اون وقت اینده این زنهای جوان و زیبا رو خواهید دید
MFM , سکس
     
  
مرد

 
بعضی از پورن استار های معروف مراقب میشن از همه نظر خوراک و سلامتی جسم چون روی اونها سرمایه گذاری میشه
فـصــــــــل ســـرمـســـــــــــتی رســــــــید و مــــا همــــــان ســـــــرگشــــته ایـــم
     
  

 
هزار و یک مدل آزمایش می دن و بهداشت رو هم رعایت می کنن.
تو ماهی و من ماهی این برکه کاشی - اندوه بزرگی است زمانی که نباشی
     
  

 
بخاطر رعايت كردن نكات و پيشگيري هاي پزشكي
     
  
صفحه  صفحه 5 از 7:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  پسین » 
گفتگوی آزاد سکسی

چرا بازیگران پورن ایدز و مریضی نمیگیرن به نظرتون؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA