انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 5 از 12:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  ...  12  پسین »

Dog | انواع سگهای خانگی و شکاری



 

image hosting 20mb


لنکشر هیلر


لَنکَشِر هیلِر سگی است کوچک که پاها در مقایسه با اندام حیوان کوتاه می باشند. گوشها برافراشته ، بزرگ و در فاصله با یکدیگر قرار دارند (گوشهای افتاده مورد پسند پرورش دهندگان نمی باشد). چشمها تیره و براق می باشند. دارای گردن بلند و عمیق است و دم در امتداد خط پشت به حالت افراشته قرار می گیرد. پوشش خارجی بدن بصورت فصلی بلند و کوتاه تر می شود. در فصل زمستان حالت متراکم و پر پشت تر و در تابستان بصورت نرم و درخشان در می آید.


این نژاد بسیار باهوش است و نسبت به افرادی که می شناسد رفتار دوستانه ای دارد حال آنکه با غریبه ها خو نمی گیرد. مهارت زیادی در شکار موش و خرگوش دارد. همراه و دوست بسیار خوبی است خصوصاً برای بزرگسالان. گاهی اوقات لجباز می شود و آموزش دادن به او مشکل می شود. لَنکَشِر هیلِر استعداد فوق العاده ای در چوپانی گوسفندان ، بزها و اسب ها دارد.

وزن در نرها: (3-6) ک.گ ، در ماده ها: (3-6) ک.گ

ارتفاع در نرها: (25-31) س.م ، در ماده ها: (25-31) س.م

مشکل و بیماری خاصی قابل ذکر نمی باشد.


برای نگهداری در آپارتمان مناسب می باشد. اصولاً در داخل خانه آرام است و نیازی به حیاط ندارد. در صورتی که برایش یک سر پناه تهیه کنید می تواند به راحتی در فصول سرما خارج از خانه زندگی کند.

لَنکَشِر هیلِر بسیار پر انرژی است و باید او را دائماً مشغول نگه داشت.



طول عمر حدود 12-13 سال.


آراستن موهای صاف و کوتاه این نژاد آسان می باشد. برس کشیدن منظم و شست و شو در مواقع ضروری پیشنهاد می شود. این نژاد دارای ریزش موی فصلی می باشد.

اجداد لَنکَشِر هیلِر را نژادهای لَنکَشِر هیلِر باستانی ، Welsh Corgi و Manchester Terrier تشکیل می دهند. خصوصیات لَنکَشِر هیلِر امروزی بسیار شبیه به اجدادش می باشد و اگرچه هنوز هم استعدا خوبی در امر چوپانی دارد اما کمتر از او برای این کار استفاده می شود.

سگهای کاری.
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  ویرایش شده توسط: rajkapoor   

 
لنکشر هیلر



Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  

 

image url




گریت دین



گریت دین (به انگلیسی: Great Dane) از انواع اصلی سگ‌های نگهبان، که اصلیتی آلمانی دارد. در این سگ قدرت و نیرومندی و زیبایی توام مشاهده می‌شود. بر خلاف نامش اصلیت این نژاد آلمانی است و هیچ ربطی به دانمارک ندارد. استاندارد این سگ عبارتست از : حداقل قد در نرها ۸۰ و در ماده‌ها ۷۲ سانتی متر و وزن در حدود ۶۰ کیلوگرم. گریت دین به رنگ‌های سیاه (یکدست بدون لکه سفید یا همراه با لکه‌های سفید در زیر گلو، جلو سینه و پاها) حنایی یا زرد طلایی (با پوزه و ناخن‌های سیاه) آبی فولادی، ابلق (سفید با لکه‌های سیاه) و مخلوط (زرد طلایی رو شن یا تیره، با رگه‌های سیاه پوست ) یافت می‌شود. در تمام انواع این نژاد پوشش بدن کوتاه، نرم، چسبنده و درخشان است. گریت دین اساسا سگی است ملایم، مهربان و صبور ولی چنانچه صاحبش مورد تهدید بیگانه قرار گیرد، چهره تهاجمی به خود می‌گیرد. این سگ در حال حاضر بیشتر جهت نگهبانی به کار گرفته می‌شود.


مقدمه



چه ازلحاظ ظاهروچه ازلحاظ ماهیت گریت دین یکی اززیباترین ومشهورترین انواع دربین سگهای عظیم الجثه‌است. نام این نژاد(البته درزبان انگلیسی) درواقع ترجمه ای است ازلغت قدیمی فرانسوی grand Danois به معنی دانمارکی بزرگ درسایرکشورها نیزاسامی دیگری براین نژاد نهاده شده‌است. Dogue alleman درفرانسه. Mastiff , German mastiff درانگلیس. Dogge درآلمان و dogue ,dogo درزبان لاتین همگی اشاره برسگ عظیم الجثه ای دارد با سری بزرگ به منظورجنگیدن یا شکار.

البته هیچ دلیل قابل قبولی برای ارتباط بین این نژاد ودانمارک وجود ندارد. به اعتقاد برخی ازمحققین درمقبره‌های مصریان ۳۰۰۰ سال قبل ازمیلاد تصاویرسگهایی وجود دارد که بسیارشبیه به گریت دین است. جانورشناسان عقیده دارند که نژادهای ماستیف ازآسیا منشا گرفته‌اند وبرخی عقیده دارند که نژاد Irish Wolfhound اجداد اصلی گریت دین می‌باشد وبرخی Old English Mastiff را دراین رابطه معتبرترمی دانند.

اما عقاید جدیدتربراین نظراست که گریت دین درواقع مخلوطی ازاین دونژاد قدیمی است.

البته این حرف بدین معنا نیست که گریت دین یک نژاد جدید است. این نژاد دارای قدمت ۴۰۰ ساله ویا بیشترازآن می باشد. با این وجود نظیرسایرنژادها تاریخچه واصلاح نژاد گریت دین به شکل مدرن واستاندارد ازاواخرقرن نوزدهم درآلمان شروع گردید وسپس به انگلیس وامریکا گسترش یافت .




مشخصات استاندارد گریت دین


ظاهرعمومی: گریت دین تلفیقی است ازظاهراشرافی وسلطنتی. اقتدار. نیرووزیبائی. با جثه ای بزرگ وقوی. ترکیب بدنی مناسب وبدنی عضلانی. این نژاد یکی ازانواع سگهای عظیم الجثه کاراست. اما آنچنان ازلحاظ ساختارکلی بدن متعادل است که هیچگاه زمخت به نظرنمی آید. یک گریت دین می بایست جسور. پرجرات ونترس ودرعین حال دارای رفتاری دوستانه باشد. این ویژگی‌های بدنی واخلاقی به گریت دین برتری خاصی نسبت به سایرنژادها بخشیده‌است.

سر: سردراین نژاد مستطیل شکل. طویل. تمایزیافته وخوش تراش است. هنگامی که ازبالا به جمجمه نگاه شود باید طرفین آن موازی وپلهای بینی درحد امکان پهن باشند. چشمها دارای اندازه متوسط. عمیق وتیره وبادامی شکل هستند.

گوشها: دارای اندازه وضخامت متوسطی است. درصورت اصلاح گوش اندازه آن می بایست درتناسب با اندازه سربوده وبه طوریکسانی حالت افراشته پیدا کنند.

بینی : می بایست سیاه باشد. به استثنا سگهای خاکستری رنگ که بینی درآنها خاکستری تیره‌است. بینی‌های صورتی رنگ قابل قبول نیستند.

دندانها: می بایست قوی با رشد مناسب تمیزوموقعیت‌های نرمال داشته باشد. دندانهای نیش پائین تماس مختصری با کف سطح داخلی دندانهای نیش بالا دارد.

گردن: محکم . روبه بالا. با انحنای مناسب. طویل وعضلانی است وتدریجا به سمت کتفها پهن می شود تا به اندازه پهنای شانه ها پهنا یابد.

سینه : پهن. عمیق وعضلانی است. پائین سینه تا حدآرنج‌ها وسعت دارد. دنده‌ها حالت ارتجاعی خوبی دارند. کفل می بایست پهن وشیب بسیارکمی داشته باشد.

دم : درقاعده پهن است وبه تدریج ازضخامت آن کاسته می‌شود وتا پس زانو ادامه می یابد. درزمان استراحت دم حالت افتاده دارد. درزمان هیجان یا دویدن کمی حالت افراشته پیدا می‌کند اما هیچگاه ازخط پشت بالاترقرارنمی گیرد. دم نباید شکل حلقوی یا قلاب مانند داشته باشد.

دستها : درنمای جانبی بایستی قوی وعضلانی باشند. ستیغ کتف قوی وشیب داراست ونسبت به بازو تقریبا عمودی واقع می شود. عضلات زیربغل نیزباید قوی باشند. ستیغ کتف وبازو باید طول برابری داشته باشند. آرنج می بایست کاملا درمیان حدفاصل جدوگاه وزمین قرارگیرد. پنجه‌ها می بایست گرد ومتراکم وانگشتان خمیده باشند بدون آنکه به خارج یا داخل چرخش وپیچ خوردگی داشته باشند. ناخن‌ها می بایست کوتاه. قوی ودرحد امکان تیره باشد.

پاها : می بایست قوی. پهن وعضلانی باشد وازناحیه پس زانوعمودی قرارگیرد. پنجه‌ها نیزباید گرد ومتراکم بوده وانگشتان حالت خمیده داشته باشند.

موها : موها می بایست کوتاه. ضخیم. تمیزوظاهرصاف وبراقی داشته باشد. رنگ ولکه‌ها: رنگ زمینه زرد طلائی است وهمیشه دارای خطوط راه راه مشکی با الگوی Chevron می باشد. داشتن یک نقاب مشکی نیزارجح است. پلکها وابروها می بایست سیاه باشند واین سیاهی ممکن است برروی گوش ونوک دم نیزدیده شود. لکه‌های سفید برروی سینه وپنجه‌ها رگه هایی با رنگهای نامطلوب قابل قبول نیستند.

رفتار: گریت دین سگی اصیل. جسوروشجاع با رفتاری دوستانه‌است. این سگ نباید ترسو ویا مهاجم باشد.

اندازه: سگهای نربه مراتب عضلانی تروقوی تربه نظرمی رسند. ازلحاظ نسبت بین طول وارتفاع گریت دین تقریبا مربع شکل می باشد. البته سگهای ماده باید کمی طویل ترباشند. ارتفاع سگهای نرازناحیه شانه نباید کمتراز۷۵ سانتی مترباشد وترجیحا این ارتفاع می بایست بیش از۸۰ سانتی مترباشد. این ارتفاع درمورد سگهای ماده نباید کمتراز۷۰ سانتی مترباشد. اما ترجیحا باید ارتفاعی بیش از۷۵ سانتی مترداشته باشند. سگ در وطن خود بنام ماستیف آلمانی شناخته می‌شود و در میان نژادهای مختلف سگ به مانند آپولو درمیان سایر خدایان یونان نسبت داده می شود. گریت دین در قرون وسطی برای شکار گراز نیز مورد استفاده قرار گرفته‌است.

پوشش: کوتاه، خشن و براق

رنگ: بلوطی، آبی و سیاه

خصوصیات ظاهری: سوراخهای بینی باز پهن و بزرگ، [چشم]های دور از هم، [گوش]های مثلثی، بدن بسیار عمیق، دم بلند که در انتها به طرف بالا تاب بر می دارد.
وزن، ارتفاع

وزن: در نرها : (۵۴-۹۰) ک.گ، در ماده‌ها : (۴۵-۵۹) ک.گ

ارتفاع: در نرها : (۷۶-۸۶) س.م، در ماده‌ها : (۷۱-۸۱) س.




نگهداری



نیازمند تمرین روزانه و برس کشیدن روزانه‌است. نکته ناراحت کننده در مورد این نژاد طول عمر کوتاه آن است که بین ۹-۸ سال است. و اصلا در خانه نباید نگهداری شود به فضای ازاد نیاز دارد. این حیوان به دلیل خلق و خوی اجتماعی و جسته بزرگی که دارد به هیچ عنوان در محیط خانه نگهداری نمی شود. این سگ باید در محیط باغی شکل زندگی و چند صاحب داشته باشد و با مردم رفت امد کند تا اجتماعی شود.



خصوصیات رفتاری


این سگ بزرگ نباید در خارج از خانه نگهداری شود بلکه باید به عنوان عضوی در خانواده مورد نگهداری قرار گیرد. سگی خوش رفتار، بازیگوش بوده و براحتی آماده یادگیری است.

گریت دین مشهورترین سگ عظیم الجثه‌است. ارتفاع سگهای نر۷۵ تا ۸۰ وگاهی حتی ۹۰ سانتیمتراست. ماده‌ها ارتفاعی بین ۷۵ تا ۸۰ سانتیمتردارند. این نژاد علی رغم بزرگی جثه اش ازترکیب بدنی متعادل ومناسبی برخورداراست بطوریکه جثه بزرگش نه تنها اززیبایی حیوان نمی کاهد بلکه برعکس جذابیت آنرا دوچندان می کند. ازمشخصات ظاهری آن می توان به چشمهای بادامی شکل وتیره وبینی سیاه وگردن محکم وروبه بالا که درنزدیکی کتف‌ها پهن می‌شود وسینه عمیق وعضلانی اشاره کرد.

گریت دین سگی اصیل وشجاع ومقتدر ونیرومند وزیبا وبا رفتاری دوستانه‌است. توله‌های وی درموقع تولد چندان بزرگ بنظرنمی رسند ولی بعد ازدوماه بسرعت رشد کرده وبتدریج هیکل آنها بزرگ وترسناک می شود. برخلاف قیافه ترسناکش سگی درنده وبد اخلاق نیست وبرعکس خیلی آرام ومهربان است. این نژاد کمتردرجنگ وجدال با سگهای دیگروارد می‌شود وبه هرچیزی که متعلق به صاحبش باشد علاقه پیدا می کند. سگهای نژاد گریت دین با کودکان بسیارمهربان بوده وازاین لحاظ کاملا قابل اعتمادند.
توضیحات

گریت دین نژادی است که اصالت، نجابت، نیرو و ذکاوت را در هم ادغام کرده.

یکی از بزرگترین سگهای دنیاست. موهایی زبر و خشن دارد. نگهداری از این نژاد بدلیل جثه بزرگ آن شرایط ویژه ای را طلب می کند. این نژاد به محیط بزرگتری برای زندگی و فعالیتهای بدنی نیاز دارد. میزان تغذیه و خوراک آنها نیز به مراتب از نژادهای دیگر بیشتر است. اصولاً چنانچه آموزش و تعلیم این سگها بدرستی صورت گیرد و سگهای مطیع و آرامی تربیت شوند، می توانند بعنوان سگهای خانگی نگهداری شوند. رنگ پوشش خارجی آن متغایر است و تقریباً به هر رنگی یافت می شوند. رنگ چشم‌ها معمولاً تیره می‌باشد اما گاهی اوقات به رنگ آبی نیز یافت می شود.
سگ‌ كريت دين راه راه



خلق وخو



گریت دین نژاد آرام، مهربان، شیرین و با محبت است. بازیگوش و مهربان با کودکان. همه را دوست دارد و ترجیح می دهد که همیشه در اطراف مردم باشد. پارس نمی کند مگر در شرایط خاص. سگی مسئول، باوفا و شجاع است. بدلیل جثه بزرگی که دارد باید از سنین پایین تر مورد آموزشهای لازم قرار گیرد تا بیاموزد که خود را به انسانها خصوصاً کودکان تکیه ندهد. معمولاً نرها با هم جنس خود کنار نمی آید اما اگر از دوران تولگی با سگهای دیگر بزرگ شود می تواند به راحتی با آنها کنار آید. آموزش دادن به آنها می تواند گاهی اوقات مشکل و دشوار گردد.



مشکلات سلامتی



این نژاد عمر کوتاهی دارد. در هنگام خرید باید از سلامت و بهداشت محیطی که توله‌ها در آن پرورش یافته‌اند اطمینان حاصل کرد. از جمله بیماریها می توان به مشکلات لگن، بیماریهای خونی، تومار، بیماری قلبی و عفونت دم اشاره کرد.

شرایط نگهداری می توان این نژاد را در آپارتمان نگهداری کرد به شرط آنکه اجازه فعالیت بدنی کافی در طول روز به آن داده شود. اصولاً یک حیاط بزرگ می تواند مکان مناسبی را برای زندگی آن فراهم نماید.



فعالیت بدنی

گریت دین به فعالیت زیاد نیاز دارد. حداقل فعالیت بدنی برای آن در طول روز پیاده روی‌های طولانی است.
طول عمر

بطور متوسط زیر ۱۰ سال عمر می‌کند اما بعضی از آنها می توانند تا سنین ۱۲-۱۳ سالگی زندگی کنند. اگر غذا خوب باشد.
آراستن

موی کوتاه آن برای آراستن مناسب می باشد. ریزش مو در این نژاد متوسط می باشد.

برس زدن روزانه کافی است. از آنجایی که شستن این سگ غول پیکر دشوار می‌باشد، بنابر این می توان او را فقط در مواقع ضروری استحمام کرد. ناخن هایش را بطور منظم کوتاه کنید.
تاریخچه

نام این نژاد در زبان انگلیسی ترجمه ایست از لغت قدیمی فرانسوی Grand Danois به معنی دانمارکی بزرگ. البته هیچ دلیل قابل قبولی برای ارتباط بین این نژاد و دانمارک وجود ندارد. به اعتقاد برخی از محققین در مقبره‌های مصریان سه هزار سال قبل از میلاد تصاویر سگهایی وجود دارد که بسیار شبیه به گریت دین است.

جانور شناسان عقیده دارند که نژاد تازی ایرلندی اجداد اصلی گریت دین می باشند و برخی Old English Mastiff را در این رابطه معتبر تر می دانند. اصلاح نژاد گریت دین از اواخر قرن نوزدهم ابتدا در آلمان و سپس در انگلیس و آمریکا گسترش یافت ‎
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  

 
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  

 

image hosting websites



سگ نژاد بریارد


بريارد سگ گله بزرگ جثه و عضلاني داراي موهاي موجدار و پوشش مضاعف مي باشد. معمولاً در رنگهاي مشكي ، خاكستري و قهوه اي يافت مي شود. طول موها در اين نژاد حدوداً 16 سانتيمتر مي باشد كه ظاهري زيبا و پشمالو ، همراه ريش و سيبيل بلند به حيوان مي بخشد. گوشها فرم گرد دارد كه مي توان آنرا جراحي كرد و يا به حالت طبيعي آويزان باشد. دم پر پشت آن در انتها حالت قلاب دارد. در هنگام راه رفتن مي خرامد و آنقدر سبك قدم بر مي دارد كه گويي بر روي زمين راه نمي رود.

خلق وخو سگ نژاد بریارد


اصولاً براي كار درمزرعه پروش يافته و به نظر مي رسد كه زندگي مي كند تا چوپان هر موجودي باشد! داراي قدرت شنوايي بسيار خوبي است. اصولاً مهربان اما داراي غريزه دفاعي قوي. بريارد سگ نگهبان هشيار و فوق العاده اي است. حساس ، بازيگوش ، مطيع و فرمانبردار ، اما با طرز فكر مخصوص به خود. قرنها كار و زندگي در كنار انسانها او را به موجودي آرام و دلنشين تبديل كرده است. شجاع ، با وفا و نترس. اين نژاد حافظه طولاني مدت خوبي دارد. به خوبي آموزش مي بيند اما به يك مربي با تجربه نياز دارد و براي همه كس توصيه نمي شود. بسيار لجباز است و مي تواند به موجودي بسيار ترسو ، خشمگين و يا هر دو تبديل شود اگر به خوبي آموزش نبيند. به تفريح و ورزش زيادي نياز دارد تا احساس شادي و خوشبختي كند. اگر از تولگي با كودكان آشنا شود با آنها بسيار مهربان خواهد بود. سگي نيست كه بتوان او را تمام روز تنها گذاشت و ناديده گرفت چرا كه عاشق خانواده اش است و بايد اغلب اوقات خود را با آنها سپري كند.



مشکلات سلامتی سگ نژاد بریارد


بيماري خاصي ندارد اما گاهي اوقات برخي دچار آب مرواريد ،*مشكلات كفل ؤ نفخ و گرفتگي و پيچش روده مي شود كه اگر به سرعت درمان نشود مي تواند كشنده باشد
شرایط نگهداری سگ نژاد بریارد


براي نگداري در آپارتمان مناسب است به شرط آنكه در طول روز به اندازه كافي فعاليت بدني داشته باشد. در داخل خانه پر جنب و جوش است و يك حياط متوسط كفايت مي كند. جهت پروش در پرورشگاهها مناسب نمي بادشد چراكه علاقه زيادي به زندگي در بين اعضاي خانواده دارد.

آراستن سگ نژاد بریارد


جنس موي بريارد شبيه به بز است. از آنرو كثيفي و آب در آن تقريباً نفوذ ناپذير است. ريزش موي كمي دارد و آراستن آن ساده مي باشد. اگر 2 ساعت در هفته را به آراستن موهاي بريارد اختصاص دهيد تبديل به سگ بسيار زيبايي مي شود. داخل گوشها بايد مرتباً پاك شود و موي بين پنجه ها كوتاه گردد.

تاریخچه سگ نژاد بریارد


قرنهاي بسياري است كه اين نژاد شناخته شده است. چارلز مگان ، ناپلئون ، توماس جفرسون و لافايت شخصيت هاي تاريخي بودند كه همگي بريارد داشته اند. اين سگ گله باستاني همچنين در ارتش فرانسه بعنوان نگهبان ، پيغام بر و ناجي سربازان مجروح استفاده مي شده است. شهرت بريارد بعد از شوي سگ فرانسه در سال 1863 به اوج خود رسيد. چوپاني ، سگ پليس ، نگهبان و ديدباني از جمله قابليت هاي اين نژاد مي باشد.
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  ویرایش شده توسط: rajkapoor   

 
سگ نژاد بریارد



Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  

 

photo sharing websites




ویمررونر


گروه : سگهای آمیخته با تفنگ

توضیحات : ویمررونر دارای موهای کوتاه نرم و براق به رنگ خاکستری ، جثه بزرگ ، عضلانی و ورزش کار می باشد. رنگ پوشش ناحیه سر و گوشها نسبت به سایر قسمتهای بدن روشن تر است. چشمها برنگ کهربایی ، خاکستری – آبی یا خاکستری و بسیار تیز بین می باشد. بینی خاکستری عضلات قدرتمند ، گوشها آوزیان و دم در سگ بالغ دو ساله حدود 4 سانتیمتر است. پنجه های بسیار مناسبی جهت شنا کردن دارد.



خلق و خو : خوشحال ، دوستداشتنی و شاداب. پر احساس و سرکش. باهوش و بی انضباط که می تواند گاهی اوقات سگی لجباز شود. باید از تولگی تحت آموزشهای جدی و منظم قرار گیرد. استعداد زیادی در یادگیری دارد. نسبت به غریبه ها و سایر سگها تند خو است. باید در تولگی اجتماعی شود. در دفاع از قلمروش جدی است. بسیار شجاع و باوفاع. با حیوانات کوچک میانه خوبی ندارد. به هیچ عنوان سگ چوپان و مزرعه نخواهد بود. ویمررونر باید در منزل و در کنار خانواده زندگی کند. عاشق توجه است و اگر او را تنها رها کنید خیلی زود به موجودی نا آرام و عصبی تبدیل می شود. یک مدافع است و معمولاً رفتار مهربانی با کودکان دارد. البته برای کوکان کمسال پیشنهاد نمی شود. بسیار پر انرژی است و الگر بخوبی آموزش نبیند بر روی مبلمان و وسایل می پرد و جست و خیز می کند و ممکن است حتی تصادفاً به کودکان آسیب برساند. نباید هرگز آنها را تنبیه بدنی کرد زیرا به محض آنکه چیزی آنها را بترساند همیشه از آن دوری خواهند کرد. این نژاد به پارس کردن علاقه دارد و دارای حس بویایی فوق العاده ای است ، خستگی ناپذیر است و برای شکار هر نوع موجودی مناسب می باشد.

ورن در نرها : 69-61 ک.گ درماده ها 63-56 ک.گ
ارتفاع در نرها : 35-32 س.م در ماده ها 29-23 س.م
مشکلات سلامتی : به دلیل بیماری نفخ بهتر است تا غذای آنها را در دو یا سه وعده در اختیارشان قرار داد ، مشکلات مفصل و تومور قابل ذکر است. با این وجود اصولاً نژاد سر سخت و سالمی است.



شرایط نگهداری : برای نگهداری در آپارتمان مناسب می باشد به شرط آنکه در طول روز به حد کافی فعالیت بدنی داشته باشد. در داخل خانه آرام است و یک حیاط بزرگ مکان مناسبی برایش خواهد بود.
فعالیت بدنی : اینها سگهای کاری قدرتمندی هستند با استقامت بالا. به دویدن آزادانه و فعالیت بدنی منظم نیاز دارند. بعد از غذا خوردن آنها را به ورزش کردن وادار نکنید.



طول عمر : حدود 12-10 سال.



آراستن : پوشش خارجی نرم و صاف آن برای آراستن ساده است. برس کشیدن منظم و استفاده از شامپو خشک هرازگاهی پیشنهاد می شود. تمیز کردن سطح پوست با پارچه نمدارآنرا زیبا و درخشان می نماید. ناخنها باید کوتاه شود. ریزش مو در این نژاد متوسط می باشد.
تاریخچه : قدمت این نژاد بسیار طولانی است و حتی حضور ویمررونر را می توان در دهه 1600 در نقاشیهای ونگک یافت. هنوز هم اختلاف نظرهای زیادی در مورد منشأ و اجداد این نژاد وجود دارد. برخی معتقدند که اجداد ویمررونر را ژرمنها و برخی دیگر بر این اعتقادن که اجداد او را پوینتر انگلیسی با نوعی پوینتر زرد رنگ تشکیل می دهد. همانند پوینتر ذاتاً یک شکارچی است. اما بعنوان ناجی و راهنمای نابینایان و حتی سگ پلیس در آلمان و انگلستان ایفای نقش نموده است. در سال 1929 برای اولین بار به آمریکا وارد شد. از ویمررونر در سیرک وصحنه های نمایش نیز استفاده می شود
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  ویرایش شده توسط: rajkapoor   

 
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  

 

image upload no compression



بوستن تریر (به انگلیسی: BOSTON TERRIER) از انواع سگهای گروه تریرها می باشد. این سگ، سگ ملی آمریکا است که در نیمه دوم قرن اخیر شناخته شده است و تا موقع جنگ جهانی دوم به نام سگ آمریکایی پرورش می یافت. این سگ از لحاظ صفات و خصوصیاتش شبیه Bull dog انگلیسی است. سگ بسیار باهوشی می‌باشد . نسبت به صاحبش و سایر افراد خانواده بسیار وفادار و فداکار است. نسبت به سایر تریرها آرامتر می‌باشد ولی سگ فعال و پرتحرکی است و به دلیل موهای کوتاهش به مراقبت کمتری نیاز دارد. از نظر ویژگی‌های ظاهری دارای اندازه ای متوسط، با لکه‌های سفید می باشد. حالت گندم گونی باید در کل بدن بوضوح مشهود باشد. رنگ سیاه همراه با لکه‌های سفید قابل قبول است اما رنگ گندم گون با لکه‌های سفید ارجحیت دارد. در حالت طبیعی و مطلوب پوزه سفید است اما گاهی روی سر، گردن، قفسه سینه یا کل دست‌ها و پاها تا زیر مفصل خرگوشی سفید درخشان می باشد.
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  

 
بوستن تریر



Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  
صفحه  صفحه 5 از 12:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  ...  12  پسین » 
علم و دانش

Dog | انواع سگهای خانگی و شکاری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA