انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 2 از 3:  « پیشین  1  2  3  پسین »

رهبر خدا نیست خدا رهبر است


مرد

 
رهبر خدا نیست ؟؟
رهبر هیچی نیست .. یه انگله که چنبره زده رو گنج ملت ... و یک مشت عوام احمق رو فریب داده ...

مارا به چوب و رخت شبانی فریفته است ... این گرگ سالهاست که با گله آشناست

رهبر یه ترسوی بدبخته که وقتی تو خطر میافته فوری گریه میکنه ... ولی همون اشک تمساحش خیلی از دیوونه هاشو هار میکنه و میندازه به جون ملت ...
کجاست کاوه آهنگر که با درفش کاویانی بزنه این ضحاک مار بدوشو ساقط کنه و سایه نحسشو از سر این ملک و ملت برداره ؟؟
کاوه منم .. شمایی .. ماییم که باید دست بدست بدیم و کشورمون رو از شر این موجود حقیر که توهم خدایی زده آزاد کنیم ...
هیچ فیلسوفی تا امروز هیچ روحانی را نکشته " در حالیکه روحانیون فلاسفه زیادی را کشته اند"
دنیس دیدرو
     
  
مرد

 
دوستان خیلی زیبا گفتن چیز دیگه بنظرم نمیرسه
ما را به چوب و رخت شبانی فریفته است
این گرگ سالهاست که با گله آشناست
تعقیب و آزار مردم فقط مختص به یک دین نیست.بلکه ماهیت همه ادیانی است که قدرت داشته اند و قانون را دردست داشته اند.(تامس پین)
/ با جسارت وجود خدا را به پرسش بگیر،چرا که اگر خدایی وجود داشته باشد باید خرد را بیشتر از تقلید کورکورانه ارج نهد./(توماس جفرسون)
     
  
مرد

 
بچه ها یه کم فکر کنید.دقیقا ایران مملکت سلطنتی داره.فقط اسمش فرق داره.ما رهبر رو نقطه ی مرکز میدونیم ریس جمهور و ...هم واسه خالی نبودن عریضه.الان رهبر هر کار بخواد میتونه کنه بگه ملت بمیرن باید بمیرن احتمالا فرقش با نظام شاهی چیه؟جمهوری اسلامی ایران
تقصیر برگ ها نیست آدم ها همینند،
نفس میدهی له ات میکنند...

به افتخار کوروش بزرگ = دریای هچا پارس ای تی
نه عرب نه فارس
     
  
مرد

 
فقط یه کلمه میگم و دیگر هیچ:دیکتاتور...
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
یادمه روزی که اومده بود شهرمون همه ریخته بودن بیرون و همه جارو بسته بودن.من و دوستمم رفتیم جاتون سبز یه کارتن کیک و ابمیوه بلند کردیم.ظهر که رفتم خونه توی تلویزیون دیدم یه زنه بود با بچه ی بغل باهاش مصاحبه کردن میگفتن توی این گرما با این بچه چرا اومدید؟گفت من و بچم فدای رهبریم.اینقدر زورم گرفت ازش اینقدر زورم گرفت گفتم فردا این پسر بزرگ میشه میبینه مامانش اینجوریه میگه خاک بر سرت.
تقصیر برگ ها نیست آدم ها همینند،
نفس میدهی له ات میکنند...

به افتخار کوروش بزرگ = دریای هچا پارس ای تی
نه عرب نه فارس
     
  
زن

 
loverboy19: بد نیست نکته ای را در مورد این نوشته بیان کنم که به نظر خودم برای کسی که اسلام را قبول ندارد و به عنوان منتقد می نویسد واجب است بداند :خامنه ای در حکومت ایران همانند پیامبر است در آن زمان . متاسفانه ما از یاد می بریم همانطور که خامنه ای «ندا» را کشت پیامبر هم همینگونه مخالفان خود را از بین برد و همانگونه که به دختری در زندان تجاوز شد و سپس کشته شد ، پیامبر هم به زنان دشمنانش تجاوز کرد و سپس آنان را از بین برد .

لاور بوی عزیز بهتر است ما در اینجا انچه را که صد در صد به صحت ان اطمینان داریم با چشمان خود می بینیم احساسش می کنیم بر زبان اوریم خامنه ای را در حکومت ایران بتش کرده ایم . پیامبری برای بت شکنی نیاز می باشد . ندا را ناجوانمردانه کشته اند و من در باره او چندین متن نوشته ام . این را هم دیده ایم . اما این که بخواهیم در مورد پیامبر و علی و ....جسارتی کنیم ..بهتر است عجولانه قضاوت نکنیم . زلیخا گفتن و یوسف شنیدن ..شنیدن کی بود مانند دیدن .. البته درست است که تمام شواهد و کفته های تاریخی را نمی توان دید ولی این جور یکسره کوبیدن محمد مقدس به صلاح نمی باشد . ممکن است دیگران سخنان منطقی و صحیح و به جا و روشن شما را هم باور نکنند . بار ها و بار ها در بسیاری از کتابهای تاریخی متفرقه در مورد این مسئله که حضرت علی را به خاطر یک زره که حق او بود و به میز محاکمه کشیده و تازه محکومش کرده اند صحبت کرده ام و اورا با خامنه ای مقایسه کرده ام که آیا امروز این آزادی در کشور هست که بر علیه رهبر سخنی گفته شود ؟ اما امام اول من علی آن چنان بود . مطمئن باشید اینان شیاطینی هستند که در لباس دین بزرگترین ضربه را به دین می زنند . این بی اعتقادی در میان همه ادیان دیده می شود . من در مهاباد کاری داشتم سوار تاکسی شدم راننده تاکسی که سنی بود بست خلیفه دوم خودش رو به فحش و ناسزا .. من شیعه به او اعتراض کردم. به من گفت همین فلان فلان شده بود که به ایران حمله کرد و اسلام را به اینجا آورد ..... حرفی زد که یک لحظه منو به فکر فرو برد با خودم گفتم اگر این شخص نبود در ایران امروز اسلام هم نبود و شیعه هم نبود . هیچکس به این مسائل توجهی ندارد . جالب اینجاست عده ای از شیعیان به جای تشکر ی منطقی از خلیفه دوم تفرقه افکنی و توهین هم می کنند . سعی کن از روی ناراحتی سخنی بر زبان نیاوری .در هر حال لاور بوی جان در بسیاری موارد با هم هم عقیده ایم و من امیدوارم روزی رضا پهلوی عزیز به ایران باز گردد و البته مردم او را بخواهند و با رای خود رهبر ایرانش گردانند . حال می خواهد شاه باشد می خواهد رئیس جمهور باشد ..درهر حال او طرفدار دموکراسیست . با درود به روان پاک شهدای راه آزادی و خاک مقدسمان ایران به روان پاک ندا و نداها که محبوبه محبوب و معشوقه معشوق گردیدند و با درو د به همه ازادی خواهان شب و روز همگی خوش . دوست و برادرتان : ایرانی
     
  ویرایش شده توسط: shahrzadc   
مرد

 
چند شب پیش توی یکی از سخنرانی هاش اینو گفت:

اعراب قصد دارن کلام ما و فرهنگ ما و همه چیز ما رو عوض کنن.بعد خود احمقش اول حرفاش گفت بسم الله الرحمن الرحیم و اخر حرفاش یه بیت عربی دیگه... اینم رهبر فرزانه ی ما.
تقصیر برگ ها نیست آدم ها همینند،
نفس میدهی له ات میکنند...

به افتخار کوروش بزرگ = دریای هچا پارس ای تی
نه عرب نه فارس
     
  
مرد

 
لبیک یا خمینی لبیک یا حسین است
شعر امسال حدادیان مداح اهل بیت که درامدش توی این ده شب بالغ بر ۲.۵ میلیارد بود.
تقصیر برگ ها نیست آدم ها همینند،
نفس میدهی له ات میکنند...

به افتخار کوروش بزرگ = دریای هچا پارس ای تی
نه عرب نه فارس
     
  
مرد

 
     
  ویرایش شده توسط: nisha2552   
مرد

 
چند مدت پیش رفته بودم توی خطبه نماز شاهچراغ به یه چیز جالب برخوردم
اونم این که امام جماعته نام علی رو بدون پیش وند و پسوند گفت و هیچ کس صحبتی نکرد ولی نام خمینی رو به این صورت خوند:
حضرت ایت الله قدس السره کبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی نور به قبرشون بباره امام خمینی...
اینجا همه صلوات فرستادن.
جالبیش اسم طولانیش نبود صلواتی بود که یهو فرستادن
تقصیر برگ ها نیست آدم ها همینند،
نفس میدهی له ات میکنند...

به افتخار کوروش بزرگ = دریای هچا پارس ای تی
نه عرب نه فارس
     
  
صفحه  صفحه 2 از 3:  « پیشین  1  2  3  پسین » 
سیاست

رهبر خدا نیست خدا رهبر است

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA