انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 13 از 55:  « پیشین  1  ...  12  13  14  ...  54  55  پسین »

Technology News | اخبار فناوری


مرد

 
پیش‌بینی فروش ۷۱.۵ میلیون آیفون در فصل پاییز

تحلیل‌گر شرکت KGI پیش‌بینی کرده که فروش آیفون در فصل جاری نسبت به فصل پیش از آن، ۸۲ درصد رشد خواهد داشت تا به رقم بی‌سابقه‌ی ۷۱.۵ میلیون دستگاه برسد.
براساس تحلیل انجام شده توسط مینگ‌-چی-کو، تحلیل‌گر معروف موسسه‌ی KGI، اپل در فصل چهارم سال ۲۰۱۴ فروش ۷۱.۵ میلیون دستگاه آیفون را تجربه خواهد کرد که نسبت به فصل سوم سال ۸۲ درصد رشد خواهد داشت. این تحلیل‌گر، معتقد است که فروش گوشی‌های آیفون‌ فصل اول سال ۲۰۱۵ با ۳۱ درصد کاهش به ۴۹.۴ میلیون دستگاه خواهد رسید.
چی-کو می‌گوید فروش آیفون ۶ بالاتر از آیفون ۶ پلاس بوده، به طوری‌که نسبت فروش این دستگاه‌ها ۲ به ۱ عنوان شده است. او پیش‌بینی کرده که اپل ۴۱.۶ میلیون دستگاه آیفون ۴.۷ اینچی و ۱۵.۱ میلیون دستگاه آیفون ۵.۵ اینچی به فروش خواهد رساند. فروش آیفون ۵ و آیفون 5c در این فصل نیز ادامه خواهد داشت تا در مجموع اپل به آمار فروش حدود ۷۱.۵ میلیون دستگاه آیفون، دست یابد.
چی کو معتقد است که در فصل اول سال ۲۰۱۵ نه تنها فروش آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس کاهش می‌یابد بلکه آیفون‌های نسل قبل نیز با کاهش تقاضا روبرو خواهند شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اینتل تولید حافظه‌های SSD با ظرفیت ۱۰ ترابایت را وعده داد

نیاز به فضای بیشتر برای ذخیره‌سازی اطلاعات، کمپانی‌ها را به تولید محصولاتی با ظرفیت بیشتر سوق می‌دهد. شرکت اینتل با همکاری میکرون به فناوری جدیدی دست یافته‌اند که نوید تولید حافظه‌های SSD با ظرفیت ۱۰ ترابایت را در دو سال آینده می‌دهد.
دو کمپانی اینتل و میکرون که با نام «اینتل میکرون فلش تکنولوژی» همکاری و فعالیت می‌کنند، موفق به توسعه‌ی فناوری 3D MLC NAND شده‌اند که با استفاده از آن می‌توان حافظه‌های SSD‌ با ظرفیت ۱۰ ترابایت را در دو سال پیش رو تولید کرد. این موضوع هفته‌ی گذشته در گردهمایی سهام‌داران اینتل مطرح شد. راب کروک، یکی از مدیران بخش تولید حافظه‌ی اینتل، جزئیات فناوری جدید را تشریح کرد.
کروک اعلام کرد که باید در دو سال آینده شاهد عرضه‌ی حافظه‌های SSD با ظرفیت ۱۰ ترابایت و مبتنی بر این فناوری باشیم. وی همچنین از عرضه‌ی درایو ۲ میلی‌متری با ظرفیت یک ترابایت برای استفاده در گوشی‌های‌هوشمند و تبلت‌ها خبر داد.
سایر تولیدکنندگان حافظه‌های SSD نیز که از فناوری 3D NAND بهره می‌برند، در تلاش برای بالابردن ظرفیت محصولات تولیدی خود هستند. از جمله‌ی این کمپانی‌‌ها می‌توان به سامسونگ، سن‌دیسک و هاینیکس اشاره کرد. سامسونگ اخیرا دستاوردهای زیادی با حافظه‌های SSD ‌خود کسب کرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اینتل و مک‌آفی درصدد استفاده از فاکتورهای بیومتریک به جای رمز عبور هستند

اینتل با همکاری مک‌آفی درصدد جایگزینی فاکتورهای بیولوژیک با رمز‌های عبور است. مک‌آفی، نرم‌افزار خود را تا پایان سال جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهد کرد.
براساس اطلاعات ارائه شده، دو کمپانی اینتل و مک‌آفی درصدد جایگزینی رمزهای عبور سنتی با فاکتورهای بیولوژیکی به‌منظور ورود به ایمیل یا حسا‌ب‌های کاربری آنلاین بانکی هستند.
کرک اسکواگن، قائم مقام بخش پی‌سی اینتل، اعلام کرد که نرم‌افزار مک‌آفی تا پایان سال جاری میلادی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و علاقمندان می‌توانند این نرم‌افزار را دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهند. وی گفت:
فاکتورهای بیولوژیک کاربران دیگر لزوم استفاده از رمز عبور را برای وارد شدن به حساب کاربری ویندوز و همچنین حساب‌های کاربری موجود در وب‌سایت‌‌ها از بین خواهد برد.
هنوز اطلاعات بیشتری در مورد متد مورد استفاده در نرم‌افزار مشترک تولید شده توسط اینتل و مک‌آفی منتشر نشده است. براساس آمار منتشر شده، هر کاربر بطور متوسط دارای ۱۸ رمز عبور است که در صورت استفاده از روش‌های بیومتریک برای ورود به حساب‌های کاربری، افراد نیازی به وارد کردن چندین باره‌ی رمز عبور ندارند.
استفاده از داده‌های بیومتریک برای جایگزینی با رمز‌های عبور، مفهوم چندان جدیدی نیست و کمپانی‌هایی چون اپل و سامسونگ از این قابلیت برای بازکردن قفل گجت‌های‌‌هوشمند خود استفاده می‌کنند. ضمنا، اپل از این قابلیت برای سیستم پرداخت خود نیز بهره برده است. اینتل بر روی روش‌های مختلفی از دریافت داده‌های بیومتریک کار کرده که از جمله‌ی آن می‌توان به اثرانگشت، ژست‌های حرکتی، شناسایی چهره و صوت اشاره کرد.
در حال حاضر مک‌آفی زیر پرچم اینتل به فعالیت مشغول است. غول تولید پردازنده، تراشه‌هایی را برای تلفن‌های‌هوشمند، تبلت‌ و پی‌سی تولید می‌کند که استفاده از این نرم‌افزار در این گجت‌ها می‌تواند بسیار کاربردی باشد. این کمپانی فناوری استفاده از داده‌های بیومتریک را در ساخت هدفون‌های SMS Audio BioSport نیز بکار برده که قادر است ضربان قلب کاربر را بسنجد.
اینتل همچنین تحقیقاتی را در زمینه‌ی استفاده از قابلیت شارژ بی‌سیم در پی‌سی‌ها و تبلت‌ها آغاز کرده تا با استفاده از این قابلیت، نیاز برای حمل آداپتورها و همچنین کابل‌های مورد استفاده برای انتقال اطلاعات کاهش یابد. این کمپانی در پی آن است تا انتقال داده‌ها و انرژی الکتریکی را بدون نیاز به کابل میسر کند. اینتل اعلام کرده که چنین قابلیت‌هایی در نسل ششم از تراشه‌های Core i که با نام Skylake در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ میلادی روانه‌ی بازار خواهند شد، وجود خواهد داشت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کشف بدافزار جدید جاسوسی در جهان

یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های امنیت کامپیو‌تری جهان می‌گوید ویروس سایبری پیچیده‌ای را کشف کرده که در نوع خود کم‌نظیر است.
شرکت سیمنتک می‌گوید این حفره امنیتی احتمالا توسط یک نهاد دولتی طراحی شده و برای شش سال اهدافی را در سراسر جهان هدف قرار داده است.
این بدافزار به نام 'رجین' پس از نفوذ به کامپیو‌تر می‌تواند از صفحات اسکرین شات بگیرد، رمزهای عبور را بدزدد و فایل‌های حذف شده را پیدا کند.
گفته می‌شود شبکه‌های کامپیوتری در کشورهای روسیه، عربستان سعودی و ایرلند، بیش از سایر کشورها هدف این بدافزار قرار گرفته‌اند.
این بدافزار به کامپیوتر نهادهای دولتی، شرکت‌های تجاری و اشخاص حقیقی نفوذ کرده است.
شرکت سیمنتک، همان شرکتی است که چند سال پیش از گسترش کرم اینترنتی استاکس‌نت خبر داد. ویروسی که تصور می‌شود آمریکا و اسرائیل برای نفوذ به سایت‌های هسته‌ای ایران طراحی کرده بودند.
این شرکت می‌گوید پیچیدگی این بدافزار نشان می‌دهد که یک دستگاه دولتی پشت این پروژه جاسوسی سایبری است.
سیان جان، یکی از متخصصان شرکت سیمنتک می‌گوید: "با توجه به سطح مهارت طراحان و زمانی که صرف توسعه و طراحی بدافزار شده، به نظر می‌آید یک نهاد دولتی در غرب این ویروس را طراحی کرده باشد."
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل امکان مشاهده‌ی دستگاه‌های وارد شده به حساب کاربری را فراهم کرد

اگر بخواهید حساب کاربری گوگل خود را روی گوشی‌ هوشمند، سیستم دسکتاپ محل کار، تبلت، لپ‌تاپ منزل و موارد دیگر، وارد کنید، قطعا با کار مشقت‌باری رو به رو خواهید بود. گوگل در این باره چاره‌ای اندیشیده است.
Devices and Activity سرویس جدیدگوگل است و لیستی تشکیل شده از آخرین پلتفرم‌هایی که در طول ۲۸ روز گذشته در آن فعالیت داشته‌اید را در اختیار شما قرار می‌دهد. این ابزار همچنین پلتفرمی که هم‌اکنون در آن حاضر هستید را به شما نشان خواهد داد. بنابراین دفعه بعدی که یک اعلان یا فعالیت عجیب در یکی از این دستگاه‌ها رخ داد، به راحتی می‌توانید از راه دور بفهمید که از کدام دستگاه است و همچنین از طریق مرورگر آن فعالیت را ببینید.
گوگل می‌گوید به وسیله این ابزار جدید شما می‌توانید در بحث امنیتی نیز سریع‌تر و راحت‌تر عمل کنید و رمز عبور خود را هر زمان که خواستید تغییر دهید. گوگل با این کار قصد دارد زندگی مدیران فناوری اطلاعات و کسانی که در این حوزه با دستگاه‌های مختلف درگیر هستند را آسان‌تر کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ارزش اپل به‌عنوان اولین کمپانی در تاریخ تجارت، به ۷۰۰ میلیارد دلار رسید

در سال‌های اخیر، نام اپل همیشه به‌عنوان با ارزش‌ترین کمپانی جهان مطرح بود، اما افزایش یک درصدی ارزش سهام این کمپانی و رسیدن قیمت هر سهم به ۱۱۹.۷۵ دلار، منجر به ثبت رکوردی تاریخی برای کوپرتینویی‌ها شد. ارزش اپل به‌عنوان اولین کمپانی در تاریخ تجارت به ۷۰۰ میلیارد دلار رسید.
پیش از این نیز اپل موفق شده بود تا ارزش کل بازار سرمایه‌ی روسیه را پشت سر بگذارد. اپل که در سال‌های اخیر نام پرارزش‌ترین کمپانی جهان را یدک می‌کشد، رکورد دیگری را به نام خود ثبت کرد. با افزایش یک درصدی ارزش سهام این کمپانی و رسیدن به قیمت ۱۱۹.۷۵ دلار، بازار سرمایه‌ی اپل ارزشی برابر ۷۰۱.۷ میلیارد دلار پیدا کرد. اگر اپل را به‌عنوان یک کشور در نظر بگیریم، آن‌وقت در رتبه‌بندی کشورها از نظر تولید ناخالص داخلی، در بین ۲۰ کشور اول جهان جای می‌گیرد!
سهام اپل در سال جاری میلادی رشدی ۶۰ درصدی را به خود دیده که بسیاری از کارشناسان آن را در گرو تولید نسل جدید تلفن‌‌های‌هوشمند این کمپانی، آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس می‌دانند. اپل ماه گذشته اعلام کرد که در سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۴، ۳۹.۳ میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند به فروش رسانده است. انتظار می‌رود در فصل جاری و به واسطه‌ی نسل جدید آیفون‌ها، شاهد افزایش ۱۰ درصدی فروش گوشی‌های‌هوشمند این شرکت باشیم. پیش‌بینی‌ها نشان از این دارند که اپل در فصل چهارم ۲۰۱۴ بیش از فروش کل سال ۲۰۱۰، آیفون خواهد فروخت.
تیم‌کوک که از سال ۲۰۱۱ میلادی سکان هدایت اپل را در دست گرفته، در مورد فروش آیفون گفت:
در حال حاضر ما تمام آیفون‌های تولیدی خود را می‌فروشیم.
وی با اشاره به فوق‌العاده بودن استقبال از گوشی‌های‌هوشمند اپل، سال ۲۰۱۴ را از جمله‌ی سال‌هایی خواند که باید در کتاب رکوردها، ثبت شود.
چند سال پیش اپل برای تبدیل شدن به با ارزش‌ترین کمپانی جهان، رقابت تنگاتنگی با کمپانی نفتی Exxon Mobil داشت. در آگوست سال ۲۰۱۱ میلادی، اپل موفق شد برای اولین بار این کمپانی نفتی را پشت سربگذارد. البته در آن بازه‌ی زمانی، بسیاری از کارشناسان روند رو به رشد اپل را در آینده نزولی خواندند و اعلام کردند که محصولات آینده‌ی این کمپانی نمی‌تواند موفقیت‌های اپل را تکرار کند.
پس از کش و قوس فراوان، در آگوست ۲۰۱۳ و پس از کاهش قیمت جهانی نفت، اپل برای همیشه کمپانی Exxon Mobil را پشت سرگذاشت. این کمپانی نفتی در حال حاضر ارزشی برابر ۴۰۵ میلیارد دلار دارد، در حالی که بازار تجارت کمپانی‌هایی چون مایکروسافت و گوگل که رقبای اپل شمارده می‌شوند، به ترتیب ۳۹۲ و ۳۶۸ میلیارد دلار است و این کمپانی‌ها نیز در حال گذر از Exxon Mobil هستند.
کارشناسان انتظار دارند تا ارزش اپل بیش از این نیز افزایش یابد. شماری از آن‌ها انتظار دارند تا بازار سرمایه‌ی اپل در سال ۲۰۱۵ میلادی ارزشی برابر یک تریلیون دلار (۱٫۰۰۰ میلیارد دلار) داشته باشد.
اما در صورتی که به سراغ محاسبات اقتصادی دقیق برویم، اپل را نمی‌توان با ارزش‌ترین کمپانی تاریخ خواند. براساس محاسبات CNBC، بازار سرمایه‌ی مایکروسافت در سال ۱۹۹۹ میلادی به ۶۱۳ میلیارد دلار رسید که در صورت برابری هزینه‌ها و معادل سازی نرخ‌ها با سال ۲۰۱۴، مایکروسافت ارزشی برابر ۸۷۵ میلیارد دلار در آن سال داشته است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نوجوانان با روی برگرداندن از فیس‌بوک، جذب تامبلر شده‌اند

تامبلر، پینترست و اینستاگرام به خانه‌ی جدید نوجوانانی تبدیل شده‌اند که به‌نظر آن‌ها فیس‌بوک خسته کننده شده است. این سه شبکه‌ی اجتماعی اخیرا رشد بسیار زیادی را به خود دیده‌اند.
براساس گزارش منتشر شده توسط گلوبال وب ایندکس که برگرفته از یک تحقیق است، سرویس تامبلر در میان سایر سرویس‌ها رشد قابل توجهی را در ۶ ماه اخیر به خود دیده است. تعداد کاربران تامبلر در ۶ ماه اخیر بیش از ۱۲۰ درصد رشد کرده است. پس از تامبلر، اینستاگرام و پینترست قرار دارند که در ماه‌های اخیر بیشترین رشد را از آن خود کرده‌اند.
در میان اپلیکیشن‌های ارتباطی مورد استفاده نیز اسنپ‌چت از ابتدای سال ۲۰۱۴ میلادی ۵۶ درصد رشد کرده است. فیس‌بوک مسنجر نیز هر یک شاهد رشدی ۵۰ درصدی بوده‌اند.
فیس‌بوک تنها سرویس اجتماعی است که در میان کاربران ۱۴ تا ۲۴ سال شاهد کاهش کاربران فعال بوده است. دو سوم از کاربران نوجوان فیس‌بوک به این موضوع اشاره کرده‌اند که دیگر مثل گذشته بصورت فعال از فیس‌بوک استفاده نمی‌کنند.
کاربران مورد نظر فیس‌بوک را ترک نکرده‌اند، بلکه دیگر همچون گذشته بصورت فعال این سرویس اجتماعی را مورد استفاده قرار نمی‌دهند. در کنار کاهش استفاده از فیس‌بوک به میزان ۰.۵ درصد، سایر شبکه‌های اجتماعی چون گوگل پلاس شاهد رشد بوده‌اند.
حدود ۳۷ درصد از کاربران فیس‌بوک در سایر سنین و ۵۰ درصد از نوجوانان، این شبکه‌ی اجتماعی را خسته‌کننده خوانده‌اند. شمار دیگری از کاربران نیز اعلام کرده‌اند که از فیس‌بوک و سایر شبکه‌های اجتماعی بسیار کمتر از گذشته استفاده می‌کنند، چراکه این سرویس‌ها دیگر مثل سابق جذاب نیستند.
۱۵ درصد از نوجوانان دلیل عدم استفاده از فیس‌بوک را حضور والدین خود در این شبکه‌ی اجتماعی عنوان کرده‌اند.
فیس‌بوک همچنان به‌عنوان پرمخاطب‌ترین شبکه‌ی اجتماعی مطرح است. بیش از ۴۰ درصد از افراد مورد بررسی در این تحقیق، از فیس‌بوک استفاده می‌کنند. ۲۰ درصد از افراد شرکت‌کننده در این طرح نیز از یوتیوب استفاده می‌کنند، که این موضوع یوتیوب را در رتبه‌ی دوم پس از فیس‌بوک قرار داده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تصاحب اپلیکیشن ایمیل Acompli توسط مایکروسافت فاش شد

یکی از معاونان اجرایی مایکروسافت در وبلاگ این شرکت مطلبی منتشر کرد که پس از مدت کوتاهی حذف شد. موضوع این مطلب اشاره به تصاحب اپلیکیشن ایمیل Acompli توسط ردموندی‌ها داشت.
به نظر می‌رسد یکی از مسئولین مایکروسافت بصورت تصادفی یکی از خریدهای جدید ردموند را فاش کرده است. این مطلب اگرچه متن خاصی نداشت و به سرعت مورد بازنگری و حذف قرار گرفت، اما عنوان پست که به اندازه‌ی کافی گویای مساله است، بصورت فید برای دنبال‌کنندگان وبلاگ مایکروسافت ارسال شده بود. احتمال اینکه چنین رویدادی با اشاره‌ی واضح به عبارت «مایکروسافت، Acompli را تصاحب کرد» تصادفی و غیرواقعی باشد، خیلی کم است.اگرچه مایکروسافت از پاسخگویی در این مورد خودداری کرده، اما می‌توان این رویداد را رسمی دانست.
در صورتی که تاکنون نام اپلیکیشن Acompli به گوش‌تان نخورده باشد، لازم است بدانید این سرویس در حقیقت یک کلاینت ایمیل است که به توصیف برخی وب‌سایت‌های حوزه‌ی تکنولوژی نظیر CrunchBase، «برای حرفه‌ای‌ها» توسعه یافته است. این برنامه بر ساده‌سازی روند یافتن مهم‌ترین ایمیل‌ها در اینباکس کاربر متمرکز است و برای دو پلتفرم اندروید و iOS در دسترس است.
شرکت توسعه‌دهنده‌ی اپلیکیشن Acompli در ماه ژوئن گذشته، موفق به کسب 7.3 میلیون دلار سرمایه شد که بر همین اساس جدی گرفتن این خرید توسط مایکروسافت باورپذیرتر خواهد بود. احتمال می‌رود Acompli در تلاش برای جذب سرمایه بوده که با پیشنهاد مایکروسافت روبرو شده است.
باید منتظر ماند که مایکروسافت چه زمانی رسمی بودن این خرید را تایید خواهد کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
IDC پیش‌بینی کرد؛ رشد فروش تبلت‌ها تک رقمی می‌شود

در طول سال‌های گذشته فروش آیپد‌ به بازار تبلت‌ها رونق داد، اما همانطور که می‌دانید در طول سه ماهه آخر سال ۲۰۱۴ فروش آیپد‌های اپل روند نزولی به خود گرفته و موسسه تحقیقاتی IDC پیش‌بینی کرده که این وضع در آینده بهتر نخواهد شد.
در حالی که انتظار می‌رود تا ۴ سال آینده تبلت‌های مبتنی بر اندروید و ویندوز به رشد خود ادامه دهند، اما رشد آیپد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در واقع پیش‌بینی می‌شود تا چند سال آینده آیپد سهم بازار خود را با تبلت‌های کمپانی‌های دیگر شریک خواهد شد.
این موضوع درباره عدم محبوبیت تبلت‌ها نیست، چرا که هنوز میزان فروش این نوع محصولات با رشد مثبت همراه است، اما کاربران از تبلت‌ها با توجه به هزینه‌ای که برای آن می‌پردازند، مدت زمان بیشتری استفاده می‌کنند. مخصوصا این محصولات با قدرت و کاربرد بالاتری که دارند برای برخی‌ها نقش یک کامپیوتر مستقل را نیز ایفا می‌کنند.
حال آیپد در موضعی دو به یک قرار گرفته، و از یک سو با تبلت‌های ویندوزی باید رقابت کند که مایکروسافت نسخه‌های جدید نرم‌افزاری را سریع برای آن ارایه می‌کند و از طرف دیگر با تبلت‌های اندرویدی که سهم قابل توجهی از بازار را در دست دارند و مدل‌های متنوعی از آن در سایزها و قیمت‌های مختلف در بازار موجود است.
رشد فروش تبلت‌ها سال گذشته زیاد بود اما پیش‌بینی می‌شود امسال با رشد ۷ درصد همراه شود و تا سال ۲۰۱۸ این رشد سال به سال کاهش یافته و به ۴ درصد برسد. البته چنین پیش‌بینی‌هایی معمولا دقیق نیست و عواملی همچون ارسال ویندوز ۱۰ برای تبلت‌های ویندوزی، خط‌مشی اپل برای آینده تبلت‌های آیپد و تصمیم گوگل برای عرضه تبلت‌های اندرویدی، در سهم فروش این نوع محصولات تاثیر خواهد داشت.
با وجود روند نزولی فروش تبلت‌، فروش لپ‌تاپ همچنان به قوت خود باقی است. بنابراین برای افرادی که قدرت واقعی یک کامپیوتر را می‌خواهند، مطمئنا تبلت‌ها پاسخگو نیستند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپل تولید آیفون 5C را سال 2015 متوقف می‌کند

اپل پس از معرفی آیفون 5C در کنار 5S، شاهد استقبال گرمی از نسخه‌ی پلاستیکی گوشی‌هوشمند خود نبود. حال پس از گذشت یک سال از عرضه‌ی این محصول، اخباری در مورد توقف تولید آن از اواسط سال ۲۰۱۵ منتشر شده است.
براساس گزارشی که در رسانه‌های تایوانی منتشر شده، اپل تولید آیفون 5C را از نیمه‌های سال آینده میلادی متوقف خواهد کرد. اگرچه اپل در این خصوص اظهار نظری نکرده، اما به‌نظر می‌رسد کاهش فروش این گوشی‌هوشمند به دلیل عدم استقبال، اصلی‌ترین دلیل برای توقف تولید این گوشی است. اپل در سپتامبر سال جاری، از نسل جدید گوشی‌هایش، آیفون ۶ با صفحه‌ی نمایش ۴.۷ اینچی و آیفون ۶ پلاس با صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی پرده برداشت، اما همچنان می‌توان نسخه‌ی قراردادی آیفون 5s را با پرداخت ۹۹ دلار از فروشگاه‌های اپل استور خریداری کرد. از این‌رو خرید آیفون 5C چندان منطقی نیست.
براساس آمار و اطلاعات منتشر شده، آیفون 5C‌ در فصل آخر سال ۲۰۱۳ فروش خوبی داشته، بطوریکه فروش نسخه‌ی قراردادی این گوشی‌هوشمند توسط اپراتورهایی چون AT&T و Sprint، برخی از گوشی‌های‌هوشمند سامسونگ را پشت سر گذاشته بود. فروش آیفون 5C از آن پس روند رو به کاهشی را در پیش گرفته و پس از معرفی آیفون ۶ و ۶ پلاس، این روند با کاهش بیشتری همراه شده است. کاربران ترجیح می‌دهند در صورت نیاز به خرید نسخه‌های پیشین آیفون، سراغ آیفون 5s بروند.
اپل گوشی‌‌هوشمند آیفون 5C را به‌عنوان یک نمونه‌ی ارزان قیمت روانه‌ی بازار کرده بود، اما قیمت ۵۵۰ دلاری آن، هرگز باعث قرار گرفتن آن در میان گوشی‌های ارزان قیمت بازار نشد. البته نمی‌توان پیش از ارایه آمارهای دقیق فروش آیفون 5c، درباره‌ی این موضوع صحبت کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 13 از 55:  « پیشین  1  ...  12  13  14  ...  54  55  پسین » 
علم و دانش

Technology News | اخبار فناوری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA