انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 17 از 55:  « پیشین  1  ...  16  17  18  ...  54  55  پسین »

Technology News | اخبار فناوری


مرد

 
گلکسی اس 6 سامسونگ در بنچمارک AnTuTu ظاهر شد

انتظار داریم در نیمه اول سال ۲۰۱۵ میلادی شاهد معرفی نسل جدیدی از سری اس خانواده گلکسی سامسونگ باشیم. اینطور که پیدا است نسل جدید، گلکسی اس ۶ نام دارد و به تازگی در سایت محبوب بنچمارک‌ گیر AnTuTu ظاهر شده است.
وب‌سایت چینی CNMO امروز تصویری از پایگاه داده AnTuTu منتشر کرده که در آن نام Samsung Galaxy S6 SM-G925F حضور دارد. بر اساس لیستی که پیش از این فاش شده بود، شماره مدل SM-G925F نسخه اروپایی نسل جدید گلکسی اس 6 است.
اگر این اسکرین شات صحت داشته باشد، ما اطلاعات بیشتر و موثق‌تری از گلکسی اس ۶ در اختیار داریم. بر اساس این تصویر، پرچم‌دار بعدی سامسونگ به ۵.۵ اینچ صفحه نمایش با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل (QHD)، دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسل، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل، پردازنده ۶۴ بیتی اکسینوس ۷۴۲۰، پردازنده گرافیکی ARM Mail-T760، اندروید نسخه ۵.۰ آبنبات چوبی، ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی مجهز شده است.
این مشخصات فنی با بسیاری از شایعاتی که پیش از این درباره این گوشی گفته شده، مطابقت دارد. اما درباره طراحی این دستگاه نیز شایعه پروژه صفر را چندی پیش شنیدیم که به نظر می‌رسد سامسونگ با این پروژه قصد طراحی مجدد پرچم دار آینده خود را دارد.
گلکسی اس ۶ احتمالا برخی المان‌های طراحی را از گلکسی آلفا، گلکسی A5 و گلکسی نوت ۴ به ارث خواهد برد و همچنین ممکن است نسخه‌ای دیگر از گلکسی اس ۶ با صفحه نمایش خمیده نیز توسط سامسونگ معرفی شود و Galaxy S6 Edge نام بگیرد.
گلکسی اس ۵ سامسونگ در ماه فوریه معرفی شد و در آپریل نیز عرضه آن آغاز شد. احتمالا گلکسی اس ۶ نیز در زمان مشابه، سال آینده میلادی معرفی و عرضه خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اینتل: در خصوص ویندوز 10 مایکروسافت بسیار مشتاق و خوش‌بین هستیم

رنه جیمز رئیس هیئت مدیره‌ی اینتل، در کنفرانس Credit Suisse Technology اعلام کرد که او در خصوص آنچه مایکروسافت در مورد ویندوز 10 انجام می‌دهد "بسیار مشتاق و خوش‌بین" است.
وی مایکروسافت را بخاطر واکنش و پاسخگویی فوق‌العاده در برابر خواسته‌ی مشتریان ستایش کرده و معتقد است هم‌اکنون 600 میلیون PC در حال کهنه شدن هستند و نیاز به ارتقا دارند. او معتقد است که یک ارتقا جدید در سیستم‌عامل می‌تواند چرخه‌ی نوسازی سیستم‌ها را به اجرا بگذارد.
زمانی که یک اکوسیستم اقتصاد کلان سالم را بنگریم، اگر پایه‌ی سیستمی رو به کهنگی بگذارد لازم است سیستم‌عامل جدیدی به کار گرفته شود. سیستم‌های PC فوق‌العاده هستند و هم‌اکنون در سطوح قیمتی جدیدی قرار گرفته‌اند. این مجموعه در حقیقت به نوعی همان طوفان کاملی است که در ترکیب با سیستم‌عامل جدید باید منتظرش باشیم؛ و معمولا سیستم‌عامل است که چرخه‌ی نوسازی را به جلو هدایت می‌کند.
ویندوز 10 یک بروزرسانی مهم از سوی مایکروسافت محسوب می‌شود. این شرکت پلتفرم موبایل و PC خود را ترکیب کرده و سیستم‌عامل خود را به نحوی پایه‌ریزی نموده که بر روی تمام دستگاه‌ها از گوشی‌های 4 اینچی تا صفحه‌های غول‌پیکر را پوشش دهد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آیا هیما پرچم‌دار بعدی اچ تی سی نسخه ویندوزفون خواهد داشت؟

همانطور که اطلاع دارید، پرچم‌دار فعلی کمپانی اچ‌تی‌سی، وانM8، با هر دو سیستم عامل اندروید و ویندوزفون ۸.۱ در دسترس است. با در نظر گرفتن این‌که آخرین نسخه پلتفرم ویندوزفون نمی‌تواند میزان رزولوشن صفحه نمایش بیشتر از ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل را پشتیبانی کند، بسیاری اینطور برداشت کردند که صفحه نمایش ۵ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل شایعه شده برای هیما، دلیل بر داشتن نسخه ویندوزفونی آن است.
چندی پیش شایعات بسیاری معتقد بودند که اچ‌تی‌سی نسل بعدی پرچم‌دار خود را به نمایشگری ۵.۵ اینچی همراه با وضوح بالای ۱۴۴۰ در۲۵۶۰ مجهز خواهد کرد. شاید این شایعات گفته شده، اشاره بر نسخه فبلت اچ‌تی‌سی هیما دارند.
در هر حال اگر اچ‌تی‌سی به همان نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p بسنده کند، به احتمال فراوان با سرزنش کسانی رو به رو خواهد شد که دوست داشته‌اند کمپانی مورد علاقه آن‌ها در بخش نمایشگر نسبت به رقبا کم نگذاشته باشد. همانطور که اطلاع دارید، ویژگی‌های عمومی پرچم‌دار‌های اندرویدی سال ۲۰۱۵ شامل صفحه نمایش QHD، حافظه رم ۳ گیگابایت و دوربین جلو و پشت قوی‌تر می‌شود. تا ماه اسفند هنوز زمان باقی است و حتما شایعات و گمانه‌زنی‌های بیشتری از پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی خواهیم شنید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
زاکربرگ اپل را متهم به گران‌فروشی می‌کند

تفاوت زیادی میان روش کسب و کار اپل با شرکت‌هایی نظیر گوگل و فیسبوک وجود دارد. بر این اساس اپل به تازگی از این تفاوت به خوبی در تبلیغات خود استفاده و موضوع را از این حیث مهم تلقی کرده که شرکت‌های تبلیغاتی از راه فروش اطلاعات کاربران به کسب درآمد می‌پردازند. حال، مارک زاکربرگ در مقابل این اظهار نظر واکنش نشان داده است.
ماجرا از آنجا آغاز می‌شود که تیم کوک، مدیرعامل اپل معتقد است، کمپانی‌هایی که خدمات و سرویس‌های خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند در‌ واقع اقدام به فروش اطلاعات آنها و به این شکل درآمد کسب می‌کنند. کوک ضمن مضحک خواندن سیاست کسب درآمد این شرکت‌ها می‌گوید زمانی که یک سرویس آنلاین خدمات خود را به صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد، به جای آنکه مشتری باشید، از شما به عنوان محصول استفاده خواهد شد.
کوک به کاربران این سرویس‌ها حق می‌دهد که نگران باشند چرا که کمپانی‌هایی نظیر گوگل و فیسبوک از این راه به کسب درآمد مشغولند.
بنابراین عجیب نیست که مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیسبوک با این عقیده کاملاً مخالف است. وی در گفتگو با مجله تایم می‌گوید:
زمانی که می‌بینم بسیاری از افراد تصور می‌کنند مدل کسب و کار مبتنی بر تبلیغات مساوی با نادیده گرفتن مشتری و زیر پا گذاشتن حقوق وی می‌شود کاملاً نا امید می‌شوم. اگر شما برای در اختیار داشتن محصولات اپل پول پرداخت می‌کنید آیا به این معنی است که سیاست‌های این کمپانی همسو یا کاربرانش است؟ پاسخ کاملاً منفی است چرا که اگر اپل همسو با کاربرانش حرکت می‌کرد قیمت محصولات این شرکت باید به مراتب ارزان‌تر بود.
امروزه بسیاری از شرکت‌ها و سرویس‌های آنلاین خدمات خود را به صورت رایگان عرضه می‌کنند و به جای آن با نمایش تبلیغات به کسب درآمد می‌پردازند. بر همین اساس یک ایراد اساسی بر نظریه کوک وارد است و آن تلاش مدیر عامل اپل بر تلفیق داده‌های شخصی با داده‌های شخصی هویتی است. وی همچنین هیچگونه اشاره‌ای به مزایای چنین مدلی از کسب و کار نکرده است. کسب و کارهای مبتنی بر تبلیغات عادت‌های کاربران خود را می‌دانند اما این موضوع را هرگز نباید از یاد برد که این شرکت‌ها هرگز نمی‌توانند مدعی شوند که کاربران آن‌ها واقعاً چه افرادی هستند و چه هویتی دارند. اطلاعاتی نظیر نام، کدهای هویتی همچون شماره پاسپورت و غیره عموما از دسترس تبلیغ کنندگان دور نگهداشته می‌شود. با تمام این اوصاف کاربران چنین سرویس‌هایی باید به سرویس دهنده اعتماد داشته باشند. اگر کاربران چنین رویه‌ای را در پیش گیرند می‌توانند از خدمات جذاب کمپانی‌های آنلاین به رایگان بهره‌مند شوند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سامسونگ زمان برگزاری کنفرانس خود در CES 2015 را اعلام کرد

با نزدیک شدن به آخرین روز‌های سال ۲۰۱۴ میلادی و آغاز نمایشگاه CES 2015 در ماه ژانویه، کمپانی سامسونگ تاریخ برگزاری کنفرانس خبری خود را در این نمایشگاه اعلام کرد. ۱۶ دی‌ماه سامسونگ از محصولات جدید خود رونمایی خواهد کرد.
سامسونگ ۱:۳۰ بامداد روز سه‌شنبه ۱۶ دی‌ماه سال جاری کنفرانس خبری خود را در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2015 در لاس‌وگاس برگزار خواهد کرد. در این کنفرانس BK Yoon، مدیرعامل و رئیس کمپانی سامسونگ سخنرانی خواهد کرد.
کمپانی سونی نیز کنفرانس خبری خود را در همان روز و ساعت ۴:۳۰ دقیقه بامداد برگزار خواهد کرد. از این‌رو به نظر می‌رسد سه‌شنبه‌ی شلوغی در انتظار دوستداران فناوری و علاقمندان به این دوکمپانی خواهد بود.
هنوز مشخص نیست که سامسونگ چه چیزی را در این کنفرانس معرفی خواهد کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آیا تاخیر در عرضه‌ی اسنپدراگون 810 برای سازندگان بزرگ دردسرساز خواهد شد؟

برندهای بزرگی همچون سامسونگ، ال‌جی، اچ‌تی‌سی، سونی و... همگی برای نیرو بخشیدن به پرچمداران خود به کوالکام وابسته‌اند؛ و هم‌اکنون با خبرهایی که از احتمال تاخیر در عرضه‌ی اسنپدراگون 810 به گوش می‌رسد، ممکن است مشکل بزرگی برای سازندگان گوشی‌های هوشمند ایجاد شود.
اغلب ما به دیدن نام‌های اسنپدراگون 801 و 805 در دل دستگاه‌های پرچمدار امروزی عادت کرده‌ایم. در واقع تمام ساختار و صنعت دستگاه‌های هوشمند بر کوالکام و پردازنده‌های ساخت این شرکت تکیه دارد و به جرات می‌توان گفت صنعت موبایل بدون وجود کوالکام، شباهتی به آنچه که امروز شاهدش هستیم، نداشت. کوالکام نه تنها گنجینه‌ی پتنتی گسترده‌ای برای رقابت با هر کمپانی دیگری را دارد، بلکه نحوه‌ی استفاده‌ از دستگاه‌های موبایل و نیز انتظارات ما از این دستگاه‌ها را متحول کرده‌ است.
با اطمینان می‌توان گفت هر کدام از کاربران که اواخر سال 2013 تا کنون اقدام به خرید گوشی یا تبلت کرده‌اند، از سطح بازده و عملکرد سخت‌افزاری دستگاه خود کاملا راضی هستند. در واقع از آن زمان تا کنون پردازنده‌های موبایل به اندازه‌ای قوی شده‌اند که به راحتی پاسخگوی نیازهای پردازشی پلتفرم‌های خود باشند. یکی از نقش‌آفرینان اصلی این دستاورد، چیپ اسنپدراگون 800 کوالکام بود که یک SoC قدرتمند محسوب می‌شود. سیستم روی یک چیپ اسنپدراگون 800 عملکرد همه‌جانبه و خوبی ارائه می‌کند و قابلیت‌های گرافیکی آن جای گله و شکایتی باقی نمی‌گذارد.
طی سال 2014 شاهد ورود اسنپدراگون 801 به عرصه موبایل بودیم و در نهایت نیز دستگاه‌هایی نظیر گلکسی نوت 4 و نکسوس 6 از نسخه‌ی 805 چیپ‌های اسنپدراگون بهره بردند. معمولا دنبال کردن شماره مدل چیپ‌های کوالکام و تشخیص مفهوم و رده بندی آن‌ها دشوار است اما اسنپدراگون 801 و 805 به خوبی عملکردی در خور نام خود دارند. این دو چیپ به اندازه‌ی چشمگیری عملکردی بهتر از اسنپدراگون 800 که سال گذشته ارائه شد، ندارند. این مساله موجب مشکل برای سازندگانی شد که انتظار داشتند با تکیه بر کوالکام، هر ساله به سطحی بهتر و بالاتر ارتقا پیدا کنند؛ بنابراین عامه‌ی مردم علاقه‌ی خود را به پیگیری این مبحث از دست دادند.
دلیل اصلی اغلب ما برای ارتقای دستگاه‌هایمان، رسیدن به عمر باتری بهتر، سطح بازدهی بالاتر و ویژگی‌های جذاب‌تر است. سال 2014 به لطف باتری‌های بزرگ‌تر، عمر باتری در سطح مناسبی ارتقا یاففت و دستگاه‌های جدید نیز رضایت‌بخش بودند. با این وجود سال 2015 شاهد نسل بعدی پردازنده‌ها در قالب اسنپدراگون 810 و 808 خواهیم بود.
هر دو مدل 808 و 810 چیپ‌های اسنپدراگون کوالکام از معماری big.LITTLE آرم بهره می‌برند که منجر به عمر باتری بهتر خواهد شد و به لطف طراحی هسته‌های Cortex-A53 و Cortex-A57 با قابلیت پردازش 64 بیتی، سطح عملکرد بالاتری به ارمغان خواهد آمد. متاسفانه به نظر می‌رسد اسنپدراگون 810 که تمام نام‌های بزرگ در پی بدست آوردن آن هستند با مشکلاتی روبرو شده است. بنا بر گزارش برخی منابع صنعتی، چیپ Snapdragon 810 با مشکلاتی همچون حرارت بیش از حد و مسائلی در زمینه‌ی RAM controller دست و پنجه نرم می‌کند. تصور می‌شود مورد دوم با توجه به پشتیبانی از LPDDR4 RAM بوجود آمده باشد. اگرچه نمی‌توان از صحت این گزارش‌ها مطمئن بود، اما بدون شک می‌توان یک مساله‌ی مهم را تشخیص داد؛ معطل شدن برای تراشه‌ی جدید کوالکام و عدم آماده شدن آن در زمان مقرر، می‌تواند مشکل و دردسر بزرگی برای شرکت‌های بزرگ نظیر سامسونگ و دیگران بوجود آورد.
پس از یک سال که پردازنده‌های جدید همگی حکم نسخه‌های اصلاح شده را داشتند، به نظر می‌رسد سال 2015 بالاخره زمانی خواهد بود که سازندگان بار دیگر کاربران را با مشخصات پردازشی هیجان‌زده کنند. در حقیقت این انتظار کاربران و بازار است و نمی‌توان سال پیش روی میلادی را نیز همانند سال گذشته تصور کرد. بنابراین فشار زیادی بر دوش سازندگانی نظیر اچ‌تی‌سی، سونی، سامسونگ (که سطح سودآوری آن با نزول همراه بوده)، ال‌جی و موتورولا قرار دارد تا محصولی کاملا نوین و هیجان‌انگیز ارائه کنند. اما بدون آماده شدن به موقع اسنپدراگون 810، این رویا دور از دسترس خواهد بود.
با این حال زمزمه‌هایی از آماده نشدن اسنپدراگون 810 در نیمه‌ی اول سال 2015 وجود دارد و چنین مساله‌ای می‌تواند دردسرهای اساسی با خود به همراه داشته باشد. مثلا سامسونگ و اچ‌تی‌سی شرکت‌هایی هستند که محصول برتر خود را نیمه‌ ابتدایی سال میلادی عرضه می‌کنند. عدم وجود پردازنده‌ی جدید و برتر، به سادگی می‌تواند انتخاب‌ها و راه‌حل‌های ممکن را به شدت برای آن‌ها دشوار و محدود کند. سامسونگ به لطف سری پردازنده‌های Exynos خود که عملکرد بسیار خوبی نیز داشته‌، یگانه به نظر می‌رسد؛ اما نام اکسینوس تا کنون هیچ‌گاه به خوبی با اپراتورهای غربی جفت و جور نشده است. اچ‌تی‌سی نیز می‌تواند به MediaTek روی آورد اما در این صورت اغلب مشتریان که در قشر معمولی قرار دارند از خود خواهند پرسید : "مدیاتک دیگر کدام شرکت است؟" مشکل اساسی سامسونگ، اچ‌تی‌سی و سونی، عرضه‌ی محصول پرچمدار در نیمه‌ی اول 2015 آن هم بدون نسخه‌ی جدیدی از چیپ پردازشی اسنپدراگون است که می‌تواند به سادگی موجب آسیب دیدن آمار فروش آن‌ها شود.
مشتریان قشر متوسط در بازارهای غربی که امروزه بیش از هر زمان دیگری به دنیای تکنولوژی علاقه نشان می‌دهند، احتمالا حتی نام تگرا یا اکسینوس را نیز نشنیده‌اند اما برند اسنپدراگون در ذهن تک تک آن‌ها تثبیت شده است. زمانی که سال آینده، همین مشتریان برای ارتقا دستگاه خود به فروشگاه مراجعه کرده و پرچمدار سال گذشته و پرچمدار جدید را که تفاوت قیمت آشکاری دارند، با همان اسنپدراگون 805 بعنوان قلب پردازشی مشاهده کنند، چه چیزی باعث خواهد شد آن هزینه‌ی اضافی را بپردازند؟
در صورتی که قرار است تاخیری در آماده‌سازی سری Snapdragon 810 وجود داشته باشد، واکنش و تصمیم‌گیری نام‌های بزرگ صنعت گوشی‌های هوشمند در برابر آن دیدنی خواهد بود. بنابراین بعید است اغلب آن‌ها به MediaTek روی آورند و همچنین بخاطر هزینه‌ی بالای چیپ‌های تگرا کی۱ انویدیا، ممکن است سامسونگ و سری اکسینوس مرجع بعدی تولیدکنندگان باشد. این احتمال نیز با درصد وقوع بالایی وجود دارد که برخی سازندگان مجبور به استفاده از مدل‌های سال 2014 چیپ‌های اسنپدراگون شده و تلاش کنند از جنبه‌های دیگری مشتریان را ترغیب به خرید دستگاه‌های جدید کنند؛ هرچند همانطور که گفتیم، ظرفیت کاربران از یکنواختی قدرت پردازشی دستگاه‌ها در سال 2014 تکمیل شده و اکثر جوامع کاربری و کارشناسی در سال 2015 انتظار تحول در این حوزه را دارند.
در نهایت احتمال اینکه سامسونگ نیز بتواند در چنین شرایطی، چیپ مورد نیاز سایر شرکت‌ها را تامین کند بسیار کم است. این شرکت در فضای مورد فرض ما، خود به تنهایی به ذخیره‌ی بزرگی از پردازنده‌های اکسینوس نیاز خواهد داشت تا دستگاه‌های جدیدش را با آن‌ها روانه‌ی بازار کند. پردازش 64 بیتی حوزه‌ای است که همگان در سال جدید میلادی انتظار رونمایی گسترده‌ی آن در دنیای موبایل را دارند؛ به نحوی که غالب پرچمداران جدید توان اجرای این نوع پردازش را داشته باشند. حال به نظر می‌رسد در صورت تعلل کوالکام، چالش‌هایی اساسی بر سر راه این تصورات ایجاد خواهد شد.
دیگر زمان آن فرا رسیده که دیر یا زود شاهد دستگاه‌هایی به واقع متفاوت در قفسه‌ی فروشگاه‌ها باشیم؛ و اگر قرار باشد بهای آن، کم‌رنگ شدن نام اسنپدراگون و تلاش شرکت‌ها برای نوآوری در بخش‌های جدیدتر باشد، پس شاید بتوان سال 2015 را زمانی در نظر گرفت که صنعت دستگاه‌های هوشمند به مرحله‌ای جدید ارتقا یابد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
FBI ایمیل‌های ارسال شده تهدیدآمیز به کارمندان سونی را تأیید کرد

سازمان تحقیقات فدرال آمریکا (FBI) صبح امروز تهدیداتی را که از طریق ایمیل به کارکنان شرکت سونی پیکچرز ارسال شده بود را تأیید نمود. در این ایمیل‌های ارسالی کارکنان کمپانی سونی و خانواده‌هایشان تهدید شده‌اند. همچنین بخش گسترده‌ای از شبکه کامپیوتری سونی دستخوش نفوذ هکرها شده است.
اف‌بی‌آی ضمن تأیید ارسال شدن چنین ایمیل‌هایی از هرگونه ابراز نظر در مورد جزئیات حملات خودداری کرده است.
در بخشی از یکی از این ایمیل‌ها آمده است:
در بسیاری از نقاط جهان اتفاقاتی می‌افتد که مافوق تصور بشر هستند. لطفاً نام خود را به نشانه مخالفت با سیاست شرکت به آدرس ایمیل زیر ارسال کنید. اگر در انجام این کار کوتاهی کنید نه تنها خود، بلکه خانواده‌تان نیز در خطر خواهند بود.
در تاریخ ۲۴ نوامبر امسال یک گروه هکری به نام محافظان صلح ادعا کرد که به بخش اعظمی از اطلاعات درونی کمپانی سونی پیکچرز دست یافته است. داده‌های بسیار محرمانه نیز بخشی از اطلاعات درز کرده هستند. این گروه هکری ادعا کرده در صورتی که طی مدت زمانی معین خواسته‌اش محقق نشود تمامی این اطلاعات را در دسترس عموم قرار خواهد داد.
تمامی شواهد و قرائن حاکی از آن هستند که این گروه متخاصم از کشور کره شمالی هستند و دلیل اصلی انجام این کار آنان نیز فیلم جدید سونی پیکچرز به نام مصاحبه (The Interview) با حضور دو تن از ستارگان هالیوود به نام‌های Seth Rogen و James Franco است که در آن بر اساس یک نقشه طراحی شده ماموریت دارند تا کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی را به قتل برسانند. در ماه ژوئن وزیر امور خارجه کره شمالی سازندگان این فیلم را «لات‌های گانگسترنما» خواند. سخنگوی وزارت امور خارجه کره شمالی نیز اعلام کرد که کشورش این کار سازندگان فیلم را تلافی خواهد کرد. انجام سلسله عملیات نفوذ به شبکه سونی پیکچرز نیز یک ماه پس از سخنان این سخنگو انجام گرفته است.
هکرها مجموعه‌ای از فایل‌ها و فیلم‌های سونی که مجموعاً نزدیک به ۱۰۰ ترابایت حجم دارند را بدست آورده‌اند. جالب است بدانید این میزان اطلاعات ۱۰ برابر بیشتر از تمامی اطلاعات موجود در پایگاه داده کتابخانه‌ کنگره ملی آمریکا است!
این اطلاعات عموما شامل گذرواژه، شماره‌های بیمه کارمندان و قراردادهایی است که با افراد سرشناس و مشهور و همچنین توزیع‌کنندگان فیلم بسته شده است.
یکی از کارمندان سابق سونی در این مورد می‌گوید:
من شماره بیمه خود را در لیست اطلاعات درز کرده پیدا کردم. این موضوع واقعاً دردآور است. یکی از دوستانم که همچنان در سونی پیکچرز کار می‌کند به من گفت که این موضوع برای کارمندان سونی که در حال حاضر در آن شرکت مشغول به کار هستند به مراتب دردآورتر است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
خداحافظی رسمی گوگل با Pirate Bay

در راستای محدود کردن وب‌سایت‌ها و سرویس‌های مرتبط با نرم‌افزارهای کپی شده و غیر قانونی، گوگل تعداد زیادی از اپلیکیشن‌هایی که به نوعی با وب‌سایت Pirate Bay مرتبط هستند را از فروشگاه نرم‌افزاری گوگل پلی حذف کرد.
کمپانی گوگل اپلیکیشن‌هایی همچون The Pirate Bay Proxy, The Pirate Bay Premium, The Pirate Bay Mirror و اپلیکیشن PirateApp را به طور کامل از پلی استور حذف کرده است.
بر این اساس گوگل به تمامی توسعه‌دهندگانی که دارای حساب معتبر این فروشگاه هستند نیز هشدار داده است.
در بیانیه گوگل به توسعه‌دهندگان آمده است:
دلایلی که منجر به حذف اپلیکیشن از پلی استور می‌شوند عبارت‌اند از نقض مالکیت معنوی، جعل هویت و زیر پا گذاشتن مقررات و سیاست‌های مرتبط با امور محتوایی. برای کسب اطلاعات بیشتر به موارد جعل هویت و نقض IP مراجعه کنید. - گوگل
کاربران فعلی اپلیکیشن‌های فوق و سایر اپلیکیشن‌هایی که پس از مدتی از فروشگاه گوگل‌پلی حذف می‌شوند، همچنان می‌توانند از آن‌ها روی دستگاه‌های خود استفاده کنند. همچنین اپلیکیشن Pirate Proxy از طریق وب‌سایت توسعه‌دهنده آن در دسترس بوده و می‌توان آن را برای ابزارهای اندرویدی دانلود کرد.
Gavin، توسعه‌دهنده اپلیکیشن Pirate Proxy اعلام کرده که گوگل به اشتباه این برنامه نرم‌افزاری را حذف کرده چرا که از نقطه نظر عمل‌کرد هیچ تفاوتی میان این اپ و مرورگرهای بی‌شمار موجود در پلی استور وجود ندارد و این برنامه به کاربر امکان می‌دهد از طریق یک وب‌سایت واسطه به اینترنت دسترسی داشته باشد.
انتظار می‌رود در طول ماه‌های آینده گوگل سیاست قاطعانه خود در مورد برخورد با سرویس‌ها و وب‌سایت‌های ارائه دهنده نرم‌افزارهای کپی و غیر قانونی را به شدت افزایش داده و اپلیکیشن‌های بیشتری از حذف کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
موسسه‌ی امنیتی ماندیانت: حمله به سونی پیکچرز بی‌سابقه و مخرب بود

حمله‌ی هکری به سونی پیکچرز یکی از عناوین خبری مهم در طول یکی دو هفته گذشته بوده است. موسسه‌ی امنیتی ماندیانت (Mandiant) که در این خصوص تحقیق می‌کند، حمله‌ی صورت گرفته را بی‌سابقه خوانده است.
مایکل لاینتون، مدیر اجرایی ارشد سونی، روز شنبه با ارسال ایمیلی به کارکنان این شرکت، نتیجه‌ی تحقیقات صورت گرفته توسط موسسه‌ی امنیتی ماندیانت را به کارکنان انتقال داد. این موسسه‌ی امنیتی، حمله‌ی امنیتی صورت گرفته توسط هکرها را بی‌سابقه خوانده است.

لاینتون براساس اطلاعات منتشر شده توسط کوین ماندیا، موسس نهاد امنیتی ماندیانت، این چنین اظهار نظر کرده است:
حمله‌ی امنیتی صورت گرفته بسیار وسیع‌تر از حملاتی بود که ما در گذشته با آن روبرو بودیم. حمله‌ی اخیر با هدف تخریب و سرقت اطلاعات و انتشار عمومی این اطلاعات انجام شده است. این حمله از جانب یک گروه حرفه‌ای و سازمان یافته بصورت برنامه‌ریزی شده انجام گرفته است. بررسی‌های صورت گرفته نشان از این دارد که نه‌تنها سونی، بلکه کمپانی دیگری نیز یارای مقاومت در برابر چنین حملاتی را ندارد.
گروهی موسوم به نگهبانان صلح با ارسال ایمیلی به کارکنان سونی، این افراد را از طریق آسیب رساندن به خانواده‌هایشان تهدید کرده‌اند. لاینتون ایمیل مورد نظر را یک روز پس از دریافت ایمیل‌های تهدید آمیز نگهبانان صلح ارسال کرده است.
پس از حمله‌ی ۲۴ نوامبر، نگهبانان صلح اطلاعات حساس مالی زیادی را منتشر کرده‌اند که شامل درآمد کارمندان این کمپانی در کنار شماره‌های امنیتی کارکنان سونی است. ضمنا باید به انتشار چند فیلم اکران نشده‌ی سونی نیز اشاره کرد. از جمله‌ی این فیلم‌ها می‌توان از Annie‌ نام برد که سونی پیکچرز برای پخش آن در تعطیلات سال نوی میلادی برنامه‌ریزی کرده بود.
لاینتون در ادامه گفته:
در طول هفته‌ی گذشته و پس از انجام حمله، بسیاری از شما چگونگی این حمله و روش‌های تامین امنیت اطلاعات را در سونی مورد سوال قرار داده بودید. ایمیل ماندیا به روشنی مشکلی را که در حال حاضر با آن دست به گریبان هستیم، روشن می‌کند.
اف‌بی‌آی نیز در حال انجام تحقیقاتی در این مورد است. گمانه‌هایی در مورد احتمال دخالت کره‌ی شمالی در این حملات مطرح شده است. برخی از کارشناسان حتی گروه نگهبانان صلح را بخشی از برنامه‌های جدید کره‌ی شمالی برای مقابله یا غرب خوانده‌اند. شنیده‌ها حاکی است که این حملات مرتبط با فیلم کمدی آتی سونی در مورد براندازی کیم‌جونگ‌اون، رهبر کره‌ی شمالی است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل ویژگی بازگشت سریع ایمیل پس از ارسال را به Inbox اضافه می‌کند

آخرین ویژگی دوست داشتنی و کاربردی ابزار‌های پیام رسان و ایمیل، توانایی حذف کردن پیام‌ها پس از خوانده شدن است. اما اینکه بتوان از ارسال یک پیام در حال ارسال یا فرستاده شده جلوگیری کرد، ویژگی است که تنها در اختیار چند سرویس محدود است.
در واقع با ویژگی بازگرداندن ایمیل‌های ارسال شده می‌توانید پیامی که ناگهان ارسال شده را قبل از اینکه طرف مقابل قادر به خواندن آن شود به سرویس خود بازگردانید. ماه پیش BBM چنین ویژگی را برای پیام رسان خود معرفی کرد و اکنون گوگل قصد دارد این ویژگی جالب را به سرویس تازه تاسیس Inbox بیاورد.
در طول جلسه پرسش و پاسخ Reddit که سه عضو تیم توسعه دهنده اینباکس گوگل در آن حضور دارند، فاش شده برای اینکه کاربر بتواند پیامی که به تازگی ارسال شده را با یک دکمه "unsend" به صندوق ایمیل خود بازگرداند راهی وجود دارد. احتما‌لا شیوه کار به شکلی است که پس از ارسال یک ایمیل، برای مثال شما تا ۱۰ ثانیه مهلت دارید نظر خود را تغییر دهید و از ارسال ایمیل جلوگیری کنید.
ویژگی‌های دیگری که قرار است به سرویس Inbox گوگل اضافه شود شامل؛ استفاده از سرویس Inbox به صورت بین مرورگری، همچنین ادغام آن با گوگل درایو و انتشار اپلیکیشن نسخه مخصوص تبلت‌ این سرویس ایمیل است. در حال حاضر عضو شدن در سرویس ایمیل Inbox گوگل هنوز با دریافت دعوتنامه انجام می‌شود و پس از انجام مراحل آزمایشی که گوگل از استقبال جهانی آن انجام خواهد داد، به احتمال زیاد استفاده آزاد از این سرویس برای همه مهیا خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 17 از 55:  « پیشین  1  ...  16  17  18  ...  54  55  پسین » 
علم و دانش

Technology News | اخبار فناوری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA