انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 18 از 55:  « پیشین  1  ...  17  18  19  ...  54  55  پسین »

Technology News | اخبار فناوری


مرد

 
سامسونگ سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند را در CES معرفی می‌کند؟!

پیشتر شایع شد که سامسونگ در حال کار روی یک سری جدید از گوشی‌های هوشمند است و چندی پیش اطلاعات یک گوشی هوشمند عجیب در وب‌سایت این کمپانی قرار گرفت که شماره مدل آن SM-E700H بود. به نظر می‌رسد سامسونگ قصد معرفی سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را دارد.
بر اساس اطلاعات فاش شده، سری جدید گوشی‌های سامسونگ احتمالا با نام E معرفی می‌شوند و محصولی که قرار است به زودی از این سری معرفی شود، میان رده خواهد بود. صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل، پردازنده‌ی دو هسته‌ای با فرکانس ۱.۵ گیگابهرتز و اجرای اندروید ۴.۴ کیت‌کت از مشخصات این دستگاه به شمار می‌رود.
هیچ اطلاعی از زمان عرضه یا معرفی این دستگاه منتشر نشده، اما انتظار می‌رود این دستگاه ماه آینده در نمایشگاه CES 2015 لاس وگاس آمریکا معرفی شود. سامسونگ از هم‌اکنون زمان معرفی محصولات خود در CES را اعلام کرده است.
ممکن است کمپانی کره‌ای این دستگاه جدید با شماره مدل SM-E700H را معرفی کند اما احتمالات دیگری نیز وجود دارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
دالبی رقیب فناوری IMAX را وارد سینما می‌کند

دالبی به تازگی از یک پروژه‌ی بزرگ پرده برداشته که برخلاف انتظار غالب، ارتباطی با صوت ندارد. این پروژه در حقیقت در راستای ارائه‌ی رقیب IMAX با نام Dolby Cinema است.
این ساختار و فرمت صفحه‌ی عظیم قادر خواهد بود فیلم‌ها را با استفاده از تکنولوژی Dolby Vision (که سال‌هاست دالبی در حال کار بر روی آن است) نمایش دهد؛ حالتی که ترکیبی از ویدیوهای با رنج دینامیک بالا و یک فاکتور دیگر است که دالبی در حال حاضر آن را بصورت راز در سینه‌ی خود حفظ کرده است. همانطور که احتمالا می‌دانید، ویدیوهای با رنج دینامیک بالا یا به اختصار HDR قادر هستند سایه‌ها و نور را به گونه‌ای که در دنیای واقعی شاهدش هستیم نمایش دهند. دالبی در خصوص تکنولوژی جدید خود تا جایی پیش رفته که ادعا می‌کند نرخ کنتراست این فناوری، بسیار فراتر از هر تکنولوژی تصویرموجود در بازار امروزی قرار می‌گیرد.
دالبی تصمیم دارد طی همین ماه میلادی اولین نمونه از فناوری خود را در هلند به نمایش بگذارد اما در حال حاضر در این نمونه از پروژکتورهای لیزری 4K استفاده خواهد شد تا اینکه سرانجام نمونه‌های مجهز به Dolby Vision در بهار امسال آماده‌ی عرضه شوند. سالن نمایش دالبی علاوه بر هلند بزودی در ایلات متحده نیز بازگشایی خواهد شد اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست؛ بنابراین نمی‌توان در آینده‌ی بسیار نزدیک منتظر این رویداد بود. دلیل اصلی این مساله، گفتگوهای فعال دالبی با صاحبان سالن‌ها و استودیوهای هالیوود است.
برای رسیدن این فناوری به مخاطبان، دالبی نه تنها ملزم به متقاعد کردن سینماها به منظور پذیرفتن هزینه‌ی اجرای پروژه است، بلکه باید استودیوهای تولید فیلم را نیز قانع کند که محصولات خود را در مراحل پیش از تولید به گونه‌ای اجرا کنند که از دالبی ویژن پشتیبانی کند. در نهایت، دالبی برای اینکه فناوری خود را به مرحله‌ی سودآوری و رقابت با IMAX برساند مجبور به متقاعد نمودن چرخه‌ی کاملی از دست‌اندر کاران و افراد خواهد بود.
یکی از منابع فعال در خصوص اخبار هالیوود معتقد است دیزنی یکی از اولین کمپانی‌هایی خواهد بود که برای استفاده از دالبی ویژن پیش‌قدم می‌شود و فیلم Star Wars VII ممکن است یک کاندیدای احتمالی برای آغاز استفاده از این فرمت به شمار رود. دالبی هنوز در خصوص اینکه ورود به سالن‌های بزرگ این شرکت چقدر برای تماشاگران هزینه در بر خواهد داشت صحبتی به میان نیاورده اما مالک سالن مورد نظر در هلند اعلام کرده مخاطبان در ازای هر نفر ملزم به پرداخت 18 دلار اضافه بر هزینه‌ی بلیط خواهند بود. هزینه‌ی معمول ورود به سالن‌های سینما در این کشور 12.5 دلار است. تصور می‌کنیم درست همانند آنچه از IMAX شاهدش بوده‌ایم، لازم است برای بهره بردن از تکنولوژی سینمایی دالبی، مبلغ قابل توجهی هزینه‌ی اضافی پرداخت نمایید.
نکته‌ی مسلم اینکه، ورود رقبای بیشتر به این حوزه موجب پیشرفت سریع‌تر، تجاری‌سازی وسیع‌تر و هزینه‌ی نهایی کمتر برای مخاطبان خواهد بود.


دانلود ویدیو
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل امیدوار است تا اینباکس را جایگزین جیمیل کند

عرضه‌ی سرویس جدید ایمیل توسط گوگل با عنوان اینباکس، سوالات بسیاری را در ذهن کاربران ایجاد کرده است. مهندسان گوگل به سوالات مطرح شده در مورد آینده‌ی جیمیل و اینباکس در Reddit پاسخ داده‌اند. با توجه به پاسخ‌های این افراد، گوگل درصدد جایگزین کردن جیمیل با اینباکس است.
در پاسخ به سوالی که با مضمون احتمال جایگزینی اینباکس با جیمیل در طولانی مدت مطرح شده، جیسون کُرنوِل، یکی از طراحان ارشد گوگل، اینگونه پاسخ داده است:
این جایگزینی در کوتاه مدت اتفاق نخواهد افتاد، بلکه شاهد جایگزینی سرویس جیمیل با اینباکس در طولانی مدت خواهیم بود. جایگزینی جیمیل با اینباکس در طولانی مدت اصلی‌ترین دلیلی است که گوگل در حال حاضر این دو سرویس را بصورت مجزا در اختیار کاربران قرار داده است. ما احترام زیادی برای کاربران سرویس جیمیل قائل هستیم، اما امیدواریم در آینده با اضافه کردن قابلیت‌های جدید به اینباکس و مشاهده‌ی بازخوردها، کاربران جیمیل نیز به سمت استفاده از سرویس اینباکس سوق پیدا کنند. در نهایت، این کاربران هستند که تصمیم می‌گیرند.
سوال بعدی در مورد دلیل عرضه‌ی یک سرویس ایمیل در قالب دو محصول جیمیل برای کاربران عادی و اینباکس برای کاربران متخصص یا اصطلاحا پاور یوزرها پرسیده شده است. کرنول اینگونه پاسخ داده است:
این دو سرویس دو طیف مجزا از کاربران را هدف قرار نداده است. هر دو سرویس جیمیل و اینباکس برای استفاده توسط کاربران معمولی و حرفه‌ای طراحی شده‌اند.
نکته‌ای که در این بین بسیار جالب توجه است، اعتماد گوگل به موفقیت سرویس اینباکس است. هرچند گوگل تصمیم آخر در مورد انتخاب اینباکس را برعهده‌ی کاربران گذاشته، اما در صورتی که اوضاع بر وفق مراد گوگل نباشد، می‌توان اتخاذ تصمیم برخلاف میل عموم کاربران را محتمل دانست، چراکه گوگل پیش از این نیز سرویس‌های مورد علاقه‌ی کاربران را از رده خارج کرده است.
یکی از سوالات مطرح شده که می‌تواند سوال بسیاری از کاربران باشد، با این مضمون پرسیده شده است: چرا گوگل قابلیت‌های موجود در اینباکس را در سرویس جیمیل تعبیه نکرده و اصرار برای عرضه‌ی یک سرویس مجزا برای چیست؟
کرنول به این سوال چنین پاسخ داده است:
روشی که کاربران این روزها از ایمیل خود استفاده می‌کنند، در مقایسه با زمان عرضه‌ی سرویس جیمیل بسیار تغییر یافته است. برای طراحی سرویس اینباکس، ما یک قدم به عقب برداشته و تحقیقات زیادی را در مورد نحوه‌ی استفاده از سرویس ایمیل توسط کاربران انجام دادیم. چیزی که امروزه در بین کاربران سرویس ایمیل متداول شده، استفاده از ایمیل به‌عنوان یک لیست یادآوری کارهای روزانه است. دلیل این امر افزایش استفاده از ابزار‌های موبایل و چیرگی تجربه‌ی کاربری گجت‌های موبایل در مقابل دسکتاپ است. این موضوع منجر به ایجاد یک نگرش منفی در کاربران در قبال ایمیل می‌شود. دلیل اینکه اینباکس بصورت یک محصول مستقل روانه‌ی بازار شد، نیاز برای طراحی یک پلتفرم جدید از ابتدایی‌ترین مراحل بود. مشکلات موجود با اضافه شدن ویژگی‌های مدنظر به جیمیل حل نمی‌شد.
نکات جالب توجه دیگری نیز در Reddit مطرح شده که اشاره به آن‌ها خالی از لطف نیست. شماری از کاربران درخواست‌هایی را مبنی بر اضافه کردن چندین ویژگی ارائه کرده‌اند که این موضوع توسط مهندسین با استقبال روبرو شده است، اما این افراد زمان مشخصی را برای اضافه شدن این ویژگی‌ها عنوان نکرده‌‌اند.
امکان اضافه کردن حساب کاربری سایر سرویس‌های ایمیل از جمله‌ آتلوک و یاهو نیز از جمله‌ی مواردی است که گویا گوگل به آن علاقه دارد. پس از اضافه شدن این قابلیت به جیمیل، باید در انتظار اضافه شدن این ویژگی به اینباکس نیز باشیم. امکان دانلود کردن تمام ضمیمه‌های ایمیل در کنار تعویض آهنگ مورد استفاده برای اعلانیه دریافت ایمیل نیز در آینده‌ی نزدیک اضافه خواهد شد. گوگل همچنین در پی اضافه کردن قابلیت‌هایی چون صندوق ورودی واحد برای چندین حساب کاربری، اضافه کردن امضا، اضافه کردن ویژگی کار با تقویم‌های مختلف و همچنین قابلیت استفاده از سرویس‌های ذخیره‌ی ابری است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ال‌جی برای توسعه‌ی تلویزیون‌های OLED بخش اختصاصی ایجاد می‌کند

ال‌جی تلاش خود را روی ارائه‌ی پنل‌های OLED به بازار متمرکز کرده و به همین منظور، یک بخش اختصاصی برای کار روی این نوع صفحه‌نمایش‌ها احداث کرده است.
شرکت ال‌جی دیسپلی که زیرمجموعه‌ی تولید صفحه‌نمایش‌های شرکت ال‌جی الکترونیک است اقدام به احداث یک بخش ویژه برای فناوری OLED کرده و قرار است بصورت اختصاصی روی تجاری سازی دستاوردهای این شرکت در حوزه‌ی پنل‌های OLED کار کند.
این غول فناوری کره‌ی جنوبی در خصوص جاه‌طلبی خود با هدف رهبری بازار تلویزیون‌های OLED بسیار مطمئن به نظر می‌رسد و اعلام کرده هیچ ترسی از بابت اینکه تنها تولیدکننده‌ی فعال در این تکنولوژی باشد، ندارد. رقیب سرسخت ال‌جی در این حوزه، سامسونگ است که توجه خود را تا حدود زیادی از OLED برای بازار تلویزیون‌ها برداشته و روی فناوری QD LCD برای سال آینده‌ کار می‌کند. دلیل این امر به استناد سامسونگ، کمبود تقاضا برای OLED بوده اما با این وجود انتظار می‌رود سال آینده‌ی میلادی شاهد مدل‌های OLED بیشتری از سوی ال‌جی باشیم.
هدایت بخش جدید ال‌جی بر عهده‌ی یئو سنگ-دئوگ قرار گرفته که به تازگی بخاطر نقش خود در رساندن ال‌جی به رهبری بازار OLED و گسترش پایگاه مشتریان این شرکت در حوزه‌های تلویزیون و موبایل، از سِمت معاون اجرایی به ریاست ترفیع گرفته بود. از این پس تمامی پروژه‌های مرتبط با OLED ال‌جی زیر چتر بخش جدید قرار خواهند گرفت. همچنین گفته می‌شود یک دپارتمان جدید نیز برای مدیریت مشتریان اصلی OLED در ال‌جی شکل گرفته است. یکی از سخنگوهای ال‌جی دیسپلی در این خصوص چنین گفته است:
ما این بخش جدید را به منظور ایجاد هماهنگی و اشتراک مساعی میان تمام بخش‌های مرتبط با OLED که تا کنون بصورت پراکنده ایجاد شده بود، تاسیس کردیم.
گفته می‌شود ال‌جی برای کاهش قیمت تلویزیون‌ها و پنل‌های OLED، طی ماه جاری میلادی تلاش می‌کند تولید خود را به ۴ برابر افزایش داده تا این فناوری به گزینه‌ی جذاب‌تری برای مشتریان بدل شود. تلویزیون OLED این کمپانی با سایز 55 اینچی، حدود ۳ میلیون وون معادل 2.765 دلار قیمت دارد. این غول فناوری کره‌ی جنوبی همچنین در تلاش است تا اثر موسوم به burn-in را در این فناوری به حداقل برساند؛ مساله‌ای که بعنوان یکی از بزرگ‌ترین ضدتبلیغ‌های OLED مطرح شده است. در این اتفاق، برخی تصاویر در استفاده‌ی بلند مدت، روی صفحه قفل شده و کیفیت را کاهش می‌دهند. ال‌جی اعلام کرده محصولات تجاری این شرکت فاقد چنین مشکلی هستند و محققان در تلاش برای رفع دائمی این مساله بوده‌اند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
رالف بائر، پدر بازی‌های ویدیویی در سن ۹۲ سالگی درگذشت

http://postimage.org/
رالف بائر که به عنوان پدر بازی‌های ویدیویی شناخته می‌شود، روز گذشته در سن ۹۲ سالگی دار فانی را وداع گفت.
بائر که اصلیتی آلمانی- آمریکایی داشت، برای اولین بار در ده‌ی ۶۰ میلادی دست به ساخت دستگاهی زد که با آن بتوان به تلویزیون متصل شد و به انجام بازی مشغول شد.بائر ساخت این دستگاه را در سال ۱۹۶۶ آغاز کرد و در سال ۱۹۶۸ به پایان رساند. بعد‌ها طرح وی به نام مگناوکس ادیسه (Magnavox Odyssey) از سوی شرکتی به همین نام به بازارهای جهانی عرضه شد. این کنسول بازی تنها در بازه‌ی زمانی ۳ ساله به فروشی بالغ بر ۳۳۰ هزار دستگاه رسید که در آن زمان قابل توجه بود. جالب است بدانید که کنسول اولیه‌ای که به دست بائر طراحی شده بود، با نام «جعبه‌ی قهوه‌ای» هم اکنون در موزه‌ی تاریخ طبیعی آمریکا واقع در شهر واشنگتن نگهداری می‌شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل: نیمی از تبلیغات آنلاین مخاطب ندارد

تبلیغات آنلاین حوزه‌ای است که نقش تاثیرگذاری در اینترنت و رونق هر چه بیشتر آن دارد. شاید بسیاری از سرویس‌های ارائه شده در اینترنت از سوی کمپانی‌های بزرگی چون گوگل، بر پایه‌ی تبلیغات باشد، اما آخرین گزارش منتشر شده از سوی غول جستجو حاکی از آن است که نیمی از تبلیغات آنلاین، مخاطب ندارد.
تبلیغات آنلاینی مفهومی است که چارچوب روشنی نداشته و نمی‌توان ساز و کار درستی را برای آن تعریف کرد. این حوزه ۲۰ درصد از هزینه‌های صرف شده در دنیای تبلیغات را به خود اختصاص داده و بیش از ۹۰ درصد از درآمد کمپانی‌هایی چون فیس‌بوک و گوگل را تشکیل می‌دهد.
وضعیت مغشوش تبلیغات آنلاین با انتشار گزارشی توسط گوگل بیش از پیش مشخص شده است. براساس گزارش منتشر شده توسط این کمپانی، بیش از ۵۶.۱ درصد از تبلیغات آنلاین موجود در اینترنت هیچگاه دیده نمی‌شوند، یعنی این تبلیغات مخاطب خاصی ندارد و حتی برای یک یا چند ثانیه روی صفحه‌ی نمایش پدیدار نمی‌شوند. رقم اعلام شده بسیار بزرگ است و نشان از صرف بی مورد هزینه‌ی زیادی توسط آگهی دهندگان دارد.
البته اولین بار نیست که گزارشی با مضمون میزان تبلیغات بی مورد در اینترنت منتشر می‌شود. سال گذشته کمپانی ComScore با انتشار گزارشی، خبر داد که حدود ۴۶ درصد از تبلیغات آنلاین در اینترنت مخاطب نداشته و هیچگاه دیده نمی‌شوند. Spider.io که ماه فوریه سال جاری میلادی توسط گوگل تصاحب شد، اعلام کرده که بخش بزرگی از تبلیغات اینترنتی توسط روبات‌ها دیده می‌شوند. براساس اطلاعات ارائه شده در این گزارش، حدود ۱۲۰٫۰۰۰ دستگاه کامپیوتر آلوده به ویروس، روزانه میلیاردها بار وارد صفحات مخصوص نمایش تبلیغات می‌شوند، بدون اینکه خبری از یک کاربر یا عامل انسانی باشد.
قبول وجود نقاط ضعف در صنعت تبلیغات آنلاین از طرف بزرگ‌ترین کمپانی فعال در این زمینه، نکته‌ای است که می‌تواند در آینده منجر به تغییرات اساسی در این صنعت شده و با تحولات صورت گرفته بهینگی در نمایش تبلیغات افزایش یابد.
جان وِینِمِیکر، یکی از بازرگانان نام آشنای قرن نوزدهم، اعتقاد داشت که نیمی از هزینه‌ی صرف شده برای تبلیغات فقط دور ریختن پول است. شاید در آن زمان نیمی از هزینه‌ای که بدون داشتن نتیجه‌ صرف می‌شد، مشخص نبود، اما امروز مشخص است که عدم نمایش تبلیغات منجر به هدر رفتن نیمی از هزینه‌ی آگهی دهندگان در زمینه‌ی تبلیغات آنلاین می‌شود.
پرداختن به این موضوع از سوی گوگل که عمده‌ی درآمد خود را از این راه کسب می‌کند، بسیار ارزشمند است. غول جستجو در ادامه روش‌هایی را نیز برای بهبود این وضع پیشنهاد می‌دهد. این کمپانی در ماه جولای مدل Active View Product را پیشنهاد داد که براساس آن تنها تبلیغات دیده شده محاسبه می‌شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
میزبانی خودکار سایت از طریق دراپ‌باکس با Yoozon

اگر در حال راه‌اندازی یک وب‌سایت با استفاده از وردپرس یا سایر سیستم‌های مدیریت محتوا باشید، استفاده و بروزرسانی آن کاملا ساده و سر راست است. اما در مورد مراحل ابتدایی راه‌اندازی و نصب سیستم مسلما با دردسرهایی نظیر تنظیم سرور، آپلود با FTP و منتظر ماندن بابت تغییر DNSها روبرو شده‌اید. اکنون یک استارت‌آپ برزیلی راه‌حل جالبی با استفاده از دراپ‌باکس پیدا کرده است.
استارت‌آپ Yoozon مدعی است، موفق به ارایه سرویسی شده که کاربر را از دست دردسرهای اضافی نجات می‌دهد. این سرویس به شما امکان می‌دهد سایت خود را از طریق دراپ‌باکس آپلود کرده و سیستم در همین زمان مشغول تنظیم دامنه، DNS، ایمیل و پایگاه‌های داده می‌شود. این سیستم به شما امکان راه‌اندازی سریع وب‌سایت‌های ایستای مبتنی بر HTML یا پویای مبتنی بر PHP و سیستم‌های مدیریت محتوا را خواهد داد.
در واقع تعدادی سرویس دیگر نیز از قبل وجود داشته‌اند که امکان میزبانی وب‌سایت از طریق دراپ‌باکس را فراهم کرده‌اند؛ اما هیچ یک از آن‌ها هم‌اکنون از وب‌سایت‌های مبتنی بر سیستم مدیریت محتوا (CMS) پشتیبانی نمی‌کنند و کاربر به صفحات ایستای HTML محدود خواهد بود. درست در این قسمت است که سرویس Yoozone برتری خود را نشان می‌دهد. این سرویس هم‌اکنون از سایت‌های مبتنی بر وردپرس و جوملا پشتیبانی می‌کند.
به محض اینکه در Yoozone ثبت‌نام کردید، لازم است در حساب کاربری خود در این سرویس لاگین کرده و یک پوشه‌ی جدید در اکانت دراپ‌باکس ایجاد کنید و طی چند مرحله ساده و مشخص، دیتابیس خود را نام‌گذاری کنید. در مرحله‌ی بعدی، فایل نصب محلی وردپرس یا جوملا را در پوشه‌ی جدید ایجاد شده کپی کنید و بقیه‌ی کارها را به Yoozone بسپارید.
این سرویس هم‌اکنون در حال تست مرحله‌ی بتا است و برای استفاده از آن نیاز به پرداخت هزینه خواهد بود. برای استفاده از Yoozon بصورت تک پروژه‌ای، 9 دلار بصورت ماهانه هزینه دارد و در صورتی که نیاز به سرور ابری اختصاصی و دیتابیس و اکانت ایمیل بینهایت باشد، این مبلغ تا 29 دلار در ماه افزایش می‌یابد. اگر هزینه‌ی این سرویس را با قیمت شرکت‌های میزبان (هاستینگ) که تمام مراحل دستی را بر عهده‌ی خودتان خواهند گذاشت، مقایسه کنید، شاید این سرویس انتخاب مناسب‌تری باشد.
علاوه بر آنچه گفته شد، این استارت‌آپ تصمیم دارد بزودی پشتیبانی از زبان‌های روبی و پایتون را نیز به سرویس خود اضافه کند تا دامنه‌ی پشتیبانی از سیستم‌های مدیریت محتوا در آن گسترش یابد. در صورتی که قصد تهیه‌ی سرویس از Yoozon را داشتید، می‌توانید از کوپن TNWYZN برای دریافت تخفیف 10 درصدی بهره ببرید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کره‌ی شمالی دست داشتن در حمله به سونی پیکچرز را تکذیب کرد

پس از حمله به سرور‌های سونی پیکچرز در ۲۴ نوامبر سال جاری میلادی، بسیاری با توجه به بی‌سابقه بودن این حمله و گستردگی آن، انگشت اتهام را به سمت کره‌ی شمالی نشانه رفتند. اما این کشور با انتشار بیانیه‌ای تمام اتهمات مطرح شده را رد کرده است.
پس از مطرح شدن اتهامات فراوان به کره‌ی شمالی در مورد حمله‌ به سرورهای سونی پیکچرز، این کشور تمامی موارد مطرح شده را رد کرد. بسیاری تهیه‌ی فیلم کمدی با مضمون کیم جونگ اون، رهبر کره‌ی شمالی را عامل اصلی این حمله عنوان کرده‌اند.
سخن گوی ورزات دفاع کره‌ی شمالی با انتشار بیانیه‌ای در این خصوص اعلام کرد که سونی پیکچرز با ساخت فیلم کمدی حول محور کره‌ی شمالی یک عمل تروریستی انجام داده و شان و مقام رهبر کره‌ی شمالی را زیر سوال برده است.
سخن‌گوی وزارت دفاع کره‌ی شمالی در ادامه‌ی سخنان خود از دلایل حمله به سرور‌های سونی اظهار بی اطلاعاتی کرد، اما وی احتمال انجام حمله توسط افراد صلح جو و حامیان سیاست‌های کره‌ی شمالی را در مقابل آمریکای امپریالیست را نیز امکان‌پذیر خواند.
حمله‌ی ماه گذشته به سرورهای سونی پیکچرز بخشی از داده‌های داخلی این کمپانی را با خطر روبرو کرده است. در اثر این حملات اطلاعات محرمانه‌ی کمپانی در مورد درآمد کارکنان و همچنین شماری از فیلم‌های سونی پیکچرز پیش از اکران به سرقت رفته است. کره‌ی شمالی پیش از انجام این حمله کمپانی سونی را به دلیل ساخت فیلم The Interview مورد انتقاد قرار داده بود.
هنوز شواهد روشنی دال بر دخالت کره‌ی شمالی در حملات انجام شده به دست نیامده است. کارشناسان حوزه‌ی امنیت نیز در این مورد نظر جامعی ندارند. شماری از کارشناسان معتقدند که کره‌ی شمالی نیروی پشت پرده‌ی این حملات است، در حالی که شمار دیگری نیز نقشی برای کره‌ی شمالی در این مورد قائل نیستند.
ایالات متحده‌ی آمریکا و کره‌ی جنوبی در مورد حملات سایبری کره‌ی شمالی اظهار نگرانی می‌کنند. اخیرا حملات گسترده‌ای به سیستم بانکی، دولتی، نظامی و رسانه‌های کره‌ای شده است که براساس اطلاعات منتشر شده، این حملات از سوی کره‌ی شمالی بر علیه همسایه‌ی جنوبی مدیریت می‌شود. کره‌ی شمالی با رد اتهامات مطرح شده، نیمه‌ی جنوبی را به ایجاد اختلال در وب‌سایت‌های این کشور متهم می‌کند.
کره‌ی شمالی تقریبا ارتباط زیادی با شبکه‌ی جهانی اینترنت ندارد، اما براساس ادعای مطرح شده توسط همسایه‌ی جنوبی، کره‌ی شمالی در سال‌های گذشته در حال تربیت انواع متخصصان در حوزه‌های امنیتی و کامپیوتر هستند تا به پیشبرد اهداف این کشور در زمینه‌ی فناوری اطلاعات یاری دهند.
براساس گزارش‌های منتشر شده، کره‌ی شمالی حملات سایبری را راه‌حل مناسبی برای انجام حملات نامتقارن به دشمنان خود خوانده است. نهادهای امنیتی کره‌ی جنوبی گزارش داده‌اند که به‌واسطه‌ی انتشار اپلیکیشن‌ها و بازی‌های آلوده‌ی توسعه یافته در کره‌ی شمالی، ۲۰٫۰۰۰ دستگاه گوشی‌هوشمند در این کشور مختل شده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
رتبه‌ی اول گوگل از فروش ۸۶ میلیارد دلاری محتوای دیجیتال در ۶ ماهه‌ی اول ۲۰۱۴

موسسه‌ی آماری Strategy Analytics گزارش مربوط به فروش محتوای دیجیتال را در طول نیمه‌ی ابتدایی سال ۲۰۱۴ منتشر کرده که طی آن به بررسی ۴۴ کمپانی بزرگ فعال در این حوزه پرداخته است. این ۴۴ کمپانی در طول ۶ ماهه‌ی ابتدایی سال جاری میلادی درآمدی بالغ بر ۸۵.۹ میلیارد دلار داشته‌اند که گوگل رتبه‌ی اول را در این بین، به خود اختصاص داده است.
براساس گزارش استراتژی آنالیتیکس، کمپانی‌های فعال در حوزه‌ی فروش محتوای دیجیتال، در ۶ ماهه‌ی ابتدایی سال ۲۰۱۴ میلادی درآمد ۸۵.۹ میلیارد دلاری را به بدست آورده‌ان که در مقایسه با سال گذشته‌ی میلادی نشان از رشد ۱۷ درصدی دارد. غول جستجوگر اینترنتی دنیا به‌عنوان بزرگ‌ترین بازیگر این حوزه به لطف صنعت تبلیغات خود، ۳۱.۴ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است.
برای درک بهتر درآمد گوگل از این حوزه بهتر است به چند نکته توجه داشته باشیم. گوگل بیش از ۳۰ درصد از کل درآمد ۴۴ کمپانی بزرگ فعال در این حوزه را کسب کرده است. درآمد گوگل برابر مجموع درآمد ۱۰ کمپانی است که به‌ترتیب پس از گوگل در پله‌های بعدی قرار گرفته‌اند. پس از گوگل، آمازون با کسب درآمد ۱۰.۳ میلیارد دلاری قرار دارد.
کمپانی‌های فعال چینی در حوزه‌ی تجارت الکترونیک در مقایسه با بزرگان این صنعت سهم کوچک‌تری دارند، اما شتاب رشد این کمپانی‌ها نوید رقابت شانه به شانه را در سال‌های آتی می‌دهد. از مجموع ۱۰ کمپانی اول در این لیست ۴۴تایی، چهار کمپانی چینی دیده می‌شوند که نشان از پیشرفت سریع چشم‌بادامی‌ها دارد. یاهو دیگر کمپانی فعال در این حوزه، با کسب درآمدی ۲.۲ میلیارد دلاری، تنها کمپانی است که کاهشی سه درصدی را تجربه کرده است. با توجه به رشد شاخه‌هایی چون بازی‌ها و سایر محتوای دیجیتال، تبلیغات همچنان به‌عنوان پر درآمدترین بخش از این حوزه شناخته می‌شود.
براساس داده‌های ارائه داده شده توسط استراتژی آنالیتیکس، گوگل رشدی ۱۲ درصدی را تجربه کرده که در مقایسه با آمازون با رشد ۹ درصد، موفق‌تر عمل‌ کرده است. اما در مقایسه با سایر کمپانی‌ها، چون فیس‌بوک، نمی‌توان چنین ادعایی داشت. بزرگ‌ترین شبکه‌ی اجتماعی جهان، با کسب درآمدی ۵.۴ میلیارد دلاری، رشدی ۶۶ درصدی را در مقایسه با سال گذشته تجربه کرده است.
پس از فیس‌بوک که رشد نسبتا خوبی داشته، کمپانی‌های چینی قرار گرفته‌اند. تِنسِنت (Tencent) با درآمد ۵.۴ میلیارد دلار، رشدی ۴۳ درصدی را تجربه کرده است در حالی که بایدو (Baidu) که گوگل چین لقب گرفته، با درآمد ۳.۴ میلیارد دلار، ۵۶ درصد رشد داشته است. کمپانی سینا (Sina) نیز رشدی ۳۶ درصدی را به خود دیده است.
اما ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود و شماری از کمپانی‌های کوچک‌تر رشد خیره‌کننده‌ای را به خود دیده‌اند. کمپانی چینی فعال در زمینه‌ی توسعه‌ی نرم‌افزار‌های امنیتی که کیهو (Qihoo) نام دارد، با کسب درآمدی ۵۸۲ میلیون دلاری رشدی ۱۲۳ درصدی را به خود دیده است. توئیتر نیز با ۵۶۲ میلیون دلار ۱۲۲ رشد داشته است.
مایکل گودمن، مدیر بخش محتوای دیجیتال استراتژی آنالیتیکس، در مورد فعالیت کمپانی‌های چینی می‌گوید:
کمپانی‌های چینی در حال به چالش کشیدن تسلط آمریکایی‌ها به بازار محتوای دیجیتال هستند. یکی از بزرگ‌ترین فاکتورهای موفقیت احتمالی کمپانی‌های چینی در برابر آمریکایی‌ها، جمعیت ۲.۵ برابری چین در برابر کشور آمریکا است که امکان بهره‌برداری از مشتریان محلی را در اختیار چینی‌ها قرار داده است. اما سوال اصلی اینجا است که آیا چینی‌ها می‌توانند تجربه‌ی موفق خود در بازار چین را در عرصه‌ی بین‌المللی نیز پیاده کنند؟
در این گزارش خبری از میزان رشد فروش سرویس آیتونز اپل نیست، اما براساس اطلاعات منتشر شده، کوپرتینویی‌ها درآمدی ۵.۲ میلیارد دلاری را از این راه کسب کرده‌اند. اپل در حال حاضر با ارزش‌ترین کمپانی جهان به شمار می‌رود، اما درآمد این کمپانی از راه فروش محصولات سخت‌افزاری است و محتوای دیجیتال بخش کوچکی از سبد محصولات این کمپانی را شامل می‌شود.
در مورد اینکه کدامیک از سرویس‌های دیجیتال درآمد بیشتری داشته و پول بیشتری را روانه‌ی جیب کسب و کارها می‌کنند، باید به قدرت بلامنازع بخش تبلیغات اشاره کرد. تبلیغات آنلاین بیش از ۷۷ درصد از درآمد حاصل از فروش محتوای دیجیتال را از آن خود کرده‌اند. پس از تبلیغات بازی‌های آنلاین ۱۵ درصد و ویدئو ۵ درصد از بازار را در اختیار دارند. سرویس‌های ارائه‌ی موسیقی سه درصد باقی مانده را به خود اختصاص داده‌اند. حوزه‌ی بازی از جمله‌ی بخش‌هایی است که رشد خوبی داشته است. صنعت بازی‌های آنلاین رشدی ۲۶ درصدی را تجربه کرده و ویدئو نیز پس از این سرویس با ۲۴ درصد رشد قرار گرفته است. سرویس‌های ارائه‌ی موسیقی از نظر رشد درآمد چندان خوب عمل نکرده‌اند و تنها ۹ درصد رشد داشته‌اند.
نکته‌ای که در این بین جلب توجه می‌کند، نحوه‌ی عملکرد کمپانی‌های فعال در حوزه‌ی فروش محتوای دیجیتال در زمینه‌ی متنوع کردن زمینه‌های فعالیت است. به گزارش استراتژی آنالیتیکس، در حال حاضر ۱۰۰ درصد از درآمد کمپانی‌هایی چون مایکروسافت و بایدو از طریق تبلیغات حاصل می‌شود. فیس‌بوک ۹۱ درصد از درآمد خود را از طریق تبلیغات و گوگل نیز ۹۰ درصد از درآمد خود را از راه تبلیغات جذب کرده‌اند. یاهو و پاندورا نیز به ترتیب ۸۰ و ۷۷ درصد از درآمد خود را از راه تبلیغات کسب کرده‌اند. نکته‌ جالب دیگر اینکه براساس اطلاعات ارائه شده توسط گوگل، نیمی از تبلیغات آنلاین مخاطب ندارند.
استراتژی آنالیتیکس تنوع فعالیت کمپانی‌های چینی را بسیار بیشتر از رقبای غربی خوانده است. برای مثال کمپانی کیهو در کسب درآمد از طریق تبلیغات و فروش سرویس‌های ارزش افزوده، تناسب ایجاد کرده که ماحصل فعالیت در حوزه‌ی جستجو و موبایل است. البته باید به بیدو نیز اشاره کرد که تمام درآمد آن حاصل از تبلیغات است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اخطار جدید هکرها به سونی مبنی بر توقف اکران فیلم «The Interview»

سونی پیکچرز روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد. پس از نفوذ به سرور‌های این کمپانی و سرقت حجم عظیمی از اطلاعات، هکرها همچنان به انتشار اطلاعات و تهدید این کمپانی ادامه می‌دهند. آخرین خواسته‌ی نفوذگران، توقف پروسه‌ی انتشار فیلم The Interview است.
هکرهایی که سونی پیکچرز را هدف حملات سایبری خود قرار داده‌اند، پیام جدیدی را همراه با بخش جدیدی از اطلاعات در مورد کمپانی سونی پیکچرز در گیت‌هاب منتشر کردند. پیام جدید این گروه دربردارنده‌ی تهدید جدی‌تری است. این گروه اعلام کرده که در صورت پخش فیلم The Interview توسط سونی پیکچرز، عواقب بدی در انتظار آن‌ها خواهد بود. داستان این فیلم‌سنمایی که در ژانر کمدی تولید شده، حول شخصیت رهبر کره‌ی شمالی است. این اولین باری است که هکرها به روشنی سونی‌ پیکچرز را با عدم نمایش این فیلم تهدید کرده‌اند. گمانه‌های بسیاری در مورد دست داشتن کره‌ی شمالی در این حملات مطرح شده، اما این کشور با انتشار بیانیه‌ای هرگونه دخالت در نفوذ به سرور‌های سونی پیکچرز را تکذیب کرد.
این گروه که خود را نگهبانان آزادی می‌خوانند، در پیام خود سونی پیکچرز را این چنین تهدید کرده‌اند:
ما پیش از این نیز پیام خود را به روشنی به تیم مدیریت سونی انتقال داده بودیم، هرچند آن‌ها درخواست ما را رد کردند. به‌نظر می‌رسد که شما تصور می‌کنید با یافتن هکرها همه چیز به خوبی پایان خواهد یافت و از این‌رو پاسخی به درخواست‌های ما نمی‌دهید. بار دیگر اخطار خود را برای شما ارسال می‌کنیم. در صورتی که دوست دارید این موضوع خاتمه پیدا کند، به درخواست‌های ما عمل کنید. هر چه سریع‌تر انتشار فیلم تروریستی The Interview را متوقف کنید که می‌تواند صلح منطقه را برهم زده و منجر به درگیری و جنگ شود. سونی و اف‌بی‌آی نمی‌توانند ردی از ما بگیرند. ما بسیار حرفه‌ای هستیم. آینده سونی وابسته به تصمیم عاقلانه‌ی این کمپانی است.
باید منتظر بود و دید که پایان این کشمکش بین طرفین به کجا منتهی خواهد شد؟
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 18 از 55:  « پیشین  1  ...  17  18  19  ...  54  55  پسین » 
علم و دانش

Technology News | اخبار فناوری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA