انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 19 از 55:  « پیشین  1  ...  18  19  20  ...  54  55  پسین »

Technology News | اخبار فناوری


مرد

 
نسخه رومیزی ویندوز هم صاحب گوش می‌شود

مایکروسافت، تولیدکننده سیستم عامل ویندوز، از قرار معلوم دستیار هوشمند "کورتانا" را به سیستم عامل کامپیوترهای رومیزی (دسکتاپ) هم اضافه خواهد کرد. "Winbeta"، بلاگی که اخبار ویندوز را منتشر می‌کند، ویدئویی منتشر کرده که نسخه ابتدایی کورتانا برای ویندوز ۱۰ را نمایش می‌دهد.
بر اساس این دیوئو، نسخه رومیزی کورتانا می‌تواند از جمله قرارهای ملاقات واردشده در تقویم سیستم عامل را مدیریت کند یا ارتباط اسکایپی برقرار کند. البته توانایی‌های این نرم‌افزار دستکم در نسخه‌ای که در ویدئو نشان داده شده، بسیار محدود است، زیرا نسخه ابتدایی به اطلاعات کامپیوتر یا تقویم دسترسی کامل ندارد. خود نرم‌افزار و واسط کاربری آن هم هنوز کامل نیست.
نسخه نهایی کورتانا شبیه به "Siri" در دستگاه‌های اپل یا "Google Now" در دستگاه‌های مبتنی بر اندروید خواهد بود؛ به پرسش‌های عمومی کاربر پاسخ می‌دهد، اپلیکیشن‌ها را باز و از آنها استفاده می‌کند یا مثلا اطلاعات هواشناسی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
پیش‌بینی می‌شود مایکروسافت در ژانویه ۲۰۱۵ (حدود یک ماه دیگر) و هم‌زمان با معرفی رسمی نسخه آزمایشی ویندوز ۱۰، از نسخه دسکتاپ کورتانا هم پرده‌برداری کند و جزئیات بیشتری در اخیتار مخاطبان قرار دهد. این کنسرن اندکی پیش اعلام کرد که کورتانا به زودی زبان‌های بیشتری – غیر از انگلیسی – را می‌فهمد.
کورتانا نخستین دستیار هوشمند طراحی‌شده توسط یکی از سه غول بزرگ دنیای تکنولوژی – مایکروسافت، اپل و گوگل – است که روی دستگاه‌های رومیزی نصب می‌شود. کورتانا پیش از این برای موبایل‌های مبتنی بر ویندوز ارائه شده بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بیشتر آمریکایی‌ها معتقدند اینترنت آن‌ها را باهوش‌تر کرده است

گاهی اوقات سخت است تاثیر دنیای مجازی یا اینترنت را بر روی جامعه بررسی کنیم؛ از طرفی اینترنت سرویس‌های فوق‌العاده خوبی همچون جستجوی گوگل، ویکیپدیا، ایمیل، پیام رسانی را به وجود آورده و از طرفی دیگر خطر امنیت و دیدن محتوای نامناسب در این فضا جامعه را تهدید می‌کند. اما به صورت کلی باید قبول کنیم که اینترنت در واقع به باهوش‌تر شدن بشر کمک کرده است.
بنابر گزارشی تازه از موسسه تحقیقاتی Pew Research، نزدیک به ۸۷ درصد از افراد بزرگسال در ایالت متحده آمریکا که از اینترنت و گوشی‌های موبایل امروزی استفاده می‌کنند، اعلام کرده‌اند که در طول ۵ سال گذشته چیز‌های جدید و زیادی یاد گرفته‌اند. تنها یک چهارم از این جامعه آماری مورد مطالعه معتقدند با اطلاعات بسیار زیاد در محیط آنلاین اشباع شده‌اند و اکثریت قریب به اتفاق از وجود داشتن مجموعه بزرگ از دانش بشری در قالب ابزاری به نام اینترنت ابراز خوشحالی کرده‌اند.
بیشتر مردمی که مورد بررسی و پرسش قرار گرفته‌اند، می‌گویند به وسیله اینترنت اکنون بهتر درباره خبر‌های جدید، محصولات، خدمات تازه و زندگی دوستان خود مطلع می‌شوند. جالب است که ۳۹ درصد نیز اعلام کرده‌اند حتی از طریق اینترنت بهتر از همسایه‌های خود خبر پیدا می‌کنند.
بیش از سه چهارم از مردم آمریکا می‌گویند اینترنت به دانش آموزان آمریکایی راهی بهتر برای کسب اطلاعات نشان داده در حالی که هنوز ۸ درصد معتقدند این مورد صحت ندارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ساعت G Watch R2 ال‌جی با پشتیبانی از 4G در راه است

منابع کره‌ای گزارش می‌کنند که ال‌جی قصد دارد در سال 2015 نسخه‌ی مجهز به 4G ساعت هوشمند G Watch R خود را معرفی کند. احتمال می‌رود این اقدام برای استفاده از نرخ بالای انتقال داده‌ در شبکه‌های نسل چهارم باشد.
در حال حاضر ساعت‌های هوشمند اندکی از شبکه‌های مخابراتی و سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند اما به نظر می‌رسد ال‌جی نیز همچون سامسونگ معتقد است این قابلیت باید در ساعت‌ها حضور داشته باشد. تصور می‌شود ساعت جدید ال‌جی، G Watch R2 نامیده شود. بر مبنای نوع نامگذاری این دستگاه، می‌توان انتظار داشت که در حقیقت با نسخه‌ی اصلاح شده‌ای از G Watch R روبرو شویم که تفاوت چندانی با نسل قبلی خود نخواهد داشت.
این مساله بدان معنا نیست که ال‌جی نمی‌تواند قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی به نسل بعدی ساعت هوشمند خود اضافه کند، بلکه در این لحظه تنها موردی که می‌توان وجود آن را تایید کرد، پشتیبانی از شبکه‌ی مخابراتی 4G/LTE خواهد بود. در حال حاضر مشخص نیست که ال‌جی قصد دارد قابلیت مکالمه‌ی مستقل را نیز به این ساعت بیافزاید یا خیر. نسل فعلی LG G Watch R از وای‌فای و 3G پشتیبانی می‌کند اما مکالمه‌ی مستقل در لیست قابلیت‌های این دستگاه نیست. در حقیقت در میان تمام برندهای معروف ساعت هوشمند، تنها سامسونگ است که چنین خصوصیتی را در Gear S خود لحاظ کرده است.
احتمال می‌رود سامسونگ نیز دست روی دست نگذاشته و در بازه‌ی زمانی مشابهی پرده از ساعت 4G خود بردارد. این دو کمپانی نه تنها باید خود را در عرصه‌ی رقابت با یکدیگر به جلو هدایت کنند، بلکه امسال در عرصه‌ی بین‌المللی نیز به رقیب مهمی چون اپل واچ روبرو خواهند بود. بر اساس آنچه از ال‌جی و سامسونگ شناخته‌ایم، باید منتظر بود که این دو شرکت هرچه می‌توانند را در دل کوچک ساعت‌های هوشمند جای دهند چرا که هیچ‌یک از آن‌ها اعتقاد چندانی به سادگی در قابلیت‌ها ندارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گلکسی‌نوت ۴ با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 810 در حال آزمایش توسط اپراتورهای کره‌ای است

سامسونگ نسل جدید فبلت خود، گلکسی نوت ۴ را در دو نسخه همراه با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۵ و اگسینوس ۷ روانه‌ی بازار کرده، اما به‌نظر می‌رسد کره‌ای‌ها در پی عرضه‌ی نسخه‌ی دیگری از گوشی‌هوشمند خود با استفاده از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ هستند.
براساس اطلاعات منتشر شده سامسونگ در نظر دارد تا نسخه‌ی دیگری از گلکسی‌نوت ۴ خود را همراه با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ روانه‌ی بازار کند. منابع اطلاعاتی از آزمایش نسخه‌ای از گلکسی‌نوت ۴ توسط اپراتورها خبر داده‌اند که مجهز به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ کوالکام است. این گوشی‌هوشمند توسط شماری از اپراتورهای شناخته شده‌ی کره‌ای مورد آزمایش قرار می‌گیرد. از جمله‌ی آن می‌توان به ال‌جی پلاس (+LG)، اس‌کی‌تی (SKT) و اُله (Oleh) اشاره کرد.
اسنپ‌دراگون ۸۱۰ برخلاف اسنپ‌دراگون ۸۰۵ یک تراشه‌ی هشت هسته‌ای ۶۴ بیتی است. اسنپ‌دراگون ۸۰۵ یک تراشه‌ی چهار هسته‌ای مبتنی بر هسته‌های ۳۲ بیتی کریت است که در کنار پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۴۲۰ قرار گرفته است. اما در مقابل، اسنپ‌دراگون ۸۱۰ یک تراشه‌ی هشت هسته‌ای مبتنی بر معماری big.LITTLE است و در آن از هسته‌های Cortex-A57 و Cortex-A53 استفاده شده است. ضمنا پردازنده‌ی گرافیکی مورد استفاده در این تراشه نیز از نوع آدرنو ۴۳۰ است. براساس شنیده‌ها تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ هنوز برای عرضه به بازار آماده نیست.
در صورتی که سامسونگ نمونه‌ای از گلکسی‌نوت ۴ را همراه با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ روانه‌ی بازار کند، باید شاهد رقابت این نسخه با نمونه‌ی مجهز به اگزینوس ۷ باشیم. هر دو تراشه‌ی تقریبا از ساختار مشابهی برخوردارند. شنیده‌هایی نیز در مورد ساخت تراشه‌ی اگزینوس با قابلیت ارتباط LTE Cat 10 به گوش می‌رسد. این تراشه قادر خواهد بود تا داده‌ها را با سرعت ۴۵۰ مگابیت بر ثانیه دریافت کند. احتمالا شاهد بکارگیری این تراشه در گلکسی S6 خواهیم بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل تصمیم داشت نکسوس 6 را به سنسور تشخیص اثر انگشت مجهز کند

یک بررسی جدید نشان می‌دهد که گوگل قصد داشته نکسوس ۶ را به حسگر تشخیص اثر انگشت مجهز کند. در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت که چرا در نهایت این اتفاق نیفتاد.
اوایل امسال که اثری از نکسوس ۶ نبود و این گوشی صرفاً یک موضوع عالی برای رقم زدن شایعات محسوب می‌شد، فرض بر آن بود که پرچمدار جدید گوگل به سنسور تشخیص اثر انگشت مجهز خواهد شد، حال که این موضوع به حقیقت نپیوسته سر نخ‌هایی یافت شده که بر اساس آن‌ها، گوگل قصد داشته این گوشی را به سنسور تشخیص اثر انگشت مجهز کند. بسیاری از کارشناسان بر این عقیده بودند که نکسوس ۶ درست همانند گلکسی اس۵ به این سنسور مجهز خواهد شد.
حال با متوجه شدن این موضوع به نظر می‌رسد شایعاتی که پیرامون آن مطرح می‌شدند چندان بی راه هم نبوده‌اند.
دو کمپانی گوگل و موتورولا در نهایت تصمیم گرفتند حسگر تشخیص اثر انگشت را به نکسوس ۶ و به طور کلی کتابخانه‌های برنامه‌نویسی مخصوص آن را به اندروید ۵ اضافه نکنند.
پس از بررسی کدهای مربوط به سیستم عامل اندروید ۵، یک بخش خاص از کدها نظر کارشناسان را به خود جلب کرده است؛ بخشی که Shmu: Remove Fingerprint support نام دارد. کلمه Shamu در اصل نام رمز نکسوس ۶ بود. بر اساس تجزیه و تحلیل کدهای نرم‌افزاری مرتبط با نکسوس ۶ به نظر می‌رسد که گوگل تصمیم داشته این غول اندرویدی را به سنسور تشخیص اثر انگشت ساخت کمپانی Validity Sensors مجهز کند. این شرکت اخیراً توسط کمپانی کهنه‌کار Synaptics خریداری شد.
بقایای باقی‌مانده از سورس کدهای نکسوس ۶ به وضوح نشان دهنده این موضوع هستند که قرار بوده نکسوس ۶ به نوعی به این سنسور مجهز شود که پیشتر در گوشی گلکسی اس۵ سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته بود.
وجود بخش‌هایی نظیر FINGERPRINT_ACQUIRED_TOO_SLOW در API مرحله آزمایشی اندروید این موضوع را اثبات می‌کند که این سیستم عامل قرار بوده از سنسورهای تشخیص اثر انگشت که کاربر انگشت خود را بر روی آن‌ها می‌کشد پشتیبانی کند.
اما به هر حال اندروید ۵ این بخش از API را به همراه ندارد و این بدان معنی است که این سیستم عامل در حال حاضر از چنین سنسورهایی پشتیبانی نمی‌کند.در هر حال این موضوع باعث نشده شرکت‌های تولیدکننده گجت‌های هوشمند عقب بنشینند و دست از کار بکشند. کمپانی‌هایی مانند سامسونگ و اچ‌تی‌سی از سنسورهای تشخیص اثر انگشت در محصولات خود استفاده کرده‌اند و مشتریان آن‌ها ماه‌ها است که به استفاده از چنین قابلیتی در دستگاه‌های اندرویدی عادت کرده‌اند. با این اوصاف همچنان منتظریم بدانیم گوگل چه رویه‌ای را در مورد استفاده از سنسورهای بیومتریک در سیستم‌عامل محبوب خود اتخاذ خواهد کرد.
اما شاید جالب‌ترین بخش در کدهای اولیه اندروید 5.0، hide fingerprint API until new API is ready باشد که به وضوح نشان می‌دهد گوگل تصمیم دارد در APIجدید خود این قابلیت را فعال نماید. ساده لوحانه است اگر فکر کنیم گوگل توانایی اضافه کردن قابلیت پشتیبانی از چنین سنسورهایی را در پلتفرم نرم‌افزاری خود ندارد. به نظر می‌رسد دلیل اصلی که باعث شده گوگل فعلاً در این مورد اقدامی نکند این باشد که این کمپانی در حال حاضر بخش اعظمی از داده‌های کاربران خود را در اختیار دارد. حال تصور کنید اطلاعاتی نظیر اثر انگشت نیز به این داده‌ها اضافه شود. قطعاً بسیاری از کاربران از بروز چنین اتفاقی خرسند نخواهند شد. این احتمال نیز وجود دارد که گوگل در شرایط فعلی نمی‌داند با اطلاعاتی نظیر اثر انگشت کاربر چه کارهایی می‌تواند به انجام برساند؛ اما مثل روز روشن است که تیم اندروید با سرعت زیاد در حال کار کردن بر روی اضافه نمودن پشتیبانی از چنین سنسورهایی به بدنه اصلی اندروید هستند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
باتری‌ لپ‌تاپ‌های قدیمی شما روشنایی‌بخش خانه‌ها در مناطق محروم می‌شوند

اگر باتری قدیمی در لپ‌تاپ خود دارید، برای بیرون انداختن آن عجله نکنید. هنوز هم می‌توان از این باتری‌ها استفاده کرد. به تازگی شرکت IBM ابزار جدیدی توسعه داده که به کمک آن در مناطق محروم می‌توان از باتری مستهلک لپ‌تاپ‌ها برای تامین انرژی روشنایی استفاده کرد.
از این باتری‌ها در کشورهای در حال توسعه برای تامین انرژی مورد نیاز روشنایی خانه‌ها و حفظ محیط زیست استفاده می‌شود. به تازگی محققان شرکت IBM ابزاری به نام UrJar را معرفی کرده‌اند که باتری‌های لیتیوم یونی قدیمی را تبدیل به منابع قابل شارژ انرژی برای وسایلی مانند لامپ‌های LED، پنکه‌ها و موبایل‌ها می‌کند. طبق اعلام شرکت IBM، حدود 70 درصد از باتری‌های دور انداخته شده می‌توانند تا یک‌ سال، هر روز 4 ساعت روشنایی یک لامپ LED را تامین کنند و این برای خانه‌هایی که در مناطق بدون برق یا فاقد جریان برق پایدار هستند، بسیار مناسب است. حتی این میزان روشنایی برای یک فروشنده دوره‌گرد خیابانی بعد از غروب آفتاب نیز بسیار مناسب است.
البته هنوز اصلاحاتی نیاز است تا UrJar به طور کامل تکمیل شود ولی IBM اعلام کرده که UrJar یک محصول تجاری نخواهد بود و این شرکت در نظر دارد این محصول را به صورت رایگان در اختیار کشورهایی بگذارد که در آن ها کمبود انرژی سطح کیفی زندگی ساکنان را پایین آورده است. در واقع با استفاده از UrJar با یک تیر دو نشان زده می‌شود؛ اول به ساکنین نقاط محروم کمک می‌شود و در مرحله بعد حجم زباله‌های الکترونیکی که این روزها به بحث داغی در ایالات متحده آمریکا و بسیاری کشورهای دیگر تبدیل شده، کاهش می‌یابد. نکته‌ای که در آینده نه چندان دور گریبان کشور ما را نیز خواهد گرفت و شاید خوب باشد که در کشور ما نیز هر چه زودتر برنامه‌هایی برای زباله‌های الکترونیکی که هر روز بیشتر می‌شوند، در نظر گرفته شود. البته روش‌هایی مثل استفاده از UrJar به خوبی استفاده از انرژی‌های پاک نیستند ولی مانع از غیر قابل کنترل شدن حجم زباله‌های الکترونیکی می‌شوند.
در صورتی که از علاقه‌مندان یا متخصصان حوزه کاری زباله‌های الکترونیکی هستید، می‌توانید مقاله علمی مربوط به UrJar را از اینجا دانلود کنید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تام کروز برای بازی در نقش استیو جابز کاندید شده بود

این روزها انتشار اطلاعات مربوط به هک شدن سونی پیکچرز، به داغ‌ترین اخبار روتین دنیای فناوری تبدیل شده است. انتشار ایمیل‌‌های اِیمی پاسکال، رئیس کمپانی سونی پیکچرز حاکی است که سونی درصدد استفاده از تام کروز برای بازی در نقش استیو جابز بوده است.
حمله‌کنندگان به سونی پیکچرز، روز دوشنبه بخش جدیدی از اطلاعات به سرقت رفته از سونی پیکچرز را منتشر کردند. براساس این اطلاعات که شامل ایمیل‌های ایمی پاسکال، رئیس کمپانی سونی پیکچرز است، این کمپانی به دنبال استفاده از تام کروز برای بازی در نقش استیو جابز بوده است.
روند ساخت فیلمی از زندگی‌نامه‌ی استیو جابز با موانع مختلفی روبرو شد، بطوریکه در حال حاضر نیز این فیلم فاصله‌ی زیادی تا رفتن روی پرده‌ی نقره‌ای سینما دارد. ابتدا سونی به سراغ لئوناردو دی‌کاپریو رفت. بازیگری که سونی پس از دی‌کاپریو در نظر داشت، کریستین بیل بود که وی نیز از بازی در نقش استیو جابز سر باز زد. سومین گزینه، تام کروز بود.
گزارش‌ها حاکی است، اواخر اکتبر، آرون سورکین، نویسنده‌ی فیلم‌نامه‌ی زندگی‌نامه‌ی استیو جابز، اسکات رودین و دنی بویل را که به ترتیب تهیه‌کننده و کارگردان فیلم استیو جابز هستند، راضی می‌کند تا از تام‌کروز برای بازی در تقش استیو جابز استفاده کنند. دست‌اندرکاران فیلم استیو جابز از این موضوع هراس داشتند که تام‌کروز، کریس مک‌کوری را که رابطه‌ی نزدیکی با وی دارد، برای بازنویسی فیلم‌نامه به کار دعوت کند، اما مدیر برنامه‌های کروز به سازندگان فیلم استیوجابز اطمینان داد که چنین اتفاقی نخواهد افتاد.
کارگردان و تهیه‌کننده‌ی این فیلم در مورد انتخاب شخصیت جوانی چون سث روجن برای بازی در نقش استیو وازنیاک نیز شبهاتی داشتند. همچنین باید به استفاده از نام بزرگی همچون تام کروز اشاره کرد که امکان تغییر محوریت نقش را به‌دلیل شناخته شدن تام کروز داشت.
اما به‌‌نظر می‌رسد تام‌کروز نیز دیگر گزینه‌ی اصلی بازی در این فیلم نیست و کمپانی یونیورسال مسئولیت ساخت فیلم زندگی‌نامه‌ی استیوجابز را بر عهده گرفته است. در حال حاضر بسیاری از افراد از مایکل فِسبندر به‌عنوان اصلی‌ترین گزینه‌ی بازی در نقش استیو جابز یاد می‌کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کشتی دزدان دریایی به گِل نشست؛ فعالیت وب‌سایت The Pirate Bay متوقف شد

پس از کشمکش فراوان بر سر فعالیت The Pirate Bay، پلیس سوئد با توقیف سرور‌های این وب‌سایت، به فعالیت آن پایان داد. براساس اطلاعات منتشر شده، مقامات امنیتی استکهلم با تایید حمله‌ی نیرو‌های پلیس، از پایان موفقیت آمیز این عملیات خبر داد.
براساس اطلاعاتی که توسط TorrentFreak و به نقل از شاهدان عینی منتشر شده، ماموران پلیس استکهلم با یورش به محل نگهداری سرور‌هایی که وب‌سایت The Pirate Bay روی آن قرار داشت، تمامی کامپیوترها و سرور‌های موجود را توقیف کردند. پل پینتر، یکی از مقامات پلیس سوئد در این مورد گفت:
امروز عملیاتی برای حمله به یک اتاق سرور در استکهلم انجام شد. این موضوع با پرونده‌ی نقض قوانین کپی‌رایت ارتباط داشت.
براساس اخبار منتشر شده، پلیس به‌همراه شماری از متخصصان در حوزه‌ی کامپیوتر، این عملیات را به انجام رسانده، اما هنوز تعداد کامپیوترها و سرور‌های توقیف شده مشخص نیست. پلیس سوئد هنوز اعلام نکرده که هدف خود از این حمله، سایت Pirate Bay بوده یا خیر و به‌نظر نمی‌رسد که در آینده نیز چنین اطلاعاتی منتشر شود. هنوز مشخص نیست چند نفر در رابطه با این پرونده و در محل نگهداری سرور‌ها دستگیر شده‌اند.
فعالیت وب‌سایت The Pirate Bay ساعت ۱۳:۳۰ دیروز به وقت تهران متوقف شده و هنوز اطلاعی درباره این وب‌سایت در دست نیست. پیش از این نیز چندین بار شاهد توقف فعالیت این وب‌سایت بودیم که بیشتر به دلیل مسائل فنی بود.
دست‌اندرکاران وب‌سایت TPB در ماه سپتامبر مدعی بودند که این سرویس روی ۲۱ ماشین مجازی ضد نفوذ کار می‌کند، اما به‌نظر می‌رسد با توجه به توقف فعالیت این وب‌سایت، سرور‌ها مقاومت زیادی نداشته‌اند.
پیتر سانده که چندی پیش از زندان آزاد شد، در این مورد در وبلاگ خود نوشت:
به‌نظر می‌رسد تعداد محدودی به توقف فعالیت TPB اهمیت می‌دهند که یکی از این افراد خود من هستم.
سانده همچنین اعلام کرد که قرار بود وب‌سایت در دهمین سالگرد تاسیس، به فعالیت خود پایان دهد، اما متاسفانه گردانندگان این وب‌سایت آن را هر روز مملو از تبلیغات کردند. وی با ابزار خوشحالی از توقف فعالیت این سرویس، از نحوه‌ی متوقف شدن فعالیت این وب‌سایت اظهار تاسف کرد.
فعالیت کمپانی وب‌هاستینگ فردریک نیج، یکی از بنیانگذاران TPB‌ نیز در استکهلم متوقف شده است. البته رابطه‌ی این موضوع با توقیف سرور‌های TPB مشخص نیست.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سرمایه‌گذاری ۱۷ میلیون دلاری سامسونگ برای تولید باتری‌های لیتیوم-پلیمر

سامسونگ وِنچورز، بازوی سرمایه‌گذاری سامسونگ‌، خبر از سرمایه‌گذاری ۱۷ میلیون دلاری در یک کمپانی تولید باتری لیتیوم-پلیمر داد. در کنار سامسونگ دو کمپانی خُسلا ونچورز (Khosla) و جی‌سی‌آر ونچورز (GSR) نیز در کمپانی سیو (Seeo) سرمایه‌گذاری کرده‌اند و میزان سرمایه‌ی آن را به ۴۰.۶ میلیون دلار رسانده‌اند.
سیو باتری‌های لیتیومی خود را با استفاده از الکترولیت پلیمری غیر آتش‌زا با نام DryLyte تولید می‌کند که بنابر شنیده‌ها، بسیار کم‌خطرتر از باتری‌های لیتیوم-یونی مورد استفاده است. سیو اعلام کرده که باتری‌‌های لیتیوم-پلیمری ساخت این کمپانی سایز کوچک‌تری دارند، با این وجود میزان انرژی تامین شده توسط این باتری‌های با نمونه‌های لیتیوم-یونی برابری می‌کند. شرایط محیطی از قبیل دمای هوای محیط نیز در مورد ظرفیت باتری‌ها تاثیر چندانی ندارد. در حال حاضر سیو در حال تولید باتری‌هایی برای خودروهای الکتریکی و هیبریدی، زیرساخت‌های مخابراتی و دیتاسنترها و همچنین محصولات مصرفی است.
سیو اولین کمپانی فعال در زمینه‌ی بهبود مصرف انرژی نیست که سامسونگ ونچورز در آن سرمایه‌گذاری کرده است. اوایل سال جاری میلادی نیز این کمپانی ۳۷ میلیون دلار برای سرمایه‌گذاری در کمپانی Distecj Controls که در زمینه‌ی بهبود مصرف انرژی در ساختمان‌ها فعالیت می‌کند، هزینه کرد. با توجه به فعالیت کمپانی سامسونگ در طیف گسترده‌ای از تولید لوازم الکترونیک، سرمایه‌گذاری در چنین زمینه‌هایی می‌تواند کمک بسیاری به سامسونگ باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اینتل ابزارهای پوشیدنی را بخشی از رویکرد خود به اینترنت اشیا می‌داند

اینتل برخلاف روال مرسوم، عقیده دارد ابزارهای پوشیدنی و اینترنت اشیا در حقیقت دو بخش از یک مجموعه هستند. این کمپانی رهبری بازار موبایل را بدست نیاورد، اما به نظر می‌رسد دوست ندارد بازار ابزارهای پوشیدنی را نیز از دست بدهد.
ظاهرا اینتل در حال سرمایه‌گذاری‌ سنگین در بخش‌های مختلف پوشیدنی‌های هوشمند است. این استراتژی اینتل در حقیقت با ماموریت بزرگ‌تر شرکت در راستای تامین تکنولوژی مورد نیاز برای اینترنت اشیا قرار گرفته و در آن ادغام شده است.
اینتل نه تنها اجزای مورد نیاز برای ابزارهای هوشمند پوشیدنی را تولید خواهد کرد، بلکه این شرکت در حال طراحی ابزارهای پوشیدنی اختصاصی خود بوده و به همین منظور با شرکت‌های فعال در زمینه‌ی مد و نیز خرده‌فروشی‌ها برای عرضه‌ی آن همکاری می‌کند. این دستگاه‌ها قرار است جریانی از داده‌ها و اطلاعات را به زیرساخت اینترنت اشیای اینتل سراریز کنند. نتیجه‌ی امر اینکه، زیرساخت ارائه شده توسط اینتل برای اینترنت اشیا، با تحلیل و منطقی سازی داده‌های حاصل از ابزار پوشیدنی شما، به ارائه‌ی بینش مناسبی از سبک زندگی‌تان خواهد پرداخت که برای نمونه، میزان خواب مورد نیاز یا سطح فعالیت بدنی بهینه از خروجی‌های آن خواهند بود.
مایک بل، رئیس و مدیر عمومی بخش دستگاه‌های جدید اینتل طی گزارش مطبوعاتی کوتاهی در سان‌فرانسیکو می‌گوید این شرکت، "ابزارهای پوشیدنی را بعنوان قسمت شخصی اینترنت اشیا در نظر می‌گیرد". وی در ادامه منظور خود را چنین شرح می‌دهد:
این دستگاه‌ها [ابزارهای پوشیدنی] در واقع نمایی از وجود خود شما و نیز شیوه‌ای که مایل هستید بر اساس آن دیده شوید هستند. در همین حین، ما در تلاش هستیم تا این ابزارها را هوشمند و کاربردی کنیم.
اینتل انتظار دارد تا سال 2020 میلادی شاهد حضور 20 میلیارد دستگاه در حوزه‌ی اینترنت اشیا در بازار مصرف باشیم که از این میزان، 400 میلیون آن‌ها ابزارهای پوشیدنی خواهد بود. اینتل پلتفرم اینترنت اشیا خود را به گونه‌ای ساختاردهی کرده که ابزارهای پوشیدنی در آن بعنوان راه‌حل‌های end-to-end مورد پشتیبانی قرار گیرند. شرکای برنامه‌ی ابزارهای پوشیدنی اینتل، همه‌ی بخش‌های مورد نیاز اعم از چیپ پردازشی تا پرتال نمایش اطلاعات را دریافت خواهند کرد که از طریق آن از نحوه‌ی مورد استفاده قرار گرفتن دستگاه مطلع خواهید شد. بل در ادامه می‌افزاید:
همه‌چیز در حال هوشمند شدن است. هر بار که به نظرسنجی‌ها نگاه کنید می‌بینید آمار و ارقام مربوط به این حوزه مدام در حال رشد و افزایش است. ابزارهای پوشیدنی بخش کوچکی از این حوزه هستند، اما با این وجود، قسمت مهمی از ارقام را به خود اختصاص می‌دهند.
اینتل در راستای دستیابی به اهداف خود، همکاری‌هایی با سازنده‌ی ساعت‌های Fossil و برند معروف فشن و مد، Opening Ceremony در کنار سازنده‌ی عینک‌ Luxxotica برقرار کرده تا با دست پر به سراغ ماموریت بزرگ خود برود.
این بازیگران نه چندان سنتی، در حال فهمیدن این مساله هستند که همه‌چیز به سمت هوشمند شدن پیش می‌رود و محصولات آن‌ها از این قاعده مستثنی نیست. تکنولوژی هم‌اکنون در نقطه‌ای قرار دارد که می‌تواند با محصولات آن‌ها ادغام شود و خوشبختانه ما با آن‌ها به شراکت و همکاری پرداخته‌ایم تا بهترین ابزارهای پوشیدنی دنیا را تولید کنیم.
اینتل تمرکز خود را بر روی بازار اینترنت اشیا در قسمت‌های مهمی نظیر کالاهای مصرفی، صنعتی، و حوزه‌ی سلامت گذاشته و ابزارهای پوشیدنی به خوبی در تک تک این بخش‌ها مورد استقبال قرار خواهد گرفت. در ابتدای سال میلادی، اینتل کمپانی Basis Science را به تصاحب خود درآورد که سازنده‌ی باتجربه‌ی ساعت‌های هوشمند با قابلیت کنترل سلامت و سنجش سیکل خواب کاربران بود. چنین دستگاه‌هایی در نهایت برای شناخت شما مورد استفاده قرار خواهند گرفت. اینتل افزون بر این، یک جفت هدفون نیز تولید کرده که ریتم ضربان قلب شما را ثبت کرده و به فضای ابری ارسال می‌کنند.
ابزارهای پوشیدنی، راه بسیار جالبی برای تعامل با محیط اطراف فراهم می‌کنند. دستگاه‌های پوشیدنی می‌توانند به راهی برای شناسایی شما تبدیل شوند.
بل معتقد است در حال حاضر بازار ابزارهای پوشیدنی به بخش‌های مختلفی تقسیم شده که ردیاب‌های سلامتی و تناسب اندام با قیمت زیر 200 دلار یک بخش، ساعت‌های هوشمند و دستبندها با قیمت 200 تا 400 دلار در قسمت دیگر، و سپس دستگاه‌هایی که روی سر گذاشته خواهند شد نظیر هدفون‌ها و عینک گوگل با حدود قیمت 1000 دلار قسمت دیگری از آن را به خود اختصاص داده‌اند.
ما فکر می‌کنیم برای اینکه حوزه‌ی ابزارهای پوشیدنی واقعا گرم و پر رونق شود، لازم است تکنولوژی و فشن با یکدیگر به خوبی ترکیب شوند. بهترین نکته برای گوگل گلس در این برهه، این است که مردم در خصوص این ایده به صحبت و گفتگو می‌پردازند و در نهایت مورد پذیرش عموم قرار خواهد گرفت.
به نظر می‌رسد اینتل به گونه‌ای جاه‌طلبانه‌تر از گوگل از جمع‌آوری اطلاعات کاربران سخن به میان میاورد، گویی قبح ماجرای جمع‌آوری اطلاعات از کاربر برای مصارف توسعه و درآمدی به کلی در حال فرو ریختن است. در هر حال اگر از نگرانی های مربوط به این مساله صرف‌نظر کنیم، رویکرد جامع اینتل در صورت موفقیت می‌تواند مسیر هوشمندی دستگاه‌ها و لوازم زندگی ما را به خوبی روشنایی بخشد. باید منتظر ماند و دید از این ایده‌ها و رویکردهای مختلف که شرکت‌های فناوری اتخاذ کرده‌اند، چه حاصل خواهد آمد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 19 از 55:  « پیشین  1  ...  18  19  20  ...  54  55  پسین » 
علم و دانش

Technology News | اخبار فناوری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA