انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
موبایل
  
صفحه  صفحه 21 از 22:  « پیشین  1  ...  19  20  21  22  پسین »

IPhone Games And Programs | معرفی بازی و برنامه های ایفون (نکات سیستم عامل ای او اس و ایفون)


مرد

 
چند قابلیت اندروید که انتظار حضورشان در آيفون را داریم

این روزها در بسیاری از فروم‌های فناوری می‌شود صدها کاربرانی را شنید که از پلتفرم مورد علاقه خود یعنی اندروید، iOS یا ویندوز فون طومارها نوشته و با شور و هیجان خاصی از ادعاهای خود دفاع می‌کنند پیدا کرد. اما در این بین افرادی هم هستند که بدون داشتن علاقه افراطی به یکی از این پلتفرم‌ها سعی در بیان واقعیت‌ها و نقاط ضعف و قوت هر کدام دارند.
یکی از همین افراد نویسنده وب‌سایت بیزنس اینسایدر است که اخیراً یک آیفون ۶ تهیه کرده و تجربه خود از داشتن این گوشی را با دیگران در میان گذاشته است.
علی‌رغم ویژگی‌های خاص و دوست‌داشتنی آیفون ۶ و سیستم عامل iOS 8 عدم وجود یک ویژگی باعث آزرده خاطر شدن وی و دل تنگ شدن برای گوشی اندرویدی خود شده است.
بزرگترین ویژگی از نظر خانم D'Onfro در مورد اندروید این است که این سیستم عامل به خوبی با پلترفم گوگل و تمامی سرویس‌های این شرکت یکپارچه شده است. در این بین می‌توان به اپلیکیشن Gmail در اندروید اشاره کرد. همچنین در اظهار نظری جالب وی اذعان کرده که جای خالی اپلیکیشن یادداشت برداری و انجام وظایف Google Keep که صرفا در اندروید وجود دارد به شدت احساس می‌شود. البته اگر شما از روش‌های یادداشت برداری دیگر همچون اورنوت استفاده کنید آن‌وقت تجربه‌ی کاملا مشابه‌ای را در تمام پلتفرم‌ها خواهید داشت. با این حال اگر کاربر سرویس‌های گوگل باشید کمی تجربه‌ی کاربری در اندروید به دلیل یکپارچکی کامل این سیستم‌عامل با سرویس‌های گوگل، بهتر از iOS است. در جهت مخالف نیز اگر کاربر پلتفرم iOS اپل باشید و از سرویس ابری iCloud و مجموعه‌ی iWork استفاده کنید، شرایط متفاوتی را تجربه خواهید کرد.
ویژگی بعدی که از نظر خانم دی آنفرو اندروید را نسبت به iOS برتر جلوه می‌دهد مدیریت نمایش پیام‌ها در این سیستم عامل است. در اندروید هر پیام جدید به صورت مجزا در بخش بالایی صفحه نمایش و در نوار مخصوص پیام‌ها نمایش داده می‌شود و در مورد برخی نیز حتی متن پیام‌ها برای کاربر به نمایش گذاشته می‌شود. این ویژگی را نمی‌توان در iOS مشاهده کرد. هرچند که اپل در جدید ترین نسخه از iOS مرکز اطلاع رسانی را بروزرسانی کرده و کاربران می‌توانند با سرعت بیشتری پیام‌های موجود را بررسی کنند اما نبود امکانات نمایش اطلاعات و پیام‌های اندروید در iOS باعث نارضایتی این کاربر شده است.
اما آخرین و البته مهم‌ترین ویژگی که وی پس از خرید آیفون از داشتن آن محروم شده، ارتقاء میزان حافظه گوشی خود با خرید یک حافظه MicroSD و اضافه کردن آن به گوشی اندرویدی خود بوده است.
سیستم‌عامل‌های iOS، اندروید و ویندوز فون هر کدام از رابط کاربری نسبتا متفاوت و امکانات اختصاصی بهره می‌برند اما اکثر امکانات مورد نیاز کاربر در همه‌ی آن‌ها وجود دارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
جیل‌بریک iOS 8.1.1 و iOS 8.2 بتا در دسترس قرار گرفت

iOS 8.2 هنوز رسما منتشر نشده و برای طی مراحل آزمایشی تنها در اختیار توسعه دهندگان قرار دارد، اما این محدودیت باعث نشده تا گروه چینی TaiG دست به انتشار جیل‌بریک این نسخه و همچنین iOS 8.1.1 نزند.
جیل‌بریک iOS ۸.۱.۱ و iOS ۸.۲ منتشر شده و فرآیند آسانی دارد: ابزار جیل‌بریک را نصب کنید، دستگاه iOS خود را به وسیله USB به کامپیوتر متصل کنید و تنها با چند کلیک، دستگاه خود را جیل‌بریک کنید. برای آموزش دقیق جیل‌بریک دستگاه‌های iOS خود در مک و ویندوز می‌توانید به سایت Redmond Pie مراجعه کنید.
اما سوالی که برای بسیاری از دارندگان دستگاه‌های iOS این روزها مطرح است؛ آیا با وجود آزادی‌های بیشتر در iOS 8 باز هم نیاز است تا دستگاه را جیل‌بریک کرد؟ همانطور که می‌دانید iOS 8 اکنون از کیبورد‌های جانبی، ویجت‌ها و تغیراتی برخوردار شده که در نسخه‌های قبلی این سیستم عامل وجود نداشت یا راه آن بسته بود. اما در هر حال تصمیم انجام این‌کار هنوز با شماست.
برای دریافت جیل‌بریک گروه TaiG می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپل نسخه جدید iOS 8.1.2 را برای آیفون، آیپد و آیپاد تاچ منتشر کرد

اپل بروزرسانی دیگری برای iOS 8 ارائه کرد. بروزرسانی جدید برای بهبود عملکرد سیستم عامل در دستگاه‌های قدیمی تهیه شده و همچنین قرار است مشکلات کوچکی که در این سیستم‌عامل وجود داشته را برطرف کند.
هم‌اکنون کاربران دستگاه‌های مجهز به iOS 8 می‌توانند ریز بروزرسانی جدید را دریافت و بر روی دستگاه خود نصب کنند. این نسخه از iOS به برطرف کردن برخی باگ‌ها کمک خواهد کرد و همچنین مشکل صدا‌های زنگی که پس از خرید از آیتونز ناگهان حذف شده‌اند را رفع کرده است. البته به همین منظور کسانی که با این مشکل رو به رو شده‌اند و صدای زنگ خریداری شده آن‌ها ناگهان حذف شده، می‌توانند به این آدرس که اپل در نظر گرفته مراجعه کنند.
این مشکل به نظر بزرگ نیست و مطمئنا افراد زیادی را متاثر نکرده است اما همین که اپل دست به کار شده و راه‌حلی را برای کاربران خود در نسخه بعدی iOS اندیشیده، جای تقدیر دارد. بروزرسانی جدید به تازگی ارائه شده و در حال حاضر برای دستگاه‌های آیفون، آیپد و آیپاد تاچ در دسترس است.
اپل به زودی بروزرسانی بزرگتری با شماره نسخه iOS 8.2 منتشر خواهد کرد که هم‌اکنون در دست توسعه دهندگان است. گفته می‌شود این نسخه جدید از Watchkit پشتیبانی خواهد کرد و به نوعی آمادگی اپل از عرضه ساعت هوشمند خود در بهار سال ۲۰۱۵ را یادآوری می‌کند. احتمالا در همین زمان باید منتظر iOS 8.2 باشیم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپل و آی‌بی‌ام اولین سری اپلیکیشن‌های تجاری خود را منتشر کردند

پس از آنکه دو کمپانی اپل و آی‌بی‌ام برای همکاری با یکدیگر در ماه جولای به توافق رسیدند، حال اولین سری از اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های تجاری که حاصل همکاری دو کمپانی است، منتشر شده است.
این همکاری مبتنی بر ترکیب داده‌های حاصل از سرور‌های آی‌بی‌ام و سخت‌افزار و نرم‌افزار اپل است. اپل امروز ۱۰ اپلیکیشن را در حوزه‌ی تجارت که حاصل این همکاری است، معرفی کرد. در جریان برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی، فیل‌شیلر این همکاری را قدم بزرگی برای آیفون و آیپد در بازار اپلیکیشن‌های تجاری خواند. وی همچنین به این موضوع اشاره کرد که اپل و آی‌بی‌ام بهترین فناوری‌‌های روز دنیا را از طریق ترکیب داده‌های تحلیلی حاصل از سرور‌های آی‌بی‌ام با استفاده از سخت‌افزار اپل در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.
آی‌بی‌ام اولین سری از اپلیکیشن‌های اختصاصی تجارت برای آیفون و آیپد را در راستای سیاست‌ MobileFirst for iOS روانه‌ی بازار کرده است. از جمله‌ی اپلیکیشن‌های منتشر شده می‌توان به Advise & Grown و Trusted Advice برای بانکداری و انجام امور مالی، Plan Flight و + Passenger برای صنعت حمل و نقل، Pick & Pack برای فروش، ReteTech مخابرات و Incident Aware و Case Advise ویژه وکلا و دولتمردان اشاره کرد.
از جمله‌ی مشتریان آی‌بی‌ام که از سیاست MobileFirst for iOS ‌پشتیبانی می‌کنند باید به سیتی بانک، هواپیمایی کانادا، اسپرینت و بانورته اشاره کرد. اپلیکیشن‌هایی که امروز توسط این دو کمپانی منتشر شده‌اند، بخشی از ۱۰۰ اپلیکیشن صنعتی و تجاری است که برای عرضه توسط آی‌بی‌ام و اپل برنامه‌ریزی شده است. این همکاری امکان بهره‌گیری از نمونه‌ی بهبود یافته‌ی سرویس‌های ابری آی‌بی‌ام را برای iOS میسر خواهد کرد.این سرویس‌ در واقع نمونه‌‌ای بهینه شده از AppleCare خواهد بود که بصورت اختصاصی برای حوزه‌ی تجارت عرضه خواهد شد.
همکاری بین اپل و آی‌بی‌ام نمونه‌ای از همکاری بین دو کمپانی است که پیش‌تر رقیب همدیگر شمرده می‌شدند. آی‌بی‌ام در حوزه‌ای از بازار که اپل در آن موفق است، چندان خوب عمل نکرده و در مقابل نیز اپل سعی دارد تا نفوذ خود را در حوزه‌ی صنعت و تجارت گسترده‌تر نماید. از این‌رو به نظر می‌رسد این همکاری، یک رابطه‌ی برد-برد برای طرفین است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
۵ اپلیکیشن برای انتقال بی‌سیم تصویر از آیفون و آیپد به تلویزیون بدون نیاز به اپل‌تی‌وی

برای انتقال تصویر گجت‌های اپلی روی صفحه‌ی مانیتور یا تلویزیون، یا در اصطلاح Mirror کردن آن‌ها دستگاهی به نام Apple TV مورد نیاز است که قیمت بالایی دارد. در این بخش به معرفی 5 برنامه‌ی کاربردی می‌پردازیم که بدون نیاز به سخت‌افزار اضافی امکان انتقال تصویر را برای کاربران اپل فراهم می‌کند.
برای استفاده از این قابلیت حتما باید دستگاه شما از سرویس AirDrop پشتیبانی کند. روش کار این‌گونه است که با روشن کردن وایرلس دستگاه اپلی و وایرلس لپ‌تاپ یا هر دستگاه دیگری که می‌خواهیم تصویر را روی نمایش‌گر آن ببینیم؛ تصاویر به صورت بی‌سیم بین دو دستگاه جابه‌جا می‌شوند. از آن جایی که هر دو دستگاه از وایرلس استفاده می‌کنند، می‌توانیم سرعت بالایی را در تبادل تصاویر شاهد باشیم.


۱. Reflector
Reflector یکی از بهترین و کامل‌ترین‌ برنامه‌ها در زمینه‌ی Mirror کردن صفحه نمایش است، از امکانات این برنامه می‌توان به ضبط تصاویر با کیفیت قابل قبول، تعریف کلمه عبور برای امنیت بیشتر در هنگام اتصال دو دستگاه و هم‌چنین استفاده از این سرویس برای چندین دستگاه به‌صورت هم‌زمان اشاره کرد. البته باید توجه داشت که Reflector تنها به مدت 7 روز سرویس رایگانش را به کاربران عرضه می‌کند، و پس از آن باید برنامه خریداری شود. این برنامه برای سیستم عامل‌های اندروید، ویندوز و مکیناش عرضه شده‌است.


۲. AirServer
برنامه AirServer ویژگی Mirroring را با کیفیت Quad HD در اختیار کاربران قرار می‌دهد و همین ویژگی بسیاری از کاربران را مجذوب آن کرده است. AirServer علاوه بر پشتیبانی از AirDrop ، از Miracast نیز برخوردار است و می‌تواند تصاویر چندین پلتفرم مختلف مثل گجت اپلی، ویندوز فونی و اندرویدی را در کنار هم و به صورت هم‌زمان نمایش دهد. این برنامه نیز مانند Reflector تنها به مدت 7 روز به صورت رایگان قابل استفاده است و پس از آن باید اکانت این مجموعه را خریداری کرد.


۳. Mirroring 360
Mirroring 360 برنامه‌ای است که با امکاناتی کمتر نسبت به برنامه‌های دیگر عمل Mirroring را انجام می‌هد. در عوض از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به محیط سبک و ساده‌ی آن اشاره کرد که بهترین گزینه برای مکان‌های آموزشی و مؤسسات تحصیلی است. این برنامه برای دو سیستم‌عامل اندروید و iOS عرضه شده است و احتمال عرضه‌ی آن برای سیستم‌عامل ویندوزفون نیز وجود دارد. این برنامه هم تنها به مدت 7 روز رایگان است و پس از آن باید اکانت آن را خریداری کرد.


۴. X-Mirage
برنامه X-Mirage را شاید بتوانیم بهترین گزینه برای Mirroring به حساب بیاوریم. X-Mirage انبوهی از امکانات را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. نمایش تصاویر با کیفیت 1080p ، امکان رمزگذاری اتصالات برای حفظ امنیت، پشتیبانی از چندین دستگاه به طور هم‌زمان و کنترل تصاویر و فایل‌های صوتی از طریق PC یا MAC از قابلیت‌های این برنامه است.


۵. iTools
iTools را در اصل می‌توان یک برنامه در زمینه‌ی مدیریت گجت‌های اپلی به شمار آورد که همانند برنامه‌ی رسمی اپل موسوم به iTunes عمل می‌کند.در کنار این وظیفه، iTools سرویس Mirroring را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. البته ناگفته نماند که این برنامه به صورت پیش فرض از زبان چینی پشتیبانی می‌کند و ممکن است کاربر در شروع کار تا زمان یافتن منوی تغییر زبان، با مشکل روبه‌رو شود.


برای فعال‌سازی تمامی برنامه‌های بالا کافی‌ست وایرلس دستگاه اپلی که نقش فرستنده را بازی می‌کند، و وایرلس لپ تاپ یا هر دستگاهی که وظیفه گیرندگی را برعهده دارد روشن کنید و کمی منتظر بمانید. اتصال وایرلسی را می‌توان از طریق مرتبط کردن دو دستگاه به یک شبکه‌ی بی‌سیم یکسان برقرار کرد. پس از مدتی تامل، گزینه‌ای با عنوان AirPlay مانند شکل زیر به منوی Control Center گجت اپلی اضافه می‌شود.


http://postimage.org/app.php


با انتخاب این گزینه پنجره‌ای به شکل زیر باز می‌شود که می‌توانید از بین دستگاه‌های نمایش داده شده دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کرده و از سرویس Mirroring آن استفاده کنید.


http://postimage.org/app.php
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپل درصدد انتشار بروزرسانی iOS 8.2 است

درحالی که انتظار می‌رود اپل بزودی بروزرسانی ۸.۱.۳ را برای iOS‌ منتشر کند، این کمپانی امروز اقدام به انتشار چهارمین نسخه‌ی بتای iOS 8.2 برای توسعه‌دهندگان کرد که نشان از انتشار این بروزرسانی در آینده‌ی نزدیک دارد.
اپل در صفحه‌ی مربوط به توسعه‌دهندگان خود (iOS Dev Center) در حالی اقدام به انتشار چهارمین نسخه‌ی بتای iOS 8.2 کرده که تنها یک ماه از انتشار سومین نسخه آن می‌گذرد.
یکی از مهم‌ترین نکات در مورد این بروزرسانی، آماده‌ شدن اپل برای عرضه‌ی اپل‌واچ، سومین محصول مهم پس از آیفون و آیپد است. براساس تصاویر منتشر شده، در چهارمین نسخه‌ی بتای iOS 8.2 می‌توان قابلیت‌های اضافه شده در قسمت بلوتوث را برای جفت‌کردن اپل‌واچ با آیفون مشاهده کرد.کاربران برای جفت‌کردن اپل‌واچ خود نیازمند مراجعه به اپلیکیشن مخصوص اپل‌واچ هستند.
هنوز اپل وجود چنین اپلیکیشنی را برای ساعت‌هوشمند خود تایید نکرده، اما اپل تصاویر مربوط به اپل‌واچ را در صفحه‌ی مخصوص این محصول در وب‌سایت خود تغییر داده است.
می‌توان با استفاده از اپل‌واچ، آیفون را در حالت بی‌صدا قرار داده یا با قراردادن در حالت پرواز از دسترس خارج کرد. همچنین امکان پینگ کردن آیفون نیز پیش‌بینی شده است.
به‌نظر می‌رسد بروزرسانی iOS 8.2 برای رفع باگ‌های پیشین موجود در کنار اضافه شدن امکانات جدید برای محصولات اپلی منتشر خواهد شد. البته ممکن است اپل مساله‌ی رفع باگ‌ها را در بروزرسانی iOS 8.1.3 منتشر کند. با توجه به اینکه هنوز سند مربوط به تغییرات صورت گرفته توسط این بروزرسانی منتشر نشده، نمی‌توان در خصوص قابلیت‌ها و همچنین باگ‌هایی که این بروزرسانی درصدد رفع آن‌ها است، بصورت روشنی سخن گفت.
کاربران در ماه‌های اخیر به کندی آیفون‌ها و آیپد‌های خود را به iOS 8 بروزرسانی کرده‌اند و این موضوع روند گسترش استفاده از iOS 8 را با شتاب کمی روبرو کرده بود. البته اپل مدعی است iOS 8 تاکنون روی بیش از ۶۸ درصد از ابزار‌های اپلی که قابل بروزرسانی هستند، نصب شده است. البته این آمار شامل تمام آیفون‌ها و آیپد‌هایی است که از ابتدا با iOS 8 روانه‌ی بازار شده‌‌اند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل امکان ترجمه‌ی آنی صوتی و تصویری از طریق دوربین را به iOS می‌آورد

پس از آنکه اخباری در مورد اضافه شدن ترجمه‌ی آنی به سرویس ترجمه‌ی گوگل منتشر شد، حال غول جستجو خبر از بروزرسانی اپلیکیشن گوگل‌ترنسیلت در iOS به‌همراه اضافه شدن ترجمه‌ی آنی صوتی و ترجمه از طریق دوربین داده است.
گوگل اعلام کرده که اپلیکیشن گوگل‌ترنسلیت را برای iOS بروزرسانی می‌کند. این بروزرسانی امکان ترجمه‌‌ی نوشته‌ها را با استفاده از دوربین فراهم می‌کند، بطوریکه کاربر می‌تواند با گرفتن دوربین گوشی روی نوشته‌ی مورد نظر، بدون نیاز به ثبت تصویر، ترجمه‌ی نوشته مورد نظر را در زبان هدف خود ببیند. این ویژگی در نتیجه‌ی خرید کمپانی World Lens است که گوگل سال گذشته‌ی میلادی آن را مال خود کرد. با استفاده از این قابلیت می‌توان به وسیله دوربین گوشی و قرار دادن آن روی منو، نشانه‌های راهنمایی یا هر متنی، ترجمه را مشاهده کرد.
البته این سرویس در ابتدا از چند زبان چون انگلیسی، فرانسه، پرتغالی، ایتالیایی، آلمانی و اسپانیایی پشتیبانی خواهد کرد و رفته‌رفته به شمار زبان‌هایی که می‌توان با استفاده از این ویژگی به ترجمه‌ی آن‌ها پرداخت، اضافه خواهد شد. گوگل اعلام کرده که در آینده می‌توان از این قابلیت حتی زمانی که گوشی ارتباطی با اینترنت ندارد نیز استفاده کرد.
گوگل همچنین خبر از اضافه شدن قابلیت ترجمه‌ی سخنان کاربر بصورت آنی داده است. با استفاده از این ویژگی دیگر نیازی به کلیک روی آیکون میکروفون برای آغاز ضبط صدا و ترجمه‌ی آن نیست و این سرویس قادر است حتی زبان متکلم را نیز بصورت خودکار تشخیص داده و سپس بصورت آنی به ترجمه‌ی سخنان وی بپردازد.
براساس اطلاعات اعلام شده گوگل بروزرسانی جدید این اپلیکیشن را در روزهای آینده منتشر خواهد کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آموزش ذخیره‌سازی صفحات وب به صورت PDF در آیپد

اگر در یک صفحه اینترنتی مفید هستید و می‌خواهید آن را بعدا مطالعه کنید، می‌توانید آن را بر روی مرورگر خود ذخیره کرده یا حتی به صورت یک سند پی‌دی‌اف ذخیره کنید. در ادامه روش مبتنی بر وب ذخیره صفحات را به صورت فایل PDF در آیپد با هم بررسی می‌کنیم.
دنیای اینترنت سرشار از اطلاعات مفید است که توصیه می‌شود تا آنجا که ممکن است با استفاده از این اطلاعات سعی در بالا بردن معلومات و سطح آگاهی‌های خود کنیم. اگرچه معمولا برای دسترسی به این اطلاعات نیاز به اتصال اینترنتی داریم ولی روش‌هایی برای ذخیره‌ی این صفحات وب روی ابزار هوشمند شما وجود دارد تا در فرصت دیگری بدون نیاز به اینترنت این مقالات را مطالعه کنید. برای مثال اگر در یک صفحه اینترنتی مفید هستید و می‌خواهید آن را بعدا مطالعه کنید، می‌توانید آن را بر روی مرورگر خود ذخیره کرده یا حتی بهتر آن را به صورت یک سند پی‌دی‌اف ذخیره کنید. سند PDF تقریبا در هر ابزار هوشمندی قابل استفاده است و یک راه حل مفید برای ذخیره اطلاعات ارزشمندی است که مایل هستید تا در فرصت مناسب‌تری مطالعه کنید. اما اگر شما یک آیپد دارید و دوست دارید بدانید که چطور می‌توانید صفحات وب را در آیپد به صورت PDF ذخیره کنید، با ما همراه باشید. در این روش از یک تبدیل کننده صفحات وب به PDF مبتنی بر وب استفاده خواهیم کرد.
برای شروع، مرورگر سافاری را روی آیپد خود اجرا کنید.
آدرس http://www.google.com را در نوار آدرس وارد کنید. ما از این لینک فقط برای ساخت یک بوک‌مارک که شما از آن برای تبدیل فایل‌های پی‌دی‌اف خود بهره خواهید برد، استفاده می‌کنیم.
وقتی که صفحه بارگذاری شد، روی دکمه Share کلیک کنید (آیکون فلش رو به بالا) و بعد عبارت Add Bookmark را انتخاب کنید. تا اینجا شما صفحه فعلی را به عنوان یک بوک‌مارک در سافاری ذخیره کرده‌اید.




پنجره زیر به همراه نام بوک‌مارک و URL آن ظاهر می‌شود. در قسمت نام بوک‌مارک عبارت Save as PDF را وارد کنید و فیلد مربوط به URL را به همان حالتی که هست، رها کنید.




حالا روی نوار بوک‌مارک‌ها کلیک کرده و Edit را انتخاب کنید. این امر شما را قادر می‌سازد تا بوک‌مارک‌های ذخیره شده را ویرایش کنید. بنابراین Save as PDF را که در مراحل قبل ساختید، انتخاب کنید.




اینجا می‌توانید بوک‌مارک خود را ادیت کنید. نام بوک‌مارک را به همان حالتی که هست رها کنید و در قسمت URL عبارت زیر را کپی کنید:




روی بازگشت (Return) کلیک کنید و در پنجره بعد Done را کلیک کنید تا تغییرات ایجاد شده ذخیره گردد.
حالا وقت آن رسیده که یک صفحه وب را به صورت پی‌دی‌اف ذخیره کنیم. به هر صفحه‌ وب که مایل به ذخیره آن به صورت PDF هستید، بروید و سپس نوار بوک‌مارک‌ها را انتخاب کنید. وقتی بوک‌مارک‌ها ظاهر شدند، روی بوک مارک Save as PDF که در مراحل بالا ساخته بودید، کلیک کنید. از این جا به بعد همه چیز به طور خودکار انجام شده و این صفحه به صورت پی‌دی‌اف برای شما ذخیره می‌شود.




حالا شما باید بتوانید که این صفحه را به صورت PDF در مرورگر خود ببینید. در گوشه سمت راست بالای صفحه، گزینه‌ای برای باز کردن فایل پی‌دی‌اف در iBook یا هر نرم‌افزار اجرا کننده فایل‌های PDF موجود است.
قابلیت ذخیره صفحات وب به صورت PDF بسیار کاربردی است و به خصوص برای دانشجویانی که بخواهند مقالاتی را به صورت PDF ذخیره کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارند، مفید است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کنترل چشمی دستگاه‌های مبتنی بر iOS و مک با پتنت جدید اپل ممکن می‌شود

اپل به تازگی موفق به ثبت یک پتنت برای رابط گرافیکی پیشرفته مبتنی بر ردیابی نگاه شده که می‌تواند روزی در مک‌ها، آیفون‌ها، آیپدها و حتی نسخه‌های آینده‌ی اپل تی‌وی به کار گرفته شود. این سیستم پدیده‌ی محو Troxler را نیز در نظر گرفته و راهکارهایی برای مقابله با آن اندیشیده است.
پتنت جدید اپل که نزد اداره‌ی نشان‌های تجاری و پتنت‌های ایالات متحده با عنوان «سیستم‌ها و شیوه‌هایی برای خنثی کردن محو ادراکی نشانگر در حال حرکت» ثبت شده، به پاسخگویی به مشکلی موسوم به «محو Troxler» می‌پردازد که مختص رابط‌های کاربری مبتنی بر نگاه است. با توجه به آنچه اپل در این خصوص بیان کرده، «محو Troxler» که با عنوان اثر Troxler نیز شناخته می‌شود به پدیده‌ای اطلاق می‌شود که ادراک بصری حاصل از یک جسم متحرک یا پایدار را در نگاه جنبی شخص تحت تاثیر قرار می‌دهد. همانگونه که توضیح داده شد،‌ یکی از اثرات این پدیده محو ادراکی شیء بصری هنگامی است که جایگاه آن در شبکیه‌ی چشم تثبیت شده و به یک تصویر ثابت شبکیه‌ای بدل می‌شود.
تصور می‌شود مغز به منظور مقابله با نقاط کور شبکیه از این مکانیسم بهره می‌برد، اما در سیستم‌های مبتنی بر نگاه خیره، اثر Troxler می‌تواند برای تجربه‌ی کاربری مضر باشد. برای نمونه هرگاه کاربر نگاه خود را روی نقطه‌ی مشخصی نظیر نشانگر موس ثابت می‌کند، اگر این شیء همراه با نقطه‌ی توجه کاربر حرکت کند، به سرعت محو خواهد شد و کاربر برای یافتن مجدد آن ملزم به برداشتن نگاه خود خواهد بود.
سیستم‌های کنترل مبتنی بر نگاه هرچقدر هم که دقیق و موثر باشند، بدون چاره جویی در خصوص این پدیده باعث تزلزل تجربه‌ی کاربری و محو مداوم آیتم‌های متحرک درک شده توسط کاربر خواهند شد. باید در نظر داشت که به منظور پدید آوردن یک تصویر شبکیه‌ای تثبیت شده، لازم است اینگونه سیستم‌ها به اندازه‌ای دقیق باشند که بتوانند جهش‌های بسیار کوچک در نقطه‌ی خیره شدن کاربر را تشخیص دهند و بی‌وقفه بازخورد آن را روی نمایشگر به نمایش بگذارند. شاید شما نیز تا کنون با تصویر معروف زیر مواجه شده باشید اما توصیف علمی و پدیده‌ی مرتبط با آن توجه شما را جلب نکرده باشد.


خیره شدن به نقطه‌ی مرکزی تصویر بالا که به «تعقیب یاس بنفش» معروف است یکی از اثرهای محو Troxler را نمایان می‌کند.

با تصور اینکه اپل موفق به ساخت یک رابط کاربری دقیق مبتنی بر نگاه شده باشد، پتنت ثبت شده‌ی جدید این شرکت اشاره به راه‌حلی ترکیبی از نرم‌افزارها و سخت‌افزارهایی دارد که اثر Troxler و هرگونه درک ناشی از آن را محاسبه می‌کند. برای درک صحیح‌تر، باید گفت که این اختراع با بهره‌گیری از یک سخت‌افزار ردیاب چشمی به منظور یافتن نقطه‌ی خیره شدن کاربر و انعکاس آن روی صفحه به اجرای وظیفه‌ی خود می‌پردازد. یک نشانگر متحرک به نگاه خیره‌ی کاربر اختصاص یافته که دریافت ورودی از نگاه شخص را تسهیل می‌کند.
برای خنثی‌سازی محو شدن نشانگر،‌ اپل سیستمی پیشنهاد کرده که ادراک احتمالی از محو شدگی را بر اساس سنجش زمان سپری شده میان حرکات چشم، پلک زدن، یا ترکیبی از هردو محاسبه می‌کند. با اندازه‌گیری زمان میان حرکات چشم، در ازای هر تعداد آستانه‌ی از پیش تعریف شده، این سیستم قادر خواهد بود محو شدگی را پیش از وقوع آن خنثی کند.
شیوه‌ی دیگر برای مقابله با این اثر، با بهره‌گیری از سنسورهای مادون قرمز به منظور تشخیص پلک زدن و حرکت نشانگر توسط کاربر در همان بازه زمانی اندک صورت می‌پذیرد. سیستم ممکن است با مقایسه‌ی دنباله‌ای از تصاویر که از چهره‌ی کاربر ثبت شده یا یافتن مردمک چشم شخص، به شناسایی پلک زدن بپردازد.
در نهایت این پتنت به توصیف شیوه‌ای می‌پردازد که بر اساس آن فاصله و زاویه‌ی دید کاربر از دستگاه مورد اندازه‌گیری و تشخیص قرار می‌گیرد. در هر سه شیوه‌ی ذکر شده در پتنت، اگر سیستم تشخیص دهد که کاربر بخاطر عدم حرکت چشم، سر یا بدن خود در خطر مواجهه با درک محو شدگی قرار دارد، به تغییر مکان نشانگر روی صفحه خواهد پرداخت. به منظور مقابله‌ی پیشگیرانه با اثر محو شدگی، ممکن است سیستم به تغییر مکان نشانگر، ایجاد افکت‌های پویا روی آن،‌ یا اعمال اصلاحات بصری بر روی آن پرداخته و از تجربه‌ی کاربری اشتباه و مخل تمرکز جلوگیری کند.
اپل در پتنت خود به تعدادی موقعیت برای کاربرد این شیوه نیز اشاره کرده است که یکی از آن‌ها، لپ‌تاپ‌های استاندارد مک و دستگاه‌های مولتی تاچ مبتنی بر iOS هستند؛ اما چنین سیستم ردیابی نگاهی، می‌تواند قابلیتی ایده‌آل برای نسخه‌ی جدید اپل تی‌وی که مدت‌هاست انتظارش را می‌کشیم به شمار رود. اگر اپل بتواند این سیستم را در کنار کنترل صوتی در اپل تی‌وی قرار دهد، شاهد ورود این کمپانی به حوزه‌ی جدیدی از تعامل بدون لمس خواهیم بود. کاربر در چنین حالتی قادر است با نگاه خود سطح صفحه را پیموده و با دستورات صوتی به انتخاب آیتم‌های مورد نظر خود بپردازد.
آپریل 2014، شایعات منتشر شد مبنی بر اینکه کنترل حرکتی نقشی کلیدی در نسل بعدی سخت‌افزار اپل تی‌وی بازی خواهد کرد. تصور می‌شود فناوری مورد نیاز برای اعمال این شیوه‌ی تعامل، از طریق خرید کمپانی PrimeSense بدست آمده که در زمینه‌ی اسکن سه‌بعدی مشغول فعالیت بوده است. در حالی که جدیدترین پتنت‌های اپل بر کنترل‌های فیزیکی مبتنی بر لمس استوار بوده‌اند، پتنت‌هایی نظیر آنچه در این مطلب تشریح شد نمایانگر این مساله هستند که این غول فناوری همچنان به آزمایشات خود در زمینه‌ی شیوه‌های دریافت ورودی و تعامل ادامه می‌دهد. پتنت مرتبط با رابط کاربری مبتنی بر نگاه اپل با قابلیت حذف اثر محوشدگی، اولین بار آپریل سال 2012 برای ثبت به اداره‌ی ثبت پتنت ایالات متحده ارائه شده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مرورگر کروم iOS به طراحی متریال و قابلیت Handoff مک مجهز شد

گوگل بروزرسانی جدیدی برای نسخه کروم iOS منتشر کرده که طراحی این مرورگر را شبیه به دیگر سرویس‌های این کمپانی کرده است. اکنون با بروزرسانی کروم در iOS کاربران می‌توانند از نسخه ۴۰ این مرورگر با طراحی زیبای متریال و همچنین قابلیت کاربردی Handoff استفاده کنند.
در طول ماه‌های گذشته کروم در حال بهینه‌سازی برای آیفون ۶ و ۶ پلاس بود. امروز بالاخره نسخه‌ای با ظاهری جدید و زیبا همراه با بهبود‌های دیگر برای iOS 8 منتشر شده است. گوگل در مورد انتشار این نسخه اعلام کرده که کروم از این پس ویژگی مهم Handoff آخرین نسخه مک را هم پشتیبانی خواهد کرد.
با پشتیبانی از ویژگی Handoff در نسخه جدید کروم، زمانی که در حال استفاده از آیفون یا آیپد هستید و سیستم مکی در نزدیکی آن دارید، می‌توانید به راحتی با کلیک روی داک OS X از همان محلی که در حال کار با آیفون یا آیپد بوده‌اید، در مک کار خود را با کروم ادامه دهید. با این ویژگی کاربردی حتی می‌توانید صفحه‌ای باز شده در کروم مک را به مرورگر کروم در iOS ارسال کنید. با اینکه این ویژگی به نظر مفیدتر از سینک تب‌ها در کروم نمی‌آید، اما قابلیت Continuity مک حسی بسیار خوب و کاربردی را به کاربر می‌دهد و یکی از بهترین نرم‌افزار‌های دسکتاپ اپل به شمار می‌رود.
بر اساس گزارش Ars Technica، متاسفانه گوگل هنوز از موتور سریع‌تر Nitro JavaKit که به تازگی اپل برای توسعه دهندگان طرف سوم ارائه کرده، در نسخه جدید کروم برای iOS 8 استفاده نکرده است. این موضوع یکی از دلایل مهمی است که کاربران اپل هنوز ترجیح می‌دهند از مرورگر دستگاه‌های اپل یعنی سافاری استفاده کنند، چرا که در بسیاری مواقع سافاری با استفاده از این موتور، صفحات را با سرعت بیشتری نسبت به کروم بارگذاری می‌کند. گوگل می‌تواند با استفاده از این ویژگی در سرعت مرور وب کروم پیشرفتی به وجود بیاورد و در رقابت با سافاری حرفی برای گفتن داشته باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 21 از 22:  « پیشین  1  ...  19  20  21  22  پسین » 
موبایل

IPhone Games And Programs | معرفی بازی و برنامه های ایفون (نکات سیستم عامل ای او اس و ایفون)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA